Ok, ff een dag terug zitten lezen tijdens een dodelijk saaie meeting over wel of niet behaalde KPI's van een uur wat ook in 5 minuten had gekund wanneer iedereen even van tevoren de cijfers zelf had gelezen.... Ach ja, dan ben ik hier ook weer bij.
Maar gedurende dit uur lezen kwam ik er achter dat ik erg blij ben dat ik niet de kleinere, lucratief ogende exchanges op ben gegaan. Of zoals @
Slux ze noemt, tippelhoertjes. En waarom niet? Feitelijk om 3 redenen:
- Omdat ik het niet zag zitten voor die paar procent.
- Omdat ik er gewoon te lui voor ben, wederom voor maar een paar procent.
- Omdat ik me geen zorgen wil maken.
Tuurlijk kunnen de exchanges waar ik wel gebruik van maak ook in de problemen komen, maar als die omvallen, dan is het sowieso in deze markt ff verkeken. Welke ik nu gebruik?
- Bitvavo, ben daar begonnen. 2 maanden geleden alles verkocht daar in anticipatie op verdere daling en soms een kleine trade gedaan. De euro's daar heb ik er inmiddels afgehaald en gaan naar Kraken toe.
- Kraken, vanwege compounding en ik merk dat percentage gewijs, ik daar steeds meer heb staan.
- Binance
- Crypto.com. Puur vanwege de card, inmiddels is daar alles weer weg op de CRO na die nog een paar maandjes vaststaat. Daarna over en sluiten daar.
Ik hou het voorlopig, bij Kraken en Binance, die bieden mij echt alles wat nodig is.