[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
AlterBridge schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:22:
[...]

Hier helaas niet β€˜op tijd’ begonnen. Eth -22% en BTC -15%.

Kooporders zet ik nu extra laag want mijn fiat is op.

BTC $21210 en Eth $1202

Moet wat he
Ik was te vroeg met verkopen, ook niet ideaal. Gemiddelde verkoopprijs 2.000 usd voor eth geloof ik en btc een heel klein stukje verkocht op 40k. Verder btc hodl en eth weer wat terug aan het kopen bij dips.. maar daar stop ik even mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 11-06-2022 11:24 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:43

nieuwe launchpad πŸ‘

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Ik bedoelde iets anders. Een bekende uitspraak over de markt.
I know :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:08
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:23:
[...]

Ik was te vroeg met verkopen, ook niet ideaal. Gemiddelde verkoopprijs 2.000 usd voor eth geloof ik en btc een heel klein stukje verkocht op 40k. Verder btc hodl en eth weer wat terug aan het kopen bij dips.. maar daar stop ik even mee.
Ja dat werkt natuurlijk beide kanten op.

Ik moet lang werken of lang hodlen om mijn verliezen goed te maken. Zit er veel te dik in. Maar een vriend van me heeft 100 BTC verkocht op €300 per stuk, want dikke gains. Ik weet niet of ik het aan zou kunnen om daar steeds aan herinnerd te worden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
AlterBridge schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Ja dat werkt natuurlijk beide kanten op.

Ik moet lang werken of lang hodlen om mijn verliezen goed te maken. Zit er veel te dik in. Maar een vriend van me heeft 100 BTC verkocht op €300 per stuk, want dikke gains. Ik weet niet of ik het aan zou kunnen om daar steeds aan herinnerd te worden :F
Hodl is het moeilijkste dat er is, zowel omhoog als omlaag. Werkt inderdaad beide kanten op.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:31

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Ik bedoelde iets anders. Een bekende uitspraak over de markt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 22:40
@AlterBridge Kortom, je zit er in voor de FOMO. Zulke mensen hebben we meer nodig!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:35:
[...]

Hodl is het moeilijkste dat er is, zowel omhoog als omlaag. Werkt inderdaad beide kanten op.
Het went.

Toen ik in 2017 begon stond het niet in mijn woordenboek. Na 5 jaar training is het gewoon en kan ik rustig slapen zonder dat ik me zorgen maak welke kant het op gaat.

Voor mij is traden het moeilijkste wat er is. Ik word er gewoon zenuwachtig van. Dan zit ik elke seconde te piekeren en ga ik kijken, etc... Nu kan ik gewoon relaxt mijn ding doen en af en toe de balans eens opmaken hoe mijn PF er voor staat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
MicroWhale schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:40:
[...]

Het went.

Toen ik in 2017 begon stond het niet in mijn woordenboek. Na 5 jaar training is het gewoon en kan ik rustig slapen zonder dat ik me zorgen maak welke kant het op gaat.

Voor mij is traden het moeilijkste wat er is. Ik word er gewoon zenuwachtig van. Dan zit ik elke seconde te piekeren en ga ik kijken, etc... Nu kan ik gewoon relaxt mijn ding doen en af en toe de balans eens opmaken hoe mijn PF er voor staat.
Ik ben ook niet van het traden, verkoop altijd veel te vroeg of veel te laat. Daarom tegenwoordig met stapjes in en uitstappen. En afronden die handel af en toe.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:08
Ypuh schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:38:
@AlterBridge Kortom, je zit er in voor de FOMO. Zulke mensen hebben we meer nodig!
Mei 2021 begonnen. Vrijwel direct -30%. Continu middelen. Ook op goede niveaus hoor, zoals juli 2021. Uiteindelijk alleen september-november 2021 in het groen gestaan. Sommige alts hebben nooit het groene licht gezien.

Nu heel wat ladders gepakt en mijn break even lijn ligt ongeveer bij een BTC waarde van $38500.

Van mij mag de bear stiekem wel lang duren om dat nog wat richting de 32 ofzo te krijgen ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Het went.

Alles went, behalve kamperen in de regen in een lekke tent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:23:
[...]
Het eerste vooroptreden van Thundercat was als een shitcoin.
De Peppers vond ik prima. John is weer terug natuurlijk, daar word ik echt heeeeeel blij van. Josh was een prima vervanger maar John is the real thing.

Prima playlist, alleen miste ik "Under de Bridge" wat door de positivo's hier opgevat zal worden als een sign tot recovery voor BTW ;). Overigens veel van Blood Sugar Sex Magic, Californication en Black Summer.

Moest lachen over het simpele geintje van Flea hoe je een schaap zonder poten noemt :+ .
offtopic:
Ik vond Thundercat meer een jamsessie, beetje virtuoos priegelen en pingelen. Nas nooit gevolgd. Dacht wie noemt zich nu een network attached storage :+ /Tweakers gonna Tweak Ik vond het ook nice om John terug on stage te zien. Mja, under the bridge zal ze wel een worst wezen als er een is die ze al te vaak gespeeld hebben. Maar het blijft een classic. Gelukkig veel nummers van de eerste twee albums die je noemt want die heb ik zelf flink on repeat gehad in de jaren 90 tot 2005.
En ik heb er een flauwe oom grap bij dankzij Flea }:O

Ik heb de 28.7k gemist van 50min terug. Ofwel niks gemist want ik ging slapen met de koers op de 29.2k en hij staat nog steeds op 29k. Marco prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:23:
[...]

Hier ook na een x10 ongeveer een deel eth verkocht (gemiddelde aankoopprijs 250 dollar).

Heb nu wel wat buy orders gezet, bij benadering, dus niet afgerond:
1100 dollar
800 dollar

En btc:
21000 dollar
18000 dollar
15000 dollar (aankoopprijs)

Hodl en we zien het wel, eth nog veel lager zou ik wel pijnlijk vinden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Om die buy orders te halen, komen we ook al in een vrij treurig prijsgebied ;).

@Malarky In de bijbel schreven ze er al over. Na 7 vette jaren, komen de 7 magere jaren.

[ Voor 37% gewijzigd door Ypuh op 11-06-2022 11:59 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

De inversed total marketcap zegt het voor mij allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxduENIEgIwhzz5-SMEC5FqPtbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ltAHOum29me13R81kA5QMosK.png?f=fotoalbum_large

Na de fake-out van maart 2020 (pure paniek) lijkt dit toch de eerste echte trendbreuk sinds ieder geval 2015. De opgaande trend van al het geld in crypto tezamen lijkt nu toch wel echt gebroken. En na een trendbreuk die 7 jaar heeft aangehouden ben ik toch primair voor de hodlbag pas geintereseerd op op de retest van de vorige high. Dat is dus nog 50% van al het crypto geld eraf. En de economische omstandigheden zijn er perfect voor. ECB verhoogt rente en eindelijk gaat Italie het /20 kleinere Griekenland achterna.

We hebben de gebroken trend overigens nog steeds niet echt geretest na een lange wick down dus voor een korte termijn play ben ik nog vollop in. Dat wordt op of rondom de bottom van toen het mis ging met USDT. De rest gewoon daytrades.

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Is Eth 2.0 weer met 3 jaar uitgesteld ofzo, wat een rektheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:09:
Max fud geloof ik.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:57:
De inversed total marketcap zegt het voor mij allemaal.

[Afbeelding]

Na de fake-out van maart 2020 (pure paniek) lijkt dit toch de eerste echte trendbreuk sinds ieder geval 2015. De opgaande trend van al het geld in crypto tezamen lijkt nu toch wel echt gebroken. En na een trendbreuk die 7 jaar heeft aangehouden ben ik toch primair voor de hodlbag pas geintereseerd op op de retest van de vorige high. Dat is dus nog 50% van al het crypto geld eraf. En de economische omstandigheden zijn er perfect voor. ECB verhoogt rente en eindelijk gaat Italie het /20 kleinere Griekenland achterna.

We hebben de gebroken trend overigens nog steeds niet echt geretest na een lange wick down dus voor een korte termijn play ben ik nog vollop in. Dat wordt op of rondom de bottom van toen het mis ging met USDT. De rest gewoon daytrades.
Een total market cap zegt mij totaal niets, veel te veel ruis van honderden/duizenden projectjes zonder volume en dus een totale fake market cap die je hier allemaal op één hoop veegt met BTC. Nog los van alle wezenlijke veranderingen de laatste jaren.

Total market cap is ook wat anders dan al het geld dat in crypto tezamen zit, het is enkel op optelling van laatste marktprijs * aantal muntjes.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-06-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Oh maar bifi is wel wakker zie ik net.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

BTC100K2021 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:13:
[...]

Een total market cap zegt mij totaal niets, veel te veel ruis van honderden/duizenden projectjes zonder volume en dus een totale fake market cap die je hier allemaal op één hoop veegt met BTC. Nog los van alle wezenlijke veranderingen de laatste jaren.
Het is allemaal persoonlijk he, ik maak er veelvuldig gebruik van om trades in te plannen (confirmaties dus). En ik ben allesbehalve de enige. Zet hem maar is op de 12h en heel veel prachtige lijnen zien die er echt niet toevallig zo uit zien.

Het is iets wat nog het meest dichtbij iets als de SP500 of NDX komt omdat alle kleine projectjes nauwelijks meetellen in de TMCAP.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Wij krijgen komende maand nog een leuk bedrag van de belastingdienst, dat steek ik lekker in een vakantie en de hypotheek. Hopelijk is het de verkeerde keuze.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:00:
[...]

Ik heb ook nog eens drie maanden lang z'n premium Discord gehad. Hij heeft gewoon drie meier aan mij verdiend. Potverdillekes.
En wat heb jij er uiteindelijk aan verdient/verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:19:
[...]

17 IPA's en 4 glazen Whisky, dus nog redelijk betrouwbaar.
Zo lang je nog kan tellen, kan er nog 1 bij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo REKT dat ik zojuist op 38 jarige leeftijd het gras bij mijn oma van 101 heb moeten maaien voor wat fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:52:
[...]

offtopic:
Ik vond Thundercat meer een jamsessie, beetje virtuoos priegelen en pingelen. Nas nooit gevolgd. Dacht wie noemt zich nu een network attached storage :+ /Tweakers gonna Tweak Ik vond het ook nice om John terug on stage te zien. Mja, under the bridge zal ze wel een worst wezen als er een is die ze al te vaak gespeeld hebben. Maar het blijft een classic. Gelukkig veel nummers van de eerste twee albums die je noemt want die heb ik zelf flink on repeat gehad in de jaren 90 tot 2005.
En ik heb er een flauwe oom grap bij dankzij Flea }:O

Ik heb de 28.7k gemist van 50min terug. Ofwel niks gemist want ik ging slapen met de koers op de 29.2k en hij staat nog steeds op 29k. Marco prima!
Ok, hoe hou ik dit on topic... poging:

Ik vond de uitvoering van BTCW erg lekker, dat hadden ze goed voor elkaar. Ook de versie van "Give it Away", hoe toepasselijk op Crypto vandaag met die mooie inkoopprijzen, vond ik geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:46

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:09:
Ik denk dat die stETH ook wel impact heeft.

Het volume is daar is vandaag ook hoog. Kan het zijn dat er er partijen zijn die stETH aan het dumpen zijn. Dan heb je arbitrage waardoor andere partijen ETH verkopen en stETH kopen.

Zou mij niets verbazen, maar ik ben geen held in dit soort zaken uitzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 11-06-2022 12:46 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:48:
[...]

Alles went, behalve kamperen in de regen in een lekke tent.
... behalve trouwen met een vrouw uit Thailand en het blijkt later een vent.

Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als je daar iets te hard roept dat je crypto hebt. (btw Vrijwilligers zijn welkom. Ben er vroeger ooit geweest en hoef niet zo nodig nog een keer die kant op, dus ga het niet proberen.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Overigens kan BTC nog zo'n 20% dalen tot de 200W MA. Als ETH dan daalt komt het rond de $1,200 uit.

Gezien de geschiedenis zijn dit wel gouden koopmomenten! Enkel wat anders is is dat de wereld er op dit moment door hoge inflatie en alles anders uitziet dan in het verleden.

Ik merk dat hier toch nog wel veel fear aanwezig is. Als je naar de Fear & Greed index kijkt staat deze ook laag. Natuurlijk doen deze bedragen voor de HODL portofolio pijn.

In de goede tijden heb ik een paar quotes opgeschreven die me metaal moeten ondersteunen in tijden van rode candles. 1 daarvan:

Afbeeldingslocatie: https://tegelizr.nl/tegeltjes/everybody-wants-the-dip-until-it-comes.png

Hoe is de sfeer in de markt in vergelijk met vorige dips in 2018?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:06:
Overigens kan BTC nog zo'n 20% dalen tot de 200W MA. Als ETH dan daalt komt het rond de $1,200 uit.

Gezien de geschiedenis zijn dit wel gouden koopmomenten! Enkel wat anders is is dat de wereld er op dit moment door hoge inflatie en alles anders uitziet dan in het verleden.

Ik merk dat hier toch nog wel veel fear aanwezig is. Als je naar de Fear & Greed index kijkt staat deze ook laag. Natuurlijk doen deze bedragen voor de HODL portofolio pijn.

Hoe is de sfeer in de markt in vergelijk met vorige dips in 2018?
Het lastigste vind ik dat de BTC pas sinds 2010 bestaat en pas in 2016/2017 het ietwat grotere publiek heeft bereikt. De Nasdaq zit sinds maart 2009 in een aanhoudende uptrend, ja er waren wat dipjes (welke asset gaat recht omhoog jaar in jaar uit?) maar de uptrend was onmiskenbaar en het is ook overduidelijk dat die trend gebroken is.

Dus is het dan realistisch om deze crypto daling te vergelijken met 2013 of 2018 of maart 2020 etc.? Ik betwijfel het. Ja, de crypto markt heeft sinds 2010 - op de dips na - een prachtige trendlijn van continue stijging laten zien, maar dat waren wel 12 relatief fantastische economische jaren. Waar alle dips zijn weggekocht door de centrale banken met meer schulden aangaan.

Persoonlijk hou ik al maanden lang deze mening aan tegen mijn omgeving: Net voor de corona dip kwam in maart 2020 stond bijv de NDX op 9700 punten. Dat was in die tijd zwaar overbought, duur en het resultaat van een prachtige jarenlange aanhoudende rally. Stel de bodem van dit economisch aankomend ontij is slechts de koersen van maart 2020, zou je dan objectief kunnen zeggen dat de koersen extreem laag staan? Absoluut niet. Nou dan moet de NDX nog zo'n 20% en weten wat crypto multiplier meestal doet ;)
[...]

Het went.

Had ik ook meerdere jaren last van, wat werkt voor mij is traden met een voorgedefineerde entry, stoploss en de take profits. Dan hoef je niet meer te kijken.

Ik had altijd een hekel aan SL's - want flash dips - tot ik erachter kwam dat je op platformen als 3Commas gewoon een SL timeout kan zetten (dus je gaat bij verkopen als de prijs X seconden onder punt Y is).

[ Voor 52% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 13:24

Vis

sale.gif

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

MicroWhale schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:49:
[...]
Zelfs dat went (denk ik) of je gaat voor: "Sex Reassignment Surgery in Thailand" :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/16amgo.jpg

Zitten we weer in een weekend squeeze? Ik ga lekker helemaal niks doen totdat we uit de +- 28-32k range vallen/stijgen..

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Heb net weer wat muntjes gekocht, dus aan de twijfelaars; zo nog een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:37:
[...]

Zelfs dat went (denk ik) of je gaat voor: "Sex Reassignment Surgery in Thailand" :+

[Afbeelding]

Zitten we weer in een weekend squeeze? Ik ga lekker helemaal niks doen totdat we uit de +- 28-32k range vallen/stijgen..
waarom niet nu kopen maar pas na 32+k range? πŸ˜‰
ik dca gewoon, er staan wel orders klaar die lager staan.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:08:
[...]
Het lastigste vind ik dat de BTC pas sinds 2010 bestaat en pas in 2016/2017 het ietwat grotere publiek heeft bereikt. De Nasdaq zit sinds maart 2009 in een aanhoudende uptrend, ja er waren wat dipjes (welke asset gaat recht omhoog jaar in jaar uit?) maar de uptrend was onmiskenbaar en het is ook overduidelijk dat die trend gebroken is.

Dus is het dan realistisch om deze crypto daling te vergelijken met 2013 of 2018 of maart 2020 etc.? Ik betwijfel het. Ja, de crypto markt heeft sinds 2010 - op de dips na - een prachtige trendlijn van continue stijging laten zien, maar dat waren wel 12 relatief fantastische economische jaren. Waar alle dips zijn weggekocht door de centrale banken met meer schulden aangaan.

Persoonlijk hou ik al maanden lang deze mening aan tegen mijn omgeving: Net voor de corona dip kwam in maart 2020 stond bijv de NDX op 9700 punten. Dat was in die tijd zwaar overbought, duur en het resultaat van een prachtige jarenlange aanhoudende rally. Stel de bodem van dit economisch aankomend ontij is slechts de koersen van maart 2020, zou je dan objectief kunnen zeggen dat de koersen extreem laag staan? Absoluut niet. Nou dan moet de NDX nog zo'n 20% en weten wat crypto multiplier meestal doet ;)
Goede omschrijving. Aangezien er ook kansen liggen in de stonks market is dat natuurlijk een interessant alternatief. Eigenlijk is DCA over een periode van twee jaar het meest verstandige in deze tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:09:
[...]

waarom niet nu kopen maar pas na 32+k range? πŸ˜‰
ik dca gewoon, er staan wel orders klaar die lager staan.
Omdat het nog niet onder de 28K is. Staat er gewoon bij :+

Maar dat is Logisch, zou Johan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gaat hard met ETH, weten insiders ofzo dat PoS dik gaat falen? blijft toch een alt-coin he😌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:44:
[...]

GLMR houdt zich aardig staande boven de $1. Ik denk dat daar in ieder geval een BTC drop voor onder de 24k nodig is. Maar who knows...
Ben je daar nog zo zeker van? Tikt al bijna de dollar aan en BTC staat nog rond de 29k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:32:
[...]

Ben je daar nog zo zeker van? Tikt al bijna de dollar aan en BTC staat nog rond de 29k.
Lijkt mij ook heel erg sterk, kan me geen alt voorstellen die zich deze drain kan weerstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
xileS schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:28:
[...]

En wat heb jij er uiteindelijk aan verdient/verloren?
Wel wat leuke trades gemaakt ja :) . Hij en z'n team zijn capabele traders alleen hij is zelf zo ontzettend cringy in z'n communicatie, ook op Discord naar de (betalende) leden toe. Overigens was het toen wel de tweede fase van de bull markt, ben benieuwd of de gemiddelde member nu nog winstgevend is.

---

Het hele stETH/Celsius verhaal heeft veel weg van Terra/UST. Een schandalig spel dat gespeeld wordt door een paar grote jongens die hoogstwaarschijnlijk uit de TradFi VCs/hedge fund wereld komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Jedi_Pimp op 11-06-2022 14:37 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstΓ€ndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zal BNB het houden? ETH is verloren, komt nooit meer goed!! 😒

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kol Nedra schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:44:
zal BNB het houden? ETH is verloren, komt nooit meer goed!! 😒
BNB/BTC is al maanden indrukwekkend sterk. zelfde prijs als november 2021 en februari 2021..
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:21:
gaat hard met ETH, weten insiders ofzo dat PoS dik gaat falen? blijft toch een alt-coin he😌
Ik heb wat stETH spot gekocht op FTX voor 1490 dollar. Ik hoef dat niet als staking, maar geloof wel in de 1:1 back, dus 4% korting op ETH zelf neem ik graag.

[ Voor 40% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:46:
[...]

BNB/BTC is al maanden indrukwekkend sterk. zelfde prijs als november 2021 en februari 2021..
monthly chart ADA/BTC ziet er ook goed uit, ik verwacht dat dit een mooie kans kan zijn dat ADA flink wat marktaandeel gaat afsnoepen van ETH.
maar veiligste keuze is en blijft BTC!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Nou we gaan iig niet meer sideways

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:35:
[...]
Het hele stETH/Celsius verhaal heeft veel weg van Terra/UST. Een schandalig spel dat gespeeld wordt door een paar grote jongens die hoogstwaarschijnlijk uit de TradFi VCs/hedge fund wereld komen.
Ik heb gisteren wat gelezen en het lijkt gericht om de platformen als Celsius in de moeilijkheden te brengen. Komt er een run op ETH dan moeten ze verkopen (tegen een lagere prijs) om de gebruiker ETH terug te geven. Daardoor gaat stETH en ETH door het putje. Op het juiste moment kopen / verkopen kan dan miljarden opleveren. In vergelijk met Terra / UST is de back-up van ETH wel 1:1. Op termijn komt het dus goed. Echter zullen de mensen van het grote geld alles proberen te slopen dat kan.

Doordat alles wel verbonden met elkaar zit komen door liquidaties ook andere coins onder druk te staan. Ik zie dat als een mogelijke accelarator naar de 200W MA om daarna weer wat groene candles neer te zetten :)

Het goede is wel dat er dan wel een extreem sterke support wordt gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Ik heb gisteren wat gelezen en het lijkt gericht om de platformen als Celsius in de moeilijkheden te brengen. Komt er een run op ETH dan moeten ze verkopen (tegen een lagere prijs) om de gebruiker ETH terug te geven. Daardoor gaat stETH en ETH door het putje. Op het juiste moment kopen / verkopen kan dan miljarden opleveren. In vergelijk met Terra / UST is de back-up van ETH wel 1:1. Op termijn komt het dus goed. Echter zullen de mensen van het grote geld alles proberen te slopen dat kan.

Doordat alles wel verbonden met elkaar zit komen door liquidaties ook andere coins onder druk te staan. Ik zie dat als een mogelijke accelarator naar de 200W MA om daarna weer wat groene candles neer te zetten :)

Manipulatie in crypto? _O- nee joh bestaat niet!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:01:
[...]

Manipulatie in crypto? _O- nee joh bestaat niet!
Wat is er na het UST/LUNA verhaal en een ETH / stETH verhaal nog meer te slopen?

Dan moet de meeste lucht toch wel uit de markt geslagen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:41
Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:06:
[...]

Wat is er na het UST/LUNA verhaal en een ETH / stETH verhaal nog meer te slopen?

BTC is a ponzi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ennn het is allemaal weer een k*tzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Welnee, er is altijd wel weer een slimmerikkie met een zak met geld, of met een opdrachtgever met een zak met geld, die met een nieuw plannetje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Atom gaat ook lekker. Moet me inhouden om er niet een stapel te kopen.

Ga maar ff stukkie wandelen ofzo :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:08:
Atom gaat ook lekker. Moet me inhouden om er niet een stapel te kopen.

Ga maar ff stukkie wandelen ofzo :).
Volgens BC moet je een koude douche nemen als je nu overweegt Altcoins te kopen ;)
If you get the urge of buy alt-coins, what do you do? You take a cold shower and you reconsider.

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 11-06-2022 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nog even de genadeklap die de bitcoin erachter na geeft en weer kunnen weer wat groene candles zien op korte termijn.

Klein beetje ingestapt maar wacht nog echt voor die laatste smerige candle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:40
Heerlijk dat langzaam dood bloeden!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlmbRwK3Cm9AzZ11ZiXoIHplS84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8R6jt1kOjuvd5sRhNWkYseyK.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Ik word er wel een beetje boos om. Tekstboek bankrun situaties. Beetje stoken op Twitter, peg onder druk zetten omdat je met je VC maatjes nou eenmaal geld als water hebt en als enige doel hebt winst maken door dingen kapot te maken. Een soort Melvin Capital 2.0. Blijf uit crypto aub.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstΓ€ndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
[...]

De markt kennende volgt er hierna een dikke hack op binance of zo.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:21:
[...]

De markt kennende volgt er hierna een dikke hack op binance of zo.
Vollop FUD dat BTC niet gebacked is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Malarky schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Vollop FUD dat BTC niet gebacked is :+
We weten pas dat de ellende gestopt is als we veel te laat zijn om weer in te stappen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Is er niet een Ripple rechtzaak volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Not your Keys not your coins.

Compound (COMP) ziet er ook aantrekkelijk uit om in te slaan, en Yearn Finance nog een paar k eraf en dan wordt dat ook een leuke.

Als DeFi nog wat gaat worden in de volgende bull heet dat πŸ˜„

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ypuh schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:24:
Die zullen wel winnen, ripple naar de maan btc en eth stuk _O-

The flippening die niemand verwacht had! :')

En het kan allemaal is deze smerige markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 11-06-2022 15:28 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 14:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:07:
Ennn het is allemaal weer een k*tzooi
Discriminazi! Bij geitenbende zit geit.png er in, bij hoerenmarkt zit hoerrrrrr.png er in. Dus kom maar op.... :+

* sh4d0wman krijgt een leuke donatie van @taro als hij weer eens met de banhamer mag slaan. O-) Awwww snap, dat moest geheim blijven.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ypuh schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:24:
Wanneer is er eens geen Ripple rechtzaak?
Vis schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:24:
Not your Keys not your coins.

Compound (COMP) ziet er ook aantrekkelijk uit om in te slaan, en Yearn Finance nog een paar k eraf en dan wordt dat ook een leuke.

Als DeFi nog wat gaat worden in de volgende bull heet dat πŸ˜„
Kijk comp/btc is, als je alts zoekt die na hun ICO rally alleen maar verder, verder, verder jaar-in-jaar-uit door het putje zijn gegaan heb ik er nog wel 1500 voor je >:)

Persoonlijk raak ik alts die extreem zwak zijn in bear markets niet echt aan, tenzij met SL. Dit is wel gewoon de periode dat de meerderheid van de alts definitief door het putje gaan. En nee, die komen niet terug want in de volgende bullrun zijn er weer honderden nieuwe alts met zeeeeeeeeer veelbelovende whitepapers op de markt.

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 11-06-2022 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:25:
[...]

Die zullen wel winnen, ripple naar de maan btc en eth stuk _O-

The flippening die niemand verwacht had! :')

En het kan allemaal is deze smerige markt.
rippel naar vijf eurootjes!! Xrp army! welke andere coin is verbonden met zwift en gaat geadopteert worden door de banken??

:')

[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 11-06-2022 15:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
Wat een ponzi geitenboerderij... -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
Heb zon gevoel dat de volgende leg down aanstaande 15 juni komt, FED meeting. In deze meeting ook ''Summary of Economic Projections''. Nu weet iedereen natuurlijk al dat de rente gaat stijgen met 0.5 punten, en wordt natuurlijk geroepen dat dit in de markt is ingeprijsd. Het kan nu natuurlijk nu zijn dat, gezien de inflatie weer hoger is, ze niet zullen ontkomen aan een hogere rentestijging, misschien zelfs een keer tot 0.75 punten per keer.
We gaat het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
sh4d0wman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:28:
[...]

Discriminazi! Bij geitenbende zit geit.png er in, bij hoerenmarkt zit hoerrrrrr.png er in. Dus kom maar op.... :+

* sh4d0wman krijgt een leuke donatie van @taro als hij weer eens met de banhamer mag slaan. O-) Awwww snap, dat moest geheim blijven.
Taro spaart alle bans op nu. Zodra de bullrun weer start, krijgen die allemaal alsnog een ban :+

Kan Taro zich rustig op TA richten bij de volgende bullrun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MicroWhale schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:49:
[...]

Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als je daar iets te hard roept dat je crypto hebt. (btw Vrijwilligers zijn welkom. Ben er vroeger ooit geweest en hoef niet zo nodig nog een keer die kant op, dus ga het niet proberen.)
Niet zo klagen over je vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:35:
[...]

Wel wat leuke trades gemaakt ja :) . Hij en z'n team zijn capabele traders alleen hij is zelf zo ontzettend cringy in z'n communicatie, ook op Discord naar de (betalende) leden toe. Overigens was het toen wel de tweede fase van de bull markt, ben benieuwd of de gemiddelde member nu nog winstgevend is.

---

Dan heb je zelf dus ook nog wat aan verdiend en was het die paar meier alsnog waard? Was ik wel benieuwd naar of het ΓΌberhaupt wat oplevert zulke groepen. Zal 0ok wel merendeel aan jezelf liggen.

Ik ben iig rekt! Maar verder prima dagje met een biertje erbij d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB gaat ook rood richting ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Doe dan meteen 69% nice :+

Wat het zal doen met de prijs wil ik niet weten. Elke stap omhoog in dominance = naar beneden tanken in koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
[...]

Alles what een apy hoger dan 10% heeft is opgepompte lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:48:
[...]

Alles what een apy hoger dan 10% heeft is opgepompte lucht :)
10% is al vrij hoog idd ja, maar heb er genoeg dat hoger ligt:
Binance:
ADA 11.23%
BNB 12.99%
GLMR 73.99%
EGLD 23.59%

Kraken:
KSM 18%
KAVA 23%

dikke tech allemaal πŸ‘

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2022 17:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:00:
[...]

10% is al vrij hoog idd ja, maar heb er genoeg dat hoger ligt:
Binance:
ADA 11.23%
BNB 12.99%
GLMR 73.99%
EGLD 23.59%

Kraken:
KSM 18%
KAVA 23%

dikke tech allemaal πŸ‘
Lol at glmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Eth gaat helemaal naar de klote.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Moest laatst een jongeman opleiden in de fabriek, we raakten wat aan de praat en al vrij vlot kwam crypto ter sprake. Bleek dat hij XRP believer was. I shit you not.

Man, wat heb ik me moeten inhouden toen hij daar vol vertrouwen over sprak. Hij had het ook over shitcoins, maar XRP was geen shitcoin volgens hem. Want snelle ledger en de banken.

Verder een hele goeie kerel, maar dit was echt zo verschrikkelijk jammer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:13
Darrell schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:12:
Alles naar de klote.

YouTube: neophyte - alles kapot

Had m'n Link eergister verkocht en gister lager terug gekocht.. was er best blij mee.. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 11-06-2022 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wat niet?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:50
Voor het eerst in 5 jaar eth bijgekocht. De dood of de gladiolen dan maar.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Hoe heet dat nummer van die ene beruchte zanger Marco B? Past wel goed vandaag.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

ByteMe_ schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:16:
Dromen zijn bedrog?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0VDoEaQSEFvfWLx_h7hyUlgcN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qrvOfPekVHtFAJYftlUxg0TU.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
O, nog eentje gratis :p

* ByteMe_ kijkt met een bad pokerface naar de cijfertjes. Even doorbijten...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
twit schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:15:
[...]

Voor het eerst in 5 jaar eth bijgekocht. De dood of de gladiolen dan maar.
Prima prijs, 1500

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Deze slowbleed :') Kom nou snel met een Launchpad CZ

[ Voor 48% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-06-2022 17:28 ]

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
ByteMe_ schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:16:
HOLD, oftewel YouTube: Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
Want die 100k is YouTube: Marco Borsato - De Bestemming
En dan ben ik YouTube: Marco Borsato - Binnen
En kan ik eindelijk YouTube: Marco Borsato - Vrij Zijn

Helaas zijn er daar nog lang niet. Dat is YouTube: Marco Borsato - De Waarheid
En elke keer komt weer die vraag YouTube: Marco Borsato, Ali B. - Wat Zou Je Doen
Maar YouTube: Ik Zou Het Zo Weer Overdoen (met Trijntje Oosterhuis)

En elke keer als Bitcoin coin dan verderzakt, dan denk ik YouTube: Marco Borsato - Waarom Nou Jij
Want ik kan me niet voorstellen, YouTube: Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis - Wereld Zonder Jou
Konden we maar terug naar de 69k, en dan YouTube: Marco Borsato - Stop De Tijd
Maar we doorstaan dit YouTube: Marco Borsato & Guus Meeuwis - Schouder Aan Schouder

Maar ik denk dat hij doelde op YouTube: Marco Borsato - Rood

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
En toch zie ik liever mijn pf bloeden dan te luisteren naar deze troep. :r

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:28:
Deze slowbleed :') Kom nou snel met een Launchpad CZ
Nou iedere week -10% is niet echt slow toch?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:33:
[...]

Nou iedere week -10% is niet echt slow toch?
True. Volgens mij is er een dikke rode daily in de maak.

[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-06-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-09 10:11
Oooooh zie dat mijn buy order op kraken voor glmr geraakt is. Had m blijkbaar op 1,05 dollar staan...hopelijk klimt alles nu weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:47

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CZfXZT77vvfS1sHmAb8R7K4yL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEekyWED5H2gxpqbmx6046es.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De meeste alts gaan gewoon helemaal naar de klote. Ik snap waarom je daar van af moest blijven.

BTC strong!

Maar in het niets bij mijn favoriet: WOZX. Die blijft gewoon stabiel rond de 0.10 de laatste maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Bart-sss schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:47:
Oooooh zie dat mijn buy order op kraken voor glmr geraakt is. Had m blijkbaar op 1,05 dollar staan...hopelijk klimt alles nu weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBq5LOrE7SRIxGTC7n8_X2oQOes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dbWIf28yITC89SL9Z1bKQyG7.png?f=fotoalbum_large

Zelf hoop ik op 60ct. De zoveelste alt die eruit ziet als BIT of DYDX. Ik wil hem binnen zijn range of niet. Onder de 1 dollar gaan er sowieso veel stoplosjes af en denk bijna zeker dat de short daar op loeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 24-09 22:27
Nexo en Blockfi zijn de volgende. De crypto app mapje van mijn iPhone is zeer geslonken in het afgelopen jaar. Heel veel zooi eraf geflikkert (Crypto defi wallet, Youhodler, Nexo, Blockfi, Celcius om maar een paar te benoemen).

[ Voor 74% gewijzigd door baba420 op 11-06-2022 18:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 10:59
SELLSIUS
Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!