Welke tegoeden? Ze hebben wel een hoop verkocht om liquidatie prijs te verlagen. Maar dat zal vast wel btc geweest zijn die ze over hadden.Sjuul100 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:30:
Wanneer worden de tegoeden bij Celsius weer vrijgegeven?
Of had de dump naar 20.8k te maken met al het Celsius gebeuren?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
In principe van zodra de prijs er onder zit.hoevenpe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:23:
[...]
Gaat een margin-call af als de koers eenmalig gehit wordt of moet het een bepaalde tijd onder deze waarde blijven?
In het eerste geval heeft MicroStrategy een probleem toch?
Maar ik denk mocht er 103 miljoen geliquideerd zijn (dus market sell) als de prijs rond de 20800 zat dan had het de prijs toch nog meer gedrukt. Geen idee hoeveel de prijs zal/zou zakken bij een 103m$ market sell maar zal toch significant denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door SlasZ op 14-06-2022 07:34 ]
Hoorde ergens dat 6 cent de bodem is voor BTC. Geen financieel advies.
gr gr.
gr gr.
Bounce bitch...

23k dame al klaar?
Ben blij dat ik net iets minder dan Saylor heb. Die heeft stiekem ook wel een beetje stress. Een video over 120k next week stonds gisteren opeens op "private" in YT.

23k dame al klaar?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
alle orders gehit, alle fiat op deze maand, tijd voor nieuwe salaris 🥲
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 14-06-2022 07:58 ]
nothing stops this train
BTC.D ook dikke knauw gekregen gisteren zie ik, dat vind ik dan wel jammer. Had liever gezien dat die juist omhoog gegaan was.
kan het niet zijn dat men gewoon probeerden om MicroStrategy en Celsius te liquideren?
sommige alts bleven gewoon sterk, wat in verleden iig niet klopt als BTC zo hard ging dalen....
sommige alts bleven gewoon sterk, wat in verleden iig niet klopt als BTC zo hard ging dalen....
nothing stops this train
Bijzonder wel inderdaad. In een "normaal" scenario zijn dit soort dagen goed voor de BTC.DYES schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:58:
BTC.D ook dikke knauw gekregen gisteren zie ik, dat vind ik dan wel jammer. Had liever gezien dat die juist omhoog gegaan was.
Met andere woorden, het geloof is nog niet uit de markt. Ik zeg volgende leg-down, kom maar door...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ben een beetje aan het spreiden.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:48:
Iemand stuurt meerdere keren 99.999.991 busd naar binance.. is dat een teken?
Tja, ik vind het maar gek inderdaad, men is dus helemaal niet zo in paniek geweest eigenlijk. Ik ben ook benieuwd of er dan dus wel een leg-down volgt of dat het nu een beetje gaat rangen rond de 22.5 of daaromheen zeg maar.. Niet goed te voorspellen imo.Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:10:
[...]
Bijzonder wel inderdaad. In een "normaal" scenario zijn dit soort dagen goed voor de BTC.D
Met andere woorden, het geloof is nog niet uit de markt. Ik zeg volgende leg-down, kom maar door...
Ja, misschien. Misschien ook niet. Voor hetzelfde geld ineens een dikke groene paal om shorts eruit te jagen (daar zullen er vast nog wel een hele zooi van open staan). Daarom vind ik het in de dagen na zo'n dikke daling niet te voorspellen.keanu_ schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:15:
Bulltrap misschien?
Ja, de kans is best groot dat er een bounce komt, maar het zal mij niet verbazen als die weer zal omvallen en we nog even doorgaan met beren
Alts blijven sterk, zo'n bounce is normaliter enkel een retrace.
Ik heb vanochtend even gezocht, maar vind alleen een onbevestigd bericht op Twitter dat er voor 103 miljoen verkocht zou zijn. Geen bron.Slux schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:22:
Zijn die Bitcoins van Saylor eruit ?
https://mobile.twitter.co...tatus/1536525773594628096
[ Voor 12% gewijzigd door MrMrq op 14-06-2022 08:25 ]
Maktub
Equities ook veelal groen vandaag (futures). Naar mijn mening slechts een kleine relief rally. Is een vaak voorkomend verschijnsel na een dergelijke rode dag. Daarna zet de downtrend zich voort.
En die knuppel van een CryptoWhale is zeker geen bron. Daar komt zoveel onzin uit.MrMrq schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:24:
[...]
Ik heb vanochtend even gezocht, maar vind alleen een onbevestigd bericht op Twitter dat er voor 103 miljoen verkocht zou zijn. Geen bron.
https://mobile.twitter.co...tatus/1536525773594628096
Nu.nl bericht:
Bitcoin verliest in twee dagen tijd een vijfde van zijn waarde https://www.nu.nl/economi...jfde-van-zijn-waarde.html (via @NUnl)
Nu weer omhoog!
Bitcoin verliest in twee dagen tijd een vijfde van zijn waarde https://www.nu.nl/economi...jfde-van-zijn-waarde.html (via @NUnl)
Nu weer omhoog!
Tja.. ik weet het niet. Ik lees in diverse telegram groepen, maar ook op andere fora enkel berichten over welke alt ze moeten kopen nu in de dump... niemand heeft het eigenlijk over btc. Misschien zitten wij wel verkeerd te kijken met te veel focus op btc.
Ik die er niks mee trouwens, koop alleen btc of eth. Overall gezien doen deze 2 het wel echt bovengemiddeld slecht tov veel alts.
Ik die er niks mee trouwens, koop alleen btc of eth. Overall gezien doen deze 2 het wel echt bovengemiddeld slecht tov veel alts.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 09:05 ]
Zero.
Nou...dan wordt het maar weer Coinbase gebruiken denk ik zo (ik vind die 2 apps zo karig...)Da_maniaC schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:04:
Ligt het aan mij of is de SEPA transfer methode op KuCoin opeens weer afwezig? (Bij Binance ook nog steeds het geval denk ik? )
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Was gister ff iemand die 2 ETH sales deed waardoor de prijs naar $950 dipte. Eentje van 65.000 ETH, de ander van 24.000 ETH. Panic seller, rookie move zou je zeggen
.
https://decrypt.co/102787...h-price-under-950-uniswap
Lijkt mij pure paniek, ik vermoed dikke schulden afbetalen idd.Ypuh schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:06:
Was gister ff iemand die 2 ETH sales deed waardoor de prijs naar $950 dipte. Eentje van 65.000 ETH, de ander van 24.000 ETH. Panic seller, rookie move zou je zeggen.
Zero.
Jep, lijkt hier ook bevestigd:Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:10:
[...]
Lijkt mij pure paniek, ik vermoed dikke schulden afbetalen idd.
not a liquidation, someone selling collateral to pay off debthttps://t.co/tceIla0xuF pic.twitter.com/KwIholu1St
— mariano.eth | 🦇🔊 (@nanexcool) 13 juni 2022
Zou dit dan een gevalletje 'met geleend geld nog meer geld willen maken'-gone-wrong zijn?Ypuh schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:06:
Was gister ff iemand die 2 ETH sales deed waardoor de prijs naar $950 dipte. Eentje van 65.000 ETH, de ander van 24.000 ETH. Panic seller, rookie move zou je zeggen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het ziet er nog steeds wat lafjes uit allemaal....straks een paal omhoog of omlaag. Straks rangen we hier tot aan volgend jaar..:P
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
dan zit je er te diep in als je moet sellen om schulden oid af te betalen.
Ik zit er met geld in dat ik echt kan missen, heb helaas een te grote € buffer, de helft is ook van mijn vrouw....
zou liever nog meer € willen verkopen voor BTC en aandelen....
Ik zit er met geld in dat ik echt kan missen, heb helaas een te grote € buffer, de helft is ook van mijn vrouw....
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 14-06-2022 09:17 ]
nothing stops this train
AEX toch een halve procent in de plus vandaag!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik deed al niet veel anderszwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:16:
Het ziet er nog steeds wat lafjes uit allemaal....straks een paal omhoog of omlaag. Straks hangen we hier tot aan volgend jaar..:P
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als je het zo bekijkt doen we niet anders nee hahah.
Blijf het toch lastig vinden niet teveel naar die alts te kijken.. Alsof ze mij roepen.. "Koop me, koop me dan.."
UberLurker Departement #GG.
Van 2017 tot 2019 zat ik er best diep, te diep.. met eigen geld in.. we gingen 90% in de min. Was eigenlijk alles kwijt.. toen kwam de corona dump er nog een keer overheen.. ik dacht toen, zal ik nu alles verkopen en mijn verlies nemen? Had het bijna gedaan.. maar nee, F*ck dit en besloot om nog 1x bij te kopen. Mijn beste keuze ooit.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:17:
dan zit je er te diep in als je moet sellen om schulden oid af te betalen.
Vanaf eind 2020 tot eind 2021 ben ik gaan cashen, veel te vroeg natuurlijk maar uiteindelijk zeker 3 of 4x mijn initiële inleg er nog uit kunnen halen. Liet eind 2021 nog 4x mijn inleg staan en dit is nu voor een heel groot gedeelte verdampt. Dat doet echt wel pijn.
Al met al niks te klagen. Ja ik had veel meer kunnen pakken, dik 2x zoveel als wat ik heb gedaan. En nog vele malen meer als ik op betere momenten had verkocht.. een lambo was dan een optie geweest, nu is het een twingo geworden
Maar wat ben ik blij dat ik deze run in ieder geval een hele mooie winst heb kunnen maken. Veel meer dan ik ooit had durven dromen toen ik met crypto begon. Heb op dit moment nog een mooi potje sats, hopelijk heeft dat in de toekomst weer een hogere waarde dan nu. Gaan we richting een nieuwe ath dan knikker ik er stapsgewijs 75% uit en laat ik de rest tot aan mijn pensioen staan.
Zakt het verder zonder herstel.. dat is dat echt heel jammer, maar gelukkig voel ik het dan niet echt in mijn portemonnee. Wel in mijn virtuele..
En nu? De zon schijnt heerlijk op mijn door ada en eth gefinancierde panelen en ik zit lekker aan een kopje koffie. Pluk de dag dames en heren!
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 10:16 ]
Zero.
Mooi verhaal!Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:29:
[...]
Van 2017 tot 2019 zat ik er best diep, te diep.. met eigen geld in.. 90% in de min. Was eigenlijk alles kwijt.. toen kwam de corona dump er nog een keer overheen.. ik dacht toen, zal ik nu alles verkopen en mijn verlies nemen? Had het bijna gedaan.. maar nee, F*ck dit en besloot om nog 1x bij te kopen. Mijn beste keuze ooit.
Vanaf eind 2020 tot eind 2021 ben ik gaan cashen, veel te vroeg natuurlijk maar uiteindelijk zeker 3 of 4x mijn initiële inleg er nog uit kunnen halen. Liet nog 4x mijn inleg staan en dit is nu voor een heel groot gedeelte verdampt. Dat doet echt wel pijn.
Al met al niks te klagen. Ja ik had veel meer kunnen pakken, dik 2x zoveel als wat ik heb gedaan. Maar wat ben ik blij dat ik deze run in ieder geval een hele mooie winst heb kunnen maken. Veel meer dan ik ooit had durven dromen toen ik met crypto begon. Heb op dit moment nog een mooi potje sats, hopelijk heeft dat in de toekomst weer een mooiere waarde dan nu. Gaan we richting een nieuwe ath dan knikker ik er stapsgewijs 75% uit en laat ik de rest tot aan mijn pensioen staan.
Zakt het verder zonder herstel.. dat is dat echt heel jammer, maar gelukkig voel ik het dan niet echt in mijn portemonnee. Wel in mijn virtuele..
Heb met mezelf afgsproken de aankomende 2 jaar 'serieus' te investeren onder het mom van "Dan hebben we het toch geprobeerd..." Bepaalde muntjes in mijn hoofd die ik boven bepaalde waardes niet meer bij ga kopen.. Ben echt nieuwsgierig hoe het er over 2/3 jaar uit ziet.. Hopelijk kan ik dan ook in stapjes uitstappen.. Lukt het niet en wordt het niks? Jammer, dan was ik er toch bij.. En heb ik er een gezellig forum aan over gehouden
Ow jee...stemmetjes Skruns? Niet terug praten he!Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:28:
Alsof ze mij roepen.. "Koop me, koop me dan.."
Zo zat en zit ik er ook in. Ik zei altijd tegen mijn vriendin, dit is onze enige kans om een echte klapper te maken. Lukt het niet, dan hebben we het in ieder geval wel geprobeerd. Een enorme klapper is het tot op heden niet geworden, als in een gratis huis oid, maar we hebben helemaal niets te klagen. Uiteindelijk moet je mazzel hebben.. en een hele lange adem.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:32:
[...]
Mooi verhaal!
Heb met mezelf afgsproken de aankomende 2 jaar 'serieus' te investeren onder het mom van "Dan hebben we het toch geprobeerd..." Bepaalde muntjes in mijn hoofd die ik boven bepaalde waardes niet meer bij ga kopen.. Ben echt nieuwsgierig hoe het er over 2/3 jaar uit ziet.. Hopelijk kan ik dan ook in stapjes uitstappen.. Lukt het niet en wordt het niks? Jammer, dan was ik er toch bij.. En heb ik er een gezellig forum aan over gehouden
En zoals altijd, investeer alleen met geld wat je kan verliezen. Doe niet zoals ik in 2018, want er is altijd een kans dat je echt alles kwijtraakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 09:43 ]
Zero.
zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:35:
[...]
Ow jee...stemmetjes Skruns? Niet terug praten he!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BTXltq3Sc9b9tmmUMW0pBvFH.webp?f=user_large)
Ha, ik kom er net achter dat ik nog een zakje USDT op Bittrex heb staan, nog beter resultaat uiteindelijk over het geheel dus. Maar eens zien of we nog een dipperdedipperdedipdipdip krijgen waar ik die USDT in kan kieperen.YES schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:56:
Even de balans opgemaakt. Op 1 februari 2021 ingestapt toen één BTC zo'n 33k waard was. Daarna een soort van heel creatief DCA trajectje gestart waarbij ik lang niet elke maand en ook zeker niet elke keer evenveel erin gooide. Al met al is mijn PF nog altijd zo'n 20% meer waard in fiat dan dat ik er in gestopt heb. Ik heb best veel dingen fout gedaan maar dus ook een aantal goede klappers gemaakt.
Al met al dus gewoon nog in de plus ondanks dat ik op een hoger prijsniveau ingestapt ben dan we momenteel zitten..
Ik ben tevreden!
[Afbeelding]
Nou nog even niet naar 6 cent inzakken aub.
Ja klopt inderdaad, financieel heb ik het best oke en ben altijd van het oppotten geweest zonder enig doel.. Want ja ik moet wel een buffer hebben, maar echt life changing bij elkaar sparen? Nee dat zou hem nooit worden.. Heb vaak nagedacht mee te doen aan deze wondere wereld, nooit gedaan, zelfs niet toen BTC rond de 3k stond.. Mede om de reden dat ik het geld niet kon missen. Nu is dat wat anders en wil ik het gewoon proberen en meemaken.. We gaan het zien, maar voor mij voelt dit als de enige kans om aan iets life changing achtig iets mee te doenPelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:35:
[...]
Zo zat en zit ik er ook in. Ik zei altijd tegen mijn vriendin, dit is onze enige kans om een echte klapper te maken. Lukt het niet, dan hebben we het in ieder geval wel geprobeerd. Een enorme klapper is het tot op heden niet geworden, als in een gratis huis oid, maar we hebben helemaal niets te klagen. Uiteindelijk moet je mazzel hebben.. en een hele lange adem.
Ik blijf jullie verhalen ( vooral van de oudere rotten ) echt super interresant vinden om te lezen
1 jaar bezig - bijna -50% op heden (valt gelijk nog mee nu ik het zeg). Lesje geleerd denk je dan.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:42:
[...]
Ja klopt inderdaad, financieel heb ik het best oke en ben altijd van het oppotten geweest zonder enig doel.. Want ja ik moet wel een buffer hebben, maar echt life changing bij elkaar sparen? Nee dat zou hem nooit worden.. Heb vaak nagedacht mee te doen aan deze wondere wereld, nooit gedaan, zelfs niet toen BTC rond de 3k stond.. Mede om de reden dat ik het geld niet kon missen. Nu is dat wat anders en wil ik het gewoon proberen en meemaken.. We gaan het zien, maar voor mij voelt dit als de enige kans om aan iets life changing achtig iets mee te doen![]()
Ik blijf jullie verhalen ( vooral van de oudere rotten ) echt super interresant vinden om te lezen
Wil ik er nu met grotere bedragen instappen, lees ik je verhaal van BTC op 3K - dat is nog prijs delen door 7 en overigens nog geen 2 jaar geleden, slaat de twijfel toe

Elke stap ik zet, heb ik het gevoel dat het omgekeerde beter zou geweest zijn...
Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:45:
[...]
Ja die meme zocht ik inderdaad hahahaha![]()
[...]
Hey![]()
Dikke DOT staat 10 procent in de plus, stomme boomercoin kan daar nog een puntje aan zuigen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qXh5YwzFpkwMkdBlg8MP8UnI.gif?f=user_large)
Whaaaaaaaaaaaaaat??
GLMR tikte de 0,94 ook al weer aan bizar...
Het hele Dotsama ecosysteem is redelijk sterk nog met in deze shitstorm. Ik zeg knallen in 2024/2025 met die handel.
Het hele Dotsama ecosysteem is redelijk sterk nog met in deze shitstorm. Ik zeg knallen in 2024/2025 met die handel.
[ Voor 57% gewijzigd door zwembroek op 14-06-2022 09:50 ]
1 jaar geleden zeg je? Tsja, wanneer je vertrouwen had in de projecten waar je toen geld in stak, waarom zou je dat vertrouwen dan niet hebben wanneer alles 80 % minder waard is. Desbetreffende project is aanzich niet veranderd.Masstje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:46:
[...]
1 jaar bezig - bijna -50% op heden (valt gelijk nog mee nu ik het zeg). Lesje geleerd denk je dan.
Wil ik er nu met grotere bedragen instappen, lees ik je verhaal van BTC op 3K - dat is nog prijs delen door 7 en overigens nog geen 2 jaar geleden, slaat de twijfel toe![]()
![]()
![]()
Elke stap ik zet, heb ik het gevoel dat het omgekeerde beter zou geweest zijn...
Snap goed wat je zegt, maar ik heb het doel om in ieder geval een cycle mee te doen. Achteraf begonnen tijdens de bull, nu het idee dat ik nog een 'kans' krijg. Hopelijk komt er met 2 jaar weer een bull en dan zijn we er mooi bij

Lijkt wel alt season, vertrouw het nog niet helemaal. Blijf voorzichtig en ik doe een Pingootje denk ik vooralsnog. Voor grootste gedeelte in BUSD blijven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Herken ik wel hoor. Ik ben in 2018 ook begonnen met het verkopen van ouwe "troep" via marktplaats. Van iedere verkoop stak ik 50% in crypto en ging 50% naar mijn rekening. Je wil niet weten wat je vaak nog hebt liggen op zolder waar je toch niets mee doet. Kan echt veel geld opleveren. Zo kan je toch je gemiddelde prijs omlaag brengen zonder dat je het voelt in je portemonnee.Masstje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:46:
[...]
1 jaar bezig - bijna -50% op heden (valt gelijk nog mee nu ik het zeg). Lesje geleerd denk je dan.
Wil ik er nu met grotere bedragen instappen, lees ik je verhaal van BTC op 3K - dat is nog prijs delen door 7 en overigens nog geen 2 jaar geleden, slaat de twijfel toe![]()
![]()
![]()
Ik ga zo weer even kijken of ik nog wat te verkopen heb
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 09:52 ]
Zero.
ff wat Cardano hopium
nothing stops this train
Yep ook mijn mening!zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:48:
Moet je bekennen dat ik verwacht had, dat wanneer BTC rond de 20k zou dippen, DOT en GLMR ( en meer ) veel lager zouden staan. Tuurlijk kan dat nog alsnog, maar vind ze vrij 'stevig' staan
Hoe doen jullie tweets hier posten ?
https://twitter.com/Bitfinexed/status/1536360821974089728
[ Voor 35% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-06-2022 09:55 ]
Ik las gisteren een bericht van @Ngangatar dat bepaalde appels $100 kosten.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Ik had 20.000 ada.. verkocht voor een appel en een ei.
Lijkt mij voor jullie best wel maf om te zien, ik lees wat je typt, alsin 20k ADA, heb al eens een lijstje van @Gelukszoekr voorbij zien komen met wat hij had, veel BNB, Vechain als ik mij niet vergis.. Maar omdat jullie er zo lang bij zitten, hebben jullie allemaal wel van die verhalen van muntjes die ontploft zijn..
Mede daardoor durf ik niks te verkopen

Wat maakt dat jij een project vertrouwd? Ik wantrouw het allemaal en niet geheel onterecht denk ik.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:50:
[...]
1 jaar geleden zeg je? Tsja, wanneer je vertrouwen had in de projecten waar je toen geld in stak, waarom zou je dat vertrouwen dan niet hebben wanneer alles 80 % minder waard is. Desbetreffende project is aanzich niet veranderd.
Snap goed wat je zegt, maar ik heb het doel om in ieder geval een cycle mee te doen. Achteraf begonnen tijdens de bull, nu het idee dat ik nog een 'kans' krijg. Hopelijk komt er met 2 jaar weer een bull en dan zijn we er mooi bij![]()
[...]
![]()
Luna en Celsius leken mij redelijke projecten, defi lijkt met an sich best een goed idee, maar toch vertrouw ik het niet.
Ik denk dat vertrouwen in crypto projecten onterecht is, het is nauwelijks mogelijk om o.b.v. de informatie beschikbaar een goede inschatting te maken van de projecten, ze beloven allemaal gouden bergen, beloven allemaal gedecentraliseerd te zijn zonder autoriteit die de boel stil kan leggen.
Je kunt geluk hebben en mee gaan op de flow en hier heel dik aan verdienen, was het dan terecht dat je het project vertrouwde? Of heb je dan gewoon geluk gehad?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Feit, heb hier inderdaad ook een (nu gezien) beperkte rollercoaster meegemaakt.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:50:
[...]
1 jaar geleden zeg je? Tsja, wanneer je vertrouwen had in de projecten waar je toen geld in stak, waarom zou je dat vertrouwen dan niet hebben wanneer alles 80 % minder waard is. Desbetreffende project is aanzich niet veranderd.
Snap goed wat je zegt, maar ik heb het doel om in ieder geval een cycle mee te doen. Achteraf begonnen tijdens de bull, nu het idee dat ik nog een 'kans' krijg. Hopelijk komt er met 2 jaar weer een bull en dan zijn we er mooi bij![]()
[...]
![]()
Die paar euro's dat me nog rest knikker ik er gewoon in, het is dit of zaterdag een big mac.
Veel alts herstellen best aardig, in het verleden hebben we dit vaker gezien. Alts stijgen tov btc en daarna is btv aan de beurt. Kan best een voorbode zijn voor een run up voor btc.
Zero.
embed tags gebruikenHollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:55:
Hoe doen jullie tweets hier posten ?
The only buyer of Bitcoin on Bitfinex is a single trader using fake Bitfinex dollars to absorb all of the selling.
— Bitfinex'ed 🔥🐧 Κασσάνδρα 🏺 (@Bitfinexed) 13 juni 2022
Instead of printing Tether, they print margin loans to buy bitcoin. This position is virtually impossible to unwind if it's real.
IT'S HALF THE COLD WALLET. pic.twitter.com/WGEoxY0kUU
Ik snap niet hoe hij tot die conclusie komt, iemand die het toe kan lichten?
[ Voor 11% gewijzigd door T-8one op 14-06-2022 09:59 ]
Voor de liefhebbers van 'gratis' geld, op Coinbase kan je weer GRT (l)earnen. In 2 weken tijd heb ik via dat Learn programma al $9,88 verdiend, het is niet veel, maar gratis is gratis. Ik zet die learn coins direct om in USDT en zet dat in hun yield programma, dus 2x gratis

Yep als dit zo blijft vind ik het persoonlijk prima. Maar ik had nu zeker bij GLMR wel ICO prijzen verwacht. Maar het staat bijna nog 4x hoger. En onchain blijven mensen GLMR in locked staking zetten. Ik had verwacht dat veel mensen gingen revoken. Ook 11 juni is er weer een shitload aan GLMR vrijgekomen voor VC's. Deze hebben gekocht voor 0,01. Het meeste is weer in staking gezet. Het geloof is er nog. Ook Arrington klapt er nu even 100 miljoen in voor ontwikkelaars op Moonbeam. Er zijn andere manieren om je geld te verbranden nietwaar.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:52:
[...]
Yep ook mijn mening!
Moet je bekennen dat ik verwacht had, dat wanneer BTC rond de 20k zou dippen, DOT en GLMR ( en meer ) veel lager zouden staan. Tuurlijk kan dat nog alsnog, maar vind ze vrij 'stevig' staan
Misschien, misschien niet.T-8one schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:56:
[...]
Wat maakt dat jij een project vertrouwd? Ik wantrouw het allemaal en niet geheel onterecht denk ik.
Luna en Celsius leken mij redelijke projecten, defi lijkt met an sich best een goed idee, maar toch vertrouw ik het niet.
Ik denk dat vertrouwen in crypto projecten onterecht is, het is nauwelijks mogelijk om o.b.v. de informatie beschikbaar een goede inschatting te maken van de projecten, ze beloven allemaal gouden bergen, beloven allemaal gedecentraliseerd te zijn zonder autoriteit die de boel stil kan leggen.
Je kunt geluk hebben en mee gaan op de flow en hier heel dik aan verdienen, was het dan terecht dat je het project vertrouwde? Of heb je dan gewoon geluk gehad?
Ik snap wat je zegt, maar er zijn toch voldoende projecten geweest die best wat bereikt hebben. En natuurlijk ook heel veel die door het putje zijn gegaan.
Wat ik wil zeggen is dat je kan een trader zijn, of iemand die zich inleest en wat vertrouwen in een project heeft en daar vervolgens wat geld in stopt. Natuurlijk klopt het wat je zegt en weet je het niet. Maar maakt dat nou net niet de reden dat je vertrouwen hebt in iets? Wanneer we het allemaal zeker wisten, reden we allemaal in een lambo
Man als ik screenshots zie van mijn oude pf's voor de bullrun, springen de tranen in mijn broek..Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:56:
[...]
Ik las gisteren een bericht van @Ngangatar dat bepaalde appels $100 kosten.
Lijkt mij voor jullie best wel maf om te zien, ik lees wat je typt, alsin 20k ADA, heb al eens een lijstje van @Gelukszoekr voorbij zien komen met wat hij had, veel BNB, Vechain als ik mij niet vergis.. Maar omdat jullie er zo lang bij zitten, hebben jullie allemaal wel van die verhalen van muntjes die ontploft zijn..
0.5 btc, 19 eth, 20k ada, 1.2 mil holochain, 120 neo, 40 bnb etc..
Het meeste dik verkocht of helemaal verkocht voor de run begon.. puur en alleen door angst om weer 90% te verliezen.. toen ik quitte stond verkocht ik gelijk een hoop.. daarna ging het nog met duizenden procenten de lucht in.
Hodl is zo moeilijk..
Ik heb trades gedaan waarbij ik tientallen eth verkocht en kocht..

Had beter gewoon kunnen kopen en 100% hodl moeten toepassen van 2017 tot 2021.. dan zat ik hier als een whale in een dikke villa met een paarse lambo voor de deur en kon ik lekker de markt bespelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 10:06 ]
Zero.
appels zijn gezond en eieren lekker.... snap het probleem niet goedPelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:53:
[...]
irony > *
volgens deze gast had je maar 10k ADA nodigPelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:53:
[...]
nothing stops this train
Ik blijf er de aankomende 2 jaar gewoon geld tegenaan smijten, DOT boven de 10 dollar en GLMR boven de 2 dollar koop ik niet meer.. En dan hoop ik ook zo'n lijstjes te hebben als wat @Pelox net liet zien..zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:58:
[...]
Yep als dit zo blijft vind ik het persoonlijk prima. Maar ik had nu zeker bij GLMR wel ICO prijzen verwacht. Maar het staat bijna nog 4x hoger. En onchain blijven mensen GLMR in locked staking zetten. Ik had verwacht dat veel mensen gingen revoken. Ook 11 juni is er weer een shitload aan GLMR vrijgekomen voor VC's. Deze hebben gekocht voor 0,01. Het meeste is weer in staking gezet. Het geloof is er nog. Ook Arrington klapt er nu even 100 miljoen in voor ontwikkelaars op Moonbeam. Er zijn andere manieren om je geld te verbranden nietwaar.
By the way Pelox je geeft aan dat HODL moeilijk is, ik ben er achter gekomen dat ik verkopen moeilijker vind. Al 2x DOT tot aan de top gehodled en niks verkocht, had ik maar wat meer paper hands gehad

Eieren zijn ook gezond. Jij zou als geen ander moeten weten dat je je eiwitten voldoende bij moet vullen.Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:01:
[...]
appels zijn gezond en eieren lekker.... snap het probleem niet goed
:strip_exif()/f/image/DECnKr44vr6eISWEMKdnxgp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag is niet hoeveel je moet hebben in 2030, maar wie er kan hodlen tot 2030Kol Nedra schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:05:
[...]
volgens deze gast had je maar 10k ADA nodig(in dit stukje)
[YouTube: Owning Just 10,000 Cardano (ADA) Will Be Life Changing By 2030 (INSANE PREDICTION)]
irony > *
Omhoog verkoop ik veel en veel en veel te snel omlaag hodl ik veel en veel en veel te lang. En traden kan ik al helemaal niet.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:05:
[...]
Ik blijf er de aankomende 2 jaar gewoon geld tegenaan smijten, DOT boven de 10 dollar en GLMR boven de 2 dollar koop ik niet meer.. En dan hoop ik ook zo'n lijstjes te hebben als wat @Pelox net liet zien..
By the way Pelox je geeft aan dat HODL moeilijk is, ik ben er achter gekomen dat ik verkopen moeilijker vind. Al 2x DOT tot aan de top gehodled en niks verkocht, had ik maar wat meer paper hands gehad
Precies verkeerd dus. Dikke fomo noob.. daarom heel blij dat het zelfs mij gelukt is om winst te pakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 14-06-2022 10:11 ]
Zero.
10 weken geleden 5,99zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:48:

Ik ben oprecht benieuwd welke crypto projecten iets bereikt hebben, behalve een hoge ranking op coinmarketcap.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:00:
[...]
Misschien, misschien niet.
Ik snap wat je zegt, maar er zijn toch voldoende projecten geweest die best wat bereikt hebben. En natuurlijk ook heel veel die door het putje zijn gegaan.
Wat ik wil zeggen is dat je kan een trader zijn, of iemand die zich inleest en wat vertrouwen in een project heeft en daar vervolgens wat geld in stopt. Natuurlijk klopt het wat je zegt en weet je het niet. Maar maakt dat nou net niet de reden dat je vertrouwen hebt in iets? Wanneer we het allemaal zeker wisten, reden we allemaal in een lambo
Al die NFT/metaverse/defi/whatever projecten zijn leuk hoor, maar zolang ze geen waarde toevoegen in het echte leven gaan ze bij het minste of geringste naar nul.
De usecase voor BTC is wat mij betreft self custody.
Voor DEFI zie ik ook echt wel markt, NFT/metaverse hetzelfde, maar echt real world use cases oplossen heb ik ze nog niet zien doen, daar is het allemaal nog veel te beta/fragiel voor. Daarnaast laat het 'stopzetten' van de 'blockchain' zien dat deze projecten hun beloften niet waarmaken.
Voorlopig moet er nog heel veel door het afvoerputje om alle bagger van echte uses cases te onderscheiden en hoop ik af en toe een beetje mee te liften op de hype.
We moeten elkaar maar een beetje helpen, ik verkoop nooit en jij dus veel te snelPelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:07:
[...]
Omhoog verkoop ik veel en veel en veel te snel omlaag hodl ik veel en veel en veel te lang.
Precies verkeerd dus. Dikke fomo noob..

We zouden een dreamteam zijn

HODL is makkelijker dan verkopenUncle_Charles schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:07:
[...]
Vraag is niet hoeveel je moet hebben in 2030, maar wie er kan hodlen tot 2030
toen ADA boven de $3 kwam bleef ik ze vasthouden, idem voor BTC op $65k+
ik vind fiat HODLen veel moeilijker!
nothing stops this train
Wellicht wordt dit moeilijker als je een paar keer gigantisch op je plaat gaat door te vroeg of juist te laat te verkopen. Dat je op gegeven moment de realisatie krijgt dat je écht veel geld had kunnen verdienen en dat waarschijnlijk nooit weer lukt met de coin die je hodl. Dan denk ik dat je bij een volgende investering misschien juist te snel verkoopt oid. En dan wordt het dus door je ervaring moeilijker?Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:05:
[...]
Same here. Al slaag ik er wel in (bij ADA > 1USD) elke 5 dagen mn staking rewards te verkopen.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:10:
[...]
HODL is makkelijker dan verkopen![]()
toen ADA boven de $3 kwam bleef ik ze vasthouden, idem voor BTC op $65k+
ik vind fiat HODLen veel moeilijker!
irony > *
Dat weet ik wel zeker. Als ik de bear van 2018 niet had meegepakt en pas in 2020 was begonnen had ik veel meer lef gehad.YES schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:10:
[...]
Wellicht wordt dit moeilijker als je een paar keer gigantisch op je plaat gaat door te vroeg of juist te laat te verkopen. Dat je op gegeven moment de realisatie krijgt dat je écht veel geld had kunnen verdienen en dat waarschijnlijk nooit weer lukt met de coin die je hodl. Dan denk ik dat je bij een volgende investering misschien juist te snel verkoopt oid. En dan wordt het dus door je ervaring moeilijker?
Zero.
Hmm ja ik denk dat je gelijk hebt, vraag mij over 2 jaar nog eens weer, dan heb ik een cycle meegemaakt en ben ik geen newbie meer.. Kan ik al die nieuwkomers vertellen niks in alts te steken en alleen BTC aan te schaffenYES schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:10:
[...]
Wellicht wordt dit moeilijker als je een paar keer gigantisch op je plaat gaat door te vroeg of juist te laat te verkopen. Dat je op gegeven moment de realisatie krijgt dat je écht veel geld had kunnen verdienen en dat waarschijnlijk nooit weer lukt met de coin die je hodl. Dan denk ik dat je bij een volgende investering misschien juist te snel verkoopt oid. En dan wordt het dus door je ervaring moeilijker?
Ik kan ook niet verkopen dat is ook mijn grootste fout. Dat heeft me meer dan 100k winst gekost. Ik heb er wel weer van geleerd. Duur lesje dat wel. Ik had mijn GLMR ook moeten verkopen op 4,5. Ik wist gewoon dat we diep de beer in gingen en toch blijven staken. Als we na de halving weer een echte bull krijgen dan is het iets minder voorspelbaar wanneer je moet verkopen omdat het dan nog veel door kan stijgen. Maar de afgelopen maanden was het eigenlijk een no brainer dat we diep zouden gaan. Ik ben er van overtuigd dat wanneer we een nieuwe bull krijgen na de halving dat Dotsama de place to be gaat worden. Maar ik had nu toch liever op een zak met geld gezeten.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:05:
[...]
Ik blijf er de aankomende 2 jaar gewoon geld tegenaan smijten, DOT boven de 10 dollar en GLMR boven de 2 dollar koop ik niet meer.. En dan hoop ik ook zo'n lijstjes te hebben als wat @Pelox net liet zien..
Shit kon het weer niet laten om weer wat DOT te kopen.. Vannacht ook m'n BTC order gehit.. Geld is weer (te snel) op

Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:56:
[...]
Ik las gisteren een bericht van @Ngangatar dat bepaalde appels $100 kosten.

Herkenbaar, Theta is mijn te dure muntje. Januari 2021 gekocht voor net onder de $2,- en aangevuld met een zak vol Tfuel voor nog geen $0.02. Run gezien naar Theta $15,- en Tfuel $0.60 en maar een beperkt gedeelte verkocht. Ik heb een zwak voor beide waardoor ik een bagholder ben geworden.zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:13:
[...]
Ik kan ook niet verkopen dat is ook mijn grootste fout. Dat heeft me meer dan 100k winst gekost. Ik heb er wel weer van geleerd. Duur lesje dat wel. Ik had mijn GLMR ook moeten verkopen op 4,5. Ik wist gewoon dat we diep de beer in gingen en toch blijven staken. Als we na de halving weer een echte bull krijgen dan is het iets minder voorspelbaar wanneer je moet verkopen omdat het dan nog veel door kan stijgen. Maar de afgelopen maanden was het eigenlijk een no brainer dat we diep zouden gaan. Ik ben er van overtuigd dat wanneer we een nieuwe bull krijgen na de halving dat Dotsama de place to be gaat worden. Maar ik had nu toch liever op een zak met geld gezeten.
Gelukkig met andere muntjes totaal geen emotionele band waardoor ik vorig jaar wel met (voor mijn doen enorme) winst heb afgesloten (en 80% op tijd heb verkocht). Mijn zwakte voor Theta heeft me ook weer doen besluiten om (wellicht te vroeg) bij te kopen...
[ Voor 0% gewijzigd door FriezNL op 14-06-2022 10:20 . Reden: Dollars Friez, dollars...geen euro's ]
Wat is de status van de transactie bij Nexo zelf? Op het moment dat hij daar Succeeded staat zou het geld op je rekening moeten staan.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:19:
Hmm.. mijn nexo euro's zijn nog niet binnen. Gisteren uitbetaald..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ApprovedWom schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:21:
[...]
Wat is de status van de transactie bij Nexo zelf? Op het moment dat hij daar Succeeded staat zou het geld op je rekening moeten staan.
Zero.
HODL is leuk, als je elke maand voor x$ weer BTC koopt, op een wallet plaatst en over 10 jaar kijkt naar de koers.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:01:
[...]
Man als ik screenshots zie van mijn oude pf's voor de bullrun, springen de tranen in mijn broek..
0.5 btc, 19 eth, 20k ada, 1.2 mil holochain, 120 neo, 40 bnb etc..
Het meeste dik verkocht of helemaal verkocht voor de run begon.. puur en alleen door angst om weer 90% te verliezen.. toen ik quitte stond verkocht ik gelijk een hoop.. daarna ging het nog met duizenden procenten de lucht in.
Hodl is zo moeilijk..
Ik heb trades gedaan waarbij ik tientallen eth verkocht en kocht..
Had beter gewoon kunnen kopen en 100% hodl moeten toepassen van 2017 tot 2021.. dan zat ik hier als een whale in een dikke villa met een paarse lambo voor de deur en kon ik lekker de markt bespelen.
Maar als je, zoals 99,9% van de owners dagelijks toegang hebt tot internet, is het heel erg moeilijk om niet emotioneel betrokken te raken. Sinds maart 2021 met crypto bezig en mijn toenmalige complete PF heeft in de tussentijd 2x een nieuwe ATH gehaald, als ook nog niet zo laag gestaan in anderhalf jaar.
Ik heb alles eraf gehaald en verdien nu meer geld met traden, dan dat ik had kunnen verdienen door te HODL'en in deze tijd. Ik ben ook compleet losgekoppeld van de koers en dat geeft ontzettend veel rust; ik ben helemaal neutraal als ik de koers zie en dat is erg fijn. Boeit me niet of BTC stijgt of daalt. Ik short of long om geld te verdienen.
Ook traden heeft honderden nadelen, maar dit werkt voor mij veel beter dan HODL'en. Ik heb in ieder geval rust als ik niet in een trade zit. En gezien mijn trades zelden intraday zijn, zit ik niet de hele dag mijn PF te checken

Hier een vergelijkbare actie met CVX. Gemiddelde aankoopprijs van 2,39 USD en heb het naar 60 USD zien gaan, we zijn nu weer terug op 4,23 USD. Door de 16 weken lock nooit wat kunnen verkopen. Heb de kostbasis er gelukkig wel uit, omdat ik maandelijks de opgeleverde yield verkocht. Maar blijft jammer.zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:13:
[...]
Ik kan ook niet verkopen dat is ook mijn grootste fout. Dat heeft me meer dan 100k winst gekost. Ik heb er wel weer van geleerd. Duur lesje dat wel. Ik had mijn GLMR ook moeten verkopen op 4,5. Ik wist gewoon dat we diep de beer in gingen en toch blijven staken. Als we na de halving weer een echte bull krijgen dan is het iets minder voorspelbaar wanneer je moet verkopen omdat het dan nog veel door kan stijgen. Maar de afgelopen maanden was het eigenlijk een no brainer dat we diep zouden gaan. Ik ben er van overtuigd dat wanneer we een nieuwe bull krijgen na de halving dat Dotsama de place to be gaat worden. Maar ik had nu toch liever op een zak met geld gezeten.
Les hieruit voor mij is om niet meer een gehele positie te locken, zodat je beter kan inspelen op marktbewegingen. En daarnaast eventueel een short (of long) positie te openen als hedge op een exchange.
Dat was ook mijn idee met dot. 50% in parachains en de overige 50% zou ik verkopen op de top.jvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:24:
[...]
Hier een vergelijkbare actie met CVX. Gemiddelde aankoopprijs van 2,39 USD en heb het naar 60 USD zien gaan, we zijn nu weer terug op 4,23 USD. Door de 16 weken lock nooit wat kunnen verkopen. Heb de kostbasis er gelukkig wel uit, omdat ik maandelijks de opgeleverde yield verkocht. Maar blijft jammer.
Les hieruit voor mij is om niet meer een gehele positie te locken, zodat je beter kan inspelen op marktbewegingen. En daarnaast eventueel een short (of long) positie te openen als hedge op een exchange.
Dot gekocht voor 6 usd, hodl tot 55 en terug naar 6 usd. Die 100% staat er nog
Zero.
Game al jaren niet meer, kon me ook niet voorstellen dat deze munt veel potentie heeft. Maargoed, toen Ethereum of 70$ stond had ik ook niet bijgekocht.Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:00:
[...]
Pas op met gamersmuntjes.
Het is nog maar de vraag of over een paar jaar een game nog relevant is, of het genre nog aanslaat en/of het spel in staat is om de aandacht van de speler jarenlang vast te houden. Of men komt met een 2.0 en die slaat vaak toch de plank mis.
Als je dan toch in de metaverse wilt investeren, zoek dan een munt die aan een publisher is verbonden en niet alleen op 1 spel toepasbaar is. Of van een spel dat nog uit dient te komen en wellicht 2 a 3 jaar minimaal mee gaat.
Weet je te weinig van gaming af, laat die markt dan lekker liggen.
slechte vergelijking
Gisteren mijn stack ATOM verdubbeld en DOT x 1.5. Nu bezig met verzenden van Binance naar Kraken samen met een paar SOL muntjes die vanmorgen uit staking kwamen. Auto compound en een paar jaar niet meer naar omkijken, alleen uitbreiden qua hoeveelheid met regelmaat.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hier inmiddels ook een jaar of 4-5 in crypto met een beschaafd bedrag. Ingestapt zo rond het hoogtepunt eind 2017, na de hele wereld gevolgd te hebben van $150 tot $10.000.
Qua timing kon het instapmoment niet slechter want de 3 jaren daarna was crypto pertinent dood. Ik denk dat er nu op één dag hier meer gepost wordt dan sommige maanden toen en ik was ook gewoon boos/teleurgesteld. Daar heb ik ook alle vertrouwen in crypto ooit serieus te nemen verloren en dat gevoel is sindsdien alleen maar versterkt. Het is niks, het blijft niks en het zal ook nooit wat worden.
In 2014 schreef ik eens een paper voor mijn opleiding over Bitcoin en voorspelde een koers van $40.000 als realistisch bij een toenmalige waarde (15-05-2014) van €327,70. Ik sloot mijn paper af met het statement dat Bitcoin niet zozeer een bedreiging vormt voor de financiele sector, maar wel de grootste innovatie op het gebied van geld is sinds de komst van internetbankieren. Die gedachte sta ik nog steeds achter, ik zie in de technologie nog steeds een functionele toepassing voor de praktijk (distributed ledgers, NANO technologie etc.), maar ik zie daarin geen serieuze rol weggelegd voor de bijbehorende muntjes die de rol van aandelen over zouden moeten nemen. De gevestigde orde gaat er straks met de technologie vandoor, banken profiteren van alle voordelen van blockchain, massa-adoptie vindt (gedwongen en achter de schermen) plaats door het vertrouwen wat er bestaat in gevestigde partijen en de cowboy-muntjes blijven waardeloos achter. Een paar projecten zie ik nog wel slagen, misschien één dominante chain zoals ETH, ADA of BSC of partijen zoals NEXO en BNB die genoeg verdienen aan het zelf opgezette crypto-ecosysteem, maar dat betekent dat er nog 19.000 muntjes af gaan vallen. BTC als store of value is natuurlijk een helemaal compleet van de pot gerukt idee, maar vertel dat a.u.b. niet door aan de massa.
Kortom; wat heb ik met al deze kennis gedaan? Nou ja, wat iedere student zou doen. Alle stufi opsparen en naar de kroeg brengen, en aan het einde van de maand moeders bellen omdat je geen geld meer hebt voor eten. Wat is er dan overgebleven van mijn investering uit 2017? Die is ook gewoon -90% gegaan tot het punt dat het geen eens zin meer had om het op te nemen. Vervolgens 2 jaar niet naar omgekeken tot de koers weer $12k aantikte en met zo'n 40-50% verlies kunnen verkopen. Dat voelde als een cadeautje omdat ik het bedrag allang afgeschreven had. Weer een jaar later toen hij rond dat punt kwam heb ik toch weer wat ingekocht en dat was het begin van de rally naar $69k. Met het bovenstaande in m'n achterhoofd heb ik ergens rond de $30-35k alles opgenomen met het idee om lager terug te kopen maar een jaar lang ging het niet omlaag. Zelfs nog een keer short gegaan rond de $40-50k, maar dat moet één van de slechtst slapende nachten uit mijn leven geweest zijn. Door wat paniek acties (double or nothing en dan nog eens double or nothing op een x3 trade) met de schrik vrij gekomen.
We zitten nu op het $22k punt en gaan misschien de $14k ook nog wel aantikken. Ik heb al weer aardig ingekocht rond de $25-28k en eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat hij naar $0.06 gaat en crypto tot een vage herinnering verdwijnt in mijn geheugen, maar deze geitenbende zal op onverklaarbare wijze ooit wel eens de $100k aantikken en dan wil ik niet langs de zijlijn staan.
Qua timing kon het instapmoment niet slechter want de 3 jaren daarna was crypto pertinent dood. Ik denk dat er nu op één dag hier meer gepost wordt dan sommige maanden toen en ik was ook gewoon boos/teleurgesteld. Daar heb ik ook alle vertrouwen in crypto ooit serieus te nemen verloren en dat gevoel is sindsdien alleen maar versterkt. Het is niks, het blijft niks en het zal ook nooit wat worden.
In 2014 schreef ik eens een paper voor mijn opleiding over Bitcoin en voorspelde een koers van $40.000 als realistisch bij een toenmalige waarde (15-05-2014) van €327,70. Ik sloot mijn paper af met het statement dat Bitcoin niet zozeer een bedreiging vormt voor de financiele sector, maar wel de grootste innovatie op het gebied van geld is sinds de komst van internetbankieren. Die gedachte sta ik nog steeds achter, ik zie in de technologie nog steeds een functionele toepassing voor de praktijk (distributed ledgers, NANO technologie etc.), maar ik zie daarin geen serieuze rol weggelegd voor de bijbehorende muntjes die de rol van aandelen over zouden moeten nemen. De gevestigde orde gaat er straks met de technologie vandoor, banken profiteren van alle voordelen van blockchain, massa-adoptie vindt (gedwongen en achter de schermen) plaats door het vertrouwen wat er bestaat in gevestigde partijen en de cowboy-muntjes blijven waardeloos achter. Een paar projecten zie ik nog wel slagen, misschien één dominante chain zoals ETH, ADA of BSC of partijen zoals NEXO en BNB die genoeg verdienen aan het zelf opgezette crypto-ecosysteem, maar dat betekent dat er nog 19.000 muntjes af gaan vallen. BTC als store of value is natuurlijk een helemaal compleet van de pot gerukt idee, maar vertel dat a.u.b. niet door aan de massa.
Kortom; wat heb ik met al deze kennis gedaan? Nou ja, wat iedere student zou doen. Alle stufi opsparen en naar de kroeg brengen, en aan het einde van de maand moeders bellen omdat je geen geld meer hebt voor eten. Wat is er dan overgebleven van mijn investering uit 2017? Die is ook gewoon -90% gegaan tot het punt dat het geen eens zin meer had om het op te nemen. Vervolgens 2 jaar niet naar omgekeken tot de koers weer $12k aantikte en met zo'n 40-50% verlies kunnen verkopen. Dat voelde als een cadeautje omdat ik het bedrag allang afgeschreven had. Weer een jaar later toen hij rond dat punt kwam heb ik toch weer wat ingekocht en dat was het begin van de rally naar $69k. Met het bovenstaande in m'n achterhoofd heb ik ergens rond de $30-35k alles opgenomen met het idee om lager terug te kopen maar een jaar lang ging het niet omlaag. Zelfs nog een keer short gegaan rond de $40-50k, maar dat moet één van de slechtst slapende nachten uit mijn leven geweest zijn. Door wat paniek acties (double or nothing en dan nog eens double or nothing op een x3 trade) met de schrik vrij gekomen.
We zitten nu op het $22k punt en gaan misschien de $14k ook nog wel aantikken. Ik heb al weer aardig ingekocht rond de $25-28k en eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat hij naar $0.06 gaat en crypto tot een vage herinnering verdwijnt in mijn geheugen, maar deze geitenbende zal op onverklaarbare wijze ooit wel eens de $100k aantikken en dan wil ik niet langs de zijlijn staan.
De gaming industrie is juist het terrein waar momenteel gruwelijk veel geld in gepompt wordt door Whales. Niet de whales die we in crypto kennen, maar volk dat zonder enige moeite tussen de 1.000 en 10.000 dollar per maand in games drukt en dan vooral in games met een P2W systeem.elektriekert schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:26:
[...]
Game al jaren niet meer, kon me ook niet voorstellen dat deze munt veel potentie heeft. Maargoed, toen Ethereum of 70$ stond had ik ook niet bijgekocht.
slechte vergelijking
Diablo Immortal is nu bijvoorbeeld een game die erg veel aandacht en haat krijgt momenteel door de ingame aankoopmogelijkheden, echter niet aan een crypto munt verbonden.
Wanneer een game succesvol is en spelers spenderen ingame megahoeveelheden aan geld en er is een crypto munt aan verbonden, kan dat zelfs in de bear een boost geven. Axie Infinity had dat al voor elkaar en in de bullrun ging dat dubbel zo hard omdat zowel gamers als investeerders er geld in gooiden.
Grappig feitje: de gaming industrie gaat meer geld in om, dan in de movie en music industrie gezamenlijk en de markt groeit ook nog eens harder. Zeker met mobile gaming de laatste jaren gaat dat sneller en sneller. Een paar leuke plaatjes:
Verdeling:
/f/image/1Zwr6Hln46QBa1JynkpvxROz.png?f=fotoalbum_large)
Groei:
/f/image/RHjbu7zHzT7l3zHePcqg3P9D.png?f=fotoalbum_large)
Hier zie je vooral goed dat ingame de meeste bedragen worden uitgegeven, dus niet de aanschaf of abonnement, nee ingame items en currency.
/f/image/XRD1mnxxocoKLbsjaFpOdzZr.png?f=fotoalbum_large)
En waar zitten die gamers dan vooral, die geld uitgeven? In Azië, daar is ingame items kopen de normaalste zaak van de wereld. Vaak gaat het dan ook om cosmetische items.
/f/image/0KcMWk8aC6kLutKODSVntfMs.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Deze shitcoin presentatie heeft me overtuigd.Ngangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:46:
[...]
De gaming industrie is juist het terrein waar momenteel gruwelijk veel geld in gepompt wordt door Whales. Niet de whales die we in crypto kennen, maar volk dat zonder enige moeite tussen de 1.000 en 10.000 dollar per maand in games drukt en dan vooral in games met een P2W systeem.
Diablo Immortal is nu bijvoorbeeld een game die erg veel aandacht en haat krijgt momenteel door de ingame aankoopmogelijkheden, echter niet aan een crypto munt verbonden.
Wanneer een game succesvol is en spelers spenderen ingame megahoeveelheden aan geld en er is een crypto munt aan verbonden, kan dat zelfs in de bear een boost geven. Axie Infinity had dat al voor elkaar en in de bullrun ging dat dubbel zo hard omdat zowel gamers als investeerders er geld in gooiden.
Grappig feitje: de gaming industrie gaat meer geld in om, dan in de movie en music industrie gezamenlijk en de markt groeit ook nog eens harder. Zeker met mobile gaming de laatste jaren gaat dat sneller en sneller. Een paar leuke plaatjes:
Verdeling:
[Afbeelding]
Groei:
[Afbeelding]
Hier zie je vooral goed dat ingame de meeste bedragen worden uitgegeven, dus niet de aanschaf of abonnement, nee ingame items en currency.
[Afbeelding]
En waar zitten die gamers dan vooral, die geld uitgeven? In Azië, daar is ingame items kopen de normaalste zaak van de wereld. Vaak gaat het dan ook om cosmetische items.
[Afbeelding]
Waar kan ik gaming industrie coin kopen?
Dat gaat er bij mij dus niet in, die skins kopen voor gamesNgangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:46:
[...]
De gaming industrie is juist het terrein waar momenteel gruwelijk veel geld in gepompt wordt door Whales. Niet de whales die we in crypto kennen, maar volk dat zonder enige moeite tussen de 1.000 en 10.000 dollar per maand in games drukt en dan vooral in games met een P2W systeem.
Verdeling:
[Afbeelding]
Groei:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Toch blijf ik er van weg omdat ik er geen kennis over heb.
Same here. In 2018 de top gekocht (iets van 400 euro, wat veel geld was voor mij destijds als student). Rond 20k stond het toen en toen kwam al snel de dip naar 3k. Toen paniek en besloten de hele geitenbende te laten voor wat het was.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:42:
[...]
Ja klopt inderdaad, financieel heb ik het best oke en ben altijd van het oppotten geweest zonder enig doel.. Want ja ik moet wel een buffer hebben, maar echt life changing bij elkaar sparen? Nee dat zou hem nooit worden.. Heb vaak nagedacht mee te doen aan deze wondere wereld, nooit gedaan, zelfs niet toen BTC rond de 3k stond.. Mede om de reden dat ik het geld niet kon missen. Nu is dat wat anders en wil ik het gewoon proberen en meemaken.. We gaan het zien, maar voor mij voelt dit als de enige kans om aan iets life changing achtig iets mee te doen![]()
Ik blijf jullie verhalen ( vooral van de oudere rotten ) echt super interessant vinden om te lezen
Nog wel op 3k heel sterk getwijfeld om groter in te kopen, maar ik durfde het toen niet aan en had er niet echt de funds voor.
Vervolgens kwam ik mei vorig jaar er achter dat het toch flink gestegen was en ben ik er weer in gedoken.
Had ik destijds maar meer tijd in kennis gestoken en geleerd wat ik nu leer, dan had ik iets langer gewacht met dips kopen en zat ik nu niet 50% onderwater. Aan de andere kant kan ik nu nog wel aardig bij kopen, dus ik maak me over de lange termijn niet heel druk en DCA lekker verder naar beneden. Hopelijk over een jaar of twee kan ik ook zeggen dat ik alleen met wisten aan het spelen ben
Dan zou het in orde moeten zijn eigenlijk. Je hebt twee transacties gok ik: een withdrawal met status succeeded en withdrawal fiat met approved. Zodra die laatste op approved stond was bij mij het geld binnen (Rabobank in dit geval).
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik had vrijdag een uitbetaling gedaan en maandagmorgen ontvangen. Gister (of was het zondag) nog eentje en die is nog niet binnen. Andere mensen gaven aan ook gewoon hun centjes te ontvangen, en mijn ervaring is dat het de afgelopen weken sowieso al wat langer duurde (2-3 dagen).Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:19:
Hmm.. mijn nexo euro's zijn nog niet binnen. Gisteren uitbetaald..
Geen redenen tot zorgen in ieder geval, dat geven ze zelf ook duidelijk aan. Hun deposits/withdrawals blijven gewoon open.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 14-06-2022 11:01 ]
Giteren wat Moon Beans gekocht waarom eigenlijk, zaten in een mooi Glimmend potje...
Glimmend potje is nu 14% gestegen, wie had dat gedacht...

Que?BoulaMouzer schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:59:
Giteren wat Moon Beans gekocht waarom eigenlijk, zaten in een mooi Glimmend potje...
Wat is nu de way to go om fiat naar Binance te transferren nu Bitvavo XLM withdrawels gesuspend heeft?
Sommige mensen betalen 2000 dollar voor een bepaald paar schoenen. Zijn die dingen dat waard qua comfort of loopgenot? Nah, het is puur voor de looks en showing of. Ik maak me daar overigens niet druk over, iedereen moet vooral doen met geld wat ze zelf willen.elektriekert schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:50:
[...]
Dat gaat er bij mij dus niet in, die skins kopen voor games, Maar als je eraan kan verdienen.
Toch blijf ik er van weg omdat ik er geen kennis over heb.
Maar ingame is het hetzelfde. En ik moet eerlijk zijn, ik heb daar ook wel eens geld aan uitgegeven. Ik speelde op een gegeven moment Path of Exile in 2013 ofzo, en had meer dan 1000 uur in die game (free 2 play) zitten.
Leek me niet meer dan fair om op een gegeven moment wat QOL items aan te schaffen (meer ruimte in bank voor items) maar ook wat cosmetische zaken waardoor mijn skills andere animaties kregen. Op sommige characters was ik de animaties echt spuugzat na maanden en was blij dat ik voor een paar euro iets anders zag
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!