Klauwhamer schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:53:
[...]
Genoeg streamers die 'documenteren' hoe de staat van PVP is: totaal en compleet gebroken door P2W. Check mensen met clue én skill als Raxxanterax 'plezier' hebben met hun $40-character versus whales.
Ja en die spelen voornamelijk in de hogere brackets, Dat gaf ik ook aan. Ik speel erg laag en daar zie je ze echt niet zo erg. Ik doe het er zeg maar bij voor de daillie rewards en verder niet. Competitief zijn is mijn doel niet alleen "krijg dallie rewards" en klaar.
Ik zeg ook niet dat het geen issue is ze moeten echt wat doen met dat verschil in power. En ja ik heb die filmpjes ook gezien. Maar als je niet in de top mee wil draaien dan is het echt niet zo erg als in de hogere brackets. Maar iedereen doet atm nu alsof 90% van de pvp'ers whale is en je daardoor geen enkele kans hebt. Dat is natuurlijk niet waar.
Iedereen schreeuwd atm whale dit whale dat maar het zelf niet eens proberen of duidelijk beargumenteren wat is een whale? Ik heb de battlepass en dat ding erna gekocht ben ik nu een whale? Er zijn echt geen 1000 players per server die 20k+ in de game gooien dat geloof ik nooit. Zijn ze er sure maar draai je niet mee in de top x% heb je er dan daadwerkelijk veel last van? Ik zelf niet in ieder (nog) niet.
We gaan het zien wat ze gaan doen als ze niks doen dan zullen er meer en meer mensen stoppen of alleen de whales t.o.v whales in de hogere brackets gaan krijgen. Maar de vraag is dan ook ofze dan nog genoeg players hebben?
Hoop dat ze end game ook wat leuker maken want atm is het login ok ik heb zoveel tijd dus dan doe ik die en die dallies en klaar.
Al met al speel je beetje pvp in de lagere ranks voor de dallie rewards schroom dan niet om gewoon af en toe een potje te doen. Ik ben normaal totaal geen pvp'er maar de battlegrouds vind ik wel grappig om dus beetje te doen voor de rewards.