Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.659 views

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

FriezNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:55:
Geen schuld aan nog jou of @Skrunsies of @zwembroek daarvoor, die boot had ik gemist dus dacht dat de boot pakken op $1.20 een goed plan was. Eigenlijk had ik een raket(je) verwacht maar begint op een zinkend schip te lijken. Al die mooie verhalen over glimmende rijkdom en torenhoge APY's...allemaal luchtkastelen gebleken.
Je koopt een shitcoin tegen -80% in het 'begin' van een bearmarket en verwacht dan stante pede een raket omhoog? :?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Geen schuld aan nog jou of @Skrunsies of @zwembroek daarvoor, die boot had ik gemist dus dacht dat de boot pakken op $1.20 een goed plan was. Eigenlijk had ik een raket(je) verwacht maar begint op een zinkend schip te lijken. Al die mooie verhalen over glimmende rijkdom en torenhoge APY's...allemaal luchtkastelen gebleken.

Naast THETA nu ook een GLMR bagholder geworden.
ICO prijs was een kwartje, hangt nog steeds 3x boven die prijs. Helaas heb ik ze ook niet voor een kwartje ingekocht. Maar met een BTC op 20k, valt het mij nog mee dat het niet onder een kwartje zit.

Persoonlijk blijf ik er in de aankomende 2 jaar nog wel wat stuivers ingooien. Denk dat Dotsama nog best wel iets leuks kan laten zien in de volgende run :)

UberLurker Departement #GG.

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:56
sjorremans schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:16:
[...]

Mee eens :) Hier is het BTC, ETH en LINK waar de focus op ligt en wat ik stukje bij beetje bij aan het bij kopen ben. Oh en hele kleine beetjes DOT nog. Verder blijf ik bij de rest van de alts vandaan.
Ook LINK? Verwacht je daar nog iets van?

Verwijderd

Slonzo schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:06:
Krijgen jullie ook altijd deze vreemde popup op de frontpage?

[Afbeelding]
_O- _O- d:)b

• Skrunsies
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:01:
[...]

Je koopt een shitcoin tegen -80% in het 'begin' van een bearmarket en verwacht dan stante pede een raket omhoog? :?
Niet ? -O-

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 07:07
Slonzo schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:01:
[...]

Jammer dat ik moet uitleggen dat er veel (zelf)spot in mijn post staat :+

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online

Geen paniek!! Eerst moeten ze gepoetst worden en daarna gaan ze glimmen. Zie het als een aanloop, even diep ademhalen en dan straks parabolisch omhoog!

Glimmer island is nog in aanbouw, over 3 jaar zit je er met een 50(0)K babe.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
FriezNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:05:
[...]

Jammer dat ik moet uitleggen dat er veel (zelf)spot in mijn post staat :+
Moet je mijn signature gewoon even copy pasten

irony > *

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:30
Don Guacamole schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:05:
[...]

Geen paniek!! Eerst moeten ze gepoetst worden en daarna gaan ze glimmen. Zie het als een aanloop, even diep ademhalen en dan straks parabolisch omhoog!

Glimmer island is nog in aanbouw, over 3 jaar zit je er met een 50(0)K babe.
Zonder wrijving geen glans! Wat dat betreft zijn het net jopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 17-06-2022 13:09 ]

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Het is toch alleen maar mooi, dat we niet allemaal bagholder zijn geworden van dezelfde muntjes? Ieder zijn eigen bag O-)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:28

knakworst

Get more sats!

Goed dat je celr, bifi, safemoon, dot, ada, ftm, sol, en luna gemist hebt. Zijn hier allemaal op de toppen geshillt.

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:14:
[...]

Goed dat je celr, bifi, safemoon, dot, ada, ftm, sol, en luna gemist hebt. Zijn hier allemaal op de toppen geshillt.
Oeh je vergeet je BTC en ETH :$

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

All hail Celsius!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3eZQvGVfQosbmt9LCGGBYVRoN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlOdgOjp23Tzk3ilu1EOmae3.jpg?f=fotoalbum_large

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:15:
[...]

Oeh je vergeet je BTC en ETH :$
Verschil is dat die de volgende run naar de maan gaan dat kun je van die anderen niet zeggen, dan zijn er weer andere mooie glimmende muntjes in de parachain gedropt. Iets met gedecenteraliseerde distributie van proof of stake centrale exchanges ofzo ;w

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:20:
[...]

Verschil is dat die de volgende run naar de maan gaan dat kun je van die anderen niet zeggen, dan zijn er weer andere mooie glimmende muntjes in de parachain gedropt. Iets met gedecenteraliseerde distributie van proof of stake centrale exchanges ofzo ;w
_O-

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Short squeeze op CEL momenteel denk ik

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:49
When relief rally?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:16
Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:08:
Het is toch alleen maar mooi, dat we niet allemaal bagholder zijn geworden van dezelfde muntjes? Ieder zijn eigen bag O-)
bagje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jn9z5UknQ5JpFiJBlsrDGcwA5wE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/znhLDDAwEFw3d6I0lr9Sv3xA.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Iemand een GPU kopen? Deze rug is voor sale in de UK volgens reddit.

Wat een kapitaal 3 maanden terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A02LJL7hebdtKKagCQXIP4YmKyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhgXNjGA2XH8PuR3FbtmnMST.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2022 13:45 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• JJ1984
Begrijp ik goed dat de algemene consensus is dat de meeste altcoins nooit meer zullen herstellen? Ik zal wel enorm naïef zijn, maar dat betreft dan waarschijnlijk ook bijvoorbeeld SOL, ADA, DOT en AVAX?

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

CELR gelukkig al op 3-4 cent, genoeg om een x5 - x6 te pakken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Uncle_Charles
JJ1984 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:45:
Begrijp ik goed dat de algemene consensus is dat de meeste altcoins nooit meer zullen herstellen? Ik zal wel enorm naïef zijn, maar dat betreft dan waarschijnlijk ook bijvoorbeeld SOL, ADA, DOT en AVAX?
Vooral ghostchain ADA

irony > *

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:37
Nee, dat komt later pas. Voor nu hebben de meeste mensen nog alle vertrouwen in alles. Een deel zal ongetwijfeld een nieuwe ath neerzetten. Een deel niet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Een klein percentage komt echt wel terug, de vraag is welke en halen ze hun ATH weer? Nu nog bepalen welke van de bijna 20.000 verspreid over ruim 500 exchanges.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3BFdbw_1-esmw6TNutsma300Q0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vNFknIpRD2lMJlpAUOOE1ilg.png?f=user_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
DYOR

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:41
Kijk voor de grap eens wat er in 2017 in de top 100 stond en wat daarvan nu nog bestaat.

• JJ1984
Die altcoin ken ik niet ;)

Dit vragen maakt deel uit van dat onderzoek, maar dank voor je behulpzame opmerking.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:42

Trackerfire

BTC HODLER

Wilde zojuist mijn ADA overhevelen naar m'n Ledger. Heeft Bitvavo de opnames van Cardano uitgezet. Wat is dit nou weer voor gekkigheid? Bitcoin e.d. heb ik wel gewoon kunnen opnemen.... meer mensen last van?

[ Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 17-06-2022 13:53 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
[...]

Safemoon op de top geshillt? tussen toen het shillen begon en de top zat een verschil van x50 O-)

Mensen die destijds ingestapt zijn die maand hebben allen goed geld kunnen verdienen aan Safemoon O-)

• JJ1984
vickypollard schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:53:
[...]

Kijk voor de grap eens wat er in 2017 in de top 100 stond en wat daarvan nu nog bestaat.
Daarom benoem ik juist ook een aantal relatief ‘goede’ altcoins met een solide project. Althans, voor zover ik dat kan beoordelen.

• vickypollard
JJ1984 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:55:
[...]

Daarom benoem ik juist ook een aantal relatief ‘goede’ altcoins met een solide project. Althans, voor zover ik dat kan beoordelen.
In 2017 waren er ook wat goede projecten die nu niet meer bestaan :P Just saying ;)

• vickypollard
Trackerfire schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:53:
Wilde zojuist mijn ADA overhevelen naar m'n Ledger. Heeft Bitvavo de opnames van Cardano uitgezet. Wat is dit nou weer voor gekkigheid? Bitcoin e.d. heb ik wel gewoon kunnen opnemen.... meer mensen last van?
Ik hoor eigenlijk niks dan gezeik over Bitvavo. Altijd wel iets.. Ik snap niet waarom mensen die toko gebruiken (ja, iDeal is makkelijk, maar niet als je er niks mee kunt). Kun je niet je ADA omzetten naar iets met lage transactiekosten, dat overzetten naar een andere CEX en dan weer naar ADA, om vervolgens naar je Ledger te sturen?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 23:42
mannowlahn schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:21:
[...]

Na een bear gaan het gros weer volop in alle hypes mee en gaan dan echt niet die oude meuk kopen die uberhaupt geen utility hebben. Dat heeft niks te maken met geschiedenis maar wel hoe men in crypto zit. Alle hype treinen rijden en naar de volgende. Niemand geeft een reet om gebrek aan utility maar dat zorgt er ook voor dat al die top tien tokens totaal geen volume meer straks hebben. Waarom zou je in Gods naam nog de cakes sushi sols en what not na deze bear gaan kopen als er nieuwe cake bake sushi’s en sold zijn die waarschijnlijk wel de hoogte in gaan. Levensduur van een alt in een cycle en dan is het klaar.
Uiteraard doelde ik op een verdere daling en 1 á 2 jaar geen volume op de bodem. Welke coins er wel of niet gekocht gaan worden weet niemand en heeft inderdaad niets met de geschiedenis te maken.

• keanu_
JJ1984 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:53:
[...]

Die altcoin ken ik niet ;)

Dit vragen maakt deel uit van dat onderzoek, maar dank voor je behulpzame opmerking.
Je noemt nu een paar altcoins die op elk gebied wel wat te bieden hebben.
of course nu is niet de verwachting dat 1 100% marktaandeel pakt, of 2 50%, misschien 80-10-10-5 oid.
Echter, de consensus hier is dat vooral makkelijk wordt gezegd dat ''bepaalde ''alts sowieso gedoemd zijn, maar dan is er enkel sentiment en zeer beperkt inzicht.

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 17-06-2022 13:59 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:52

HollovVpo1nt

I like gadgets

Het lukt maar niet om lang boven de 21k te blijven.

• sjorremans
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:59:
Het lukt maar niet om lang boven de 21k te blijven.
Beetje momentum opbouwen voor die dikke groene paal van 4-5-6-7-8K straks :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Uncle_Charles
sjorremans schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:01:
[...]

Beetje momentum opbouwen voor die dikke groene paal van 4-5-6-7-8K straks :+
Die paal komt er inderdaad aan, al is de kleur nog onbekend....

irony > *

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:44
Nopheros schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:58:
[...]

Uiteraard doelde ik op een verdere daling en 1 á 2 jaar geen volume op de bodem. Welke coins er wel of niet gekocht gaan worden weet niemand en heeft inderdaad niets met de geschiedenis te maken.
Maar dat is het argument waar ik niet mee eens ben "Dat weet niemand" dat is imho een beetje hopium. Ik probeer te schetsen waarom ze allemaal straks niks meer waard zijn. Niemand geeft er dan nog om omdat er weer iets anders is.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:17
[...]

Bedankt voor de tip betreffende ftm, die had ik nog niet in de tas :+
7 van de 8 is ook niet slecht toch?

• mannowlahn
Sowieso SOL is echt een die eigenlijk aal maanden dood is, aka netwerk herstartern. Daar zie ik echt totaal geen nut van in, dat is het meeste brakke project wat er nu nog bestaat. Dot kan net zo goed een neo gaan doen in de volgende bull en avax, tjaa.

Ada zal over twee jaar nog steeds een hype zijn omdat ze dan nog steeds niks hebben maar wel beloftes.

• Kody Scott
  • Laatst online: 23-08 07:13
Domino schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:07:
[...]

Bedankt voor de tip betreffende ftm, die had ik nog niet in de tas :+
7 van de 8 is ook niet slecht toch?
:) :) :)

Green candle chaser

• Uncle_Charles
mannowlahn schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:10:
[...]

Ada zal over twee jaar nog steeds een hype zijn omdat ze dan nog steeds niks hebben maar wel beloftes.
Wat zou je graag uitgerold zien op ADA? Wie weet heb ik er deze winter wel tijd voor...

irony > *

• Domino
Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:12:
[...]

Wat zou je graag uitgerold zien op ADA? Wie weet heb ik er deze winter wel tijd voor...
Een dikke groene kaars ome Sjarrel. pls pretty pls

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:42

Trackerfire

BTC HODLER

[...]

Dividend a.u.b. :)

NB: Even kort voorstellen. Full-time lurker in het topic. Veel aan gehad, veel geleerd en mede daardoor leuke posities opgebouwd afgelopen twee jaar in vooral BTC, wat ADA, beetje CELR en HOT (HOT omdat het zo anders is dan alle anderen) als "gokje" :) ben voor de rest nogal ongevoelig voor de shillings die ik hier weleens zie en lach me ziek om de memes en stemmingswisselingen :D

[ Voor 45% gewijzigd door Trackerfire op 17-06-2022 14:19 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Uncle_Charles
Is elke 5 dagen staking rewards ook goed? En, voor ik het vergeet, je ADA hoeft je eigen wallet niet te verlaten om te staken. (Misschien een ideetje voor ETH 4.0?)

irony > *

• vickypollard
Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:16:
[...]

Is elke 5 dagen staking rewards ook goed? En, voor ik het vergeet, je ADA hoeft je eigen wallet niet te verlaten om te staken. (Misschien een ideetje voor ETH 4.0?)
Het is het jaar 2350. Hersenen kunnen worden overgezet in robots en Vitalik heeft net bekendgemaakt dat ETH 2.0 er elk moment komt.

• mannowlahn
[...]

Smart blockchain

• Uncle_Charles
Ik ben waarschijnlijk te dom, maar wat bedoel je precies?

irony > *

• vickypollard
Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:28:
[...]

Cloud-based smart blockchain computing op een serverless AI model. Zonder dat: ADA = dood

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 17-06-2022 14:30 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15

Wom

[...]

https://www.bol.com/nl/nl/p/unhacked/9200000104756461/

Even dit lezen aub. Dan ben je direct helemaal mee met de laatste technieken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Uncle_Charles
vickypollard schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:29:
[...]

Cloud-based smart blockchain computing op een serverless AI model. Zonder dat: ADA = dood
Aah dat! Neen, dat gaat 't petje van de IOG ingenieurs te boven...

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Volledig overrated dat spul, lekker je eigen project blijven doen, Uncle Charles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkYx1uk4nADlxNCfd6EHrMrJI0s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IX2H1zExIN5Otf8q6hw0yUl1.png?f=user_large

• MrFX
CRYPTO LENDER BABEL FOLLOWS CELSIUS IN WITHDRAWAL FREEZE

• keanu_
MrFX schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:33:
Je vergeet nog: ''BREAKING: ''

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrFX schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:33:
FTFY.

Crypto lender Babel follows Celsius in withdrawal freeze.

• MrFX
Ngangatar schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:35:
[...]

FTFY.

Crypto lender Babel follows Celsius in withdrawal freeze.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OprT6XIJr0iN9uVo---j4-Cg3Jw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large

• Domino
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZl3PFEwvf4pfCcEyU9s_Mh4NDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zNSjt83mt756np8MZ6DquqLg.jpg?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Alsof wij niet weten wat je naam betekent :O

• Nopheros
Wom schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:30:
[...]

https://www.bol.com/nl/nl/p/unhacked/9200000104756461/

Even dit lezen aub. Dan ben je direct helemaal mee met de laatste technieken.
Heb even gekeken en was toch benieuwd waar die paar positieve reviews dan vandaan kwamen, is inmiddels duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxIyRfaiXX5198Kk8T1CAUKOTNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PJA1eTdcPtwqhfyzL7vUFlmz.png?f=user_large

• JJ1984
mannowlahn schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:10:
[...]

Sowieso SOL is echt een die eigenlijk aal maanden dood is, aka netwerk herstartern. Daar zie ik echt totaal geen nut van in, dat is het meeste brakke project wat er nu nog bestaat. Dot kan net zo goed een neo gaan doen in de volgende bull en avax, tjaa.

Maar SOL is toch geen een of andere shitcoin? Als ze hun netwerkproblemen onder controle kunnen krijgen, zie ik echt wel potentie. Bovendien wordt er in de praktijk ook daadwerkelijk al gebruik van gemaakt in tegenstelling tot een echte shitcoin als bijvoorbeeld SHI.

• Domino
JJ1984 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:42:
[...]

Maar SOL is toch geen een of andere shitcoin? Als ze hun netwerkproblemen onder controle kunnen krijgen, zie ik echt wel potentie. Bovendien wordt er in de praktijk ook daadwerkelijk al gebruik van gemaakt in tegenstelling tot een echte shitcoin als bijvoorbeeld SHI ADA.
Moest ik even fixxen voor @Uncle_Charles 🤣

• Uncle_Charles
Domino schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:48:
[...]

Moest ik even fixxen voor @Uncle_Charles 🤣
Nu moet ik droef het weekend in.

irony > *

• mannowlahn
[...]

Maar SOL is toch geen een of andere shitcoin? Als ze hun netwerkproblemen onder controle kunnen krijgen, zie ik echt wel potentie. Bovendien wordt er in de praktijk ook daadwerkelijk al gebruik van gemaakt in tegenstelling tot een echte shitcoin als bijvoorbeeld SHI.
Mijn definitie van een shitcoin is toch echt als het een trend is wanneer je netwerk gerest moet worden in zo'n korte tijd.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Battered Crypto Hedge Fund Three Arrows Capital Considers Asset Sales, Bailout
Oops…

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hoe kan het toch zijn dat dit soort partijen in zo'n situatie komen? Iedereen weet toch dat crypto extreem volatiel is? Met dit soort verhalen zeg ik kom maar op met die regulering want blijkbaar kan de markt het niet zelf doen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:38

Darrell

Fiat moonboy

Goed zo. Hedge funds mogen van mij allemaal helemaal rekt gaan.

• vickypollard
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:05:
[...]

Hoe kan het toch zijn dat dit soort partijen in zo'n situatie komen? Iedereen weet toch dat crypto extreem volatiel is? Met dit soort verhalen zeg ik kom maar op met die regulering want blijkbaar kan de markt het niet zelf doen.
Winstmaximalisatie

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:05:
[...]

Dat is gewoon hoe crypto werkt.

In de begin dagen gingen alleen nerds rekt, toen de early adopters. Daarna ging het gewone volk al snel rekt.

Nu gaan institutionele beleggers en landen rekt.

Straks complete continenten en misschien zelfs planeten en zonnestelsels.

• Nopheros
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:17:
[...]

Dat is gewoon hoe crypto werkt.

In de begin dagen gingen alleen nerds rekt, toen de early adopters. Daarna ging het gewone volk al snel rekt.

Nu gaan institutionele beleggers en landen rekt.

Straks complete continenten en misschien zelfs planeten en zonnestelsels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGGjZLSn6iYZcU96yHVsngpfabY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/81gtALwsPPkKPw7VDAFvDbjF.png?f=user_large

Verwijderd

[...]

Sorry maar dat netwerk is toch totaal niet decentraal? En zelfs dan loopt het nog om de haverklap compleet in gruzelementen.

Het is in mijn optiek echt wel een 100% pure volbloed hype shitcoin.

Maar, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze nooit een nieuwe ATH gaan halen, dat zou prima kunnen.

De onderliggende techniek hoeft niet altijd relevant zijn voor een speculatieve moonshot, een beetje hype met wat knappe listings en tijdelijke usecase op het goede moment kan wonderen verrichten, SOL is daar een mooi voorbeeld van vind ik.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Inderdaad kijk maar naar Dogecoin.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:37
Another one bites the dust,
https://babel.finance/article-views.html?id=50

"Dear Customers,

Recently, the crypto market has seen major fluctuations, and some institutions in the industry have experienced conductive risk events. Due to the current situation, Babel Finance is facing unusual liquidity pressures. We are in close communication with all related parties on the actions we are taking in order to best protect our customers. During this period, redemptions and withdrawals from Babel Finance products will be temporarily suspended, and resumption of normal service be notified separately. We apologize sincerely for any inconvenience caused."

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• BroWohsEdis
  • Laatst online: 18-11 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

ADA zuigt

:+

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:26:
[...]

Sorry maar dat netwerk is toch totaal niet decentraal? En zelfs dan loopt het nog om de haverklap compleet in gruzelementen.

Het is in mijn optiek echt wel een 100% pure volbloed hype shitcoin.

Maar, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze nooit een nieuwe ATH gaan halen, dat zou prima kunnen.

De onderliggende techniek hoeft niet altijd relevant zijn voor een speculatieve moonshot, een beetje hype met wat knappe listings en tijdelijke usecase op het goede moment kan wonderen verrichten, SOL is daar een mooi voorbeeld van vind ik.
Ja dit dus!

Voor diegene die niet kunnen traden is er altijd nog internet als forum.. Lekker inlezen in projecten die het nog wel eens ver kunnen schoppen. Donderen er wat stuivers in en wachten op moon...

Tot dat er een geitenbreier voor bij komt die net eventjes teveel centjes heeft en belooft een virtueel hondje op de maan te zetten, weg kansen.. Iedereen en zijn schoonmoeder plus ijskast gaat all in, verkoopt een goed project en/of BTC en daar zitten we dan. De niet traders met prachtige projectjes, maar geen virtueel hondje op de maan..

Usecase my ass!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat een rekt marktje eigenlijk

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Wat als iedereen rekt is? Staat btc dan op $o,o6

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Skrunsies
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:48:
Wat als iedereen rekt is? Staat btc dan op $o,o6
Welnee, ik ben allang rekt en BTC staat nog op 20K }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Skrunsies op 17-06-2022 15:50 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Maarrrrr......

Gelukkig hebben we GLMR, met zijn hoge apy op Binance... Ben allang blij dat ze die niet steeds aanpassen naar beneden :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:53:
Maarrrrr......

Gelukkig hebben we GLMR, met zijn hoge apy op Binance... Ben allang blij dat ze die niet steeds aanpassen naar beneden :+
Grootste losers van de dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vms1Zlq74jhnX4c_2Z5r798Owtw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GgbXBqFTzY1LPVy8XZe6ycw.jpg?f=fotoalbum_large

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 07:07
Ik voel nu een rare verbondenheid, hang on brothers!

Verwijderd

Ik kocht ooit een zakje dikke BNB op een top, voor 18 dollar per stuk.

Zo rekt is het nog niet allemaal.
[...]

Om hier nog even op terug te komen; dat een aantal users, waaronder ik, SOL nu een shitcoin noemen betekent natuurlijk niet dat je je daar ook maar iets van aan moet trekken.

Je moet vooral lekker je eigen plan/weg volgen. Voor hetzelfde geld doet SOL over 4 jaar een flippening met ETH, en word jij van de 1 op de andere dag wakker in een lambo met 4 schaars geklede godinnen, terwijl ik nog steeds kansloos in deze bodemloze echoput mijn shitcoin flowchart zit te posten.

Niemand hier die zeker weet hoe het gaat lopen, alles wat je hier leest zijn slechts meningen (en soms een gouden tip).

Dus gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt en goed bij voelt.

• Skrunsies
  • Niet online
Yep!

Voor de mensen die heul graag in de staking bij Binance willen, hierbij wat inside information. Ik kan uit betrouwbare bronnen melden dat er wat slots vrij komen de aankomende dagen.

Ik sodemieter alles op het Moonbeam Network :w

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Yep!

Voor de mensen die heul graag in de staking bij Binance willen, hierbij wat inside information. Ik kan uit betrouwbare bronnen melden dat er wat slots vrij komen de aankomende dagen.

Ik sodemieter alles op het Moonbeam Network :w
Wat zijn de belangrijkste redenen Skruns?

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat ik mij afvraag... stel nou dat een aantal whales massaal besluit op de koop knop te drukken en we maken een run naar... zeg.. 38-39k. Zou dat voor de meesten een FOMO geven dat leidt tot investering om zo tot een nieuwe ATH te komen of leidt dat ertoe dat juist een massale sell off omdat men eran overtuigd is dat het allemaal omlaag gaat. Ik denk dat heel veel mensen aan het wachten op zijn op een exit en geen vertrouwen meer hebben in een nieuwe run (op korte termijn iig).

• Uncle_Charles
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Kan je voor de mensen die iets minder diepgaande kennis van ADA hebben ook duiden waarom?

irony > *

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:00:
[...]

Wat zijn de belangrijkste redenen Skruns?
Heeft te maken met aantallen en wanneer het uitkan.

Bij mij ( en de hoeveelheden die ik heb ) kon het best wel uit om het 1 en het ander op Binance te stallen voor laten we zeggen 40%

Nu ze de rentes aanpassen naar ~25%, kan ik beter alles op het Moonbeam Netwerk gooien, omdat ik daar ook de mogelijkheid heb tot compound voor ong 19% en dit bij Binance niet kan.

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOl1U7BDrdXiOv2ET9E6AwuoYW4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TBz70cpxwlfVJWJwZgFsX9fJ.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Exact 5 BNB voor 1 ETH. Dikke BNB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2N0FDzGCiztwkn6TUiS952Yyog=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2P2c6XvTuyfp6tBsiW1TgC9.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:01:
Wat ik mij afvraag... stel nou dat een aantal whales massaal besluit op de koop knop te drukken en we maken een run naar... zeg.. 38-39k. Zou dat voor de meesten een FOMO geven dat leidt tot investering om zo tot een nieuwe ATH te komen of leidt dat ertoe dat juist een massale sell off omdat men eran overtuigd is dat het allemaal omlaag gaat. Ik denk dat heel veel mensen aan het wachten op zijn op een exit en geen vertrouwen meer hebben in een nieuwe run (op korte termijn iig).
Beetje afhankelijk van externe factoren. Stel dat iemand op de buy knop drukt en we knallen dit weekend omhoog. Macron vliegt naar Moskou en rookt de vredespijp met putin dan kan het in theorie ineens omslaan, maar een massale sell off kan ook.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Wen 100 DOT jes voor 1 ETH :?

• Pelox
Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:09:
[...]

Wen 100 DOT jes voor 1 ETH :?
Wen 100 ETH voor 1 Dot?

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:10:
[...]

Wen 100 ETH voor 1 Dot?
_O- _O- _O- _O-

Ja wen den idd *O*

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:01:
Die whales besluiten dat pas als er genoeg mensen short zitten.. Dan gaan ze kopen, totdat iedereen denkt dat het alleen nog maar omhoog kan en longs gaan openen.. dan als er genoeg longs open staan drukken ze weer op sell.. rinse and repeat

• Skrunsies
  • Niet online
Die daar links onderaan mag mijn bagje wel even (vast) holden O-)

• sjorremans
De grootste whale heeft de afgelopen dagen al aardig bijgekocht zag ik :)

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Is er slecht Glimmer nieuws ? Ik kan niets vinden. Opvallende daling.

• Skrunsies
  • Niet online
Amstrike01 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:14:
Is er slecht Glimmer nieuws ? Ik kan niets vinden. Opvallende daling.
@zwembroek is uitgestapt.

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15

• sjorremans
Ben toch wel benieuwd of die 20K stand gaat houden, zitten er weer akelig dichtbij in de buurt

Pagina: 1 ... 98 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!