De tendens daar is dat met Trump Putin Ukraine niet was binnengevallen. Die zorgt voor alle ellende dus ik denk dat hij een goede kanshebber is.Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:31:
[...]
Biden krijgt zeker geen nieuwe kans dat is wat we zeker weten.
dus het wordt Trump of...... ?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Not buying today, maar hier geloof ik wel in.JJ1984 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:19:
Als je deze bearmarket vijf altcoins zou moeten kiezen waarvan je goede hoop hebt dat ze in de volgende bullmarket een nieuwe all time high gaan neerzetten, welke altcoins zouden dat dan zijn?
Wanneer we echt een consolidatie periode ingaan, ga ik wel inslaan.
ETH ( ≠ BTC, dus alt)
ADA
VET
LINK
DOT
Haha die afbeelding.. ik zie hem gelijk achter zijn printer staan
Zero.
Fijn dat Trump ook geen ellende veroorzaaktColdcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:33:
[...]
De tendens daar is dat met Trump Putin Ukraine niet was binnengevallen. Die zorgt voor alle ellende dus ik denk dat hij een goede kanshebber is.
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Haha die afbeelding.. ik zie hem gelijk achter zijn printer staan
Verwijderd
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:48:
[...]
Veel lager dan dit iig, de bearmarket veteranen weten dat dit pas fase 1 of misschien beginnend fase 2 is van de bearmarket. Je hebt zo'n beetje drie fases.
In fase 1 van de bearmarket heerst er nog een sfeer van "het komt goed". De hebzucht van de bullmarket bestaat daar nog, mensen kopen nog fanatiek waardeloze wereldse altcoin projecten die met geweldige innovaties het klimaatprobleem gaan oplossen ofzo. Bij elke dump is het dan "Buy the dip! Great opportunity's!". Vaak heb je dan nog geregeld van die relief pampjes waardoor mensen ook nog in het geloof blijven hangen. Die fase hebben we mijn inziens tussen 69K en 28K gehad. Die duurde dus best heel wat maandjes.
Naar mijn idee zitten we nu in de volgende fase. De verhaaltjes raken op om de huidige trend nog als "bullish" te zien; denk aan PlanB, andere waardeloze grafiekjes, tooltjes... Daarnaast zie je momenteel ontslagen en allerlei crypto projecten die bezuinigen op personeel en daarmee ook investeringen! Investeringen die juist belangrijk zijn om een project verder te ontwikkelen. Stagnatie... Onrust....
Ok behalve Binance die voor de bühne verkondigd 2000(!) open vacatures te hebben.
Daarnaast zie je ook wat cynisme, sarcasme en irritatie met o.a. het omvallen van Luna, nu Celsius en veel te veel overleveraged partijen die met bergen geleende centen in crypto zitten. Deze "diamond hands" zullen (gedwongen) moeten verkopen om dit te coveren.
De bubbel loopt wat leeg... mensen vertrouwen het minder, het gevoel "dat het goed komt" verdwijnt wat meer naar de achtergrond.
Behalve bij de veteranen. Want geloof mij, ik ben nog steeds extreem bullish op de lange termijn.
Daarnaast hebben we nu ook veel ellendige macro-ontwikkelingen in meerdere delen van de wereld. Denk aan inflatie, renteverhogingen, oorlog met daaraan gekoppeld meer ellende. Onzekerheid.
Want ook de beurs wordt hard geraakt. Dit versterkt natuurlijk fase 2.
Voor de mensen die fase 3 nog kennen, poh... dat waren die waanzinnig saaie tijden rond de 3K. De koers was zo goed als dood, het kabbelde wat heen en weer, soms een paar tientjes of minder op een dag.
Crypto leek wel een woestijn, alleen wat verdwaalde cactussen op tweakers die hun maandloontje er nog ingooide op hoop van zege.
De hoop in crypto was richting het nulpunt, nauwelijks innovaties en om het kleinste nieuwtje waren we al dolenthousiast. Want dat was er nauwelijks.
En dat jongens, die saaie tijd van continue consolidatie... daar moet je kopen.
Daarom wacht ik nog, ondanks dat de prijs nu wel heel erg lekker is. Ik zou nu bijna het dubbele kunnen terugkopen, echter weet ik uit ervaring dat dit het nog niet is.
Al verwacht ik dat in deze bearmarket fase 3 korter gaat duren en minder saai gaat zijn. Er zal wel sprake zijn van consolidatie maar in een grotere regio, dat komt m.i. door de enorme groei in grote partijen, wallstreet etc. die in crypto zijn gestapt.
Wat die regio gaat zijn, misschien is het wel rond de 20K dit keer. Het zou kunnen.
Lastig te zeggen. Gaan we nog onder 10K? Idk. Ik zou $8000-10000 een mooie bodem-consolidatie regio vinden. Maar dat lijkt mij wishfull thinking. Ik verwacht eigenlijk wel dat we boven de 10K blijven.
Buy the fucking dip
neefjes
In de crypto winter worden echte mannen gemaakt. In de bear markets wordt het koren van het kaf gescheiden
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITSTAMP%3ABTCUSD
M00N!!!
nothing stops this train
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zero.
21.5K! Lambo kan besteld worden mensen!Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:40:
fking maan!! 21k alweer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 15-06-2022 20:44 ]
Weten we, maar dat mag de pret nu even niet drukkenRaf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:44:
Wacht maar, het zal weer dumpen en lager uitkomen dan voor die pump...
- hoge fee's
- als je het nodig hebt in drukke situaties is de site down
- als je een transfer wil doen dan zit vaak de coin op slot
- transacties die vast komen te zitten
- populaire coins kun je soms alleen kopen en niet versturen voor langere tijd
- bagger interface icm traden
Dat was het denk ik?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:strip_exif()/f/image/TXL7VFTITpiwmabP1u5Dhzge.jpg?f=fotoalbum_large)
We weten allemaal hoe dit eindigt: In een deceptie, de 20k gaat er nu alleen iets later aan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit vind ik lulligTaro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:47:
Mooon1!!1!!
[Afbeelding]
We weten allemaal hoe dit eindigt: In een deceptie, de 20k gaat er nu alleen iets later aan.
Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:44:
Wacht maar, het zal weer dumpen en lager uitkomen dan voor die pump...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:47:
Mooon1!!1!!
[Afbeelding]
Anders verpest jij het moment even 😜 denk je echt dat de 20k het niet gaat houden?Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:47:
Mooon1!!1!!
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat zal het geven als de markt goed zit, en bitcoin weer een nieuwe ath heeft?
Doe ik met alle liefde.sjorremans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:48:
[...]
Anders verpest jij het moment even 😜 denk je echt dat de 20k het niet gaat houden?
Maar wat denk je zelf? Een pump ivm een rente wijziging gaat een complete bearmarket keren?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Lambo’sRaf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:50:
Als er nu nog kopers zijn bij Bitcoin in tijde van crisis??
Wat zal het geven als de markt goed zit, en bitcoin weer een nieuwe ath heeft?
Ja, wel plausibel. We leven nu eenmaal in een gekke tijd. Het nieuwe normaal.Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.
Maar wat denk je zelf? Een pump ivm een rente wijziging gaat een complete bearmarket keren?
Zero.
Another bull trap. Don't fall into it.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 15 juni 2022
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.

Vooral up/down, maar zie nog steeds niet waar het heen zou moeten gaan, wie wel...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom moeilijk doen over 0.75% als je 20% APY op Celsius kunt pakken? Je ne pas comprendsTaro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.
Nee dat denk ik uiteraard niet, ik heb denk ik alleen ergens goede hoop dat de 19/20k toch wel de bodem gaat zijn.Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.
Dat we hierna een langere periode zijwaarts gaan, helemaal prima! Lekker goedkoop muntjes in slaan
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:47:
Mooon1!!1!!
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/URD8EG8fZE2jXlx8PtLFJzHZ.gif?f=user_large)
overigens zal je gewoon weer gelijk krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 15-06-2022 20:57 ]
Nee joh, gewoon een buy the news. Al dagen en weken aan het dumpen, dan is dit heel normaal.cooLopke schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:55:
Er gebeurde precies hetzelfde op de beurzen. Vreemd.
Zero.
Die gaan altijd omlaag.... gaat BTC dat dan ook? Op termijn moonen al die munten wel een keer.zenith schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:58:
Het is net de BTC launchpad
cooLopke schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:55:
Er gebeurde precies hetzelfde op de beurzen. Vreemd.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:00:
[...]
Die gaan altijd omlaag.... gaat BTC d
at dan ook? Op termijn moonen al die munten wel een keer.
Je vergeete de $0,06stribi schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:00:
straks 19k => 16k =>12k =>8k =>3k
Niet zo tegenstribili. Gewoon moon roepen en kopen die groene kaars!stribi schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:00:
straks 19k => 16k =>12k =>8k =>3k
Zero.
Compleet vergeten dat er vanavond een zegje was… ipv de koers kijken, lees ik hier even bij.
Man man man. Tranen in de ogen van het lachen. Al die one liners, memes en al die borderline opmerkingen achter elkaar. Moooon, rekt oh nee moooon
Al gaat het naar 0 ik blijf hier komen. Prachtig jongens!
UberLurker Departement #GG.
Vooral niet antwoorden als je vindt dat ik je teveel in de positie breng dat je meer inzicht moet geven in je dagelijkse trades/keuzes dan je prettig vindt (ik herinner me uiteraard de tijd van DM's etc) maar benieuwd ben ik wel. Jij trade over het algemeen vrij resoluut en bent zeker niet bang om een klein beetje verlies te nemen om nog veel meer verlies te voorkomen (ja , ik wou dat ik 5% van die skill had). Maar betekent dat in dit geval zelfs dat je je recent gedca'de btc en andere coins alweer gedumpt hebt. Vertrouwen dusdanig laag? of zit je me dat stukje van je " hold" pf deze tijd ook wel even uit omdat je bang bent dat het verkoop moment wel eens achter ons kan liggen en de timing nu teveel een gok zou worden? Of blijft het simpel: geen vertrouwen, support gebroken. Zefs resistance geworden DUS sell sell sell, zelfs met verlies voor recent vergaarde btc/eth etc?Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ha imposter spotted!Skrunsies schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:01:
Even met de dochters op stap. Kom terug. 223 berichten ongelezen.
Compleet vergeten dat er vanavond een zegje was… ipv de koers kijken, lees ik hier even bij.
Man man man. Tranen in de ogen van het lachen. Al die one liners, memes en al die borderline opmerkingen achter elkaar. Moooon, rekt oh nee moooon
MooooN op naar $0,06Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:01:
[...]
Niet zo tegenstribili. Gewoon moon roepen en kopen die groene kaars!
Verwijderd
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Doe ik met alle liefde.
Ik dacht dat je jezelf op het toilet had opgesloten om in alle rust naar de DOT koers te gluren.Skrunsies schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:01:
Even met de dochters op stap. Kom terug. 223 berichten ongelezen.
Om een spelletje te winnen moet je mee doen. Net zoals er in een bullmarket mensen zijn die op 64K prijs levels denken dat het naar 180K gaat en op de top kopen zijn er ook mensen in een bearmarket die op 20K prijs levels denken dat het naar 15K gaat en daar een order op willen pikken. Kan de prijs daar heen? Sure. Maar niemand weet dat. Ga jij dan dat risico lopen dat je er dan niet in zit? Pak even de measurement tool en kijk alleen hoeveel procenten winst je mist loopt als je vanaf dit prijs niveau naar bijvoorbeeld 46K gaat. Om maar wat te noemen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:04:
[...]
Ik dacht dat je jezelf op het toilet had opgesloten om in alle rust naar de DOT koers te gluren.
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Pak em beet 130%.DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:05:
Boeit het eigenlijk echt iets wat iemand DENKT wat er met de koers gaat gebeuren? Boeit het echt of Pietje denkt dat het onder de 20K gaat? Of maakt dat allemaal geen reet uit? Niemand weet het met zekerheid. Waar het om gaat is of je winst maakt of niet.
Om een spelletje te winnen moet je mee doen. Net zoals er in een bullmarket mensen zijn die op 64K prijs levels denken dat het naar 180K gaat en op de top kopen zijn er ook mensen in een bearmarket die op 20K prijs levels denken dat het naar 15K gaat en daar een order op willen pikken. Kan de prijs daar heen? Sure. Maar niemand weet dat. Ga jij dan dat risico lopen dat je er dan niet in zit? Pak even de measurement tool en kijk alleen hoeveel procenten winst je mist loopt als je vanaf dit prijs niveau naar bijvoorbeeld 46K gaat. Om maar wat te noemen.
nothing stops this train
Een vorige keer na de FED ging het ook omhoog. Daarna was de dag erna weer bloedrekt. Nu instappen is levensgevaarlijk. We hebben de 200W MA support enkel met een wickje getest. Dit is gewoon neerwaartse trend.Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:09:
De grote winnaars: de Whales, lekker fear erin gooien paar dagen voordat de FED hun zegje gedaan hebben om zo dan goedkoop weer BTC, ETH, GLMR te kunnen kopen, wat slim!
ADA: hold my beer
200W MA getest? Doorbroken toch? Het is nu serieus resistance geworden.Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:10:
[...]
Een vorige keer na de FED ging het ook omhoog. Daarna was de dag erna weer bloedrekt. Nu instappen is levensgevaarlijk. We hebben de 200W MA support enkel met een wickje getest. Dit is gewoon neerwaartse trend.
Ik verwacht dat ADA het hardst gaat gainen.
Vrijdag ga ik mij weer compleet naar de tyfus zuipen.
Ik weet niet wat beide met elkaar te maken hebben, toch wilde ik het kwijt.
Ik heb gisteren op 22,1 nog wat extra BTC ingeslagen. Verder staan er buy orders tussen de 19,8k en 7,8k. De BTC op de Ledger staat mooi te rijpen. En de BTC op Nexo zit nog aan wat termijnen vast. De BTC op YouHodler heb ik enige tijd geleden al naar EURS omgezet om 12% rente te pakken. En ik koop iedere ochtend direct BTC van de affiliate inkomsten die ik heb en ik DCA nog iedere maand BTC & ETH rond de 27e met verse fiat. De DCA alts heb ik nog steeds en daar stop ik dus iedere week een bedrag in. De alt inkoop op Kraken 1-2 weken geleden zit nog steeds in staking.twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:02:
[...]
Vooral niet antwoorden als je vindt dat ik je teveel in de positie breng dat je meer inzicht moet geven in je dagelijkse trades/keuzes dan je prettig vindt (ik herinner me uiteraard de tijd van DM's etc) maar benieuwd ben ik wel. Jij trade over het algemeen vrij resoluut en bent zeker niet bang om een klein beetje verlies te nemen om nog veel meer verlies te voorkomen (ja , ik wou dat ik 5% van die skill had). Maar betekent dat in dit geval zelfs dat je je recent gedca'de btc en andere coins alweer gedumpt hebt. Vertrouwen dusdanig laag? of zit je me dat stukje van je " hold" pf deze tijd ook wel even uit omdat je bang bent dat het verkoop moment wel eens achter ons kan liggen en de timing nu teveel een gok zou worden? Of blijft het simpel: geen vertrouwen, support gebroken. Zefs resistance geworden DUS sell sell sell, zelfs met verlies voor recent vergaarde btc/eth etc?
DCA = DCA, dat ga ik niet weer lager verkopen. Maar ik zit dus nu nog voor het overgrote deel in fiat.
Stake jij ook nog via ledger zelf? Of kan dat überhaupt niet eens met btc op ledger?Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:23:
[...]
Ik heb gisteren op 22,1 nog wat extra BTC ingeslagen. Verder staan er buy orders tussen de 19,8k en 7,8k. De BTC op de Ledger staat mooi te rijpen. En de BTC op Nexo zit nog aan wat termijnen vast. De BTC op YouHodler heb ik enige tijd geleden al naar EURS omgezet om 12% rente te pakken. En ik koop iedere ochtend direct BTC van de affiliate inkomsten die ik heb en ik DCA nog iedere maand BTC & ETH rond de 27e met verse fiat. De DCA alts heb ik nog steeds en daar stop ik dus iedere week een bedrag in. De alt inkoop op Kraken 1-2 weken geleden zit nog steeds in staking.
DCA = DCA, dat ga ik niet weer lager verkopen. Maar ik zit dus nu nog voor het overgrote deel in fiat.
Lol misschien moet ik mijn Nick naar CryptoDick veranderenHollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:30:
[...]
Als je zelf niks met BNB wilt, is je wens om BNB naar 35USD te laten kelderen best wel een dick move, vind je niet? Je doet er zelf niks mee maar andere mensen worden genaaid.
Ah ja een beetje zoals naar de breiclub van Oma gaan en dan aan die tafel gaan zitten roepen: Goh wat is dat suf he dat breien? Ja jezus man. Echt geen klote aan. Ik snap dat echt niet dat jullie dat doen. Heb ik zelf niks mee.mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:29:
[...]
Lol misschien moet ik mijn Nick naar CryptoDick veranderenmaar ik neem crypto idd wat minder serieus en dus ook de mensen die er geld in stoppen.
Kan aan mij liggen hoor maar dan denk ik; Wat doe je er dan?
Verwijderd
Gezien het huidig macro economisch klimaat behoorlijk ongunstig is voor risk on assets is het zeer onwaarschijnlijk dat we op korte termijn flink gaan stijgen, tenzij natuurlijk blijkt dat het wel stijgt. Want dan kunnen we absoluut spreken van het feit dat het niet daalt.
Daarmee is wel de kans aanwezig dat we dalen, behalve als we stijgen. Want dan gaan we naar boven in plaats van naar beneden.
Het monetair beleid van de Centrale Europese Bank en de Federale Reserve is: vinger op de knip. Minder gunstig klimaat voor leningen. Hierdoor zou je kunnen anticiperen op een daling. Maar het kan ook gewoon omhoog, tegen de trend in (al dan niet short term) en dat zou absoluut betekenen dat de koers dan stijgt. Want vooral als het met rasse schreden naar boven beweegt kun je simpelweg niet spreken van een daling.
Groene kaarsen of rode kaarsen kunnen vervolgens worden gebruikt om kaarsen op diverse tijdframes vanaf opening tot sluitpunt te typeren, dit zegt verder niets over support of resistance levels maar absoluut iets over het stijgen of dalen van de koers. Wanneer een kaars lager sluit dan de opening koers wordt deze rood (of groen, als je reversed candles gebruikt) en wanneer deze hoger sluit dan de opening koers wordt deze groen (of rood, als je reversed candles gebruikt). Eigenlijk heb je dus geen fuck aan de kleuren want deze hebben geen vaste definitie, vooral niet voor sideways periodes wanneer traders zich vervelen en met de settings gaan lopen kutten bij gebrek aan volatiliteit. Tot er plots volume onstaat en de koers omhoog (of omlaag) beweegt en je wakker schrikt tijdens het fappen om snel nog een target te zetten.
Het kan dus omhoog of omlaag, echter ook andersom.
JuSt My 2 SaTs.
Wat een ideale avond. Het kriebelt toch wel om nu roekeloos mijn bankrekening te plunderen. Op hoop van zege. Maar dat komt denk ik door de wijn.
Omw bitvavo
Als ik veilig iets op de Ledger zet, dan ga ik dat niet aan wat anders koppelen en veiligheid weggeven voor wat louzy stakingrewards. Nee, de Ledger verbind ik met niets anders dan een specifieke pc.sjorremans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:29:
[...]
Stake jij ook nog via ledger zelf? Of kan dat überhaupt niet eens met btc op ledger?
Ik ook, maar ben me alvast een beetje aan het verdiepen en een plan aan het voorbereiden. Er alvast over nadenken kan nooit kwaad.Imgnrydrmr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:22:
[...]
Te vroeg om te zeggen imo...
Nu koop ik enkel BTC en een flufje ETH.
Alts volgen later in de 'saaie fase' van de bear market.
Wow die tt in uiteraard had je gecorrigeerd voor ik kon reageren.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:32:
Het is een neerwaartse trend maar het kan een trendreversal worden wat zou betekenen dat het omhoog gaat in plaats van omlaag. Het zou dan dus kunnen stijgen in plaats van dalen. Uiteraard hangt de stijging of daling er wel vanaf of de koersen naar boven of naar beneden bewegen.
Gezien het huidig macro economisch klimaat behoorlijk ongunstig is voor risk on assets is het zeer onwaarschijnlijk dat we op korte termijn flink gaan stijgen, tenzij natuurlijk blijkt dat het wel stijgt. Want dan kunnen we absoluut spreken van het feit dat het niet daalt.
Daarmee is wel de kans aanwezig dat we dalen, behalve als we stijgen. Want dan gaan we naar boven in plaats van naar beneden.
Het monetair beleid van de Centrale Europese Bank en de Federale Reserve is: vinger op de knip. Minder gunstig klimaat voor leningen. Hierdoor zou je kunnen anticiperen op een daling. Maar het kan ook gewoon omhoog, tegen de trend in (al dan niet short term) en dat zou absoluut betekenen dat de koers dan stijgt. Want vooral als het met rasse schreden naar boven beweegt kun je simpelweg niet spreken van een daling.
Groene kaarsen of rode kaarsen kunnen vervolgens worden gebruikt om kaarsen op diverse tijdframes vanaf opening tot sluitpunt te typeren, dit zegt verder niets over support of resistance levels maar absoluut iets over het stijgen of dalen van de koers. Wanneer een kaars lager sluit dan de opening koers wordt deze rood (of groen, als je reversed candles gebruikt) en wanneer deze hoger sluit dan de opening koers wordt deze groen (of rood, als je reversed candles gebruikt). Eigenlijk heb je dus geen fuck aan de kleuren want deze hebben geen vaste definitie, vooral niet voor sideways periodes wanneer traders zich vervelen en met de settings gaan lopen kutten bij gebrek aan volatiliteit. Tot er plots volume onstaat en de koers omhoog (of omlaag) beweegt en je wakker schrikt tijdens het fappen om snel nog een target te zetten.
JuSt My 2 SaTs.
Jaapio back in business
Tominatie die zich weer inkoopt
Raf1994 die alweer een tijdje stil is
Enkel de terugkeer van a87 als kers op de taart mist
Bullseason confirmed
On another note. Gaan we heel heel misschien een groene daily candle tekenen? Of ben ik nu alwee zo stom dat er een heel klein beetje hoop in mezelf sluipt die er vast nog wel uitgeslagen wordt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik vind de totale gekte bij mensen reuze interessant. Ik vind het ook erg bijzonder om te zien hoe mensen met feiten omgaan en dan zeggen nee joh valt best mee en ondertussen wel alle knaken in de meest opzicht are scams douwen. De totale waanzin, gebrek aan reflectie, de hoop, af en toe de winnaars horen die een lap grond hebben kunnen kopen, anderen die na Luna verhaal toch Celsius blijven vertrouwen, de herhaling van fases die elke crypto investeerders doorloopt. Ik vind het een wonderlijke wereld. Beetje zoals nuchter midden op een plein tijdens carnaval zitten.DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:32:
[...]
Ah ja een beetje zoals naar de breiclub van Oma gaan en dan aan die tafel gaan zitten roepen: Goh wat is dat suf he dat breien? Ja jezus man. Echt geen klote aan. Ik snap dat echt niet dat jullie dat doen. Heb ik zelf niks mee.
Kan aan mij liggen hoor maar dan denk ik; Wat doe je er dan?
Dit zou mijn in ziens de topicstart moeten zijn. Zoveel kennis, zoveel wijsheid.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:32:
Het is een neerwaartse trend maar het kan een trendreversal worden wat zou betekenen dat het omhoog gaat in plaats van omlaag. Het zou dan dus kunnen stijgen in plaats van dalen. Uiteraard hangt de stijging of daling er wel vanaf of de koersen naar boven of naar beneden bewegen.
JuSt My 2 SaTs.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:32:
Doet me denken aan Mannen van de Radio - Ontzettend Mooi Lied. Wat een tijd, toen ik MvdR ontdekte (alles terug te luisteren op Joetjoep) heb ik echt een jaar in extase geleefd. Jaap Stobbe, Weerter Boys, Amateur Aborteur, Mariska Veres...Het kan dus omhoog of omlaag, echter ook andersom.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of ik zie gewoon dubbel. Dat kan ook nog.Darrell schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:35:
[...]
Wow die tt in uiteraard had je gecorrigeerd voor ik kon reageren.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OGFlK7dvvjmTiGV2AgVLGLNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZashfkNPWzDVm7z5tHgfch8q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9O3JiThX2wSyQvLWYHc8WDR8.jpg?f=fotoalbum_large)