[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:40
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:56:
[...]

[Afbeelding]

Zelf hoop ik op 60ct. De zoveelste alt die eruit ziet als BIT of DYDX. Ik wil hem binnen zijn range of niet. Onder de 1 dollar gaan er sowieso veel stoplosjes af en denk bijna zeker dat de short daar op loeren.
Iedereen heeft hier glimmende ogen van de glimmers.

Maar kan iemand mij overtuigen waarom ik een GLMR shitcoin met 73% APY kan vertrouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

baba420 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:57:
Nexo en Blockfi zijn de volgende. De crypto app mapje van mijn iPhone is zeer geslonken in de afgelopen jaar. Heel veel zooi eraf geflikkert (Crypto defi wallet, Youhodler, Nexo, Blockfi, Celcius om maar een paar te benoemen).
Ik zit daarom voor USDC bij Finblox, zit deels (tenminste dat beweren ze) gewoon private equity achter wat al 50 jaar bestaat. Geen onzin producten, weinig hype, en insurance by Fireblocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Koelkast, you have won!

En voor de rest van het jaar volgen we gewoon de Vengaboys *O*

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9t0gGoA3zg_c9zVPIbxOLW5XUCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74INKEmKFKZWRdBpXJ1yg6eH.jpg?f=fotoalbum_large

Maar weer een poging wagen. Lekker gepakt op de ADA! 0.600 naar 0.55 short. Met een niet lullige aantal.

En nu gas erop ETH.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Wat wel toevallig is is dat er weer een of andere crypto beurs op dit moment aan de gang is en we weer rekt gaan.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:10
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:11:
Wat wel toevallig is is dat er weer een of andere crypto beurs op dit moment aan de gang is en we weer rekt gaan.
Zo komen we er nooit :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Benieuwd hoeveel verder we nog gaan vanavond. Feit is wel dat je daarna mooie groene candles krijgt, proberen erop te traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-09 10:11
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:56:
[...]

[Afbeelding]

Zelf hoop ik op 60ct. De zoveelste alt die eruit ziet als BIT of DYDX. Ik wil hem binnen zijn range of niet. Onder de 1 dollar gaan er sowieso veel stoplosjes af en denk bijna zeker dat de short daar op loeren.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. En als dit gebeurd dan kunnen we er vrij weinig aan doen. Heb na veel goeds gelezen te hebben over deze munt er een goed vertrouwen. Net zoals ik vertrouwen heb in DOT. Maarja, het meeste vertrouwen heb ik nog altijd in btc. Daarom bestaat mijn PF uit 80% btc en rest dot en glmr. Dca is iedere maand ook alleen maar btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik dca alleen klein beetje GLMR als er plek is op Binance staking, zet ook auto restake aan.
maar voor de rest 90% BTC
80% BTC / 10% dividend aandelen, en restant 10% verschilt, meer dva dus in alts (voornamelijk ada, bnb en bit)

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2022 18:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:05

knakworst

Get more sats!

Die st-eth is uiteindelijk 1 eth waard na de merge. Beetje gelijkwaardig aan beth van binance. Alleen ben je afhankelijk van Lido dat ze hun zaakjes voorelkaar hebben.

Steth noteert 0.95 eth. Onder de 0.9 ga ik wat eth inwisselen voor steth. In feite 10% korting. Bijvoorbeeld als Celsius inelkaar klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Kak zooi. Ik heb een maand geleden dik stETH ingeslagen ;(

Het is letterlijk 1 van de 3 coins die ik heb. Konden "ze" niet een andere coin uitzoeken om elkaar het leven zuur mee te maken?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 22:40
baba420 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:57:
Nexo en Blockfi zijn de volgende. De crypto app mapje van mijn iPhone is zeer geslonken in het afgelopen jaar. Heel veel zooi eraf geflikkert (Crypto defi wallet, Youhodler, Nexo, Blockfi, Celcius om maar een paar te benoemen).
Enige onderbouwing? Of is dit een onderbuik gevoel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzFd1V14ZO1iXt-sk-1ud83dO34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9fQW1fnFJtXbv2od9qRttuvG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ypuh op 11-06-2022 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 23:40
Nexo zit wel meer in hetzelfde schuitje als Celcius omdat ze ook een eigen coin hebben. Blockfi en Youhodler hebben dat niet dus kunnen eventuele problemen beter verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:04:
[...]

Ik zit daarom voor USDC bij Finblox, zit deels (tenminste dat beweren ze) gewoon private equity achter wat al 50 jaar bestaat. Geen onzin producten, weinig hype, en insurance by Fireblocks.
Relaiseer je wel dat Finblox pas in 2021 gestart is. Er zit voor $3m investering in dus is zeer nieuw. De app en website zitten wel goed in elkaar. Daar is goed geld in gestoken. Ook deze week werd de website app gelanceerd wat aantoont dat men nog investeerd.

Op Reddit zijn er zeer weinig mensen actief.

Zeer nieuw concept! De tech werkt goed maar dat zegt natuurlijk niets.
DaMayan schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:41:
Nexo zit wel meer in hetzelfde schuitje als Celcius omdat ze ook een eigen coin hebben. Blockfi en Youhodler hebben dat niet dus kunnen eventuele problemen beter verbergen.
Ik denk waardoor CEL zo in de aandacht is is dat hun stETH potje groot is. Het risico is op een run op ETH waardoor ze de stETH met een discount moeten verkopen. Dat is nu nog niet het geval maar door de selling pressure op ETH wordt hier alles aan gedaan. Bij Nexo nog niets gelezen hierover.

[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 11-06-2022 18:45 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Thx eth. Weekje eerder bij m’n pensioen.

Gas erop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:01
Ik heb het ff gemist door een nachtdienst en schoonheidsslaapje, naar wtf is er vandaag gebeurd en vanwaar die massive drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

pixels66 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:46:
Ik heb het ff gemist door een nachtdienst en schoonheidsslaapje, naar wtf is er vandaag gebeurd en vanwaar die massive drop?
Niets bijzonders... sell-off onder de alts. Paniek doorgeslagen na het inflatiecijfer gisteren.

Morgen weer groen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:01
Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:48:
[...]

Niets bijzonders... sell-off onder de alts. Paniek doorgeslagen na het inflatiecijfer gisteren.

Morgen weer groen :+
The fud is real.. een ding geleerd na 12 jaar goud en zilver. Geduld is de sleutel. Al dat paniek gedoe, men is echt bang dat coins ineens kapot gaan of dat crypto deze maand uit het niets ophoudt te bestaan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kom net thuis...stoploss afgegaan op ACA. Duur grapje...Neme er nog maar 1 haha proost boys.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het wordt tijd dat er transparantie komt waarin je kan beoordelen hoeveel collateral een partij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Nexo biedt eenzelfde soort dienst aan, maar niets wijst erop dat die hun zaakjes niet op orde hebben (i.t.t. bij Celcius).

Zie het wel gebeuren dat de negativiteit van de een afstraalt op de ander, dus als je doel is om winst te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:50:
Kom net thuis...stoploss afgegaan op ACA. Duur grapje...Neme er nog maar 1 haha proost boys.
Stop Loss: Buy high sell low perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Grappig dat men zegt dat Bitcoin wordt verkocht in tijde van crisis omdat het een risico belegging is..

Maar het zijn de mensen zelf die er voor zorgen dat Bitcoin zakt lol.

Als al die shitheads hun Bitcoin laten staan, is het de beste investering de dag vandaag.

De mensen zorgen er zelf voor dat Bitcoin een risico belegging is.

De waarde van Bitcoin wordt gewoon bepaald door mensen hun humeur...

[ Voor 9% gewijzigd door Raf1994 op 11-06-2022 19:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
knakworst schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:59:
[...]

Stop Loss: Buy high sell low perfection.
Dit was er een uit het boekje....gegokt en verloren. Maar goed als er nog een keer 10% af gaat dan liever zo. Het gaat hier niet om een paar honderdjes dus ik ga niet toezien dat er mogelijk meer verloren gaat. Als het morgen weer plus 20% staat dan is het makkelijk praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
80% gesloten van de trade. Vertrouw het niet. M’n stoploss verder omlaag. Die marge heb ik nu zonder dat het me iets kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
zwembroek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:05:
[...]

Dit was er een uit het boekje....gegokt en verloren. Maar goed als er nog een keer 10% af gaat dan liever zo. Het gaat hier niet om een paar honderdjes dus ik ga niet toezien dat er mogelijk meer verloren gaat. Als het morgen weer plus 20% staat dan is het makkelijk praten.
Zo ist. Hier ook vaak genoeg flink schade gemaakt. Hersteld wel weer, gaat je meerdere trades kosten.

Als het lange tijd goed gaat, ga je groter en meer risico’s nemen. En dan bam, op je bek. Ach.

Vallen en opstaan!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
pixels66 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:50:
[...]

The fud is real.. een ding geleerd na 12 jaar goud en zilver. Geduld is de sleutel. Al dat paniek gedoe, men is echt bang dat coins ineens kapot gaan of dat crypto deze maand uit het niets ophoudt te bestaan..
Dit heet gewoon een market cycle, spannender hoeven we het wat mij betreft niet te maken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:09:
[...]

Dit heet gewoon een market cycle, spannender hoeven we het wat mij betreft niet te maken.
Ben jij niet bang dat het ooit opeens ophoud?

Loopt de (crypto)cycle over 20 jaar nog?

Wat kopen we nou eigenlijk, gebakken lucht. Dikke tech. Nou ik doe het voor de poen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:09:
[...]

in een bull market cycle beginnen er nieuwe mensen met crypto/beleggen, ik denk dat 80+% door onervarenheid in hun eerste cycle onder water staan (ikzelf nu pf 30% verlies)
doet me vrij weinig, 1 ding kunnen ze niet afpakken en dat is dat ik wel ervaring heb en dat geduld belangrijkste factor is. zit wel eigenlijk iets teveel in crypto dan aandelen. lange termijn weet ik dat ik winst ga nemen, mede omdat ik nu veel meer begrijp hoe inflatie werkt en wat vermogen inhoud. mindset drastisch veranderd sinds ik ermee bezig ben.
lange termijn komt het goed 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenapee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-05-2024
Geïnteresseerd om in te stappen, maar weet niet welke exchange. De 100k verzekering bij bitvavo is leuk meegenomen, bieden andere geen soortgelijke bescherming? Maar niet iedereen op tweakers leek tevreden met bitvavo te zijn. Binance app zag er overzichtelijk uit maar heeft op dit moment geen ideal betaling.

Bij de keuze lijkt het mij dat beveiliging boven alles gaat. En kosten op de tweede plaats. Hoeveelheid beschikbare altcoins op de derde plaats. Is er een site die een overzicht geeft van de kosten (bv kopen/verkopen coins en uitbetalen in euro). Heb ook geen interesse om rente te ontvangen. Ik weet dat deze vraag tal van keren is voorbij gekomen. Enig advies gebaseerd op mijn voorkeuren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:44:
[...]

Relaiseer je wel dat Finblox pas in 2021 gestart is. Er zit voor $3m investering in dus is zeer nieuw. De app en website zitten wel goed in elkaar. Daar is goed geld in gestoken. Ook deze week werd de website app gelanceerd wat aantoont dat men nog investeerd.

Op Reddit zijn er zeer weinig mensen actief.

Zeer nieuw concept! De tech werkt goed maar dat zegt natuurlijk niets.
Wat voor mij belangrijk is:
1. Gratis withdrawl - geen netwerk fees (tjonge jonge moet dat nu zo moeilijk zijn om Polygon, Solana, BEP20 etc te implementeren voor stable coins? Celcius etc maken withdrawl bewust duur, dan gaan bij mij alle alarmbellen af)
2. Deposit via allerlei chains, zoals Polygon, SOL en BEP20. Serieus ERC20 netwerk only voor stable coins? Wie verzint dat.
3. Geen onzin staking. Hoezo je stable coins vastzetten? Als je een goed product hebt blijven mensen vanzelf, je hoeft ze niet te gijzelen.
4. Rente per seconde. Hoezo 1x per week rente? Ik wil altijd de volle beschiking over mijn geld en rente.
5. Geen onzin producten: nee ik ga niet insane duur swappen via je je app, en nee ik hoef geen onzin opties, longs en shorts die elders een fractie kosten.

Ja, Finblox is echt zoals stable coins sparen bedoeld is en daar wordt ik erg vrolijk van.
Wenapee schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:20:
Geïnteresseerd om in te stappen, maar weet niet welke exchange. De 100k verzekering bij bitvavo is leuk meegenomen, bieden andere geen soortgelijke bescherming? Maar niet iedereen op tweakers leek tevreden met bitvavo te zijn. Binance app zag er overzichtelijk uit maar heeft op dit moment geen ideal betaling.

Bij de keuze lijkt het mij dat beveiliging boven alles gaat. En kosten op de tweede plaats. Hoeveelheid beschikbare altcoins op de derde plaats. Is er een site die een overzicht geeft van de kosten (bv kopen/verkopen coins en uitbetalen in euro). Heb ook geen interesse om rente te ontvangen. Ik weet dat deze vraag tal van keren is voorbij gekomen. Enig advies gebaseerd op mijn voorkeuren?
Gewoon FTX. Bitvavo heeft belachelijke fees, 0,25% voor een maker-order dat is absurd. Bij FTX heb je instant SEPA (vergelijkbaar met iDeal) en veel meer coins en vooral withdrawlen is een veelvoud goedkoper (meestal gratis) ten opzichte van andere exchanges en zeker ten opzichte van dat absurde Bitvavo (ERC20 op meeste tokens alleen maar). En: je krijgt 8% interest op alles wat je er hebt staan tot 10k, ook op je fiat.

Ja, Bitvavo heeft grote billboards overal, die had o.a. Crypto.com ook. Dat zijn bedrijven die absurde fees rekenen en dus maar gaan smijten met marketing geld voor de 'goede naam'.

[ Voor 33% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Coinbase heeft ook ideal.

Kraken sepa betaling en staat er ook binnen minuten op.

Nexo sepa en rente, maar daar heb je geen interesse in.

Ik zou ook eens naar coinbase kijken als ik jou was. Ook leuk met de earn optie, gratis best was crypto met het beantwoorden van wat vragen.

Ps. Best een oke moment om te starten met je eerste buy lijkt het.. in ieder geval beter dan 6 maanden geleden.. 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-06-2022 19:27 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Eigenlijk is dit geen range om in te traden. Morgen kan Bitcoin gewoon weer op 30k staan maar 24k is net zo goed mogelijk. Ik had stiekem gehoopt op een weekend trade en dat de inflatie cijfers iets beter zouden uitvallen. Maar helaas 10% van de trade pot weg. Altijd lastig om je slechte trade niet goed te willen maken. Wat overigens hier altijd mislukt. Dus ik klap de laptop zo dicht. Nog wel wat lage Bitcoin orders zetten al verwacht ik niet dat we voor volgend weekend de 23k al gaan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

als beveiliging belangrijk is en andere dingen wat minder (zoals passief inkomen) is Bitvavo een goede keuze. voor jou is Bitvavo een zeer goede keuze, zeker als je net begint...

als je nu begint met crypto time je het waarschijnlijk goed. ga niet gelijk all-in met je beschikbare vermogen, ga lekker dca en begin gewoon met BTC en verder niks...

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2022 19:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
zwembroek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:24:
Eigenlijk is dit geen range om in te traden. Morgen kan Bitcoin gewoon weer op 30k staan maar 24k is net zo goed mogelijk. Ik had stiekem gehoopt op een weekend trade en dat de inflatie cijfers iets beter zouden uitvallen. Maar helaas 10% van de trade pot weg. Altijd lastig om je slechte trade niet goed te willen maken. Wat overigens hier altijd mislukt. Dus ik klap de laptop zo dicht. Nog wel wat lage Bitcoin orders zetten al verwacht ik niet dat we voor volgend weekend de 23k al gaan zien.
Als je iedere slechte trade binnen een weekend weer recht zou kunnen trekken, dan had de markt er nu een stuk rooskleuriger voor gestaan :+.

Het is idd geen range om te traden. Het gaat al weken zijdelings en vandaag naar beneden. Ik ben voorzichtig weer het e.e.a. aan het inkopen, maar worst case bereid dat 6-9 maanden vast te houden. Winst zie ik voorlopig even niet gebeuren, maar ben anders vaak te laat als de trein vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:21:
[...]

Wat voor mij belangrijk is:
1. Gratis withdrawl - geen netwerk fees (tjonge jonge moet dat nu zo moeilijk zijn om Polygon, Solana, BEP20 etc te implementeren voor stable coins? Celcius etc maken withdrawl bewust duur, dan gaan bij mij alle alarmbellen af)
2. Deposit via allerlei chains, zoals Polygon, SOL en BEP20. Serieus ERC20 netwerk only voor stable coins? Wie verzint dat.
3. Geen onzin staking. Hoezo je stable coins vastzetten? Als je een goed product hebt blijven mensen vanzelf, je hoeft ze niet te gijzelen.
4. Rente per seconde. Hoezo 1x per week rente? Ik wil altijd de volle beschiking over mijn geld en rente.
5. Geen onzin producten: nee ik ga niet insane duur swappen via je je app, en nee ik hoef geen onzin opties, longs en shorts die elders een fractie kosten.

Ja, Finblox is echt zoals stable coins sparen bedoeld is en daar wordt ik erg vrolijk van.
100% mee eens! Een geweldig product vergeleken met anderen. Alles werkt goed en er is tijd in gestoken. Dat wekt vertrouwen omdat dat interessant moet zijn voor een investeerder.

Voordat mensen blind instappen is een net gestart product natuurlijk even goed om bij stil te staan. Als je gaat zoeken zie je dat er maar erg weinig users zijn online. Daarentegen lijken de rates voor ETH en BTC niet extreem hoog. USD is van 15% naar 12% gegaan wat ook marktconform is. Dat wekt vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PlanR schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:12:
[...]

Ben jij niet bang dat het ooit opeens ophoud?

Loopt de (crypto)cycle over 20 jaar nog?

Wat kopen we nou eigenlijk, gebakken lucht. Dikke tech. Nou ik doe het voor de poen :P
Dit zal zeker ooit ophouden, maar ik vermoed niet binnen 5 jaar.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:36
Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:54:
* Taro voegt o.a. wat KSM, SOL, ATOM en AVAX aan de pf toe met als doel ze (over)morgen weer te verkopen..
Toch die IPA'S weer hè....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waah schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:37:
[...]

Toch die IPA'S weer hè....
Gelukkig had ik een hoge BIFI sell order staan die is geraakt, die maakt alles goed vandaag :) En morgen kan alles natuurlijk weer een stuk hoger staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:40:
[...]

Gelukkig had ik een hoge BIFI sell order staan die is geraakt, die maakt alles goed vandaag :) En morgen kan alles natuurlijk weer een stuk hoger staan.
Das zeker waar. Maar nieuwschierig: stel hij staat morgen even laag of nog lager, is het dan HODL, bijkopen om gemiddelde inkoopprijs te verlagen of toch buy high sell low?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waah schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:42:
[...]

Das zeker waar. Maar nieuwschierig: stel hij staat morgen even laag of nog lager, is het dan HODL, bijkopen om gemiddelde inkoopprijs te verlagen of toch buy high sell low?
Als het er naar uit ziet dat lagere regionen gaan worden opgezocht dan verkoop ik alsnog. Verlies nemen is niet zo moeilijk als je weet dat het nog veel erger kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Wijze woorden @Taro . Had al zo'n idee dat je er zo in zou staan. Zie hier vaak genoeg de instelling (soms serieuzer dan andere keren) dat je gewoon HODL moet doen of bijkopen om je gemiddelde te verlagen.

Kan prima zijn in sommige omstandigheden natuurlijk. Afhankelijk van wat je verwachtingen zijn voor de koers. Maar verlies nemen hoort IMHO er ook bij. Bij sport kan je nog wel eens een sore loser zijn. Maar in crypto kost het je geld

[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 11-06-2022 19:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Waah schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:50:
Wijze woorden @Taro . Had al zo'n idee dat je er zo in zou staan. Zie hier vaak genoeg de instelling (soms serieuzer dan andere keren) dat je gewoon HODL moet doen of bijkopen om je gemiddelde te verlagen.

Kan prima zijn in sommige omstandigheden natuurlijk. Afhankelijk van wat je verwachtingen zijn voor de koers. Maar verlies nemen hoort IMHO er ook bij. Bij sport kan je nog wel eens een sore loser zijn. Maar in crypto kost het je geld
Het klinkt makkelijk om verlies te nemen om lager in te stappen. Maar dat wijs doen betekent in de praktijk een support laten breken, geduldig de retest afwachten (diep in het rood gaan) en dan een groene candle (de retest) te verkopen.

En dat is uiterst lastig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:59

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wq-I5BRr-5_a9p0y4bLV7arrEzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BTjQudZkoKtZEqqtego8KrY5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:57
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Het klinkt makkelijk om verlies te nemen om lager in te stappen. Maar dat wijs doen betekent in de praktijk een support laten breken, geduldig de retest afwachten (diep in het rood gaan) en dan een groene candle (de retest) te verkopen.

En dat is uiterst lastig allemaal.
Klinkt idd makkelijker dan het is. Denk dat het belangrijkst is in zo’n geitenmarkt om gewoon aan je strategie te houden.

Nog lang geen tijd voor dca met heb zin in alts. Denk dat ik maar ff een koude douche neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dus ik heb mijn omgeving 5 jaar lang wijsgemaakt dat bitcoin de beste inflatie protector is (buy the rumour). Wordt nog steeds zwetend wakker van de vrijdag dat de eerste echte renteverhogingen om de inflatie te drukken naar buiten kwamen. Dag erna van 68k naar 60k. Sindsdien is elk inflatie bericht afgestraft met bitcoin dumps.

Heb sindsdien een enorm sell the news gevoel.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
Mijn TA skills zijn niet zo heel best, maar heb ik het goed dat ik hier een dalende lijn in zie?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1juC7bmqD3v1N7Sz0x7n2kNT4iU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y6SOXlrXgFmHEczIp9KNiCIx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Celsius hebt wat liquiditeits probleempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 14:45
Ypuh schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:41:
Celsius hebt wat liquiditeits probleempjes.
Was toch weken al duidelijk dat je je meuk uit Celsius moest halen. Sterker nog maanden zelfs volgens mij als je afgaat op het feit dat de cfo opgepakt werd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:16:
Dus ik heb mijn omgeving 5 jaar lang wijsgemaakt dat bitcoin de beste inflatie protector is (buy the rumour). Wordt nog steeds zwetend wakker van de vrijdag dat de eerste echte renteverhogingen om de inflatie te drukken naar buiten kwamen. Dag erna van 68k naar 60k. Sindsdien is elk inflatie bericht afgestraft met bitcoin dumps.

Heb sindsdien een enorm sell the news gevoel.
Als je 5 jaar geleden je BTC hebt gekocht, dan is het toch prima een hedge tegen inflatie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC tot nu toe bij iedere halving dat ie daarna gaat stijgen. kans groot aanwezig dat het weer gaat gebeuren. lekker dca hodl en gewoon wachten 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8d19nXPS_8-UOvp5b4F2DKLOV1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVgrpKSwA9NpH3uhnASIGr3o.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2022 21:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Moon? :+

Grapje natuurlijk..

[ Voor 58% gewijzigd door sjorremans op 11-06-2022 21:18 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
BTC houdt zich toch erg sterk ondanks
- terug stijgende inflatie en peak (stonks gaan maandag wss nog eens door het putje)
- Ukraine weer stapje dichterbij toetreding EU
- US 10y yield mooi aant stijgen
- Olieprijzen skyhigh en stijgende (demand > supply op korte termijn)

Morgenavond nog eens een shortje openen

[ Voor 19% gewijzigd door forzaracing op 11-06-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Op reddit weer leuke FUD verhalen over Celsius:
https://www.reddit.com/r/CelsiusNetwork/new/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
forzaracing schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:35:
BTC houdt zich toch erg sterk ondanks
- terug stijgende inflatie en peak (stonks gaan maandag wss nog eens door het putje)
- Ukraine weer stapje dichterbij toetreding EU
- US 10y yield mooi aant stijgen
- Olieprijzen skyhigh en stijgende (demand > supply op korte termijn)

Morgenavond nog eens een shortje openen
Verder is het geen zooitje op dit moment in de wereld toch?😂

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTyUuNEi4v6WLe9ee6oL0H4mn0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RUm7oSk6T5fGSsO4KIh4ffbx.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een geit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Hoho wel het volledige verhaal vertellen hè, hij heeft daarna wel iedereen gratis nieuwe Luna gegeven, daarmee compenseerde hij ruimschoots een paar procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
** Knip, let op je taalgebruik. ** "Hij" is niet gek.. vraag me alleen af hoe en waar hij dat geld ooit nog kan uitgeven?
Zal zo’n persoon ook niet wereldwijd gezocht worden ondertussen?

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 11-06-2022 22:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik hoop dat hij wakkeer blijft door nachtmerries over draaiende boormachines naast zijn hoofd :+

Toont wel aan dat er regulering nodig is in deze markt om zulke figuren aan te pakken voor deze praktijken. Lijkt me dat hij etisch iets gedaan heeft wat totaal niet kan, maar omdat er geen regulering is kan je ook niet zeggen dat het niet mag.

Overigens heb ik net wat spullen via marktplaats verkocht die ik niet meer gebruikte. Vergelken met een half jaar terug zijn die 100% in prijs gestegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 11-06-2022 22:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfYk7OzcRNrzcuDxJivDnwrC5q0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzPOJkpvaJVvvgeXSxSL6BTd.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
** Knip ivm quote. **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 11-06-2022 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Meh zal wel loslopen hoor
Vandaag een paar eth succesvol verplaatst weg van die toko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:07:
[...]

Ik hoop dat hij wakkeer blijft door nachtmerries over draaiende boormachines naast zijn hoofd :+
Gewoon een miljoen per maand uitgeven aan beveiliging. Als je meer dan een miljard hebt krijg je het toch niet op. Je kan ook nog je eigen eiland kopen voor wat extra veiligheid.

Hopen dat ie in de gevangenis beland, maar weinig kans als je zo rijk bent. Zodra je naar 100'en miljoenen gaat moet het wel gek lopen wil je ooit de gevangenis in gaan. Het is alleen al geld zat om het 10 jaar te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
PHPResource schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:44:
[...]

Meh zal wel loslopen hoor
Vandaag een paar eth succesvol verplaatst weg van die toko
Dat iets nu werkt wil niet zeggen dat Celsius binnen no time een Luna scenario kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
mannowlahn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:50:
[...]

Dat iets nu werkt wil niet zeggen dat Celsius binnen no time een Luna scenario kan worden.
Dat begrijp ik, maar keiharde bewijzen van liquiditeitsproblemen in het algemeen (dus afgezien van de seth depeg) bij Celsius mis ik vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
PHPResource schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:52:
[...]

Dat begrijp ik, maar keiharde bewijzen van liquiditeitsproblemen in het algemeen (dus afgezien van de seth depeg) bij Celsius mis ik vooralsnog.
D’r is überhaupt geen sprake van een stETH/ETH peg, zoals dat het geval moet zijn bij een USD stable coin. Je kunt dus ook niet spreken van de-pegging. De markt bepaald tegen welke koers je stETH kunt verkopen tegen ETH.

Wat betreft de bewijzen van liquiditeitsproblemen bij Celsius zijn op Twitter voldoende draadjes te vinden inclusief onchain wallets en transacties.

Een van de betere Twitter draadjes die de stETH situatie uitlegt:

[ Voor 11% gewijzigd door jvel92 op 11-06-2022 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat lekker met de alts, AVAX vandaag zelfs al <20 USD aangetikt. 6-7 maanden geleden nog 146 USD.

Overmorgen weer de wekelijkse DCA, de gemiddelde aankoopprijs gaat zo flink naar beneden. Alleen ADA staat nog in de plus, maar dat is denk ik een kwestie van tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:29:
Gaat lekker met de alts, AVAX vandaag zelfs al <20 USD aangetikt. 6-7 maanden geleden nog 146 USD.

Overmorgen weer de wekelijkse DCA, de gemiddelde aankoopprijs gaat zo flink naar beneden. Alleen ADA staat nog in de plus, maar dat is denk ik een kwestie van tijd :)
En de bodem is nog lang niet in zicht ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:50
We hebben het over dat zowel btc als sommige alts bij een bull run boven hun vorige ath komen en dat zien we ook.

En voor btc dat de bodem rond de vorige ath is. Is editr een vergelijkbare situatie ook voor alts?

Bijvoorbeeld, blijven (minder slechte) alts ook boven/rond hun vorige bear low bij een volgende bear? Of boven de prijs waarmee ze de bull in zijn gegaan?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Als je opzoek bent naar een patroon/rule of thumb, lijkt een goed uitgangs dat voor de meeste alts geldt dat ze eerder naar 0 gaan dan hun vorige ATH ooit weer zullen bereiken. Voor iedere coin die x100 gaat, verdwijnen er ook meer dan 100. Dat zijn ongeveer de 'odds' in het shitcoin casino, en dan ben ik nog vrij positief.

Kijk je alleen naar de top-100, dan denk ik dat ongeveer de helft wegvalt, maar daar staat dan ook 'slechts' een x2-4 tegenover. Een minder grote gok, maar door die valse zekerheid gaan er minstens net zoveel de bietenbrug op.

Ik zou er niet zo vanuit gaan dat BTC wel 'even' $100k gaat halen, of dat coins ooit weer hun ATH bereiken. Het zal vast weer omhoog gaan, misschien deze winter, misschien over 3 jaar, maar enkel geloof is geen goede basis voor het geduld dat het vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:21

Vis

Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:29:

Is een Avax ook niet gewoon mega over gewaardeerd? Ik bedoel.. max aanbod 720 miljoen tokens.. en dan nu nog rond de 20 euro per stuk..laat staan waar ie op heeft gestaan, 100 euro voor zo'n vage shitcoin met bijna 1 miljard supply.

Nog een flinke weg naar beneden te gaan zo te zien..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

GioStyle schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Als je 5 jaar geleden je BTC hebt gekocht, dan is het toch prima een hedge tegen inflatie?
Sinds inflatie eindelijk begonnen is (na al dat geld printen) is er 60% vanaf;) Vind het maar een magere hedge. Vooral dat elk inflatie nieuwtje direct de BTC afstraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:00
GioStyle schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:50:
Correlation does not imply causation.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even een toevoeging. Opzich is geld uitcashen nog niet zo vreemd, hoewel het bedrag heel groot is. Maar het gaat nog een stuk verder dan uitcashen.

https://www.reddit.com/r/...hed_out_27_billion_using/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Mijn glazen bol verwacht komende 12u ietsje stijging en stabilisatie maar maandag weer harde afstraffing.

De inflatie cijfers in de US waren weer dramatisch vandaag. De afstraffing van de EURO spreekt boekdelen.

Edit: barst in glazen bol.

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 12-06-2022 04:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 10:50
Zucht. Ga dan ook maar gewoon naar die 200M A of ath van 2020 ofzo ook. Liever nog een keer een ochtend-30% dan dit , wat lijkt, eeuwige -5procent, -5 procent, -5 procent. Iedere dag en/of week maar weer.

Ik weet het, ook mijn posts veranderen maar weinig wekelijks, maar wát een lange vervelende zit is dit de laatste maanden zeg! Inmiddels prijs ik me gelukkig dat ik iig niet zwaar heb bijgekocht laatste half jaar, of een berg extra fiat in aandelen heb gestopt. Ondanks alle idiote inflatie voelt een set euro’s op de bank misschien toch nog wel het stabielst op dit moment. Of is dat een gevalletje schijn bedriegt..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo Slux is sinds 15 minuten weer crypto holder van BTC, LTC, SOL. ETH *O*

:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

De vraag is.. Is dit al een voorschot op de rode beurzen van maandag of gaan we morgen nog harder rekt. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08 07:13
Slux schreef op zondag 12 juni 2022 @ 07:07:

Buy the dip *O*

Ik wacht nog even denk ik, gaat wel heel erg hard nu.

Green candle chaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

Tering, snel t mes vangen. Wen 22k

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 10:50
Vergeleken met de 70-90 waar de rest van de bag voor gekocht is vond ik het nog knap duur ;) Maar ja , ondenkbaar koopje als je terugdenkt aan de ‘eth gaat spoedig naar de 5k!’ dagen 😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hoop eigenlijk dat eth weer teruggaat naar de 500 regio. Heb wel wat bijgekocht bij 1400 en bij 1250 staat nog een grote order te wachten maar stiekem hoop ik dat het nog veel verder naar beneden gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
bones schreef op zondag 12 juni 2022 @ 07:57:
Hoop eigenlijk dat eth weer teruggaat naar de 500 regio. Heb wel wat bijgekocht bij 1400 en bij 1250 staat nog een grote order te wachten maar stiekem hoop ik dat het nog veel verder naar beneden gaat.
Laten we hopen dat er ooit weer een groei komt ipv hopen op meer daling. Er komt echt wel een moment dat men denk.. zo leuk dat crypto maar nooit meer.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Pelox schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:11:
[...]

Laten we hopen dat er ooit weer een groei komt ipv hopen op meer daling. Er komt echt wel een moment dat men denk.. zo leuk dat crypto maar nooit meer.
Daar zijn de whales naar op zoek!

Alles nog een dag extra in de uitverkoop. De munten zijn nog beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 07:00

Nog / toch vertrouwen in SOL?

Ik twijfel namelijk of ik bij zal kopen om mijn enorm hoge FOMO aankooprijs van September 2021 fors te verlagen of alleen te HODL'en.

Terecht of niet, het lijkt er op dat er nog wel genoeg verwachting leeft en interesse is van grote partijen om SOL een toekomst te geven.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Ik weet uit het verleden dat je altijd veel met LTC hebt gehandeld. BTC, SOL en ETH kan ik plaatsen, maar LTC in de huidige tijd niet meer. Ik was voorheen verknocht aan bijv. NEO & ONT en dat is dus een stukje nostalgie, maar, die heb ik nu wel definitief losgelaten.

Ga je weer veel met LTC traden, of zie je er echt iets in, of is het nostalgie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:30
Ik verwacht dat we terug vallen naar pre corona koersen, toen stond de economie er prima voor en zaten we een stuk lager. Door al het printen van geld en het feit dat mensen niets te doen hadden is er voor de verveling crypto gekocht. Nu wil men van dat geld weer leuke dingen buiten de deur doen. En een biertje op een festival is ook rustig 8 euro.

De weg naar beneden duurt dus nog even. Gewoon lekker bijkopen op de weg naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Die stoploss was zo gek nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Coinbase zag ik verschillende shitcoins langskomen, waaronder BART (Ballswapper Accelerator Reflection Token) _/-\o_ , wat een prachtig stukje techniek... Maar de markt is echt te ver doorgeschoten. Coinbase als serieuze beursgenoteerde partij zou daar naar mijn idee helemaal niet aan mee moeten doen, al die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Moge duidelijk zijn dat de crypto afvoer niet meer verstopt zit. Alles stroomt weer rijkelijk door het putje.

Zit inmiddels weer voor een kleine 30% aan boord, maar het voelt als een zinkend schip en overweeg mijn levenskeuzes op dit moment :X.

[ Voor 44% gewijzigd door Ypuh op 12-06-2022 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:30
Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:42:
Op Coinbase zag ik verschillende shitcoins langskomen, waaronder BART (Ballswapper Accelerator Reflection Token) _/-\o_ , wat een prachtig stukje techniek... Maar de markt is echt te ver doorgeschoten. Coinbase als serieuze beursgenoteerde partij zou daar naar mijn idee helemaal niet aan mee moeten doen, al die troep.
Short Coinbase , long BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
kijk dat is fijn wakker worden, toch wat orders gehit 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:35
Wat een bloedbad weer, komt dit echt alleen door de ECB en de inflatiecijfers of is het enkel sentiment?

Paar weken geleden dacht ik nog aan instappen maar merk dat me niet lukt deze markt 'aan te voelen'. Dacht dat ETH vergelijkbaar was met BTC maar die valt veel harder.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kom op btc hup door die 27.5 en dan een inverted Bartje door de 28k.

Doe maar groen vandaag

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 12-06-2022 08:58 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:22:
[...]

Coinbase heeft ook ideal.

Kraken sepa betaling en staat er ook binnen minuten op.

Nexo sepa en rente, maar daar heb je geen interesse in.

Ik zou ook eens naar coinbase kijken als ik jou was. Ook leuk met de earn optie, gratis best was crypto met het beantwoorden van wat vragen.

Ps. Best een oke moment om te starten met je eerste buy lijkt het.. in ieder geval beter dan 6 maanden geleden.. 7(8)7
Vorig jaar juli kreeg ik een bericht van Coinbase dat mijn account voor “onderzoek” tijdelijk geblokkeerd zou worden. “Hoefde mij geen zorgen te maken, was een routine”, volgens Coinbase. Ik kom nog een maand traden (tot 1 augustus). Zat mij niet helemaal lekker. 95% er weg gehaald. Maar over die laatste 5% heb ik tot 3 weken geleden niet kunnen beschikken. Tussentijdse mails werden niet beantwoord. En sinds 3 weken kan ik weer traden ?! Zonder enige aankondiging. Ook geen bericht of het routine onderzoek wel of niet afgerond is (ik neem aan van wel).

Heel vreemd allemaal. Maar door dit soort praktijken geen Coinbase meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:00
hoevenpe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:56:
Wat een bloedbad weer, komt dit echt alleen door de ECB en de inflatiecijfers of is het enkel sentiment?

Paar weken geleden dacht ik nog aan instappen maar merk dat me niet lukt deze markt 'aan te voelen'. Dacht dat ETH vergelijkbaar was met BTC maar die valt veel harder.
nee, eerder door de fed. Die doen aan QT en aan veel grotere rente verhogingen. Klap nu kwam ook extra doordat de inflatie ondanks dit soort maatregels nog steeds oploopt----> er komen er nog veel meer aan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ricardovv schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:58:
[...]

Vorig jaar juli kreeg ik een bericht van Coinbase dat mijn account voor “onderzoek” tijdelijk geblokkeerd zou worden. “Hoefde mij geen zorgen te maken, was een routine”, volgens Coinbase. Ik kom nog een maand traden (tot 1 augustus). Zat mij niet helemaal lekker. 95% er weg gehaald. Maar over die laatste 5% heb ik tot 3 weken geleden niet kunnen beschikken. Tussentijdse mails werden niet beantwoord. En sinds 3 weken kan ik weer traden ?! Zonder enige aankondiging. Ook geen bericht of het routine onderzoek wel of niet afgerond is (ik neem aan van wel).

Heel vreemd allemaal. Maar door dit soort praktijken geen Coinbase meer voor mij.
Oh.. dat is lekker dan.. ik gebruik coinbase wel maar niet met grote aantallen of zo. Meer als spreiding en extra on en off ramp.

Zero.

Pagina: 1 ... 67 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!