[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.655 views

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Malarky ik gebruik idd altijd een isolated positie. Snap sowieso niet zo goed waarom men anders gebruikt. Rare ideeen waarschijnlijk dat ze dan 'meer winst maken'. Als je geliquideerd wordt is het 9 van de 10 keer je eigen fout. Tenzij het een trading engine fout is en dan wordt dat vaak wel netjes opgelost.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
Even iets totaal anders; wat is de link tussen Rijst, Schade en een Turbo @DAMAGE?

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:59:
Het is allemaal psychologisch. Economisch gaat het helemaal niet zo slecht. Iedereen heeft werk, het grote aantal vacatures is eerder een probleem.
En de inflatie, wat grotendeels komt door de hoge grondstof prijzen. Welke ook grotendeels weer kunstmatig hoog worden gehouden.
Ik zie dit meer als een gezonde correctie voor zowel crypto als aandelen. Instappen en long term (3-5 jaar) zit je prima.
Helaas zelf nog maar zo'n 10% fiat anders had ik flink bijgekocht.
Voeg "this is fine" meme in

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Ypuh DAMAGE is mijn nickname van back in the days. Rice is een naam die mij gekscherend toe bedeeld is door vrienden omdat ik een 'Ricer' ben met een Japanse bolide waar een turbo op geplakt zit :) En omdat het grappig genoeg maar 1 letter scheelt met mijn echte naam Rick. Dus daarom werd het gekscherend Rice :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Als je kijkt naar de grote namen in de investerings industrie zeggen die allemaal: de markt is niet te timen. Als je terug kijkt in de tijd voor de stonks klopt dat ook, in 2015 zou de boel al uit elkaar barsten.

Het is allemaal ruis op het grote geheel. Lange termijn komt alles altijd goed. Middel-lange termijn is onzeker, daarom nooit in 1 keer alles inleggen (en denk aan risk / reward). Korte termijn is een gebied dat niemand weet, en je moet over laten aan traders. Het is dan zaak als lange termijn investeerder je niet te laten beinvloeden door de korte termijn gokker. Ze streven een ander doel na.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:34
Heb jaren geleden nog eens met bitonic gewerkt, is dat aan te raden of zijn er betere alternatieven?
Mijn binance account is nu voorlopig onbereikbaar omdat ik 2fa heb moeten uitschakelen (nieuwe smartphone) en heb security check moeten doen en wacht nu op reactie daarop. Vrees dat dat wel even kan duren :-(

• Coldcat

Coldcat

HODL

oldgrumpy schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:27:
Heb jaren geleden nog eens met bitonic gewerkt, is dat aan te raden of zijn er betere alternatieven?
Mijn binance account is nu voorlopig onbereikbaar omdat ik 2fa heb moeten uitschakelen (nieuwe smartphone) en heb security check moeten doen en wacht nu op reactie daarop. Vrees dat dat wel even kan duren :-(
Zoals eerder gezegd is FTX ook een prima exchange.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-11 08:45
Stiekem kijk ik eigenlijk ook wel uit naar de succesverhalen over een jaar of 4-5 hier in de SC.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:31:
[...]

100% mee eens! Een geweldig product vergeleken met anderen. Alles werkt goed en er is tijd in gestoken. Dat wekt vertrouwen omdat dat interessant moet zijn voor een investeerder.

Voordat mensen blind instappen is een net gestart product natuurlijk even goed om bij stil te staan. Als je gaat zoeken zie je dat er maar erg weinig users zijn online. Daarentegen lijken de rates voor ETH en BTC niet extreem hoog. USD is van 15% naar 12% gegaan wat ook marktconform is. Dat wekt vertrouwen.
Finblox

To our Valued Users,

We have been closely monitoring market conditions and numerous media reports regarding a prominent institutional borrower, Three Arrows Capital (3AC) - who is also an investor in Finblox.

We have been cooperating with over 8 partners and protocols, including 3AC, to generate yields and spread the risk as evenly as possible. Based on currently available information and our priority to maintain the integrity of the platform - we have decided to take the following actions while pursuing all available options to evaluate the effect of 3AC on the liquidity, and ensure fair treatment of all user assets in the system:

Pause reward distributions on the Finblox platform for all users
Change withdrawal limits (500 USD equivalent per day, up to a maximum of 1500 USD equivalent per month) for all levels of users

Delay referral program and deposit rewards
Disable creation of crypto addresses for newly registered users

This set of actions is a necessary move in such a highly volatile market and we believe should help us and our community to manage the effect.

Ultimately, Finblox will do everything in its power to protect our users’ funds and reinstate our services in full. We will provide you with updates and inform you of any new developments as soon as possible, and do all that we can to avoid further impact on our users.

Thank you for your understanding,

The Finblox Team

==

Geen PANIEK voor de gehele markt!!! Dit is een kleine partij. Investering in Finblox is $4,0m door investeerders. Dat is natuurlijk weinig voor een compleet team.

Ik vertrouw in het product, echter wat ik niet vertrouw is dat men heel veel Trustpilot reviews hebben in 2 dagen tijd:

https://www.trustpilot.com/review/finblox.com

Gelukkig ook hier mijn USDC op tijd afgehaald en omgeruild voor BTC eerder de week.

Wegblijven tot de beren weer terug in hun hok zitten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 14:38 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kreeg net een mailtje van Finblo... Oh, jezus, jullie zijn snel in dit topic

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24
Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:55:
[...]

Mij niet, ik zou als ik jou was even inlezen over fees :)
- Wat kost het inclusief spread om bitcoin te kopen op Bitvavo (spoiler: veel! duurste beurs ter wereld. Vergeet costs of spread niet!)
- Wat kost het om (af en toe) bitcoin over te maken van Bitvavo naar Binance (je zal toch soms moeten bijvullen op Binance, hoe dan ook)
- Wat kost het op Binance om BTC naar BUSD om te zetten
- Wat kost het aan additionele fees om euro-betalingen met je Binance card te voldoen in BUSD (spoiler: veel!)

Ik weet natuurlijk niet hoeveel cashback jij in BNB krijgt van Binance, maar mag ik mag hopen dat het meer is dan 2% anders kan je jezelf beter deze moeite besparen. Want je bent aan alle fees dat al makkelijk kwijt.

[...]

Dat is fundamenteel onjuist. Je kan het risico op liquidatie bijzonder verkleinen maar je kan altijd geliquideerd worden als je leent, short of hefboomt. Als de liquiditeit opdroogt in de markt door bijzondere omstandigheden en er volgt een flash crash waar jij je market-stoploss overeen knalt kan je gewoon geliquideerd worden. Daar zijn in de crypto talloze voorbeelden van.
I know! daarom ook meer fan van Kraken 👍

nothing stops this train

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-11 17:51

Therapy777

Metal!

Skrunsies schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:53:
[...]

Ja inderdaad. Je moet in therapie @Therapy777 :P
Toch lekker 5,7 procentjes gepakt door verkoop op 8,03 en terug koop op 7,57 :P

Tis niet veel maar in deze markt en klein lichtpuntje 8)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:37:
[...]

I know! daarom ook meer fan van Kraken 👍
Nah, dat was toch omdat je een luie auto-compounder bent :). Ik ook btw :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24
Ngangatar schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:38:
[...]

Nah, dat was toch omdat je een luie auto-compounder bent :). Ik ook btw :+
hahah zeker, compounding tikt toch aan, alle beetjes helpen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4iQBYQQlPt0UYHS94Qx67amY50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6hL7Io8Q7JdqvulUoN3CoHJY.png?f=user_large

en het is ook een leuk spelletje +toch een beetje het gevoel dat je de bank niet gebruikt

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2022 14:41 ]

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leuk die 69, maar wat was je aan het vergelijken? :).

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:39
Laatst had iemand een linkje geposted naar de positie van 3AC op een of ander Lending platform. Iemand nog een idee welke dat was?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGiuuxgMg9bkeWdWYdTItcwJ0u0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Ypuh
September stopt de wereld te bestaan zoals wij die kennen. Aldus man met pet.

Edit: Deze stond er naast en wou ik jullie ook niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFG65MV3VbVAotTzUCRh4-up_bI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L567eHl2pNC1AUhaplCe0GEP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Ypuh op 16-06-2022 15:03 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Partypsych schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:32:
Stiekem kijk ik eigenlijk ook wel uit naar de succesverhalen over een jaar of 4-5 hier in de SC.
Misschien eerst de succesverhalen eens verzamelen van dit jaar :+
want ik ken er maar eentje volgens mij die er echt iets mee gedaan heeft (iets met een huis). Verder weinig echte succesverhalen gehoord, behalve wat wazige dingetjes O-)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:53

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
zenith schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:04:
[...]

Dit is die kerel van "the big short" toch?
Yes

• Ypuh
zenith schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:04:
[...]

Dit is die kerel van "the big short" toch?
Ja, is een beetje de Michael Saylor van de grote mensenwereld.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
tl;dr of anders een goede reden waarom ik deze video zou kijken nadat Burry eind vorig jaar al 3* 'de crash' tevergeefs voorspelde?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Gelukszoekr
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:14:
[...]

tl;dr of anders een goede reden waarom ik deze video zou kijken nadat Burry eind vorig jaar al 3* 'de crash' tevergeefs voorspelde?
Dan waarschijnlijk niet. Ik vond het wel een sterk verhaald, en mogelijk nu ook wat verder onderbouwd dan vorig jaar. Maar dat is de boodschap wel

• Slux
  • Niet online
Weinig actie weer met crypto de laatste uren.

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-10 16:42
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:16:
[...]

Dan waarschijnlijk niet. Ik vond het wel een sterk verhaald, en mogelijk nu ook wat verder onderbouwd dan vorig jaar. Maar dat is de boodschap wel
Tja als ik constant iets zeg op dat niveau zal het ooit wel eens uitkomen.

• Gelukszoekr
Larmoth schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:28:
[...]

Dat is wel heel makkelijk de man afserveren imo

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Ngangatar schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:40:
[...]

Leuk die 69, maar wat was je aan het vergelijken? :).
Ik zag het ook was me eigenlijk niet opgevallen! Niks wat ik wil hebben. :) Dus weggehaald.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ypuh
Larmoth schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:28:
Geloof niet dat dat helemaal het geval is. Corona heeft de markt een beetje verstoord, maar niet verholpen. Volgens mij is deze Burry weer voor 100'en miljoenen short gegaan tegen populaire aandelen als Tesla en de hypotheekmarkt.

Het is natuurlijk altijd een beetje aftasten waar de échte dip zit, maar er zit in mijn ogen een verschil tussen de mensen die achteraf roepen dat ze dit ook wel aan zagen komen en de mensen die er daadwerkelijk op geacteerd en van geprofiteerd hebben.

Deze dude was allang binnen met zijn vorige move, maar heeft wel gewoon de ballen om nog een keer alles op rood te zetten. YOLO stocks in het groot zeg maar.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:14:
[...]

Omdat de kans dat hij het nu wel goed heeft, wiskundig steeds dichterbij schijnt te komen? _O-

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:32:
[...]

Ik zag het ook was me eigenlijk niet opgevallen! Niks wat ik wil hebben. :) Dus weggehaald.
Je had er ook 60 toe kunnen voegen :).

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Partypsych schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:32:
hier nog één, wederom met gepaste jaloezie ;) :D (ik bezit geen crypto)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DeDooieVent schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Dat is zo te veranderen. Ik ben ook pas vorig jaar begonnen en de huidige inkoopprijzen zijn nog een stuk relaxter dan destijds. Al gooi je er maar 25 dollar per maand in, dat is wellicht al voldoende om een rotgevoel over 3 jaar te voorkomen.

En mocht het niets worden, 25 dollar per maand zal je niet heel hard voelen vermoed ik.

• Gelukszoekr
DeDooieVent schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Zet wat lage buyuorders op Bitcoin en over een paar jaar kan je ook cashen, kan haast niet mis gaan ;)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:41
We zakken zo weer door de $21K.
Zal het lager worden dan gisteren...🤔

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 13:57
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Zet wat lage buyuorders op Bitcoin en over een paar jaar kan je ook cashen, kan haast niet mis gaan ;)
disclosure wat er mis kan gaan:

1. je exchange gaat failliet (of blockt zoals celsius)
2. je verkoopt te vroeg omdat je er niet meer in gelooft
3. je verkoopt te laat omdat je hebberig bent

aan de volgende om hier weer tips over te geven om te voorkomen :)

• vickypollard
Buy high, sell low

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Amerikanen dumpen weer hoor

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:39
Buy high, sell low never sell

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:33
Gaan we weer de lage regionen van de 20K opzoeken vandaag?
Rond dat level maar weer een beetje USDC omzetten in BTC en ETH

[ Voor 35% gewijzigd door sjorremans op 16-06-2022 16:06 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
sjorremans schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:06:
Gaan we weer de lage regionen van de 20K opzoeken vandaag?
Rond dat level maar weer een beetje USDC omzetten in BTC en ETH
Gisteren mijn buy orders weggehaald, maar vandaag/vanavond doe ik mee.

Zero.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
ThoffeGast schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:58:
[...]

disclosure wat er mis kan gaan:

1. je exchange gaat failliet (of blockt zoals celsius)
2. je verkoopt te vroeg omdat je er niet meer in gelooft
3. je verkoopt te laat omdat je hebberig bent

aan de volgende om hier weer tips over te geven om te voorkomen :)
Niet kopen :+ dan geld bovenstaande allemaal niet meer O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kraken is lekker bezig met die Beta site van ze. Vooral de Staking pagina is een vooruitgang qua makkelijk te vinden informatie.

Er loopt nu een ticker (clickable), je ziet erg makkelijk je totale staking, de totale opbrengst en ook opbrengst per maand. Tevens de allocatie per coin en de history van de last ontvangen rewards (inclusief rewards, value en datum).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMj2yAs1MYmOavvtz0icQ0LTUQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bJCucLBq1hFMmH5WtR0rjCgv.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Laten we het in volle glorie erkennen, we zijn gewoon de generatie buy high, en we zijn fucked.

600k voor een rijtjeswoning in Eindhoven terwijl je geld en een zak diamanten op de koop toe zou moeten krijgen om daar te moeten wonen.

Een kilo goud 55k. Een. Kilo. Goud. 55k. Laat dat even op je inwerken. Een kilo metaal.

Stonks en indexen op surrealistische prijzen. Een markt waar investeerders van 80+ jaar de whales zijn. Ze lachen zich kapot om ons en snaaien de vrouwen van onze generatie, kans is groot dat de vrouw die jouw kinderen gebaard heeft nog onder Warren Buffet heeft gelegen.

Overheid die ons vele keren belast, op loon, op goederen, op financieel vermogen en straks waarschijnlijk ook nog op bezit.

Pakje Javaanse jongens 3 kwart, 16 euro.

En wat doen wij in plaats van met hooivorken en fakkels de straat op?

Speculeren op magische internet munten vanuit onze rukbunker en hopen dat alles goedkomt.

We zijn een zwakke, verwende en verslapte generatie. Het product van 80 jaar welvaart en egocentrische gespendeerde vrijheid. We verdienen het om economisch rekt te gaan, want we hebben dit zelf laten gebeuren.

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Omdat we individueel en egocentrisch willen leven en geen participatie of inspanning willen leveren om saaie maar belangrijke onderliggende beleidvorming te realiseren. Dat geven we maar al te graag uit handen en stemmen 1x per jaar met veel geklaag over hoe kut alles is. Zodat we zelf de verantwoording kunnen afschuiven. Maar binnen die cirkel, ben jezelf net zo goed de ander.

Dusja when 420k?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Niets aan de hand jongens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vM_HS9iEx4N9tbmmMflmMsgLODw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKI3J51snccsvYu0ww4yd2UF.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
Je hebt een match zie ik. Leuke dame?

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:19:
600k voor een rijtjeswoning in Eindhoven terwijl je geld en een zak diamanten op de koop toe zou moeten krijgen om daar te moeten wonen.
_O-

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Leuke vent denk ik eerder als je Knakworst een beetje kent :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Kun je in Facebook ook al daten? Het is gewoon een spamberichtje van een vage groep.

• oldgrumpy
Laten we het in volle glorie erkennen, we zijn gewoon de generatie buy high, en we zijn fucked.

Een kilo goud 55k. Een. Kilo. Goud. 55k. Laat dat even op je inwerken. Een kilo metaal.

Stonks en indexen op surrealistische prijzen. Een markt waar investeerders van 80+ jaar de whales zijn. Ze lachen zich kapot om ons en snaaien de vrouwen van onze generatie, kans is groot dat de vrouw die jouw kinderen gebaard heeft nog onder Warren Buffet heeft gelegen.

Overheid die ons vele keren belast, op loon, op goederen, op financieel vermogen en straks waarschijnlijk ook nog op bezit.

Speculeren op magische internet munten vanuit onze rukbunker en hopen dat alles goedkomt.

We zijn een zwakke, verwende en verslapte generatie. Het product van 80 jaar welvaart en egocentrische gespendeerde vrijheid. We verdienen het om economisch rekt te gaan, want we hebben dit zelf laten gebeuren.

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Omdat we individueel en egocentrisch willen leven en geen participatie of inspanning willen leveren om saaie maar belangrijke onderliggende beleidvorming te realiseren. Dat geven we maar al te graag uit handen en stemmen 1x per jaar met veel geklaag over hoe kut alles is. Zodat we zelf de verantwoording kunnen afschuiven. Maar binnen die cirkel, ben jezelf net zo goed de ander.

Dusja when 420k?
Helaas wel een beetje de waarheid idd

• Pelox

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Dusja when 420k?
Je heb een delier, ga eens snel naar bed!

Zero.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

knakworst schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Kun je in Facebook ook al daten? Het is gewoon een spamberichtje van een vage groep.
Ik denk dat hij doelde op de notificatie bij het hartje onderaan je app. Maar die boomer heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat dit geen datingapp is :P

• oldgrumpy
BTC is al even erg als mijn vrouw die een kleedje moet kiezen om naar een feestje te gaan. Gewoon niet weten wat ze wil
Ga ik nu stijgen of ga ik dalen
nee, stijgen of nee wacht toch maar dalen

5 minuten later ...
Ik ga idd toch maar dalen of nee wacht stijgen

• Ypuh
It's a big goatmess.

@Jaapio omschrijft met veel woorden dat het allemaal geen enkele zin heeft.

Als je al met je hooivork de straat op gaat, zullen zowel leeftijdsgenoten als boomers je als krabben weer terug de emmer in trekken. Wij zijn de generatie betaal, hou je mond en klaag niet zo want [vul anektodete buiten context in].

Verwijderd

Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:00:
[...]

Het punt is dat veruit het grootste deel van de ellende nog moet komen. De Italiaanse schuld is 160% en Italie heeft al sinds 1984 geen begrotingsoverschot meer gehad, zelfs niet in de extreem economische goede jaren. Griekenland ging bijna kopje onder bij de 130% en toen hadden we ontzettend geluk ten tijde van de euro crisis. We hadden last van deflatie (rente omlaag!) en schulden (rente omlaag!), waardoor hetzelfde instrument werkte.

Nu zijn er geen instrumenten om de boel nog te redden, wat denk je waarom de EURO op breken staat? Gaat mogelijk binnen dagen/weken al door de 1:1 pariteit heen voor het eerst in 21 jaar. De kans dat deze bearmarket de muziek definitief stopt met spelen is gewoon bijzonder aanwezig. Nee de aandelen zijn absoluut nog niet goedkoop.

In 2019 voor corona vond men na een bull-run van 9 volle jaren (dat is 7+2) de aandelen al bijzonder hoog geprijst. Dat stond zo een beetje elke dag in de financiele kranten. We zijn momenteel nog niet eens op de extreme aandelenkoersen van 2019. Hoe kan dit dan een diepe dip zijn? :+
Tuurlijk. We kunnen nog veel lager, 10%, 20%. Heck er kan nog wel 50% vanaf.
Feit is dat alles altijd herstelt en er een nieuwe top/ath volgt.
Dus no stress. 🤡

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:35:
[...]

Ik denk dat hij doelde op de notificatie bij het hartje onderaan je app. Maar die boomer heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat dit geen datingapp is :P
Die dating apps zijn dan ook niet meer wat het geweest is. Vroegah had je van die analoge dating apps, daar kon je ook bier drinken en muziek luisteren en dansen enzo.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Dusja when 420k?
Bij deze nomineer ik “rukbunker” voor woord van het jaar.
(namens een vriend)

• wian
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Die dating apps zijn dan ook niet meer wat het geweest is. Vroegah had je van die analoge dating apps, daar kon je ook bier drinken en muziek luisteren en dansen enzo.
Dat schijn je nog steeds te hebben alleen meer over the top. Needlespiking en synthetische harddrugs die amfetamine op paracetamol doen lijken. En aan het einde avond breekt de door Corona lockdowns beschadigde jeugd de binnenstad af.

• vickypollard

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Dusja when 420k?
Ik ga maar long op $ROPE denk ik

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04

JaMaAr De BoOmErS !!1

Nee. Jij en ik.

Dusja when 420k?
Net even gevraagd aan m'n vrouw of ze inderdaad onder Warren Buffet heeft gelegen en ze antwoordde doodleuk, this make-up and clothing isn't buying itself baby
Tot zover mijn zonnige donderdag -O-

• Coldcat

Coldcat

HODL

vickypollard schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:49:
[...]

Wil je jezelf ophangen?

Dow Jones onder de 30k :o BTC nog boven de 20k >:)

BTC strong!

[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 16:52 ]

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

oldgrumpy schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:37:
BTC is al even erg als mijn vrouw die een kleedje moet kiezen om naar een feestje te gaan. Gewoon niet weten wat ze wil
Ga ik nu stijgen of ga ik dalen
nee, stijgen of nee wacht toch maar dalen

5 minuten later ...
Ik ga idd toch maar dalen of nee wacht stijgen
Als je even uitzoomt tot op zijn minst 1h, dan zie je denk ik heel goed wat BTC wil ;)

Verwijderd

vickypollard schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:49:
[...]

Nee joh, het leven is veel te kostbaar. In de kern van het leven draait niets om bezit of geld als definitie van rijkdom.

Zolang we kunnen lachen, vuur kunnen maken en alcohol kunnen stoken komt het goed.

En daar heb je bar weinig materialistische zaken voor nodig.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Oftewel, you'll own nothing and you'll be happy

• Gelukszoekr
HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:35:
[...]

Dit inderdaad. Het was een poging tot humor :'( Ik zal nog eens goed de posts van Jaapio in de gaten houden. Misschien steek ik er nog wat van op :P

• wian
  • Niet online
Hee we zitten weer onder 20KEUR, hopelijk krijgen we straks een betere 20K babe dan gisteren :)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:56:
[...]

Dit inderdaad. Het was een poging tot humor :'( Ik zal nog eens goed de posts van Jaapio in de gaten houden. Misschien steek ik er nog wat van op :P
Ik vond het eigenlijk best wel grappig

UberLurker Departement #GG.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:16:
[...]

Gekeken en op zich niet veel nieuw materiaal. Burry heeft gelijk in dat de bodem nog (lang) niet in zicht is. Target van de S&P is vrij heftig, maar niet onmogelijk.

Waar ik wel vraagtekens bij heb:
  • Hij voorspelde begin 2021 dat inflatie enorm zou toenemen door QE en stimulus packages. Prima, maar de huidige niveaus van inflatie zouden nooit bereikt worden zonder oorlog en supply chain problematiek. Diverse economen schatten het effect van deze twee fenomenen dan ook veel hoger in dan het directe effect van QE.
  • Elke crash/dip is lager dan de vorige. Zou kunnen, zou ook niet kunnen. Nogal beperkte datapunten.
  • Burry is long term bearish op de macro-economie én voorspelt een crash die de S&P tot ~1860 punten brengt. Ik kan één van de twee volgen, maar allebei niet. We zitten nu in een duidelijke downtrend met lower lows (en lower highs), die voorlopig nog niet is afgelopen. Zo'n long term bleed is wel wat anders dan een flash crash zoals we die in maart 2020 hebben gezien. Vandaar vind ik ook het voorgaande punt niet heel sterk - wachten op een flash crash door een black swan event is echt het domste wat je kan doen.
  • Hij account niet voor een toename in M2, i.e. teruggaan naar historische P/E ratio's is leuk, maar als ceteris paribus er véél meer $ in het systeem zitten, is dat wat mij betreft geen zuivere methode

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi_Pimp op 16-06-2022 17:00 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

...

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:55:
[...]

Nee joh, het leven is veel te kostbaar. In de kern van het leven draait niets om bezit of geld als definitie van rijkdom.

Zolang we kunnen lachen, vuur kunnen maken en alcohol kunnen stoken komt het goed.

En daar heb je bar weinig materialistische zaken voor nodig.
Eigen teelt van de schoonfamilie in het buiteland:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vV2wnmM/22.png

Als je de smaak en kwaliteit vergelijkt met de troep de Nederlandse winkels je voorleggen is het leven in een arm land eigenlijk ene stuk rijker dan dat wij kennen in een gehaaste, en kapitalistische maatschappij.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 17:04 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Overigens was ik spullen aan het verkopen om BTC te vergaren (excuus om het huis op te ruimen). Nu kun je daar dus ook REKT gaan op marktplaats heb ik geleerd. Blijkbaar vond PostNL mijn pakket welgeteld 1 cm te groot. Ik had het zelf gemeten en zat ruimschoots binnen de marges.

Daardoor is de margin call afgegaan en moet ik 50% bijlappen om het pakket te kunnen redden van liquidatie.

Soms slaat de draai om alsmaar meer wel erg door.

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 17:03 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
PHPResource schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:56:
Oftewel, you'll own nothing and you'll be happy
Ook die is inmiddels niet meer van toepassing:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhT7licUUWNNSdeA7ZJopmJIbXQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7B2IkZMejOIJtVtwoHC8PPG.jpg?f=fotoalbum_large

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:41:
[...]

Feit is dat alles altijd herstelt en er een nieuwe top/ath volgt.
Vertel dat maar aan de Japenners

irony > *

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-11 08:31
Alpina schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 17:12:
[...]

Ook die is inmiddels niet meer van toepassing:

[Afbeelding]
_O- Hoe verzinnen ze het.

/edit
https://www.weforum.org/a...ood-life-happy-meaningful
Het artikel is best ok.

[ Voor 11% gewijzigd door LarryD op 16-06-2022 17:26 ]

• MarcB1978
  • Laatst online: 19-01 20:43

Ja leuk maar weet je wat een molotovcocktail kost met deze benzineprijs…

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Uncle_Charles schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 17:20:
[...]

Vertel dat maar aan de Japenners
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoezRLbe5nj7_cy7RG87vt1mayQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aVAJBqwUhIal3GMN2aycZFo1.png?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 17:44 ]

• Alpina
  • Nu online
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:21:
[...]

Wat voor mij belangrijk is:
1. Gratis withdrawl - geen netwerk fees (tjonge jonge moet dat nu zo moeilijk zijn om Polygon, Solana, BEP20 etc te implementeren voor stable coins? Celcius etc maken withdrawl bewust duur, dan gaan bij mij alle alarmbellen af)
2. Deposit via allerlei chains, zoals Polygon, SOL en BEP20. Serieus ERC20 netwerk only voor stable coins? Wie verzint dat.
3. Geen onzin staking. Hoezo je stable coins vastzetten? Als je een goed product hebt blijven mensen vanzelf, je hoeft ze niet te gijzelen.
4. Rente per seconde. Hoezo 1x per week rente? Ik wil altijd de volle beschiking over mijn geld en rente.
5. Geen onzin producten: nee ik ga niet insane duur swappen via je je app, en nee ik hoef geen onzin opties, longs en shorts die elders een fractie kosten.

Ja, Finblox is echt zoals stable coins sparen bedoeld is en daar wordt ik erg vrolijk van.

[...]

Gewoon FTX. Bitvavo heeft belachelijke fees, 0,25% voor een maker-order dat is absurd. Bij FTX heb je instant SEPA (vergelijkbaar met iDeal) en veel meer coins en vooral withdrawlen is een veelvoud goedkoper (meestal gratis) ten opzichte van andere exchanges en zeker ten opzichte van dat absurde Bitvavo (ERC20 op meeste tokens alleen maar). En: je krijgt 8% interest op alles wat je er hebt staan tot 10k, ook op je fiat.

Ja, Bitvavo heeft grote billboards overal, die had o.a. Crypto.com ook. Dat zijn bedrijven die absurde fees rekenen en dus maar gaan smijten met marketing geld voor de 'goede naam'.
Puur uit interesse, ga je nu ook weg bij Finblox?

Ik denk dat er na Luna en Celsius de echte beerput nog open moet.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Alpina schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 17:54:
[...]

Puur uit interesse, ga je nu ook weg bij Finblox?

Ik denk dat er na Luna en Celsius de echte beerput nog open moet.
Ik twijfel er wel sterk over. Heb gisteren een test withdrawl uitgevoerd van 250 dollar, die werd direct en gratis uitgevoerd. Een reden is dat Three Arrows Capital ook 1 van de investeerders is in Finblox. Aan de andere kant heeft Finblox wel een heel solide aantal investeerders achter zich en gaan geld verloren aan het UST debacle.

Nadeel van Finblox is dat het nog zo onbekend en klein is.

Edit: oeffff withdrawle disabled!!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:04:
[...]

Ik twijfel er wel sterk over. Heb gisteren een test withdrawl uitgevoerd van 250 dollar, die werd direct en gratis uitgevoerd. Een reden is dat Three Arrows Capital ook 1 van de investeerders is in Finblox. Aan de andere kant heeft Finblox wel een heel solide aantal investeerders achter zich en gaan geld verloren aan het UST debacle.

Nadeel van Finblox is dat het nog zo onbekend en klein is.
Er zit maar voor $4 miljoen in (pre-Seed) dacht ik. Technisch een subliem product is het zeker. Maar in onzekere tijden zou ik daar niet op gokken.

1500 (fake?) reviews op trustpilot is voor mij een red flag. Echter aangezien het platform goed is en er geld in is gestopt is het meer dan een fake-product.

High risk mijnsziens deze dagen (tegen maar 12% 0%APY).

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:07:
[...]

Er zit maar voor $4 miljoen in (pre-Seed) dacht ik. Technisch een subliem product is het zeker. Maar in onzekere tijden zou ik daar niet op gokken.

1500 (fake?) reviews op trustpilot is voor mij een red flag. Echter aangezien het platform goed is en er geld in is gestopt is het meer dan een fake-product.

High risk mijnsziens deze dagen (tegen maar 12% APY).
Oefff withdrawls disabled!

Max 500 per dag en 1500 per maand nog

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 16-06-2022 18:13 ]

• Alpina
  • Nu online
Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:08:
[...]

Hmm ik voelde m al aankomen.

Deribit ook al.

En nog erger: Blockfi

• Coldcat

Coldcat

HODL

Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:08:
[...]

Max 500 per dag en 1500 per maand nog
En in de tussentijd geen rente meer.

Voordeel is wel dat je weet dat dit gecontroleerd is. Men weet hoe lang ze het kunnen 'uitzingen'.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alpina schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:14:
[...]

Hmm ik voelde m al aankomen.

Deribit ook al.

En nog erger: Blockfi
Blockfi ook al? Heb je daar een bericht van?

Enkel wat ik kan vinden is 20% van de mensen weg

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:32
Tominatie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:34:
[...]

Geen paniek, heb weleens uren moeten wachten op een bitcoin transactie.
Kijk even in je coinbase withdrawal history, daar staat vaak precies de info die je verder helpt.

Zolang je je transactie maar naar het juiste adres hebt gestuurd komt het goed.
Bedankt voor je reactie, helaas nog steeds niet ontvangen. Zit er een tijds limiet op dat het terug wordt geboekt?

• Coldcat

Coldcat

HODL

geldermalsen schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:26:
[...]

Bedankt voor je reactie, helaas nog steeds niet ontvangen. Zit er een tijds limiet op dat het terug wordt geboekt?
Niet druk om maken. Die transacties gaan vaak in een batch. Als het gratis is en ze weinig gas betalen duurt het even. Terugboeken gebeurd nooit.

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:18:
[...]

Blockfi ook al? Heb je daar een bericht van?

Enkel wat ik kan vinden is 20% van de mensen weg
Voorlopig een hoop FUD.
Maar je kan het maar beter voor zijn denk ik dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yAECzVyr_yGrKef27C6kozijLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCUUlTpLSgJk2GVPQYmfTb09.jpg?f=fotoalbum_large

• Ypuh
Nexo had van de week nog een nadrukkelijk statement gemaakt dat zij niet betrokken zijn bij 3AC. Doet mij vermoeden dat daar een deel van de Celsius / Finblox problemen zit.

"Nexo Denies Exposure To Three Arrows Capital Amid Liquidation Risk"

“Nexo has $0 exposure to Three Arrows Capital. Nexo has always differentiated itself from others as being a very conservative lender with stringent risk management and strict over-collateralization requirements, regardless of borrowers’ reputation,” the firm said.

[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 16-06-2022 18:39 ]

• sjorremans
Ik hen van de week wat naar mn BTC ledger adres gestuurd, wanneer ik kijk in ledger live staan de transacties erbij.

Wanneer ik kijk naar het btc adres op blockhain.com zie ik dat dit adres geen waarde bevat.

Vergeet ik nog iets?

Wanneer ik het eth adres controleer van de ledger klopt deze wel

**nvm
Wanneer ik via blockchair.com kijk bijvoorbeeld zie ik de waarde wel.

[ Voor 23% gewijzigd door sjorremans op 16-06-2022 18:42 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Ypuh
Is dat 3AC de final push naar de $12-13k?
https://decrypt.co/103030...avel-heres-whats-going-on

En hoe zit het met dat stETH? Waarom zou je iets vastzetten in een coin waarvan je niet weet of die er ooit komt. Zijn de benefits zo gunstig, want al deze partijen lijken er nu nat op te gaan?

• sjorremans
Of ben ik nu gek aan het worden, van de week 2 transacties gedaan. Eerst een test met een klein bedrag en daarna een groter bedrag.

wanneer ik kijk naar die transacties, zie ik 2 verschillende btc adressen staan binnen ledger live.. hoort dat?

Zijn beide bech32 adressen.

[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 16-06-2022 18:54 ]

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:32
Mijn aandelenportefeuille is vandaag harder gezakt dan de Bitcoin, hoezo defensief? :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ypuh schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:47:
En hoe zit het met dat stETH? Waarom zou je iets vastzetten in een coin waarvan je niet weet of die er ooit komt. Zijn de benefits zo gunstig, want al deze partijen lijken er nu nat op te gaan?
Als je ETH vastzeg krijg je ~5% (in die range). Dat doen de earn-platformen om jou de rewards te geven. Als iedereen dan opeens zijn ETH terug wil is dat er niet omdat het vaststaat. stETH is wel te verhandelen (zal wel omgekat zijn). Vandaar dat de waarde dus nu lager ligt voor iets wat direct in te wisselen (en te verkopen) is.

• Pelox
sjorremans schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:49:
Of ben ik nu gek aan het worden, van de week 2 transacties gedaan. Eerst een test met een klein bedrag en daarna een groter bedrag.

wanneer ik kijk naar die transacties, zie ik 2 verschillende btc adressen staan binnen ledger live.. hoort dat?

Zijn beide bech32 adressen.
Je kan voor iedere transactie een nieuw btc adres aanmaken. Dus ja dat kan.

Zero.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik haalde net mijn BTC weg bij Deribit met hoge fee, Ze wezen direct mijn withdrawl af en nu zijn mijn bitcoins uit mijn account. En heb echt heel veel transacties bij hen gedaan afgelopen jaren, dit nooit meegemaakt.

Ik vrees het ergste. OK het geld komt wel aan op Binance maar de withdrawl staat wel op reject.
Welke platformen/exchanges kunnen we nog vertrouwen? Ik vrees overal bankruns als het zo doorgaat.

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 16-06-2022 19:09 ]

• sjorremans
Malarky schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:04:
Ik haalde net mijn BTC weg bij Deribit met hoge fee, Ze wezen direct mijn withdrawl af en nu zijn mijn bitcoins uit mijn account. En heb echt heel veel transacties bij hen gedaan afgelopen jaren, dit nooit meegemaakt.

Ik vrees het ergste.
Serieus? Hoop dat de schade mee valt.. ik ga denk ik toch ook zo’n beetje alles maar weghalen bij youhodler dan wanneer ik thuis ben vanavond

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:42
Terwijl we wachten:

Pagina: 1 ... 94 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!