[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Daar reageerde ik toch ook op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik waardeer je optimisme maar de daily candles hebben sinds 7 juni een exponentiële curve omlaag. Er is niks wat doet suggereren dat dit de bodem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
Iedereen rekt. Bah

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:34

Vis

HollovVpo1nt schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:44:
[...]

Ik waardeer je optimisme maar de daily candles hebben sinds 7 juni een exponentiële curve omlaag. Er is niks wat doet suggereren dat dit de bodem is.
Je weet dat @Tominatie ook de 69k voorspelde ?

Wanneer hij de call maakt moet je all in gaan.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
HollovVpo1nt schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:44:
[...]

Ik waardeer je pessimisme maar ik vond zijn verhaal leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
YouTube: Did Celsius Network Just FREEZE Everyone's Crypto? My Thoughts & Upd...

Fijn stukje perspectief over Celsius. Wellicht naief maar ik kies er nu voor om erin mee te gaan.
Korte samevatting; ze zijn niet insolvent maar hooguit illiquid. Ze kunnen momenteel niet bij genoeg funds om de stroom withdrawals aan te kunnen. Oa door uitstaande leningen en staking. Dit moesten ze doen om de rente voor de earnings op te kunnen brengen. Pas wanneer ze alle funds weer tot de beschikking hebben zullen ze in staat zijn te withdrawen...

To be continued

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Vanaf de low een trade geprobeerd met KSM op Kraken. Maar ik ga even geen alt coins meer traden op dit moment daar. Wat een laag volume. Sell order werd maar niet gehit terwijl de koers er weer dik boven zat. Uiteindelijk met moeite verkocht met een magere winst. Ik laat het voorlopig bij mijn BTC order. Komt vast nog een wick onder de 20k.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:04
StevenzeN schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:32:
Jongs ik heb besloten uit crypto te stappen omdat ik mij realiseerde dat ik stervende ben. Deze borderline markt kan ik niet nog +/- 50 jaar aan.
Blijf bij ons :)

Hier wat inspiratie

YouTube: Afrojack - Polkadots (Original Mix)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:57
MrMrq schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:27:
**cheerleader modus voor ieder van jullie**

D is van dollar, een smerig stuk geld,
dat steeds minder waard wordt, dat is mij verteld…
C is van coins, die we daarom kopen,
al cashen we bij winst, want hodlen is hopen..
A is van analyse, als een magisch teken,
want ooit wordt het groen, na negen rode weken.
Ik doe er een schepje bovenop, jongens.

De prijs van deze geiten bende wordt bepaald door whales, niet door shrimps. En whales zijn gebaat bij een volgende bull run.

Dus over twee jaar gaan we weer naar boven, ongeacht wat stonks doen. Sterker nog, we zitten dan natuurlijk met stonks in een bear.

Dus stel je voor, al dat geld gaat niet meer in stonks, maar in BTC zitten. There Is No Alternative.

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnCWMFQfmcunl9lSpF6c0cIKCVQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3sCzqGdj8tYUkTgtB8IWTc7b.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
5 years of hodling. Sta nog steeds 500% winst :7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
Ik zie dit als goede kans om mooi in te kopen aangezien ik de boot jaren geleden gemist heb!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Darrell

Fiat moonboy

Hertog_Martin schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:54:
Toch mooi breakeven gespeeld na 5 jaar inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:50
Hertog_Martin schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:54:
Goed zo daar... heb de procenten niet meer bijgehouden na het tiende jaar, uhh laatste 10 uur... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door BoulaMouzer op 13-06-2022 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44
Afstort lijkt gestabiliseerd, morgen een bounce tot 25k? Zo gaat het vaak in de aandelenmarkt.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:13

Coldcat

HODL

hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:08:
Afstort lijkt gestabiliseerd, morgen een bounce tot 25k? Zo gaat het vaak in de aandelenmarkt.
Ik Crypto gaat het echt 9 / 10 keer pas omhoog als er een mega capitulate wick naar beneden is geweest. Met een donders volume waardoor de volumebalk de meest dikke groene candle op je scherm is.

Het kan anders gaan maar het volume is laag, en er is geen wick geweest. Ik zie dit nog niet als bodem.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
BoulaMouzer schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:02:
[...]

Goed zo daar... heb de procenten niet meer bijgehouden na het tiende jaar, uhh laatste 10 uur... O-)
Ik heb het alleen de eerste 2 jaar bijgehouden tot -90%.. toen ben ik gestopt.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Ik ben een TA mongool, maar als ik uitzoom dan zie ik BTC nu net zo makkelijk weer die 12.5k aanstampen. Het lijkt compleet gestoord, maar zoveel weerstand zit er niet tussen imo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
Ik heb toch al m'n lending accounts bij verschillende partijen maar voor 70% leeggetrokken en de rest nog extra verdeeld na wat er bij celsius is gebeurd.

Nu wil ik me wel eens verdiepen in veilige defi opties om uit te lenen maar hoe veilig zijn deze protocollen eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo. Bedtijd. Morgenochtend even kijken of we naar de 15K hebben gewickt komende nacht :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:14:
Ik ben een TA mongool, maar als ik uitzoom dan zie ik BTC nu net zo makkelijk weer die 12.5k aanstampen. Het lijkt compleet gestoord, maar zoveel weerstand zit er niet tussen imo
Precies op de MA200 bouncen en daarna een nieuwe bullrun starten zou té perfect zijn. Nee, er volgt echt nog wel een verdere daling. Maar de vraag is hoe hoog de stijging voor die volgende daling zal zijn. Kan maar zo nog een paar k erbij, dan fomo'd een groot aantal erin om daarna die daling alsnog mee te pakken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:18:
[...]

Precies op de MA200 bouncen en daarna een nieuwe bullrun starten zou té perfect zijn. Nee, er volgt echt nog wel een verdere daling. Maar de vraag is hoe hoog de stijging voor die volgende daling zal zijn. Kan maar zo nog een paar k erbij, dan fomo'd een groot aantal erin om daarna die daling alsnog mee te pakken.
Deze bedoel ik dan
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fMf3vvs/315616.png

Misschien over de top bearish. Maar er is nu geen stimulus check van de FED die alles ff weer gaat opkopen. De marktomstandigheden zijn ook best ruk als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:21:
[...]

Deze bedoel ik dan
[Afbeelding]

Misschien over de top bearish. Maar er is nu geen stimulus check van de FED die alles ff weer gaat opkopen. De marktomstandigheden zijn ook best ruk als je het mij vraagt
Ik zou er niet vreemd van opkijken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Janpietertje89 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:16:
Ik heb toch al m'n lending accounts bij verschillende partijen maar voor 70% leeggetrokken en de rest nog extra verdeeld na wat er bij celsius is gebeurd.

Nu wil ik me wel eens verdiepen in veilige defi opties om uit te lenen maar hoe veilig zijn deze protocollen eigenlijk?
Nog minder veilig dan een partij zoals Celcius. Omdat in DeFi niemand verantwoordelijk is of neemt. Het is een stukje code waar tegenover jij je geld "uitleent".

Maar waarschijnlijk gaat de yield wel omhoog aangezien het vertrouwen in wat voor lending / interest diensten dan ook wel wat zullen afnemen nu eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:44
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:26:
[...]

Nog minder veilig dan een partij zoals Celcius. Omdat in DeFi niemand verantwoordelijk is of neemt. Het is een stukje code waar tegenover jij je geld "uitleent".

Maar waarschijnlijk gaat de yield wel omhoog aangezien het vertrouwen in wat voor lending / interest diensten dan ook wel wat zullen afnemen nu eventjes
Die contracten zijn wel open source/public toch? Dusdanig ingewikkeld dat zelfs voor een beetje tweaker/IT'er niet te beoordelen is qua betrouwbaarheid? Of waar zit het voornaamste risico in die wereld ? In principe staan je coins in de blockchain toch,als er een DeFI partij is die bijv BTC of ETH ondersteunt en je dus niet het mega risico van de zoveelste altcoin die in elkaar stort nog even combineert met het hele decentralised finance principe is het misschien wel te overzien?

(Nee ik overweeg geen serieuze Defi investment, ik ben zelfs nooit aan storten bij Nexo toegekomen) maar ergens geloof ik wel in het principe dat volledige openbare en in de code hardcoded contracten betrouwbaarder kunnen worden dan welke centrale partij dan ook.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:18:
[...]

Ik las je post niet goed. Maar dat einde is het écht. Dat is voor mij ook zo'n valkuil. Toch weer instappen ergens deze week omdat er ongetwijfeld nu een korte rally komt. En dan, langzaam weer ombuigen om een week later een nieuwe low neer te zetten.

Ik zie een mooie v-shape recovery naar een nieuwe ath nu écht niet gebeuren. Het kan nog maanden duren voor we de werkelijke low vinden, en voordat we weer echt een bullrun gaan starten.

Wie weet. Misschien laat ik me teveel meeslepen door het huidige sentiment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:42:
[...]

Wie weet. Misschien laat ik me teveel meeslepen door het huidige sentiment.
Het werkt precies hetzelfde als in een bullrun. Meer meer meer en nu minder minder minder, tot het weer meer is.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik verwacht eigenlijk dat we eerst even door de aankomende recessie moeten willen we weer echt gaan bullen. Maar misschien ben ik wel een pessimist.
Kan iedereen wel even goedkoop de voorraadkast vullen ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
anandus schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:46:
Ik verwacht eigenlijk dat we eerst even door de aankomende recessie moeten willen we weer echt gaan bullen. Maar misschien ben ik wel een pessimist.
Kan iedereen wel even goedkoop de voorraadkast vullen ;)
Recessie? Maar dat is toch voor “fiat” geld?
Crypto heeft toch niks met dat ponzi schema van de euro en de dollar te doen, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
twit schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:39:
[...]

Die contracten zijn wel open source/public toch? Dusdanig ingewikkeld dat zelfs voor een beetje tweaker/IT'er niet te beoordelen is qua betrouwbaarheid? Of waar zit het voornaamste risico in die wereld ? In principe staan je coins in de blockchain toch,als er een DeFI partij is die bijv BTC of ETH ondersteunt en je dus niet het mega risico van de zoveelste altcoin die in elkaar stort nog even combineert met het hele decentralised finance principe is het misschien wel te overzien?

(Nee ik overweeg geen serieuze Defi investment, ik ben zelfs nooit aan storten bij Nexo toegekomen) maar ergens geloof ik wel in het principe dat volledige openbare en in de code hardcoded contracten betrouwbaarder kunnen worden dan welke centrale partij dan ook.
Er zijn partijen die hun stempel op zo'n stukje code plakken. Certik bijvoorbeeld. Maar dat wil nog niet zeggen dat het daarmee veilig is. Ook "gecertificeerd" DeFi protocollen gaan wel eens stuk.

Er zijn natuurlijk veel verschillende DeFi oplossingen/producten. Maar ze proberen allemaal een zo hoog mogelijke yield te genereren. Dat kan niet anders als dat dit gepaard gaat met de nodige risico's. Wat je zegt, een yield op Bitcoin. Hoe dan? Er bestaat geen staking voor Bitcoin. Dus zijn er rare constructies om dit toch mogelijk te maken.

Een gecentraliseerde partij, zoals Celcius, Nexo etc is wat mij betreft net wat minder risico. Hier heb je namelijk een bedrijf dat zoekt naar relatief veilige DeFi diensten om jouw coins weg te zetten. Ze pakken zelf een deel van de winst, maar als het mis gaat dan kunnen ze zo'n klap wel compenseren.

Celcius is recent het slachtoffer geweest van een hack. Niks aan het handje voor de gebruikers. Waarschijnlijk zijn ze veel verloren op Anchor. Niks aan het handje voor de gebruikers. Het is dat er een gekte ontstond de afgelopen tijd over dat Celcius niet voldoende liquide zou zijn. Maar als dat niet zo'n hot item was geworden, dan was er waarschijnlijk nog steeds niks aan de hand geweest. Het is logisch dat Celcius niet op elk moment een groot deel van de gebruikers direct zo'n coins kan geven. Ze hebben het immers nodig om yield te genereren, en dat betekent ook dat coins soms langer vast zitten in een protocol.

Maargoed. Mand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Zou mijn niet verbazen als we komende 48u weer terug in 28k-30k zone zijn. Waar ik verwacht dat we die alsnog afwijzen, maar het is wel tijd voor die FOMO en short liquidations.

Ben positief over de sterke support die we nu bouwen op BTC, lekker even rangen op hetzelfde level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:52:
[...]

Er zijn partijen die hun stempel op zo'n stukje code plakken. Certik bijvoorbeeld. Maar dat wil nog niet zeggen dat het daarmee veilig is. Ook "gecertificeerd" DeFi protocollen gaan wel eens stuk.

Er zijn natuurlijk veel verschillende DeFi oplossingen/producten. Maar ze proberen allemaal een zo hoog mogelijke yield te genereren. Dat kan niet anders als dat dit gepaard gaat met de nodige risico's. Wat je zegt, een yield op Bitcoin. Hoe dan? Er bestaat geen staking voor Bitcoin. Dus zijn er rare constructies om dit toch mogelijk te maken.

Een gecentraliseerde partij, zoals Celcius, Nexo etc is wat mij betreft net wat minder risico. Hier heb je namelijk een bedrijf dat zoekt naar relatief veilige DeFi diensten om jouw coins weg te zetten. Ze pakken zelf een deel van de winst, maar als het mis gaat dan kunnen ze zo'n klap wel compenseren.

Celcius is recent het slachtoffer geweest van een hack. Niks aan het handje voor de gebruikers. Waarschijnlijk zijn ze veel verloren op Anchor. Niks aan het handje voor de gebruikers. Het is dat er een gekte ontstond de afgelopen tijd over dat Celcius niet voldoende liquide zou zijn. Maar als dat niet zo'n hot item was geworden, dan was er waarschijnlijk nog steeds niks aan de hand geweest. Het is logisch dat Celcius niet op elk moment een groot deel van de gebruikers direct zo'n coins kan geven. Ze hebben het immers nodig om yield te genereren, en dat betekent ook dat coins soms langer vast zitten in een protocol.

Maargoed. Mand.
Heldere uitleg, nadeel van zo'n partij is dat zij in dit geval gewoon de funds van alle gebruikers kunnen bevriezen, dus in dat opzicht niet echt "Decentralized".

En dat ze natuurlijk op de achtergrond diverse trucjes moeten uithalen om de APY waar te kunnen maken. Ne nu vallen ze helaas door de mand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:53

YES

Moderator General Chat
Malarky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:00:
Zou mijn niet verbazen als we komende 48u weer terug in 28k-30k zone zijn. Waar ik verwacht dat we die alsnog afwijzen, maar het is wel tijd voor die FOMO en short liquidations.

Ben positief over de sterke support die we nu bouwen op BTC, lekker even rangen op hetzelfde level.
Wat verwacht je dan van alts/BTC.D, gaan de alts ook even mee profiteren voordat iedereen zijn bags weer dumpt of gaan die sowieso leeggetrokken worden omdat iedereen initieel naar BTC rent, ook vanuit alts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
paul-s83 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:00:
[...]

Heldere uitleg, nadeel van zo'n partij is dat zij in dit geval gewoon de funds van alle gebruikers kunnen bevriezen, dus in dat opzicht niet echt "Decentralized".
Is dat een nadeel? Ze zijn ongetwijfeld bezig meer coins liquide te maken. Ze zijn in gesprek met backers. Wat grote partijen zijn. Mogelijk doen ze nog wat ism met Nexo wat hier eerder nog werd genoemd. Er kan nog van alles gebeuren. Misschien krijg iedereen een deel van zn funds terug, of zelfs alles.

In het geval van een DeFi site/protocol dat stuk gaat. Dan is het pech, alles is weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
YES schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:03:
[...]

Wat verwacht je dan van alts/BTC.D, gaan de alts ook even mee profiteren voordat iedereen zijn bags weer dumpt of gaan die sowieso leeggetrokken worden omdat iedereen initieel naar BTC rent, ook vanuit alts?
Dat laatste zou wel een fantastische bijvangst zijn van deze bear. BTC dominance naar 60-65% en een markt waarin het standaard sentiment iets is als BTC is de safe heaven, de rest is een factor 5 tot 500 extra speculatief. Ik teken ervoor (en ja zo is het nu ook al waarschijnlijk, maar zo zien heeeel veel mensen het nog niet).
Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:52:
[...]

Maargoed. Mand.
Thanks. Heldere uitleg :)

[ Voor 55% gewijzigd door twit op 13-06-2022 23:08 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:24
donderdag dipsdag een flinke wick naar 18.5k? en dan weekly close boven de 25k? top!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
Malarky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:00:

Waar zitten de nog bigger fools die gaan kopen?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:25:
[...]

:w

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:46
[...]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:53

YES

Moderator General Chat
twit schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:07:
[...]

Dat laatste zou wel een fantastische bijvangst zijn van deze bear. BTC dominance naar 60-65% en een markt waarin het standaard sentiment iets is als BTC is de safe heaven, de rest is een factor 5 tot 500 extra speculatief. Ik teken ervoor (en ja zo is het nu ook al waarschijnlijk, maar zo zien heeeel veel mensen het nog niet).
Ja dat zou ik ook wel mooi vinden maar het is wel even iets anders dan wat je normaal vaak ziet (BTC up = alts up, BTC down = alts harder down). Maar het zou denk ik wel kunnen als het vertrouwen in BTC het hopen op exploderende alts overstijgt of als de angst voor nog meer klappen duidelijk aanwezig is misschien?

Ik heb nog te weinig ervaring om te weten of dit vaak/vaker is voorgekomen in een markt als de huidige..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
[...]

;w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
[...]

<+:)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:01
:N

wacht wel tot de volgende bullrun wat op gang is. Maar verdien mijn geld ook niet met BTC maar met ultrashitcoins _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:05
[...]

Ik zou wel willen, maar iets met een bruiloft over een paar maanden... Anders had ik nu een triljoen BTC gekocht 8)
En ach zo zijn er ook mensen die LUNA kopen op de 'lage' momenten :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:24
[...]

:7

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoxZ3CySSIy1OpHXTjyEeSlerYE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EDEYMSjCokAcup5i5YQ0go0N.jpg?f=fotoalbum_large

Mensen op Feesboek komen nu vast weer kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Waah schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:38:
:N

wacht wel tot de volgende bullrun wat op gang is. Maar verdien mijn geld ook niet met BTC maar met ultrashitcoins _O-
Dat wordt september voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 20:50
[...]

O-) _/-\o_ O-)

Deze vraag had eigenlijk tussen 08-11-2021 en 10-11-2021 gesteld moeten worden...

[ Voor 19% gewijzigd door BoulaMouzer op 13-06-2022 23:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Waah
10% inflatie in een jaar!? Oplichters! Boeven! Great Reset!

15% waardevermindering van BTC in een dag? Dikke Tech! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
[...]

;w

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
AlterBridge schreef op maandag 13 juni 2022 @ 23:44:
[Afbeelding]

Mensen op Feesboek komen nu vast weer kopen!
Nee joh, die kunnen nu lachen, kopen doen ze rond de 100k wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou... En nu maar eens zien hoe verder rekt we gaan vannacht..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kopen op deze levels? Een half jaar had je er iemand voor vermoord. Nu kan het gewoon.

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 00:02:
Nou... En nu maar eens zien hoe verder rekt we gaan vannacht..
De Aziaten kopen alles weer op wat het westen verkocht heeft. Rektheid gaat meevallen (zegt mijn glazen bol)

[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 14-06-2022 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Gaan we weer.. De daily low is nog lang niet geprint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
Ethereum onder de $1200, bitcoin onder de $22,500 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 01:02:
Gaan we weer.. De daily low is nog lang niet geprint...
Speakers kapot door die Aggr trade... lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Welke apps gebruiken jullie voor koers alerts? FTX en de alerts functie van de binance app zijn heel buggy bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:10
Misschien toch maar eens wat buy orders plaatsen rond $20k en wat lager

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 01:09:
Welke apps gebruiken jullie voor koers alerts? FTX en de alerts functie van de binance app zijn heel buggy bij mij
https://charts.aggr.trade/lxws

Als dat ding herrie gaat maken weet je genoeg.

Tradingview heeft ook alerts maar die gaan niet altijd af heb ik het idee.

[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 14-06-2022 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Omfg, wat is dit hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat vermaak van Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2ndw32kvx8591.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=62051080008dea4690e11101aeb6df5031d02693

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BgsmPq4/1111.png

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/ePW8m5xwPKv-XWubGLOXVDvR8nRwigwNkUoOefZFROg.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=4c3c3492d25639afbf10c489726a714ff57d2bf3

[ Voor 137% gewijzigd door Coldcat op 14-06-2022 01:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kns8ML_MTyuw5-nyQiAxKcfWTHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nox2wouSM6yQKlWjSn8D03wW.jpg?f=user_large

Ik geef die ouwe Capo nog eens het voordeel van de twijfel. Heb nachtdienst dus komt mooi uit 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
[...]

;w

(Dat blije zwaai poppetje staat er bij mij niet tussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mijn gevoel zegt verkoop heel die klerezooi... Maar we zitten nu zo dicht op de MA200 dat het nu toch al geen reet meer uit maakt. Wat een kut dat was gisteren een het lijkt weer een kut dag te worden. Ugh...

[ Voor 68% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-06-2022 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Auw

Edit: Bitcoin gekocht when up ser

[ Voor 86% gewijzigd door Alpina op 14-06-2022 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 14:27
Bitcoin 16000
Ethereum 600/800

Daarna weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Jnaaazer schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 04:31:
Bitcoin 16000
Ethereum 600/800

Daarna weer omhoog
Als het zo snel en zo hard omlaag gaat, zoals nu.

Krijgen we binnenkort toch een bounce tot en met?

Of geloven we hier in een jarenlange bearmarket?

Daar is het te gehyped voor toch…

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HABBOI-fqSQWORSxdTKEaxe1OfI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4HO5cIJIAbr3HYAH7sdF9vqy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 19-09 06:37
[...]

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 19-09 06:37
do bist der ek betiid bij mede-Snitser. Goeie moarn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 14:27
PlanR schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 05:11:
[...]

Denk dat het nog wel even duurt, aandelen staan ook laag daar kiezen de meeste mensen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29
Coldcat schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 00:02:
Kopen op deze levels? Een half jaar had je er iemand voor vermoord. Nu kan het gewoon.

_/-\o_
En 2 jaar geleden voor de helft :Z

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:34

Vis

20.846 aangetikt vanacht.. 8)7 was dit de veelbesproken wick?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

;w

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Vis schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:01:
20.846 aangetikt vanacht.. 8)7 was dit de veelbesproken wick?
nee

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgX8XDX64cZwMyn46i34S7U1FHA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JGpJPw16rHFiafMxFRFDamwR.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anandus schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:17:
Zo. Bedtijd. Morgenochtend even kijken of we naar de 15K hebben gewickt komende nacht :P
Dat nog niet. Wel onder de 21k gedoken dus. Wie heeft er hier vannacht orders zien hitten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Omhoog of omlaag - niemand weet het. Maar… we gaan in ieder geval naar rekts!

Anyway. Ik baal voor ieder van ons die te weinig winst heeft genomen of te vroeg is ingestapt.
Maar ik baal vooral voor die arme sloebers in El Salvador, die al niks hadden en die maar moeten zien hoe ze de bear doorkomen. Hier is het speelgeld, daar vitale infrastructuur.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb mijn buytargets rond de 12-15K. Dus het mag nog wel een stukkie zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:40:
Ik heb mijn buytargets rond de 12-15K. Dus het mag nog wel een stukkie zakken.
Dan zakken we onder de vorige ath met nog 1 jaar bear te gaan.. of te wel einde verhaal dan.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:25

tomtom901

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:27:
[...]

Dat nog niet. Wel onder de 21k gedoken dus. Wie heeft er hier vannacht orders zien hitten? :9
Present :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
Interessant dat sommige ALTS relatief sterk blijven terwijl BTC even door het putje ging vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Begrijp ik goed dat Celsius vanochtend een margin call krijgt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
hoevenpe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:50:
Als jij denkt dat we de, wat was het, 18600 mochten nu aantikken. Waarschijnlijker is het dat je doelt op nieuws van 12u geleden en iets met klok klepel etc. Volgens mij js dit ontkracht en afgewend nadat ze hun positie ‘verstevigd’ hadden en liquidatieprijs een paar k omlaag hebben gehaald tov wat het eerst was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
keanu_ schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:47:
Interessant dat sommige ALTS relatief sterk blijven terwijl BTC even door het putje ging vannacht
Viel mij ook al op... die doen het gewoon weer beter.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Er tu, proprius taurus?!
Alles kan ik verdragen,
het verdampen van fiat,
robijnrode kaarsen, het flufje
portfolio, kan ik met droge ogen
zien bloeden, daar ben ik
werkelijk hard in.

Maar anti eppla in juni,
Geknakt, bearish,
Anticiperend op lager, nee.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
hoevenpe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:50:
Zie dit draadje. TL/DR, de call ligt (nu) rond de 16.800 dollar

https://mobile.twitter.co...tatus/1536524054458511360

MicroStrategy margin call ligt/lag rond de 21k…

https://coingape.com/micr...time-for-margin-call/amp/

[ Voor 49% gewijzigd door MrMrq op 14-06-2022 07:32 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Denk je dat we nog een trede lager gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:18:
[...]

Als iedereen er rekening mee houdt gebeurd het vaak niet.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
FriezNL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 05:26:
[...]

do bist der ek betiid bij mede-Snitser. Goeie moarn
Dan binne hier al trije Snitsers :F
PlanR schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 05:11:
[...]

Gehyped? Het is nauwelijks meer in het nieuws (ja nu het keihard daalt), je hoort er niemand meer over. Ik verwacht nog wel een consolidatie fase hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:42:
[...]

Dan zakken we onder de vorige ath met nog 1 jaar bear te gaan.. of te wel einde verhaal dan.
Als we daarna weer boven de 200MA komen is er mijns inziens niet aan de hand.
Sommige alts blijven idd sterk, ACA, KSM, GLMR bijvoorbeeld. Maar hoe lang nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:18:
[...]

ik mis een wick met volume. Maargoed, die miste ik ook op 69k, dus wie weet.

Moon nu wel ff, dus wellicht gaan we eerst weer endje omhoog nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
MrMrq schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:12:
MicroStrategy margin call ligt/lag rond de 21k…
Gaat een margin-call af als de koers eenmalig gehit wordt of moet het een bepaalde tijd onder deze waarde blijven?

In het eerste geval heeft MicroStrategy een probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Wel goede bounce, dit is de wick die @Taro wilde toch? 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Mr_Ripple schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:21:
[...]

Als iedereen er rekening mee houdt gebeurd het vaak niet.
Ik denk juist dat veel mensen denken dat het met het aantikken van de 200MA wel klaar is. Dan kan je er zomaar eens goed doorheen zakken. 11k /16k. Maar het hoeft van mij niet hoor. Ik vind het prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
sjorremans schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:23:
Wel goede bounce, dit is de wick die @Taro wilde toch? 😜
volume groeit nu wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
Wanneer worden de tegoeden bij Celsius weer vrijgegeven?
Pagina: 1 ... 77 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!