[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.656 views

Verwijderd

Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:16:
[...]

Mysterie opgelost Waar Glenn is:

[...]

Glenn Hoddle in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20"

En als je dan deze link bekijkt:
https://forum.fok.nl/topic/2609551/3/25#p202444741

Wachtwoord vergeten van het eerste account :P

Overigens wacht ik nog op de $690k
_O- _O-

Schaamteloos.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:53
[...]

[...]

Ik zette er op Fok! Niet voor niks quotjes omheen :p

Daarnaast was/is Glenn welbespraakt. Ik ben slechts een arbeider die qua Nederlandse taal ver achter loopt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24
ah DeFi.....benieuwd of het ooit goedkomt met mijn fluff $Cake en $BOO 😂🥲

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Ik heb ook geen bifi meer trouwens

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:04

Vis

[...]

[...]

Heerlijk dat bericht.

Dan denk je misschien, oké, Glenn, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen?
Simpel, vanwege het geld. BIFI is namelijk veel te goedkoop.

Nu is ie spotgoedkoop dus!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Vis schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Heerlijk dat bericht.

Dan denk je misschien, oké, Glenn, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen?
Simpel, vanwege het geld. BIFI is namelijk veel te goedkoop.

Nu is ie spotgoedkoop dus!
Overigens moeten we hem wel dankbaar zijn dat hij de munt kwam shillen. Daarna ging dat ding moon en kon je een voudige 2x halen. Het is en blijft natuurlijk een worstje, daar zit nou eenmaal een houdbaarheidsdatum op.

In de AH plakken ze ook van die kortingscodes op eten dat bijna gedelist wordt in de winkel.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:12

knakworst

Get more sats!

Met alle respect 1.400 naar 370 is een daling van 74 procent. Daarmee is het één van de best presterende alts in die periode. Geloof het of niet.

Harde BIFI.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
knakworst schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:26:
Met alle respect 1.400 naar 370 is een daling van 74 procent. Daarmee is het één van de best presterende alts in die periode. Geloof het of niet.

Harde BIFI.
En van 2700 naar 370?

Zero.

Verwijderd

Ik heb nog Bifi bijgekocht vanaf de drop van bijna 3k, 1600 begonnen, laatste aankoop 400.

Dus dan weet je het wel. Geen grote bedragen (meer) hoor gelukkig.

Als alles aan barrels gaat koop ik er een paar bij en zie wel wat het wordt.

Verder hoop ik dat het goed gaat met Glenn, vond hem altijd een stellige maar verder prima gast.

Zou wel eens willen weten hoe het hem vergaan is.

Verwijderd

Mooiste is nog wel dat ik het ook gewoon zag aankomen. Maar toch doen.

Haha, heerlijk.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:59:
Ik weet alweer precies waar dit op uit gaat draaien.

De slimme jongens hebben straks een afbetaald huis en een lambo, en ik blijf achter met een winkelkar vol bedorven bierworstjes.

Gelukkig heb ik ook nog Bitcoin, die beschermd mij in deze markt van: mezelf.

Complex maar waar.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
Onze eigen Sywert van Lienden die man.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De shill was in september. 2700 was de top. Min 86 procent is ook niet slecht. Wat dacht je van Ftm, 3,50 naar 22 cent. Sol 260 naar 31. Avax 146 naar 16. Vet van 27 naar 2 cent. Celr van 20 naar 1,2 cent. Theta van 15 naar 1 dollar.

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:29:

Zou wel eens willen weten hoe het hem vergaan is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPQZqXotvXi5VWIXn_cMB3nZ5NI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TBZJmUroPCphDqxjdu5bUkMy.jpg?f=fotoalbum_large

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:17
$21K just...broke...again....📉

• Ypuh
Zie overigens dat mijn TA van januari nog niet eens zo gek ver van de waarheid af zat:
Ypuh in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:16

YES

Moderator General Chat
Ypuh schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:43:
Zie overigens dat mijn TA van januari nog niet eens zo gek ver van de waarheid af zat:
Ypuh in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"
Ik hoop vooral dat die looping uitspeelt, zou de eerste keer zijn dat een koers naar links beweegt en daarmee zou BTC zich pas echt onderscheiden van de rest.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Gaan we weer

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
Hoe gaat het eigenlijk met Roger Ver zijn muntje en wanneer exact begint “the flippening” ?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oh ja wie was ook weer die Bitcoin Cash adept hierzo? Die jongen zat altijd bij die gasten in die kekke livestreams geloof ik.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:36:
[...]

De shill was in september. 2700 was de top. Min 86 procent is ook niet slecht. Wat dacht je van Ftm, 3,50 naar 22 cent. Sol 260 naar 31. Avax 146 naar 16. Vet van 27 naar 2 cent. Celr van 20 naar 1,2 cent. Theta van 15 naar 1 dollar.
Ik had een gedeelte nog op de $3,000 verkocht in een wick op zo'n ungure website als spookyswap. Dat was de eerste stap in de ongure wereld van Defi. Natuurlijk weer teruggekocht op $2,500. Overigens voor het eerst toen de inleg eruit gehaald toen ik wat meer ging nadenken. De laatste meuk er bij de laatste opleving rond $700 uitgegooid omdat iedereen zei dat alts nog meer rekt zouden gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 22:49 ]

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:36:
[...]

Bifi heeft ook nooit echt een hoog volume gehad. 80k muntjes supply, als dat ooit gaat...

Maar voorlopig is de markt wel even genezen van APY's _O- zie Bifi ook wel naar een paar eurie gaan als alles echt kapot blijft gaan.

Dusja geen idee. Maar ooit met wat geluk misschien de mogelijkheid hebben om te vertellen aan mijn kleinkinderen dat opa worstenmuntjes kocht en er knetterrekt op ging en ze beduusd achter te laten om die informatie te verwerken is mij het geld wel waard.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:48:
[...]

Bifi heeft ook nooit echt een hoog volume gehad. 80k muntjes supply, als dat ooit gaat...

Maar voorlopig is de markt wel even genezen van APY's _O- zie Bifi ook wel naar een paar eurie gaan als alles echt kapot blijft gaan.

Dusja geen idee. Maar ooit met wat geluk misschien de mogelijkheid hebben om te vertellen aan mijn kleinkinderen dat opa worstenmuntjes kocht en er knetterrekt op ging en ze beduusd achter te laten om die informatie te verwerken is mij het geld wel waard.
Die Beefy werkte trouwens wel erg eenvoudig. Ik had dat destijds ook gebruikt om wat met Cronos te doen. Uit risk spreiding toen 50% CRO verkocht voor 50% ETH en dat voor 30% weggezet als expiriment. Blijkt dat als beide REKT gaat je uiteindelijk nog steeds niets hebt |:(

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 20:08
DAMAGE schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:47:
Oh ja wie was ook weer die Bitcoin Cash adept hierzo? Die jongen zat altijd bij die gasten in die kekke livestreams geloof ik.
Kain_niaK

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Ik hoop dat mensen er van leren, maar ik denk het niet :+
Toen de run up naar 69k nog bezig was niet natuurlijk. Want de waarschuwingen werden genegeerd. En in een bull mania fase is elk platform, goed of slecht ingestoken wel in staat om wat aan apy uit te keren en aan promotie te doen. En dan is het al snel: gaat toch goed dus waar maak je je druk om.

Nou precies om zulke dingen als bij Luna, Celcius. Ik snap het wel het klinkt ook zeer verleidelijk. Maar een apy van 10% of meer terwijl je in de old skool economie dat nog niet eens haalt op een equivalent als een meerjarige deposito moet je te kennen geven dat het te mooi is om waar te zijn.

En zolang de lol duurt sure dan is het hosanna. Maar ik ben wel benieuwd of de werkelijk genoten apy al die moeite nu allemaal waard was. Zal wel te old skool zijn en een been there, done that fase die voor mij in 2013-2015 lag. Ook genoeg ubervage coins met fancy white papers en ondanks de beste marketing bracht het helemaal niks. Het is die ervaring dat ik het bij bitcoin en eth in je eigen wallet droppen laat. Gratis 10-20% hamsteren zonder moeite is zelfs in een hoogconjunctuur lastig te fixen. Tenzij je prins Bril bent en levend monopoly kan spelen natuurlijk.

Enige wat ik wel stug deed was learn and earns overal. Hoe allerlei cex daar geld op terug verdienen dunno. Het is dan wel twee dollar hier, drie dollar daar maar zo heb ik mijn eigen gratis geld gefixt. Lang niet zo spannend. Of mijn Hollands nieuwe bundel bij Thoorn inwisselen voor Litecoin en die inwisselen tegen ethereum. Gaat in absolute bedragen om niks per keer. Maar vele kleintjes maken een grote. _/-\o_ En ik ben in elk geval geen eigen crypto of fiat aan kwijt als het shady blijkt te zijn.

Enfin vannacht weer de 20k aantikken en terug omhoog of er nu echt doorheen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:56:
[...]

Enfin vannacht weer de 20k aantikken en terug omhoog of er nu echt doorheen?
Als een baksteen er doorheen gok ik. Daarna hopelijk wel een mooie bounce.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:50
Ok nog eentje dan voor het slapen gaan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ftg3aqsKGCjHaddLePQluVLB9h4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kg6NfkMNaNPDwArF0Q2AtyKl.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Joosie200
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:36:
Onze eigen Sywert van Lienden die man.
Maar itt Sywert gaf ie gewoon toe. Waarom BIFI? Zit dik potentie in dus tel uit je winst.

Sywert deed het geniepig. Glenn niet. Toch ben ik niet op de CELR, BIFI, Cake shizzl trein gestapt. Heb er ook geen spijt van ook. Heb die fase al gehad en het gaf me nul winst, sterker nog ging erop rekt in 2014-2015.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Er zit nergens potentie in. Crypto is letterlijk 1 grote waas zonder toegevoegde waarde.

BIFI was naar mijn idee gewoon een goede buy vanwege de naam.

• Pelox
Ik heb bifi bijgekocht.

Zero.

• toilet_paper
Tominatie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:11:
Er zit nergens potentie in. Crypto is letterlijk 1 grote waas zonder toegevoegde waarde.
De tech jonguh

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Juistem dat was hem inderdaad! Van sommige oldskoolers hoor je echt niks meer. Ben benieuwd hoe het met ze gaat.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRdrFkwpBF-NAjZkfyQXZZhPQE4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QmncQAxLhtLPUEJRZCkiIxfv.gif?f=user_large

Verwijderd

Gaat de 20k het houden vandaag? Ik ben er bang voor...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrszUVnqOXcTvKmg1-8lFIMGojg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FgGEGD8W244HvXBQYXDuSQAj.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Glimmer strong.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:32:
Gaat de 20k het houden vandaag? Ik ben er bang voor...
Met nog 13 minuten op de teller durf ik met enige zekerheid te zeggen dat die 20k vandaag nog wel houdt.

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 13:01
Die gast was echt maf. Op een of andere manier wist hij zijn Bitcoin Cash fanatisme te verbinden met z'n streng religieuze achtergrond. En hij gedroeg zich dus ook als een zendeling die het blijde woord kwam verspreiden.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7gej48w5O2zOQwa1qZvEBFRezc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s7rT3bRO41Wlgkk2wGYvO12h.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
is het al tijd om in te stappen of gaat ie richting die 10 k. Interessante ontwikkeling (kan ik makkelijk zeggen, voelt vast anders als je op min staat).

• Pelox
Joel22 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:06:
is het al tijd om in te stappen of gaat ie richting die 10 k. Interessante ontwikkeling (kan ik makkelijk zeggen, voelt vast anders als je op min staat).
Morgen 22Joel

Zero.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als dit de beer is, dan was het hem nog niet.

• toilet_paper
Lapa schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:48:
[...]

Die gast was echt maf. Op een of andere manier wist hij zijn Bitcoin Cash fanatisme te verbinden met z'n streng religieuze achtergrond. En hij gedroeg zich dus ook als een zendeling die het blijde woord kwam verspreiden.
Tja iedere gek z'n gebrek.
Offie religieus was weet ik niet, dat doet er volgens mij ook niet toe. Maar hij had wel last van overmatige BCH bias.
Van BCH leek 'ie veel te weten; soms kwam 'ie met lappen tekst waar ik geen reet van begreep (boeide me ook niet) maar hij trok BCH nooit in twijfel.
Hij was (is, hoop ik voor 'm) volgens mij echt niet dom, maar ik vond 'm eerder kortzichtig, juist vanwege die bias.
Blijkt maar weer dat je je niet blind moet staren op één asset.
Bias sucks.
Geldt imho ook voor bias richting crypto's in het algemeen.
Spreiden die hap. Fiat, aandelen, crypto's, keet, edelmetalen, whisky, Marvel comics :P , etc.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@toilet_paper Sowieso bias is een trader zijn grootste vijand. Praatjes als: 'Ik denk dat de koers dit gaat doen' of 'ik hoop dat de koers dit gaat doen' is niets anders dan wensdenken en kan heel gevaarlijk zijn bij het maken van een trade. In je hoofd is het helemaal waar natuurlijk dus je plaatst een trade want lager kan de koers nu toch niet meer gaan? Terwijl in de praktijk het prima kan natuurlijk. Uiteindelijk weet niemand wat de koers echt gaat doen. Emotie kun je niet uitschakelen natuurlijk, maar je moet er wel echt op bedacht zijn dat je jezelf niet met wensdenken een bepaalde kant op beweegt.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:28
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:18:
[...]

Blockfi ook al? Heb je daar een bericht van?

Enkel wat ik kan vinden is 20% van de mensen weg
Edit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__0ctKK0u1YiuQPf7YtoTBHk2KM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/co1QK1baDEa7040Wh5DQh7LP.jpg?f=fotoalbum_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Godvertering ik blijf dot bijkopen om de GAK naar beneden te trekken maar dit gaat een keer ophouden hé Gavin met je kutboeken.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat je alle platformen met een earn-model een hoog risico hebben. Dit omdat je geen procenten aan rente kunt bieden zonder risicio's te nemen (ik kan dat zelf niet, dus waarom een platform wel). Vandaar dat ze het in deze tijden lastig hebben.

Er zijn betere, en er zijn mindere. Zo was Celsius al lange tijd onder de aandacht. Vaulds heeft ook veel slechte verhalen. Daar zou ik zeker bij wegblijven (coins waren een paar weken terug al lastig terug te halen).

Nexo schat ik iets hoger in, ze bestaan lang en nog weinig slechte verhalen over gelezen recentelijk. Die is ook al een bear doorgekomen (wel aanzienlijk kleiner). Ledn zie ik ook als veilig (maar de APY is laag, dus niet interssant). Dat laatste, lage APY toont aan dat bij een hoge APY er risico's horen.

Ik zie FTX app nog als alternatief (5%). Dit omdat hier een exchange aan verbonden is qua naam (was Blockfolio). Die hebben een iets ander verdienmodel (waar er nu een hoop geld verdiend wordt). Binance is denk ik ook een betrouwbaardere optie deze dagen.

YouHodler en Hodlnaut kan ik lastig inschatten. Hodlnaut is qua interest al gezakt wat goed is. YouHodler zit nog hoog. Iemand over die laatste twee gedachtes?

Hou in gedachten dat je maar 10% APY krijgt bij veel producten. Dat is een paar procent op een paar maanden. Haal je het even weg bij die diensten dan 'verlies' je weinig, maar bouw je wel meer zekerheid in.
Daad bij woord gevoegd.

Hodlnaut heb ik alle BTC weggehaald (5.33% APY ). Deze club stond bij mij op medium risk. Laatst nog een actie waarbij je cash kreeg als je geld stortte, dat doe je alleen als je meer geld wilt aantrekken. Geen goed gevoel over. Tijdens het typen van dit bericht zijn de BTC's al aangekomen.

YouHodler stonden wat euros (12% APY). Ook een partij waar ik niet echt hoogte van kan krijgen. Het filmpje wat te zien was bracht niet veel. Ze zijn geen Celsius of Blockfi, maar ook geen aandelenboer. Ze doen hun eigen ding. Een eigen ding is altijd onduidelijk. Je moet enkel investeren in wat je begrijpt. Wegblijven dus. Hopelijk komen de knaken morgen aan. Rente op BTC + ETH is veel te hoog vergelken met de markt.

Dan heb ik enkel nog wat op Ledn staan. Dit is een Canadees bedrijf wat altijd goede updates geeft. Ook de eerste partij waar te controleren is of de assets er zijn. Deze laat ik staan.

Tot slot, nog een portie op Nexo in fixed terms. Nexo staat bovenaan mijn lijst van betrouwbaarheid. Bestaat al lang, heeft een bear meegemaakt. En is tijdens de vorige bull run heel netjes geweest. Geen dure marketing campagnes en steeds blijven ontwikkelen. (exchange erbij, steeds meer coins support, polygon toegevoegd, card geintroduceerd). Ze zijn bezig een bedrijf te bouwen. Het enige nadeel dat ik kon vinden is dat de set-up heel schimmig is. Op reddit weinig FUD verhalen. Als ze er met het geld vandoor wilden lopen hadden ze dat al gedaan. Als ik er bij kon had ik de helft eraf gehaald.

1 ding heb ik goed gedaan, spreiding 8) :+

Door het weghalen zorg je dat het erger wordt. Echter neem ik meer risico dan anderen. Er zullen dus al veel meer mensen zijn die me zijn voorgegaan in het weghalen van de funds. Een aankondiging dat het misgaat komt er niet, dat wordt een Celsius. Geen medelijden met de bedrijven :+

Waarom nu? De 22k is doorbroken, en heeft gisteren geen support geboden (voor nu). We staan nu bijna onder de 20k. Gezien we altijd gebounced zijn en nu niet is de kans groot dat we verder gaan zakken. Een bounce op de vorige ATH zou mooi zijn. Gaan we lager dan komen we in een gebied dat voor veel mensen echt een worst / worst case scenario is. (ik heb altijd een stemmetje in m'n hoofd dat zegt, bij Crypto moet je alles meteen doen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijkbaar zijn nu veel mensen dus in alle paniek hun Cryptotjes van die gekke APY platformen aan het roppen? Wat een tijden mensen. PERNIEK!

• Coldcat

Coldcat

HODL

DAMAGE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:11:
Blijkbaar zijn nu veel mensen dus in alle paniek hun Cryptotjes van die gekke APY platformen aan het roppen? Wat een tijden mensen. PERNIEK!
Geen paniek, dan had ik dat maandag al meteen gedaan. :9

Enkel realisatie dat ik een goedkope 'verzekering' kan krijgen in de vorm van wat fees en verloren interest. Daarmee heb ik geen exposure meer aan die earn platformen. Als we weer omhoog gaan kan het altijd terug :+

Als je dit aan 10 mensen vraagt zegt iedereen, voor de veiligheid weghalen. Ik denk wel dat meer platformen nu NEXO gaan volgen en fixed terms gaan gebruiken.

Waarom zou je met alles in gedachte het wel laten staan?

De enige reden is de morale reden dat je de bedrijven niet om zeep wilt helpen. Dat is een goede reden, echter gaat het mis dan zijn het onderstaande personen die zich rijk lachen

Afbeeldingslocatie: https://khanebedush.files.wordpress.com/2018/09/bankers-evil.jpg?w=344

Mooie plaat, iets groter

Afbeeldingslocatie: https://www.rollingstone.com/wp-content/uploads/2018/06/rs-19045-rectangle.jpg?resize=1800,1200&w=1200

[ Voor 25% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2022 01:23 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Coldcat Oh ja zeker maar bedoel het ook niet voor jou specifiek hoor. Maar jij bent vast niet de enige die het er weg haalt. De blockchain is weer druk zullen we maar zeggen. Ben wel benieuwd wat dit voor dergelijke platformen gaat betekenen. Komt op mij allemaal niet heel positief over en lijkt bijna wel een RIP voor veel van dat soort platformen.

Edit:

Lees nu jouw edit ook. Maar nee, je moet altijd voor jezelf kiezen. Nooit je geld laten staan om het bedrijf te redden. Dat is echt van de gekken. Als mensen dat willen doen prima, maar ik had mijn centen er ook weg getrokken. Tuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 17-06-2022 01:23 ]

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Remy!!!! schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:27:
[...]

Maar welke coin bedoel je nu precies? Want nu snap ik niet waar ik in moet investeren :X

Ik ben een fulltime lurker hier, maar voordat ik de bots had ontdekt had ik ook veel aan de nuttige info van @0108daniel die heeft mij (en andere) ook wel een leuk extra zakcentje winst 'gegeven'.
Even naast alle props voor o.a. @Taro en alle andere TA grootheden hier.
Dankje voor het compliment :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:48:
'Ik denk dat de koers dit gaat doen' of 'ik hoop dat de koers dit gaat doen'
Denken wat het gaat doen is niets mis mee. Je kan prima denken dat er ergens een bounce komt op basis van ervaring en daar een trade pakken. Heb je gelijk pak je een paar procent of meer. Heb je ongelijk pak je een procent of wat verlies. Dat is niets meer dan traden zoals het hoort. Speel je het slim heb je winst, ook al heb je maar 1 van de 3 keer gelijk. Heb je meer ervaring kan je prima boven de 50% uitkomen. Gaat het een keer heel slecht pak je 10x achter elkaar een procent verlies. Met dat verlies pakken is ook niets mis.

Hopen zonder een plan is inderdaad een heel slecht idee. Dan wordt je de volgende dag wakker met 20% in de min en besluit je maar de holden en hopen op beter. Dan sta je 2 weken later op 50% verlies en dan is het hopen op de volgende bullrun waar je 100% moet pakken vanaf de huidige koers om gelijk te komen. Laat staan dat je dan nog naar -90% gaat.

Verlies pakken is zo enorm belangrijk. Dus maak een plan en hou je er aan. Op die manier kan je beschermen wat je hebt, ook al maak je een aantal keer verlies. 15 keer een procent verlies pakken kan je met 1 trade goedmaken. 90% verlies maken of zelfs 40%, dat maak je niet zomaar even goed. Zolang je het verstandig doet en verlies onder controle houdt is winst maken een stuk makkelijker. Dit natuurlijk op de wat meer korte termijn. Ga je naar de langere termijn wordt het veel moelijker. Niemand die weet waar BTC over 3 maanden is. Nu in BTC stappen op 20k kan je over 2 jaar gezien 500% winst geven of nog 50% verlies. Dan moet je geloven in wat BTC blijft doen en geloven is toch ook een gok.

• Coldcat

Coldcat

HODL

DAMAGE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:18:
@Coldcat Oh ja zeker maar bedoel het ook niet voor jou specifiek hoor. Maar jij bent vast niet de enige die het er weg haalt. De blockchain is weer druk zullen we maar zeggen. Ben wel benieuwd wat dit voor dergelijke platformen gaat betekenen. Komt op mij allemaal niet heel positief over en lijkt bijna wel een RIP voor veel van dat soort platformen.
Ik denk dat er een flinke outflow is. Finblox heeft het gemaximaliseerd. Daarmee weten ze precies hoeveel er uit gaat komende tijd. En dat dat genoeg is om te overleven. Dat is echt de laatste actie die je wilt ondernemen als platform, het vertrouwen is dan helemaal weg.

Alles dat niet goed in elkaar steekt valt weg, daar kunnen we zeker van zijn. Helemaal als er meer liquidaties komen, en er andere partijen omvallen.

Celsius was een grote partij met $864m investering.
Edit:

Lees nu jouw edit ook. Maar nee, je moet altijd voor jezelf kiezen. Nooit je geld laten staan om het bedrijf te redden. Dat is echt van de gekken. Als mensen dat willen doen prima, maar ik had mijn centen er ook weg getrokken. Tuurlijk.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Ja hoe jij het omschrijft is precies hoe ik het zelf ook doe, maar dat zie ik niet als wensdenken. Dat is gewoon een analyse maken; kijken waar gezien de historische prijsactie een interessant gebied ligt voor bijvoorbeeld een long of een short (een terugtest). Daarna kijken wat je invalidatie punt is wanneer je uit de trade wilt zijn. Ook dat bepaal je op basis van historische prijsactie, bijvoorbeeld een punt dat je niet wilt verliezen. Een level verliezen. Net zoals het punt waar BTC zich nu op bevindt; die 20K wil je niet verliezen want dan ga je waarschijnlijk veel lager. Dat is je invalidatie punt dus (het is maar een voorbeeld). Daarna; Positie grootte berekenen en direct een SL mee geven. Met je positie grootte bepaal je hoeveel risk je wilt lopen. Laat dat een keer 1% zijn. Niet market instappen maar de koers naar je toe laten komen.

Maar tijdens het maken van zo'n trade zijn er nog wel zat HOPIUM valkuilen waar men met wensdenken in kan vallen. Ik noem maar iets: 'Als ik mijn SL daar neer zet heb ik een mooie grote positie en kan ik veel winst maken'. Dat zijn stomme gedachtes waarbij je jezelf een bias geeft dat de trade wel goed zal gaan. Maar de trade kan net zo goed tegen je uitspelen en dan zit je met een SL op een hele stomme plek. Er zijn zo veel valkuilen wat dat betreft. Het is ook niet voor niets dat er maar weinig traders zijn die echt winst kunnen maken.

Edit: inderdaad; eerst leren je verlies te beperken daarna komt het winst maken wel een keer.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 17-06-2022 01:46 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:44:
Maar tijdens het maken van zo'n trade zijn er nog wel zat HOPIUM valkuilen waar men met wensdenken in kan vallen.
En daar gaat het fout ja. Een stop loss verplaatsen is daar een goed voorbeeld van. Je maakt een plan en dan moet je jezelf daar ook aan houden, anders is je plan ruk en doe je iets heel erg fout.

Traden is dan ook fouten maken en daar van leren. Het is niet erg dezelfde fouten meerdere keren te maken, maar ergens moet je er van leren en ze niet meer maken, anders kom je er nooit. 1.6% verlies pakken is niet leuk, maar het beschermt je voor een 16% verlies en dat kost geld wat je niet meer kan gebruiken. Verlies pakken en niet blijven zitten is zo'n beetje het belangrijkste van traden. Je kapitaal zo goed mogelijk beschermen zodat je het vaker fout kan hebben zonder flink omlaag te gaan met je vermogen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS jij snapt hem, maar dat wist ik al :D

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:17
Another day in paradise 📉 🤔

Verwijderd

Hoop dat we vandaag een nieuwe ATH neerzetten :)

Maar ik denk het niet :/

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 05:25:

Hallo 19k, hmm nee. Ik denk het niet. Maandag is meestal groen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:15

Temperatuur gaat vandaag vanaf nu ook nog bijna verdubbelen. Hartstikke Bullish in mijn ogen!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

30K soon!

XRP = trash

• Joosie200
  • Niet online

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:50
Wie zijn toch al die idioten die op die sellknop rammen op 21-22k?? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Pelox
Khaelos schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 07:03:
Wie zijn toch al die idioten die op die sellknop rammen op 21-22k?? :?
Bots en traders

Zero.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJqAk2ZWw36lShZz6ZehKTx1328=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lx6XGdLZf6s51gQ24FFB9Nnz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wWTroghzNaycHufE0VTLICk84A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6kDgGFgBIB98y8tNoZf9OU6J.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EquVl2Sz-988AwC5AQuYCbR03mc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nmXFbhHJWXIpTLtmjHFyLs09.png?f=user_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb anders ook net een hoop gemaakt. En dat was niet in de kerk, gelukkig :p

Zo maar eens een McD formulier gaan halen. Scheelt ook elke dag lunch en avondeten. Alles in BTC en dan kopen we McD in de komende bullrun. Kan ik mijzelf een mooie opslag geven.

@Partypsych ik dacht meer aan "1 burger voor de klant, 1 voor mij". :9

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 17-06-2022 08:04 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-11 08:45
sh4d0wman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 07:24:
[...]

Ik heb anders ook net een hoop gemaakt. En dat was niet in de kerk, gelukkig :p

Scheelt ook elke dag lunch en avondeten.
De helft he, je krijgt maar 50% korting >:)

• Pelox
Ik lees telkens jopen ipv hopen. :Y

Bijna weekend :9B

Zero.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:39
Goedemorgen,
Hebben we de bodem bereikt?
Mag wel een keer toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPWZ0LHETGHYnFo_EkGUkke1F-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vEQjoJoKrhyyny7zUeLce2EM.jpg?f=fotoalbum_large

Dit snijdt wel hout.

Over 2 weken weer vrolijk omhoog graag.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 07:57:
Ik lees telkens jopen ipv hopen. :Y

Bijna weekend :9B
Ik dacht op de 15m een M uit te zien spelen, maar door jouw post denk ik daar nu toch anders over. Duidelijk bovenaanzicht van jopen wat zich uitspeelt. In het echte leven zeer bullish, in de chart helaas bearish.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3gCK1yZIqugQGe9KDECR-G3dHQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WnREEcdUCU5SPj7ExUmoCxzv.png?f=fotoalbum_large

• Joosie200
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:07:
Goedemorgen,
Mag wel een keer toch?

[Afbeelding]

Dit snijdt wel hout.

Dus over twee weken nog 100 dagen zonder noemenswaardig volume doormodderen. Kortom ergens half oktober, begin november begint het weer wat aan te trekken. Komt overeen met 1 jaar na de 69k piek die ik hier al vaker heb gelezen.

• Ypuh
@Don Guacamole I look the cat nog even out of the tree.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
Goedemorgen,
Mag wel een keer toch?

[Afbeelding]

Dit snijdt wel hout.

Hopium is het juiste woord

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-11 13:34
StevenzeN schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:02:
Godvertering ik blijf dot bijkopen om de GAK naar beneden te trekken maar dit gaat een keer ophouden hé Gavin met je kutboeken.
Stop daar dan ook mee! Er zal genoeg tijd zijn om DOT rond/onder 5 USD te kopen. Zie dan wel kansen en zeker voor een volgende bullrun!

• Gelukszoekr
Ik denk dat we eerst nog maanden rangen. Mijn gevoel zegt tussen de 12-14k ofzo. En dan begint de bullrun begint pas weer eind 2023.

We zitten in een bearmarket. Eerst moet alle hoop eruit. Het moet dodelijk saai worden. Pas daarna gaan we weer rustig omhoog.

Dit is hoe het "normaal" gaat. En dat wordt nu versterkt door de economische omstandigheden. Men zal steeds minder geïnteresseerd raken in crypto. Het gaat voorlopig niet omhoog, en mensen hebben hun geld elders nodig.

Mocht dit donkere scenario uitspelen, dan hoop ik wel dat het hier gezellig druk blijft :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Goedemorgen,
Mag wel een keer toch?

[Afbeelding]

Dit snijdt wel hout.

Of over 3 maanden.

• Pelox
YES schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:13:
[...]

Ik dacht op de 15m een M uit te zien spelen, maar door jouw post denk ik daar nu toch anders over. Duidelijk bovenaanzicht van jopen wat zich uitspeelt. In het echte leven zeer bullish, in de chart helaas bearish.
[Afbeelding]
Staan de jopen fier in top, dan is het wachten op de drop!

Hangen de jopen er wat slapjes bij.. koop dan zeker maar wat bij!

Zero.

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:18:
Ik denk dat we eerst nog maanden rangen. Mijn gevoel zegt tussen de 12-14k ofzo. En dan begint de bullrun begint pas weer eind 2023.

We zitten in een bearmarket. Eerst moet alle hoop eruit. Het moet dodelijk saai worden. Pas daarna gaan we weer rustig omhoog.

Dit is hoe het "normaal" gaat. En dat wordt nu versterkt door de economische omstandigheden. Men zal steeds minder geïnteresseerd raken in crypto. Het gaat voorlopig niet omhoog, en mensen hebben hun geld elders nodig.

Mocht dit donkere scenario uitspelen, dan hoop ik wel dat het hier gezellig druk blijft :)
Maar we hebben sinds 1.5 jaar een nieuw normaal.. dus kan alle kanten op denk ik zelf.

Zero.

• Coldcat

Coldcat

HODL

stETH zakt ook meer en meer weg. 7% verschil nu. Terwijl de merge iedere dacht dichter bij komt

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:20:
stETH zakt ook meer en meer weg. 7% verschil nu. Terwijl de merge iedere dacht dichter bij komt
Volgens mij gaat de difficulty bomb uitgesteld worden. De Ropsten upgrade ging niet geheel vlekkenloos. Met andere woorden, logisch dat stETH wat goedkopper is dan échte ETH

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Voorspelling
Btc kan op korte termijn nog een wickje omlaag maken maar die is tijdelijk. Binnen 1 tot 3 maanden minimaal op huidig niveau en vanuit daar omhoog kijken (echte run kan nog wel even duren). Alts automatisch door sentiment bloeden op enkele na, met eth en dot zit je denk ik nog redelijk goed maar kan nog wel 25 procent vanaf

• roflexx
Wat was de laagste koers vorige bear?

• Ypuh
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:23:
[...]

Volgens mij gaat de difficulty bomb uitgesteld worden. De Ropsten upgrade ging niet geheel vlekkenloos. Met andere woorden, logisch dat stETH wat goedkopper is dan échte ETH
Lijkt mij inderdaad ook logisch, maar waarom zetten mensen het vast als er nog helemaal geen datum bekend is? Als die merge nog 5 jaar duurt en ETH gaat naar nul, dan kun je dus niet vluchten?

En welke garanties zijn er dat de koers gelijk blijft? Zoals ik het nu zie daalt de koers gewoon 7% op de dag van de merge en is het voordeel van jarenlang staken weer teniet gedaan.

(Note: Heb me er niet in verdiept)

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:30:
Wat was de laagste koers vorige bear?
Zou toch mooi zijn als dat ergens terug te vinden is, als er ergens historische charts te checken zijn of zo :+

3.1k wat ik zo snel ff zie.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35

Je kunt niet ontkennen dat hij hopelijk een belangrijke stem is in mogelijke regulatie can crypto-assets

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:20

resusaapje

h less

keanu_ schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:33:
[Twitter]
Je kunt niet ontkennen dat hij hopelijk een belangrijke stem is in mogelijke regulatie can crypto-assets
"Committee on Agriculture about Blockchain" :? 8)7

Dat kan alleen maar over Chia gaan, immers daarmee doe je aan farming :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goedemorgen,
Mag wel een keer toch?

[Afbeelding]

Dit snijdt wel hout.

Tijd genoeg om de 15k af te vinken dus in een black swan eventje.

• roflexx
YES schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:31:
[...]

Zou toch mooi zijn als dat ergens terug te vinden is, als er ergens historische charts te checken zijn of zo :+

3.1k wat ik zo snel ff zie.
Dan zou 13-14k bodem niet zo slecht zijn.

• Gelukszoekr
Er is ook nog wel positief nieuws vandaag; de Dr. Johnson is in de aanbieding. In zo'n stressvolle periode kan dit helpen.
https://www.ibood.com/nl/...main-squeeze-masturbator/

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:03
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:38:
Er is ook nog wel positief nieuws vandaag; de Dr. Johnson is in de aanbieding. In zo'n stressvolle periode kan dit helpen.
en besteld thx d:)b

• Ypuh
Welke heb je gekozen?

• Gelukszoekr
Ypuh schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:31:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook logisch, maar waarom zetten mensen het vast als er nog helemaal geen datum bekend is? Als die merge nog 5 jaar duurt en ETH gaat naar nul, dan kun je dus niet vluchten?
Omdat het toch ETH met korting is. Je krijgt er rente op (3.8%-4%). En als je er echt vanaf wilt kan je ze wel verkopen
En welke garanties zijn er dat de koers gelijk blijft? Zoals ik het nu zie daalt de koers gewoon 7% op de dag van de merge en is het voordeel van jarenlang staken weer teniet gedaan.
Nooit garanties. Maar elke stETH is 100% backed met een ETH. Er is feitelijk geen peg. Een gelijkwaardige prijs is niet nodig, wel logisch. Sterker nog, het is logisch dat stETH iets goedkoper is dan een ETH imo.

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:38:
Jammer dat die van Jessica Khater er niet bij zit.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:03
de Honey Gold uiteraard

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Peter Schiff gaat voor honey gold.

Zijn dit trouwens tweedekansjes, geopende verpakkingen met al voorbedrukte keys?

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 17-06-2022 08:57 ]

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-11 13:34
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:18:

Maar alles komt uiteindelijk wel weer goed, toch? Toch?

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
keanu_ schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:33:
[Twitter]
But first things first!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LY4SQYmuSsgVP6OEW7o2hWQSbH4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LuSfDZLJUCOdRqnMGCT1XPem.jpg?f=user_large

irony > *

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8p9RT53jIT2YGhXFhfKddwy1yto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5gETeF1ezdlKknlxSq9F7GO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 96 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!