Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.645 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:25
Waah schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:32:
[...]

Bij Binance is ook vrij duidelijk waar ze hun geld vandaan halen... Het is wel triest dat na zoveel projecten eigenlijk enkel maar een handvol serieuze bedrijven is dat niet voor de quick win gaan. Binance is zo'n bedrijf.

Enne moet je niet zoveel maanden wachten voor een username-wijziging? O-) Dus Jaapio kan nog niet eens terug naar zijn oude naam.
eens, ik voel mij het veiligste bij Binance en Kraken

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
Wat mij betreft komen we nooit meer onder die 20k. Ik haal die lage buy orders graag weg.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:31
@Verwijderd Mooi dat je weer terug bent maar hou je jezelf wel in de gaten mien jong. Je huidige username heb je met een reden (en ik vermoed wat de reden was) en ik hoop niet dat je je straks weer moet melden bij de brijder :>

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

anti elppa schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:55:
Ik sta ook niet gek te kijken als we een inverse kerstboom krijgen straks
Daar is die dan

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
jvel92 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:33:
De ECB zit inmiddels ook al een paar uur in een spoedvergadering. Benieuw of ze echt zo gek zijn om de geld printer weer aan te zetten, net nu ze amper zijn begonnen met renteverhogingen. Vroeg of laat gaat dat als een boomerang terugkomen. Blijft natuurlijk ook een enorm dilemma met de Zuid Europese schuldenlast, waardoor de ECB maar zeer beperkt ruimte heeft om te bewegen. Zal ooit een politieke oplossing voor moeten komen.

Ook iets om in de gaten te houden is Japan. Waar de rente ook stijgt terwijl ze aan Yield Curve Control doen, oftewel kopen hun eigen bonds op om de rente onder de 0,25 te houden. Afgelopen dagen al meerdere keren boven de 0,25 geweest.
Het geld vloeit op het moment toch wel mooi naar Rusland en de rest van de wereld :P

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
$21,000 !

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:50
Nexo funds are safu - Bron.

Enkel de token is 85% aan waarde verloren, maar niets aan de hand dus.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:40:
[...]

kraken is nu al vaker voorgekomen dat ze zonder reden een account blokkeren, je krijg dan wel tijd om funds eraf te halen, maar meer niet. bij mij en fam al 2 x voorgekomen en op reddit las ik er nog meer.

binance vind ik ruk voor ons om ff geld over te maken sinds ideal/sepa niet meer gaat.

voorlopig dus crypto.com en coinbase voor mij

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
markisoke schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:18:
20% korting op de Nano X en Nano S+ bij https://www.ledger.com/ met kortingscode NYKNYC
[Afbeelding]
Gisteren besteld, maar het ging mis bij mijn order omdat er geen voorraad was. Geld is wel afgeschreven helaas... nu nog wachten op de support reactie.

• Slux
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:40:
[...]

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in een Coinbase dan een Binance, Binance blijft een shady chinees/Aziatisch bedrijf imo,

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Op de hourly worden enkele rode candles afgewisseld met ene groene, maar blijft een downtrend.
#partypooper

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 12:03

• ByteMe_
  • Niet online
19k!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

knakworst

Get more sats!

Spoiler. Vanmiddag pas.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 15-06-2022 13:53 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:45

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slux schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:48:
[...]

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in een Coinbase dan een Binance, Binance blijft een shady chinees/Aziatisch bedrijf imo,
Voor u en andere Coinbase gebruikers: een deel van mijn inleg stond er bijna vast en als dat gebeurd is er geen support... Althans ten tijde toen dat mij overkwam (is hier wel een topic van, begin dit jaar ergens). Je krijgt doodleuk een mailtje dat er buiten USA geen support meer is.

Dus als onramp gebruiken, fijn. Maar iets er lang parkeren.... ik zou het niet doen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Geen nut zo een opmerkingen 8)7

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:14
Daar hoort een babe bij !

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:04
forzaracing schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:54:
[...]

Geen nut zo een opmerkingen 8)7
0k. ;)

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
M00n! Had ondertussen wel een 20KEUR babe verwacht :+

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

De ECB zit inmiddels ook al een paar uur in een spoedvergadering. Benieuw of ze echt zo gek zijn om de geld printer weer aan te zetten, net nu ze amper zijn begonnen met renteverhogingen. Vroeg of laat gaat dat als een boomerang terugkomen. Blijft natuurlijk ook een enorm dilemma met de Zuid Europese schuldenlast, waardoor de ECB maar zeer beperkt ruimte heeft om te bewegen. Zal ooit een politieke oplossing voor moeten komen.

Ook iets om in de gaten te houden is Japan. Waar de rente ook stijgt terwijl ze aan Yield Curve Control doen, oftewel kopen hun eigen bonds op om de rente onder de 0,25 te houden. Afgelopen dagen al meerdere keren boven de 0,25 geweest.
Euro is een doodlopend paadje imho.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:42
markisoke schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:18:
20% korting op de Nano X en Nano S+ bij https://www.ledger.com/ met kortingscode NYKNYC
[Afbeelding]
Bedankt! Komt mij heel goed uit! Het is voor mij tijd om een deel van de exchange af te halen.

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:30:
ECB met 'goed' nieuws gekomen ofzo :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6p9zzEsFEkmRusDyf7Jev-UE4o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oHJVw2MVAyWwNcMr8nUz2qkr.jpg?f=user_large

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Darrell schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Euro FIAT is een doodlopend paadje imho.
fixed it for you

irony > *

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Goddomme dit is wel de slechste babe ever van je. Maar past wel bij 20K Euro. User die daar om vroeg: kijk wat je hebt gedaan }:|

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eerst maar die fomc meeting en announcement afwachten. En wat er uit de spoedmeeting bij de ECB komt. Financiële markten reageren er als eerste op en mensen willen het liefst hun risk on assets als eerste in de uitverkoop doen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Een maatregel van de ECB die binnen twee weken weer teruggedraaid wordt, is meer dan zorgwekkend.

Welke maatregel dat is boeit helemaal niet. Het feit dat het effect van hun maatregel niet is wat ze ervan verwachtten of zelfs tegengestelde effecten heeft is erg, erg zorgwekkend.

Had ik al gezegd dat ik het zorgwekkend vind? Nou, dat is het.

Waarom? ECB zou juist de instantie moeten zijn die gedecideerd beslissingen neemt en weet waar ze mee bezig zijn. Het gaat ten slotte over de economie en over het lot van vele miljoenen mensen... (zo niet miljarden en de wereldeconomie, maar ik wil het niet opblazen) Dat zo'n instantie van alle instanties dan een beslissing neemt die geen of negatieve effecten heeft zegt imo alles over de staat van de huidige wereldeconomie. Een kantelpunt, omslagpunt of 'op de rand van instorten'? Geen idee, maar zorgwekkend is het wel. Erg zorgwekkend.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Acidrain schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:41:
@Verwijderd Mooi dat je weer terug bent maar hou je jezelf wel in de gaten mien jong. Je huidige username heb je met een reden (en ik vermoed wat de reden was) en ik hoop niet dat je je straks weer moet melden bij de brijder :>
Haha ja komt goed, vandaag ff lekker de tijd voor maar dat veranderd helaas met ingang morgen. Dus af en toe zal ik er minder tot niet zijn.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

knakworst

Get more sats!

Bitcoinnnnnnnect logo is terug. Bullish.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:55

NeoflexNL

Forever young

MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Een maatregel van de ECB die binnen twee weken weer teruggedraaid wordt, is meer dan zorgwekkend.

Welke maatregel dat is boeit helemaal niet. Het feit dat het effect van hun maatregel niet is wat ze ervan verwachtten of zelfs tegengestelde effecten heeft is erg, erg zorgwekkend.

Waarom? ECB zou juist de instantie moeten zijn die gedecideerd beslissingen neemt en weet waar ze mee bezig zijn. Het gaat ten slotte over de economie en over het lot van vele miljoenen mensen... (zo niet miljarden en de wereldeconomie, maar ik wil het niet opblazen) Dat zo'n instantie van alle instanties dan een beslissing neemt die geen of negatieve effecten heeft zegt imo alles over de staat van de huidige wereldeconomie. Een kantelpunt, omslagpunt of 'op de rand van instorten'? Geen idee, maar zorgwekkend is het wel. Erg zorgwekkend.
Eens! Het zijn eigenlijk ook allang geen monetaire instrumenten meer.. er moeten nu politieke, sociaal-economische beslissingen gemaakt worden.

Ik ben blij dat ik ze niet hoef te nemen overigens..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fckng hell.....

2 meetings verder en dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4nIYznbt6iItLJvxGO7F9TeW9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gVLtRhoCB9USjkx6Q0CWroHB.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:05:
fckng hell.....

[Afbeelding]
Ja duh... :F geen meetings meer voor jou dus. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
fckng hell.....

[Afbeelding]
en bijna 1k ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:06:
[...]

Ja duh... :F geen meetings meer voor jou dus. d:)b
Oeh, dat zou lekker zijn. Helaas heb ik er nog 6 vandaag. Om 23:00 de laatste.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:14
MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Extra rente verhoging ? Gat tussen de Duitse en Italiaanse verkleinen door een shock effect ?

Het wordt tijd voor 1 Europese begroting en obligaties, anders blijf je het houden. Dat ge-emmer tussen noord en zuid qua rentes.

Aan de andere kant alles qua bezit aanhouden in Noord en wonen in zuid. Ook leuk , ook qua babes enzo

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:07:
[...]

Oeh, dat zou lekker zijn. Helaas heb ik er nog 6 vandaag. Om 23:00 de laatste.
:(:)

Poeh, da's zwaar klote zeg... Sterkte. En volgende keer iets meer cashen tijdens de bullrun misschien. ;)

• MrMrq
  • Laatst online: 22:22
fckng hell.....

2 meetings verder...

[Afbeelding]
Eén van die twee was de spoedmeeting bij de ECB.
En de andere de voorbespreking van de FOMC meeting.

Zou toch mooi zijn. Dat ze daar druk meelezen met de slow chat om te bepalen hoe nu verder:
"Het voorstel van Microwhale om door te zetten ligt dus op tafel. Iedereen voor?"
"-Op zich wel, maar Raf1994 zei toen dat we..."
"Welke avatar heeft die ook weer? Dat is niet Raq, toch?
"-HET MAAKT ME NIET UIT WAT RAF1994 ZEI, KIJK NAAR DIE POST VAN MALARKY EN JE WEET DAT WE MOETEN DOORZETTEN!"
"Ik ben tegen. Doorzetten is funest voor het portfolio van Pelox."
"Dat is die van die Bitcoin schoenen, toch? Echt, ik kan het allemaal niet bijhouden hoor, deze meeting alweer 200 posts gemist."

[ Voor 18% gewijzigd door MrMrq op 15-06-2022 14:20 ]

Maktub

• Uncle_Charles
*ECB: INSTRUCTS COMMITTEES TO PREPARE NEW CRISIS TOOL

irony > *

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18
Mini moon shot

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:55

NeoflexNL

Forever young

Het is wel fantastisch CRO harken hier in Griekenland. Werkelijk elk boeren bergengehucht accepteert VISA.

Zou toch mooi zijn als ik ooit weer in een bullrun de vakantie ermee terug heb verdiend.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ypuh
@MicroWhale als economen van o.a. de Rabobank, DNB en ECB iets bewezen hebben de afgelopen 2-3 jaar, dan is het dat zij het ook niet weten. Ik wil ze nog niet naar het niveau Erdogan praten, maar de huizenmarkt zou instorten, de werkloosheid toenemen en het zou fallisementen regelen door de afnemende bestedingen. Andere mogelijkheden waren er niet, en eerlijk gezegd kon ik me er toen wel in vinden.

Dat moest en zou opgelost worden met de geldprinters aanzetten en helikoptergeld uitdelen; wat er weer toe leidde dat aandelenmarkten ontploften, huizen +40% gingen, rentes negatief en inflatie in de dubbele cijfers en overal tekorten. Gooi nog ergens een oorlog in de mix en de chaos is compleet. Nu is het weer alsof ze dat totaal niet aan zagen komen, maar door de gigantische gratis leningen hebben ze hun eigen belangrijkste inflatieinstrument de nek om gedraaid.

Ik snap dat het allemaal wel wat complexer is en de globalisering heeft niet geholpen, maar man man man. Het is voor één iemand ook niet meer te begrijpen en samenwerking op dit vlak is niet top (geld is volgens mij de #1 reden van alle ruzies die er plaatsvinden ter wereld).

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moon

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Er wordt nog weinig spot gekocht op de platforms...
Dead cat bounce in de maak?

[ Voor 22% gewijzigd door BoerTien op 15-06-2022 14:21 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:09:
[...]

Eén van die twee was de spoedmeeting bij de ECB.
En de andere de voorbespreking van de FOMC meeting.

Zou toch mooi zijn. Dat ze daar druk meelezen met de slow chat om te bepalen hoe nu verder:

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxGaRl9rB_1ZHLtro1ejb4o0wwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d4MY5BgmbTrvz9IGgW4tbvHf.png?f=fotoalbum_large

Dan snap ik nu waarom de rente omhoog gaat _O- _O-

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:07
Slux schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:48:
[...]

Coinbase heeft 10 maanden mijn account geblokkeerd zonder enige uitleg/reactie/mail.. zogenaamd routine onderzoek. Vooraf 95% weg gehaald maar die laatste 5% kon ik niks mee doen. En ineens zonder aankondiging kan ik weer handelen.. kortom doei Coinbase voor mij.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:08:
[...]

:(:)

Poeh, da's zwaar klote zeg... Sterkte. En volgende keer iets meer cashen tijdens de bullrun misschien. ;)
Hoort erbij, geen probleem. Soms minder leuk en soms prima om te doen. Het is net werk..... Oh wait....

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Godverre. Nogmaals een vraag betreffende knaken van Bitvavo naar Binance. XLM withdrawels staan nog steeds uit, om TRX of XRP te transferren moet ik allerlei rare sprongen door hoepels maken met screen recordings, selfies etc. Helemaal geen zin in natuurlijk.

Iemand tips?

• Uncle_Charles
@StevenzeN ADA moet toch ook goedkoop lukken?

irony > *

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
StevenzeN schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:28:
Godverre. Nogmaals een vraag betreffende knaken van Bitvavo naar Binance. XLM withdrawels staan nog steeds uit, om TRX of XRP te transferren moet ik allerlei rare sprongen door hoepels maken met screen recordings, selfies etc. Helemaal geen zin in natuurlijk.

Iemand tips?
Ik gebruik ALGO best wel vaak, geen idee of Bitvavo die heeft?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:19

Iemand tips?
Geen ervaring met Bitvavo naar Binance, maar ik heb wel een paar keer via Advcash munten op Binance gekocht. Kosten: €1 per overschrijving.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kC9mDZ0JXd6KebUqiQBSRlFhqjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nFCJ3QjcGhdsIod6rkbfNqr.jpg?f=fotoalbum_large

Moon soon!

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:19:
@MicroWhale als economen van o.a. de Rabobank, DNB en ECB iets bewezen hebben de afgelopen 2-3 jaar, dan is het dat zij het ook niet weten. Ik wil ze nog niet naar het niveau Erdogan praten, maar de huizenmarkt zou instorten, de werkloosheid toenemen en het zou fallisementen regelen door de afnemende bestedingen. Andere mogelijkheden waren er niet, en eerlijk gezegd kon ik me er toen wel in vinden.

Dat moest en zou opgelost worden met de geldprinters aanzetten en helikoptergeld uitdelen; wat er weer toe leidde dat aandelenmarkten ontploften, huizen +40% gingen, rentes negatief en inflatie in de dubbele cijfers en overal tekorten. Gooi nog ergens een oorlog in de mix en de chaos is compleet. Nu is het weer alsof ze dat totaal niet aan zagen komen, maar door de gigantische gratis leningen hebben ze hun eigen belangrijkste inflatieinstrument de nek om gedraaid.

Ik snap dat het allemaal wel wat complexer is en de globalisering heeft niet geholpen in dat alles, maar man man man. Het is voor één iemand ook niet meer te begrijpen en samenwerking op dit vlak is niet top (geld is volgens mij de #1 reden van alle ruzies die er plaatsvinden ter wereld).
Helemaal eensch. Ook op micro niveau is dit te zien: "Topmensen" willen dolgraag macht, maar willen geen enkele verantwoordelijkheid. Dat wordt dus ook op deze manier gemanaged. Wel beslissingen nemen, maar zodra er iets aan de hand is wijzen naar alles behalve jezelf. Dat maakt dus ook dat je de mensen en instrumenten krijgt die totaal niet op de inhoud werken, maar op het afschuiven van de verantwoordelijkheid naar iets of iemand anders dan jezelf.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat het in de financiële wereld op dat niveau nog enigszins om de inhoud gaat, maar de instrumenten zijn zo generiek dat ze... ach ja, zie mijn eerdere post.... ik val in herhaling. :D 8)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11 12:42
Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:19:

Ik snap dat het allemaal wel wat complexer is en de globalisering heeft niet geholpen, maar man man man. Het is voor één iemand ook niet meer te begrijpen en samenwerking op dit vlak is niet top (geld is volgens mij de #1 reden van alle ruzies die er plaatsvinden ter wereld).
Corona heeft de boel twee jaar uitgesteld door het bij printen en doen als of het allemaal goed ging. Nu alles weer op gang komt zal het als een boomerang terugkomen.

Ik denk dat ook mede hierdoor dat we de afgelopen twee jaar in crypto omhoog geschoten zijn. We hadden geld over , geen mogelijkheid of uitgeven en nu de realiteit ons inhaalt flinkerd de hele shitzooi in elkaar. Overigens al sinds 2008 een probleem die nooit opgelost is maar alleen voor uit geschoven. Nu zullen we pas echt zien in hoeverre crypto een bestaansrecht heeft als we daadwerkelijk een reset doormaken. Persoonlijk denk ik voorlopig nog niet en zullen we alleen die cycle memes mee maken over daadwerkelijke alternatief.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iemand tips?
Ik kan het mis hebben maar je moet volgens mij met elke munt waar je nog nooit een withdraw voor hebt gedaan op Bitvavo een filmpje maken. Dus ff je historie checken welke je ooit al eens gedaan hebt.

• Kol Nedra
ok let's go Bitcoin!! op naar de 22k!!

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Let's go of "Let it go (at)..." ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojsbCaYyx9_JF4O09HGrAWyvc10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uz0rIdrZbP7FRdgV5NukaL4b.jpg?f=fotoalbum_large

YouTube: Let It Goat - Disney Frozen (Edition)

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 15-06-2022 14:46 ]

UberLurker Departement #GG.

• Ypuh
mannowlahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:35:
Corona heeft de boel twee jaar uitgesteld door het bij printen en doen als of het allemaal goed ging. Nu alles weer op gang komt zal het als een boomerang terugkomen.
Aan de andere kant biedt dat nog wel hoop. Het huidige systeem klopte voor de pandemie al niet, corona was simpelweg een afleiding om het in stand te houden. Als de ECB en overheden op dezelfde voet door willen gaan, dan vinden ze ook nu wel een reden. Niemand is er écht bij gebaat om de boel te laten klappen en er is geld genoeg, alleen de balans is zoek.

Ik volg wat internationale nieuwskanalen zoals CNN, DW en Sky en met name in Engeland kun je de TV niet aanzetten zonder 'Cost of Living crisis' voorbij te horen komen. In NL zie je dat nu ook ontstaan; Wilders die VVD'ers aan het huilen maakt door ze aan te spreken op hun lege woorden, belastingverlagingen en -verhogingen. Er is ze veel aan gelegen om de boel gewoon overeind te houden en het is simpel om de schuld bij een oorlog, energie of klimaatcrisis neer te leggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 15-06-2022 14:59 ]

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:34:
[...]

Wel beslissingen nemen, maar zodra er iets aan de hand is wijzen naar alles behalve jezelf. Dat maakt dus ook dat je de mensen en instrumenten krijgt die totaal niet op de inhoud werken, maar op het afschuiven van de verantwoordelijkheid naar iets of iemand anders dan jezelf.
Precies dit is echt een groot probleem van deze tijd en zie je overal. Ben daar echt gruwelijk allergisch voor.

Zorg dat je weet wat je beslist en waarom en ben dan ook bereid verantwoordelijkheid te nemen. Anders gewoon je muil houden of wat anders gaan doen.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:31

Iemand tips?
Ik gebruik(te) NEO

• Kol Nedra

Iemand tips?
EOS jonguhhh! EOS heeft 100% uptime (bij Bitvavo, nog nooit uit gezien)

nothing stops this train

• MrMrq
  • Laatst online: 22:22
MicroWhale schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:34:
[...]

Wel beslissingen nemen, maar zodra er iets aan de hand is wijzen naar alles behalve jezelf.
Niet alleen managers. Er lijkt een algeheel gebrek aan het nemen van eigen verantwoordelijkheid. De boeken van Dalrymple (Beschaving - of wat daar van over is) geven daar een geweldig inzicht in.

Helaas ben ik de bron kwijt, maar dit was toch wel de mooiste quote van 2008:

"Als iedereen zich druk zou maken om zijn eigen portemonnee, in plaats van over Griekenland, was er helemaal geen financiële crisis."

Maktub

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:22
MrMrq schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:57:
[...]

Niet alleen managers. Er lijkt een algeheel gebrek aan het nemen van eigen verantwoordelijkheid. De boeken van Dalrymple (Beschaving - of wat daar van over is) geven daar een geweldig inzicht in.

Helaas ben ik de bron kwijt, maar dit was toch wel de mooiste quote van 2008:

"Als iedereen zich druk zou maken om zijn eigen portemonnee, in plaats van over Griekenland, was er helemaal geen financiële crisis."
Dit!
Tis alsof mensheid grootste vijand de spiegel in de badkamer is waarin je elke keer geconfonteerd wordt met de oorzaak van de situatie waarin je je verkeerd :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Woensdagmiddag 15:00. Lekker weer. Even pauze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKRn2jm9mtm-Z9R1TkOjIPlwSRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AQj13wFpvyevrVqqcmBztSvW.gif?f=user_large

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:04

zeroday

There is no alternative!

ohoh

Tron ?
https://twitter.com/justinsuntron

USDD ?
een nieuwe LUNA?

There are no secrets, only information you do not yet have

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:04:
Woensdagmiddag 15:00. Lekker weer. Even pauze.

[Afbeelding]
Tijd om te juinen O-)

UberLurker Departement #GG.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Iemand tips?
Verlaat bitvavo zou mijn tip zijn.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:30

T-8one

take it easy, take a sisi

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Therapy777 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:28:
Ik heb net een pakje BTC op $20.150 gekocht.

Heb ik nu de bodem gekocht?
Mijn geluk kennende, vrees ik dat ik inderdaad over een jaar tegen mijn lief zeg, kiek hier postte ik voor het eerst in de Crypto SC dat ik wilde kopen....

hak het maar gedaan he

:D

Echt he, toen Bitcoin uitkwam zat ik erover te lezen en ik zei tegen mijn vrouw, dat gaat geld waard worden, anonieme valuta, ideaal voor bepaalde transacties, en ja hoor, met dat hele silkroad destijds verzuchtte ik precies hetzelfde...

Hak het maar gedaan he

Maar weet je, ik lees mee, al jaren, ook op fok en op reddit, en toen dat ding ineens 3000 was had ik waarschijnlijk gecashed en heel zuur naar die 60k zitten kijken een paar maanden terug.

Nu is het vooral in fascinatie, hoe zoiets zo is gelopen

Dus nou, dat is weer een heel verhaal he... en niets wijzer ook nog eens, :D

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
il Capo Of Crypto
@CryptoCapo_
·
11m
This looks like the same bull traps we have been seeing all the way down.

I'm not buying.

Capo is het er nog niet mee eens :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

sjorremans schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:21:
il Capo Of Crypto
@CryptoCapo_
·
11m
This looks like the same bull traps we have been seeing all the way down.

I'm not buying.

Capo is het er nog niet mee eens :+
One day it's different.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/647346992302063616/EvIxRfaL_400x400.jpg

Today is not that day. :P

• zwembroek
DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:20:
[...]

Mijn geluk kennende, vrees ik dat ik inderdaad over een jaar tegen mijn lief zeg, kiek hier postte ik voor het eerst in de Crypto SC dat ik wilde kopen....

hak het maar gedaan he

Echt he, toen Bitcoin uitkwam zat ik erover te lezen en ik zei tegen mijn vrouw, dat gaat geld waard worden, anonieme valuta, ideaal voor bepaalde transacties, en ja hoor, met dat hele silkroad destijds verzuchtte ik precies hetzelfde...

Hak het maar gedaan he

Maar weet je, ik lees mee, al jaren, ook op fok en op reddit, en toen dat ding ineens 3000 was had ik waarschijnlijk gecashed en heel zuur naar die 60k zitten kijken een paar maanden terug.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6jr4r9.jpg

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:23

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbDLFLFFhFdkGYKb21LjfCM_cGo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NoqMkO0LFwuFFYa6g9HShdPE.png?f=fotoalbum_large

Trendlijntje wat ik vanmorgen postte is weer exact aangetikt. De zone die ik eronder getekend had was overigens wel bagger :+

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:37
Hahhaahaha schitterend!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:02
YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]

Trendlijntje wat ik vanmorgen postte is weer exact aangetikt. De zone die ik eronder getekend had was overigens wel bagger :+
Grappig om te zien dat de RSI bijna in het midden staat. Wat een kansloze indicator is dat toch ook

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zwembroek
[Afbeelding]

Wen Bullish Reversal pattern Dragonfly Doji?

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:51

Therapy777

Metal!

NeoflexNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:18:
Het is wel fantastisch CRO harken hier in Griekenland. Werkelijk elk boeren bergengehucht accepteert VISA.

Zou toch mooi zijn als ik ooit weer in een bullrun de vakantie ermee terug heb verdiend.
Ja dat is het voordeel van deze crypto uitverkoop. Je ontvangt veel meer cro voor je uitgaven 8) ik hoop dan ook dat deze cro bodem nog even blijft tot na mijn eigen vakantie!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
[Afbeelding]

Oké Visca God, how low will we go? En waar staat Eth op dat moment :Y) ?

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:31:
[...]

Grappig om te zien dat de RSI bijna in het midden staat. Wat een kansloze indicator is dat toch ook
Ik heb ooit op basis van een bullish divergence een dikke trade gemaakt, verder heeft RSI me nog nooit iets opgeleverd. Waarschijnlijk was die trade ook meer geluk dan dat het echt vanuit die divergence kwam. :+

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fdw3Usiy0JyuOTGoLTy7Yh0iCYQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3zIogPd3tKdhKIbuq7RuTzVm.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:32:
[...]

Wen Bullish Reversal pattern Dragonfly Doji?
S00n!

• YES

YES

Moderator General Chat
AlterBridge schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:33:
[...]

Oké Visca God, how low will we go? En waar staat Eth op dat moment :Y) ?
Sorry dat wil mijn trendlijntje niet vertellen. :'(

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik wilde alleen even laten zien dat ik een heel goed en mooi trendlijntje had gemaakt, ben ik gewoon even trots op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iu_TV3tSzmJP8ylB_aTgk6aW3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iClXWUHcyiE3GvVMBOpvgzj2.gif?f=user_large

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:35:
[...]

Sorry dat wil mijn trendlijntje niet vertellen. :'(
Mijn laatste buys waren op 27800 en 23100

Nu durf ik niet meer, mis ik de 20k ‘bodem’ en is mijn GAK voor altijd $35200. Stom hè?

-O-

• Ypuh
Ben geen fan van de PVV of Wilders, maar hij slaat wel vaker de spijker op z'n kop. "Ik wil, ik wil, ik weiger, ik wil", vervolgens boos worden, huilen, alles om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren of met oplossingen te hoeven komen. Erover praten, meningen zo stellig mogelijk uiten, maar vooral niet concreet worden zodat je ook de uitvoering moet doen en verantwoordelijkheid draagt.

Dat vat onze hele regering wel goed samen inclusief het zieltjes winnen wat Wilders doet. Ze weten het gewoon ook niet en gaan daarom maar elkaar aanvallen.

• YES

YES

Moderator General Chat
AlterBridge schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:36:
[...]

Mijn laatste buys waren op 27800 en 23100

Nu durf ik niet meer, mis ik de 20k ‘bodem’ en is mijn GAK voor altijd $35200. Stom hè?

-O-
Gewoon een nier verkopen en nu wat inslaan, is je GAK ook weer wat lager!

• elektriekert
  • Laatst online: 17-11 11:00
Ouwe hipster!

• elektriekert
  • Laatst online: 17-11 11:00
Herkenbaar, deel uitgecashed rond de top.

Nu denk ik weer, ach laat maar staan, terwijl er leuk geld is verdampt.
Maarja, winst is winst, en dat heb ik er zeker uit gehaald.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Ah, de ECB gaat een nieuw instrument ontwikkelen om de oplopende spread tegen te gaan.

Instrument s00n.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:51

Therapy777

Metal!

DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:20:
[...]

hak het maar gedaan he

Hak het maar gedaan he

Wel herkenbaar want ik kan me nog herinneren dat ik het in een vroeg stadium ook wel heb gevolgd maar het zelf allemaal maar te ingewikkeld en lastig vond. Had ik maar... Maar ja je had toen ook nog geen bitvavo en simpele apps zoals crypto.com.

Ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik de boot gemist heb en zelfs nu ik een beetje bij probeer te kopen tijdens de paniek (dus eindelijk daad bij het woord voegen) blijft het stemmetje in mijn hoofd zeggen: je bent te laaaat.

Maar ach fuck it. Wie niet waagt... Mijn tip: een klein bedrag nemen dat je kunt missen. Bitvavo fixen, is lekker simpel. Beetje Bitcoin kopen rond 16-20k dollar. En dan gewoon verder leven :+

Geen financieel advies :P

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 15-06-2022 15:44 ]

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:47
Jedi_Pimp schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:42:
Ah, de ECB gaat een nieuw instrument ontwikkelen om de oplopende spread tegen te gaan.

Instrument s00n.
Ik trek de portemonnee maar vast

Verwijderd

Instrument s00n.
Een fiat hopium fluit.

Blaas er 3x op en *poef* de moneymaker komt je schulden afkopen.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:37

Instrument s00n.
Wordt dat instrument door HP gemaakt en zijn de cartridges ervan elke keer vuil / leeg?

Verwijderd

tony-stark schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:28:
Hoe zou het gaan met alle $doge en $shiba inu hodlers?
Prima hoor. Hoe is het met jou? :D

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:37:
[...]

Ben geen fan van de PVV of Wilders, maar hij slaat wel vaker de spijker op z'n kop. "Ik wil, ik wil, ik weiger, ik wil", vervolgens boos worden, huilen, alles om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren of met oplossingen te hoeven komen. Erover praten, meningen zo stellig mogelijk uiten, maar vooral niet concreet worden zodat je ook de uitvoering moet doen en verantwoordelijkheid draagt.

Dat vat onze hele regering wel goed samen inclusief het zieltjes winnen wat Wilders doet. Ze weten het gewoon ook niet en gaan daarom maar elkaar aanvallen.
Helaas niet alleen onze regering. Deze bestuurlijke ellende is altijd al zo geweest, maar tegenwoordig valt het meer op door Social media etc etc. Het is ook onmogelijk om een paar partijen te hebben die overal genoeg over weten om daar ook de juiste beslissingen over te nemen. Zeker wanneer je in ogenschouw neemt wat die droeftoeters verdienen.

In het bedrijfsleven komen zulke jongens ook niet heel erg ver op een paar economen na.

Er is werkelijk geen enkele partij die er puur voor het volk zit vanuit hun idealen. Waarschijnlijk zijn er wel enkele kamerleden zo idealistisch geweest ooit, maar een hele partij, welnee. Overal zijn dubbele agenda's. Dat is overigens in het bedrijfsleven niet anders.

Het is puur elkaar afkammen en vliegen vangen, maar wanneer ze er zelf zitten weten ze het ook niet meer. Welke partij je er ook neer zet. Politiek, drama en poppenkast en er loopt een heel circus achteraan om centen te verdienen.

Weet ik een betere oplossing? Welnee, ik wacht het wel af en zie hoe ze het verkloten.

Klinkt wellicht negatief maar ik zit zeer positief in het leven :).

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Als alles rekt gaat denk je wat creatiever na.

Ik hoop dat de whales slimmer zijn dan de roverheden en ECB's bij elkaar. Lengthening cycles, halvings. Alles is mooi maar niemand snapt het. Wat er toe doet is om de bodem keihard te maken. We staan aan het begin van de crisis.

Nu nog even goedkoop inslaan en dan komt de inflatiehamer die Bitcoin omhoog mept.

(mooie herrie)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
Therapy777 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:43:
[...]

Wel herkenbaar want ik kan me nog herinneren dat ik het in een vroeg stadium ook wel heb gevolgd maar het zelf allemaal maar te ingewikkeld en lastig vond. Had ik maar... Maar ja je had toen ook nog geen bitvavo en simpele apps zoals crypto.com.

Ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik de boot gemist heb en zelfs nu ik een beetje bij probeer te kopen tijdens de paniek (dus eindelijk daad bij het woord voegen) blijft het stemmetje in mijn hoofd zeggen: je bent te laaaat.

Maar ach fuck it. Wie niet waagt... Mijn tip: een klein bedrag nemen dat je kunt missen. Bitvavo fixen, is lekker simpel. Beetje Bitcoin kopen rond 16-20k dollar. En dan gewoon verder leven :+

Uitzoomen makker ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eh ok....

En dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1cge0LaynIb56mwKItsUAFrDLE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uYJiGn5fBuKqv5TkGyS78Xse.png?f=fotoalbum_large

Je hebt wel gelijk overigens ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 15-06-2022 15:57 ]

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Therapy777 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:43:
[...]

hahaha als ik het al doe is het 100 euro, samen met mijn zoon, ik heb mijn geld nodig, heb net zonnepanelen gekocht, spouwmuur isolatie de bende... ik heb helemaal geen groot geld liggen, dus ik kijk gewoon mee en nou ja... ik zie wel... voorlopig is het gewoon kiekn wat ik waarvoor nodig heb, en ja nou ja, bitcoin is dan niet iets dat op de shortlist staat, maar prachtig is het wel... overigens, net als dat AMC gedoe een paar maanden terug

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
tony-stark schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:28:
Hoe zou het gaan met alle $doge en $shiba inu hodlers?
Een succesverhaal! Shiba Inu gekocht tijdens "een dip" en sta nu op 85%+ verlies. Verkopen is verliesnemen, dus ik HODL stug door tegen beter weten in.

• ByteMe_
  • Niet online
wian schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Een succesverhaal! Shiba Inu gekocht tijdens "een dip" en sta nu op 85%+ verlies. Verkopen is verliesnemen, dus ik HODL stug door tegen beter weten in.
Het hoeft maar 1 euro te worden! :+

Die potentiële bag hou ik wel voor dat bedrag _O-

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:57:
[...]

hahaha als ik het al doe is het 100 euro, samen met mijn zoon, ik heb mijn geld nodig, heb net zonnepanelen gekocht, spouwmuur isolatie de bende... ik heb helemaal geen groot geld liggen, dus ik kijk gewoon mee en nou ja... ik zie wel... voorlopig is het gewoon kiekn wat ik waarvoor nodig heb, en ja nou ja, bitcoin is dan niet iets dat op de shortlist staat, maar prachtig is het wel... overigens, net als dat AMC gedoe een paar maanden terug
Hah, dit gevoel ken ik. Tijdens de corona crash waren ze juist m'n dak aan het vervangen en hoewel ik heeeeeel graag wilde kopen moest die (vrij prijzige) factuur ook betaald worden... Dus geen goedkope bitcoin op dat moment voor mij :'(
Pagina: 1 ... 87 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!