Een hele goede test om voor te zakken.Kol Nedra schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:14:
20k is toch wel1 van de beste retests toch?
this time it's different $0.06 soon!
ETH onder de $1000 in de stETH variant!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wij krijgen hier alleen mee wanneer er dikke inflatie is in Rusland is en de Roebel minder waard wordt. Maar deze munt is inmiddels 30% meer waard tov voor de oorlog.
Mooi is dat, he? De vrije Westerse media...lucatoni schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:17:
[...]
Wij krijgen hier alleen mee wanneer er dikke inflatie is in Rusland is en de Roebel minder waard wordt. Maar deze munt is inmiddels 30% meer waard tov voor de oorlog.
Toen de roebel instortte werd het breed uitgemeten in het nieuws. Nu de roebel op een nieuwe ATH staat tov de EURO hoor je niets meer.Nopheros schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:10:
In Roebels zijn we volgens mij ook over de 100k gegaan
Mijn order op EUR 20100 is geraakt en een kleine order op EUR 19100 komt ook in zicht. De verleiding ontstaat om FIAT te investeren die ik eigenlijk niet in BTC wilde investeren. Had ik maar meer FIAT langs de zijlijn...
Buy the dip.Coldcat schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:17:
ETH onder de $1000 in de stETH variant!
Als je geschoren wordt moet je stilzitten.. maar dat scheren duurt wel lang nu. Zoveel haar heb ik nou ook weer niet.
Zero.
Wat is het volume ?lucatoni schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:17:
[...]

Ik zou Incel Slave Z Intel Slava Z op telegram aanraden, is goeie unbiased informatieGioStyle schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:18:
[...]
Mooi is dat, he? De vrije Westerse media...
Hoop nieuwe / terugkerende users hier, moon soon?
Denk eerder ramptoerismeAcidrain schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:21:
Hoop nieuwe / terugkerende users hier, moon soon?
Ik heb nog 500 dollar in stables staan voor moonbeam.. Na vele maanden het woordje glimmer te moeten hebben lezen ga ik er ook maar voor..
Laatste 500 dollar die ik nog heb staan voor crypto. Get rich or die trying.
Jongens, ik ga Ons geld is stuk nog maar een keer lezen. Houden mijn knieen misschien op met knikken.
Zeg er dan ook bij dat de meeste prijzen meer dan 30% gestegen zijn. Het is niet zo dat de Russen er per saldo op vooruit zijn gegaan, integendeel. Goederen schaars, prijzen omhoog.lucatoni schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:17:
[...]
En ja, dit is uit eerste hand verkregen informatie.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ah ok, ik zat al te kijken of ik nog in het juist topic zat
Ik wil je graag 1 tip geven. Ik zou geen GLMR kopen boven de 0,25. Tussen de 0,10 en 0,20 misschien....Nopheros schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:24:
Ik heb nog 500 dollar in stables staan voor moonbeam.. Na vele maanden het woordje glimmer te moeten hebben lezen ga ik er ook maar voor..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb een super investeringsformule bedacht voor BTC die de prijs voorspelt.
Pn=P(n+1)*0,88
Waarin:
Pn = Prijs BTC op een dag
Pn+1 = Prijs BTC op de dag ervoor
Goed he.
Pn=P(n+1)*0,88
Waarin:
Goed he.
[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 15-06-2022 10:27 ]
als jij niet stinkend rijk wordt ...HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:26:
Ik heb een super investeringsformule bedacht voor BTC die de prijs voorspelt.
Pn=P(n+1)*0,88
Waarin:
Goed he.
Ik wacht op een wick van BTC richting de 18-18.5k en wou dan eigenlijk wat aanschaffen. Het lijkt me niet dat GLMR dan al op 25 cent staat jammer genoeg.zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:26:
[...]
Ik wil je graag 1 tip geven. Ik zou geen GLMR kopen boven de 0,25. Tussen de 0,10 en 0,20 misschien....
Nee maar de beer is nog lang....dus tijd genoeg.Nopheros schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:27:
[...]
Ik wacht op een wick van BTC richting de 18-18.5k en wou dan eigenlijk wat aanschaffen. Het lijkt me niet dat GLMR dan al op 25 cent staat jammer genoeg.
Zwembroek wil graag alle GLMR's houden... eerst $1... $0.50... hij gaat echt nog wel naar $0.06zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:26:
[...]
Ik wil je graag 1 tip geven. Ik zou geen GLMR kopen boven de 0,25. Tussen de 0,10 en 0,20 misschien....
Dat is niet uitgesloten nee...
Doe mij ook zo'n glazen bol a.u.b.zwembroek schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:29:
[...]
Nee maar de beer is nog lang....dus tijd genoeg.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:
Stop ééns van in paniek te slaan...
Hold en buy de dip en wacht een paar jaar...
:strip_exif()/f/image/D1sioqFUxcXZgge5E0TYQQSC.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee. We hebben het geld nodig. Als inflation hedge.Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:
Ik wordt pas geïnteresseerd rond een 50 euro BifiVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:
Maar de echte vraag van vandaag is natuurlijk:
Bifi. Ja of nee?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Paniek? Waar? Ik zie geen paniek?
Er zou paniek moeten zijn!?
Waar is die paniek!?!? Ik raak ervan in paniek dat er paniek zou moeten zijn maar ik het niet kan vinden!!
PANIEEEEK!!
Oh wacht, daar is het, ben alweer kalm doordat ik zelf in paniek raakte en het dus klopte dat er paniek was.
Nu ff een softijsje met dip kopen, doei!
Er zou paniek moeten zijn!?
Waar is die paniek!?!? Ik raak ervan in paniek dat er paniek zou moeten zijn maar ik het niet kan vinden!!
PANIEEEEK!!
Oh wacht, daar is het, ben alweer kalm doordat ik zelf in paniek raakte en het dus klopte dat er paniek was.
Nu ff een softijsje met dip kopen, doei!
Wie is er in paniek? Het touw hangt nog in de schuur en is niet opgehaald. Dus ik denk dat iedereen nog vrij relaxed is...Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:
Verwijderd
Heb nog een plukje stables, voor 50 euro stop ik mijn broekzakken helemaal vol worst.Vis schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:37:
[...]
Ik wordt pas geïnteresseerd rond een 50 euro Bifi
We hebben een paar jaar gewacht en staan nog op een zelfde niveau? Hoezo wachten zin?Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:34:
Verwijderd
Het is altijd 'had ik maar'.
Had ik maar wat langer gehodlt.
Had ik maar verkocht.
Crypto is en blijft een gedrocht.
Had ik maar verkocht.
Je moet gewoon je kop tegen de muur stoten. Heel hard, en nog een keer.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:44:
Had ik maar verkocht.
Alles wat je in de Bull bedenkt om te kopen moet je nu uitvoeren. Alles wat je in de bear wil verkopen moet je onthouden en ballen tonen te verkopen.
Toch heb ik liever die eerste. Want dan heb je winst gepaktVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:44:
Had ik maar verkocht.
Die tweede is altijd op het punt dat je op (dik) verlies staat.
Als het extreem hard kan dalen, dan kan het ook extreem hard stijgen kleine kindjes.
Emotioneel on stabiel.
Emotioneel on stabiel.
ETH 
BTC
Dat moment wanneer crypto goedkoper wordt dan Aldi brood

BTC

Dat moment wanneer crypto goedkoper wordt dan Aldi brood
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die 20K gaat het ook niet houden denk ik...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We zoeken Celsius op, die zit op 14 K Liquidatie.
Wat een feest.
Wat een feest.
Eth onder de 1000 euro. Da's lang geleden
FreakNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:48:
Eth onder de 1000 euro. Da's lang geleden
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9SRPaMgGuDpCYDgFSSPrLiWf.jpg?f=user_large)
Is dit autobiografisch?Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:47:
Als het extreem hard kan dalen, dan kan het ook extreem hard stijgen kleine kindjes.
Emotioneel on stabiel.
Op schaal 1:24Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:49:
De lambo wordt helaas maar een seatje
Van de Action
Aldus Raf uit 1994...Raf1994 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:47:
kleine kindjes.

20.000 voor een muntje virtueel is natuurlijk nog steeds erg grappig.
gaat vandaag gebeuren! de wick der wicks!!?
aggr trade staat open
aggr trade staat open
nothing stops this train
Verwijderd
Tja verlies niet echt in mijn geval, heb gelukkig wel rond 55k inleg + winst genomen, dat ligt eigenlijk nu op het dak zon te oogsten. Maar snap wat je bedoelt. Mijn '6 weken met 4 personen naar Bali' PF is momenteel een 'dagje kinderboerderij + snackbar'.Waah schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:46:
[...]
Toch heb ik liever die eerste. Want dan heb je winst gepakt
Die tweede is altijd op het punt dat je op (dik) verlies staat.
Echter doet het toch minder pijn dan mijn 3 maanden te vroege winstneming op DOGE.
Maar hey nieuwe ronde nieuwe kansen.
Waarom blijven die whales verkopen? Ik zag op tijktok alle experts die zeiden dat 22.000 de bodem was. Hoe kan het dat we daar doorheen zakken?
Sjuul100 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:56:
Waarom blijven die whales verkopen? Ik zag op tijktok alle experts die zeiden dat 22.000 de bodem was. Hoe kan het dat we daar doorheen zakken?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2wro5Wmn8FhiQ5hpjZ91f1qX.jpg?f=user_large)
Maktub
Ja zonnepanelen op je dakkie van je cryptogains (oké, en inleg) betalen is wel heel prettig. Dan heb je echt je investering omgezet in een andere duurzame investering. Nauwelijks zelf geld erin moeten stoppen en je energierekening verdampt waar je bij staat, win-win. Met geld maak je geld zeggen ze toch?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:56:
[...]
Tja verlies niet echt in mijn geval, heb gelukkig wel rond 55k inleg + winst genomen, dat ligt eigenlijk nu op het dak zon te oogsten. Maar snap wat je bedoelt. Mijn '6 weken met 4 personen naar Bali' PF is momenteel een 'dagje kinderboerderij + snackbar'.
Echter doet het toch minder pijn dan mijn 3 maanden te vroege winstneming op DOGE.Dat scheelde wel een jaarsalaris.
Maar hey nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ja echt stom!! Ik las ook dat het manipulaasie is. Ze zitten ons te naaien! Kan echt niet langer zo!!Sjuul100 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:56:
Omdat er een flinke liquidatie staat te wachten rond de 14 K van Tienduizenden Bitcoins. Als de geraakt wordt kan iedereen di enu verkoopt straks inkopen voor met wat mazzel 100 euro.Sjuul100 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:56:
Ik heb mijn buy orders staan rond de 200 euro voor het geval dat. hahaha
Dat is natuurlijk wel zo. Zowel omhoog als omlaag.YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:59:
[...]
Ja echt stom!! Ik las ook dat het manipulaasie is. Ze zitten ons te naaien! Kan echt niet langer zo!!
Zero.
Wel cool om te zien hoe er werkelijk 0 logica óf intrinsieke waarde in crypto zit.Thommie.nl schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:59:
[...]
Omdat er een flinke liquidatie staat te wachten rond de 14 K van Tienduizenden Bitcoins. Als de geraakt wordt kan iedereen di enu verkoopt straks inkopen voor met wat mazzel 100 euro.
Ik heb mijn buy orders staan rond de 200 euro voor het geval dat. hahaha
Niet cool als dat nooit meer herstelt
Dan heb ik wederom een hele dure les geleerd.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Ja nou ja, niet echt, ze zijn van gelamineerd karton maar de hele buurt begon ineens met panelen en ik kon natuurlijk niet achterblijven.YES schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:58:
[...]
Ja zonnepanelen op je dakkie van je cryptogains (oké, en inleg) betalen is wel heel prettig. Dan heb je echt je investering omgezet in een andere duurzame investering. Nauwelijks zelf geld erin moeten stoppen en je energierekening verdampt waar je bij staat, win-win. Met geld maak je geld zeggen ze toch?
Voelt goed als ik praat met de buurman over de opbrengst volgens de app, hij heeft nog steeds niet door dat ik hem steeds vol trots dezelfde screenshot laat zien.
Is er een manier om te zien hoeveel outflow is er bij Nexo? Als daar nu de withdrawals ook de pan uitrijzen wil ik daar dit keer graag op tijd tussen zitten
Maanden geleden was er ook een soort van Fout in de Charts, voor heel even kon je kopen voor ik geloof 9 K of zoiets. Terwijl de koers 50 was. Het is inderdaad heel bijzonder.NiGeLaToR schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:02:
[...]
Wel cool om te zien hoe er werkelijk 0 logica óf intrinsieke waarde in crypto zit.
Niet cool als dat nooit meer herstelt![]()
Maar ik heb voor de zekerheid wat laddertjes staan daaro.
Verwijderd
Thommie met de gouden handjes.Thommie.nl schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:05:
[...]
Maanden geleden was er ook een soort van Fout in de Charts, voor heel even kon je kopen voor ik geloof 9 K of zoiets. Terwijl de koers 50 was. Het is inderdaad heel bijzonder.
Maar ik heb voor de zekerheid wat laddertjes staan daaro.
Ga je voor Bitcoin dit keer? Ouwe schavuit.
Ik volg dit topic en crypto in het algemeen al jaren, en vooral in tijden als deze moet ik heel eerlijk bekennen. Ik ben er nooit ingestapt omdat ik het gewoon echt niet snap. Zowel de technische kant als het aanschaffen, wallets en de hele bende als ook het hele idee erachter.NiGeLaToR schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:02:
[...]
Wel cool om te zien hoe er werkelijk 0 logica óf intrinsieke waarde in crypto zit.
Niet cool als dat nooit meer herstelt![]()
Nu snap ik er ook weer weinig van, mijn idee was dat crypto onafhankelijk was van ook beurzen e.d. Dat het een manier is om inflatie het hoofd te bieden, of zelfs als enige cash na een monetaire crash.
Dat snapte ik al helemaal niet hoor, ik bedoel als de hele maatschappij omvalt heb je toch ook niets aan die bitcoin lijkt mij...
Ik volg het met alle aandacht, en weer kriebelt het om dan toch maar eens in te stappen, maar ja... ik snap er geen bal van en dan denk ik altijd, dan moet je er ook niet aan beginnen.
nou ja... in iedergeval succes gewenst aan eenieder die er wel in zit, en ach, wat ik zo zie over de jaren heen is een enorme golfbeweging... ik wou dat ik er meer van begreep...
Hoe gaat het met de bevroren tegoeden bij Celsius, wanneer worden die vrijgegeven?
Als ze dat nu doen, dan kunnen mensen bitcoin kopen van hun tegoeden en de markt ondersteunen, dunkt mij
Als ze dat nu doen, dan kunnen mensen bitcoin kopen van hun tegoeden en de markt ondersteunen, dunkt mij
Maandagnacht ingestapt in BTC. Dinsdagnacht uitgestapt BTC.
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- 7 uur op dit forum gezeten ipv 1
- 150 keer Bitvavo geopend.
- Waardeverlies 10%
Ik denk niet dat dit iets voor mij is
Blijf wel lekker lurken aan de zijlijn om mijn FOMO te voeden.
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- Waardeverlies 10%
Ik denk dat 80/90% het gelijk daar werktrekt en niet in de markt stopt. Bankrun it is, empty wallet it is. Vrijgeven is het volledig einde verhaal van Celsius (if not already).Sjuul100 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:08:
Hoe gaat het met de bevroren tegoeden bij Celsius, wanneer worden die vrijgegeven?
Kopen en vervolgens afblijven en niet meer naar kijken. Werkt veel beter. Eventueel leg je bijv. 50% van het geld in wat je erin wou stoppen en laat je de 50% staan voor als het nog verder zakt. Dat geeft veel meer rust.Elias2020 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:09:
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- Waardeverlies 10%
Ik denk dat als je nu ETH of BTC koopt en er een jaar niet naar kijkt je gewoon winst gemaakt hebt..Elias2020 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:09:
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- Waardeverlies 10%
Probleem is, dat is ook maar gewon een gokje van mijn kant..
Niemand weet het..
Ik ben blijf dat ik nu in FIAT zit maar ik heb ook tijden gehad dat ik in FIAT zat en ik baalde....
Ik wil nu weer volledig instappen en dan weer een tijdje niks doen, maar wanneer is dat moment.. (Eigenlijk de hamvraag die iedereen heeft in dit topic)...
ja maar ja man.... 1 dag zeg.... ik typ net dat het bij mij ook kriebelt om dan ook eens mee te doen, maar goed dan is het ook voor jaren denk ikElias2020 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:09:
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- Waardeverlies 10%
Ik moest grinniken om deze post
thx
Dat moment is daar wanneer iedereen denk dat alles kapot gaat. Stap eventueel in delen in als je toch twijfelt.FreakNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat als je nu ETH of BTC koopt en er een jaar niet naar kijkt je gewoon winst gemaakt hebt..
Probleem is, dat is ook maar gewon een gokje van mijn kant..
Niemand weet het..
Ik ben blijf dat ik nu in FIAT zit maar ik heb ook tijden gehad dat ik in FIAT zat en ik baalde....
Ik wil nu weer volledig instappen en dan weer een tijdje niks doen, maar wanneer is dat moment.. (Eigenlijk de hamvraag die iedereen heeft in dit topic)...
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 15-06-2022 11:14 ]
Ik ook niet geweldig veel(dit is mn tweede week nadat ik ben ingestapt), behalve het concept "goedkoop inslaan" en 'hoog verkopen". En nu is het dus goedkoop. Geen idee of ik nu wel voor de lange termijn wil gaan...DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:07:
[...]
Ik volg dit topic en crypto in het algemeen al jaren, en vooral in tijden als deze moet ik heel eerlijk bekennen. Ik ben er nooit ingestapt omdat ik het gewoon echt niet snap. Zowel de technische kant als het aanschaffen, wallets en de hele bende als ook het hele idee erachter.
Nu snap ik er ook weer weinig van, mijn idee was dat crypto onafhankelijk was van ook beurzen e.d. Dat het een manier is om inflatie het hoofd te bieden, of zelfs als enige cash na een monetaire crash.
Dat snapte ik al helemaal niet hoor, ik bedoel als de hele maatschappij omvalt heb je toch ook niets aan die bitcoin lijkt mij...
Ik volg het met alle aandacht, en weer kriebelt het om dan toch maar eens in te stappen, maar ja... ik snap er geen bal van en dan denk ik altijd, dan moet je er ook niet aan beginnen.
nou ja... in iedergeval succes gewenst aan eenieder die er wel in zit, en ach, wat ik zo zie over de jaren heen is een enorme golfbeweging... ik wou dat ik er meer van begreep...
Ben blij dat ik dienst heb vannacht, kan ik hele nacht deze show en naweeën gaan volgen.
Ik denk dat dit voor iedereen geldt. Het is totale chaos/onvoorspelbaarheid, maar dat maakt het m.i. ook wel leuk. Persoonlijk vind ik de dagen dat het snel daalt enerverender dan de dagen dat het snel stijgt. Beide zijn voor mij redelijk onverklaarbaar vaak, maar het doet wel iets met je en dat maakt het leuk.DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:07:
Op dit moment kun je met een redelijk laag risico iets kopen. Persoonlijk zou ik nog een weekje wachten tot de dust has settled; ik dacht vorige week al dat we de bodem bereikt hadden en heb toen ingekocht, maar sta nu alweer -40%. Werk deze maand in ieder geval voor nop, maar ergens weet je dat het wel weer goed komt.
Als je vandaag koopt sta je er alweer 40% beter voor dan mensen die er nog redelijk positief in staan. Het gaat pas fout als je er bepaalde verwachtingen bij hebt; lambo's, eerste huis kopen, potentieel rendement afzetten tegen de rente van een lening, dat soort gedachtes moet je uitschakelen.
Verwijderd
niks mis met fiatFreakNL schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:11:
[...]

Ja, vind de on-chain wallets van Nexo en analyseer de transacties. Maar dit is niet echt een exacte wetenschap, tenzij het is bevestigd weet je nooit voor 100% zeker of het Nexo wallet is. Daarnaast kan een partij als Nexo 100 wallets hebben.PHPResource schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:04:
Is er een manier om te zien hoeveel outflow is er bij Nexo? Als daar nu de withdrawals ook de pan uitrijzen wil ik daar dit keer graag op tijd tussen zitten
Van Celsius waren veel wallets wel bekend, dus maakte analyse daarvan wat makkelijker. Een tool als Nansen kan je daarmee helpen, maar kost je aardig wat geld. Anders even zoeken op Twitter met de zoekterm nexo wallets/address. Dit leverde bijvoorbeeld dit dashboard op: https://dune.com/embeds/9...87-4ac4-b45d-285f0c188f5b
Afgezien van een flinke uitstroom afgelopen maandag, wat logisch is. Lijkt het verder vrij stabiel. Maar zoals ik al aangaf, het geen exacte wetenschap.
Wick sowieso nog welroflexx schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:17:
Wtf. Zal de 20k er ook aangaan?
Verwijderd
zal me verbazen als nietroflexx schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:17:
Had ook zo'n insteek; 25% van mijn totaalbedrag slechts inlegd dan elke dip bijkomen (whenever dat is). Maar heb in een dag nog nooit zo snel geld zien verdampen en met de doemscenario's die af en toe voorbij kwamen werd ik steeds zenuwachtiger.Nopheros schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:10:
[...]
Kopen en vervolgens afblijven en niet meer naar kijken. Werkt veel beter. Eventueel leg je bijv. 50% van het geld in wat je erin wou stoppen en laat je de 50% staan voor als het nog verder zakt. Dat geeft veel meer rust.
Toen las ik berichten hier over dat het lekker weer buiten was, en verrek, dat was nog waar ook. Toen maar besloten mijn zegeningen te blessen en van mijn gezin te gaan genieten. Afgelopen week tijdens het avondeten ging het iets te vaak over crypto als mijn vrouw vroeg hoe mijn dag was.
dat denk ik zelf ook, ik zou het ook meer zien als speeltje. Nu is het wel zo, ik heb een zoontje van 11 en die heeft een werkstuk gemaakt voor groep 8, eindwerkstuk, en hij heeft crypto als onderwerp gekozen. Dus ik heb beloofd dat ie ook dan als praktijkdeel crypto mag kopen, 100 euro ofzo he, niet te gek heurYpuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:14:
[...]
Ik denk dat dit voor iedereen geldt. Het is totale chaos/onvoorspelbaarheid, maar dat maakt het m.i. ook wel leuk. Persoonlijk vind ik de dagen dat het snel daalt enerverender dan de dagen dat het snel stijgt. Beide zijn voor mij redelijk onverklaarbaar vaak, maar het doet wel iets met je en dat maakt het leuk.
Op dit moment kun je met een redelijk laag risico iets kopen. Persoonlijk zou ik nog een weekje wachten tot de dust has settled; ik dacht vorige week al dat we de bodem bereikt hadden en heb toen ingekocht, maar sta nu alweer -40%. Werk deze maand in ieder geval voor nop, maar ergens weet je dat het wel weer goed komt.
Als je vandaag koopt sta je er alweer 40% beter voor dan mensen die er nog redelijk positief in staan. Het gaat pas fout als je er bepaalde verwachtingen bij hebt; lambo's, eerste huis kopen, potentieel rendement afzetten tegen de rente van een lening, dat soort gedachtes moet je uitschakelen.
Three Arrows Capital gaat er ook aan denk ik..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zeker. Muren zijn weg. Is nu een poep en een scheet nodig om een naald te maken. Ook de andere kant op trouwensroflexx schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:17:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik zal morgen mijn financieel adviseur zeggen dat ik all-in in btc wil gaan.Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:14:
[...]
Op dit moment kun je met een redelijk laag risico iets kopen.
Kijken of hij ook vindt dat dat “redelijk laag” risico is.
En dit is precies waarom ik na een paar maanden crypto uitgestapt benElias2020 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:09:
Opbrengst:
- 5.5 uur slaap ipv 8
- 1 uur gewerkt ipv 8
- Waardeverlies 10%

En dat was toen er echt nog leuk geld te verdienen was.

DCA als je denkt dat het later weer goed komt. En anders gewoon niet er in zitten, en wachten tot de volgende bullrun zich aandient

Ik wil er wel bij zijn op het moment dat je 40% van hem afpakt. Dat gezichtje dan, en jouw uitleg "Vriend, is gewoon de markt. DYOR".DeDooieVent schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:18:
[...]
dat denk ik zelf ook, ik zou het ook meer zien als speeltje. Nu is het wel zo, ik heb een zoontje van 11 en die heeft een werkstuk gemaakt voor groep 8, eindwerkstuk, en hij heeft crypto als onderwerp gekozen. Dus ik heb beloofd dat ie ook dan als praktijkdeel crypto mag kopen, 100 euro ofzo he, niet te gek heurmaar, als voorwaarde dat ie het zelf regelt en onderzoekt hoe en wat, want die ouwe snapt er geen zak van
@Sjuul100 Zie dat je mijn ninja-edit van laag nog net meegepikt hebt
[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 15-06-2022 11:23 ]
Met 19866 verschilde crypto munten op de markt kan er nog wel wat meer af.
Weet iemand al wat de nieuwe crypto hype gaat worden ? ico's,airdrops, defi, pannekoeken, smart contracts, supply chain meuk hebben we nu wel gehad.
Weet iemand al wat de nieuwe crypto hype gaat worden ? ico's,airdrops, defi, pannekoeken, smart contracts, supply chain meuk hebben we nu wel gehad.
Nou luitjes, wellicht de laatste dag ooit dat je een BTC kan verkopen voor $20k. Pak je kans
ADA blijft sterk, denk toch vanwege de >70% staking.
Ik denk dat iedereen hier in de volgende bullmarkt maar even bij Nathan op het matje moet komen..
Mooi he, en zijn eigen stress, paniek en onvermogen, maar op de rest van het forum blijven projecteren.
Eerst wel netjes een mailtje sturen dat funds safe zijn en dat de devs werken aan een oplossing.Ypuh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:21:
[...]
Ik wil er wel bij zijn op het moment dat je 40% van hem afpakt.
Maktub
Wacht maar tot ze die miljarden extra muntjes op de markt gaan dumpen.keanu_ schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:22:
ADA blijft sterk, denk toch vanwege de >70% staking.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!