Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.650 views

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:00
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:34:
[...]

Als ik veilig iets op de Ledger zet, dan ga ik dat niet aan wat anders koppelen en veiligheid weggeven voor wat louzy stakingrewards. Nee, de Ledger verbind ik met niets anders dan een specifieke pc.
Dat idee had ik al inderdaad :) anders vervalt het ‘nut’ van de ledger ook een beetje imo

Hier ook al wat btc en eth op de ledger staan. Denk dat ik mijn btc en eth posities langzaam af ga bouwen vanaf youhodler. Of op z’n minst 50/50, na alle ellende van de afgelopen dagen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:36:
Maar even serieus, dit is toch het beste wat ons ooit heeft kunnen overkomen?

Jaapio back in business
Tominatie die zich weer inkoopt
Raf1994 die alweer een tijdje stil is
Enkel de terugkeer van a87 als kers op de taart mist

Bullseason confirmed
Toevallig werk ik nu bij de Parnassia Groep. Daaronder valt ook de Brijder in Alkmaar, dus misschien dat ik binnenkort even binnenwandel om te vragen of A87 alweer zijn computertijd terug kan krijgen.

Comeback soon.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:36:
@PHPResource Wanneer was het laatste dat je wat van onze vrind A87 gehoord hebt?
Hij komt nog wel eens voorbij in m'n youtube feed met verse kekke ta crypto video's

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PHPResource nu ben ik dus benieuwd he!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 13:49
Kopen voor je telaat bent!!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:29
Btw mannen, als jullie ipv je geld stuk slaan op die waardeloze zooi van tegenwoordig in iets wat genot geeft. Drankdozijn heeft een mooi pakket lagavulin 8, 16 en distiller edition voor 200 euro. Koopje met huidige whisky prijzen

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18
sjorremans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:29:
[...]

Stake jij ook nog via ledger zelf? Of kan dat überhaupt niet eens met btc op ledger?
Je kan btc überhaupt niet staken.

Eth kan je wel rechtstreeks vanaf de ledger staken

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-06-2022 21:41 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:25

Vis

mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:40:
Btw mannen, als jullie ipv je geld stuk slaan op die waardeloze zooi van tegenwoordig in iets wat genot geeft. Drankdozijn heeft een mooi pakket lagavulin 8, 16 en distiller edition voor 200 euro. Koopje met huidige whisky prijzen
Die kun je ook staken in je kelder en er gortig rijker van worden over een paar jaar. Goeie tip!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:41
mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:40:
Zo is dat. Spenden spenden spenden nu. k heb hier voor komende vrijdag voor een hele berg vrienden die ik al veel te lang genegeerd heb een bbq georganiseerd. Mooi de hele jumbo leegkopen morgen aan vlees, bier, wijn en andere shit met de binance card en hopelijk voor 300-400 EUR * BNB reward level aan BNB's scoren. Bedacht me dat dit de ideale tijd is i om een berg geld uit te geven en meer bnb dan ooit voor mijn aankopen te krijgen 8)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• mannowlahn
Vis schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:42:
[...]

Die kun je ook staken in je kelder en er gortig rijker van worden over een paar jaar. Goeie tip!
Ik zou idd nu meer moeten kopen. Op mijn lijst staat nog steeds ooit een klein vaatje van 30 liter te kopen.

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:36:
@PHPResource Wanneer was het laatste dat je wat van onze vrind A87 gehoord hebt?
Ik trof hem begin dit jaar (geloof ik) op youtube en hij gaf daar aan vrij recent zijn vader te zijn verloren, onverwachts.

Dus dat is wel dik treurig. Ik hoop dat het goed met hem gaat.

• mannowlahn
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:42:
[...]

Zo is dat. Spenden spenden spenden nu. k heb hier voor komende vrijdag voor een hele berg vrienden die ik al veel te lang genegeerd heb een bbq georganiseerd. Mooi de hele jumbo leegkopen morgen aan vlees, bier, wijn en andere shit met de binance card en hopelijk voor 300-400 EUR * BNB reward level aan BNB's scoren. Bedacht me dat dit de ideale tijd is i om een berg geld uit te geven en meer bnb dan ooit voor mijn aankopen te krijgen 8)
Hier hetzelfde, bbq aan, bier zuipen en later tegen beter weten in de sterke drank aanboren. Moet ook even mijn cdc updaten aangezien ik nog rewards krijg.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd damn dat is niet best man. Ik weet helaas hoe dat voelt dus ik wens hem het aller beste toe.

Sinds wanneer ben jij eigenlijk gerebrand ? :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:48:
@Verwijderd damn dat is niet best man. Ik weet helaas hoe dat voelt dus ik wens hem het aller beste toe.

Sinds wanneer ben jij eigenlijk gerebrand ? :)
Ik had een geestelijke inzinking rondom de 40k maar heb me inmiddels weten te herpakken.

Nee had een erg drukke periode en moest even prioriteiten stellen, nu alles weer in wat rustiger vaarwater, al komt er nog wel wat drukte aan op termijn dus grote kans dat ik dan weer anders heet.

• Tominatie
  • Niet online
JJ1984 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:19:
Als je deze bearmarket vijf altcoins zou moeten kiezen waarvan je goede hoop hebt dat ze in de volgende bullmarket een nieuwe all time high gaan neerzetten, welke altcoins zouden dat dan zijn?
Interessante vraag, ik zou vooral altcoins kiezen die al langere tijd bestaan en ook meerdere cycles hebben bewezen altijd weer een nieuw ATH te halen. Al blijft het natuurlijk gokken.

Iets als ADA was er de vorige bullmarket ook en deze bullmarket heeft het weer dik een nieuw ATH gehaald.
Daarnaast blijven zij ontwikkelen ondanks dat het nog steeds niks opgeschoten is.
Maar dat maakt niet uit... gewoon whitepapers blijven produceren, meer heb je niet nodig.

ETH bewijst zich ook keer op keer.
Gek genoeg bewijst DOGE zich ook elke bull keer op keer. Al is het een meme.

Eigenlijk houdt het daar wel mee op even snel bekeken. De andere altcoins zoals XRP, XLM etc. hebben eigenlijk niet eens hun ATH overtroffen in deze bullrun.

Daarnaast zijn veel 2017 bullrun coins nu vervangen door andere hype coins zoals Link, Dot, Shib etc.

Moet je dus nagaan dat veel altcoins nooit meer terug veren naar hun ATH zelfs in een bullrun. Daarom zou ik niet zo snel longterm investeren in altcoins, behalve bewezen safe bets als bijv. ADA, ETH en DOGE...(hoe gek het ook klinkt).

Maargoed, zelf heb ik altcoins altijd alleen misbruikt. D'rin en d'ruit, winst=winst. Holden van altcoins is niet mijn ding.

Bitcoin koning.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:46
Heb maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om verlies te nemen na mijn dramatische aankoop van gister. Schade valt te overzien, maar hoop nu wel dat de markt compleet naar de vinketering gaat zodat ik lager terug kan kopen.

Ergens is dat fixed term gebeuren ook wel een zegen. Als dat vrij was, was ik waarschijnlijk alweer all-in geweest en vanavond minder lekker geslapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 15-06-2022 22:09 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:00
Die 22k wilt nog niet echt hè?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Iets van Resurrection12 ?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:54:
Ruggengraatloos420 zat ik aan te denken.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:55:
[...]

Ruggengraatloos420 zat ik aan te denken.
Heb je al de ultieme peper kunnen kweken in je afwezigheid?

• Tominatie
  • Niet online
waar kan ik mijn naam eigenlijk veranderen

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:46:
[...]

Ik trof hem begin dit jaar (geloof ik) op youtube en hij gaf daar aan vrij recent zijn vader te zijn verloren, onverwachts.

Dus dat is wel dik treurig. Ik hoop dat het goed met hem gaat.
Ah fuck, dat is echt klote. Hopelijk gaat het goed met A87, heb 'm altijd een waanzinnig toffe kerel gevonden.

• Ypuh
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:57:
DominatieTom?
Tom69?
TomdeBeer?
Mot96?
Tominatrix?

• twit
Telkens als ik jouw posts lees bedenk ik me wat een bizar verhaal jouw verhaal toch eigenlijk is haha. Maanden zo niet jaen lang BTC 69k! roepen etc en precies op dat niveau de BTC USD ath van een munt die de hele wereld volgt zien gebeuren en daar ook precies de bullrun zien eindigen. Veel mensen denken waarschijnlijk dat je je avatar na die bullrun hebt gemaakt maar dat is gewoon niet zo. HOE DAN haha.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Jeaust schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:57:
[...]

Heb je al de ultieme peper kunnen kweken in je afwezigheid?
Jazeker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mdHOK_CJEgBb9yRJ4tw0osPWmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0GkBEQkIV37CG1z5ev9bg2UD.jpg?f=fotoalbum_large

De white-peper.

:+ nee geintje heb wel wat planten staan maar niet echt veel tijd aan besteed dit jaar.

Verwijderd

Schop een modje.

Ik zou mastru-beer69 doen.

• Tominatie
  • Niet online
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:03:
[...]

Telkens als ik jouw posts lees bedenk ik me wat een bizar verhaal jouw verhaal toch eigenlijk is haha. Maanden zo niet jaen lang BTC 69k! roepen etc en precies op dat niveau de BTC USD ath van een munt die de hele wereld volgt zien gebeuren en daar ook precies de bullrun zien eindigen. Veel mensen denken waarschijnlijk dat je je avatar na die bullrun hebt gemaakt maar dat is gewoon niet zo. HOE DAN haha.
Het is natuurlijk echt bizar _O-
Jammer genoeg heeft Tweakers mij nog niet benaderd voor een documentaire.

Prachtige wel. Die avatar is inderdaad echt maanden voor de 69K gemaakt als meme.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:54:
Beter nog ErectionBull69

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:06:
[...]

Prachtige wel. Die avatar is inderdaad echt maanden voor de 69K gemaakt als meme.
Ik wil wel een documentaire over je maken, maar dan raad ik je wel aan om dat ene eruit te laten wat je me laatst via DM stuurde (met die teennagels van 60+ vrouwen).

Om dat er op een positieve menswaardige manier in te verwerken is mij een te grote uitdaging.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:09:
[...]

Ik wil wel een documentaire over je maken, maar dan raad ik je wel aan om dat ene eruit te laten wat je me laatst via DM stuurde (met die teennagels van 60+ vrouwen).

Om dat er op een positieve menswaardige manier in te verwerken is mij een te grote uitdaging.
Ik vind niet dat we moeten censureren. De mensen moeten de echte Tominatie zien. Het is niet voor niets dat ik 69K als ATH voorspelde. Juist door de vrouwtjes van 60+ kreeg ik dat verlichte idee. Zij lieten mij de '69 zien.

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:11:
[...]

Ik vind niet dat we moeten censureren. De mensen moeten de echte Tominatie zien. Het is niet voor niets dat ik 69K als ATH voorspelde. Juist door de vrouwtjes van 60+ kreeg ik dat verlichte idee. Zij lieten mij de '69 zien.
Ok zelf weten maar dan zoek je maar een ander.

Er zijn grenzen.

Hopelijk bijvoorbeeld de 20k.

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb trouwens wel een leuk tinder verhaal als we het toch over oudere vrouwen hebben.
Echter vind ik dit meer een verhaal voor bij de BBQ.

• twit
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:13:
Ik heb trouwens wel een leuk tinder verhaal als we het toch over oudere vrouwen hebben.
Als bitcoin nog een ATH haalt voor 2025 leg ik bij deze EUR250 in voor een borrel op een leuke plek in NL (lijkt me verstandiger dan bij ieamnd thuis). En ja deze post mag je me op quoten over jaren. Dit is een belofte die ik met liefde invul als dit omkeert.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:21

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:53

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:18:
[...]

Als bitcoin nog een ATH haalt voor 2025 leg ik bij deze EUR250 in voor een borrel op een leuke plek in NL (lijkt me verstandiger dan bij ieamnd thuis). En ja deze post mag je me op quoten over jaren. Dit is een belofte die ik met liefde invul als dit omkeert.
Tegen die tijd krijg je voor €250,- twee blikken Schultenbrau en een zak borrelnoten. Mooie geste!

Verwijderd

[...]

Met inflatie ingecalculeerd schiet je dus de helft voor van je eigen biertje?

• zwembroek
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hReVmike_ii5ek3lUht-AT6j3GY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5WPrN2NaATnfAXIBfDOWYtJ.jpg?f=fotoalbum_large

En je bent je belofte nagekomen. Legendary....

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

d:)b

Ik zou met liefde hetzelfde doen, maar mijzelf doxxen tijdens een BBQ betekent waarschijnlijk een gruwelijk einde met gloeiende briketten op plaatsen waar ik dat niet wil en een scanderende menigte die mijn vrouw dwingt de Ledger te overhandigen. Nee, ik bestel wel gewoon eenzaam wat sushi.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:23:
[...]

[Afbeelding]

En je bent je belofte nagekomen. Legendary....
Ik weet nog wel de boze reacties als we dan weer daalden op de route richting 69K.
Toch is 'ie gewoon gekomen.

Inderdaad echt grappig. Toch heeft bijna niemand de 69K verkocht inclusief mijzelf. Ik wachtte rustig af op 35K om pas te verkopen _O- _O-
Nouja alsnog blij dat ik die keuze heb gemaakt maar godverdomme, wel zonde.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:24:
[...]

Ik zou met liefde hetzelfde doen, maar mijzelf doxxen tijdens een BBQ betekent waarschijnlijk een gruwelijk einde met gloeiende briketten op plaatsen waar ik dat niet wil en een scanderende menigte die mijn vrouw dwingt de Ledger te overhandigen. Nee, ik bestel wel gewoon eenzaam wat sushi.
Wil je nou beweren dat jouw PF de moeite waard is om de boormachine van stal te halen?? })

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Een SNAKE op de 15 minuten..... Ok, de old-timers hier weten nu wat er gaat gebeuren....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMMmdbNKqTRHnVTOm6odlpKPdJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3MZQi1wJlIY9sswmtizg1xK6.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Tominatie
  • Niet online
Tweakers durven elkaar niet eens in de ogen te kijken, laat staan met een boormachine ook maar iets proberen.

Komt goed Taro!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:28:
Een SNAKE op de 15 minuten..... Ok, de old-timers hier weten nu wat er gaat gebeuren....

[Afbeelding]
Nokia 3310 wordt meer waard dan BTC?

• Tominatie
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:28:

[Afbeelding]
I see SNAKE is green I buy

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:51
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:13:
@Pelox is dit je dubbelaccount?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
[...]

Ik doe mee *O*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Khaelos
[...]

We kunnen er ook een leuk spelletje van maken, alle ledgers in een grote mand en dan een grabbelton van maken :+
You win some you lose some

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoeft niet goos, zorg jij maar voor de babes met de BBQ. Bezorg deze oude man maar een hartverzakking :).

• Khaelos
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:36:
[...]

Hoeft niet goos, zorg jij maar voor de babes met de BBQ. Bezorg deze oude man maar een hartverzakking :).
Voor 250€ heb je wel een degelijke callgirl toch? :9

• Ypuh
[...]

Ik zie het al voor me, dat één lurker die niemand echt kent net iets te lang blijft hangen na het 8e biertje met als enige mededeling wat voor Black&Dekker hij gekocht heeft van z'n crypto-winsten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vandaag 2 concertkaartjes gekocht. Waar ik vorig jaar had kunnen betalen met iets meer dan 5 DOT, moest ik er nu ruim 38 neertellen...

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11 20:58
allemaal afspreken op een plek zonder te zeggen wie je bent op tweakers. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat sommige door de mand vallen :9 Sommige hun karakter is zo sterk dat het snel duidelijk zal zijn.

Of misschien zijn de vocale mensen hier gewoon internethelden maar IRL geen woord

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Khaelos schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:38:
[...]

Voor 250€ heb je wel een degelijke callgirl toch? :9
Niet datgene wat jij hier neerzet bij tijd en wijle, vermoed ik :9 .

• Khaelos
Skalders schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:39:
allemaal afspreken op een plek zonder te zeggen wie je bent op tweakers. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat sommige door de mand vallen :9 Sommige hun karakter is zo sterk dat het snel duidelijk zal zijn.

Of misschien zijn de vocale mensen hier gewoon internethelden maar IRL geen woord
Hah jaapio is dan.meteen de lul, die begint vanaf minuut 1 met epische verhalen

• twit
YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:20:
[...]

Tegen die tijd krijg je voor €250,- twee blikken Schultenbrau en een zak borrelnoten. Mooie geste!
Ok Ok jij je zin. Doen we het met een volledig inflatie corrigerend muntje. Mag je kiezen, DOGE, ADA of LUNA :>

Nee serieus. Mocht ik tegen die tijd het nog bovengemiddeld goed hebben (en ja ik klaag een hoop en ja ik ben bergen bergen down maar ik besef me goed dat ik niets te klagen heb) gaat iig een stukje bijdragen aan de borrel het probleem niet zijn. Het blijft dubbel, ik snap de opmerking van Taro goed, dat het ietwat tricky voelt etc. Tegelijk hoevaak komen er niet mensen bij elkaar op een beachclub of wat dan ook waarvan ook overduidelijk is dat ze een mooie audi of boot bij hebben en in een kast van een huis wonen. Grootste verschil blijft I guess dat " ons " geld op zo'n klein mooi stickie staat in veel gevallen ipv bij een bank. Maar of dat nou reden moet zijn om 100x meer risico op een overval te hebben dan een rijke Nederlander met geld op de bank. Ergens weiger ik het te accepteren.

Anyway. Eerst maar eens kijken of er komende jaren uberhaupt wat te vieren is. Tijd genoeg , vrees ik, om over meer praktische zaken na te denken.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:51
Ik kijk alweer uit naar snitsernoten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skalders schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:39:

Dat is wel een goed idee.

Laat ik mijn looprek, kunstgebit en gehoorapparaatjes gewoon thuis, weet niemand wie ik ben.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gratis $3 aan WAMPL (whatever that is) bij de learn & earn op Coinbase.

Edit, voor de luie mensen:
1. holding a fixed percentage of the AMPL network
2. 10 million
3. voting

[ Voor 44% gewijzigd door anandus op 15-06-2022 22:46 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anandus schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:42:
Gratis $3 aan WAMPL (whatever that is) bij de learn & earn op Coinbase.
Inmiddels nog maar $2? :o

Oh wait, 1,5

• Khaelos
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:40:
[...]

Niet datgene wat jij hier neerzet bij tijd en wijle, vermoed ik :9 .
Damn dit is best een prijzig grapje :X

Hieronder een voorbeeld schema van de prijzen van een High class escort dame;
1 uur: € 400.00
2 uur: € 650.00
3 uur: € 900.00
4 uur: € 1100.00
5 uur: € 1300.00
6 uur: € 1500.00
12 uur (overnachting): € 1800.00
24 uur (hele dag): € 2500.00
elke extra dag: € 1000.00
een week: € 8000.00
elke extra week: € 6000.00

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Khaelos schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:44:
[...]

_O- _O-

Ok, ik heb duidelijk de verkeerde hobby. Wat jij hier noemt is veel goedkoper dan die crypto troep, mazzel!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
Nee helaas.. ik ben geen Hollandse blonde mooiboy, maar een uit de klei getrokken brabantse boer..

Ik moet ze echt hunten.. Tominatie gebruikt zo'n hipsterapp.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 15-06-2022 22:49 ]

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:41:
[...]

Ok Ok jij je zin. Doen we het met een volledig inflatie corrigerend muntje. Mag je kiezen, DOGE, ADA of LUNA :>

Nee serieus. Mocht ik tegen die tijd het nog bovengemiddeld goed hebben (en ja ik klaag een hoop en ja ik ben bergen bergen down maar ik besef me goed dat ik niets te klagen heb) gaat iig een stukje bijdragen aan de borrel het probleem niet zijn. Het blijft dubbel, ik snap de opmerking van Taro goed, dat het ietwat tricky voelt etc. Tegelijk hoevaak komen er niet mensen bij elkaar op een beachclub of wat dan ook waarvan ook overduidelijk is dat ze een mooie audi of boot bij hebben en in een kast van een huis wonen. Grootste verschil blijft I guess dat " ons " geld op zo'n klein mooi stickie staat in veel gevallen ipv bij een bank. Maar of dat nou reden moet zijn om 100x meer risico op een overval te hebben dan een rijke Nederlander met geld op de bank. Ergens weiger ik het te accepteren.

Anyway. Eerst maar eens kijken of er komende jaren uberhaupt wat te vieren is. Tijd genoeg , vrees ik, om over meer praktische zaken na te denken.
Ik ben het met je eens. Ik hoef overigens geen inflatiecorrectie, leg wel wat in als men meer dan een slok Schultenbrau wil.
Over dat bij elkaar komen en angst voor boormachines, ik ben daar ook niet zo bang voor. Het enige is wel dat er hier ook gewoon heel veel meegelezen wordt. Als we dan met een gezellig clubje ergens afspreken kunnen er best veel mensen, die niet tot de vaste groep posters hoort, dat te weten komen (als je dat dus hier openbaar allemaal overlegt). En dan hoeft er maar één opportunist tussen te zitten die aldaar even kijkt wie de dikste bak heeft en weet dat degene met de meest gammele bak nog het meest op zijn Ledger heeft. Boormachine-scenario all over the place :+

Ik zeg het met een knipoog maar gezien de openbaarheid van dit topic snap ik de terughoudendheid van sommigen wel.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:41:
[...]
Laat ik mijn looprek, kunstgebit en gehoorapparaatjes gewoon thuis, weet niemand wie ik ben.
Huh jij bent toch heel jong??

Verwijderd

Khaelos schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:40:
[...]

Hah jaapio is dan.meteen de lul, die begint vanaf minuut 1 met epische verhalen
Nee man ik ben in real life echt een schuchter muurbloempje.

Denk dat een meeting meteen al de magic uit dit topic pompt als een maagstomp met een boksbeugel. De realiteit gaat moeilijk te behappen zijn.

Wat we wel zouden kunnen doen is afspreken dat iedereen verkleed gaat als stier, en dan @Pelox wijsmaken dat iedereen als beer verkleed gaat. Dan is hij de enige beer daar haha. En dan GHB in zijn bier mikken en foto's voor de volgende bullrun memes maken.

Dat zou echt een mooie streek zijn.

Tenzij hij kapot gaat natuurlijk.

• twit
[...]

Thanks! Kunnen we voortaan onze winsten en verliezen niet in maandsalarissen of flufjes uitdrukken maar in escort-weken! 8)

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:50:
[...]

Denk dat een meeting meteen al de magic uit dit topic pompt als een maagstomp met een boksbeugel. De realiteit gaat moeilijk te behappen zijn.

Wat we wel zouden kunnen doen is afspreken dat iedereen verkleed gaat als stier, en dan @Pelox wijsmaken dat iedereen als beer verkleed gaat. Dan is hij de enige beer daar haha. En dan GHB in zijn bier mikken en foto's voor de volgende bullrun memes maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03Li_2RdpgA_X1TezNh3jaVZw9Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vO9aMav68SzYZ0MrqCzodJ9E.gif?f=user_large

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:49:
[...]

Huh jij bent toch heel jong??
Voor een boomer, jazeker! ;)

• twit
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:50:
[...]

Je bent wel rap op je oude Jaapio niveau aan het raken makker. _/-\o_ :D :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:27:
[...]

Wil je nou beweren dat jouw PF de moeite waard is om de boormachine van stal te halen?? })
:)

Ik vermoed dat er mensen zijn die dat zeker zouden doen, al moet ik er wel bij zeggen dat men waarschijnlijk verwacht dat ik een grotere pf heb dan daadwerkelijk het geval is. Zoals in het verleden vaker aangegeven: Ik wil een portfolio/portefeuille hebben waarmee ik 's nachts ook rustig kan slapen qua waarde en evt. grote dalingen acceptabel zijn. Ik heb in het verleden dus ook vaak afgeroomd als het mij letterlijk en figuurlijk teveel werd en heb geen tientallen BTC's. Veel anderen hier hebben waarschijnlijk veel meer waarde in de pf. Ik zou er waarschijnlijk dagelijks ook veel meer uit kunnen halen, maar ik doe het er bewust bij. Mijn werk is naast een aantal andere inkomsten mijn primaire bron van inkomsten. Crypto is een aanvulling om >20 jaar eerder met pensioen te kunnen gaan.

Ik kan zeker niet klagen, maar of je er nou levenslang tegenover zou willen zetten...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hDVoymnY57tlyrXbL-OqOz6HlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/geCQ9eF2zmsjBftgdHuNm7rr.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:53:
[...]

Mijn werk is naast een aantal andere inkomsten mijn primaire bron van inkomsten. Crypto is een aanvulling om >20 jaar eerder met pensioen te kunnen gaan.

Ik kan zeker niet klagen, maar of je er nou levenslang tegenover zou willen zetten...
@Khaelos heeft net je bijverdiensten gepost, dat is zeker niet slecht.

• zwembroek
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:51:
[...]

Thanks! Kunnen we voortaan onze winsten en verliezen niet in maandsalarissen of flufjes uitdrukken maar in escort-weken! 8)
Tering dat waren heel wat weken met mijn virtuele glimmer winst....fuck me..

• Ypuh
[...]

Dit zou ook een willekeurig portfolio kunnen zijn na afgelopen weekend.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:15
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:53:
[...]

Ik vermoed dat er mensen zijn die dat zeker zouden doen, al moet ik er wel bij zeggen dat men waarschijnlijk verwacht dat ik een grotere pf heb dan daadwerkelijk het geval is. Zoals in het verleden vaker aangegeven: Ik wil een portfolio/portefeuille hebben waarmee ik 's nachts ook rustig kan slapen qua waarde en evt. grote dalingen acceptabel zijn. Ik heb in het verleden dus ook vaak afgeroomd als het mij letterlijk en figuurlijk teveel werd en heb geen tientallen BTC's. Veel anderen hier hebben waarschijnlijk veel meer waarde in de pf. Ik zou er waarschijnlijk dagelijks ook veel meer uit kunnen halen, maar ik doe het er bewust bij. Mijn werk is naast een aantal andere inkomsten mijn primaire bron van inkomsten. Crypto is een aanvulling om >20 jaar eerder met pensioen te kunnen gaan.

En veel anderen hier hebben ook veel minder in hun pf. 10tjes werk. En ook dat is helemaal ok! Mooi toch!

• Tominatie
  • Niet online
Er is wel echt een relief bij de altcoins. Zie toch veel groen

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is hem niet echt toch? :') Had hem zo maar kunnen zijn lmao wat een trol

• Ypuh
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:03:
Er is wel echt een relief bij de altcoins. Zie toch veel groen
Behalve Nexo natuurlijk. Alleen Waves doet het slechter deze week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNkKx4ravAIi5egqw69FRFms73k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oPPTuCP922cov9f99XtzYSTr.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:59:
[...]

@Khaelos heeft net je bijverdiensten gepost, dat is zeker niet slecht.
Dat krijg ik niet, maar mijn "leidinggevende".

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:04:

[...]
Hahhaha omg dit klinkt zo retarded

Dit moet hem wel zijn

• zwembroek

[...]
Ik zeg niks... O-)

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:59:
[...]

Tering dat waren heel wat weken met mijn virtuele glimmer winst....fuck me..
Haha als je het zo uitdrukt is het wel erg pijnlijk ja.

En stel je dan voor dat je ook nog voor veel verschillende high class escorts had kunnen kiezen.

Oefff...

Nee sorry niet cool dit. Verlies is klote, ik hoop dat die heel wat weken, heel wat jaren worden voor jou in de volgende bull.

En denk dan aan mij. Niet tijdens natuurlijk. En met een half uurtje ben ik wel tevreden, dan kan ik makkelijk 2 keer en nog 25 minuten even gezellig nakletsen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Tis hem. Nu nog terugkomen en de sc is weer compleet.

• Tominatie
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:09:
Tis hem. Nu nog terugkomen en de sc is weer compleet.
We missen Facedown ook nog. Maar das wel jaren terug geloof ik.
En die pingo ofzo, al heb ik dat deels gemist.

Vast nog wel wat legends.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

[...]
Jawel. Wat hij zegt is overigens allemaal waar. Maar je hebt er weinig voordeel van, alle opties komen langs en zijn allemaal even waarschijnlijk. Je blijft in een vorm van verstandsverbijstering achter en gaat nog harder twijfelen over welke keuzes je moet maken.

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:13:
[...]

We missen Facedown ook nog. Maar das wel jaren terug geloof ik.
En die pingo ofzo, al heb ik dat deels gemist.

Vast nog wel wat legends.
En wie was dat met die clown als avatar? Was dat Facedown?

Zero.

• twit
Taro schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:13:
[...]

Jawel. Wat hij zegt is overigens allemaal waar. Maar je hebt er weinig voordeel van, alle opties komen langs en zijn allemaal even waarschijnlijk. Je blijft in een vorm van verstandsverbijstering achter en gaat nog harder twijfelen over welke keuzes je moet maken.
Lets analysse the drieMinute chart We could go down like this! But we could also this! Lets look at the daily now. We could very well be going down! but its also not unllikely we actually turn up here!

Awesome content :D

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 15-06-2022 23:14 ]

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:14:
[...]

Ohja, dat was Flagg geloof ik. Ook al een tijdje niet gezien

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:14:
[...]

Nee dat was (of is) @Flagg _O-

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:14:
[...]

Ohja, dat was Flagg geloof ik. Ook al een tijdje niet gezien
Ja zou goed kunnen idd

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Facedown was die insane Vechain chiller. Maar dat is echt heel oldskool, denk 2017 ofzo.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FClDfzoLjGmBIiwZ3Omh8_CLLwc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g61DnStwVETdPbfocj3iBEck.jpg?f=user_large

• twit
Jullie vergeten Mr BIFI. @Glenn Hoddle is ook nog niet terug.

• Pelox
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:15:
Jullie vergeten Mr BIFI. @Glenn Hoddle is ook nog niet terug.
Maar hij en pingo waren noobs.. nog geen legends.. misschien over 3 jaar als we allemaal een dikke bifi lambo rijden.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 15-06-2022 23:18 ]

Zero.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkSRVDafYrCl2ihQ4mzy75IfO-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHzCGd9cNUXlzhcrNDMSk0fX.jpg?f=fotoalbum_large

Lol.

Verwijderd

Hahaha op Flagg zijn profiel staat nog een discussie met a87 ook.

Te bizar dit.

Genoeg internet voor vandaag, trusten allemaal.

• twit
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:16:
[...]

Maar hij en pingo waren newbs.
Ik moet toch bekennen dat ik een van die twee een stukje hoger dan de ander heb staan qua algehele markt kennis, onderbouwing, analyse skills etc. Ik zal verder geen uitspraken doen welke van de twee. :)

• Pelox
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:17:
[...]

Ik moet toch bekennen dat ik een van die twee een stukje hoger dan de ander heb staan qua algehele markt kennis, onderbouwing, analyse skills etc. Ik zal verder geen uitspraken doen welke van de twee. :)
Ik bedoel nieuw hier in de sc, geen oude garde

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Je had hier ook nog iemand die Klaas heette geloof ik. Die was echt big time gelover in XRP.

Snap wel dat hij vermist is overigens

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:18:
Je had hier ook nog iemand die Klaas heette geloof ik. Die was echt big time gelover in XRP.

Snap wel dat hij vermist is overigens
Klopt, dat was Klaas Otto. Die heeft nu andere zaken aan zijn hoofd.

Zero.

Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!