[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.701 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:59:
[...]

Nou dat lijkt mij nou echt een geweldig idee.

Misschien even op de pm?
Ik dacht wel dat je zoiets wel zag zitten ;)

Ik weet niet of het er ooit van zal komen. Uiteindelijk zijn we ook een stel zolderkamer authisten onder elkaar. En wie nodig je dan uit, en wie niet. Lastig toch wel. Ofniet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:03:
[...]

Ik weet niet of het er ooit van zal komen. Uiteindelijk zijn we ook een stel zolderkamer authisten onder elkaar. En wie nodig je dan uit, en wie niet. Lastig toch wel. Ofniet?
iedereen uitnodigen, dan komt niemand, dit omdat iedereen iemand liever niet willen zien. Dan mag je alle hamburgers en bier zelf nuttigen en heb je toch de nodige +1tjes mogen ontvangen voor de organisatie en dus zijn je digitale streetcredits positief veranderd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Tsja het laatste wat ik wil is iemand voor de kop stuiten. Misschien ook wel lastig organiseren zoiets. Desalniettemin leek het mij wel heel erg gezellig :)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
twain4me schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:07:
[...]

iedereen uitnodigen, dan komt niemand, dit omdat iedereen iemand liever niet willen zien. Dan mag je alle hamburgers en bier zelf nuttigen en heb je toch de nodige +1tjes mogen ontvangen voor de organisatie en dus zijn je digitale streetcredits positief veranderd. :+
Kijk mensen met top tips :+

Leuk dat je er weer bent. Alles oké ? Lang niks van je gelezen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het uitstellen tot volgend jaar?

Laat momenteel een matje groeien maar die is nog niet zo imposant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:09:
Kunnen we het uitstellen tot volgend jaar?

Laat momenteel een matje groeien maar die is nog niet zo imposant.
Oh… dacht dat je die had ‘verwijderd’ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:09:
[...]

Kijk mensen met top tips :+

Leuk dat je er weer bent. Alles oké ? Lang niks van je gelezen.
De koers was tehoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
_O-

Ah nou fijn dat we je de aankomende 2 jaar weer zien :) om die reden zie ik je het liefste niet natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:10:
[...]

Oh… dacht dat je die had ‘verwijderd’ :P
69 dus dat was het matje aan de onderkant..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:12:
[...]

_O-

Ah nou fijn dat we je de aankomende 2 jaar weer zien :) om die reden zie ik je het liefste niet natuurlijk
Gaat het maar 2 jaar duren? dan hang ik de vlag uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfrfUNV-igIAZAayB6HaC0ikj1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2KJy2SkSuboADR5OG5tJ3rGM.jpg?f=fotoalbum_large

Just sayin'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
twain4me schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:21:
[...]

Krijg een soort Benidorm-vibe, dat je hier de winter uit komt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:24
twain4me schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:21:
[...]

denk aan ene kant dat het ook langer gaat duren, recessie is best denkbaar

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

De wereld op dit moment:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/qz2d1x3k37n31.png?auto=webp&s=2d6320915130b7ca3797c5a26aa75326a8d56452

Zou zeker niet raar op kijken als we trend in dat plaatje doorbreken.

[ Voor 6% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-06-2022 21:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
[...]

Crypto Arnold die de mensen welkum heet. Jes leedies en sjentelmen, so so want to see welkum here. Let’s hef uh loek at the jeerlie bbq.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:36:
[...]

De wereld op dit moment:

[Afbeelding]

Zou zeker niet raar op kijken als we trend in dat plaatje doorbreken.
De helft van die vlammen zijn fake news.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:44
[@Taro je zei gisteren dat je naast de wick onder de 200MA en 2e hertest ook graag nog zou zien dat de MA200 niet vervolgens weerstand zou worden. De prijs actie van nu , zie je dat in de categorie 200MA is wel weerstand geworden? Of houd ie het nog net? Of nog too early to tell, wacht je op de daily close etc.

Ik kan me goed voorstellen dat als de 200MA ipv support nu weerstand blijkt te zijn geworden dit het volgende erg slechte teken is voor herstel op korte termijn ?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:39:
[...]

De helft van die vlammen zijn fake news.
Inflatie? Energiecrisis? Risico op economische recessie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
twit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:42:
[@Taro je zei gisteren dat je naast de wick onder de 200MA en 2e hertest ook graag nog zou zien dat de MA200 niet vervolgens weerstand zou worden. De prijs actie van nu , zie je dat in de categorie 200MA is wel weerstand geworden. Of nog too early to tell, wacht je op de daily close etc.

Ik kan me goed voorstellen dat als de 200MA ipv support nu weerstand blijkt te zijn geworden dit het volgende erg slechte teken is voor herstel op korte termijn ?
Zie Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:56
Malarky schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 17:34:
[...]

Vaak zijn de bodems van bearmarkets die van saai en vlak. Weinig kopers,weinig verkopers, weinig volume, weinig interesse. Het kabelt maar een beetje week in week uit. Voor de duidelijkheid: daar zijn we nu nog lang niet.

Het is zo lastig om dan interesse te hebben en op een gegeven moment wel te kopen. Die vallende mensen zijn absoluut leuk voor korte ritjes, maar zelden tot nooit de bodems. Zo'n corona flash crash is dan echt een slecht voorbeeld eigenlijk.
Daarom is DCA’en ‘op de automatische piloot’ ook zo’n goede strategie in zo’n periode!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Why are so many of you people "HODLing nomatter what"?
I cannot understand the "any selling is weak hands" argument. Why not spend a little more time paying attention to the economy in the short-term, so you can make proactive decisions about your investments?

Here's a bit of reality for all you genius apes.

The fed meeting is tomorrow and its going to be a .75 basis point hike. First time since 1994. Some of this is already baked into markets (I'm assuming you've realized by now that your stocks are down almost 10% and crypto is down 30% since Friday), but there is always more room to drop and more pain to come.

A lot more.

When JP pulls a switcheroo from .5 to .75 a mere 36 hours before the Fed meeting, you had better bed your ass that he'll open up the doors for more hikes at .75. And he should. A CPI at 8.6 is bonkers with a base funds rate of 1.5%. It's borderline economic catastrophe. Since the invention of the dollar, rate hikes have only successfully brought down inflation once they got within 2.5% of the inflation rate. Get your calculator out bc that means if the inflation rate were to stay at 8.7 (yea right) it would take 6 more rate hikes to get us in the functional range. When he says that "we are now considering .75 rate hikes in July and September, possibly higher" you had better believe people are going to trade whatever they can for cold hard cash.

And that's not all.

You've probably heard of Quantitative "Easing". That's how the Fed "prints" money into existence. They create the money on a magic computer and use it to purchase treasuries and mortgage-backed securities (those bundles of mortgages you heard Christian Bale and Steve Carrell talking so much about in The Big Short). The Fed bought 3 boatloads of this stuff in 2008 (these purchases are referred to as the "bailouts"), and up to now they've got about $8,500,000,000,000 worth. That's trillion, with a T.

Now we get to play a new game. Quantitative "Tightening".

Starting tomorrow (Wednesday for anyone late to the party), the Fed will sell $45,000,000,000 in assets onto the open market. That's going to be a whole lot of pressure on markets to stay up and we all know people aren't exactly buying-hand-over-fist right now. Their purpose is to bring markets down. That, by definition, is fighting inflation. Remember: price up = bad. Price down = good.

But the QT fun doesn't end there. The Fed is going to sell another $45 billion in assets in July, and another $45B in August. Then, they will increase the rate to $95 BILLION EVERY MONTH starting in September. At that rate of monthly selling they won't run out of MBS for 7.5 years.

Let's talk about those mortgage-backed securities for a second. Those bundles of thousands of mortgages we call MBS start out when you buy a house. Or when your cousin buys a condo to rent on Airbnb. Remember when you finally closed on your house and 2 days later you received a letter saying that your loan was purchased by another lender? "Underwriting" is your lender making sure there is a buyer ready and willing to buy this loan the moment you close on the property. That's why you get the notice right away. As you were figuring out to whom you should make your mortgage payment that new lender was bundling your loan with many others to sell yet again to a bigger bank. The bundle grows each time and at some point they refer to them as MBS, and for some reason they are considered much more secure than individual mortgages. They are given ratings like A, BB, CCC, etc. Picture Ryan Gosling playing jenga. Now when the biggest MBS customer not only stops buying but starts dumping MBS onto the market, you can imagine the demand for these bundles of joy will shift. Soon smaller banks can't sell to bigger banks as easily as before. And eventually not at all. This past Friday the market for MBS actually hit "zero bids" for the first time since 2008 (you might have seen a tweet from the actual Michael Burry). As loans become harder to sell, will also become harder to write. And we know what that will do to the housing market. Remember: price down = good.

Now you're getting it.

Lastly, because my legs are asleep, you need to understand that most of the money that came into crypto since 2017 was not from people here on reddit. Many of them do not share your diamond hands conviction, and their crypto investment doesn't represent an "inflation hedge". It represents the riskiest thing they've ever done with their money. Ever. Big risk = big reward. And when both the stock market and the housing market get tumultuous, risk assest get sold first. That is what you are starting to see. An almost perfect correlation between crypto and the Nasdaq, just where the swings in crypto gains and losses are exaggerated.

Unfortunately we are probably one or two cycles away from certain cryptos being seen and used like the scarce resource inflation hedge that they really are.

So here you are, with all this new knowledge and a bag of Shitcoin Potpourri. And there is a train coming tomorrow that will last until at least through September.

Good luck!
Shit hit me hard. Maar 'Shitcoin Potpourri', +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wat grappig. Die post las ik ook vanmiddag. Goed verhaal wel! Aanradertje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:53:
[...]

Wat grappig. Die post las ik ook vanmiddag. Goed verhaal wel!
Ja idd. En hij zegt wat ik ook altijd heb gezegd: Bitcoin zit in een bullmarket sinds 2009. Misschien is zoom out, echt zoom the fuck out.

Ik denk dat het plaatje van al die jaren volatiele uptrend wel eens gebroken kan worden. Ik zeg: lengthening cycle, maar dan een 8-12 jaren fucking bearish cycle.

Wat mij betreft prima, misschien word ik nog eens een wholecoiner :*)

Hopen dat het niet te gek gaat met de economische catastrofe.

Maar laten we niet te somber worden. Dit is Bitcoin, als Bitcoin een recessie from hell weet te overleven... moh. _/-\o_ stresstest tot de max.

En wij mogen het allemaal meemaken, what a time to be alive :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Denk dat je er vooral uit moet halen (want er is nauwelijks een speld tussen te krijgen) dat het morgen niet naar de maan gaat, en overmorgen ook niet.

Verder is onze economie niet vergelijkbaar met die van de VS, maar voor crypto gaat die vlieger niet op natuurlijk. Laten we vooral hopen dat als de VS rigoreuze stappen gaat zetten (ik moet het nog maar zien, want ze zijn net zo daadkrachtig als onze regering) dat ze NL/Europa niet nog verder mee naar beneden trekken. De €/$ koers is sinds de oorlog al dramatisch, alleen daar al zijn we bijna 15% verloren de afgelopen maanden. Het zou best kunnen dat BTC dipt en dat wij nog net zoveel BTC voor onze € kunnen kopen (/wishful thinking modus uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:10:
Denk dat je er vooral uit moet halen (want er is nauwelijks een speld tussen te krijgen) dat het morgen niet naar de maan gaat, en overmorgen ook niet.

Verder is onze economie niet vergelijkbaar met die van de VS, maar voor crypto gaat die vlieger niet op natuurlijk. Laten we vooral hopen dat als de VS rigoreuze stappen gaat zetten (ik moet het nog maar zien, want ze zijn net zo daadkrachtig als onze regering) dat ze NL/Europa niet nog verder mee naar beneden trekken. De €/$ koers is sinds de oorlog al dramatisch, alleen daar al zijn we bijna 15% verloren de afgelopen maanden. Het zou best kunnen dat BTC dipt en dat wij nog net zoveel BTC voor onze € kunnen kopen (/wishful thinking modus uit).
Daarom heb je ook niet al je eieren in 1 mandje, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

Zijn mensen wel helemaal goed bij hun hoofd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VD9Ely3kTrxBqt2ruTeRTjpyJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l5iNliH3wKfrKwuJrGQqFFKl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
knakworst schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:14:

[Afbeelding]
Nee.

:X

Flashbacks naar doge, floki, ada...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:11:
[...]

Daarom heb je ook niet al je eieren in 1 mandje, toch? ;)
Daar doe ik liever geen uitspraken over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:04:
[...]

Ja idd. En hij zegt wat ik ook altijd heb gezegd: Bitcoin zit in een bullmarket sinds 2009. Misschien is zoom out, echt zoom the fuck out.

Ik denk dat het plaatje van al die jaren volatiele uptrend wel eens gebroken kan worden. Ik zeg: lengthening cycle, maar dan een 8-12 jaren fucking bearish cycle.

Wat mij betreft prima, misschien word ik nog eens een wholecoiner :*)

Hopen dat het niet te gek gaat met de economische catastrofe.

Maar laten we niet te somber worden. Dit is Bitcoin, als Bitcoin een recessie from hell weet te overleven... moh. _/-\o_ stresstest tot de max.

En wij mogen het allemaal meemaken, what a time to be alive :Y
Elke BTC halving zal altijd voor een verschuiving in vraag/aanbod equilibrium zorgen waardoor tijdelijk de prijs omhoog gaat. En juist deze prijsstijging zorgt weer voor de nieuwe aandacht en hype wat vervolgens een nieuwe bull in gang zet. Elke 4 jaar betekend ook telkens een nieuwe onwetende generatie die komt kijken. Heel slim spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
knakworst schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:14:

[Afbeelding]
Dat zag je bij Luna toch al dat mensen gewoon doen als of het niet bestaat? En na Celsius zal er weer een ander platform zijn waar alle vlaggen op rood staan maar iedereen kleurenblind zal zijn. Dat maakt crypto ook wel vermakelijk. Een beetje zoals de eerste rondes van Holland got talent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Stel dat Celcius er op wat voor manier dan ook voor gaat zorgen dat ze solvent zijn. Dat ze zo'n bankrun kunnen overleven. Dan kan dat ook wel weer vertrouwen geven, en daarmee is die $.50 voor een CEL een koopje. Voor je het weet staat het ding dan weer ergens boven de $3 ofzo

Daarnaast vanwege alle exposure is het aantal mensen dat geïnteresseerd is alleen maar toegenomen denk ik

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-06-2022 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:20:
[...]

Nee.

:X

Flashbacks naar doge, floki, ada...
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:59
BoulaMouzer schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:59:
Giteren wat Moon Beans gekocht waarom eigenlijk, zaten in een mooi Glimmend potje...
Glimmend potje is nu 14% gestegen, wie had dat gedacht... |:(
De naam zegt het al: Je beans gaan moonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:28:
Stel dat Celcius er op wat voor manier dan ook voor gaat zorgen dat ze solvent zijn. Dat ze zo'n bankrun kunnen overleven. Dan kan dat ook wel weer vertrouwen geven, en daarmee is die $.50 voor een CEL een koopje. Voor je het weet staat het ding dan weer ergens boven de $3 ofzo

Daarnaast vanwege alle exposure is het aantal mensen dat geïnteresseerd is alleen maar toegenomen denk ik
Maar neemt dat alle andere zooi weg? Die porno chick, gearresteerde cfo?

Maar er zullen best wat mensen een gok willen wagen ja. Des te vermakelijker voor ons om dat te aanschouwen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvNAzqyPNBKV2cd2gfGi_hnHuGk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ukzhq9NGts4hIa9VwxqWm7Ma.jpg?f=user_large

Charts zijn charts

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

r0bb schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:25:
[...]

Elke BTC halving zal altijd voor een verschuiving in vraag/aanbod equilibrium zorgen waardoor tijdelijk de prijs omhoog gaat. En juist deze prijsstijging zorgt weer voor de nieuwe aandacht en hype wat vervolgens een nieuwe bull in gang zet. Elke 4 jaar betekend ook telkens een nieuwe onwetende generatie die komt kijken. Heel slim spelletje :)
Tja je kunt het zien als spelletje idd. Bitcoin is in mijn optiek veel meer dan alleen speculatie. Maar die hele cirklejerk wil ik hier niet voor de 200e keer opstarten _O-

Ik ben wat dat betreft een simpele ziel, als ik Bitcoin verantwoord kan kopen ondanks ongunstig perspectief op de korte tot middellange termijn, dan koop ik :) niet voor winst in fiat, maar omdat ik Bitcoin wil bezitten.

Wanneer we echt snoeihard een recessie ingaan die neer gaat komen op hoge werkloosheid en misschien zelfs schaarste op eerste levensbehoeften zie ik het somber in, maarja dan zijn er grotere zorgen dan speculatie op magische internetmunten.

Maar we zien wel hoe het komt, die dingen heb je toch niet in de hand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:53

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SF56n_p3OCCyQD3xfT8O9VwSnkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xnXmpiw4de3gIN9XWfsF6lBJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:40:
[...]

Maar neemt dat alle andere zooi weg? Die porno chick, gearresteerde cfo?

Maar er zullen best wat mensen een gok willen wagen ja. Des te vermakelijker voor ons om dat te aanschouwen.
Nouja, er is zooi. Maar dat is overal. Er zijn denk ik genoeg mensen die hier een kans zien.

En persoonlijk vind ik het kopen van CEL beter te verantwoorden dan LUNA 2.0. De kans is groot dat CEL het niet gaat overleven, maar dat is nog geen zekerheid. Dat was écht troep ban de bovenste plank als je het mij vraagt.

Ik koop het trouwens niet hoor. Ik zie het ook dramatisch aflopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/coAGh6CTqScD9g4GUq9qDvVAHkE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CdlPuI2fPv5FLuKImVh9CoJu.jpg?f=fotoalbum_large
wat een gast ook he 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wel sneu voor die Salvadorianen. Die ook even een 30% "inflatie" in een week te verwerken krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Tijd voor MdDonalds bag?

BTC, ga ns moonen!

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 14-06-2022 23:03 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:34

Vis

LTC strong deze dagen.. valt me echt op.

Sleeping giant hoor, en dat zeg ik niet om m'n holdings te shillen. Nja beetje wel.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:56:
Wel sneu voor die Salvadorianen. Die ook even een 30% "inflatie" in een week te verwerken krijgen
Terwijl hun volksvertegenwoordiger met laserogen schittert op Twitter.

Is dit echt, de moderne realiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:56:
In Turkije gaat het stukken harder. Die hadden veel beter btc kunnen hebben

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:03:

Sleeping giant hoor, en dat zeg ik niet om m'n holdings te shillen. Nja beetje wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dj4JOPiSdD4nM2XMv0fkekWAoeQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NRmxm6yIpk7MXMSDpnSeJrVG.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

@Slux Is het met je eens.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Morgen wordt het echt feest met mooie inkoopmomenten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zenith schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:15:
[...]

Morgen wordt het echt feest met mooie inkoopmomenten. :)
Ik ga zo pitten. Dromen over dat btc juist morgen tegendraads gaat doen 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Ook vandaag weer even rustig 7% lager nog dan gisteren. En dat na zo’n maandag. Ergens kan ik nog steeds maar moeilijk beseffen hoe idioot hard het nu omlaag gaat . En dan is het echt maar hopen dat morgen er niet nog negatief nieuws van de FED komt anders kijken we echt naar de grootste rode week candlec (in procenten, in dollars hebben we hem al denk ik) in jaren.

Om met Jaapio’s woorden te spreken. What a time to be alive :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

22k is van de 200W MA support naar resistance gegaan :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:43
Hrmpf waarom schrijven ze deze kritische stukken nou altijd pas zodra de boel weer es 70% o.i.d. is geklapt...
Deze stiekeme nozem wist een jaar terug ook al wel dat de rente weer es omhoog zou moeten en dat QE niet onbeperkt kon doorgaan, dat soort dingetjes...
Als ze nou es wat lef tonen en dit soort stukken schrijven op momenten dat we ontiegelijk ATH staan, dan stimuleert mij dat om misschien es wat steviger profits te nemen op een ietwat gunstiger moment.
Maar neuh.
Neuh, dan durven ze dat niet hoor.
Beetje cheap...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:36:
Het begint er op te lijken idd.. Ik snap weinig van TA en trade zoals vaker gezegd nooit. Maar dat dít een knap slecht signaal is is zelfs voor mij eenvoudig te beseffen als je naar de graphs van laatste 5+ jaar kijkt :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
toilet_paper schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:38:
[...]

Hrmpf waarom schrijven ze deze kritische stukken nou altijd pas zodra de boel weer es 70% o.i.d. is geklapt...
Deze stiekeme nozem wist een jaar terug ook al wel dat de rente weer es omhoog zou moeten en dat QE niet onbeperkt kon doorgaan, dat soort dingetjes...
Als ze nou es wat lef tonen en dit soort stukken schrijven op momenten dat we ontiegelijk ATH staan, dan stimuleert mij dat om misschien es wat steviger profits te nemen op een ietwat gunstiger moment.
Maar neuh.
Neuh, dan durven ze dat niet hoor.
Beetje cheap...
:+
In de bull gaan we naar de 420k, in de bear naar 0. Dat is het spel. De waarheid ligt ergens in het midden.

En verder. We leven, het is mooi weer en we kunnen ons druk maken om de koers van btc, ipv iedere dag met veel grotere problemen te kampen. Het is vervelend.. ja dat klopt. Heel vervelend zelfs.. maar morgen heb ik nog steeds alles wat ik nodig heb.

Slaap lekker iedereen!

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 23:51 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:36:
Think long term...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAqNdugkJxZVnMYoJHPpssIRhTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQpDWPM7Lmx3bBN6uWA49qZ8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44
Kan iemand die dode kat weer aan de beademing leggen?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:43:
[...]

In de bull gaan we naar de 420k, in de bear naar 0. Dat is het spel. De waarheid ligt ergens in het midden.

En verder. We leven, het is mooi weer en we kunnen ons druk maken om de koers van btc, ipv iedere dag met veel grotere problemen te kampen. Het is vervelend.. ja dat klopt. Heel vervelend zelfs.. maar morgen heb ik nog steeds alles wat ik nodig heb.

Slaap lekker iedereen!
In het midden? Dat is dan een mooie x10 vanaf hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
paul-s83 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:52:
[...]

In het midden? Dat is dan een mooie x10 vanaf hier :)
Dat klopt 8)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Ik ben de 2017 ath maar eens op gaan zoeken. Lijkt toch het eerstvolgende niveau waar we heel misschien nog iets van mogen verwachten,

14 dec 2017. BTC USD high : 20.089

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:43
twit schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 00:03:
Ik ben de 2017 ath maar eens op gaan zoeken. Lijkt toch het eerstvolgende niveau waar we heel misschien nog iets van mogen verwachten,

14 dec 2017. BTC USD high : 20.089
Ik denk eerlijk gezegd dat er (inmiddels) hele legionen naar dat niveau kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiat Lambo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-06 12:43

De komende Litecoin halving is dichter dan de BTC halving.
En de vorige keer heeft Litecoin een mooie run gehad naar de halving toe.

Dus als de geschiedenis zich herhaalt, dan is het een gokje waard om nu wat aan te schaffen, en te dumpen rond de halving
(geen financieel advies)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hoe Goud het heeft gedaan op lange termijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PK9NMsgHmYkqL8t6szsiDuT58zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syotO3cGXZBRlAJmRO2FRYDv.jpg?f=fotoalbum_large

Bitcoin longterm 💪

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 15-06-2022 00:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HLaSYTNo8hHJ7-ysEj2utbJJeI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iqg4FfFM89RlXeruCxSaSu1A.png?f=fotoalbum_large

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gold printer goes BrrrRRRRrrrrr?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NSsLvNVZ-ZwE41l8Xq3hqbvSnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qet0FCG39aWA6rvt61lKCljZ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Dag 21k , tot ooit! ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Volgens mij moeten we voor de komende tijd nieuwe babes gaan minen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:05
Vroeger , als je dit topic opende , regende het babes , lambo’s en moon. Nu is het een donkere plek zonder al dat moois.

Blijf positief, dit soort koopmomenten is toch waar we op hebben zitten wachten ? Buy low , sell moon.

De rente stijgt nog wel even door , nu is het tijd om geld te verdienen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:43:
[...]

In de bull gaan we naar de 420k, in de bear naar 0. Dat is het spel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bunC4vmwIWtI3dDwCAySwEMtekc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pbpQdeRgVIYE9U70vMVf5xx4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:13

Coldcat

HODL

Kunnen we geen babes introduceren voor dalingen? Bij stijgingen komen de babes als strontvliegen op iedereen af. Bij dalingen lopen ze nog harder dan hard bij je vandaan, enkele shortens en verstandige mensen uitgezonderd.

Daarmee is emotionele support een verlichting om het leed van een rode paal te verminderen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Doe mij maar extra fiat voor die lowbuys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:13

Coldcat

HODL

ByteMe_ schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 06:51:
Doe mij maar extra fiat voor die lowbuys :+
Burgers draaien! Harder burgers draaien. Bij de Mac en Burger King!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
Zijn er al plannen om getrapt versneld bij te kopen ? Of DCA'en jullie gewoon op vaste momenten verder ?
Orders neerzetten op hele lage niveaus en kijken of ze vallen bijvoorbeeld.

Het is firesale tijd als het ware. Of is de beruchte crypto ijstijd van jaren nu ineens al daar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
11 jaar lang waren de duiven aan de leiding. Nu 11 jaar lang haviken?

Kan wel een mooie tijd worden om goed in te kopen! Ben alleen bang dat de bodem er echt nog niet is. Vooral als de obligatie rentes (NL 2%, Italië 4%) zo blijven stijgen zoals ze nu doen. Veel andere havens met stabiele rente.

Als de oorlog in Oekraïne voorbij is verwacht ik wel een stijging (euforie).

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
3AC is de volgende blijkbaar?

Rip

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
CornermanNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 06:25:
Vroeger , als je dit topic opende , regende het babes , lambo’s en moon. Nu is het een donkere plek zonder al dat moois.

Blijf positief, dit soort koopmomenten is toch waar we op hebben zitten wachten ? Buy low , sell moon.

De rente stijgt nog wel even door , nu is het tijd om geld te verdienen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tO5QL4Miqx0NdOunxyLXZ4-mZ3E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Da4E2HmxdBfVgwmaxa6bKML2.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk deze 2 snappen het :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Weer lekker werken vandaag.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:22
Vanavond 20:00 FOMC -O-

Ik ben benieuwd of we wat support gaan zien op 19Kxxx (monthly chart)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vjxcafrx0JCkQy84Hq0p5AimzfI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O8blgy5jCyl3S64lgdjD3cqh.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
Huilen met de pet op. Op naar de 10k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
CornermanNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 06:56:
Zijn er al plannen om getrapt versneld bij te kopen ? Of DCA'en jullie gewoon op vaste momenten verder ?
Orders neerzetten op hele lage niveaus en kijken of ze vallen bijvoorbeeld.

Het is firesale tijd als het ware. Of is de beruchte crypto ijstijd van jaren nu ineens al daar ?
Versneld bijkopen niet nodig. Dit gaat nog wel maanden duren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:29
Ether weer op de weekly 200SMA, gaan we er dan nu wel hard doorheen? Naar 980 ofzo ergens..
Edit: Oh hij kleurt al groener minder rood

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfdXxZPQiaeFDsNCCkuJ-O8fQxs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/56drukMMF0O73DGQVpMJaGev.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Riven op 15-06-2022 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Kan het lager? Ja, het kon nog lager. Alts gaan echt kapot nu

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• hoevenpe
Tja, wie had dat gedacht. Van een luxe-resort aan het Franse strand naar een Intex in eigen land... :*) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4z6myRS8BuBqIK-z3KhASi2258=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BirL3lOlaILddBYokMOk4bnp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik geloof dat mijn store of value stuk is. Sta nu weer op hetzelfde als 2 jaar terug d:)b Wel meer sats dus laat de bounce maar komen...

Werk is hier weinig te vinden. We hebben ook geen McD. Voordeel is wel dat een plek onder de brug nooit echt koud wordt. *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:22
hoevenpe schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:34:
[...]

Tja, wie had dat gedacht. Van een luxe-resort aan het Franse strand naar een Intex in eigen land... :*) [Afbeelding]
_O- _O-

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Als het dit keer hetzelfde zou zijn hadden we allang gebounced. This time it's different.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
4 jaar wachten voor niets :'(

HODL doet pijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Morgen:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2rcxl07hwod01.jpg?auto=webp&s=b457deee1e223093a324e539ef0be98ba5c1ec05

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
When 69k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Ik zat net te denken. De ATH was het mooie 69k meme getal. Misschien moet de low dan maar 20420 worden en dan kunnen we weer omhoog! O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
MaStar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:30:
[...]

Versneld bijkopen niet nodig. Dit gaat nog wel maanden duren...
Kan zomaar inderdaad, DCA dus ;) Uiteindelijk is de afslachting onder de nutteloze Alts een goed iets denk ik. Beter dat de goede projecten overblijven en er echt doorgebouwd kan gaan worden dan weer 1000 slappe aftreksels gebouwd door mensen die een eigen imperium willen en niet gewoon meebouwen aan iets dat wel werkt.

In de tussentijd verzamelen we gewoon BTC en ETH. En gaan we het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Ik denk dat ik ook maar even wacht met bijkopen totdat de bodem echt in zicht is. Heb de eerste 2-3 grote dips afgewacht om uberhaupt weer te kijken (69 > 32k). Vanaf daar stapsgewijs weer ingekocht, maar dat er vanaf daar nog eens 40% af zou gaan in een weekend...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NK4drLYCmo4T9G3IEBYEMv8ZfM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3Va66YtPP2ODozKh97LzazPq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

CornermanNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:44:
[...]

slappe aftreksels gebouwd door mensen die een eigen imperium willen
Werkt het niet zo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7VjgKKCsC7UfbGN3i2tkm2s_Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fu4qHsmUSdYaxbP4HUHWg5z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik dacht gisteren nog nu nog verkopen is zonde want we zitten bijna op de MA200W. Maar dat niveau bleek totaal flut als support en lijkt nu meer op weerstand. Geen bodem in zicht. Alles verdampt en ik weet niet hoelang ik het nog volhoud om te hodlen. Voel me als een hert die in de koplampen van de vrachtwagen kijkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:55:
Ik dacht gisteren nog nu nog verkopen is zonde want we zitten bijna op de MA200W. Maar dat niveau bleek totaal flut als support en lijkt nu meer op weerstand. Geen bodem in zicht. Alles verdampt en ik weet niet hoelang ik het nog volhoud om te hodlen. Voel me als een hert die in de koplampen van de vrachtwagen kijkt
Zo herkenbaar.. vooral die laatste zin. Ik kan de keuze niet voor je maken, maar mijn advies is om in ieder geval te proberen je zinnen te verzetten en iets anders te gaan doen de komende tijd dan charts staren.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Ach, die gevoelens van absolute wanhoop zijn vaak een signaal dat het einde in zicht is. De afgelopen weken deden voor mijn gevoel nog niet genoeg pijn, deze week wel. Zelf geef ik voorkeur aan 'ripping the bandaid off' in plaats van het langzame doodbloeden. Helaas staan alle overige indicatoren nu wel op donker rood.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Alles verdampt en ik weet niet hoelang ik het nog volhoud om te hodlen. Voel me als een hert die in de koplampen van de vrachtwagen kijkt
Voor wat het waard is bij crypto: als bij traditionele aandelen de massa zo begint te denken is de bodem niet ver weg.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:01:
[...]

Zo herkenbaar.. vooral die laatste zin. Ik kan de keuze niet voor je maken, maar mijn advies is om in ieder geval te proberen je zinnen te verzetten en iets anders te gaan doen de komende tijd dan charts staren.
idd, ga wat anders doen. Het word echt schitterend weer komende dagen. Gewoon niet meer kijken. En wat maakt het uit? Zolang je de gouden regel gebruikt hebt dat je het geld niet nodig hebt? Kijk over 2 jaar nog een keer.
Dit is nu mijn 3e bear en ik slaap er geen seconde minder om. Eigenlijk bij de 2e al niet meer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je het te complex moet maken voor jezelf. Als het je dagelijkse leven echt negatief beïnvloed verkoop die meuk dan en kijk minimaal een jaartje niet meer terug.

Deze markt blijft nog wel even genadeloos, wat er voornamelijk toe doet is voldoening/plezier. Als je dat er niet uit kan halen momenteel is het wat mij betreft een no-brainer, die zelfkastijding is een keuze.

Vergeet daarbij niet dat dit topic in tijden van bearisch volatiliteit ook meer gevuld zal zijn met aasgieren/no-coiners die graag even zout in de wonden strooien en je hopium pijp willen afpakken en kapot stampen. Dat was in 2018/2019 niet anders.

Dus laat je niet in de kaarten spelen door negatief sentiment en belabberde koersen.
Pagina: 1 ... 82 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!