Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.647 views

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:46
Free fall incoming.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:32

HollovVpo1nt

I like gadgets

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:08:
[...]

Zo werkt het toch altijd. In een sterke uptrend wil iedereen en z'n moeder kopen, in een sterke downtrend wil niemand die roestige stukken blockchain met een stok aanraken.

Vertrouwen is weg.
Roestige stukken blockchain _O-
Ben je in real life ook zo welbespraakt of lukt dit alleen online

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43
Is niet zo lastig voorspellen.. is al 6 maanden zo.

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:08:
[...]

Zo werkt het toch altijd. In een sterke uptrend wil iedereen en z'n moeder kopen, in een sterke downtrend wil niemand die roestige stukken blockchain met een stok aanraken.

Vertrouwen is weg.
Ik kan niet wachten om al die 5e hands uitgewoonde bitcoins straks op te rapen :*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

FOMC is over 15 minuten. Heb ook een gevoel dat we een mega dip krijgen. Past wel bij de neerwaartse trend afgelopen 10 weken.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:17:
FOMC is over 15 minuten. Heb ook een gevoel dat we een mega dip krijgen. Past wel bij de neerwaartse trend afgelopen 10 weken.
Ik las toch even FOMO over 15 min |:(

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Denk juist dat er een kleine opleving komt na dat FOMC gebeuren. Is gewoon al zwaar ingecalculeerd.

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:17:
Of het valt mee..

Zero.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:21
Hoeveel lager kunnen we nog gaan zou je zeggen..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:40

Darrell

Fiat moonboy

Euro wordt op 3 fronten de vernieling in gedrukt.

China met covid.
Rusland valt Oekraine binnen.
Fed komt met renteverhogingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9fHpygUqg5uhYc4WF0Mqhtbb5M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HDOQgUb0OTpst9VLFtYv5IzD.jpg?f=user_large

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:21:
Denk juist dat er een kleine opleving komt na dat FOMC gebeuren. Is gewoon al zwaar ingecalculeerd.
Dit denk ik ook. Het is al maanden aan een stuk dat ze het hier over hebben. Daarnaast; slecht nieuws geeft ook zekerheid. Dus dan weten de groten der aarde ook waar we allemaal mee te maken hebben en kunnen we weer gaan investeren.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Zoals ik al melde vanmorgen, inverse kerstboom

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
Ik denk/hoop het ook. Dit keer een buy the news.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

Zero.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:51
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:27:
[...]

Ik denk/hoop het ook. Dit keer een buy the news.

[Afbeelding]
This time it's different! :+

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Ik verwacht een dikke groene Candle na de Fed rente fud is dubbel en dwars ingeprijsd , dus na 8 uur Moon !

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
waarom is AVAX zo enorm hard rekt gegaan?

wat me opviel is DOT/ETH pairing..... ETH oversold? of DOT beginnende met trend reversal? BTC pair nog niet overtuigend genoeg voor mij....

nothing stops this train

• Pelox
Waah schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:28:
[...]

This time it's different! :+
Ja dat klopt, alles is anders deze run. Maar dat had ik al gezegd geloof ik.

Zero.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:32:
omdat ik was beginnen kopen in lage $20 :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is er ergens een liveblog van FOMC? Ik kan geen live feed kijken nu

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:51
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:32:
[...]

Ja dat klopt, alles is anders deze run. Maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Alles is anders, behalve dat de chart gewoon weer globaal dezelfde vorm heeft :+ en door dezelfde fases gaat :+

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iedereen weet al lang dat er een rente verhoging komt en dan gaan alle grote partijen wachten tot klokslag 20:00 om te dumpen? Natuurlijk niet! Dat is de afgelopen tijd al genoeg gedaan 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:53

Vis

Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:32:
Omdat ie begin 2021 nog maar 3 euro was en er nog teveel lucht in zit.
Wat wil je met een shitcoin waar er 700m van in omloop zijn. Wat een bagger.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:31
DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:35:
Iedereen weet al lang dat er een rente verhoging komt en dan gaan alle grote partijen wachten tot klokslag 20:00 om te dumpen? Natuurlijk niet! Dat is de afgelopen tijd al genoeg gedaan 😂
Alle andere berichten kunnen ook nog steeds tegenvallen, zoals de verwachtingen van de werkloosheid, verwachtingen van de fed over recessie etc. Genoeg details nog onbekend.

• PHPResource
https://www.nu.nl/economi...e-eurolanden-te-hulp.html

Wat een troep is de EU momenteel zeg. Ze zitten in een enorm spagaat. Tegen inflatie moeten ze de rente ophogen maar dan kunnen de zuid europese landen de rente betalingen over hun schulden niet meer ophoesten. Dus of wij maar weer de portemonnee mogen opentrekken. Hervormen? Ho maar. Onder het mom van corona hebben zij de staatsschuld weer heerlijk laten oplopen

• Tominatie
  • Niet online
sjorremans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:25:
[...]

Hoeveel lager kunnen we nog gaan zou je zeggen..
Veel lager dan dit iig, de bearmarket veteranen weten dat dit pas fase 1 of misschien beginnend fase 2 is van de bearmarket. Je hebt zo'n beetje drie fases.

In fase 1 van de bearmarket heerst er nog een sfeer van "het komt goed". De hebzucht van de bullmarket bestaat daar nog, mensen kopen nog fanatiek waardeloze wereldse altcoin projecten die met geweldige innovaties het klimaatprobleem gaan oplossen ofzo. Bij elke dump is het dan "Buy the dip! Great opportunity's!". Vaak heb je dan nog geregeld van die relief pampjes waardoor mensen ook nog in het geloof blijven hangen. Die fase hebben we mijn inziens tussen 69K en 28K gehad. Die duurde dus best heel wat maandjes.

Naar mijn idee zitten we nu in de volgende fase. De verhaaltjes raken op om de huidige trend nog als "bullish" te zien; denk aan PlanB, andere waardeloze grafiekjes, tooltjes... Daarnaast zie je momenteel ontslagen en allerlei crypto projecten die bezuinigen op personeel en daarmee ook investeringen! Investeringen die juist belangrijk zijn om een project verder te ontwikkelen. Stagnatie... Onrust....
Ok behalve Binance die voor de bühne verkondigd 2000(!) open vacatures te hebben.
Daarnaast zie je ook wat cynisme, sarcasme en irritatie met o.a. het omvallen van Luna, nu Celsius en veel te veel overleveraged partijen die met bergen geleende centen in crypto zitten. Deze "diamond hands" zullen (gedwongen) moeten verkopen om dit te coveren.
De bubbel loopt wat leeg... mensen vertrouwen het minder, het gevoel "dat het goed komt" verdwijnt wat meer naar de achtergrond.

Behalve bij de veteranen. Want geloof mij, ik ben nog steeds extreem bullish op de lange termijn.

Daarnaast hebben we nu ook veel ellendige macro-ontwikkelingen in meerdere delen van de wereld. Denk aan inflatie, renteverhogingen, oorlog met daaraan gekoppeld meer ellende. Onzekerheid.
Want ook de beurs wordt hard geraakt. Dit versterkt natuurlijk fase 2.

Voor de mensen die fase 3 nog kennen, poh... dat waren die waanzinnig saaie tijden rond de 3K. De koers was zo goed als dood, het kabbelde wat heen en weer, soms een paar tientjes of minder op een dag.
Crypto leek wel een woestijn, alleen wat verdwaalde cactussen op tweakers die hun maandloontje er nog ingooide op hoop van zege.
De hoop in crypto was richting het nulpunt, nauwelijks innovaties en om het kleinste nieuwtje waren we al dolenthousiast. Want dat was er nauwelijks.

En dat jongens, die saaie tijd van continue consolidatie... daar moet je kopen.

Daarom wacht ik nog, ondanks dat de prijs nu wel heel erg lekker is. Ik zou nu bijna het dubbele kunnen terugkopen, echter weet ik uit ervaring dat dit het nog niet is.

Al verwacht ik dat in deze bearmarket fase 3 korter gaat duren en minder saai gaat zijn. Er zal wel sprake zijn van consolidatie maar in een grotere regio, dat komt m.i. door de enorme groei in grote partijen, wallstreet etc. die in crypto zijn gestapt.

Wat die regio gaat zijn, misschien is het wel rond de 20K dit keer. Het zou kunnen.
Lastig te zeggen. Gaan we nog onder 10K? Idk. Ik zou $8000-10000 een mooie bodem-consolidatie regio vinden. Maar dat lijkt mij wishfull thinking. Ik verwacht eigenlijk wel dat we boven de 10K blijven.

Buy the fucking dip
neefjes

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:29
PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:44:

Wat een troep is de EU momenteel zeg. Ze zitten in een enorm spagaat. Tegen inflatie moeten ze de rente ophogen maar dan kunnen de zuid europese landen de rente betalingen over hun schulden niet meer ophoesten. Dus of wij maar weer de portemonnee mogen opentrekken. Hervormen? Ho maar. Onder het mom van corona hebben zij de staatsschuld weer heerlijk laten oplopen
Dit is het resultaat wat hier al vaker benoemd is. De politiek doet aan korte termijn management, puur voor persoonlijk gewin en niet met oog op maatschappelijke toekomst. Dat de zuidelijke landen financieel het niet kunnen klaarspelen is als sinds Jan Kees de jager duidelijk. Maar toch pest er niks aan gedaan, hoewel ik laatst op bnr wel hoorde dat Griekenland flink wat ingelost had?

Anyway wat wel de oplossing is? Misschien de pleister er maar wat sneller af trekken en wellicht wat kritischer gaan kijken naar begrotingen. Maar wij als noordelijke landen zijn ook schuldig, de brain dump is gigantisch en daar mag wel wat tegenover staan. Voor elke Europeaan die ergens anders werkt laat je dat land maar dokken.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:06
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:48:
[...]

Veel lager dan dit iig, de bearmarket veteranen weten dat dit pas fase 1 of misschien beginnend fase 2 is van de bearmarket. Je hebt zo'n beetje drie fases.

In fase 1 van de bearmarket heerst er nog een sfeer van "het komt goed". De hebzucht van de bullmarket bestaat daar nog, mensen kopen nog fanatiek waardeloze wereldse altcoin projecten die met geweldige innovaties het klimaatprobleem gaan oplossen ofzo. Bij elke dump is het dan "Buy the dip! Great opportunity's!". Vaak heb je dan nog geregeld van die relief pampjes waardoor mensen ook nog in het geloof blijven hangen. Die fase hebben we mijn inziens tussen 69K en 28K gehad. Die duurde dus best heel wat maandjes.

Naar mijn idee zitten we nu in de volgende fase. De verhaaltjes raken op om de huidige trend nog als "bullish" te zien; denk aan PlanB, andere waardeloze grafiekjes, tooltjes... Daarnaast zie je momenteel ontslagen en allerlei crypto projecten die bezuinigen op personeel en daarmee ook investeringen! Investeringen die juist belangrijk zijn om een project verder te ontwikkelen. Stagnatie... Onrust....
Ok behalve Binance die voor de bühne verkondigd 2000(!) open vacatures te hebben.
Daarnaast zie je ook wat cynisme, sarcasme en irritatie met o.a. het omvallen van Luna, nu Celsius en veel te veel overleveraged partijen die met bergen geleende centen in crypto zitten. Deze "diamond hands" zullen (gedwongen) moeten verkopen om dit te coveren.
De bubbel loopt wat leeg... mensen vertrouwen het minder, het gevoel "dat het goed komt" verdwijnt wat meer naar de achtergrond.

Behalve bij de veteranen. Want geloof mij, ik ben nog steeds extreem bullish op de lange termijn.

Daarnaast hebben we nu ook veel ellendige macro-ontwikkelingen in meerdere delen van de wereld. Denk aan inflatie, renteverhogingen, oorlog met daaraan gekoppeld meer ellende. Onzekerheid.

Voor de mensen die fase 3 nog kennen, poh... dat waren die waanzinnig saaie tijden rond de 3K. De koers was zo goed als dood, het kabbelde wat heen en weer, soms een paar tientjes of minder op een dag.
Crypto leek wel een woestijn, alleen wat verdwaalde cactussen op tweakers die hun maandloontje er nog ingooide op hoop van zege.
De hoop in crypto was richting het nulpunt, nauwelijks innovaties en om het kleinste nieuwtje waren we al dolenthousiast. Want dat was er nauwelijks.

Daarom wacht ik nog, ondanks dat de prijs nu wel heel erg lekker is. Ik zou nu bijna het dubbele kunnen terugkopen, echter weet ik uit ervaring dat dit het nog niet is.

Al verwacht ik dat in deze bearmarket fase 3 korter gaat duren en minder saai gaat zijn. Er zal wel sprake zijn van consolidatie maar in een grotere regio, dat komt m.i. door de enorme groei in grote partijen, wallstreet etc. die in crypto zijn gestapt.

Wat die regio gaat zijn, misschien is het wel rond de 20K dit keer. Het zou kunnen.
Lastig te zeggen. Gaan we nog onder 10K? Idk. Ik zou $8000-10000 een mooie bodem-consolidatie regio vinden. Maar dat lijkt mij wishfull thinking. Ik verwacht eigenlijk wel dat we boven de 10K blijven.

Buy the fucking dip
neefjes
Exactemundo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Nu online
PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:44:

noord en zuid europa verschillen enorm veel van elkaar, eigenlijk moeten we ook niet samen willen werken. klinkt hard maar wij moeten veel meer aanpassen en betalen dan de armere landen. Dit gaat ten kosten van onze welvaart...

nothing stops this train

• Ypuh
DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:35:
Precies. Om 20.30u beginnen we gewoon weer aan de volgende dump-cycle.

• Tominatie
  • Niet online
Is dit de FOMC pamp? :D

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Geen volume

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• mannowlahn
[...]

Buy the fucking dip
neefjes
Mooi verhaal, lekker kort, maar volkomen mee eens. Ik koop ook nog helemaal niets want verwacht nog zeker 10 tot 20 procent daling de komende twee weken.

Daarna pas de markt gaan scannen op zoek naar de richting van de markt en in die hoek gaan spreiden over 5 tot 10 tokens. De nieuwe matic inj cake etc. Maar al die mooi moonshots van afgelopen bull laat ik allemaal liggen. Die zullen vast nog wel een keer een opleving hebben zoals bv vet maar in principe waan ik alles nu als een has been.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

In fase 1 van de bearmarket heerst er nog een sfeer van "het komt goed".

Naar mijn idee zitten we nu in fase 2. De verhaaltjes raken op om de huidige trend nog als "bullish" te zien; denk aan PlanB,

Daarom wacht ik nog.

TL:DR
Buy the fucking dip
neefjes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ogBFlV35nE3o0_vhvwuvrmvVV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large

Nee hoor. Helemaal mee eens en ik hank em!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:22
Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:54:
[...]

Dit gaat ten kosten van onze welvaart...
Het werkt twee kanten op hé.

Hier is (ook) welvaart omdat we de Polen voor een paar kwartjes onze asperges laten steken, de Spanjaarden ons IT-systemen laten monitoren en we voor € 39,- naar Kreta kunnen vliegen.
Omdat zij relatief risicovol zijn, is er veel animo om ons tegen spotprijzen geld te lenen.

In other news: waarom heeft geen van de oud gedienden ons hier gewaarschuwd voor de bear?
Ik had enorm veel baat gehad bij iemand die had gezegd: Neem nou tijdig je winsten, voor je door de bear wordt opgevreten.

[ Voor 18% gewijzigd door MrMrq op 15-06-2022 20:00 ]

Maktub

• Kol Nedra
  • Nu online
kans dat we lager gaan is vrij groot, op naar de $0.06

nothing stops this train

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oh, Benjamin is aan het streamen rond de Fed.
Dat ga ik aan laten staan, hopelijk geeft ie een mooie samenvatting.

Terwijl nog een beetje in de tuin werken, als inflatie blijft doorgaan heb ik tenminste verse groenten, hah.

[ Voor 32% gewijzigd door Imgnrydrmr op 15-06-2022 20:00 ]

• Tominatie
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:57:
kans dat we lager gaan is vrij groot, op naar de $0.06
Om het verhaal legendarisch te maken zou een bear-market bodem op $6.9K geniaal zijn.

69K en 6,9K.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:20

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Buy the fucking dip
neefjes
zover moeten inzoemen dat je er scheel van kon worden en dat alleen om beweging in de markt te zien man man man dat waren nog eens tijden.. :'(

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
0.75 rate hike

• Tominatie
  • Niet online

• Pelox
Check die chart. Lol..

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Heel die Europese unie is waardeloos en hadden we nooit aan moeten beginnen. Betalen betalen voor andere landen en waarom?! We krijgen er alleen maar ellende voor terug.

• sjorremans
Leuk gevecht toch? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tominatie
  • Niet online
De 1 min chart gaat lijp.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Ja, net touwtrekken

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
Trading bots slaan op hol.

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

The Committee seeks to achieve maximum employment and inflation at the rate of 2 percent over the longer run. In support of these goals, the Committee decided to raise the target range for the federal funds rate to 1‑1/2 to 1-3/4 percent and anticipates that ongoing increases in the target range will be appropriate. In addition, the Committee will continue reducing its holdings of Treasury securities and agency debt and agency mortgage-backed securities, as described in the Plans for Reducing the Size of the Federal Reserve's Balance Sheet that were issued in May. The Committee is strongly committed to returning inflation to its 2 percent objective.

• Pelox
roflexx schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:02:
Heel die Europese unie is waardeloos en hadden we nooit aan moeten beginnen. Betalen betalen voor andere landen en waarom?! We krijgen er alleen maar ellende voor terug.
Precies. Uit Europa, grenzen dicht en iedereen die hier niets te zoeken heeft wegsturen.

Zero.

• sjorremans
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:03:
[...]

Precies. Uit Europa, grenzen dicht en iedereen die hier niets te zoeken heeft wegsturen.
Amen!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Ben je serieus of...?

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
[...]

Dat is al geprobeerd dat was ook geen succes.

• Pelox
Ja. We zijn alleen 50 jaar te laat. Net zoals we nu te laat zijn met verkopen.. dan maar hodl en kijken of je er nog iets mee kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 15-06-2022 20:07 ]

Zero.

• twain4me

twain4me

roflexx schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:02:
om het toch ontopic te houden... we betalen toch wel in een of andere shitcoin?

• Kol Nedra
  • Nu online
REKTERINO!!!
FEEST

kom maar op met die wick onder de 19k!

[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 15-06-2022 20:07 ]

nothing stops this train

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10
twain4me schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:06:
om het toch ontopic te houden... we betalen toch wel in een of andere shitcoin?
Je hebt het over de euro? O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• sjorremans
Waar blijft die dikke groene staaf?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:42
incoming!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWrXcEFFEPHr_v6uKW1yHlbsQL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/90MK5Y8VuSAxQXljkuOZEvMA.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:07:
REKTERINO!!!
FEEST

kom maar op met die wick onder de 19k!
Voorlopig doet de koers niets wat die niet gedaan zou hebben op basis van de hourly trend.

• Pelox
Clownenmarkt.

Zero.

• Kol Nedra
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:08:
[...]

Voorlopig doet de koers niets wat die niet gedaan zou hebben op basis van de hourly trend.
keek op de 1 minute chart op aggr ^^

nothing stops this train

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-11 12:01
En op naar de 14-16k 🙌🏼🥲

• Tominatie
  • Niet online
20K gaat het wel houden vandaag. Lijkt mij sterk dat we daar al doorheen gaan.

Sterkte boys.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:09:
20K gaat het wel houden vandaag. Lijkt mij sterk dat we daar al doorheen gaan.

Sterkte boys.
We zitten er angstig dichtbij.

• Pelox
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:11:
[...]

Hij is de grootste bear in de sc. Volgens mij was het sarcasme.

Zero.

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:11:
[...]

nothing stops this train

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:59:
Oh, Benjamin is aan het streamen rond de Fed.
Dat ga ik aan laten staan, hopelijk geeft ie een mooie samenvatting.

Terwijl nog een beetje in de tuin werken, als inflatie blijft doorgaan heb ik tenminste verse groenten, hah.
Hij wist door de crashes heen te komen naar de persverklaring. 1 stemde tegen 75 basispunten en wilde 50, de rest stemde voor. Scheelt weer een persco kijken met Powell. Fijn om snel op de hoogte te zijn.

• PHPResource
Afbeeldingslocatie: https://imgflip.com/i/6jsafz

• Coldcat

Coldcat

HODL

Overigens weet ik me nog een vorige FED meeting the herinneren. Alles dik in het groen. Dag erna alles alsnog dik in het rood.

Ik vertrouw die boeven met het geld allemaal niet, HODL.

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://images.hive.blog/p/TZjG7hXReeVoAvXt2X6pMxYAb3q65xMju8wryWxKrsghkKe8JQoN8m1TjG4SpYzmAaCpKG1Nbhjr7LpGrUpG94hSZxRKwBSTmwuVobfAdKh2amLd1DUtSHcZtZhQTc8Y3Vcwg2Cs8GWPoC?format=match&mode=fit
Afbeeldingslocatie: https://images.hive.blog/p/TZjG7hXReeVoAvXt2X6pMxYAb3q65xMju8wryWxKrsghkLP53UySWwMqxYawcPGA3J1YUayJwDAC7uzu1B7rjTac8vhYinkCfhe8RCNB8f8awaopqSDoJ4NAPtTFbNWmPNNMrm4ynTV1bL?format=match&mode=fit

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moon!!!

• PHPResource
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNoaov-jEo2NwXbpH1njo4yRjfI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9m6mTK7Afsoj1inv8IUrpRuy.jpg?f=user_large

• Pelox
MEOOOOOWNNNN

Zero.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Ze pakken onze banen in en ze willen niet werken!!1!!!

• Tominatie
  • Niet online
Die weekly chart van BNB ziet er trouwens ook lijp uit. Na deze support is het gewoon heel lang niks. Er is echt niks opgebouwd de run omhoog, die was zo parabolisch.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ywK77km.png

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:11:
[...]

Hij is de grootste bear in de sc. Volgens mij was het sarcasme.
Nee man, ik geloof er niet in dat we de 20K al breken. Ik zie het wel als mogelijkheid de komende tijd, maar vandaag zou het wel heel snel zijn.

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:44
Als je deze bearmarket vijf altcoins zou moeten kiezen waarvan je goede hoop hebt dat ze in de volgende bullmarket een nieuwe all time high gaan neerzetten, welke altcoins zouden dat dan zijn?

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

JJ1984 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:19:
Als je deze bearmarket vijf altcoins zou moeten kiezen waarvan je goede hoop hebt dat ze in de volgende bullmarket een nieuwe all time high gaan neerzetten, welke altcoins zouden dat dan zijn?
UST
LUNA
SAFEMOON
XRP
SOL

Verwijderd

PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:13:
[...]

Roestige stukken blockchain _O-
Ben je in real life ook zo welbespraakt of lukt dit alleen online
Alleen online, in real life ben ik echt een tegenvaller. Echt een smerig Jan modaal Henkje, niets te vertellen ook thuis.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Bitcoin
Bitcoin
Bitcoin
Bitcoin
Bitcoin

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• mannowlahn
Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:16:
Die weekly chart van BNB ziet er trouwens ook lijp uit. Na deze support is het gewoon heel lang niks. Er is echt niks opgebouwd de run omhoog, die was zo parabolisch.
[Afbeelding]
Zou toch mooi zijn als die weer richting 35 dollar gaat. Überhaupt BNB boven de 100 sloeg eigenlijk nergens op.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:49
Hm ik ben geen mega alt coin enthousiast maar leuk om een rijtje vast te leggen voor later: ETH, BNB, DOT, LINk gaan er dan in. En dan als random twit special zeg ik : INJ 😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Te vroeg om te zeggen imo...

Nu koop ik enkel BTC en een flufje ETH.
Alts volgen later in de 'saaie fase' van de bear market.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Slonzo schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:21:
[...]

UST
LUNA
SAFEMOON
XRP
SOL
:o je vergeet CEL!

• Kol Nedra
  • Nu online
ADA
DOT
LIT
GLMR
BNB

nothing stops this train

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:21:
[...]

Zou toch mooi zijn als die weer richting 35 dollar gaat. Überhaupt BNB boven de 100 sloeg eigenlijk nergens op.
Want? Je bent van plan om BNB te kopen @35 USD?

• sjorremans
Link
Dot
Coti
GLMR
BNB

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:17:
[...]

Nee man, ik geloof er niet in dat we de 20K al breken. Ik zie het wel als mogelijkheid de komende tijd, maar vandaag zou het wel heel snel zijn.
De druk omlaag is wel groot, denk dat de 20 het echt niet gaat houden helaas

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03:52
ETH
ADA
LINK
DOT
VET (al doet VET hetzelfde als wat XRP heeft gedaan, namelijk mijn geld kapen)

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik neem aan dat er nog nieuws zal gegeven worden op de persconferentie zelf, dat kan de boel boosten of kelderen...

• Coldcat

Coldcat

HODL

Imgnrydrmr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:26:
Ik neem aan dat er nog nieuws zal gegeven worden op de persconferentie zelf, dat kan de boel boosten of kelderen...
Nee, heb gehoord dat het deze keer maar 1 zin is.

Bitcoin is going to zero!

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 15-06-2022 20:26 ]

• keanu_
ADA
COTI
VET
ETH
BabyDoge :+

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:26:
[...]

Nee, heb gehoord dat het deze keer maar 1 zin is.

Bitcoin is going to zero!
Daar kan Europa nog wat van leren, zo tijdsefficiënt! :D

• mannowlahn
HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:24:
[...]

Want? Je bent van plan om BNB te kopen @35 USD?
Nee maar dat was de prijs rond begin van bull. Is de circle weer rond. Geef weinig om BNB eerlijk gezegd.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Imgnrydrmr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:29:
[...]

Daar kan Europa nog wat van leren, zo tijdsefficiënt! :D
Met deze situatie weten we zeker dat Trump er over 2 jaar weer zit, dan maakt alles toch niet meer uit :D

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:29:
[...]

Nee maar dat was de prijs rond begin van bull. Is de circle weer rond. Geef weinig om BNB eerlijk gezegd.
Als je zelf niks met BNB wilt, is je wens om BNB naar 35USD te laten kelderen best wel een dick move, vind je niet? Je doet er zelf niks mee maar andere mensen worden genaaid.

• keanu_
Kijken hoe de woorden van Powell overkomen

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:30:
[...]

Met deze situatie weten we zeker dat Trump er over 2 jaar weer zit, dan maakt alles toch niet meer uit :D
Biden krijgt zeker geen nieuwe kans dat is wat we zeker weten.

dus het wordt Trump of...... ?

nothing stops this train

• Ypuh
Je mag blij zijn als er nog 5 zijn als deze beer voorbij is.

• Pelox
5 shitcoins die er nu nog niet zijn en over 5 jaar keihard rekt gaan, met aan de directietafel een milf, een prostituee, een oplichter, een miljardair en een hipstermoonboy.

Zero.

Pagina: 1 ... 89 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!