Deze grote investeringspartij zit vuistdiep in allerlei cryptoprojecten. Maar ze hebben onder andere een ETH positie (223k) die op $1092 geliquideerd zal worden...

Meer info hier:
https://twitter.com/coinb...&t=lO8bU-s1GrCqF6BasUsWoQ
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Alles wat met geleende crypto gedaan is, is op dit moment een dingetje. Zal nog wel meer komen denk ikGelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:17:
Dat 3AC is wel een "dingetje" mensen.
Deze grote investeringspartij zit vuistdiep in allerlei cryptoprojecten. Maar ze hebben onder andere een ETH positie (223k) die op $1092 geliquideerd zal worden...
[Afbeelding]
Meer info hier:
De rek is er wel uit met een koers die er maar +/- 30 usd vanaf zit...Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:17:
Klein duwtje nog na FOMCPartypsych schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:25:
[...]
De rek is er wel uit met een koers die er maar +/- 30 usd vanaf zit...
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Het is een grote shitshow aan het worden....ze vallen als domino steentjes om.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:17:
[Afbeelding]
Meer info hier:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dan hebben die vanmiddag problemen gehad of bijgestort.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:17:
[Afbeelding]
Meer info hier:
How we got here: pic.twitter.com/fQ0UG7CWwr
— greg (@greg16676935420) 14 juni 2022
Man, ma,... En dan is het nog geeneens 8 uur. 'k Ben echt benieuwd naar vanavond!
En de volgende bull gaat de gehele nieuwe aanwas (en diegene die er nu niet van leren) er gewoon weer met boter en suiker inzwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:33:
[...]
Het is een grote shitshow aan het worden....ze vallen als domino steentjes om.
Twee wicks er doorheen zelfs, wel reject maar uiteindelijk is ie dan niet geheel valide meer volgens mij. Van mij mag je gebroken worden hoor, gains voor allenDarrell schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:12:
Trendlijntje van die ouwe @YES piept en kreunt en dreigt te bezwijken.
Is al een aantal dagen aan de gang.... Ik lig er niet wakker van.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:39:
In ander nieuws, de algoritmische stablecoin van Justin Sun (TRON) USDD is z'n peg aan het verliezen. Op elke andere dag zou dit hoofdpagina nieuws zijn....
[Afbeelding]
Waar ik wel bang voor ben is dat Saylor rekt gaat. Dan staan echt alle alt coins in ieder geval op 0,0...?
Ja true. Niet helemaal actueel. Wel opmerkelijk dat het algoritme dus niet in staat blijkt de peg te herpakken. Maar dan kan ook te maken hebben met deze extreme marktomstandighedenzwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:42:
[...]
Is al een aantal dagen aan de gang.... Ik lig er niet wakker van.
Waar ik wel bang voor ben is dat Saylor rekt gaat. Dan staan echt alle alt coins in ieder geval op 0,0...?
De meeste van ons hebben vanavond tenminste nog te eten.
Al is het maar water en brood zonder beleg.
Rekt.
Denk dat het een kwestie van tijd is, dat het hele Justin Sun/Tron ecosysteem/imperium collapsed.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:39:
In ander nieuws, de algoritmische stablecoin van Justin Sun (TRON) USDD is z'n peg aan het verliezen. Op elke andere dag zou dit hoofdpagina nieuws zijn....
[Afbeelding]
Die shit is al veel te lang in de running. Ik weet nog goed dat Tron op binance werd gelist, bizarre airdrops kreeg je toen.
Zijn er überhaupt mensen die daar iets mee doen? Die kwam uit in de week van de Luna crash. Kan mij niet voorstellen dat er mensen in USDD gegaan zijn met dat in het achterhoofd. En waarom zou je ook terwijl je USDT, USDC etc. kunt gebruiken?Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:39:
[Afbeelding]
Ik denk het ook. Een goede maat van mij zit al sinds het begin maximaal in TRX. En ondanks alle red-flags krijgt ie dagelijks bakken aan shitcoin reward/drops. Het is allemaal troep maar als je er maar genoeg van krijgt (en in zijn geval omzet naar TRX) ben je tot nu toe er zeker niet slechter van geworden.Tominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:46:
[...]
Denk dat het een kwestie van tijd is, dat het hele Justin Sun/Tron ecosysteem/imperium collapsed.
Die shit is al veel te lang in de running. Ik weet nog goed dat Tron op binance werd gelist, bizarre airdrops kreeg je toen.
Dan mag ik weer gaan aanhoren hoe hij met z'n TRX bakken meer rendament heeft gemaakt dan Bitcoin. En er is geen woord aan gelogen
Gelukkig doet de waarde van mijn crypto PF helemaal niks met mijn dagelijkse gang van zakenTominatie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:44:
Ach relativeren jongens.
De meeste van ons hebben vanavond tenminste nog te eten.
Al is het maar water en brood zonder beleg.
Rekt.
Mogelijks omdat USDT / USDC centralized zijn. Trouwens, het is erg twijfelachtig of USDT de zaakjes wel goed op orde heeft qua collateral.dehardstyler schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:49:
[...]
Zijn er überhaupt mensen die daar iets mee doen? Die kwam uit in de week van de Luna crash. Kan mij niet voorstellen dat er mensen in USDD gegaan zijn met dat in het achterhoofd. En waarom zou je ook terwijl je USDT, USDC etc. kunt gebruiken?
irony > *
https://www.theverge.com/...n-cryptocurrency-poloniexGelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:50:
[...]
Ik denk het ook. Een goede maat van mij zit al sinds het begin maximaal in TRX. En ondanks alle red-flags krijgt ie dagelijks bakken aan shitcoin reward/drops. Het is allemaal troep maar als je er maar genoeg van krijgt (en in zijn geval omzet naar TRX) ben je tot nu toe er zeker niet slechter van geworden.
Dan mag ik weer gaan aanhoren hoe hij met z'n TRX bakken meer rendament heeft gemaakt dan Bitcoin. En er is geen woord aan gelogen
Artikel over Sun's praktijken
Dat klopt, maar ondanks die problemen, heb ik daar veel meer vertrouwen in dan een hagelnieuwe stabelcoin van Justin Sun. Niet onterecht blijkt nu.Uncle_Charles schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:51:
[...]
Mogelijks omdat USDT / USDC centralized zijn. Trouwens, het is erg twijfelachtig of USDT de zaakjes wel goed op orde heeft qua collateral.
Ik had die op een lijstje staan voor eventueel wat dca in de toekomst. Ik hou het maar even bij Bitcoin en eth.
Alhoewel, when fear…
Het is sterker dan mezelf... sorry, but here we godehardstyler schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:55:
[...]
Dat klopt, maar ondanks die problemen, heb ik daar veel meer vertrouwen in dan een hagelnieuwe stabelcoin van Justin Sun. Niet onterecht blijkt nu.
Geen geloof omdat USDD project van JS is, of omdat het een algorihtmic stablecoin is?
irony > *
Als dat gaat falen hebben we nog AVAX, maar anders gaan de elite en de banken het winnen
nothing stops this train
Hoezo in mijn handen? 't Is Shahaf Bar Geffen met z'n COTI bende die voor de uitrol verantwoordelijk is.Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:00:
Hoe gaat het met Djed stablecoin @Uncle_Charles ? geen ponzi scheme toch? alle hoop ligt in jouw handen!
Als dat gaat falen hebben we nog AVAX, maar anders gaan de elite en de banken het winnen
Maar SigUSD (op ERG) welke minimale implementatie is van DJED behoudt de peg vlotjes. Heeft momenteel een reserve ratio van 360%
[ Voor 4% gewijzigd door Uncle_Charles op 15-06-2022 17:09 ]
irony > *
Djedd, coti, en DAG! Kom maar opKol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:00:
Hoe gaat het met Djed stablecoin @Uncle_Charles ? geen ponzi scheme toch? alle hoop ligt in jouw handen!
Ben ondertussen ook al mijn coti STACK langzaam aan het vergroten
[ Voor 8% gewijzigd door sjorremans op 15-06-2022 17:04 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Nu zoek ik een paar tweakers die ieder een paar woorden willen onthouden
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
WTF is dit.Uncle_Charles schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:58:
[...]
Het is sterker dan mezelf... sorry, but here we go
[YouTube: Justin Sun Wow Wow Wow in 4k UHD]
Ja.Geen geloof omdat USDD project van JS is, of omdat het een algorihtmic stablecoin is?
Ik stuur je zo de woorden via pm. Deze moet je gebruiken voor de installatie. Klik op recover en dan de woorden invoeren. Thats it. Kind doet de was!Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:03:
Daar is die dan:
[Afbeelding]
Nu zoek ik een paar tweakers die ieder een paar woorden willen onthoudenWie heeft een goed geheugen?
Zero.
Werkt dat beter dan de standaard combinatie? Ik heb het menu gevonden.Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:17:
[...]
Ik stuur je zo de woorden via pm. Deze moet je gebruiken voor de installatie. Klik op recover en dan de woorden invoeren. Thats it.
Gewoon je scherm draaien, niks aan de handVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:18:
BTC up or down?
Bang dat we nog harder omlaag gaan.
Naar rechtsVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:18:
BTC up or down?
Bang dat we nog harder omlaag gaan.
Naar links kunnen we helaas niet, anders had snollebolleke wat muziek onder de grafiek kunnen zetten.
Lijkt me typisch een event om even te stijgen, FOMO, daarna iedereen rekt te laten gaan met een mega rode candle, om daarna weer up te vertrekken.
Let op: niet zo goed voor je humeur;
Buy the dip, of wen -95%?
Dat weet iedereen toch al, waarom dat zo opbrengen?blabla1986 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:27:
Mocht je al wat langer altcoins vasthouden, stel dan CMC eens in op % in 90 dagen.
Let op: niet zo goed voor je humeur;
Buy the dip, of wen -95%?
spoiler: titleOm er maar even wat pareltjes uit te pakken: ETH -60% AVAX -80%, ATOM -77% FTM -82% RNDR -86%
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik denk een rode candle voorafgaand aan de meeting, vervolgens een slecht nieuws gesprek die tot een rode candle leidt, gevolgd door een flinke opleving in de vorm van een rode candle. De berichten voor de zomer zijn ook rood, net als de berichten voor de aandelen en hypotheken markt.Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:26:
Wat denken jullie van de FED vanavond?
Lijkt me typisch een event om even te stijgen, FOMO, daarna iedereen rekt te laten gaan met een mega rode candle, om daarna weer up te vertrekken.
It's all a bubble and the FED is stupid:
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 15-06-2022 17:31 ]
Pfff oké laatste dan, even goed kijken wat je typt voordat je op send drukt.
UberLurker Departement #GG.
Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:37:
Ik ga weer. Alles is zo negatief hier. Ik ga naar het Viva forum. Daar praten ze wel over groene candles. dildo's.
Mwa, als je niet dagelijks met je portfolio bezig bent, dan schrik ik er toch wel van. Helemaal dus niet om even wat zout in de ogen te strooien. Ik heb er inderdaad zelf ook flink wat verliezen door geleden en ondanks dat ik het geld kan missen, raakt het me toch wel. Gelukkig wel een groot gedeelte eruit gehaald, maar juist doordat ik er niet teveel mee bezig wil zijn, ben ik nu bagholder geworden van wat shitcoins. Het is voor mij mijn 2e bear, maar achteraf kijkend zijn er toch weer heel veel dingen die ik anders zou doen.Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:28:
[...]
Dat weet iedereen toch al, waarom dat zo opbrengen?
zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:38:
Ik ga weer. Alles is zo negatief hier. Ik ga naar het Viva forum. Daar praten ze wel over groene candles. dildo's. kaarsen.
Hahahaaahah!!wian schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:38:
Wat me vandaag meevalt is dat er geen paniek berichten zijn van mensen die al hun geld kwijt zijn. Zouden we dan toch geleerd hebben van de vorige dips en alleen gokken met geld dat we kunnen missen?
Nee
UberLurker Departement #GG.
Waar haal je dat gouden crypto advies vandaan? Hier op tweakers zitten alleen n00bs die geld verliezen.
Jij leest duidelijk een ander topic op Viva dan ik. Volgens mij gaat het nu over het feit of bitcoin een intrinsieke waarde van zichzelf heeft. En of je niet beter je geld in aandelen had moeten steken.Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:37:
Ik ga weer. Alles is zo negatief hier. Ik ga naar het Viva forum. Daar praten ze wel over groene candles.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij hoeft bij pas bij $3500 collatoral bij de storten. Daar zijn we nog niet echt in de buurt.zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:42:
[...]
Is al een aantal dagen aan de gang.... Ik lig er niet wakker van.
Hij heeft deze tweet gisteren nog maar eens aangehaald.MicroStrategy has a $205M term loan and needs to maintain $410M as collateral. $MSTR has 115,109 BTC that it can pledge. If the price of #BTC falls below $3,562 the company could post some other collateral. See slides 11-12 in Q1 2022 presentation. #HODLhttps://t.co/9WHsIB6Usx
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 10 mei 2022
Ah nu snap ik hem. Er zijn genoeg waarschuwingen geweest van de experts. Je geloofd in iets of niet. Als dat laatste het geval is komt het ooit goed.blabla1986 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:38:
[...]
Mwa, als je niet dagelijks met je portfolio bezig bent, dan schrik ik er toch wel van. Helemaal dus niet om even wat zout in de ogen te strooien. Ik heb er inderdaad zelf ook flink wat verliezen door geleden en ondanks dat ik het geld kan missen, raakt het me toch wel. Gelukkig wel een groot gedeelte eruit gehaald, maar juist doordat ik er niet teveel mee bezig wil zijn, ben ik nu bagholder geworden van wat shitcoins. Het is voor mij mijn 2e bear, maar achteraf kijkend zijn er toch weer heel veel dingen die ik anders zou doen.
Door the Hodlen wist ik alles te kunnen verliezen. Door ervaring weet ik nu dat ik een volgende keer winst ga pakken.
Er is enorm veel lucht terecht uit de scene gevlogen. Ondeugdelijke organisaties die hun winst behalen uit onrendabele leningen waaronder Celsius etc etc. Genoeg om iedereen voor even weer met de voetjes op de vloer te krijgen.
Voor iemand die nu 2 bullcycles en 1 bearcycle heeft meegemaakt zie ik zoveel gelijkenissen. Ook al is het macro economisch wel DifFeReNT!1!
Genoeg reden om m'n celsius verlies af te schrijven en vol goede moed rustig doorgaan met DCA posities op te bouwen en bags te vullen
Die hebben ook tot het aller aller laatste moment gewacht om te verkopen?Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:42:
weet niet of het waar is maar...... not good!
[Afbeelding]
Voor een jaartje en daarna gebeurt precies hetzelfde en staren mensen zich blind op APY's van 20% enzoPHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:44:
Er is enorm veel lucht terecht uit de scene gevlogen. Ondeugdelijke organisaties die hun winst behalen uit onrendabele leningen waaronder Celsius etc etc. Genoeg om iedereen voor even weer met de voetjes op de vloer te krijgen.
Hebzucht is een niet te onderschatten natuurkracht
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daarnaast ook een hoop humor.
Btw: gin-tonic gaat niet meer met deze koersen. Iemand nog een tip voor een goedkoop drankje? Niet te zoet aub
[ Voor 34% gewijzigd door wian op 15-06-2022 17:51 ]
En wat is je grootste advies?PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:44:
Ongeacht deze ellende.. hoe bullish zou het zijn als wederom de ath van vorige bullcycle een support gaat vormen van deze bearcycle. Zou betekenen dat we vanaf een heel lange tijd sideways gaan met wat wicks up en down. Btc wordt weer dood verklaard.
Voor iemand die nu 2 bullcycles en 1 bearcycle heeft meegemaakt zie ik zoveel gelijkenissen. Ook al is het macro economisch wel DifFeReNT!1!
Genoeg reden om m'n celsius verlies af te schrijven en vol goede moed rustig doorgaan met DCA posities op te bouwen en bags te vullen
Dat de vooruitzichten er wellicht nu heel slecht uitzien, echter dat dit vaker is voorgekomen. We've been here before. En in dat geval is DCA inkopen van BTC de beste strategie omdat de bodem niet te timen valt. Of je moet wachten op een bevestigde trend reversal. Voorts komt daar nog een moeilijk te volgen advies bij, sell targets bepalen zodat je zonder emotie op tijd uit stapt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je hebt "Buy high, sell low" aangevinkt denk ikBTFD schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:13:
Zelf mijn auto-invest weet de hoogste pieken uit te zoeken om wat BUSD te swappen!
Verwijderd
Spiritus.wian schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:50:
Ben hier een irreguliere gast en gedeelde smart is inderdaad halve smart.
Btw: gin-tonic gaat niet meer met deze koersen. Iemand nog een tip voor een goedkoop drankje? Niet te zoet aub
En van die hebzucht probeer ik weer dankbaar gebruik te maken. Zal vooral bezig zijn waar de hype deze keer land. Want met een klein bedrag is daar een leuk groot bedrag te verdienen (ultra shitcoins).anandus schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:47:
[...]
Voor een jaartje en daarna gebeurt precies hetzelfde en staren mensen zich blind op APY's van 20% enzo
Hebzucht is een niet te onderschatten natuurkracht
Echter als je meer investeert (ipv inzet bij shitcoins) is dat geen handige optie
wian schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:50:
Ben hier een irreguliere gast en gedeelde smart is inderdaad halve smart.

Brandstof van m'n studententijd.
De berichten dat alle bitcoin van de exchanges gehaald werd heeft de koers ook geen goed gedaan. Het zal allemaal wel.Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:42:
[Afbeelding]
BTFD schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:13:
Zelf mijn auto-invest weet de hoogste pieken uit te zoeken om wat BUSD te swappen!
Waah schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:17:
[...]
Je hebt "Buy high, sell low" aangevinkt denk ik
Toevallig vandaag met een collega gesproken die zich al een tijdje in TA verdiept en de historie enzo. Tot nu toe is het nog nooit voorgekomen dat BTC door de supportlijn van de previous high zakte. Dus de 20k, die werd vandaag al een keer getest en hield stand. Pas als BTC door die supportlijn heenzakt, zijn de rapen ECHT gaar volgens hem en wordt het een lawine naar beneden.PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:44:
Ongeacht deze ellende.. hoe bullish zou het zijn als wederom de ath van vorige bullcycle een support gaat vormen van deze bearcycle. Zou betekenen dat we vanaf een heel lange tijd sideways gaan met wat wicks up en down. Btc wordt weer dood verklaard.
Na ruim een uur basis uitleg van zijn redenatie, begon ik er zowaar waarheid in te zien. Hij short nu ongeveer alles wat maar enige vorm naar beneden gaat en harkt op die manier bakken met geld binnen, al maanden. Heb zijn portfolio en historie mogen aanschouwen, en vroeg me serieus af waarom hij nog werkte voor een baas. “Voor de sociale contacten”
Dat klinkt als “too good to be true“ - zou hem helemaal uithoren over de typische TA patronen waarop hij besluit te shorten.Dakillerbean schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:30:
[...]
Toevallig vandaag met een collega gesproken die zich al een tijdje in TA verdiept en de historie enzo. Tot nu toe is het nog nooit voorgekomen dat BTC door de supportlijn van de previous high zakte. Dus de 20k, die werd vandaag al een keer getest en hield stand. Pas als BTC door die supportlijn heenzakt, zijn de rapen ECHT gaar volgens hem en wordt het een lawine naar beneden.
Na ruim een uur basis uitleg van zijn redenatie, begon ik er zowaar waarheid in te zien. Hij short nu ongeveer alles wat maar enige vorm naar beneden gaat en harkt op die manier bakken met geld binnen, al maanden. Heb zijn portfolio en historie mogen aanschouwen, en vroeg me serieus af waarom hij nog werkte voor een baas. “Voor de sociale contacten”
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zou echt fijn zijn als alles gewoon bij 1 gehouden kon worden maar het lijkt wel of veiligheid of fees
Zero.
Nog even en GLMR flipt ETH.....Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Zo goed als alle alts doen het beter dan btc en eth.. had beter vol in de alts kunnen zitten geloof ik..
Of... ergste pijn moet nog komenPelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Zo goed als alle alts doen het beter dan btc en eth.. had beter vol in de alts kunnen zitten geloof ik..
10m shiba coins aankopen dan!Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Lambo park
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
? Je kunt dan toch gewoon kopen via Binance en dan naar je eigen wallet sturen?dglavimans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Hm zo Ledger Nano X is wel verleidelijk.. Maar het enige waar ik mee zit is dat het kopen ervan best hoge fees geeft via de Ledger zelf, dus moet je alsnog een Binance gebruiken ervoor![]()
Zou echt fijn zijn als alles gewoon bij 1 gehouden kon worden maar het lijkt wel of veiligheid of fees
Zit je wel iedere keer met withdrawal fees, en dat is ook niet echt rendabel voor kleinere aankopen.
Ja dat zeg ik, dan heb je dus niet maar 1 ding maar moet je alsnog een exchange gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:52:
[...]
? Je kunt dan toch gewoon kopen via Binance en dan naar je eigen wallet sturen?
Zit je wel iedere keer met withdrawal fees, en dat is ook niet echt rendabel voor kleinere aankopen.
Ga er wel 1 halen denk ik zit al een tijdje te kijken om alles ergens onder te brengen.. Dan maar gelijk goed
Je kan ook via Ledger Live aankopen doen via Moonpay of andere creditcard services. SEPA werkt daar ook zie ik, en hoef je geen exchange te gebruiken en extra stappen te ondernemen om het te withdrawn.dglavimans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:53:
[...]
Ja dat zeg ik, dan heb je dus niet maar 1 ding maar moet je alsnog een exchange gebruiken![]()
Ga er wel 1 halen denk ik zit al een tijdje te kijken om alles ergens onder te brengen.. Dan maar gelijk goed
[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 15-06-2022 18:57 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik las hier eerder wel een plausibele verklaring van ik dacht @Malarky . Over dat wanneer posities onder water komen deze eerder in BTC of ETH worden afbetaald/geliquideerd omdat deze als enige voldoende liquide te om waarde er uit te krijgen. If that makes sense.Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Het zou ook betekenen dat het geloof er nog niet uit is, en dus ook nog geen kapitulatie
Op NPO1 is om 20:00 gewoon het staatsjournaal gevolgd door tussen Kunst en kitsch en Busje komt zo te zien.Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:55:
Iemand al een link voor de Nu.nl liveblog, of wordt het gewoon integraal uitgezonden op NPO1?
Ja er wordt een extra nos nieuwsbulletin uitgezonden als het hoge woord eruit is.Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:55:
Iemand al een link voor de Nu.nl liveblog, of wordt het gewoon integraal uitgezonden op NPO1?
https://www.federalreserve.gov/live-broadcast.htmkeanu_ schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:54:
Is er een livestream van de FOMC meeting pressconference?
Preceptie is zo'n mooi ding. Alle alts zijn bijna volledig leeg gestroomd. Maar een dag wat groen en ze doen het beterPelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:47:
Gouden kansen weer voor iedereen. Dit zijn de dagen dat je blij moet zijn! De meeste mensen willen altijd op de top kopen en weten niet hoe snel ze de knip moeten trekken want anders missen ze de boot. En zodra alles weer leeg loopt zijn ze de interesse in Bitcoin verloren en posten ze het liefst nog screenshots van een chart die naar beneden gaan en roepen dan ZIE JE NOU WEL!
Op 64K roepen Ah kak man, naar die grafiek kijkende was het zo easy om op de bodem in te stappen. Was ik er toen maar bij. Had ik het toen maar gedaan. Had ik er maar meer in gegooid. En dan is het nu zo ver. Maar waar zijn ie mensen dan?
Ik vind het altijd weer prachtig hoe die psychologie in Crypto werkt. Ik ben iig weer klaar voor een nieuwe bullrun.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Waar baseert hij dit op?Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:42:
[Afbeelding]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik vind het vooral bijzonder dat iedereen die hoopte dat btc zou crashen zodat ze in konden stappen in geen velden te bekennen zijn. Dit wilden ze toch?DAMAGE schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:01:
[...]
Preceptie is zo'n mooi ding. Alle alts zijn bijna volledig leeg gestroomd. Maar een dag wat groen en ze doen het beterLove it!
Gouden kansen weer voor iedereen. Dit zijn de dagen dat je blij moet zijn! De meeste mensen willen altijd op de top kopen en weten niet hoe snel ze de knip moeten trekken want anders missen ze de boot. En zodra alles weer leeg loopt zijn ze de interesse in Bitcoin verloren en posten ze het liefst nog screenshots van een chart die naar beneden gaan en roepen dan ZIE JE NOU WEL!
Op 64K roepen Ah kak man, naar die grafiek kijkende was het zo easy om op de bodem in te stappen. Was ik er toen maar bij. Had ik het toen maar gedaan. Had ik er maar meer in gegooid. En dan is het nu zo ver. Maar waar zijn ie mensen dan?
Ik vind het altijd weer prachtig hoe die psychologie in Crypto werkt. Ik ben iig weer klaar voor een nieuwe bullrun.
Zo gaat het altijd. Heb me er ook jaren aan geirriteerd etc. Uiteindelijk is het je energie niet waard. Jouw coins, jouw fiat, jouw gains en jouw toekomst. Als btc zijn ath in ons leven nog niet bereikt heeft en die lui vervolgens alleen praten en nooit kopen zijn wij degene die het laatst lachenHollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:05:
[...]
Ik vind het vooral bijzonder dat iedereen die hoopte dat btc zou crashen zodat ze in konden stappen in geen velden te bekennen zijn. Dit wilden ze toch?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Zo werkt het toch altijd. In een sterke uptrend wil iedereen en z'n moeder kopen, in een sterke downtrend wil niemand die roestige stukken blockchain met een stok aanraken.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:05:
[...]
Ik vind het vooral bijzonder dat iedereen die hoopte dat btc zou crashen zodat ze in konden stappen in geen velden te bekennen zijn. Dit wilden ze toch?
Vertrouwen is weg.
[ Voor 45% gewijzigd door HollovVpo1nt op 15-06-2022 19:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/IRLqIGW9UmteRAndZTgy8qxE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hTFbzQBGOMz772rnxVnCoSZG.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Rze0h3V9u1GdqGv0nCQVByXR.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/j90PxDAGwz91ssZ6JF0bf5kC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zmo3cYUEyt2pwWt1H9Hr4SrG.jpg?f=fotoalbum_large)