Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
vergeet niet magische glimmertjes te kopen đDon Guacamole schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:37:
[...]
Ik heb ooit ergens gelezen dat bitcoin over 1 miljoen gaat. Dus ach, dit is gerommel in de marge. Sats harken en over 6 jaar met pensioen.
nothing stops this train
Oef, beter uitstappen dus.PHPResource schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:26:
Ik zit 'ns terug te kijken naar de vorige bullrun (2017) en het dieptepunt van de bearmarket (2019), vanaf toppunt naar bodem werd het bedrag door 5 gedeeld.
Mocht geschiedenis zich herhalen is er nog heel veel ruimte naar beneden, in dat geval zelfs tot 12.000 usdt..
Pfff. Eindelijk eens iemand die relativeert.Pelox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Ik zit 'ns terug te kijken naar de vorige bullrun (2017) en het hoogtepunt van de bullmarket (2017), vanaf de bodem naar het toppunt ging het bedrag x 121.
Mocht geschiedenis zich herhalen is er nog heel veel ruimte naar boven, in dat geval zelfs tot 363.000 usdt..
âbet your technical analysis didnât see this sh*t comingâ
Apparently literally everyone wants to short.
â MichaĂ«l van de Poppe (@CryptoMichNL) 10 juni 2022
Ok.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstÀndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Oké beetje vreemde reactie maar bedanktPelox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Ik zit 'ns terug te kijken naar de vorige bullrun (2017) en het hoogtepunt van de bullmarket (2017), vanaf de bodem naar het toppunt ging het bedrag x 121.
Mocht geschiedenis zich herhalen is er nog heel veel ruimte naar boven, in dat geval zelfs tot 363.000 usdt..
Met alle respect, maar hier zie ik enkel een inktvlek in.
Zelf heb ik overigens alle posities in winst verkocht. Na aanleiding van deze hoge inflatiecijfers die tegenvallen verwacht ik dat ook de rente verder omhoog gaat, waardoor alles nog verder rekt gaat.
Nee hoor, iedereen is altijd maar de bear aan het vergelijken, maar nooit eens de bull. De bull stelde wat betreft percentage eigenlijk heel weinig voor tov de voorgaande runs met een x19 tov een x121 in 2017, dus waarom de bear wel hetzelfde zijn?
In de huidige tijd met alles wat er gaande is gaat het sowieso heel anders dan de voorgaande jaren.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 10-06-2022 21:08 ]
Zero.
nothing stops this train
Stel, je hebt er 36k in zitten en stapt op 36k uit naar stablecoins. Als je op 12k instapt heb je 3 BTC, op 24k 2 BTC en als je niet naar stables was uitgestapt 1 BTC. Dat is dus 3 miljoen, 2 miljoen of 1 miljoen. Geen gerommel in de marge toch?Don Guacamole schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:37:
[...]
Ik heb ooit ergens gelezen dat bitcoin over 1 miljoen gaat. Dus ach, dit is gerommel in de marge. Sats harken en over 6 jaar met pensioen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Omhoog of omlaag het blijft gokken, vooral nu.Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:10:
[...]
Stel, je hebt er 36k in zitten en stapt op 36k uit naar stablecoins. Als je op 12k instapt heb je 3 BTC, op 24k 2 BTC en als je niet naar stables was uitgestapt 1 BTC. Dat is dus 3 miljoen, 2 miljoen of 1 miljoen. Geen gerommel in de marge toch?
1 btc verkopen op 29k en het stijgt naar 1 miljoen dan heb je nog steeds maar 29k.
Zero.
zit je op de 1 uur chart te kijken? :â)Waah schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 22:12:
[...]
Ja klopt. Niets geeft mensen meer vertrouwen dan een investering die al maanden langzaam omlaag gaat.
Want wat is er beter dan inflatie waardoor je met 1000 euro minder kan kopen?
Het in BTC stoppen en van die 1000 euro, 700 euro maken, en daar bovenop nog inflatie hebben![]()
BTC zal enkel een grote aantrekkingskracht hebben op de meeste beleggers in een bullrun. Niet tijdens een bear waar we IMHO al lang in zitten, en die ook nog wel ff gaat duren.
/f/image/3WXPWXflslpRmRmzrxiyC5dN.png?f=fotoalbum_large)
Valt best wel mee dus.
Dit gaat wel erg hard. Ben heeft op 75mio sats aardig wat ETH voor BTC ingewisseld. Gouden trade.
/f/image/IyjIbcv0RBjPmShpbsIRNumi.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstÀndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bearmarket gatoradeWaah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Heb je zoveel gezopen dat je een week achterloopt?![]()
[Afbeelding]
Expanding timframes en decaying returns (and losses) is inderdaad hoe het normaal gesproken gaat.Pelox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:05:
[...]
Nee hoor, iedereen is altijd maar de bear aan het vergelijken, maar nooit eens de bull. De bull stelde wat betreft percentage eigenlijk heel weinig voor tov de voorgaande runs met een x19 tov een x121 in 2017, dus waarom de bear wel hetzelfde zijn?
In de huidige tijd met alles wat er gaande is gaat het sowieso heel anders dan de voorgaande jaren.
Naarmate volume en mcaps toenemen neemt volatiliteit af.
Maar btc loopt ook de halving er nog steeds doorheen en niemand weet wanneer het effect verwaarloosbaar zal worden.
In grove lijnen zie ik gewoon hetzelfde anders. De time frames zijn anders, de winst percentages ook. Maar de vorm is gelijk.Pelox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:05:
[...]
Geen enkele markt is zo voorspelbaar als je wilt hebben volgens mij. Er is een reden dat de markt niet te timen is. Op lange termijn zie je dezelfde trends. Maar niet op dezelfde timeframes en hoeveelheden.
Dit:
/f/image/2bR4qj7GHByqGsWG9MFIWZRW.png?f=fotoalbum_large)
Is niet heel anders als dit:
/f/image/D6xZDTMNKdQVxOUUELeoT0Hi.png?f=fotoalbum_large)
over ~6 jaar inflatie euro ~50%
over ~2 jaar inflatie bitcoin 0.84%
over ~6 jaar inflatie bitcoin 0.42%
nothing stops this train
Die tweets van die gast zijn altijd van zo'n erbarmelijk niveau. Krijg soms medelijden met 'm.
En dat heeft dan 600k volgers.
Vast 90% bots gezien lage engagement.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 10-06-2022 21:44 ]
Binne jo nij hjir?WarsemaW schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:08:
[...]
Ah nog een Fries! En ik maar denken dat ik een speciaal PompeblĂȘd vormig sneeuwvlokje was hier
âMany of lifeâs failures are people who did not realize how close they were to success when they gave upâ - Thomas Edison
Met andere woorden het gaat dus droppen tot 10k?Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:38:
[...]
Dit:
[Afbeelding]
Is niet heel anders als dit:
[Afbeelding]
Der binnen wol meer Fryske minsken yn e Crytpo jerWarsemaW schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:08:
[...]
Ah nog een Fries! En ik maar denken dat ik een speciaal PompeblĂȘd vormig sneeuwvlokje was hier
(ik versta het alleen, dus voor iedereen die zijn taal verkracht ziet worden: pech gehad, je bent gewoon Nederlander)
JepKol Nedra schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:41:
over ~2 jaar inflatie euro ~20%
over ~6 jaar inflatie euro ~50%
over ~2 jaar inflatie bitcoin 0.84%
over ~6 jaar inflatie bitcoin 0.42%

Wie denkt dat "inflatie" enkel komt doorfst de USA dollars bij print... Blijf in die mindset. Heerlijk simpel!
cooLopke schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:45:
[...]
Met andere woorden het gaat dus droppen tot 10k?
:strip_exif()/f/image/68UhpNOImPGyxwHl6Gn77T8j.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk ik het niet. En jij?
Net buiten de 2017 grafiek kwam er een tijdelijke oplevingcooLopke schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:45:
[...]
Meer van "this time it's different!"
Op macro niveau? No it isn't
Op basis van dit âpatroonâ zou het zeker kunnen. Maar:cooLopke schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:45:
[...]
- Resultaten uit het verleden zeggen niets over de toekomst.
- Zoals iemand hierboven al zei is de stijging veel minder steil geweest dan eerder, dus misschien gaat de daling ook minder steil zijn.
- Eerder daalde Bitcoin (volgens mij) niet onder de ATH van de vorige bull run. Op basis van dat âpatroonâ blijven we ruim boven de 10 (met 18k).
Dus voor de Friezen: T ken net en ât kan dooien en vriezen. Als we het allemaal zouden weten had ik meer dan één nier verkocht aan een stervende Braziliaan. Nu zit ik maar halfbakken in BTC.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 10-06-2022 21:52 ]
Maktub
Maar ik heb liever dooie FriezenMrMrq schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:49:
[...]
Dus voor de Friezen: T ken net en ât kan dooien en vriezen.
Op macro niveau eigenlijk juist wel different. In 2017 had je geen hoge inflatie, oorlog in Europa en stijgende rentesWaah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:49:
[...]
Net buiten de 2017 grafiek kwam er een tijdelijke oplevingdode stuiter kat. Dus die kan best nog komen. Of niet.
Meer van "this time it's different!"
Op macro niveau? No it isn't
Die oorlog wordt ook wel volop aangegrepen om de boel te laten klappen. Als er een wil was had de soep niet zo heet gegeten geworden.PHPResource schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:50:
[...]
Op macro niveau eigenlijk juist wel different. In 2017 had je geen hoge inflatie, oorlog in Europa en stijgende rentes
Precies. Het is juist heel anders. En als we zakken tot 10k is ook dat weer heel anders. Net zoals de bullrun anders was. Alles is eigenlijk anders en daardoor valt er geen pijl op te trekken.PHPResource schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:50:
[...]
Op macro niveau eigenlijk juist wel different. In 2017 had je geen hoge inflatie, oorlog in Europa en stijgende rentes
Zero.
In 2017 waren er wel andere redenen waarom er een drop was. Er is altijd een reden. En of die samenhangt met de koers is vaak heel onduidelijk en helemaal niet te zeggen.PHPResource schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:50:
[...]
Ondanks alle gezeik dit jaar, zien we gewoon weer in grote lijnen hetzelfde patroon. Langzame aanloop, bullrun, een drop, een 2e poging met eenzelfde top rond hetzelfde niveau, een drop en nu de bear gevolgd door consolidatie.
Als er nu maar 1 piek was geweest? Of 3? Of maandenlang consolidatie na de piek? DĂĄn kun je zeggen dat het anders is. Maar de btc markt beweegt zich gewoon weer in de voorspelbare ritmes.
Want covid zou ook zoveel remmen, want economische onzekerheid. Ipv daarvan een dikke bullrun. En nu zien we eenzelfde onzekerheid, en nu is er opeens een dikke drop in de markten. Terwijl de winsten juist sky-high gaan bij bedrijven.
Het lijkt wel alsof de markten bepaald worden door sentiment, en niet zozeer enkel door nieuws en werkelijkheid.
Dikke geitenbende is het.
[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 10-06-2022 21:56 ]
Ik heb ook nog eens drie maanden lang z'n premium Discord gehad. Hij heeft gewoon drie meier aan mij verdiend. Potverdillekes.Chaes schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:43:
[...]
Die tweets van die gast zijn altijd van zo'n erbarmelijk niveau. Krijg soms medelijden met 'm.
En dat heeft dan 600k volgers.
Vast 90% bots gezien lage engagement.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LZWHRSUaRJ97LQvS3uFTk70j.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ah, je zit te wachten op de "200 MA weg ermee" weken? Die komen er zeer binnenkort weer aan!Jeaust schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:08:
[...]
Ik zit maar te wachten op een nĂłg beter dealtje
/f/image/FMVt4JZglv0Vle2osA9ajgya.png?f=fotoalbum_large)
Dit is het punt waar ik volgens mijn plan weer verse dollars tegen de geitenbende aangooi.Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:21:
[...]
Ah, je zit te wachten op de "200 MA weg ermee" weken? Die komen er zeer binnenkort weer aan!
[Afbeelding]
In het NK topic schreef je net over de wick. Als je kijkt naar de vorige keren dat we de 200W aantikten was de wick niet groot. Daarom ben ik van plan om een paar honderd USD boven de support de order in te schieten. Mochten we die support raken dan weet ik zeker dat de orders gehit worden (zonder gedonder met te lage orderboeken).
Mocht ik wakker zijn en zien dat ETH dan ook door het putje gaat dan gooi ik 25% om in ETH. Ik zit nog te twijfelen om ook 25% in alts te gooien als die compleet REKT gegaan zijn.
Als ik mijn amateur TA plaat pak zie ik de historie zich herhalen

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 10-06-2022 22:32 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
M'n zoontje van 2, met als voorbeeld zijn papa zei tot vorige week nog: Jezus wat een tyfus bende, en vatte dat dagenlang samen met tyfus bende wanneer er opgeruimd moest worden. Ondanks de bear market en het huidige sentiment heb ik wel voor elkaar gekregen dat er nu minimaal een paar keer per dag, soms per uur, geitenbende wordt gezegd.. Dat zijn pas goals en eigenlijk een parallel met je btc markt, iedereen praat elkaar na en daarna weet je niet beter. Ik lig in ieder geval elke keer dubbel als ik het hoor, ondanks weer een rode dag. Ach, eigenlijk zijn het indirect ook zijn muntjes, wat een baasWaah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:53:
[...]
In 2017 waren er wel andere redenen waarom er een drop was. Er is altijd een reden. En of die samenhangt met de koers is vaak heel onduidelijk en helemaal niet te zeggen.
Ondanks alle gezeik dit jaar, zien we gewoon weer in grote lijnen hetzelfde patroon. Langzame aanloop, bullrun, een drop, een 2e poging met eenzelfde top rond hetzelfde niveau, een drop en nu de bear gevolgd door consolidatie.
Als er nu maar 1 piek was geweest? Of 3? Of maandenlang consolidatie na de piek? DĂĄn kun je zeggen dat het anders is. Maar de btc markt beweegt zich gewoon weer in de voorspelbare ritmes.
Want covid zou ook zoveel remmen, want economische onzekerheid. Ipv daarvan een dikke bullrun. En nu zien we eenzelfde onzekerheid, en nu is er opeens een dikke drop in de markten. Terwijl de winsten juist sky-high gaan bij bedrijven.
Het lijkt wel alsof de markten bepaald worden door sentiment, en niet zozeer enkel door nieuws en werkelijkheid.
Dikke geitenbende is het.
Nee hjer, ruim een jaar aan het lurken geweest. Maar aangezien het hier gezellig gaat worden in de berenmarkt leek me dit een uitstekend moment om ook eens iets te zeggen. Joh, wie weet houden we er een barbecuetje aan over in de regio
Ik koop meer voor de lange termijn dan om te traden. Ik wil een x hoeveelheid USD erin stoppen, en zeker weten dat die gehit wordt.Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:33:
@Coldcat Je kunt er ook meerdere orders van maken: 1 of meerdere er vlak boven, 1 er precies op en 1 of meerdere er vlak onder + een stuk onder. Dan grijp je nooit mis, maar mocht de prijs verder dalen dan verlaag je de gemiddelde inkoopprijs.
Ik zou dan extra orders lager kunnen inschieten maar dan ga ik tegen de regel in om meer in te leggen dan ik gepland heb.
Gaan we echt lager dan de 200 W MA dan ga ik met een hoger bedrag via DCA instappen.
Gerapporteerd
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Eerder werd de stETH genoemd in relatie to Celsius. Als je kijkt naar de grafiek op UniSwap (https://www.tradingview.com/chart/RX9Z5lge/) dan is het rond de tijd van Luna eerder zo bont geweest.
De eerdere prijswijzigingen waren meer wicks. De RSI laat ook een heel ander patroon zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 10-06-2022 22:54 ]
Not financial advice disclaimerTaro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:54:
* Taro voegt o.a. wat KSM, SOL, ATOM en AVAX aan de pf toe met als doel ze (over)morgen weer te verkopen..
Stack Sats
Hoeveel IPA's achter de kiezen? Want dat is de belangrijkste info!Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:54:
* Taro voegt o.a. wat KSM, SOL, ATOM en AVAX aan de pf toe met als doel ze (over)morgen weer te verkopen..
Ik kan de chart niet openen. Maar op de stETHwETH chart van Uniswap ziet het er prima uit. Ja, een 5% maar die is er op bETH ook regelmatig.Coldcat schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:46:
Wat denken jullie over stETH?
Eerder werd de stETH genoemd in relatie to Celsius. Als je kijkt naar de grafiek op UniSwap (https://www.tradingview.com/chart/RX9Z5lge/) dan is het rond de tijd van Luna eerder zo bont geweest.
De eerdere prijswijzigingen waren meer wicks. De RSI laat ook een heel ander patroon zien.
Er zijn wel wat fudders op Twitter
[Twitter: https://twitter.com/DU09BTC/status/1535364113588699137]
Maar aan de andere kan, zover ik weet is elke stETH backed met een ETH 1:1. Toch?
Ik zit juist ontzettend te twijfelen.. Ik kan m'n hele hodl tas omzetten voor een volle ETH node. Zolang je geduld hebt krijg je nu gewoon dikke korting op ETH.
Ik heb eerder dit soort crazy dingen gedaan met m'n hele stack. Iemand goede adviezen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
:strip_exif()/f/image/Zwv2qIt6WLF29qytaurPjwwq.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie het nog maar eens bij te houden zo.
Web4 heb ik gemist trouwens
Presentatie: https://docs.google.com/p...slide=id.g11b904107df_0_1
Laat ik eerst zeggen dat ik weinig ervaring hiermee heb. Niet bang worden.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Ik kan de chart niet openen. Maar op de stETHwETH chart van Uniswap ziet het er prima uit. Ja, een 5% maar die is er op bETH ook regelmatig.
Het verschil nu is dat de eerdere verschillen wicks waren. Maar het nu echt omlaag gaat op de hourly chart. Dit zie je ook aan de RSI. (hoog volume ook).

Wil je goed kunnen zien wat ik bedoel dan moet je op de hourly inzoomen en naar het verleden kijken.
Zoals eerder gezegd zit Celsius hier zwaar in. Als er tekort ontstaat kan een hedge fond hier goed van profiteren door er een paar miljard op stuk te slaan. Als men ETH gaat withdrawen op Celsius dan kan men problemen gaan krijgen en moet men ie stETH gaan verkopen.Er zijn wel wat fudders op Twitter
[Twitter]
Maar aan de andere kan, zover ik weet is elke stETH backed met een ETH 1:1. Toch?
Ik zit juist ontzettend te twijfelen.. Ik kan m'n hele hodl tas omzetten voor een volle ETH node. Zolang je geduld hebt krijg je nu gewoon dikke korting op ETH.
Ik heb eerder dit soort crazy dingen gedaan met m'n hele stack. Iemand goede adviezen?
Ook kan ik me voorstellen dat men een risk level in gedachten heeft waarbij een groot deel over de toonbank gaat voordat het te laat is.
Ik had ETH op Celsius staan maar heb die net maar overgemaakt. Die paar procent gains zijn het risico niet waard. Verder laat ik de ETH gewoon in ETH staan. Van de stETH gewoon te weinig kaas gegeten om een gok te willen nemen.
Nu zie je grote candles:

Eerder waren het wicks:

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 10-06-2022 23:11 ]
Volgens mij is er fud gaande over Celcius. Die zou nog veel stETH op AAVE hebben staan waar ze vanaf moeten. Dan is er een groep retailers die een unpeg scenario gebeuren zoals dat van UDT.Coldcat schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:06:
[...]
Laat ik eerst zeggen dat ik weinig ervaring hiermee heb. Niet bang worden.
Het verschil nu is dat de eerdere verschillen wicks waren. Maar het nu echt omlaag gaat op de hourly chart. Dit zie je ook aan de RSI. (hoog volume ook).
[Afbeelding]
[...]
Zoals eerder gezegd zit Celsius hier zwaar in. Als er tekort ontstaat kan een hedge fond hier goed van profiteren door er een paar miljard op stuk te slaan.
Ik had ETH op Celsius staan maar heb die net maar overgemaakt. Die paar procent gains zijn het risico niet waard. Verder laat ik de ETH gewoon in ETH staan. Van de stETH gewoon te weinig kaas gegeten om een gok te willen nemen.
In realiteit is stETH een token die je krijgt wanneer je ETH doneert aan de liquid staking pool van LIDO. Deze is backed 1:1. je "kan" deze niet kwijt raken door een unpeg. het enige dat er nu plaatsvind is dat, waneer je geduld hebt je nu ETH kan kopen met nog eens 5-6% korting.
Het kan zomaar een monsterzet zijn om nu dik stETH aan te schaffen
Oke, ik kan dus met een gerust hart slapen met m'n gestaakte ETH op Ledger Lido? Niet dat ik ze kan unstaken ofzo.. maar Luna praktijken mij niet bellen hoor..Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:09:
[...]
Volgens mij is er fud gaande over Celcius. Die zou nog veel stETH op AAVE hebben staan waar ze vanaf moeten. Dan is er een groep retailers die een unpeg scenario gebeuren zoals dat van UDT.
In realiteit is stETH een token die je krijgt wanneer je ETH doneert aan de liquid staking pool van LIDO. Deze is backed 1:1. je "kan" deze niet kwijt raken door een unpeg. het enige dat er nu plaatsvind is dat, waneer je geduld hebt je nu ETH kan kopen met nog eens 5-6% korting
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Voor die paar procent is dat momenteel toch waanzin in deze markt? Ik snap dat het niet om zakgeld gaat en dat die procenten leuk aantikken maar is dit niet gewoon pure greed?
Van mij nooit garanties. Maar zover ik weet. Elke stETH is 1:1 backed met ETH. Het is meer paniek die zorgt voor deze rare prijsontwikkeling.Vis schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:13:
[...]
Oke, ik kan dus met een gerust hart slapen met m'n gestaakte ETH op Ledger Lido? Niet dat ik ze kan unstaken ofzo.. maar Luna praktijken mij niet bellen hoor..
voor je stETH krijgen we trouwens pas weer ETH 6 maanden na de merge. Je kan, als je er écht vanaf wilt ze dumpen op FTX tegen USD. Maar ik zou ze gewoon vasthouden, en zoals ik al aangaf, misschien juist gebruik maken van arbitrage nu
1 stETH is en blijft inwisselbaar voor 1 ETH, zodra het zes maanden na de merge mogelijk wordt om staked ETH op te nemen.Coldcat schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:46:
Wat denken jullie over stETH?
Op dit moment kun je je stETH omwisselen voor ETH. Echter dit gebeurd op een secundaire markt. De Curve stETH pool https://curve.fi/steth heeft hiervoor de diepste liquiditeit. De pool is echter al een tijdje uit balans, omdat dit de enige manier is om winst te nemen op je stETH. Op dit moment zorgt Celsius voor behoorlijke stETH verkoopdruk, omdat de Celsius gebruikers hun ETH terugwillen.
Dat tijdens het Luna debacle stETH/ETH chart uit balans was, is te verklaren door leverage. Het was mogelijk om je stETH als onderpand te gebruiken in Anchor om UST te lenen en de UST tegen 20% te staken.
Dat op dit moment stETH goedkoper is dan ETH is niet iets om je zorgen om te maken. Tenzij je met leverage bezig bent of je met je stETH gedwongen verkopen.
1/6 stETH is working exactly as it shouldđ stETH issued by Lido is backed 1 to 1 ETH. The price on stETH is going down - why? https://t.co/lu8SBg7gQO
â Konstantin Lomashuk (@Lomashuk) 10 juni 2022
Ja dat is wel een goede. Ik blijf toch een gokker. Zonder deze mentaliteit had ik ĂŒberhaupt nooit crypto gekocht trouwens. Het is een beetje zoeken naar de risk/reward verhouding. En ik ben er wel gevoelig voor wanneer ineens een full -node binnen handbereik komt. Dat heeft toch iets magisch ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:15:
Ik snap niet zo goed waarom jullie bereid zijn risico te lopen door je coins in allerlei gure crosschain protocollen te drukken.
Voor die paar procent is dat momenteel toch waanzin in deze markt? Ik snap dat het niet om zakgeld gaat en dat die procenten leuk aantikken maar is dit niet gewoon pure greed?
Ik heb geen haast. ETH is niet helemaal een shitcoin.. toch? ... eigenlijk wel hĂš
17 IPA's en 4 glazen Whisky, dus nog redelijk betrouwbaar.Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:00:
[...]
Hoeveel IPA's achter de kiezen? Want dat is de belangrijkste info!
Bij mij ging het inderdaad om Celsius waar mijn ETH stond te zweten.(eigenlijk stETH dus). Ze hadden nog een mooie actie met voor $50 bij $2500 ETH wegzetten vorige week. Maar gezien er al langere tijd minder vertrouwen in Celsius is, is het tijd het te parkeren op een meer betrouwbare plek.jvel92 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:18:
[...]
1 stETH is en blijft inwisselbaar voor 1 ETH, zodra het zes maanden na de merge mogelijk wordt om staked ETH op te nemen.
Op dit moment kun je je stETH omwisselen voor ETH. Echter dit gebeurd op een secundaire markt. De Curve stETH pool https://curve.fi/steth heeft hiervoor de diepste liquiditeit. De pool is echter al een tijdje uit balans, omdat dit de enige manier is om winst te nemen op je stETH. Op dit moment zorgt Celsius voor behoorlijke stETH verkoopdruk, omdat de Celsius gebruikers hun ETH terugwillen.
Gezien het nu op FTX staat is het zaak wat lage buy-order op die stETH te zetten
Als een node binnen handbereik komt, kijk ook eens naar RocketpoolGelukszoekr schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:19:
[...]
Ja dat is wel een goede. Ik blijf toch een gokker. Zonder deze mentaliteit had ik ĂŒberhaupt nooit crypto gekocht trouwens. Het is een beetje zoeken naar de risk/reward verhouding. En ik ben er wel gevoelig voor wanneer ineens een full -node binnen handbereik komt. Dat heeft toch iets magisch ofzo.
Ik heb geen haast. ETH is niet helemaal een shitcoin.. toch? ... eigenlijk wel hĂš
Klopt, dat is geen gerommel. Maar dat is niet mijn strategie. En die van jou ook niet toch? Jij hebt toch ook een ledger met een hodl pot? Verkoop je die nu wel? Of laat je die staan..Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:10:
[...]
Stel, je hebt er 36k in zitten en stapt op 36k uit naar stablecoins. Als je op 12k instapt heb je 3 BTC, op 24k 2 BTC en als je niet naar stables was uitgestapt 1 BTC. Dat is dus 3 miljoen, 2 miljoen of 1 miljoen. Geen gerommel in de marge toch?
Als Bitcoin verder daalt, dan zie je mij eerder juichen dan een traantje wegpinken
Kom maar op met die lage regionen.
Gevaarlijk, of kansrijk
Exact. Kijk, gaat t vanaf nu omhoog juich ik. Gaat t omlaag koop ik meer.Taro schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:44:
@Don Guacamole Alleen de DCA gaat richting de Ledger en een klein percentage van de PF staat er als BTC op. De rest staat in de vorm van stablecoins verspreid over vele locaties, waarvan een deel tegen +12% rente.
Als Bitcoin verder daalt, dan zie je mij eerder juichen dan een traantje wegpinken
Kom maar op met die lage regionen.
Uiteindelijk gaan we lambo, daar ben ik van overtuigd
En hoe vond jij het @Ngangatar? Bussen heen en terug van het Goffert is crap as usual. Ik stond tegen de afscheiding met de golden circle. Werd zelfs nog even in een moshpit betrokken. Het was alsof corona niet meer bestaat.
Bestond de bear ook maar even niet meer. Wenn 64k weekly close?
Gooi wel weer een deel in Bitcoin en USD fixed deposit bij banken hier voor 7% per jaar
Lees je mee Lagarde? We willen je vieze Euros niet meer
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETH is niet veel meer helaas⊠gaan we die 5K+ ooit zien..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Leuk dat ze het een ander naampje geven, maar ik zie het verschil met (mijn idee vanAlpina schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:02:
Waar ik voor de volgende bullrun wat web3 achtige alts wou sprokkelen kondigt Jack Dorsey vandaag web5 aan. (Draaiend op Bitcoin als ik het zo vluchtig lees)
[Afbeelding]
Zie het nog maar eens bij te houden zo.
Web4 heb ik gemist trouwensof is het 2+3?
Presentatie: https://docs.google.com/p...slide=id.g11b904107df_0_1

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja.Ezekielll schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:15:
Komt er binnenkort weer eens een nieuwe launch pool aan op binance?
Jazeker! Iedere dag zijn we een dag dichterbij tot gratis nieuwe shitcoins!Ezekielll schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:15:
Komt er binnenkort weer eens een nieuwe launch pool aan op binance?
Ja.Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:24:
Komt er binnenkort weer een groene weekly candle voor eth?
Jazeker, na een bounce op de 1W MA99 bij ETH/BTC. Verwacht volgende week wel een groene weekly voor ETH.Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:24:
Komt er binnenkort weer een groene weekly candle voor eth?
Edit, zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 11-06-2022 09:03 ]
UberLurker Departement #GG.
Wij waren 's middags met de auto gegaan. Werden omdat we vroeg waren wel aan de buitenkant gezet dus het was 40 minuten lopen ongeveer naar De Goffert. Alle voorzieningen in het park waren prima op orde vond ik, snel binnen, muntverkoop prima, veel eet en drink gelegenheden. Dikke duim omhoog.Joosie200 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:43:
[...]
En hoe vond jij het @Ngangatar? Bussen heen en terug van het Goffert is crap as usual. Ik stond tegen de afscheiding met de golden circle. Werd zelfs nog even in een moshpit betrokken. Het was alsof corona niet meer bestaat.
Bestond de bear ook maar even niet meer. Wenn 64k weekly close?Bitcoin is weer aan het flatlinen op 29k. Weinig gemist dus op weg naar Havana aan de Waal. De sell off op 30k naar 28.8k kon ik live meemaken in de trein.
Het lange wachten en staan een paar uur lang, dat was minder, ik word echt te oud voor deze shit
Het eerste vooroptreden van Thundercat was als een shitcoin. Heel soms een leuke gain, maar over het algemeen weinig inhoud, hoop gepriegel, etc. Geen idee overigens wat die gozer gebruikt had, maar dat wil ik ook. In ieder geval niet alleen maar water en veggies zoals hij zei, of ze waren flink over datum.
NAS, was al een heel stuk beter, veel meer interactie en wat vettere beats. Ik ben gestopt met rap na Public Enemy en Eminem, maar NAS deed het prima.
De Peppers vond ik prima. Ik had ze tot nog toe alleen horen spelen indoor, dus outdoor was erg leuk om mee te maken. Het geluid is natuurlijk een stuk minder dan indoor, het gevoel van de muziek die door je ingewanden heen trekt ook, maar het openlucht feestje maakte het anders. En John is weer terug natuurlijk, daar word ik echt heeeeeel blij van. Josh was een prima vervanger maar John is the real thing.
Prima playlist, alleen miste ik "Under de Bridge" wat door de positivo's hier opgevat zal worden als een sign tot recovery voor BTW
Moest lachen over het simpele geintje van Flea hoe je een schaap zonder poten noemt
Terug hebben we een taxi gepakt naar de parkeerplaats, wat een ellende inderdaad qua vervoer om het park heen. Complete chaos en geitenbende alom. Luna in transportvorm zeg maar. De taxi had het niet makkelijk, was ook bittere ellende maar uiteindelijk daardoor in 25 minuutjes bij de auto ipv 3 kwartier en daardoor wel de chaos op de snelweg voor kunnen blijven.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 11-06-2022 10:25 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 11-06-2022 10:39 ]
Zero.
De rewards zijn nog steeds te hoog als je op het GLMR netwerk minder krijgt. Waar haalt Binance het verschil vandaan?Skrunsies schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:20:
âNice!â Weer een aanpassing op rewards bij GLMR naar beneden.. Nog een klein stukje zakken en de rest gaat ook naar het Moonbeam network.
1 van de mogelijkheden is het uitlenen van de stukken aan shorters. Misschien willen die er minder van hebben.
Taro schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:03:
[...]
Jazeker, na een bounce op de 1W MA99 bij ETH/BTC. Verwacht volgende week wel een groene weekly voor ETH.
Edit, zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large)
Er komt straks een moment dat de rewards bij Binance misschien nog wel hoger zijn, maar minder opleveren omdat je geen autocompound hebt. Wat vervolgens op het Moonbeam netwerk wel kan.Coldcat schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:46:
[...]
De rewards zijn nog steeds te hoog als je op het GLMR netwerk minder krijgt. Waar haalt Binance het verschil vandaan?
1 van de mogelijkheden is het uitlenen van de stukken aan shorters. Misschien willen die er minder van hebben.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/czNcfmUktjnAJFD0ojL8MGSW.jpg?f=user_large)
En BIFI strong voor de verandering.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 11-06-2022 11:02 ]

Gelukkig vorig jaar de weg omhoog 79% van mijn eth pot verkocht, maar de overige 21% doen wel pijn..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 11-06-2022 11:06 ]
Zero.
Ga maar buy orders rondom de 1400 dollar plaatsenAlterBridge schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:03:
Eth gaat echt compleet rekt deze dagen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het wickje zit onder de MA99. Nu bouncen anders 6 cent.AlterBridge schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:03:
Eth gaat echt compleet rekt deze dagen
:strip_exif()/f/image/7cFrkJr6QYji61Wx3yA3PnY4.jpg?f=fotoalbum_large)
Btc zakt ook verder weg, dus dan kan eth ook blijven zakken..knakworst schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:06:
[...]
Het wickje zit onder de MA99. Nu bouncen anders 6 cent.
[Afbeelding]
Zero.
Met die strategie gaan de komende maanden een lange lijdensweg worden inderdaad
[ Voor 73% gewijzigd door Ypuh op 11-06-2022 11:17 ]
6 cent voor ETH?knakworst schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:06:
[...]
Het wickje zit onder de MA99. Nu bouncen anders 6 cent.
[Afbeelding]
Dan is ie straks net zoveel waard als 1 BTC

De flippening.Skrunsies schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:08:
[...]
6 cent voor ETH?
Dan is ie straks net zoveel waard als 1 BTC
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large)
Bullish (grafiek van de laatste 6 maand ziet er zeer smakelijk uit): https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
[ Voor 50% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-06-2022 11:19 ]
Mooi man, iedereen zijn eigen uitleg
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik bedoelde iets anders. Een bekende uitspraak over de markt.Ngangatar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:19:
[...]
Mooi man, iedereen zijn eigen uitleg, als ik hem HJM zie zeggen, dan lees ik: Hou Je Muil.
Zero.
Hier helaas niet âop tijdâ begonnen. Eth -22% en BTC -15%.Pelox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:05:
En ik maar de eth dips kopen..![]()
Gelukkig vorig jaar de weg omhoog 79% van mijn eth pot verkocht, maar de overige 21% doen wel pijn..
Kooporders zet ik nu extra laag want mijn fiat is op.
BTC $21210 en Eth $1202
Moet wat he
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!