[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.655 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:04:
Ik haalde net mijn BTC weg bij Deribit met hoge fee, Ze wezen direct mijn withdrawl af en nu zijn mijn bitcoins uit mijn account. En heb echt heel veel transacties bij hen gedaan afgelopen jaren, dit nooit meegemaakt.

Ik vrees het ergste. OK het geld komt wel aan op Binance maar de withdrawl staat wel op reject.
Welke platformen/exchanges kunnen we nog vertrouwen? Ik vrees overal bankruns als het zo doorgaat.
Vanwaar de paniek dan nu precies? Je zegt dat het aan is gekomen

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:42
PHPResource schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:16:
[...]

Hij heeft z'n bericht later gewijzigd met het stukje dat het is aangekomen denk ik.

Ik zie de laatste dagen platformen met de meest (voor mij in ieder geval) vage namen langskomen. Worden die allemaal gebruikt om te staken? Blij dat ik dat hele gebeuren heb overgeslagen, gebruik alleen binance en kraken om te staken...

@Malarky Fijn dat je BTC transactie toch is aangekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2022 19:21 ]

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:27
PHPResource schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:16:
[...]

Ik zou het ook niet prettig vinden als je withdrawal rejected is volgens de site, ook al komt de transactie wel door.
Toch wel een basis functionaliteit dat hoort te werken zoals je verwacht.

iRacing Profiel

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik heb het noot aangedurfd met grote aantallen, wel zo'n 10% op nexo staan. Een deel is afgelopen week al naar de bankrekening verzonden en de rest gaat er stapsgewijs uit.

Geen paniek of zo, het is ook geen extreem bedrag.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 16-06-2022 19:21 ]

Zero.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:04:
Ik haalde net mijn BTC weg bij Deribit met hoge fee, Ze wezen direct mijn withdrawl af en nu zijn mijn bitcoins uit mijn account. En heb echt heel veel transacties bij hen gedaan afgelopen jaren, dit nooit meegemaakt.

Ik vrees het ergste. OK het geld komt wel aan op Binance maar de withdrawl staat wel op reject.
Welke platformen/exchanges kunnen we nog vertrouwen? Ik vrees overal bankruns als het zo doorgaat.
Ik denk dat je alle platformen met een earn-model een hoog risico hebben. Dit omdat je geen procenten aan rente kunt bieden zonder risicio's te nemen (ik kan dat zelf niet, dus waarom een platform wel). Vandaar dat ze het in deze tijden lastig hebben.

Er zijn betere, en er zijn mindere. Zo was Celsius al lange tijd onder de aandacht. Vaulds heeft ook veel slechte verhalen. Daar zou ik zeker bij wegblijven (coins waren een paar weken terug al lastig terug te halen).

Nexo schat ik iets hoger in, ze bestaan lang en nog weinig slechte verhalen over gelezen recentelijk. Die is ook al een bear doorgekomen (wel aanzienlijk kleiner). Ledn zie ik ook als veilig (maar de APY is laag, dus niet interssant). Dat laatste, lage APY toont aan dat bij een hoge APY er risico's horen.

Ik zie FTX app nog als alternatief (5%). Dit omdat hier een exchange aan verbonden is qua naam (was Blockfolio). Die hebben een iets ander verdienmodel (waar er nu een hoop geld verdiend wordt). Binance is denk ik ook een betrouwbaardere optie deze dagen.

YouHodler en Hodlnaut kan ik lastig inschatten. Hodlnaut is qua interest al gezakt wat goed is. YouHodler zit nog hoog. Iemand over die laatste twee gedachtes?

Hou in gedachten dat je maar 10% APY krijgt bij veel producten. Dat is een paar procent op een paar maanden. Haal je het even weg bij die diensten dan 'verlies' je weinig, maar bouw je wel meer zekerheid in.

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 19:25 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:33
Volgens mij mag je portfolio bij youhodler nu nog maar maximaal 25k zijn en hebben ze het op die manier voor nu opgelost.

Toch vanavond alles behalve usdc er af halen, gedeelte naar Binance en een gedeelte naar de ledger

Dan maar even geen rente pakken op assets

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Coldcat

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:24:
Volgens mij mag je portfolio bij youhodler nu nog maar maximaal 25k zijn en hebben ze het op die manier voor nu opgelost.

Toch vanavond alles behalve usdc er af halen, gedeelte naar Binance en een gedeelte naar de ledger

Correct. Dat was al een paar weken ingevoerd (zonder communicatie). Ik kom niet aan die bedragen maar je zou dat maar hebben staan.

Die max limiet staat los van de kwestie rond Celsius denk ik. Eerder een manier om de extra producten te gebruiken om hun Yield te genereren.

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 19:27 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:33
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:26:
[...]

Dat was al een paar weken ingevoerd (zonder communicatie). Staat los van de kwestie rond Celsius denk ik. Eerder een manier om de extra producten te gebruiken om hun Yield te genereren.
Oh ja dat was het.. :+
En ja dat denk ik ook wel maar lees hier en daar ook al (fud) verhalen rondom BlockFi. Zal vast te maken hebben met de gehele paniek in de markt op dit moment

Toch voelt het ergens niet helemaal lekker

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Coldcat

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:27:
[...]

Oh ja dat was het.. :+
En ja dat denk ik ook wel maar lees hier en daar ook al (fud) verhalen rondom BlockFi. Zal vast te maken hebben met de gehele paniek in de markt op dit moment

Toch voelt het ergens niet helemaal lekker
BlockFi voor stables?

3% op max 0.1 BTC, en daarna 1% op BTC. Daar zou ik het persoonlijk niet voor wegzetten.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-11 19:42

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kan aan mij liggen maar dit is de eerste keer in lange tijd dat BTC niet mee zakt in het sentiment van de Nasdaq?

Ontkoppeling! Digitaal goud! Hedge tegen inflatie! Moon!

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-06-2022 19:35 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:16

YES

Moderator General Chat
De Speld is toch altijd wel geinig :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajnudXdB57hlVkNcHZox_4vPT-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CY95ZNWtzf2r6mPDlbpQt5yN.png?f=fotoalbum_large

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb wel 2 Finblox accounts 500 dollar gekregen, en verwacht dat die 1500x2 in 3 dagen dus 3000 dollar ook nog wel lukt de komende dagen. Maar ik acht de kans toch groot dat ze alsnog bankrupt zijn. Want iedereen wil er tot zijn laatste cent weg hebben.

Die 3000 dollar is helaas een druppel op de gloeiende plaat. De reden dat ik ook bij Deribit weg ben (voor even) terwijl ik er al jaren een zeer actief future en optie trader bent, is omdat een eventuele bankrun nu eenmaal niet altijd uit logica werkt.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
If it sounds too good to be true...

• Coldcat

Coldcat

HODL

Overigens zat ik in UST, Celsius en Finblox (en wilde Luna kopen). Alles is goed afgelopen. Ik heb veel geleerd van de ervaringen van anderen, vandaar dat ik het plaats. Ik ben niet geweldig dat ik alles op tijd heb weggehaald, maar super dom veel te lang in die ellende te blijven zitten. Ik heb geluk gehad.

UST
20% APY is niet te weerstaan. Wel veel verhalen dat er een hoog risico aan zat, maar 20% APY. Dit een tijd op NEXO laten staan. Veel te hoog BTC voor gekocht (100W MA) maar blij dat ik dat gedaan heb achteraf. Ik had voor mezelf wel een korte termijn (dip BTC) om het er weer weg te halen.

Les: te hoge APY's hebben een risico, gecombineerd met de verhalen is een no-go.

LUNA
Enige coin die nog wel omhoog ging. Daar moest ik ook wat van hebben. In mijn BTC agenda (waar ik iedere week vooruit plan + lange termijn plannen omschrijf) stond: don't chase green candles. Vanaf gebleven dus, en verstandig. Mede door de tips hier (coins die al gemooned zijn links laten liggen).

Les: Don't chase green candles

Celsius
Altijd wat weggezet. Leuke promoties af en toe. Toch veel verhalen over de instabiliteit. Maar ik verdiende rente! Vorige week vrijdag besloten alles weg te halen door het verschil in stETH. Dit zag er net zo uit als de de-peg van UST. Waar rook is, is vuur. Ik had dit veel eerder moeten doen.

Les: Waar rook is is vuur. Veel eerder je assets vandaan halen voor een paar procent APY

Finblox
Nieuw, maar 15% APY. Durfde de gok wel aan om er wat USDC in te zetten tot de drop naar de 200W MA. Als er ellende zou optreden zou het in dat gebied komen, dan zou ik nog safe zijn. Daarna omgezet naar BTC op de 200W MA. Het plan was altijd om hier enkel op korte termijn wat geld in te stoppen, maar achteraf ook superdom.

Les: Die paar $ rente staat in het niet in verhouding met niet meer bij je coins kunnen

Waarom ben ik zo stom? 1 reden: Greed! Als je logisch redeneert is het gewoon super dom om te doen. Maar toch voelt het verkeerd om het weg te halen, omdat je wat mist. Stuivers bij elkaar sparen maar tientjes weggooien is dat. Ik wist de verhoogde risico's, maar toch met je stomme kop instappen, niets weg willen halen of die centen rapen.

Verwijderd

Ik heb mijn BTC gewoon in een non-custodial wallet.

Voel me net iemand die postduiven gebruikt om berichten te sturen tussen een groep smartphone gebruikers.

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:44:
Overigens zat ik in UST, Celsius en Finblox (en wilde Luna kopen). Alles is goed afgelopen. Ik heb veel geleerd van de ervaringen van anderen, vandaar dat ik het plaats. Ik ben niet geweldig dat ik alles op tijd heb weggehaald, maar super dom veel te lang in die ellende te blijven zitten. Ik heb geluk gehad.

UST
20% APY is niet te weerstaan. Wel veel verhalen dat er een hoog risico aan zat, maar 20% APY. Dit een tijd op NEXO laten staan. Veel te hoog BTC voor gekocht (100W MA) maar blij dat ik dat gedaan heb achteraf. Ik had voor mezelf wel een korte termijn (dip BTC) om het er weer weg te halen.

Les: te hoge APY's hebben een risico, gecombineerd met de verhalen is een no-go.

LUNA
Enige coin die nog wel omhoog ging. Daar moest ik ook wat van hebben. In mijn BTC agenda (waar ik iedere week vooruit plan + lange termijn plannen omschrijf) stond: don't chase green candles. Vanaf gebleven dus, en verstandig. Mede door de tips hier (coins die al gemooned zijn links laten liggen).

Les: Don't chase green candles

Celsius
Altijd wat weggezet. Leuke promoties af en toe. Toch veel verhalen over de instabiliteit. Maar ik verdiende rente! Vorige week vrijdag besloten alles weg te halen door het verschil in stETH. Dit zag er net zo uit als de de-peg van UST. Waar rook is, is vuur. Ik had dit veel eerder moeten doen.

Les: Waar rook is is vuur. Veel eerder je assets vandaan halen voor een paar procent APY

Finblox
Nieuw, maar 15% APY. Durfde de gok wel aan om er wat USDC in te zetten tot de drop naar de 200W MA. Als er ellende zou optreden zou het in dat gebied komen, dan zou ik nog safe zijn. Daarna omgezet naar BTC op de 200W MA. Het plan was altijd om hier enkel op korte termijn wat geld in te stoppen, maar achteraf ook superdom.

Les: Die paar $ rente staat in het niet in verhouding met niet meer bij je coins kunnen

Waarom ben ik zo stom? 1 reden: Greed! Als je logisch redeneert is het gewoon super dom om te doen. Maar toch voelt het verkeerd om het weg te halen, omdat je wat mist. Stuivers bij elkaar sparen maar tientjes weggooien is dat. Ik wist de verhoogde risico's, maar toch met je stomme kop instappen, niets weg willen halen of die centen rapen.
Goed dat je het deelt, vind dat je het nog best aardig voor jezelf in de gaten hebt gehouden, al heb je wellicht te lang gewacht en/of ben je inderdaad wat te hebberig geweest ;)

Wat ook een les is uit bovenstaande, is dat zolang het omhoog gaat of in ieder geval niet enorm crasht dit soort too good to be true gevallen vrijwel altijd gewoon overeind blijven en je loopt dan weinig risico. Je kan dus, als je het goed in de gaten houdt, best een hele tijd rente trekken op dergelijke platformen, zodra voor jou gevoel het hoogtepunt van de bullrun eraan komt of geweest is kan je de boel weghalen voor de crash in de definitieve bear plaatsvind, want die crashes zorgen (naast het totaal onverantwoorde beleid/handelen) ervoor dat deze platformen in de problemen komen. Het heeft wel wat risico in zich, maar als je er een beetje gevoel voor hebt (timing the market) dan zou het wellicht alsnog wel een leuke rente zonder al teveel stress op kunnen leveren.

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:51:
[...]

Goed dat je het deelt, vind dat je het nog best aardig voor jezelf in de gaten hebt gehouden, al heb je wellicht te lang gewacht en/of ben je inderdaad wat te hebberig geweest ;)

Wat ook een les is uit bovenstaande, is dat zolang het omhoog gaat of in ieder geval niet enorm crasht dit soort too good to be true gevallen vrijwel altijd gewoon overeind blijven en je loopt dan weinig risico. Je kan dus, als je het goed in de gaten houdt, best een hele tijd rente trekken op dergelijke platformen, zodra voor jou gevoel het hoogtepunt van de bullrun eraan komt of geweest is kan je de boel weghalen voor de crash in de definitieve bear plaatsvind, want die crashes zorgen (naast het totaal onverantwoorde beleid/handelen) ervoor dat deze platformen in de problemen komen. Het heeft wel wat risico in zich, maar als je er een beetje gevoel voor hebt (timing the market) dan zou het wellicht alsnog wel een leuke rente zonder al teveel stress op kunnen leveren.
Ik had dat deels bedacht door de support levels waar ik de coins wilde inwisselen voor BTC. Dan ben je eruit voor de ellende. Lange termijn was niet het plan, maar zie het maar eens weg te halen als het goed gaat.

Achteraf heeft korte termijn totaal geen zin. Risico staat niet in verhouding met de rewards.

Helemaal gelijk dat met een nieuwe bull run de risico’s vele malen lager zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 20:03 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:02:
[...]

Ik had dat deels bedacht door de support levels waar ik de coins wilde inwisselen voor BTC. Dan ben je eruit voor de ellende. Lange termijn was niet het plan, maar zie het maar eens weg te halen als het goed gaat.

Achteraf heeft korte termijn totaal geen zin. Risico staat niet in verhouding met de rewards.

Helemaal gelijk dat met een nieuwe bull run de risico’s vele malen lager zijn.
Korte termijn als in een paar maand is de moeite niet waard inderdaad. Ik heb een deel van mijn PF bij NEXO rente laten trekken gedurende ongeveer een jaar en ook dat is niet eens echt veel. Maar goed, wie het kleine niet eert..
Ik heb de boel daar ook weggehaald nadat het flink onderuit ging, toevallig ongeveer tegelijk met de berichtgeving rondom Celsius, zonder dat ik dat zelf gezien had.

Ik twijfel alleen nog wanneer ik het er eventueel weer heen zou sturen, daarvoor moet je weer gaan gokken op of de bodem bereikt is of niet en je weet ook niet wanneer/of er een dikke wereldwijde crisis uitbreekt wat er alsnog voor kan zorgen dat meer platformen omvallen.

Heb jij daar een idee/strategie voor bedacht?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:17
NVM....waren €€€ 😆

[ Voor 79% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 16-06-2022 20:09 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb nooit aan dingen als Celsius gedaan omdat ik het eigenlijk sowieso al een beetje scammerig vond aanvoelen. Sowieso; gratis geld. Dat is bijna nog nooit iets goeds uit gekomen naar mijn mening. Vooral als er bij geroepen wordt dat je amper tot geen risico loopt.

Nee ik heb altijd gedacht als ik hier geld mee wil verdienen dan zal ik moeten leren traden. Dan kun je het in eigen beheer houden. Je kunt zelfs eventueel het grootste deel van je knaken in een eigen wallet laten staan en met leverage gaan traden om aan het gehele bedrag te komen waar je mee zou willen traden. Dan hoef je ook niet alles op de exchange te hebben staan.

En voor de rest als je niet wilt traden maar gewoon spot wilt kopen en op de lange termijn wilt investeren: kijk dan ook gewoon niet naar de charts elke dag. Relax.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Toch knap dat mensen altijd weer van die vage exotische exchanges e.d. weten te vinden, het verbaast mij ook niet dat er vaak gedoe is met die partijen, altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.

Ik zie ze als tippelhoertjes die exchanges e.d., leuk om even een hoogtepunt te bereiken om vervolgens met de nodige ellende en kriebels achter te blijven.

Zie ze hier regelmatig onder de brug voorbij komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 16-06-2022 20:13 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Slux schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:12:
Toch knap dat mensen altijd weer van die vage exotische exchanges e.d. weten te vinden, het verbaast mij ook niet dat er vaak gedoe is met die partijen, altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.

Ik zie ze als tippelhoertjes die exchanges, leuk om even een hoogtepunt te bereiken om vervolgens met de nodige ellende en kriebels achter te blijven.

Zie ze hier regelmatig voorbij komen onder de brug.
Daarom met een condoom en voor het zingen de kerk uit just to be sure. Als het vrouwtje dan in elkaar stort of een dikke buik krijgt heb jij er in ieder geval "niets meer in zitten".

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:28
Toch wel lachen al die horrorverhalen op reddit van mensen die voor wat rente alles dreigen kwijt te raken. Nee, want alles op een cold wallet leverde niks op. Greed straft meteen.

• Pelox
Vanmorgen was ik weer mijn dagelijkse btc promotierondje aan het lopen toen ik plots in een woonwijk achterna gezeten werd door een loslopende hond.. ik kan nooit mijn muil houden dus zeg tegen het baasje, een blonde mevrouw van een jaar of 55, "mevrouw, wilt u uw hond aanlijnen aub".

Mevrouw begon direct met schelden.. het was een aparte dame. Gelukkig had ze haar hond heel goed onder controle en kon ik hem (Sammy) maar een meter of 200 meelokken.

"Kom maar Sammy! Lekker rennen he! Ja jongen! Kom maar!" Ik zag het jonge beestje genieten als nooit tevoren! Zijn baasje was namelijk niet in staat op lekker met hem te rennen, wandelen leek al lastig voor deze mevrouw. Eigenlijk deed ik haar en Sammy een groot plezier.

Mevrouw was het er niet mee eens en bleef maar schelden en tieren.. uiteindelijk namen Sammy en ik met lach en een traan afscheid van elkaar.. wellicht zie ik hem morgen of komend weekend weer en kunnen we nogmaals heerlijk ravotten.

Na dit alles kreeg ik een idee.. de volgende keer neem ik een hondenriem mee. Op die manier kan ik telkens een achtergestelde hond meenemen en via marktplaats een goed baasje voor hem vinden. Uiteraard vraag ik voor het redden en wormvrij maken van deze hondjes een kleine vergoeding welke ik dan weer rustig in wat btc kan stoppen.

Ik verwacht dat ik op deze manier kan doorgaan met het dagelijks promoten van btc en wellicht kan ik mijn tenue met deze indirecte sponsoring blijven opwaarderen. Win win!

Natuurlijk doe ik het niet voor mijzelf maar voor de hondjes en voor jullie.

<3

Zero.

• Chaes
  • Laatst online: 21:35

Chaes

#HODL

Iemand enig idee waarom je op Nexo niet meer tokens in rente krijgt uitbetaald nu de koersen een stuk lager zijn? Weke koers houden zijn aan?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Pelox schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:16:
Vanmorgen was ik weer mijn dagelijkse btc promotierondje aan het lopen toen ik plots in een woonwijk achterna gezeten werd door een loslopende hond.. ik kan nooit mijn muil houden dus zeg tegen het baasje, een blonde mevrouw van een jaar of 55, "mevrouw, wilt u uw hond aanlijnen aub".

Mevrouw begon direct met schelden.. het was een aparte dame. Gelukkig had ze haar hond heel goed onder controle en kon ik hem (Sammy) maar een meter of 200 mee lokken.

"Kom maar Sammy! Lekker rennen he! Ja jongen! Kom maar!" Ik zag het jonge beestje genieten als nooit tevoren! Zijn baasje was namelijk niet in staat op lekker met hem te rennen, wandelen leek al lastig voor deze mevrouw. Eigenlijk deed ik haar en Sammy een groot plezier.

Mevrouw was het er niet mee eens en bleef maar schelden en tieren.. uiteindelijk namen Sammy en ik met een traan afscheid van elkaar.. wellicht zie ik hem morgen of komend weekend weer en kunnen we nogmaals heerlijk ravotten.

Na dit alles kreeg ik een idee.. de volgende keer neem ik een hondenriem mee. Op die manier kan ik telkens een achtergestelde hond meenemen en via marktplaats een goed baasje voor hem vinden. Uiteraard vraag ik voor het redden en wormvrij maken van deze hondjes een kleine vergoeding welke ik dan weer rustig in wat btc kan stoppen.

Ik verwacht dat ik op deze manier kan doorgaan met het dagelijks promoten van btc en wellicht kan ik mijn tenue met deze indirecte sponsoring blijven opwaarderen. Win win!

<3
@Verwijderd zitten jullie samen ergens aan de IPA ofzo? Wat heb je met Pelox gedaan :D

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• YES

YES

Moderator General Chat

Mevrouw begon direct met schelden.. het was een aparte dame. Gelukkig had ze haar hond heel goed onder controle en kon ik hem (Sammy) maar een meter of 200 mee lokken.

Mevrouw was het er niet mee eens en bleef maar schelden en tieren.. uiteindelijk namen Sammy en ik met een traan afscheid van elkaar.. wellicht zie ik hem morgen of komend weekend weer en kunnen we nogmaals heerlijk ravotten.

<3
Kan je die honden niet gewoon zelf even bij je houden om er de bear mee weg te jagen? En dan verpatsen vlak voordat de bull om de hoek komt want die moeten ze niet verjagen. Opbrengst in crypto en een jaartje later dikke lambo jonguh

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:50:
Ik heb mijn BTC gewoon in een non-custodial wallet.

Voel me net iemand die postduiven gebruikt om berichten te sturen tussen een groep smartphone gebruikers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kwrqc7fOW4EGmz69fzuAVMHZNtI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YT2r3jamd1D80qSXWUsKB9cs.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

twit schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:17:
[...]

@Verwijderd zitten jullie samen ergens aan de IPA ofzo? Wat heb je met Pelox gedaan :D
Ik heb wel een vermoeden wat er met hem is...

spoiler:
Bearmarket breakdown

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:07:
[...]
Ik twijfel alleen nog wanneer ik het er eventueel weer heen zou sturen, daarvoor moet je weer gaan gokken op of de bodem bereikt is of niet en je weet ook niet wanneer/of er een dikke wereldwijde crisis uitbreekt wat er alsnog voor kan zorgen dat meer platformen omvallen.

Heb jij daar een idee/strategie voor bedacht?
Ik mijn negatieve scenario stond altijd de 200W MA. Nu die bereikt is zonder wick is de kans groot dat we lager gaan. Ik denk dat veel platformen dat hebben. Gaan we lager dan de vorige ATH dan kan er een mega rode candle komen die alles compleet verwoest.

Voor mezelf wel helder dat in een bull dit soort platformen een lager risico hebben. Ik denk dat dat gelijk is aan het moment dat de ALTS weer op beginnen te krabbellen.

Schieten we echt omlaag en stabaliseren we daarna op een niveau zonder dat er iets omvalt dan zit je beter. Als de pleuris uitbreekt is het risico groot.

• Coldcat

Coldcat

HODL

DAMAGE schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:10:
Ik heb nooit aan dingen als Celsius gedaan omdat ik het eigenlijk sowieso al een beetje scammerig vond aanvoelen. Sowieso; gratis geld. Dat is bijna nog nooit iets goeds uit gekomen naar mijn mening. Vooral als er bij geroepen wordt dat je amper tot geen risico loopt.

Nee ik heb altijd gedacht als ik hier geld mee wil verdienen dan zal ik moeten leren traden. Dan kun je het in eigen beheer houden. Je kunt zelfs eventueel het grootste deel van je knaken in een eigen wallet laten staan en met leverage gaan traden om aan het gehele bedrag te komen waar je mee zou willen traden. Dan hoef je ook niet alles op de exchange te hebben staan.

En voor de rest als je niet wilt traden maar gewoon spot wilt kopen en op de lange termijn wilt investeren: kijk dan ook gewoon niet naar de charts elke dag. Relax.
Nog meer gratis geld bij het traden!

Afbeeldingslocatie: https://ci4.googleusercontent.com/proxy/DrZPHlAnu-HQLpdG07ohr1brUO-IRPN0eYUyr9JHD3HGeivcLghUJvf55YHQisSLU-kDGTtxnerjUQQOdNhhqnSwHffcMLugtG7UXFNc2PCWYPcWSMo08-efTtPIE3a3sVwXZzDtog=s0-d-e1-ft#https://assets.staticimg.com/cms/media/2QFnktnHGcRPA6ZeXnYCfLtkeBi5SrfG9Grn9Ayg8.jpg

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:35

Darrell

Fiat moonboy

twit schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:17:
[...]

Zijn bij @Slux onder de brug gaan zitten voor wat poppers en een shotje.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24
......... een blonde mevrouw van een jaar of 55, "
Pelox, MILF-huntertje 55+? :7

zeg het maar gewoon hoor, mag hoor ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2022 20:43 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Youhodler CEO heeft één of ander vaag promotiefilmpje op cointelegraph bedoeld om iedereen gerust te stellen. Werkt bij mij averechts. Ik heb er gelijk alles weggehaald. Een bep20 overschrijving en binnen 10 seconden(!) een berichtje van mijn non-custodial wallet dat de coins binnen zijn. Dat is echt wel top. Als de rust is weergekeerd wellicht weer wat stallen, maar voorlopig niet.

Slaapt een stuk prettiger.

Verwijderd

ytr81 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:14:
Toch wel lachen al die horrorverhalen op reddit van mensen die voor wat rente alles dreigen kwijt te raken. Nee, want alles op een cold wallet leverde niks op. Greed straft meteen.
Tja echt lachen vind ik het niet voor gedupeerden, maar idd greed maakt blind.

Toen er hier destijds uitbundig werd gewaarschuwd voor 'not your keys, not your coins' werd dat ook door sommige users weggezet als niet meer van deze tijd zijnde. Want platformen zijn nu veel veiliger dan toen blablabla, maar je ziet wat er van komt.

De grote exchanges die veel geld genereren met trading blijven nu buiten schot maar dit kan natuurlijk overal gebeuren, zelfs bij een exchange als Binance. Je weet nooit 100% wat er achter de schermen gebeurd.

Zodra je je keys uit handen geeft aan welke partij dan ook, is dat gewoon een risico. Het is beter om je daar bewust van te zijn dan het af te wimpelen zodat je uiteindelijk een bewustere risico afweging kunt maken.

Ik hoop dat mensen er van leren, maar ik denk het niet :+

• Kol Nedra
Slux schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:12:

Ik zie ze als tippelhoertjes die exchanges e.d., leuk om even een hoogtepunt te bereiken om vervolgens met de nodige ellende en kriebels achter te blijven.

Zie ze hier regelmatig onder de brug voorbij komen.
ik weet er ook nog wel 1 die ik lange tijd gebruikt heb (zonder KYC)
Hotbit
maar moet wel zeggen dat ik op Hotbit de grote klapper gehaald heb met SHIB 👍
daarna gestopt, alles eraf gehaald

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Toen er hier destijds uitbundig werd gewaarschuwd voor 'not your keys, not your coins' werd dat ook door sommige users weggezet als niet meer van deze tijd zijnde. Want platformen zijn nu veel veiliger dan toen blablabla, maar je ziet wat er van komt.
Dat zinnetje is hier misschien wel een jaar niet geplaatst, ging alleen maar over staking met soms zelfs vele honderden procenten.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Er zijn deze week toch twee significante ontwikkelingen in de historie van BTC? Het is toch nooit eerder voorgekomen dat:
1. Weekly onder de 200W MA sluit
2. Koers dipt niet onder ATH van vorige cycle

History in the making

[ Voor 12% gewijzigd door HollovVpo1nt op 16-06-2022 20:51 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:24:

Bij binance heb je met earn 10 procent op de eerste 2.000 busd. Lijkt me een relatief veilige optie.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GVihqb-dkqHhMf9BtRl7eH7Vmew=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iV7mvPn5KXj4pYtW5kIiKB36.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cP9BxP4MG8ZzOoqlcU-bukqih3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNxsTsnsqyw1lFUDhDyOwAtD.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Tja echt lachen vind ik het niet voor gedupeerden, maar idd greed maakt blind.

De grote exchanges die veel geld genereren met trading blijven nu buiten schot maar dit kan natuurlijk overal gebeuren, zelfs bij een exchange als Binance. Je weet nooit 100% wat er achter de schermen gebeurd.

Zodra je je keys uit handen geeft aan welke partij dan ook, is dat gewoon een risico. Het is beter om je daar bewust van te zijn dan het af te wimpelen zodat je uiteindelijk een bewustere risico afweging kunt maken.

Ik hoop dat mensen er van leren, maar ik denk het niet :+
Voor mij is dit de eerste cycle dat ik actief ben in crypto. Omdat alles moon gaat, daalt en daarna weer pumpt besef je niet dat het enorm hoog staat en dat dingen mis kunnen gaan. Daarnaast heb je niet goedkoop ingekocht. Waarom dan verkopen bij een x2 als iedereen een x10 of x 100 maakt. BTC ging toch naar de $100k, gegarandeerd. Winstnemen is dan lastiger, versterkt door FOMO.

Hier hebben we het geluk dat iemand wel eens adviezen deelt. Zonder tweakers zou ik niet weten waar ik die kennis en ervaring vandaan zou moeten halen. De overgrote meerderheid van de Henk's en Ingrids zijn dus nog minder geinformeerd en gewaarschuwd.

Je moet gewoon een keer de crypto weg bewandelen. Dan kun je daarna wel bij een bank solliciteren want 1 jaar crypto staat gelijk aan 10 jaar stonks :+

Verwijderd

Nopheros schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:48:
[...]

Dat zinnetje is hier misschien wel een jaar niet geplaatst, ging alleen maar over staking met soms zelfs vele honderden procenten.
Dat hele "not your keys" gezeur gaat vreselijk achterhaald worden denk ik.

Je complete vermogen bij Coinbase stallen zou risicovoller zijn, dan al je keys op een Ledger bewaren?

Het is het verhaal van "bewaren in een sok" vs "Rabobank-rekening".
Nee, weinig is veiliger dan een goede exchange die zijn beveiliging op orde heeft. Het is geen 2013 meer.
Kleinere hacks komen overigens nog steeds voor, ook bij grotere jongens als upbit - maar in de praktijk wordt de schade altijd vergoed.

• Coldcat

Coldcat

HODL

HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:50:
Er zijn deze week toch twee significante ontwikkelingen in de historie van BTC? Het is toch nooit eerder voorgekomen dat:

History in the making
De week is nog niet voorbij.

Op dit moment verbaasd me dat er 21k op de borden staat terwijl in de US de stonks -3% / -4% staan. Dat gaat volledig REKT.

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
Elon Musk aangeklaagd, ponzi, dogecoin

https://www.bloomberg.com...d-dogecoin-pyramid-scheme

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:35

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7lbCeN-5GpgS97XtDYphnf70oQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hYIhrARO6Pk3RVW0lnNLN5IT.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
YouHodler saldo voor 95% opgenomen. Wel iets laten staan, browser tab na vele maanden gesloten en ik hoop mijzelf over 4-5 jaar ineens te verrassen met een enorm compounded interest saldo dat ik helemaal was vergeten :)

Van mij mag Bitcoin nu overigens wel even goed instorten. Let's get it over with... Dan kunnen we weer dikke gains maken richting een nieuwe ATH.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Daling van ruim 70% vanaf de top is wel aardig ingestort volgens mij. Een lagere fear and greed index hebben we niet gehad. En het is ook nog nooit zo oversold geweest. Ik vind het al best knap hoeveel value er af is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• keanu_
DAMAGE schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:09:
@Taro Daling van ruim 70% vanaf de top is wel aardig ingestort volgens mij. Een lagere fear and greed index hebben we niet gehad. En het is ook nog nooit zo oversold geweest. Ik vind het al best knap hoeveel value er af is.
Maar toch kan het altijd lager :'(

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:07:
YouHodler saldo voor 95% opgenomen. Wel iets laten staan, browser tab na vele maanden gesloten en ik hoop mijzelf over 4-5 jaar ineens te verrassen met een enorm compounded interest saldo dat ik helemaal was vergeten :)
Je weet dat je soms nieuwe terms moet activeren voor je weer interest krijgt. Krijg je wel een mail over, maar die kun je missen net als DoopieCash.

Heb je straks 0,0 compound interest na al die jaren ;)

Verwijderd

Lol.

Ff 258 miljard proberen te harken, alsof die aanklagende topkoper dat er ooit in heeft gestopt _O-

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
Volgens mij willen teveel mensen inmiddels dat het omlaag gaat...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@keanu_ Absoluut. Kan altijd. Ziet er ook nog niet echt positief uit allemaal. Er is nog geen enkel teken van trend reversal dus met dat in gedachten houdende is de trend gewoon naar beneden. Tot dat er in eens weer koop volume is wat altijd uit het niets lijkt te komen. Blijft een mooie wereld.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:12:
[...]

Je weet dat je soms nieuwe terms moet activeren voor je weer interest krijgt. Krijg je wel een mail over, maar die kun je missen net als DoopieCash.

Heb je straks 0,0 compound interest na al die jaren ;)
Op YouHodler is er geen sprake van termijnen, bij Nexo wel. Daarom staat mijn BTC, Nexo en EURO daar ook nog :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:07:

Van mij mag Bitcoin nu overigens wel even goed instorten. Let's get it over with... Dan kunnen we weer dikke gains maken richting een nieuwe ATH.
Of ineens moonen :')

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:16:
[...]

Op YouHodler is er geen sprake van termijnen, bij Nexo wel. Daarom staat mijn BTC, Nexo en EURO daar ook nog :)
Overigens had je hier een mail over gekregen, dus is hun negativiteit onterecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 21:19 ]

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20:53
Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:16:
[...]

Ik meen me nog te herinneren, een jaartje geleden, dat jij aangaf wel voorzichtig te zijn met deze lending/interest platformen. Ik was helemaal voor en heb er lang gebruik van gemaakt. Tot vorige maand, de percentages werden (te) laag. En dan wordt het risico in verhouding (te) groot.

En nu ligt Celcius, een van de grote op z'n gat. Blijkt dat er veel verwevenheid is tussen de platformen, en kom jij vrolijk vertellen dat je lekker zit bij YouHodler en Nexo :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

Niemand die weet wat de toekomst brengt, vooral niet als de wereld echt af gaat fikken.

Maar laten we inderdaad niet vergeten dat het hier altijd nog om Bitcoin gaat :*)

Als de tradionele markten blijven crashen en Bitcoin aantrekkelijk lijkt, wie weet wat er dan gebeurd. Alles kan in principe, zowel een crash diep onder de 5k als een compleet onverwachte fomo run.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Persoonlijk hecht ik 0,0 waarde aan de F&G index, oversold, etc. Op de top van de bullrun kan de F&G enorm hoog zijn :)

Oversold betekent niet dat het niet nog oversolder kan raken, dat is gewoon één van de vele indicatoren die je kunt combineren om een trend reversal tijdig te spotten. Maar geen enkele ervan geeft ook maar enige garantie en er is ook geen schaal van 0-100, het is een onbeperkte schaal.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:20:
[...]
Blijkt dat er veel verwevenheid is tussen de platformen, en kom jij vrolijk vertellen dat je lekker zit bij YouHodler en Nexo :P
Dat kwam ik maanden geleden ook al vertellen :)

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:22:
[...]

Dat kwam ik maanden geleden ook al vertellen :)
Weet ik ;) Maar na Celcius heb jij niet zoiets gehad van, maar even zelf beheren die coins

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Nee, ik heb zelf helemaal niets met indicatoren en trade vooral gewoon de prijsactie. Maar dat zo'n indicator dat aan geeft, dat zegt natuurlijk wel iets. Aan de andere kant is het natuurlijk ook vrij logisch; Bitcoin komt ook van een prijs niveau dat hoger dan ooit is, dus soit.

Edit

@Verwijderd Kijk Bitcoin is juist ooit in het leven geroepen om een wapen te zijn in tijden van crisis. Dat is wanneer het ontstaan is. Een hedge tegen inflatie. Als mensen dan echt een berenverhaal willen oplepelen dan is het wel als Bitcoin nu op een gegeven moment niet kan laten zien dat het inderdaad doet waar het voor gemaakt is dan is het project gewoon gefaald. Dat zou helemaal niet best zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door DAMAGE op 16-06-2022 21:27 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:23:
[...]

Weet ik ;) Maar na Celcius heb jij niet zoiets gehad van, maar even zelf beheren die coins
Jawel, ik heb direct een gedeelte van YouHodler afgehaald als test (binnen een paar uur binnen) en het auto renewen van de termijnen op Nexo uitgeschakeld. Zojuist dus de rest er ook afgehaald.

Maar ik hik er wel tegenaan om het op de bankrekening te laten verdampen, dat voelt ook niet goed :) Zal uiteindelijk wel weer via DCA'en op de Ledger terechtkomen.

• Gelukszoekr
Gaan we nog 1x heen-en-weer rond de 21k-22k, of zijn we klaar voor de volgende drop naar 19k?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik vertrouw nexo wel, die heeft toch al meer bears overleefd...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DAMAGE schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:23:
Nee, ik heb zelf helemaal niets met indicatoren
vs
Maar dat zo'n indicator dat aan geeft, dat zegt natuurlijk wel iets
:)

Oversold zegt alleen dat er een grotere daling is dan gemiddeld. Maar dat kan ook juist aangeven dat er dus iets speelt dat dat veroorzaakt en mogelijk nog erger gaat maken. Oversold kan na enige tijd op dezelfde koers te zijn gebleven het nieuwe gemiddelde zijn geworden van die indicator. Daarna kan de koers opnieuw kelderen, zonder tussendoor bijv. ooit naar overbought te zijn gegaan.

• Coldcat

Coldcat

HODL

roflexx schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:31:
Ik vertrouw nexo wel, die heeft toch al meer bears overleefd...
Wat mij verbaase is dat ze de rente verlagen. Maar dit eigenlijk vooral doen boven de $4,000,000 terwijl anderen dat al bij 0.1 BTC doen. Dat geeft toch wel iets van vertrouwen. Als het echt slecht zou gaan dan zou die grens wel 2,000,000 of 1,000,000 zijn geworden.

• PHPResource
Mijn grootste fout mbt tot earning is dat ik nooit voldoende research heb gedaan naar hoe de earnings tot stand komen. Ik keek altijd naar of een APY marktconform was en dan durfde ik het wel aan. Met UST 20% was ik al veel meer op de hoede. Pas later had ik door dat zij dmv leningen rente kunnen vragen waarmee ze de earnings dus betalen. Maar toen was de greed al ingeslagen :+

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Ik trade niet met indicatoren omdat ze op basis van prijsactie werken. Dus wat er in de koers gebeurt. Dan krijg je dus dat indicatoren altijd achter de huidige prijs aan hobbelen. Ze hebben koers informatie nodig om zich op te baseren.

Dat is de reden ook precies waarom ik zeg dat het wel IETS zegt. Omdat het op basis van koers informatie uit het verleden is. En dan snap je ook waarom ik ze niet voor het traden gebruik. Als ik gewoon op die prijsinformatie zelf trade ipv op een indicator ben ik altijd eerder.

Maar ik ga ze ook niet useless noemen. Dat zou stom zijn.

Verder hebben we volgens mij in Bitcoin nog nooit zo'n lange en snelle daling gezien. Het is vanaf de top echt in een rechte lijn naar beneden gegaan, afgezien van de korte tussen sprint naar ik geloof uit mijn hoofd ergens richting de 40k.

Anyway; inderdaad. Niemand weet waar het heen gaat. We zullen zien.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 16-06-2022 21:38 ]

• PHPResource
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:35:
[...]

Wat mij verbaase is dat ze de rente verlagen. Maar dit eigenlijk vooral doen boven de $4,000,000 terwijl anderen dat al bij 0.1 BTC doen. Dat geeft toch wel iets van vertrouwen. Als het echt slecht zou gaan dan zou die grens wel 2,000,000 of 1,000,000 zijn geworden.
Maar let wel, dit gebeurde nog voor de crash dacht ik. Dus dat zegt niet zoveel

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:50:

History in the making
1. De week is momenteel nog bezig...
2. ATH van 2017 was toch 19666 USD? Wait... jullie zitten toch weer niet naar die verdomde EUR te kijken hé?!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@DAMAGE Ah, op die manier. Het zegt inderdaad wel iets, maar omdat het een lagging indicator is zegt het iets over wat er al is gebeurd en niet iets over dat er nog staat te gebeuren of wat je kan verwachten en daarom trade je er niet op.

Helder en eens!

Verwijderd

@Taro Nee, ik heb zelf helemaal niets met indicatoren en trade vooral gewoon de prijsactie. Maar dat zo'n indicator dat aan geeft, dat zegt natuurlijk wel iets. Aan de andere kant is het natuurlijk ook vrij logisch; Bitcoin komt ook van een prijs niveau dat hoger dan ooit is, dus soit.

Edit

@Verwijderd Kijk Bitcoin is juist ooit in het leven geroepen om een wapen te zijn in tijden van crisis. Dat is wanneer het ontstaan is. Een hedge tegen inflatie. Als mensen dan echt een berenverhaal willen oplepelen dan is het wel als Bitcoin nu op een gegeven moment niet kan laten zien dat het inderdaad doet waar het voor gemaakt is dan is het project gewoon gefaald. Dat zou helemaal niet best zijn.
Dan wordt die 6 cent Nu.nl meme gewoon realiteit, blijkt die Nu.nl comment maker een briljant meestervoorspeller en koop ik als aandenken 21000 Bitcoin voor op de Trezor.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Dus dat :) Een ding is zeker. We zien nu prijsniveaus waar een heleboel 'Guru's' van hebben gezegd 'NEEEE dat gaan we nooit meer zien'. Dat vind ik dan wel weer vermakelijk. Juist als je denkt dat een koers nooit meer naar een bepaald punt kan gaan dan laat Bitcoin even zien dat het zeker wel kan. Is dan ook een wijze les voor velen: Denk maar niet dat je een prijs target/koersdoel kunt 'voorspellen'. Niemand maar dan ook niemand weet waar het naar toe gaat. Laat je dat ook nooit wijs maken -Zeg ik even in het algemeen-

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:55
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:29:
Gaan we nog 1x heen-en-weer rond de 21k-22k, of zijn we klaar voor de volgende drop naar 19k?
Let’s go! Worden mijn orders gehit :9~

Stack Sats

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:43:
[...]

Dan wordt die 6 cent Nu.nl meme gewoon realiteit, blijkt die Nu.nl comment maker een briljant meestervoorspeller en koop ik als aandenken 21000 Bitcoin voor op de Trezor.
Wen echwaarjoh in uitzending spoorloos?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htGsPddsku2fZ7knvdLf-2mtPRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large

• Kol Nedra
zetten jullie nu alles over naar Ledger? ook wat er bijv op Binance staat?

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:47:
Binance heb ik heeeeeel veel vertrouwen in. Dat is dan ook de enige CEX. Die verdienen eindeloos veel geld.

Maar daar staat natuurlijk maar een flufje, rest staat non-custodial op ledgers, metamask en trustwallet.

[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 16-06-2022 21:49 ]

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

cooLopke schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:39:
[...]

1. De week is momenteel nog bezig...
2. ATH van 2017 was toch 19666 USD? Wait... jullie zitten toch weer niet naar die verdomde EUR te kijken hé?!
Geen van beiden is nog gebeurd, ik gaf alleen aan dat dat op de loer ligt.

• keanu_
Daedalus wallet en COTIpay voor de ADA/COTI moonboys :D

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 14:16

Edit

Maar Bitcoin is toch nooit in het leven geroepen om een stabiele dollar/Bitcoin waarde te hebben? De Bitcoins zelf kennen een lage inflatie. Niemand kan een stabiele vraag garanderen. In dat opzicht lijkt Bitcoin nog steeds in de beginfase te zitten. Nog steeds zit het gros van de bitcoins niet in een stabiele vraag aanbod markt. Maar wordt het enorm gebruikt voor speculatie.
Dit is nu de derde grote dip die ik mee maak. En eerlijk gezegd. Bij de vorige dips dacht iedereen ook dat het over zou zijn. Tot er weer een kantelpunt kwam.

• Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:48:
[...]

Binance heb ik heeeeeel veel vertrouwen in. Dat is dan ook de enige CEX. Die verdienen eindeloos veel geld.

Maar daar staat natuurlijk maar een flufje, rest staat non-custodial op ledgers, metamask en trustwallet.
Kraken? ByBit? Gemini?

nothing stops this train

Verwijderd

Nee hoor, heb nog wat op Binance, Coinbase, Bitvavo en KuCoin. Ook weer allerlei vage munten besef ik me nu. Man, wat heb ik nu weer allemaal gedaan afgelopen run...

Affijn, ruim 65% zit in BTC en dat staat op een Trezor.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
martin_v_z schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:51:
[...]
Bij de vorige dips dacht iedereen ook dat het over zou zijn. Tot er weer een kantelpunt kwam.
"Iedereen" lijkt mij wat overdreven, ik heb destijds rond de 3.000 Euro koers op Coinbase flink extra ingeslagen en ik ben zeker niet de enige geweest.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@martin_v_z Oh nee dat is ook niet wat ik geloof dat er gaat gebeuren he? Maar Bitcoin kan niet bijgedrukt worden. Er is niet een oneindige supply. Er zijn er geloof ik als alles gemined is totaal 21 miljoen van beschikbaar. Meer bitcoins komen er niet. Dus hoe meer mensen geinterresseerd raken in Bitcoin, hoe hoger de prijs zal zijn. Dus inderdaad; dat kan eigenlijk nooit een stabiele prijs zijn. En dat is ook niet persee de bedoeling. Je moet het meer als een 'store of value' zien. Een manier om jezelf te beschermen tegen inflatie.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:43:
[...]

Als Bitcoin op 6 cent staat dan zijn er wel grotere problemen in de wereld. Dan lopen we elkaar met hamers te bewerken om het laatste voedsel, en wat schoon water.Uiteindelijk komt alles goed. Ik heb net een Ledger gekocht, dan kan ik die aan een museum verkopen over 50 jaar. Dan kan de jeugd met eigen ogen zien wat voor chaos het eerder deze eeuw was.

Eronder komt dat een onderschrift te staan. Er was een groep idiote idealisten die helemaal geloofden in dikke tech. In plaats van de geldprinter, zoals we die deze dagen kennen van de FED, dachten zij dat er betere oplossingen waren. Dit gedrocht van de samenleving werd gedreven door greed om aan het systeem te ontsnappen. Vaak geisoleerde personen die hele bevolkingen mee kregen in hun gedachten. Dit waren de meest gevaarlijke personen voor de roverheden. Er werd alles aan gedaan om het product, bitcoin, de das om te doen. Dit lukte keer op keer niet. Uiteindelijk moest er met grof geweld worden ingegrepen. De FED printer werd nog 1 x aangeslingerd om een ontelbare hoeveelheid cash te genereren om deze ellende kapot te shorten. Dit heeft tot gevolg gehad dat de hele economie in een neerwaarste spiraal terechtkwam. Deze periode duurde van 2008 tot 2022. De nasleep van dit event heeft de wereld tot 2029 in haar greep gehouden.

• martin_v_z
DAMAGE schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:54:
@martin_v_z Oh nee dat is ook niet wat ik geloof dat er gaat gebeuren he? Maar Bitcoin kan niet bijgedrukt worden. Er is niet een oneindige supply. Er zijn er geloof ik als alles gemined is totaal 21 miljoen van beschikbaar. Meer bitcoins komen er niet. Dus hoe meer mensen geinterresseerd raken in Bitcoin, hoe hoger de prijs zal zijn. Dus inderdaad; dat kan eigenlijk nooit een stabiele prijs zijn. En dat is ook niet persee de bedoeling. Je moet het meer als een 'store of value' zien. Een manier om jezelf te beschermen tegen inflatie.
Ow ja daar ben ik het ook mee eens hoor. Zo zie ik het ook. Ik dacht even dat je bedoelde dat Bitcoin echt ontworpen was om altijd veilig te zijn tegen een crash in slechte tijden.

Ik hoop met jou mee dat uiteindelijk zal blijken dat geld wat nu in Bitcoin wordt gestopt meer zijn waarde vast zal houden dan op de spaarrekening. Voorlopig blijf ik zelf optimistisch.

• Gelukszoekr
Stovirpi schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:46:
[...]

Let’s go! Worden mijn orders gehit :9~
Nog een paar uurtjes. om 03:52 zal een nieuwe low van $19.338 neergezet worden. (BTCUSDT op Binance)

Verwijderd

martin_v_z schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:51:
[...]

Maar Bitcoin is toch nooit in het leven geroepen om een stabiele dollar/Bitcoin waarde te hebben? De Bitcoins zelf kennen een lage inflatie. Niemand kan een stabiele vraag garanderen. In dat opzicht lijkt Bitcoin nog steeds in de beginfase te zitten. Nog steeds zit het gros van de bitcoins niet in een stabiele vraag aanbod markt. Maar wordt het enorm gebruikt voor speculatie.
Dit is nu de derde grote dip die ik mee maak. En eerlijk gezegd. Bij de vorige dips dacht iedereen ook dat het over zou zijn. Tot er weer een kantelpunt kwam.
Haha ja, Bitcoin gaat altijd weer dood. Maar deze keer is het wel anders, want... ;)

• Slux
  • Niet online
Ik vind het al best knap hoeveel value er af is.
Ik vond het al best knap hoeveel value erbij was in korte tijd.

• martin_v_z
Taro schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:54:
[...]

"Iedereen" lijkt mij wat overdreven, ik heb destijds rond de 3.000 Euro koers op Coinbase flink extra ingeslagen en ik ben zeker niet de enige geweest.
Dat was misschien ook wat slecht verwoord. Het sentiment op veel forums was wel zo.
Zelf heb ik toen ook gewoon aangehouden wat ik had. Ik heb nooit heel veel geld in crypto gestopt dus was het ook makkelijk voor mij om het te laten staan en een paar tientjes extra te kopen.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:00:
[...]

Haha ja, Bitcoin gaat altijd weer dood. Maar deze keer is het wel anders, want... ;)
de Elite willen dat het kapot/dood gaat. maar er zijn al ruim meer dan 10 miljoen Bitcoin volgers op de wereld, denk dat ze ermee telaat zijn 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUq_Ldsgb2jcSVTZAoTUgsfmSBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xirMfODH7wgryTyoOsPPE6G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2022 22:05 ]

nothing stops this train

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:52:
[...]

Nee hoor, heb nog wat op Binance, Coinbase, Bitvavo en KuCoin. Ook weer allerlei vage munten besef ik me nu. Man, wat heb ik nu weer allemaal gedaan afgelopen run...

Affijn, ruim 65% zit in BTC en dat staat op een Trezor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYya3OT5g0JZWMDYOzecZvxCkPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X0tKIWcu2ak7WbeqqXiDfNUg.jpg?f=user_large

Zero.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/Jaap-Amesy-Persfoto2009.jpg

Is toch fokking niet normaal?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Soms moet ik toch erg lachen om de ADHD Duitser. Overigens geloof ik er geen zak van want hij noemt daarna meteen IF.

Ik kijk er nu al naar uit om samen hamburegers te draaien in de McDonalds volgend jaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 22:11 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48

Vis

Ben wel benieuwd of @Glenn Hoddle momenteel flink bifi aan het inslaan is op deze prijzen.
Zien jullie er toekomst in? Of gaat ie doodbloeden net als ICP?

Asking for a friend named Glennard Hödl

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Vis schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:11:
Ben wel benieuwd of @Glenn Hoddle momenteel flink bifi aan het inslaan is op deze prijzen.

Ja

• Slux
  • Niet online

Als ik alleen naar het volume kijk van de laatste maanden, zou ik er heel ver weg blijven.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mysterie opgelost Waar Glenn is:
En ik wilde jullie dus BIFI shillen. Want BIFI heeft een p/e ratio van ongeveer 7x, wat Bifi verreweg een van de meest ongewaardeerde tokens van dit moment maakt. Op dit moment is een BIFI ongeveer $1400.
Als BIFI de p/e ratio van Filecoin zou evenaren, zou dat ongeveer $150k zijn. Als het die van Solana evenaart zelfs $690k.

Het moge duidelijk zijn waarom ik BIFI binnenkort gemakkelijk een x10 zie doen en ook een 100x helemaal niet uitgesloten is, wat vrij uniek is voor een gedegen bewezen project. En jullie kunnen nu nog goedkoop inslaan.
Glenn Hoddle in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20"

En als je dan deze link bekijkt:
https://forum.fok.nl/topic/2609551/3/25#p202444741

Wachtwoord vergeten van het eerste account :P

Overigens wacht ik nog op de $690k

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 22:18 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Roellie Hoddled Glenn? Leipe shit...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Btc heeft wel echt moeite met boven 21k te blijven. Zodra die er boven de 21k kont wordt z'n kop ingedrukt
Pagina: 1 ... 95 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!