Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Atsiz schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 17:52:
[...]

Het is mij gelukt! (zonder VPN).

Stappen:
1-) Ga naar:
C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\Engine\Binaries\Win64
2-) Maak een snelkoppeling op de bureaublad van "DiabloImmortal" met logo.
3-) Ga naar eigenschappen van snelkoppeling
4-) Pas target\doel aan door het volgende regel toe te voegen op het eind:
-launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs
Fijn dat het lukt, vreemd dat het bij anderen kennelijk niet werkt :)
Veel speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:59
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:28:
[...]

Veel speelplezier.
Bij mij lukt dat ook niet. Ik krijg ook steeds die foutmelding die hierboven genoemd wordt. "failed to connect to battle.net"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05:55
Cidolfas schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 08:15:
[...]

Ja ik vind het ook dikke prima en hoop dat vele landen zullen volgen. Voor mij heeft Blizzard in ieder geval de Diablo franchise om zeep geholpen (de laatste die ik nog speelde )... deel IV mogen ze ook steken waar de zon niet schijnt.

Overigens net zo slecht dat streamers dit "spel spelen" en er veel geld aan uitgeven voor de views. En daar weer veel geld mee verdienen etc etc... en Blizzard maar lachen..
Er zijn ook streamers die er niets aan uitgeven en juist hun gal spuwen over deze game. Of Blizzard hard lacht valt te bezien met alle kritiek die ze krijgen en het hele lage cijfer op Metacritic. Als over enkele maanden de game dood is door alle kritiek hebben ze er hun ontwikkelingskosten misschien net uit maar meer ook niet. En een slechte naam wat niet gunstig is voor Diablo IV waar nu ook extra scherp naar gekeken gaat worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50
Cidolfas schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 08:15:

Overigens net zo slecht dat streamers dit "spel spelen" en er veel geld aan uitgeven voor de views. En daar weer veel geld mee verdienen etc etc... en Blizzard maar lachen..
Dat vind ik dan weer niet vreemd en eigenlijk ook niet slecht, dat is gewoon business. Vergeet niet dat dit voor veel van die streamers gewoon werk is, het geld dat ze uitgeven is gewoon een business expense, ze bieden entertainment en daar doen ze wat uitgaven voor. Diablo Immortal is nu even vrij 'hot', dus uiteraard zie je dat Streamers daar op in zullen springen, dat zijn met een positieve boodschap 'het is een goede game', die je veel hoort waarbij men wat minder kritisch is op het verdienmodel, maar je ziet ook zeker streamers (bijv. een Asmongold) die juist react content doet op alle meer negatieve berichtgeving. Dat mes snijd gewoon aan 2 kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 18:00

The Chosen One

Zie signature!

Lekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:01:
[...]

Er zijn ook streamers die er niets aan uitgeven en juist hun gal spuwen over deze game. Of Blizzard hard lacht valt te bezien met alle kritiek die ze krijgen en het hele lage cijfer op Metacritic. Als over enkele maanden de game dood is door alle kritiek hebben ze er hun ontwikkelingskosten misschien net uit maar meer ook niet. En een slechte naam wat niet gunstig is voor Diablo IV waar nu ook extra scherp naar gekeken gaat worden.
Ik gok eerder dat ze hun ontwikkilingskosten er tig malen uit halen en de kritiek ze weinig doet. Ieg de aandeelhouders. Dit is niks wat we niet al tientallen/honderden malen eerder hebben gezien bij andere bedrijven.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
The Chosen One schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Ik gok eerder dat ze hun ontwikkilingskosten er tig malen uit halen en de kritiek ze weinig doet. Ieg de aandeelhouders. Dit is niks wat we niet al tientallen/honderden malen eerder hebben gezien bij andere bedrijven.
e.e.a. zal wel blijken bij de volgende earningscall. Dit is bij uitstek een game het aantal MAU's moet pushen (na jaren lang gestaag verlies) en natuurlijk ook de omzet flink zou moeten verhogen.

Doordat Blizzard dit kwartaal verder niets heeft qua grote releases (op een Hearthstone expansion en miniset na) zou in de YoY de impact van deze game (of niet, wanneer de game matig ontvangen wordt) eigenlijk duidelijk zichtbaar moeten zijn, daar er als het goed is vorig jaar ook een HS expansion en miniset in hetzelfde kwartaal hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:08
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:01:
[...]

Vergeet niet dat je dit eigenlijk niet moet vergelijken met reguliere PC-games maar met mobiele games. En daar is een P2W-systeem eerder regel dan uitzondering. Wat betreft game-play en content is DI best wel goed.

Ik denk eerder dat er nu een groep Diablo Immortal heeft geprobeerd, terwijl die groep niet de hoofdzakelijke doelgroep voor dit spel is. In ieder geval niet op de lange termijn.

Op de lange termijn zal dit gewoon een stabiele cash-cow zijn, net zoals alle andere mobiele games in de ActivisionBlizzard portofuille. Neem de hele Candy Crush reeks bijvoorbeeld (meer dan 1 mlrd downloads voor alleen Saga...en daar heb je ook IAPs waar je gek van wordt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 12:17
haborym schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:58:
[...]

Bij mij lukt dat ook niet. Ik krijg ook steeds die foutmelding die hierboven genoemd wordt. "failed to connect to battle.net"
Hier werkt dit helaas ook niet, was helemaal blij dat ik dit las en dat de game überhaupt opstartte. Maar daarna die melding helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
NicolasCaveMan en Linaii, ik vond jullie verzoek niet ingame dus ik kan jullie niet accepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 14:11
theory schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:05:
NicolasCaveMan en Linaii, ik vond jullie verzoek niet ingame dus ik kan jullie niet accepten.
Oh, dan ben ik denk ik iets te vroeg in de Quest line? Heb de scroll ingeleverd en aan de shadow lottery meegedaan. Is er nog een stap te nemen voor ik in de clan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 11:03
Vighu schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Oh, dan ben ik denk ik iets te vroeg in de Quest line? Heb de scroll ingeleverd en aan de shadow lottery meegedaan. Is er nog een stap te nemen voor ik in de clan kan?
Volgens mij gaat het zo:
Je moet de shadow lottery winnen, dan de challenge doen die daar uit voort komt. Van de challenge krijg je 2 tokens waarmee je naar de mysterious patron kan gaan. Die maakt je dan een shadow waardoor je bij de clan kan.

Ik heb alles behalve de laatste stap gedaan voordat we de clan omgezet hebben, dus ik weet niet of er na het laten zien van je tokens nog iets is wat gedaan moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 14:11
Ah, zojuist the lottery gewonnen en de quest gedaan :) apply ook gedaan ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-06 13:44
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:28:
[...]

Veel speelplezier.
Heel apart.

Ik doe nu precies hetzelfde op een heel ander laptop en daar werkt het niet.

Dus op 1 laptop wel en de ander niet. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
Vitwiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:54:
[...]

Hier werkt dit helaas ook niet, was helemaal blij dat ik dit las en dat de game überhaupt opstartte. Maar daarna die melding helaas.
Ik heb het nu werkend gekregen. Er wordt de eerste keer gekeken naar je IP adres. Als die uit NL komt, kom je niet verder.
Stappen die ik heb uitgevoerd:
1- Volledige installatie gedaan zoals beschreven in de eerste post
2- Snelkoppeling gemaakt
3- Tunnelbear geïnstalleerd
4 - Tunnelbear op Duitsland gezet.
5 - Battle.net opgestart met (tijdelijke Battle account met region op Duitsland)
6 - De play knop is nu blauw.
7 - DI opgestart
8 - DI afgesloten
9 - Battle.net launcher afgesloten
10 - Tunnelbear afgesloten
11 - Nu de Snelkoppeling met aanpassing gestart. Inloggen en spelen maar op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Vighu schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Ah, zojuist the lottery gewonnen en de quest gedaan :) apply ook gedaan ingame
ik zal meteen even spieken of ik de request zie staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
haborym schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:31:
[...]

Ik heb het nu werkend gekregen. Er wordt de eerste keer gekeken naar je IP adres. Als die uit NL komt, kom je niet verder.
2- Snelkoppeling gemaakt
5 - Battle.net opgestart met (tijdelijke Battle account met region op Duitsland)
7 - DI opgestart
8 - DI afgesloten
Ik update de VPN info even in de TS. Ik had gister avond ook problemen met in de game komen nadat ik mijn install locatie had gewijzigd. Moest eerst een keer connecten met een vpn aan voor ik er weer gewoon in kwam. Ik weet niet of het uit maakt of je de eerste keer met vpn via de launcher doet of meteen al met de aangepaste snelkoppeling. Morgen komt er een nieuwe SSD binnen om mijn game HDD te vervangen, zal dan meteen kijken of het de eerste keer met vpn zonder battle.net launcher ook gewoon werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 14:12
Vighu schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Je moet iig geloot worden, daarna wat tests doen om jezelf te bewijzen, daarna ben je pas schadow en kan je de clan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
kuijerlattie schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:35:
[...]

Ik update de VPN info even in de TS. Ik had gister avond ook problemen met in de game komen nadat ik mijn install locatie had gewijzigd. Moest eerst een keer connecten met een vpn aan voor ik er weer gewoon in kwam. Ik weet niet of het uit maakt of je de eerste keer met vpn via de launcher doet of meteen al met de aangepaste snelkoppeling. Morgen komt er een nieuwe SSD binnen om mijn game HDD te vervangen, zal dan meteen kijken of het de eerste keer met vpn zonder battle.net launcher ook gewoon werkt :)
VPN is totaal niet nodig.

Bij mij werkt het op 1 computer en de ander niet. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05:55
eric.1 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Vergeet niet dat je dit eigenlijk niet moet vergelijken met reguliere PC-games maar met mobiele games. En daar is een P2W-systeem eerder regel dan uitzondering. Wat betreft game-play en content is DI best wel goed.

Ik denk eerder dat er nu een groep Diablo Immortal heeft geprobeerd, terwijl die groep niet de hoofdzakelijke doelgroep voor dit spel is. In ieder geval niet op de lange termijn.

Op de lange termijn zal dit gewoon een stabiele cash-cow zijn, net zoals alle andere mobiele games in de ActivisionBlizzard portofuille. Neem de hele Candy Crush reeks bijvoorbeeld (meer dan 1 mlrd downloads voor alleen Saga...en daar heb je ook IAPs waar je gek van wordt...).
Uiteraard is dit een mobiele game en van bv Zynga verwacht je niet anders. Dit is echter Blizzard en je leest overal op internet (ook hier op Tweakers) dat men nu ook weet welke kant Diablo IV opgaat. Niet geheel onverwacht wordt er een verband gelegd tussen deze twee games. Of dat de aandacht is die je wilt hebben betwijfel ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Uiteraard is dit een mobiele game en van bv Zynga verwacht je niet anders. Dit is echter Blizzard en je leest overal op internet (ook hier op Tweakers) dat men nu ook weet welke kant Diablo IV opgaat. Niet geheel onverwacht wordt er een verband gelegd tussen deze twee games. Of dat de aandacht is die je wilt hebben betwijfel ik.
Punt is natuurlijk dat dit slechts speculatie is. En opzich is een verband liggen tussen een 'mobile first ' game en een game die PC centrisch ontwikkeld is best vreemd, ook al zijn ze van dezelfde uitgever.

Zal D4 MTX hebben, vast wel, daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd, zal het een vorm van MTX zijn zoals we hier zien, voornamelijk gericht op mobile gaming en het Aziatische segment, nee, dat zie ik eigenlijk niet in de lijn der verwachtingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Eh, dat is wel een beetje te voorbarig, niet? We weten namelijk helemaal niets. We vrezen, dat wel. Dat mensen zo paniekerig doen, sjah, daar doe je niets tegen.

Laten we nou niet de content van een mobile-first game als argumentatie gebruiken voor hoe D4 gaat zijn. Dit slaat gewoon als een ... op een drumstel.

D3 was al discutabel genoeg met de Real-Money AH. Er zal vast iets in zitten in die trend, vast een store als WoW ook wel. Maar de P2W aspecten zoals in DI? lijkt me erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:00
Gisteren geprobeerd het via Windows aan de praat te krijgen. Niet gelukt. Uiteindelijk via een iPad met airplay naar m'n iMac en een controller, en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Vitwiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:54:
[...]

Als je alt tabbed, krijg je dan ergens een scherm waar je in battle.net moet inloggen? dat zal het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-06 09:45
Ik heb wel een beetje spijt dat ik niet op de correcte server ben begonnen. Hopelijk gaan ze het nog mogelijk maken om te wisselen van server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Mochten er mensen zijn die nog een oplossing (ander oplossing).

Hebben voor mensen op PC met een Nederlandse battlenet account dan horen we dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:58:
Mochten er mensen zijn die nog een oplossing (ander oplossing).

Hebben voor mensen op PC met een Nederlandse battlenet account dan horen we dat graag!
doe het gewoon op de juiste manier en het werkt, als je ingame zit, ff alt tab doen, kan zijn dat je bnet moet inloggen, het werkt bij iedereen op reddit, maar niet bij jou... you're doing it wrong 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:03:
[...]

doe het gewoon op de juiste manier en het werkt, als je ingame zit, ff alt tab doen, kan zijn dat je bnet moet inloggen, het werkt bij iedereen op reddit, maar niet bij jou... you're doing it wrong 8)7
Als ik spel heb opgestart en in de hoofdscherm ben.
En ik doe alt+tab dan zie ik juist niks? Geen scherm waar ik me moet aanmelden.

En ben al via Battlenet al ingelogd.
Geprobeerd uitgelogd en als ingelogd in Battlenet op te starten maar lukt niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:08:
[...]

Als ik spel heb opgestart en in de hoofdscherm ben.
En ik doe alt+tab dan zie ik juist niks? Geen scherm waar ik me moet aanmelden.

En ben al via Battlenet al ingelogd.
Geprobeerd uitgelogd en als ingelogd in Battlenet op te starten maar lukt niet :|
staat er een spatie achter de path .exe"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
p0mPie kan je je nogmaals aanmelden, ik zag je naam maar heb je niet aanvaard omdat er toen nog geen formulier was ingevuld.
Ik zie nu wel je naam in het formulier maar had je al reeds verwijderd. Mijn excuses.
Stuur me desnoods een PM hier ofzo dan aanvaard ik je opnieuw.

[ Voor 12% gewijzigd door theory op 09-06-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:26:
[...]

staat er een spatie achter de path .exe"?
Ja, zonder spatie krijg je zelfs een foutmelding.

Exacte pad van de snelkoppeling:
"C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\Engine\Binaries\Win64\DiabloImmortal.exe" -launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
-- sound moet zijn -sound
-- start moet zijn -start
-- dx11 moet zijn -dx11

weet niet of dat iets verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:38:
-- sound moet zijn -sound
-- start moet zijn -start
-- dx11 moet zijn -dx11

weet niet of dat iets verandert.
Aangepast.

Maar werkt nog steeds niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Aangepast.

Maar werkt nog steeds niet :X
heb je wel één keer in moeten loggen met je bnet ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:44:
[...]

heb je wel één keer in moeten loggen met je bnet ID?
Nee dat scherm komt dus niet. Vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:46:
[...]

Nee dat scherm komt dus niet. Vreemd genoeg.
sluit BNET eens af en start het dan op + alt tab evt als je het niet krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Zercules op 09-06-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zercules schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:49:
[...]

sluit BNET eens af en start het dan op + alt tab evt als je het niet krijgt.
Ook gedaan, gebeurd ook niks.

Er komt geen aanmeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:51:
[...]

heel raar, dan weet ik het ook niet meer, op al die manier net ff zelf ingelogd, alles werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgian
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-05 19:32
Oei ik lees dat ik eerst de loterij moet winnen, dus was iets te vroeg. Zal dat eerst regelen en daarna zal ik je een ingame verzoek sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:51:
[...]

Bij mij werkte het niet op 2 pc's. Zie mijn stappenplan hoe ik het daar werkend heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
haborym schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:20:
[...]

Bij mij werkte het niet op 2 pc's. Zie mijn stappenplan hoe ik het daar werkend heb gekregen.
Ik kan je stappenplan niet vinden als ik zoek op je naam.

Kan je het nogmaals delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
haborym schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:31:
[...]

2- Snelkoppeling gemaakt
7 - DI opgestart
8 - DI afgesloten
@Atsiz

Dit stappenplan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atsiz
HET WERKT !!!

Dankjewel :)

Dus je moest hoe dan ook eenmalig opgestart zijn met VPN + Duitse Battlenet 8)7

Ik ben super blij nu. Dank nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Atsiz schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:07:
[...]

HET WERKT !!!

Dankjewel :)

Dus je moest hoe dan ook eenmalig opgestart zijn met VPN + Duitse Battlenet 8)7

Ik ben super blij nu. Dank nogmaals.
Hier was dat niet nodig, maar fijn dat het nu gefixed is. Veel speelplezier! Ik ben al gestopt, het feit dat je currencies nodig hebt om rifts te empoweren voor gem drops… Die alleen met euro’s te kopen zijn, naah.

Wel leuk om tot max lvl te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-06 08:07
Zercules schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 06:53:
[...]

Hier was dat niet nodig, maar fijn dat het nu gefixed is. Veel speelplezier! Ik ben al gestopt, het feit dat je currencies nodig hebt om rifts te empoweren voor gem drops… Die alleen met euro’s te kopen zijn, naah.

Je kunt crests ook zonder euro's verkrijgen, alleen veel minder snel. Ze zijn te koop bij de Hilts trader. Ook krijg je er elke dag een gratis. En ze komen soms voorbij in de Battle Pass (ook de gratis versie). En ook de daily first kill geeft soms een rare crest. Maar inderdaad: legendary crests zijn maar eens per maand te koop bij de Hilts trader, dat is wel karig.

Gelukkig is hunten naar gems niet het enige wat je kunt doen en zijn er talloze andere (gratis) manieren om je char sterker te maken.

Snap je keuze wel hoor, echt, maar ook als F2P is er genoeg endgame content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 16:16
Zercules schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 06:53:
[...]

Ja ik heb er ook wat over gezien, ik heb het verhaal doorgespeeld en heb wat andere dingen kunnen doen. Helaas ga ik er toch mee kappen. Het is een leuk spel, maar het is veel te oneerlijk momenteel om tegen iemand te spelen die betaald vooral in PVP.

En ookal speel ik f2p ik wil niet dat het de standaard gaat worden in games.

[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 10-06-2022 13:58 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

nm. :/

[ Voor 96% gewijzigd door zAo op 10-06-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Als je bootcamp gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

eric.1 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:18:
[...]

Als je bootcamp gebruikt ;)
Heb het inmiddels gewoon werkend op een m1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:28
Wtf ik zie nu pas dat al die legendary crests van battlepass enzo bound legendary gems zijn >_< ... dus kan ik niet eens verkopen :/

De kistjes zien er in princpe nog hetzelfde uit ook.Helemaal over heen gelezen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Af en toe als ik speel op phone zie ik aan de rechterkant een soort blauwe glow. Het is niet Edge notificaties van mijn Samsung want die heb ik uitgezet.

In game mode zie ik daar niets over staan. Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 14:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VcOj3g3TiCrrmEmvY9VGsOfKUI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WWMVmETl2fwWheNyKNNM5Lk7.png?f=fotoalbum_large

Die gems is me nog een aardig raadsel hoe ik ze het beste kan gebruiken. Vond vandaag deze, gebruiken, of verkopen? Is die nou zeldzaam of valt dat wel mee? Stats zeggen me nog niet zoveel.. Begreep via reddit dat je zoiets beter kan verkopen en zelf gems voor kan kopen die je als f2p wel kan upgraden?

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
bakbakbak schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]

Die gems is me nog een aardig raadsel hoe ik ze het beste kan gebruiken. Vond vandaag deze, gebruiken, of verkopen? Is die nou zeldzaam of valt dat wel mee? Stats zeggen me nog niet zoveel.. Begreep via reddit dat je zoiets beter kan verkopen en zelf gems voor kan kopen die je als f2p wel kan upgraden?
Ik gebruik 3 gems in mijn build, damage, potency en armor penetration. Alle andere verkoop ik. Ik heb een necromancer btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
bakbakbak schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]

Ik zie dat je geen auction icoontje bij je hem hebt staan, er is dus een grote kans dat hij niet te verkopen is voor platinum. Alleen gems die gevonden zijn met voor orbs gekochte crests zijn auctionable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
kuijerlattie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:56:
[...]

Ik zie dat je geen auction icoontje bij je hem hebt staan, er is dus een grote kans dat hij niet te verkopen is voor platinum. Alleen gems die gevonden zijn met voor orbs gekochte crests zijn auctionable.
Klopt ja, alleen die twee tourmaline gems zijn te verkopen voor platinum (weegschaalicoontje). Daarom zitten ze ook in een aparte stack naast die 8.
Die legendary is dus niet te verkopen. Als je 'm niet equipped, kun je 'm wel gebruiken om een andere gem hogere rank te maken. Volgens mij kun je er verder niets anders mee, iemand?

Verder: @theory zou je een nieuwe Dark Clan Focus kunnen kiezen/instellen (weet eigenlijk niet hoe dat werkt)? Zo te zien hebben we de vorige gehaald en dus 1000/2000 exp. Door naar de volgende, zou ik zeggen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Tuktop op 11-06-2022 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Tuktop schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:02:
[...]

Verder: @theory zou je een nieuwe Dark Clan Focus kunnen kiezen/instellen (weet eigenlijk niet hoe dat werkt)? Zo te zien hebben we de vorige gehaald en dus 1000/2000 exp. Door naar de volgende, zou ik zeggen :+
Ik heb zojuist de focus aangepast. Kon maar uit 2 opties kiezen. De nieuwe focus is contracts. 480 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
kuijerlattie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:42:
[...]

Ik heb zojuist de focus aangepast. Kon maar uit 2 opties kiezen. De nieuwe focus is contracts. 480 stuks.
Niceeee, let's goooo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
[...]

Klopt ja, alleen die twee tourmaline gems zijn te verkopen voor platinum (weegschaalicoontje). Daarom zitten ze ook in een aparte stack naast die 8.
Die legendary is dus niet te verkopen. Als je 'm niet equipped, kun je 'm wel gebruiken om een andere gem hogere rank te maken. Volgens mij kun je er verder niets anders mee, iemand?

De vorige focus hebben we niet gehaald hoor, we hadden 320 contracts nodig en we hadden er maar rond de 100.
Nieuwe focus is nu gekozen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 14:50
[...]

Aha! Stuk wijzer weer. Thanks allemaal! Ik ga hem ws gebruiken maar in elk geval voorlopig bewaren. Eerst maar eens wat andere builds uittesten en levelen. Ben ook necromancer btw @haborym dus zal je tips meenemen.

Iets anders, kwam deze site op reddit tegen: pagina waarop je alle resets makkelijk kan zie https://www.diablotimer.com/

[ Voor 6% gewijzigd door bakbakbak op 11-06-2022 16:30 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theory
Een link voor alle timers in DI, zowel hilts trader, battlepass rewards reset als Dark events, etc..

https://www.diablotimer.com/

Nvm @bakbakbak was me al voor, oeps.

[ Voor 13% gewijzigd door theory op 11-06-2022 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
bakbakbak schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:00:
[...]

Iets anders, kwam deze site op reddit tegen: pagina waarop je alle resets makkelijk kan zie https://www.diablotimer.com/
TOP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cms4Kmxa0c0BG-J7dJyndy8RKjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVe64eoNx4pd6FjRS4GALt0D.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand een idee waarom je plots 7 extra crests kan toevoegen? Ik was in de veronderstelling dat 3 het maximum was?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
theory schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:53:
[Afbeelding]
Iemand een idee waarom je plots 7 extra crests kan toevoegen? Ik was in de veronderstelling dat 3 het maximum was?
zodat je 20 euro per rift kan uitgeven en zij nog meer aan je verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
theory schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:53:
[Afbeelding]
Ik lees dat je idd max 10 legy crests kan toevoegen, en maximaal 3 rare crests. Damn je hebt veel legy crests trouwens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 15:06
Zojuist ook toegang tot de clan aangevraagd + formulier in de TS ingevuld; HankTheTank

(...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Tot nog toe heb ik het prima naar m'n zin zo F2P.
Paar leuke legendary's gevonden tijdens levelen, nu level 42. Zal wel stoppen wanneer ik niet meer verder kom zonder te betalen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 19:54
Net even via de instructie een paar paginas terug het werkende op de PC gekregen.
Zit je op een 43 inch 4k scherm naar 720p fullscreen te kijken > back to mobile.

Iemand een idee hoe je 4k kunt forceren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05 14:11
Azerox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:52:
Net even via de instructie een paar paginas terug het werkende op de PC gekregen.
Zit je op een 43 inch 4k scherm naar 720p fullscreen te kijken > back to mobile.

Herkenbaar, ziet er echt crappy uit tov Diablo 3 die wel netjes schaalt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-05 15:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6XMVbboz4yZ_xBZyfL_zdmzyO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eab8VUrXepxwiEpUvg1jfQbI.png?f=fotoalbum_large

Oooof, schijnbaar is dit dus een 40k account ;( Vind het echt jammer dat het zo erg p2w is, leek me zo leuk om een game te hebben waar je wat tijd in kan investeren die je op zowel mobiel als PC kunt spelen. (En ook een beetje mee kan spelen in PvP).

Heb trouwens wel een 2/5 gem gevonden met de free legendary crests die ik heb gekregen, het is maar een 2/5, maar toch. Damage gem volgens mij.

[ Voor 31% gewijzigd door arienvanhelden op 13-06-2022 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 04-06 16:48
arienvanhelden schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]

Oooof, schijnbaar is dit dus een 40k account ;( Vind het echt jammer dat het zo erg p2w is, leek me zo leuk om een game te hebben waar je wat tijd in kan investeren die je op zowel mobiel als PC kunt spelen. (En ook een beetje mee kan spelen in PvP).

Heb trouwens wel een 2/5 gem gevonden met de free legendary crests die ik heb gekregen, het is maar een 2/5, maar toch. Damage gem volgens mij.
Als dit waar is en iemand zoveel geld in een spelletje pompt, dan ben je niet goed bij je hoofd.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Azerox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:52:

Volgens mij heb ik gelezen dat de ingame resolutie max 1080P is. Het is volgens mij wel wat hoger dan 720P. Bij de graphics settings kun je sharpening aanzetten, dat gaf bij mij in elk geval het idee van een iets hogere resolutie. Vind het er nu prima uitzien op m'n 27" 1440P-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
arienvanhelden schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]

Haha das die megawhale kennis van Rich. Had in Lost Ark ook 100k ofzo uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Tuktop schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:28:
[...]

Volgens mij heb ik gelezen dat de ingame resolutie max 1080P is. Het is volgens mij wel wat hoger dan 720P. Bij de graphics settings kun je sharpening aanzetten, dat gaf bij mij in elk geval het idee van een iets hogere resolutie. Vind het er nu prima uitzien op m'n 27" 1440P-scherm.
Klopt is blijkbaar ook niet te omzeilen. Ach ja, ik speel het ook liever op mobiel+controller. Daar lijkt het voor gemaakt te zijn. Ook mooi dat hij de Playstation knoppen in de interface laat zien (zowel PC als Android).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:37
Gisteren level 60 geworden en naar Hell 1 diff gegaan. Ben nu paragon level 5 en al helemaal uitgeblust. Toch wel een paar uur gespeeld gisteren en geen enkele legendary drop gehad, wel 1 groene (wel van necro set) met waardeloze stats (en dat is van zo'n dungeon met hoge drop chance)

Heb het al wel door dat het voor mij niets wordt dit spel. Sommige mensen zullen wellicht elke paar dungeons wel een legendary o.i.d. krijgen maar na 20 dungeons en dan 1 groene drop ben ik er wel klaar mee.

Heb wel genoten van het spel ansich. Erg leuke combat en goeie gameplay. Nice visuals ook! Dus als mensen twijfelen i.v.m. het p2w karakter van het spel. F2P is erg leuk om de story te completen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Tribunus schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:54:
Gisteren level 60 geworden en naar Hell 1 diff gegaan. Ben nu paragon level 5 en al helemaal uitgeblust. Toch wel een paar uur gespeeld gisteren en geen enkele legendary drop gehad, wel 1 groene (wel van necro set) met waardeloze stats (en dat is van zo'n dungeon met hoge drop chance)

Heb het al wel door dat het voor mij niets wordt dit spel. Sommige mensen zullen wellicht elke paar dungeons wel een legendary o.i.d. krijgen maar na 20 dungeons en dan 1 groene drop ben ik er wel klaar mee.

Heb wel genoten van het spel ansich. Erg leuke combat en goeie gameplay. Nice visuals ook! Dus als mensen twijfelen i.v.m. het p2w karakter van het spel. F2P is erg leuk om de story te completen!
Er zit schijnbaar een daily cap op legendaries, de eerste 6 items hebben een grotere kans op vindbaarheid, daarna wordt het gigantisch laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:37
arienvanhelden schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:56:
[...]

Er zit schijnbaar een daily cap op legendaries, de eerste 6 items hebben een grotere kans op vindbaarheid, daarna wordt het gigantisch laag
Heb ik ook gelezen, maar na een uurtje of wat gameplay zonder een enkele verbetering was ik het wel zat (geen legendary drop dus) Als het er 6 waren geweest was het wel anders geweest. Geeft gewoon geen rewarding gevoel. En dat is natuurlijk voor andere mensen totaal anders. Wellicht iets meer geluk, of die willen juist graag dat het wat meer grind werk is. Maar voor mij is dat niet wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakis
  • Laatst online: 31-01 11:25
Formuliertje ingevuld, lvl 43 en shadow geworden. Is er nog plaats? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Rakis schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:33:
Formuliertje ingevuld, lvl 43 en shadow geworden. Is er nog plaats? :D
Heb je ingame ook een request gestuurd? Ik zie je naam namelijk niet in het lijstje met applicants staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Als ik max half uurtje per dag wil spelen, wat is dan het slimst om te doen qua XP/loot/mats combi? Rifts? Bounties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Treveo schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:21:
Als ik max half uurtje per dag wil spelen, wat is dan het slimst om te doen qua XP/loot/mats combi? Rifts? Bounties?
Bounties, dan rifts en dungeons voor set gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakis
  • Laatst online: 31-01 11:25
kuijerlattie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:03:
[...]

Heb je ingame ook een request gestuurd? Ik zie je naam namelijk niet in het lijstje met applicants staan...
Zou nu in orde moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-06 10:22

Mikromanic

Onder de titel

Beetje jammer van die caps...
Sinds 3 dagen al weinig legendary of gem drops. Is die cap langer als een bijv 24 uur?
Dag 1, heel veel gevonden, volgende dagen helemaal niks.
Zit er ook een timing cap op Monstrous Essence? Duurt soms heel lang voordat ik er 1 loot. (10/10 altijd inleveren natuurlijk)

Farmen in Mount Zavain is een feestje trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mikromanic op 14-06-2022 11:15 ]

Up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Dit werkte voor mij om te starten zonder vpn.
Eerst starten met vpn.
Spel sluiten.
Snelkoppeling maken met volgende:
"C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\Engine\Binaries\Win64\DiabloImmortal.exe" -launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs

Spel starten zonder vpn.

[ Voor 14% gewijzigd door Wincenty op 14-06-2022 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Wincenty schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:09:
Dit werkte voor mij om te starten zonder vpn.
Eerst starten met vpn.
Spel sluiten.
Snelkoppeling maken met volgende:

Spel starten zonder vpn.
Klopt helemaal, daarom staat het ook zo in de topic start :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• theory
Even een mededeling: @kuijerlattie is nu jullie huidige clanleader. Na het bereiken van Paragon zie ik de paywall iets duidelijker en is het voor mij niet meer zo motiverend om verder te doen dus heb ik de huidige topicstarter hier clanleader gemaakt. Jullie hebben meer baat bij een actievere clanleader. Succes iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 16:16
theory schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:47:
Even een mededeling: @kuijerlattie is nu jullie huidige clanleader. Na het bereiken van Paragon zie ik de paywall iets duidelijker en is het voor mij niet meer zo motiverend om verder te doen dus heb ik de huidige topicstarter hier clanleader gemaakt. Jullie hebben meer baat bij een actievere clanleader. Succes iedereen!
Je hebt hetzelfde ondergaan als ik. Het is een leuk spel, enkel tot ze de P2W issues niet fixen ga ik niet verder spelen. Ik ben wel blij dat ik het verhaal heb doorgespeeld.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
theory schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:47:
Hier ook zo, heb het alleen niet eens volgehouden tot Paragon, wat videos gezien van PvP, maar wat is dat een clusterfuck met F2P vs P2W. Ga hier mijn tijd en geld niet aan verspillen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

arienvanhelden schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:38:
[...]

Hier ook zo, heb het alleen niet eens volgehouden tot Paragon, wat videos gezien van PvP, maar wat is dat een clusterfuck met F2P vs P2W. Ga hier mijn tijd en geld niet aan verspillen. :/
Mwa ik speel 3 potjes per dag in de lage ranks en heb nog niet de indruk dat daar veel dikke whales players zitten :P In hogere regionen dat geloof ik wel.

En wat beschouw je als een p2p/whale is dat bij 10 euro? 100? 1000? 10000? 100000?
Is het een probleem ja ben ik totaal eens. Ze moeten echt ze wat doen aan dat gem systeem yep echt wel. Maar hoeveel "whales" zijn er uberhaupt en hoe groot is de kans dat je ze tegen komt in je eigen bracket?

ik zelf behouw mensen die meer dan meer dan 2-3k uitgeven als whale.
Ik zelf heb 40 euro ofzo uitgegeven meer niet en zelfs daarmee vinden mensen je een whale? 8)7 ja als je bij 1 euro iemand al een whale vind dan zijn er veel

des al niet te min is end game wel echt een grind en heel rewarding voelt het niet. Ik ga tot hell2 denk ik beetje dagelijks wat doen en daarna zie ik het wel.

T.o.v Lost Ark is het playwise wel veel casual vriendelijker want in lost ark moet je echt die en die raid doen wil je gear kunnen uppen. Kan je die raid niet doen/puggen? pech gehad dan zit je vast

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:48

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

William/Ax3 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:31:
[...]
En wat beschouw je als een p2p/whale is dat bij 10 euro? 100? 1000? 10000? 100000?
Is het een probleem ja ben ik totaal eens. Ze moeten echt ze wat doen aan dat gem systeem yep echt wel. Maar hoeveel "whales" zijn er uberhaupt en hoe groot is de kans dat je ze tegen komt in je eigen bracket?
Genoeg streamers die 'documenteren' hoe de staat van PVP is: totaal en compleet gebroken door P2W. Check mensen met clue én skill als Raxxanterax 'plezier' hebben met hun $40-character versus whales.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

Klauwhamer schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:53:
[...]

Genoeg streamers die 'documenteren' hoe de staat van PVP is: totaal en compleet gebroken door P2W. Check mensen met clue én skill als Raxxanterax 'plezier' hebben met hun $40-character versus whales.
Ja en die spelen voornamelijk in de hogere brackets, Dat gaf ik ook aan. Ik speel erg laag en daar zie je ze echt niet zo erg. Ik doe het er zeg maar bij voor de daillie rewards en verder niet. Competitief zijn is mijn doel niet alleen "krijg dallie rewards" en klaar.

Ik zeg ook niet dat het geen issue is ze moeten echt wat doen met dat verschil in power. En ja ik heb die filmpjes ook gezien. Maar als je niet in de top mee wil draaien dan is het echt niet zo erg als in de hogere brackets. Maar iedereen doet atm nu alsof 90% van de pvp'ers whale is en je daardoor geen enkele kans hebt. Dat is natuurlijk niet waar.
Iedereen schreeuwd atm whale dit whale dat maar het zelf niet eens proberen of duidelijk beargumenteren wat is een whale? Ik heb de battlepass en dat ding erna gekocht ben ik nu een whale? Er zijn echt geen 1000 players per server die 20k+ in de game gooien dat geloof ik nooit. Zijn ze er sure maar draai je niet mee in de top x% heb je er dan daadwerkelijk veel last van? Ik zelf niet in ieder (nog) niet.

We gaan het zien wat ze gaan doen als ze niks doen dan zullen er meer en meer mensen stoppen of alleen de whales t.o.v whales in de hogere brackets gaan krijgen. Maar de vraag is dan ook ofze dan nog genoeg players hebben?
Hoop dat ze end game ook wat leuker maken want atm is het login ok ik heb zoveel tijd dus dan doe ik die en die dallies en klaar.

Al met al speel je beetje pvp in de lagere ranks voor de dallie rewards schroom dan niet om gewoon af en toe een potje te doen. Ik ben normaal totaal geen pvp'er maar de battlegrouds vind ik wel grappig om dus beetje te doen voor de rewards.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 18:00

The Chosen One

Zie signature!

Teveel misschien niet maar ze willen juist dat betalen een voordeel biedt. Dan doen mensen het (snel(ler)).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Klauwhamer schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:53:
[...]

Dat heeft meer te maken met dat hij paragon 30+ is en hell2 gear draagt en -30 paragon gastjes kapot knalt. 1700 vs 900 CR bijvoorbeeld. Daar hoef je geen euro voor neer te leggen. Ik heb zelf weinig last van het P2W verhaal. Deze game is veel te matig dat ik er competitief van word en bij de top wil horen. Lekker op de bank savonds even mn Codex vullen en wat mobs grinden. Heerlijk. Perfecte game voor de mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 23:11
Ik lees dat er een tweakers clan is. Ik ben gisteren uit mijn huidige clan gegaan dus ik kan nu joinen. Ik ben Paragon 27. Is er nog ruimte?

Ik zit te kijken op Join Dark Clan maar ik zie geen tweakers.net daar.

[ Voor 20% gewijzigd door mbiesheuvel op 17-06-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:48

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Azerox schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:48:
[...]

Dat heeft meer te maken met dat hij paragon 30+ is en hell2 gear draagt en -30 paragon gastjes kapot knalt. 1700 vs 900 CR bijvoorbeeld. Daar hoef je geen euro voor neer te leggen. Ik heb zelf weinig last van het P2W verhaal. Deze game is veel te matig dat ik er competitief van word en bij de top wil horen. Lekker op de bank savonds even mn Codex vullen en wat mobs grinden. Heerlijk. Perfecte game voor de mobiel.
Behalve dan dat dit letterlijk niet het geval is. Maar ik merk dat de "maar ik heb nergens last van"-copium sterk is bij sommigen en dat ze óf niet weten/zien wat er aan de hand is, óf het bagatelliseren met "ik speel casual en heb plezier". Tsja.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
Klauwhamer schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:24:
[...]

Behalve dan dat dit letterlijk niet het geval is. Maar ik merk dat de "maar ik heb nergens last van"-copium sterk is bij sommigen en dat ze óf niet weten/zien wat er aan de hand is, óf het bagatelliseren met "ik speel casual en heb plezier". Tsja.
Waarom is "ik speel casual en heb plezier" bagatelliseren? Dat kan toch gewoon echt zo zijn? Ik vind dat ik erg veel content en plezier heb gekregen voor de 0,- euro die ik aan dit spel heb uitgegeven, en ik speel heus nog wel even door. Verder bouwen aan een leuke whirlwind-build. PvP kan me toch al gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
mbiesheuvel schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:07:
Ik lees dat er een tweakers clan is. Ik ben gisteren uit mijn huidige clan gegaan dus ik kan nu joinen. Ik ben Paragon 27. Is er nog ruimte?

Ik zit te kijken op Join Dark Clan maar ik zie geen tweakers.net daar.
Er is inderdaad een Tweakers dark clan, weet je zeker dat je al een shadow bent + op de goede server (The hellforge) speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 23:11
Ow nee speel op andere server. Dom. Sorry.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Tuktop schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:43:
[...]

Waarom is "ik speel casual en heb plezier" bagatelliseren? Dat kan toch gewoon echt zo zijn? Ik vind dat ik erg veel content en plezier heb gekregen voor de 0,- euro die ik aan dit spel heb uitgegeven, en ik speel heus nog wel even door. Verder bouwen aan een leuke whirlwind-build. PvP kan me toch al gestolen worden.
Same here, ik heb er plezier in als F2P en voel helemaal geen nood om geld uit te geven.
De aandacht online is alleen maar goed om (hopelijk, eindelijk) deftige wetgevingen te krijgen in meerdere landen, of zelfs gewoon europees/wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
Is er ook een Tweakers normale clan, want om de shadowclan te joinen moet je eerst een normale clan en warband in en vind dat wel suf om een random iets te joinen voor het vinkje…

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-06 20:51
BjornE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:50:
Is er ook een Tweakers normale clan, want om de shadowclan te joinen moet je eerst een normale clan en warband in en vind dat wel suf om een random iets te joinen voor het vinkje…
Zou niet nodig moeten zijn… ik ben ook nog geen warband gejoined en zit er in. Wel moet je de shadow quests afronden, vanaf lvl 43 uit m’n hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
BjornE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:50:
Zoals jasperz89 ook al aangeeft. Warbands staan compleet los van clans en een dark clan joinen heeft als voorwaarde dat je level 43 bent en de shadow quests hebt gedaan. Ik heb nog wel shadow tokens liggen, ik kan wel kijken hoe het werkt om die voor iemand anders te gebruiken. In dat geval kan ik je vanavond nog een shadow maken zodat je in onze clan kunt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste