Eens. Het is het enige dat werkt maar o zo lastig. Ik zat zondag en gisteren om 0530 met aggr.trade open (gecast naar de tv, ja for real) tot 00/01:00 gewoon te staren naar de koers. Gisteren dacht ik fuck it dit is ook geen leven zo en ben naar een tuincentrum gereden en heb een hoop shit voor in mijn achtertuin gekocht. Hele dag buiten bezig geweest, terras gespoten, ingeveegd, plantjes gezet enz. Misschien 1 BNB uitgegeven alles bij elkaar en een hele dag onbezorgd bezig geweest en hoewel ik delta regelmatig even refreshte op mijn telefoon al een heeeel stuk minder in " bitcoin land" geleefd dan de dagen ervoor.Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:01:
[...]
Zo herkenbaar.. vooral die laatste zin. Ik kan de keuze niet voor je maken, maar mijn advies is om in ieder geval te proberen je zinnen te verzetten en iets anders te gaan doen de komende tijd dan charts staren.
Nu wel of niet nog verkopen kan niemand voor je beslissen. Ik zit in het bijkoop kamp (maar ook daar 20%+ op down) inmiddels maar je moet jezelf nooit maar dan ook nooit kwalijk nemen als je toch zegt genoeg is genoeg. Euro's zijn euro's en als het avontuur hier voor je ophoud en we over 3 jaar toch op het dubbele staan dan is dat maar zo. Ik weet voor mezelf dat ik van dat scenario nog langer last zou hebben dan van nog een ton verliezen. Dus I am here to stay maar idd : ga iets doen met je dag. Het is prachtig weer. Kop op @HollovVpo1nt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo