Zero.
Meestal op donderdag!Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:02:
Wanneer drukt er nou eens een smerige whale op de buy knop..
Maktub
Bedankt. Mijn limiet aan de hand van je post met 100 opgehoogd en de order is gehit. De order stond op 22556 en verhoogd naar 22623. Bij het eerste bedrag zou ik hem net gemist hebben.Malarky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:44:
[...]
Blijft key voor grote traders, de total mcap kaart, in tijden van totale rektheid kun je op die altijd vertrouwen en netjes lijntje strekken. Ook vandaag weer exact afgeketst
[Afbeelding]
Ik wilde op dit niveau kopen. Waarom? Support op de 200W MA. In het verleden is dit een goede support geweest. Al lange tijd besloten hier te investeren. Eerder wilde ik veel meer investeren maar gezien de omstandigheden de verstandige optie gekozen en meer cash achter de hand gehouden. Ik wilde hem net voor de 200W MA zetten om er zeker van te zijn dat de orders gehit worden.
Kans dat we omlaag gaan met dit sentiment? Zeker weten. Echter moet je uitgaan van de informatie die je hebt. In alle redelijkheid zou ik me voor de kop slaan nu niet te kopen voor lange termijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 18:03 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja ik wil wel. Maar mijn fiat is opPelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:02:
Wanneer drukt er nou eens een smerige whale op de buy knop..

UberLurker Departement #GG.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Of gasflessen.. eigen is alles beter op dit moment.LankHoar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:05:
Misschien al mijn sats maar omruilen voor benzine.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 13-06-2022 18:08 ]
Zero.
Dat wilde ik wel betalen voor een omgebakken ETH2.0.
[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 18:08 ]
Dat ga ik ook doen. Fuck it.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zitten we al op de bodem of moeten we nog wachten met de dip te kopen?
1 voordeel als je straks je bips verkoopt: hij is al aardig opgerekt de laatste dagen
Wut? Oh burgers bakken? Oh.... ja dat kan natuurlijk ook.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 13-06-2022 18:11 ]
Zero.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
* NEXO (BTC - gebruikelijk traag door lage BTC fees)[/li]
* Youhodler (ETH - ging vrij traag, kwam na een paar uur door)[/li]
* Hodlnaut (BTC - zeer snel)[/li]
Mochten er problemen ontstaan dan wil ik niet degene zijn die op het schip achterblijft.
Met USDT, LUNA en Celsius zie je dat je achteraf dom bent om het niet te doen.
Op dergelijke timeframes kijk ik nu niet, weinig groen hier.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heit ik al vakûr gezegd: Als er in dit topic actie is, is er ook veel actie op de markt(-en)Bushalte schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:11:
539 berichten sinds 7.57uur vanochtend. Is er wat?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Sinds 2020 weer voor het eerst atom gekocht
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
@Verwijderd Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, doet es wat an.Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:33:
Waar is die 23k babe!
Danku
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 18:19 ]
Je bent er bijnaD_Jeff schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:17:
[...]
@Verwijderd Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, doet es wat an.
Danku
En wat bedrag is de eerste/oudste babe? Dan weten we hoeveel downside potentie we nog hebben. Als je zegt $1000 dan schieten we je naar de maan.D_Jeff schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:17:
[...]
@Verwijderd Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, doet es wat an.
Danku
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nu wat geld aan de kant zetten om bij te kopen tegen einde van het jaar. En als prijzen nog verder dalen dan heel mss een nog eens verdubbelde stack aan GLMR + even groot aantal aan ACALA - we zullen het zien.
Bijna klaar voor 2025 en paradijs!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik acht de kans 0 dat withdrawals weer opengaan omdat er een massale bankrun komt. In dat geval maakt het niet uit. Anders zul je zien dat het straks wel kan, en je alsnot je assets kwijt bent tegen een laag bedrag. Hopelijk komen ze snel met een update voor de mensen die getroffen zijn.
Op zulke dagen zal een hoop uit noodzaak verkocht worden. Ik verwacht dat we nog wel lager gaan. Voor m'n gevoel moet er nog een wick komen met een enorm volume.
[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 18:38 ]
Verwijderd
Kans is aanzienlijk dat we binnen 10 jaar de hongersdood sterven of omkomen door bruut oorlogsgeweld binnen een door chaos uiteengereten continent.
Maar we maken ons hier druk over waar de bodem ligt voor onze shitcoins.
Hahaha.
Maar wie gaat dan het BTC netwerk overeind houden als dat echt gebeurd?Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:39:
Prachtig toch.
Kans is aanzienlijk dat we binnen 10 jaar de hongersdood sterven of omkomen door bruut oorlogsgeweld binnen een door chaos uiteengereten continent.
Maar we maken ons hier druk over waar de bodem ligt voor onze shitcoins.
Hahaha.
Verwijderd
Michael Saylor.Coldcat schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:40:
[...]
Maar wie gaat dan het BTC netwerk overeind houden als dat echt gebeurd?
Deze jongensColdcat schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:40:
[...]
Maar wie gaat dan het BTC netwerk overeind houden als dat echt gebeurd?
:strip_exif()/f/image/BqHAOzjJBxEo9JWInR0KCK8H.jpg?f=fotoalbum_large)
Als mijn geheugen momenteel goed meewerkt, had de collectie van Mr. Jaapio een bodem van 18k of 20k.sh4d0wman schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:21:
[...]
En wat bedrag is de eerste/oudste babe? Dan weten we hoeveel downside potentie we nog hebben. Als je zegt $1000 dan schieten we je naar de maan.![]()
Verder is het je eigen keus
YouTube: BITCOIN: 🚨GAME OVER!!!!!?
Ook wel interessant dat hij zegt dat iedereen een jaar terug op de 200 weekly in zou willen stappen. Nu zijn we er en roepen dezelfde mensen dat het nog meer REKT gaat.
Niet teveel naar luisteren voor niveau's, dat is enkel voor traders. Het enthousiasme is altijd mooi te zien. Met deze dip heeft hij al meerdere longs geopend. Nu is het wachten tot er 1 raak is en dan hebben we weer een half jaar video's over de golden trade EXCACTLY AS PREDICTED
[ Voor 27% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 18:56 ]
@twit Maak aub een verkoop-plan en houd je daaraan, anders wordt je geleid door de waan van de dag en je greedy mind.twit schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:16:
Tja. Het zweet op mijn rug van vanochtend 0530 toen ik voor het eerst zag hoe deze dag er uit zien is eigenlijk wel verdwenen. Een stukje gelatenheid en (je zal het wel verdiend hebben ) overheerst hier inmiddels. Wat een bizarre run. Naar 69k met een hele leuke bag btc naar waar we vandaag staan. Ik had een behoorlijk ander leven kunnen hebben als ik de verkoop precies getimed had. Maar het heeft zo moeten zijn I guess en zoals onze Taro me al vaker verteld heeft. Ik had ook al 3000x op sell kunnen klikken voor wat minder euro's uiteraard.
EN het is nog niet voorbij. We holden gewoon door. Zoals we al 5 jaar doen. Wie weet komt er in de komende 5 jaar nog wel een moment waarop ik wel verkoop. Zo niet, hebben we hier toch een hoop mooie interessante jaren en posts met elkaar gehad luitjes.
...
Ja, je haalt dan niet het maximale uit de markt, maar je hebt al aangetoond (net als ik) dat je dat dus niet kan. Liever wat minder winst dan helemaal geen winst, toch?
De tijd leert of het tij keert
Vanochtend vroeg een YouHodler Euro withdraw aangevraagd, stond vanmiddag al op de rekening. Bij NEXO heb ik het auto vernieuwen van de termijnen uitgeschakeld, zodat ik dat ook een keer kan proefdraaien. Ik haal bij beide sowieso 1/3e weg, voelt toch wat veiliger.Coldcat schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:12:
Overigens zijn hier vandaag transfers uitgevoerd om wat coins van lending platformen af te halen:
* NEXO (BTC - gebruikelijk traag door lage BTC fees)[/li]
* Youhodler (ETH - ging vrij traag, kwam na een paar uur door)[/li]
* Hodlnaut (BTC - zeer snel)[/li]
Mochten er problemen ontstaan dan wil ik niet degene zijn die op het schip achterblijft.
Met USDT, LUNA en Celsius zie je dat je achteraf dom bent om het niet te doen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Return to monke
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Ik had op nexo nog wat euro's in flex staan, die heb ik ook vanmorgen naar mijn rekening gestuurd. De komende dagen lopen er een paar termijnen af, die haal ik ook terug naar de rekening en de ledger.Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:13:
[...]
Vanochtend vroeg een YouHodler Euro withdraw aangevraagd, stond vanmiddag al op de rekening. Bij NEXO heb ik het auto vernieuwen van de termijnen uitgeschakeld, zodat ik dat ook een keer kan proefdraaien. Ik haal bij beide sowieso 1/3e weg, voelt toch wat veiliger.
Zero.
Red flag.. ze gaven het zelf al aan, de ironie.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik had bij nexo FIAT staan wat ik bij Youhodler weg aan het zetten ben. Als je in de ochtend overmaakt heb je tussen 09:00 en 10:00 je geld op N26 of Revolut staan. Bij de Rabobank in de middag.Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:13:
[...]
Vanochtend vroeg een YouHodler Euro withdraw aangevraagd, stond vanmiddag al op de rekening. Bij NEXO heb ik het auto vernieuwen van de termijnen uitgeschakeld, zodat ik dat ook een keer kan proefdraaien. Ik haal bij beide sowieso 1/3e weg, voelt toch wat veiliger.
Gisteren een withdrawel in Euro gedaan en werkte perfect.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 19:20 ]
Wat doe je met Kraken dan? Muntjes daar ook weggehaald ?Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:14:
[...]
Ik had op nexo nog wat euro's in flex staan, die heb ik ook vanmorgen naar mijn rekening gestuurd. De komende dagen lopen er een paar termijnen af, die haal ik ook terug naar de rekening en de ledger.
Zo had ik laatst zelf ook paniek met aqru en usdt.. er af gehaald en uur later stond het op mn rekening
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee daar staat mijn dot en een flafje ksm. Een deel in parachains en een deel tegen wat verwaarloosbare rente. Laat ik lekker staan en wellicht koop ik nog een buts dot erbij.Skrunsies schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:19:
[...]
Wat doe je met Kraken dan? Muntjes daar ook weggehaald ?
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 13-06-2022 19:32 ]
Zero.
Graag, wick onder de MA200, dan bouncen, MA200 doorbreken en door naar de volgende ATH aub.sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:29:
Nog een keer de 22.5 opzoeken dan maar?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Laagste RSI ooit in de geschiedenis van BTC. Ultra oversold dus.
Zero.
Als dat het verloop de komende 12 maanden mocht worden koop ik hier een rugzak vol IPA en loop ik te voet naar de andere kant van Nederland om het bij je voordeur te zettenTaro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:33:
[...]
Graag, wick onder de MA200, dan bouncen, MA200 doorbreken en door naar de volgende ATH aub.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dan kruip ik al juinend met je mee!twit schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:36:
[...]
Als dat het verloop de komende 12 maanden mocht worden koop ik hier een rugzak vol IPA en loop ik te voet naar de andere kant van Nederland om het bij je voordeur te zetten
Zero.
Hier hoop ik ook op, maar denk dat het niet zo zal uitspelen. Voordat we een ATH gaan zien zal het macro economisch toch echt wat beter moeten gaan. Tenzij decoupling.. maar ja dat is gokken.Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:33:
[...]
Graag, wick onder de MA200, dan bouncen, MA200 doorbreken en door naar de volgende ATH aub.
Ik heb nu al zin om rond dat level gigantisch in te slaanTaro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:33:
[...]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Hoofd-schouders-knie-en-teen-knie-en-teen patroon. Ook wel bekend als een bal-piem0l-bal patroon. En heel duidelijk dat je de top van de hoofd naar de onderkant, of het puntje van de eikel naar beneden aan de onderkant van de balzak, meet en dat toepast aan de onderkant waar hij uitgebroken is. Duidelijk is te zien dat bitcoin naar 0 gaat (of eigenlijk -28k). Dus Peter Schiff had gelijk. De aarde gaat naar de kloten. Klaus en zijn WEF hebben gewonnen en dus bitcoin gaat naar 0. ZERO dus, ZERO!!!
Ik zou nu niet meer verkopen. Je kan je bitcoin als een nft zien natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 13-06-2022 19:50 ]
maar iedereen ziet onderhand toch wel dat fiat steeds harder minder waard wordt?Vis schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:39:
[...]
Hier hoop ik ook op, maar denk dat het niet zo zal uitspelen. Voordat we een ATH gaan zien zal het macro economisch toch echt wat beter moeten gaan. Tenzij decoupling.. maar ja dat is gokken.
goud groeit ook te langzaam, is ook geen hedge tegen inflatie. dividend aandelen zie ik bijv. meer in als goud
blijft lastig allemaal, ik blijf lekker gewoon dca erin gooien iedere maand
coca cola is eindelijk ook aan het dalen, die ga ik in de gaten houden, geeft ook dividend, maar wel stuk lager dan bijv. AT&T, maar daar zie ik dan wel weer een verdere groei in de toekomst.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2022 19:57 ]
nothing stops this train
Lidewij hier van het cryptotopic op Vivaforum. Wat voor cijfer geven jullie de juni relief rally tot dusver? De meiden en ik komen tot een bescheiden 2,5/10.
Groetjes en een aangename zomer gewenst kanjers!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
In dat geval zou ik niet te lang meer wachten met geladderd inkopen, voor je het weet baal je weer dat je buy orders nooit gehit zijn
#Hopium
Mislukt, keuzes keuzes.. Mijn keuze voor de maand juni is gevallen op ‘trommel geroffel’. ETH!!

Nu maar weer braaf DCA (enkel BTC) en over tijdje nog eens zien wat we doen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik wacht nog op mijn nexo euro's..Wom schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:14:
Deze ochtend mijn euro's bij Nexo en Youhodler weggehaald, deze namiddag alles op de rekening. Alles waar ik aan kan is naar de ledger verhuist en nu maar wachten wat er bij Celcius gaat gebeuren. Al heb ik die assets al als verloren beschouwd.
Nu maar weer braaf DCA (enkel BTC) en over tijdje nog eens zien wat we doen.
Zero.
Naja, ik doe wel een beetje mee en maak de euro's eerst op met de card en DCA.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
[ Voor 99% gewijzigd door Kees op 21-11-2022 11:17 ]
Even gekeken op het Viva forum.Jedi_Pimp schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:57:
Hoi jongens!
Lidewij hier van het cryptotopic op Vivaforum. Wat voor cijfer geven jullie de juni relief rally tot dusver? De meiden en ik komen tot een bescheiden 2,5/10.
Groetjes en een aangename zomer gewenst kanjers!
Ze hebben het daar over bear traps en hyperinflation bear markets.
Mij te ingewikkeld.
Ik blijf wel hier op tweakers, dit is wat makkelijker te volgen, je hoeft alleen de plaatjes te bekijken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sand, is dat wat? Is een metaverse spel gebeuren.Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:08:
Ik begon vandaag erg goed:Gelukkig is er een prachtig lichtpuntje, de gemiddelde aankoopprijs van het DCA potje gaat flink dalen vanaf hier:
- Gisteren aangekochte ETH mooi in de min. Direct verkocht toen ik wakker werd.
- Een liquidatie mailtje van ByBit. Ja, ik was weer een positie vergeten...
[Afbeelding]
Probeer ik die laatste nu van een negatief iets om te draaien naar iets positiefs? Jazeker, je moet een beetje hoop houden tijdens dergelijke dagen. Gelukkig zit ik op wat BTC op Nexo & Ledger en wat andere DCA alts op Kraken volledig in stablecoins, dus ik vind het wel prima zo, laat maar verder dalen.
Is dat iets van waarde?
Heb me vanwege haar aangemeld bij Celsius, vond het wel een lekker wijf.
Helaas geen geld meer om tips te geven op haar Chaturbate streams nu Celsius alles heeft ingenomen..
[ Voor 30% gewijzigd door Kees op 21-11-2022 11:17 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Verwijderd
Ik ga deze video eens opzoeken. Uiteraard als fundering voor gedegen marktonderzoek.
Welterusten allen!
[ Voor 34% gewijzigd door Kees op 21-11-2022 11:18 ]
Bij ZEROOOOW wist ik dat het penã was.Qunix schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:49:
Mijn TA:
[Afbeelding]
Hoofd-schouders-knie-en-teen-knie-en-teen patroon. Ook wel bekend als een bal-piem0l-bal patroon. En heel duidelijk dat je de top van de hoofd naar de onderkant, of het puntje van de eikel naar beneden aan de onderkant van de balzak, meet en dat toepast aan de onderkant waar hij uitgebroken is. Duidelijk is te zien dat bitcoin naar 0 gaat (of eigenlijk -28k). Dus Peter Schiff had gelijk. De aarde gaat naar de kloten. Klaus en zijn WEF hebben gewonnen en dus bitcoin gaat naar 0. ZERO dus, ZERO!!!
[YouTube: Bitcoin is going to ZERO, ZEROOOOOW!]
Ik zou nu niet meer verkopen. Je kan je bitcoin als een nft zien natuurlijk
😁BroWohsEdis schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:42:
[...]
Heb me vanwege haar aangemeld bij Celsius, vond het wel een lekker wijf.
Green candle chaser
Als je kijkt naar Celsius is een alternatief alles laten staan. Zetten ze de withdrawals uit en ben je wellichta alles kwijt. Aan een stel mensen dat op papier niet te vertrouwen is, en onhelder is wat er met je assets gaande is.Wiley99 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:26:
Wat een paniek om Nexo... Hoe je je eigen bankrun en het een -waarschijnlijk goed lopend- bedrijf moeilijk kunt maken.
Naja, ik doe wel een beetje mee en maak de euro's eerst op met de card en DCA.
Ik denk dat iedereen ervoor kiest om dan maar de funds op te nemen. Ik heb niet alles opgenomen, echter een deel voelt wel zo veilig.
Het is een retorische vraag aan de mensen die nog in Celsius zitten.
Nu niet meer.elektriekert schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:41:
[...]
Sand, is dat wat? Is een metaverse spel gebeuren.
Is dat iets van waarde?
Zero.
Toevallig SAND uitgeschakeld, verwacht meer een hype iets dan voor de lange termijn.elektriekert schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:41:
[...]
Is dat iets van waarde?
MATIC: $2.11
AXS: $77
CHZ: $0.273
SAND: $4.77
ENJ: $2.37
YFI: $32,100
FTM: $2.77
SOL: $148.5
Toen met het idee dat ik teveel BTC had en te weinig exposure naar Altcoins. Gelukkig de boel enkele dagen later verkocht toen ik het plan meer ging uitwerken (met een kleine winst).
Wat ben ik blij dat ik ben gaan nadenken toen
Koopmoment of down the drain?
Zijn we niet al aardig down the drainMaStar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:59:
Nou bizarre ontwikkelingen dit.
Long-term: Kopen!!!!MaStar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:59:
Nou bizarre ontwikkelingen dit.
Short-term: onzeker, wachten op bevestiging van een stijging, anders verdere daling
Pas op met gamersmuntjes.elektriekert schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:41:
[...]
Is dat iets van waarde?
Het is nog maar de vraag of over een paar jaar een game nog relevant is, of het genre nog aanslaat en/of het spel in staat is om de aandacht van de speler jarenlang vast te houden. Of men komt met een 2.0 en die slaat vaak toch de plank mis.
Als je dan toch in de metaverse wilt investeren, zoek dan een munt die aan een publisher is verbonden en niet alleen op 1 spel toepasbaar is. Of van een spel dat nog uit dient te komen en wellicht 2 a 3 jaar minimaal mee gaat.
Weet je te weinig van gaming af, laat die markt dan lekker liggen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Even een domme vraag, maar wat is dat? Een fancy Excel-sheet, een portfolio-app, een exchange?Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:08:
Gelukkig is er een prachtig lichtpuntje, de gemiddelde aankoopprijs van het DCA potje gaat flink dalen vanaf hier:
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
De Tweakers Portfolio CSM. Aan te zetten bij je instellingen.anandus schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:01:
[...]
Even een domme vraag, maar wat is dat? Een fancy Excel-sheet, een portfolio-app, een exchange?
Hoe kom je aan zo'n mooi overzicht?Taro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:08:
Ik begon vandaag erg goed:Gelukkig is er een prachtig lichtpuntje, de gemiddelde aankoopprijs van het DCA potje gaat flink dalen vanaf hier:
- Gisteren aangekochte ETH mooi in de min. Direct verkocht toen ik wakker werd.
- Een liquidatie mailtje van ByBit. Ja, ik was weer een positie vergeten...
[Afbeelding]
Probeer ik die laatste nu van een negatief iets om te draaien naar iets positiefs? Jazeker, je moet een beetje hoop houden tijdens dergelijke dagen. Gelukkig zit ik op wat BTC op Nexo & Ledger en wat andere DCA alts op Kraken volledig in stablecoins, dus ik vind het wel prima zo, laat maar verder dalen.
Binance -> Earn -> Auto-invest -> Plan overview -> view holdings.anandus schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:01:
[...]
Even een domme vraag, maar wat is dat? Een fancy Excel-sheet, een portfolio-app, een exchange?
Vrijdag aangezet hier, alles tussen de 20 en 28% in het roodTaro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:06:
@anandus & @MaStar Dat is de Binance Auto Invest optie.
Dan wachten ze maar even met eten kopen?Kol Nedra schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:18:
[...]
wordt pas interessant over 2-4 jaar daar kijken wat het dan doet 😉
Ooit ging het van 21.000 naar 3.000 dollar
Ooit ging het van 69.000 naar 21.000 dollar
Ooit ging het van ........ naar .........
Als je de oude verhoudingen bekijkt dan kunnen we nog wel even dalenMaStar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:13:
Ooit ging het van 260 naar 50 dollar
Ooit ging het van 21.000 naar 3.000 dollar
Ooit ging het van 69.000 naar 21.000 dollar
Ooit ging het van ........ naar .........
Qua looks is het wennen, maar op de een of andere manier is het allemaal wel een stuk overzichtelijker en logischer. Alleen het thema doet pijn aan mij ogen.
Hoop het voor ze. Ik ben echt wel een voorstander van BTC, maar ik ben bang dat er heel veel mensen geen geld voor vrij hebben daar, en het een tijd kunnen laten rusten.Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:11:
[...]
Gezien jouw username vallen de worteltjes uit de lucht toch?
[Afbeelding]
Dan hadden we meer moeten stijgen en waren we op dit niveau al op de low van de bear.BoerTien schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:15:
[...]
Als je de oude verhoudingen bekijkt dan kunnen we nog wel even dalen
Zero.
Lijkt mij inderdaad ook niet. Ook daar zal het meeste alweer verkocht zijn en zal adoptie nog jaren weg zijn.wortelsky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:17:
[...]
Hoop het voor ze. Ik ben echt wel een voorstander van BTC, maar ik ben bang dat er heel veel mensen geen geld voor vrij hebben daar, en het een tijd kunnen laten rusten.
Pinsa schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:21:
Wat denken jullie kan Eth nog de 1k aantikken deze week?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WPcn4wCrIeaKJyPaEdgOeGll.gif?f=user_large)
“Kijk diep in je hart, en je hoort het antwoord reeds galmen.”
“Heb je een tante die al vuistdiep in crypto zit? Iets met een A, of een E!?”
“Deze week heb je geluk in het spel, of in de liefde, maar niet allebei.”
“Wat denk jij, en waarom denk je dat?”
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 13-06-2022 21:25 ]
Maktub
Vanavond al.Pinsa schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:21:
Wat denken jullie kan Eth nog de 1k aantikken deze week?
Kopen als in btc of eth ja. Alle alts zou ik nu mijn klauwen niet meer aan branden.Coldcat schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:00:
[...]
Long-term: Kopen!!!!
Short-term: onzeker, wachten op bevestiging van een stijging, anders verdere daling
Alweer?Tominatie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:39:
De bodem is in luitjes
Zei ik ook op 44k, 32k en zo...
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!