[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.751 views

Acties:
  • +22 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:49:
[...]

Dus ik mag gestraft worden voor mijn hypotheek omdat ik deze tegen een zeer lage rente heb kunnen laten vastleggen?
Sowieso man, doe je toch niet. Jezus wat een levenshouding. Gun de spaarders ook nog wat man, godverdomme. Die hebben het al moeilijk zat, als je veel kunt sparen heb je het niet makkelijk dezer dagen.

'Kijk mij, kijk mij, ik leen goedkoop, ik heb een lage rente op mijn hypotheek!'

En er nog trots op zijn ook :r

Ondertussen liggen de mensen met enorm veel spaargeld keihard te creperen in de goot, maar dat doet jou niets blijkbaar?

Het is maar goed dat ik al eerder mijn account op dit verachtelijke forum heb verwijderd, anders had ik het nu zeker weer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Nexo gaat apy ook verlagen helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:57:
Nexo gaat apy ook verlagen helaas.
Yup. Zuur voor mijn bucket boven de 4 miljoen dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

YES schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:43:
[...]

Hier maar eens een hapje eten:
[Afbeelding]
Ze hebben alleen geen spaghetti rekteroni.

https://eetcafedegezelligeit.nl/menukaart/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
YES schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:32:
Het mag dan een geitenbende wezen, ik vind het hier wel een gezellige geitenbende!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FWGRIBcsysXqujOQIkeQVt2J_hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y0iwU5zZ027r0Y3qBsFCXsF2.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:12
Huts, ook 20 hele glimmers in die Binance staking gepropt 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:56:
[...]

Sowieso man, doe je toch niet. Jezus wat een levenshouding. Gun de spaarders ook nog wat man, godverdomme. Die hebben het al moeilijk zat, als je veel kunt sparen heb je het niet makkelijk dezer dagen.

'Kijk mij, kijk mij, ik leen goedkoop, ik heb een lage rente op mijn hypotheek!'

Ondertussen liggen de mensen met enorm veel spaargeld keihard te creperen in de goot, maar dat doet jou niets blijkbaar?

Het is maar goed dat ik al eerder mijn account op dit verachtelijke forum heb verwijderd, anders had ik het nu zeker weer gedaan.
_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Sarcasme?

Je weet het anno 2022 soms niet meer... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08 07:13
[...]

_O-

Green candle chaser

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:04
Riven schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:06:
Huts, ook 20 hele glimmers in die Binance staking gepropt 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWBz_KTSSj5JgcIbvFWpaCZog9k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PoHmSlIPppgHuhT28CN7IMPy.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arCcnGFOMhy-b_een61hFvia1iI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/arTPuvQB02gJcbMTWqaDR2LP.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

hoevenpe schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:13:
[...]

Sarcasme?

Je weet het anno 2022 soms niet meer... ;)
Het spijt me, ben gewoon een beetje gefrustreerd.

Ben herstellende van een jarenlange spaarverslaving, altijd op zoek naar rendement op mijn spaargeld. Ik zal niet liegen, het zijn zware jaren geweest.

2 weken geleden eindelijk de knoop doorgehakt en de keuze gemaakt vol in de AH spaarzegels te stappen. Je voelt hem al aankomen: 89% van mijn spaargeld ineens foetsie omdat bij de kassa bleek dat de spaarzegels gelinkt zijn aan boodschappen. Je mag deze niet los kopen. Maar ik durfde ook niet meer terug te gaan, dat voelt ook zo beschamend.

Dus 230k boodschappen gehaald. Nu ruim 814 volle boekjes, die geven nog wat rente, maar nu klapt de ECB de rente weer omhoog en vis ik wéér achter het net.

Het zit me gewoon niet echt mee de laatste tijd. Mijn vrouw heeft me ook verlaten voor iemand met een zeer risicovolle kijk op het leven, zogenaamd omdat hij wél 3 maaltijden per dag normaal vindt. Maar zij begrijpt gewoon niet dat niet iedereen die risico's op uitgaven durft te nemen.

Je MOET wat achter de hand hebben. Zo werkt dat gewoon!!!

Maar ach, ooit keert het tij en pakken wij spaarders terug wat we al die jaren hebben misgelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]
Flikker maar op..... :w

En kom dan terug met username jaap.io Kun je ook gelijk mooi een website aan koppelen. BTC (donatie) adresje er op en je babe gallerij bijwerken zodra de BTC raket weer aan gaat. O+

edit: @Kol Nedra weet je welke munt jij moet hebben? SLIME :> (bal) >:) :P

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 09-06-2022 18:20 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jaapio lekker bezig weer hoor, altijd premium content/berichten 😊

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Briljant (klikbaar) plaatje dat de tekst volledig ondersteunt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0fH_rm8mHnoVUbdj7Nw5rGtqK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pT6hzizt9r87FQoApcz0VxHn.png?f=user_large

Uw geld is in goede handen hoor! 8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
waarom dipt BTC niet met deze ECB nieuws?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Kol Nedra schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:44:
waarom dipt BTC niet met deze ECB nieuws?
Goed toch! Iedereen maar wachten op de 20K.
Komt hij nooit….. :Y)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
PlanR schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:44:
[...]

Goed toch! Iedereen maar wachten op de 20K.
Komt hij nooit….. :Y)
ik heb vakantiegeld klaar staan ladderend naar beneden toe...... helaas pas 1 gehit 😌
ben ook niet al te best in TA, aanpassen of laten staan..... aangezien prijsactie nog steeds naar rechts is laat.ik ze maar staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2022 17:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:46:
[...]

ik heb vakantiegeld klaar staan ladderend naar beneden toe...... helaas pas 1 gehit 😌
Wie flikkert zijn vakantiegeld nou bij de ladder langs naar beneden :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:39:
[Afbeelding]

Zo aan het plaatje te zien.. met de handjes omhoog. Snapt mevrouw het zelf ook allemaal niet meer 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:54:
[...]

Zo aan het plaatje te zien.. met de handjes omhoog. Snapt mevrouw het zelf ook allemaal niet meer 7(8)7
Dat blijkt meestal zo te zijn ja. De vorige president van de ECB gaf bij het begin van een of andere crisis aan ook niet te weten hoe dit nu zo opeens kwam. Je enige taak is om dat te weten en je weet het niet?

Deze president vind ik ook tekenend. Luister maar eens goed naar wat ze zegt. Samenvatting: Ze gebruikt allemaal mgmt-speak maar zegt niks. Huidige 'tools' pompen enkel meer geld (en dus meer inflatie) in de markt. Ik verwacht niet dat 'nieuwe tools' iets anders gaan doen.

O en deze is ook wel grappig van 5 maanden geleden: Very unlikely to raise interest rates. Samenvatting: "Als de data verandert gaan we [onze tools] anders inzetten." Het is dus eigenlijk een soort gokspelletje.

[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 09-06-2022 18:06 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:41

Darrell

Fiat moonboy

MicroWhale schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:39:
[Afbeelding]

Gerapporteerd voor ongepaste afbeeldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
MicroWhale schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:04:
[...]

Samenvatting: Ze gebruikt allemaal mgmt-speak maar zegt niks. Huidige 'tools' pompen enkel meer geld (en dus meer inflatie) in de markt.
Ze was laatst bij College Tour. Interessant om te kijken en ze kwam op mij over als een (politiek) handige, slimme vrouw. Een algemeen directeur die veel vertrouwen heeft in en geeft aan haar mensen.
Perfect, maar alleen als je goede professionals in je organisatie hebt.

Het verneukeratieve van zo’n profiel is natuurlijk dat ze het inhoudelijke beleid dan niet zelf goed kan toetsen, kan verdedigen of in crisis tijd kan uitstippelen.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Boomers met risk-on assets wel mad nu, haha. Zeker diegenen die dicht bij hun pensioen zitten.
[...]

Dat blijkt meestal zo te zijn ja. De vorige president van de ECB gaf bij het begin van een of andere crisis aan ook niet te weten hoe dit nu zo opeens kwam. Je enige taak is om dat te weten en je weet het niet?

Deze president vind ik ook tekenend. Luister maar eens goed naar wat ze zegt. Samenvatting: Ze gebruikt allemaal mgmt-speak maar zegt niks. Huidige 'tools' pompen enkel meer geld (en dus meer inflatie) in de markt. Ik verwacht niet dat 'nieuwe tools' iets anders gaan doen.

O en deze is ook wel grappig van 5 maanden geleden: Very unlikely to raise interest rates. Samenvatting: "Als de data verandert gaan we [onze tools] anders inzetten." Het is dus eigenlijk een soort gokspelletje.
Inflatie is een fenomeen dat economen nog steeds niet geheel kunnen doorgronden. Daar is mevrouw Lagarde niet zelf debet aan, het is meer te wijten aan een hiaat in de 'wetenschap' economie, voor zover je een van een wetenschap kan spreken (ondergetekende is macroeconoom).

Betekent niet dat ik haar per se goed vind hoor.
MrMrq schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:13:
[...]

Ze was laatst bij College Tour. Interessant om te kijken en ze kwam op mij over als een (politiek) handige, slimme vrouw. Een algemeen directeur die veel vertrouwen heeft in en geeft aan haar mensen.
Perfect, maar alleen als je goede professionals in je organisatie hebt.

Het verneukeratieve van zo’n profiel is natuurlijk dat ze het inhoudelijke beleid dan niet zelf goed kan toetsen, kan verdedigen of in crisis tijd kan uitstippelen.
Om op dit niveau te komen ben je bij uitstek een politiek dier van nature. Los van ontzettend intelligent. Zeg maar de schaarse combinatie waar CEO's en toppolitici aan moeten voldoen. Sowieso is het bij de ECB geen kwestie van gebrek aan kunde, maar aan politieke onwil en een onmogelijke macrosituatie met verschillende belangen van lidstaten. Daar kunnen economen niet zoveel aan doen.

[ Voor 92% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-06-2022 18:53 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Vraag ik me dan af met mijn boeren verstand. Zou het dan echt allemaal zo moeilijk zijn?

Wat mevrouw zelf betreft. Ze klinkt precies zoals onze president ( op het werk ). Praten volop. Maar iets zeggen ho maar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTi49cZveprFfspNBs7nUO2LZfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvWIWYrzGj76ywctRcgslxGa.jpg?f=fotoalbum_large

zou het? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52

Coldcat

HODL

Even een middagdutje gedaan, wel erg lang geslapen. When moon?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Ada, bartje omhoog!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnIH2WAhwFQMJD13zQEqxfj-jME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nqUCBFR7fjjSSKrjnZDofaHo.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKC_xBG6QIDE_36apTMdxFM8Ax4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ChevpWcOKiUl7kzAXqxKUGid.jpg?f=fotoalbum_large

Deze doen? Zou wel toepasselijk zijn. Diamond hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
De Europese Centrale Bank heeft al 11 jaar lenen goedkoop gemaakt, om de economie te laten draaien. (crisis 2008)

Na 11 jaar komt er een nieuwe trend. Rentes stijgen.
Dit is misschien het begin van een nieuwe trend, waar spaarrentes stelselmatig weer stijgen.

Mensen willen altijd rendement met hun geld, door de lage spaarrentes gaan mensen rapper investeren om rendement te behalen, maar door te investeren in de economie stijgt de inflatie nog meer.

Dus gaan ze er voor zorgen dat de spaarrentes stijgen, zo kunnen mensen en bedrijven een rendement behalen zonder te investeren in de economie. Het grootste nadeel is dat de economie natuurlijk een trage groei zal kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:21
Het kan altijd zie maar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRIzixQ5jjiMlPflEtJ2gPugP0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/348XFoLSlNXdhJZMxA0OAtDk.jpg?f=user_large

👍 Succes maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:03

YES

Moderator General Chat
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.
van -0.5% naar -0.25% maakt nog geen positieve rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Voor de 50ste keer.

het is een begin van een nieuwe trend.
Op lange termijn zal je met een positief spaarrente zitten dat aantrekkelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:22:
Voor de 50ste keer.

Op lange termijn zal je met een positief spaarrente zitten dat aantrekkelijk is.
Ik wil gewoon sparen in satjes, op mijn eigen wallet, dat is veel aantrekkelijker en leuker. Vraag maar aan de zoon van Lagarde, die doet dat ook. Be like son of Lagarde.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

VET gaat opstaan uit de dood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:32:
[...]

...
2 weken geleden eindelijk de knoop doorgehakt en de keuze gemaakt vol in de AH spaarzegels te stappen.
...
AH 6%
betermetgeld.nl/koopzegels-wat-levert-het-op/

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voor de 50ste keer.

Toch gek dat je iets 50 keer moet herhalen en mensen het nóg stééds niet willen begrijpen, of niet.

Het begin van een nieuwe trend kan je helemaal niet van spreken bij één keer een vrij minuscule renteverhoging. Dat het het begin van een nieuwe trend zou kunnen zijn, dat zou kunnen. Maar jij brengt het als een in beton gegoten feit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Voor de 50ste keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzomkkvO7JjehBc_T3XUJxl9wIY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vYYsTSQ5eUwWqtrYEgbUpSsR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ze hebben een sponsorcontract met UFC (soort vechten zoals hier in SC, maar dan in het eggie) en bereiken straks 900 miljoen huishoudens .. doet me denken aan DOT die bij FC Barcelona wel of niet op de shirts zou gaan staan ..

Even een flufje kopen
https://twitter.com/vecha...tatus/1534892007885361152

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
jvel92 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:11:
Hier nog niet voorbijgekomen, maar testnetwerk Ropsten heeft gisteren succesvol de merge voltooid en is nu een PoS netwerk. Hierna volgen nog twee testnetwerken, om vervolgens de merge op Ethereum mainnet te starten.

[Afbeelding]
Zitten we hier een beetje slap te ouwehoeren over hypotheken en rente terwijl dit is gebeurd inderdaad. Goed nieuws!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
PHPResource schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Mwah van -0.50 naar -0.25 gaat weinig indruk maken denk ik. De motivatie erachter is ook onnavolgbaar. Ze hopen dat banken hun spaarrentes omhoog gooien. Hierdoor hooen ze dat men meer gaat sparen en de vraag naar producten daalt wat dan weer prijsdempend werkt. Ja want de consument zal vast meer gaan sparen als de rente erop nog steeds negatief is 8)7
Nog meer sparen? Ik wil pas stoppen met werken als ik 50 word, niet als ik 40 word. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:34
Meerjarige marketingdeal van 100 miljoen. En Vet stijgt 5 hele procenten. Echt ik snap crypto niet meer soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Holdem_NL schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:44:
Meerjarige marketingdeal van 100 miljoen. En Vet stijgt 5 hele procenten. Echt ik snap crypto niet meer soms...
Wat snap je er niet aan? Alleen mensen die VET kennen/volgen, zullen dit nieuws zien. En binnenkort staat het op shirtjes of wat dan ook en dan heb je - waarschijnlijk - de massa die gaat investeren.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Eusebius schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:46:
[...]

Wat snap je er niet aan? Alleen mensen die VET kennen/volgen, zullen dit nieuws zien. En binnenkort staat het op shirtjes of wat dan ook en dan heb je - waarschijnlijk - de massa die gaat investeren.
Nee dan heb je sell the news.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:54:
[...]

Nee dan heb je sell the news.
Bedoel je 'Buy the rumor, sell the news'? Dat gaat over dezelfde groep beleggers.
Met de sponsoring wordt een blik kijkers/mogelijke nieuwe kopers opgengetrokken

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Voor de 50ste keer.

Het is geen begin met een nieuwe trend. De Westerse wereld is verslaafd aan lage rentes door de afgelopen jaren. Dat stoppen, gaat heel veel pijn doen.

Waarom nu dan de rente verhogen?
Simpel: de rente laag houden wakkert de inflatie aan. Dat gaat ook niet goed, zo is nu wel duidelijk.

Centrale banken gaan nu zoeken naar de beste balans tussen een zo laag mogelijke rente en een zo laag mogelijke inflatie. Een balans die steeds smaller wordt... En misschien op termijn wel onhaalbaar zal blijken.

Pas als die balans uitbreekt, kan je met zekerheid spreken over 'een nieuwe trend'.

Of dat weer eindigt met torenhoge rentes en torenhoge inflatie, een Bretton Woods moment, of toch straks weer lage rentes omdat we een oorlog moeten financieren terwijl onze munt failliet gaat? Dat kan je nu nog helemaal niet zeggen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Waarom heeft SOL meer volume en marketcap dan Link?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Eusebius schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:58:
[...]

Bedoel je 'Buy the rumor, sell the news'? Dat gaat over dezelfde groep beleggers.
Met de sponsoring wordt een blik kijkers/mogelijke nieuwe kopers opgengetrokken
Nee hoor. Voor en na de aankondiging een opleving. Na uitrol pleurt het net als al die andere shitcoins in elkaar.

Been there done that 735x

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-06-2022 20:04 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Darrell schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:01:
Waarom heeft SOL meer volume en marketcap dan Link?
Meer gehyped en gebacked door smerige VCs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:01:
[...]

Nee hoor. Voor en na de aankondiging een opleving. Na uitrol pleurt het net als al die andere shitcoins in elkaar.

Been there done that 735x
We zullen zien. Heb net het hele studiefonds van de kinderen erin gepompt :+

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Hebben jullie het niet door dat je altijd het omgekeerde moet doen om rijk te worden.
Wil je rijk worden, dan investeer je nu massaal in aandelen die laag staan en hou het zo.
Investeer ook in Goud.

Stop met de kudde te volgen.

Als de Russische beurs weer opent, investeer je gewoon in Sberbank. Daar zal je de vruchten van plukken.

[ Voor 25% gewijzigd door Raf1994 op 09-06-2022 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Rafiki jij moet met al deze wijsheid toch al multi multi miljonair zijn ondertussen?

Heb wat goudklompjes gekocht bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:51
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:11:
Hebben jullie het niet door dat je altijd het omgekeerde moet doen om rijk te worden.
Wil je rijk worden, dan investeer je nu massaal in aandelen die laag staan en hou het zo.
Investeer ook in Goud.

Als de Russische beurs weer opent, investeer je gewoon in Sberbank. Daar zal je de vruchten van plukken.
Goud? Alsof die binnen een week x4 kan gaan. Nee hoor, mij niet gezien, ik stop het liever in een gure shitcoin.
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe GMT komt? Doe ik weer mee👊🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Investeer gewoon in iets wat niemand wil, of zeer laag staat.
Microsoft, Bitcoin, Sberbank, Netflix. Walmart enz...

Steek er geld in dat je kan missen, en laat het staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Raf1994 op 09-06-2022 20:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6j59d2.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Investeer ook in Goud.

Op het allerlaatste moment heb ik mijn hele hebben en houden in LUNA gekieperd, hoewel dat helemaal kapot gegaan is ben ik nu toch rijk want ik deed het omgekeerde van wat verstandig was.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Investeer ook in Goud.

Mwah, ik heb ook nog principes, Rusland ga ik geen geld in duwen.

Maargoed, net aan mn vriendin gevraagd of het een goed plan is om 18.000 badeenden te kopen. Ze zei van niet, dus de order is geplaatst d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:18:
Rafiki jij moet met al deze wijsheid toch al multi multi miljonair zijn ondertussen?

Heb wat goudklompjes gekocht bedankt voor de tip!
Dit moeten niet teveel mensen doen want dan wordt het een kudde en die moet je niet volgen, anders word je niet rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
YES schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:26:
[...]

Op het allerlaatste moment heb ik mijn hele hebben en houden in LUNA gekieperd, hoewel dat helemaal kapot gegaan is ben ik nu toch rijk want ik deed het omgekeerde van wat verstandig was.
Als je geluk had, en geld gestoken had in luna na de crash, kon je nog die stijging meepikken van 3000%...
Als je dit deed met 50k en een dag later verkocht, was je rijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Raf1994 op 09-06-2022 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Voor de 50ste keer.

Als het 2% wordt is het nog steeds niet aantrekkelijk met een inflatie van meer dan 2%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:30:
[...]

Als je geluk had, en geld gestoken had in luna na de crash, kon je nog die stijging meepikken van 3000%...
Als je dit deed met 50k en een dag later verkocht, was je rijk.
Die stijging van 3000% kwam doordat een hele kudde mensen er geld in kieperde, en ik wilde geen deel uitmaken van die kudde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Amazon, Microsoft, goud en Bitcoin staan nog steeds enorm hoog, vergeleken met tien jaar geleden. Een boel macro-economische seinen geven aan dat er nog vlot 50% van af kan.
Een soort zwarte donderdag uit 1929, die ca. 22 jaar duurde voor het verlies was weggepoetst.

Ben jij die gast die mijn ouders aanraadde om vlak na de top nog even Nokia, World Online en Kodak in het portfolio te gooien?

[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 09-06-2022 20:42 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
YES schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:32:
[...]

Die stijging van 3000% kwam doordat een hele kudde mensen er geld in kieperde, en ik wilde geen deel uitmaken van die kudde.
Dat waren juist die mensen die risico's nemen en de grote kudde niet volgen.
Die kudde van mensen die toen luna gekocht hadden is veel kleiner dan al die kudde van mensen die bitcoin en hun aandelen de laatste maanden uit paniek aan het verkopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Aja gasten, indexbeleggingen zoals IWDA of dergelijke, is dit voordelig voor de lange termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:37:
[...]

Dat waren juist die mensen die risico's nemen en de grote kudde niet volgen.
Die kudde van mensen die toen luna gekocht hadden is veel kleiner dan al die kudde van mensen die bitcoin en hun aandelen de laatste maanden uit paniek aan het verkopen zijn.
Haal je die cijfers ergens van een website af? Interessante materie! Kuddes en tegenovergesteld doen, het is lastig te bepalen welke kudde ik nou moet volgen en welke juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
stomme rentestijging in de EU... Op korte termijn gaan de spaarrenten niet stijgen en de prijzen gaan niet dalen, maar owee huisleningen worden direct duurder...

Ze kunnen allemaal de boom in.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:04:
stomme rentestijging in de EU... Op korte termijn gaan de spaarrenten niet stijgen en de prijzen gaan niet dalen, maar owee huisleningen worden direct duurder...

Ze kunnen allemaal de boom in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8grXswMP5Mo7NRgRWe3wbNeicA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ORKefCjgd9qhy0R6CQpzjyoi.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Het is toch zo??

De voordelen van een rentestijging krijgen we niet, maar de nadelen van een rentestijging voelen we direct...

Dit is toch maffia.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:08:
Het is toch zo??

De voordelen van een rentestijging krijgen we niet, maar de nadelen van een rentestijging voelen we direct...

Dit is toch maffia.
Huh er was nu toch een nieuwe trend ingezet, alles ging nu de goede kant op, toch?

Toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:11

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLHubVe_Ewt8kIWh8QPS9SBNk8I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WmWexYvnFlRjVbiG7btKfo8b.gif?f=user_large

Haha weer leuke discussies hier :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
ik zie nergens een discussie eigenlijk, ik zie 1 iemand een monoloog houden voor zichzelf. gaat nergens heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
** Genoeg zo. **

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 09-06-2022 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
MrMrq schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:37:
[...]

Amazon, Microsoft, goud en Bitcoin staan nog steeds enorm hoog, vergeleken met tien jaar geleden. Een boel macro-economische seinen geven aan dat er nog vlot 50% van af kan.
Een soort zwarte donderdag uit 1929, die ca. 22 jaar duurde voor het verlies was weggepoetst.

Ben jij die gast die mijn ouders aanraadde om vlak na de top nog even Nokia, World Online en Kodak in het portfolio te gooien?
Goud hoort niet in dit rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
** Feedback op moderatie mag in het feedback topic, niet hier. **

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 09-06-2022 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:25:
[mbr]** Feedback op moderatie mag in het feedback topic, niet hier. **[/mbr]
Rustig...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LdRghd1/warning.png

De discussie over hoe het gaat heeft niets met Crypto te maken. Wat de effecten zijn op Crypto dan wel, maar dat gaat natuurlijk niet over dikke-tech. Voor de tweakers niet zo relevant wat de prijs doet :+

[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 09-06-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
** Knip. **

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 09-06-2022 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:25:
[...]

Goud hoort niet in dit rijtje.
Fair, goud heeft niet zo’n run gemaakt als de andere genoemde assets. Maar om het daarmee nu ‘goedkoop’ te noemen…De afgelopen twintig jaar een verzesvoudiging in waarde?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
PAXG/BTC pairing ziet er nog bullish uit, maar voor hoelang? don't chase green candles!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
** Zie je DM **

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 09-06-2022 21:41 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Raf1994 doe eens normaal. Je wordt al de hele middag gewezen op het feit dat je zomaar dingen roept, jezelf alleen herhaalt en je stemming sneller verandert dan het sentiment op de cryptomarkt. Vervolgens grijpt een mod in omdat je hetzelfde irrelevante gal blijft spuien en begin je nog te schelden ook.

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 09-06-2022 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:35:
[...]

Gast, wat is je probleem?
Volgens mij snap jij het niet..

Back on topic, voor een dalende donderdag toch prima cijfers vandaag

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KTTmLlP6DGFFxsx2zdkxhJFgw8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mmt7OPd7WGMz7ulMoWkwD5TS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciGMXt6HDZtUvSJp574aNBjoUYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j2PkRzz7S3tk56EoKy4MPK8f.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
MrMrq schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Fair, goud heeft niet zo’n run gemaakt als de andere genoemde assets. Maar om het daarmee nu ‘goedkoop’ te noemen…De afgelopen twintig jaar een verzesvoudiging in waarde?
Klopt, maar wat is er niet verzesvoudigd. Goud heeft overigens ook wel echt een andere 'status'.

Kijk naar de jaren '70, economisch ongekende tijden (stagflatie) en goud deed het goed. Een soort hedge tegen inflatie en barre tijden waarin risk-on assets het slecht doen. Vandaar dat ik het heel bijzonder zou vinden als goud -50% doet in een door jouw geschetst doemscenario. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@Raf1994

Ga even een rondje rijden in je Lambo. Kom over een uur terug bij je mega villa, drink wat champagne en eet wat kaviaar. Als je dan nog niet relaxed genoeg bent stap je even in je hot tub om nog wat meer te onstpannen. Misschien nog even afkoelen in het zwembad en morgen weer een dag van nog meer miljoenen verdienen. Als Warren Buffett weer eens belt voor advies hoef je niet op te nemen hoor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De stonks in Amerika zijn flink onderuit gegaan.

BTC strong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
De 30k piept en kraakt, de afgelopen dagen zagen we nog een paar mooie bounces naar 31k maar mijn gevoel zegt dat het snel einde oefening is en we flink door de 30k heen gaan zakken.

Of zoals @Coldcat zegt, BTC weerstaat de crash, dat kan ook nog 8)

[ Voor 17% gewijzigd door YES op 09-06-2022 22:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:10:
De 30k piept en kraakt, de afgelopen dagen zagen we nog een paar mooie bounces naar 31k maar mijn gevoel zegt dat het snel einde oefening is en we flink door de 30k heen gaan zakken.

Of zoals @Coldcat zegt, BTC weerstaat de crash, dat kan ook nog 8)
Gelukkig heb jij geen gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:11:
[...]

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:11:
[...]

Wat een grove gevoelloze beschuldiging. Ik zou je moeten reporten. Maar mijn gevoel zegt dat ik geen gevoel heb.

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 09-06-2022 22:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:08:
Het is toch zo??

Dit is toch maffia.
Klopt. Dit is maffia.

Man. Hadden we maar een valuta met een consensus mechanisme buiten de invloed van centrale banken of overheden... Decentraal en peer to peer.

Ken je Michael Saylor toevallig?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:N

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FU1MrUrWYAA-S4x?format=jpg&name=small

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Die meneer is dus gaan lopen met al da geld ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:14
Wat een activiteit hier! Lekker dagje lurken zo.
ik had begrepen dat het pas echt gezellig zou worden hier in een berenmarkt, is dit het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Vechain gaat voor honderd miljoen dollar UFC sponsoren. Vet pump. Bagholders, goede tijd om te dumpen voor het te laat is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Stonks rekt en BTC houdt zich sterk. Morgen CPI cijfer Amerika, kan twee kanten op gaan. Ik hoop stiekem op een tegenvaller waardoor we nog een flinke flush naar beneden krijgen. Ben echt een beetje klaar met deze range.

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!