[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19:41
knakworst schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:58:
Vechain gaat voor honderd miljoen dollar UFC sponsoren. Vet pump. Bagholders, goede tijd om te dumpen voor het te laat is :)
Bagholder hier (tegen wil en dank). Ik hoop echter dat VET minimaal nog eens 0,15 USD bereikt. Ijdele hoop?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ANC +30% Edit: +40% inmiddels \o/ Deel sellorders inmiddels geraakt :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PD5MoAozKbwHFwm0gt1X2y1cT6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HmJo0POOmC2EgsBTdLhH8FDq.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Vechain gaat voor honderd miljoen dollar UFC sponsoren. Vet pump. Bagholders, goede tijd om te dumpen voor het te laat is :)
Ik ben blij dat ik daar uit ben. Wat een domme shit is dat. Niet specifiek VeChain, maar ook Algorand met hun FIFA sponsoring.

Op de een of andere manier snap ik het van Crypro.com. die hebben niet echt iets unieks behalve de domeinnaam en hun hele model is gebaseerd op marketing.

Maar VeChain en Algorand hebben (van origine) een idee. Als je dan een potje "over" hebt, dan kan je dus meer en beter gaan ontwikkelen. Of misschien de holders een bonus geven, in plaats van wat geld tegen weggooien voor wat? Naamsbekendheid? Je wil toch een goed product neerzetten? Valt me tegen van die natnek Sunny Lu.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
@Taro had je nog ANC aangeschaft? Haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
roflexx schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:17:
@Taro had je nog ANC aangeschaft? Haha
Jazeker, op meerdere niveaus, waarvan de laagste 0,12 :) En van de direct daarna ingestelde verkooporders zijn er nu 2 van de 5 gehit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sG3E3Pt6vsVIWgsHFQ7TMenFDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z5BPlvNw6skZVa94b6m0wVQM.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Wat een rare markt om te sponseren. De hele tech van vet is al discutabel maar ufc staat echt mijlenver met wat ze pretenderen te doen.

Mocht je tegen beter weten in vet in afgelopen bull gekocht hebben, pak dan idd nu je kans om er van af te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Lol wat een geitenbende is het toch ook _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

$80m per maand is wel een hoop geld. Echter vraag ik me af of je daar dan echt gelukkig mee bent. Je hele leven om je schouder moeten kijken of niemand met een draaiende boormachine op je af komt lopen. Hele hordes mensen die je verafschuwen. De enige mensen om je heen die daar zijn omdat jij geld hebt.

Het klinkt leuk als je de mogelijkheid hebt om $80m per maand te cashen. Maar betwijfel of dat ook geluk met zich mee brengt.

Dan is het toch een stuk leuker met z'n allen REKT te gaan :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:09
sjorremans schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:27:
LINK heeft er in ieder geval deze dagen wel zin in :)
GAK bij $18, nog een klein stukje. En ja ik heb al flink zitten middelen haha. Beginnen in een bull is niet Chill =(!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Raf1994 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:30:
[...]

Als je geluk had, en geld gestoken had in luna na de crash, kon je nog die stijging meepikken van 3000%...
Als je dit deed met 50k en een dag later verkocht, was je rijk.
Als mijn tante kloten had was ze mijn oom geweest…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:55
ADA locked staking 90 dagen is verhoogd bij Binance:
was 200 max, nu is het 400 de max 👍

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2022 08:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7I-JLyRgy5anSU02pLhRuOiGW8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvnSVTjMhdoMFokc8pNgVLhe.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Ik lees regelmatig dat er gedacht wordt dat veel altcoins in de volgende bullmarket ‘naar (bijna) 0 gaan’ of niet meer zullen bestaan. Ik snap dat dat geldt voor bepaalde obscure altcoins, maar bijvoorbeeld SOL, ADA, DOT zullen toch wel blijven bestaan? (en hopelijk weer richting all time high prijzen gaan).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:33
JJ1984 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:41:
Ik lees regelmatig dat er gedacht wordt dat veel altcoins in de volgende bullmarket ‘naar (bijna) 0 gaan’ of niet meer zullen bestaan. Ik snap dat dat geldt voor bepaalde obscure altcoins, maar bijvoorbeeld SOL, ADA, DOT zullen toch wel blijven bestaan? (en hopelijk weer richting all time high prijzen gaan).
Dat geldt waarschijnlijk niet alleen voor de obscure alts.

Diverse top10 coins van de 2017/2018 bull run hebben hun high in 2020/2021 niet meer gehaald. Kijk bijvoorbeeld naar IOTA, DASH, XEM of XRP.
NEO en EOS zijn (ook) goede voorbeelden.

DOT en ADA… die zie ik nog wel pieken. SOL zou voor die tijd best eens kunnen imploderen.
Maar hey, weten doe ik het niet.

[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 10-06-2022 08:59 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
veel blue-chips zullen het best ok gaan doen, maar als je die dan met BTC pairing kijkt loop je veel mis.
kijk bijvoorbeeld naar LTC en EOS, in de 2021 run prima gelopen, maar je kon dan beter in BTC zitten

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Hoeft niet. EOS en NEO zijn goede voorbeelden.

Edit, dubbel dus zeker bevestigd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 10-06-2022 08:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49
Nieuw van Binance: pump & dump chatbox

https://www.binance.com/e...eebd2460cb5e7cba94b9794d3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08

resusaapje

h less

Oeh, hoe kan ik lid worden! Eh nee, ik heb al een boormachine 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bybit doet voortaan ook aan fixed (locked) staking voor BTC, ETH, DAI en USDT (30 en 60 dagen)
ook flexible USDC
https://www.bybit.com/en-US/earn/savings/

misschien geen zeer hoge APY zoals bij NEXO, maar wellicht slim om je risico te verspreiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2022 09:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:06:
Bybit doet voortaan ook aan fixed (locked) staking voor BTC, ETH, DAI en USDT (30 en 60 dagen)
ook flexible USDC
https://www.bybit.com/en-US/earn/savings/

misschien geen zeer hoge APY zoals bij NEXO, maar wellicht slim om je risico te verspreiden
Geen hoge apy, het is eerste wat ik zie is: stake THN now, 999% APY haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:44
Alpina schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:52:
[...]

Hoeft niet. EOS en NEO zijn goede voorbeelden.

Edit, dubbel dus zeker bevestigd ;)
Klopt, de nieuwe top 3 voor de volgende bull is ook bekend, Shib, Doge en Floki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PHPResource schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:08:
[...]

Geen hoge apy, het is eerste wat ik zie is: stake THN now, 999% APY haha
vergelijk je THN nou met BTC, ETH en stablecoins? ;)
te hoge APY is ook niet goed.
maargoed ik zit in Cake met autocompound 94.43%
mijn Cake gaat best snel omhoog, maar de USD prijs daalt lichtjes :+
deze hou ik vast tot volgende bull-run, sta er al flink onder water mee, dit stukje is rekt of wie weet een opleving

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2022 09:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Laatst online: 20:33
Don Guacamole schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:10:
[...]

Klopt, de nieuwe top 3 voor de volgende bull is ook bekend, Shib, Doge en Floki.
Gemiddeld al zo’n 95% down sinds ATH…

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ze zullen ongetwijfeld nog wel bestaan. Maar nu investeren in XYX omdat het -85% van de ATH is, is mijn inziens niet de juiste investeringsstrategie.

Mijn bear case voor de alternatieve Layer 1's is dat ze elkaar kannibaliseren in de strijd om marktaandeel. Je hebt simpelweg niet 10 verschillende L1's nodig met allemaal dezelfde copy-paste protocollen. Vaak is het ook gewoon een cash grap voor VC's. Op de langere termijn vermoed ik dat alleen Ethereum er toe gaat doen in combinatie met L1's voor een specifiek doel; bijvoorbeeld gaming of overheden. Maar dat zou ook op basis van Ethereum rollups kunnen zijn. Daarnaast is er wellicht ruimte voor een alternatieve Layer 1, maar kies maar eens de juiste.

Is je verwachting dat er meerder Layer 1's zullen zijn. Investeer dan in een protocol als bijvoorbeeld LINK. Het succes van andere netwerken, zal in theorie ook een succes moeten zijn voor LINK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:01

raq

MrMrq schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:15:
[...]

Zoals zoveel alts, veel zitten al op minimaal -90% vanaf de laatste ATH of op het niveau van voor de bullrun. Er zijn altijd mensen die roepen dat het nog lager gaat. Zoals de analysten die op een 1800$ BTC rekenden eind 2018.
Persoonlijk vind ik -90% van de ATH wel de meest interessante prijs van de afgelopen 2jaar, voor de meeste alts. Al koop ik Doge pas weer op 20sats.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:02
MrMrq schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:15:
[...]

Dus dan kan het nog maar 5% naar beneden toch? Kans dat 'ie stijgt is veel groter! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
ADa en dot misschien wel, sol is echt technisch zo brak en ellendig dat die in nieuwe bull compleet door het putje gegaan is. Daar valt al heel lang niks meer aan te redden.

En ADA zal in nieuwe bull nog steeds niks noemenswaardig gedaan hebben op technisch vlak ben ik bang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Niemand:

Alle SC'ers in het weekend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0lsur_DR_ygLYvx0jdkF961ljc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p8ajiv6hZrEBfRxe9glvgowh.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ETH is natuurlijk de bekendste, maar mocht de merge naar PoS niet helemaal vlekkeloos gaan of welke reden dan ook toch niet waar kunnen maken zullen andere L1's zeker marktaandeel afsnoepen van ETH
alleen ETH is ook niet goed, je hebt concurrentie nodig. ikzelf denk dat ADA/AVAX dan toch naast ETH meeste kans hebben. SOL zie ik niet de oplossing, te centraal/te ouderwets maar wel snel en goedkoop.

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JJ1984
jvel92 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:39:
[...]

Ze zullen ongetwijfeld nog wel bestaan. Maar nu investeren in XYX omdat het -85% van de ATH is, is mijn inziens niet de juiste investeringsstrategie.

Mijn bear case voor de alternatieve Layer 1's is dat ze elkaar kannibaliseren in de strijd om marktaandeel. Je hebt simpelweg niet 10 verschillende L1's nodig met allemaal dezelfde copy-paste protocollen. Vaak is het ook gewoon een cash grap voor VC's. Op de langere termijn vermoed ik dat alleen Ethereum er toe gaat doen in combinatie met L1's voor een specifiek doel; bijvoorbeeld gaming of overheden. Maar dat zou ook op basis van Ethereum rollups kunnen zijn. Daarnaast is er wellicht ruimte voor een alternatieve Layer 1, maar kies maar eens de juiste.

Is je verwachting dat er meerder Layer 1's zullen zijn. Investeer dan in een protocol als bijvoorbeeld LINK. Het succes van andere netwerken, zal in theorie ook een succes moeten zijn voor LINK.
Dank voor alle reacties. Voor nu blijf ik wekelijks BTC en ETH DCA’en. Ik blijf het hier ook in de gaten houden wat betreft altcoins en ik kan natuurlijk bijna niet om een paar glimmende glimmers heen. Schijnt naar 20 USD te gaan in 2024 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:59:
ETH is natuurlijk de bekendste, maar mocht de merge naar PoS niet helemaal vlekkeloos gaan of welke reden dan ook toch niet waar kunnen maken zullen andere L1's zeker marktaandeel afsnoepen van ETH
alleen ETH is ook niet goed, je hebt concurrentie nodig. ikzelf denk dat ADA/AVAX dan toch naast ETH meeste kans hebben. SOL zie ik niet de oplossing, te centraal/te ouderwets maar wel snel en goedkoop.
Ik ga voor ATOM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisterenavond niet heel veel gemist blijkbaar, lekker sfeertje ;).

Even een poging voor een betere sfeer: voor 17 juni een uitbraak verder naar onderen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddAl_rIuFHRXknk1-q1kIolr-to=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hQzERlrHmlQkp3eXc2i5v2YK.png?f=fotoalbum_large

Ok, ok, nog een poging.... Eens kijken of ik iets passends kan vinden aangezien ik vanavond naar de peppers ga...

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben ook ATOM aan het verzamelen, naast DOT, ETH en BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:49:
[...]

ADa en dot misschien wel, sol is echt technisch zo brak en ellendig dat die in nieuwe bull compleet door het putje gegaan is. Daar valt al heel lang niks meer aan te redden.

En ADA zal in nieuwe bull nog steeds niks noemenswaardig gedaan hebben op technisch vlak ben ik bang.
ADA, daar verwacht ik heel veel van voor de volgende bullrun, heel veel niet haalbare beloftes qua timelines :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:30:
Gisterenavond niet heel veel gemist blijkbaar, lekker sfeertje ;).

Even een poging voor een betere sfeer: voor 17 juni een uitbraak verder naar onderen?

[Afbeelding]
Op dit timeframe en op de daily kan je langs de bovenkant van de candles/wicks van de laatste dagen ook een trendlijn trekken, Die ga ik in de gaten houden, kijken of we daar nog doorheen komen, anders verwacht ik de uitbraak naar beneden al een stukje eerder.
Ok, ok, nog een poging.... Eens kijken of ik iets passends kan vinden aangezien ik vanavond naar de peppers ga...

[YouTube: Red Hot Chili Peppers - Fortune Faded [Official Music Video]]
Nice, veel plezier!
Ticket betaald met Chiliz? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
mannowlahn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:49:
[...]

Klopt, input endorsers staan pas voor 2753 op de planning

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

JJ1984 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:03:
[...]

Bagholder hier (tegen wil en dank). Ik hoop echter dat VET minimaal nog eens 0,15 USD bereikt. Ijdele hoop?
Goh, ik ben opeens ook bagholder van VET. Door Binance uitgekeerd en ik heb geen idee waarom of waarvoor _O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 20:56

Vis

Ondertussen gaan alts weer lekker door t putje. BTC-D stijgt.. goed teken toch? Toch??

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:42

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:14:
Ondertussen gaan alts weer lekker door t putje. BTC-D stijgt.. goed teken toch? Toch??
Als je van rode candles houdt. Vanmiddag gaan we nog harder gok ik, ziet er allemaal uit als een donderdag geitenbende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

knakworst schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Als je van rode candles houdt. Vanmiddag gaan we nog harder gok ik, ziet er allemaal uit als een donderdag geitenbende.
Jup, inflatiecijfers van US worden bekend gemaakt vandaag. Rektheid ligt op de loer, of een mooi buy the wick momentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:22:
[...]

Jup, inflatiecijfers van US worden bekend gemaakt vandaag. Rektheid ligt op de loer, of een mooi buy the wick momentje.
Ik ga voor een buy the wick Acala moment. Als het lukt dan plaats ik ergens een stoploss en zie ik wel waar het schip strandt. Beetje uit de comfortzone dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

gelukkig is de hoge inflatie maar voor korte duur, volgend jaar zitten we weer op de 2% :+ :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Ik ga voor een buy the wick Acala moment. Als het lukt dan plaats ik ergens een stoploss en zie ik wel waar het schip strandt. Beetje uit de comfortzone dat wel.
Glimmer onder de dollar klinkt ook best interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:52

Darrell

Fiat moonboy

Er is een goede trend ingezet met de rente. Jammer dat spaarders er niets mee opschieten maar de rente op leningen gelijk omhoog schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:41:
[...]

BTC op 27k ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:40:
[...]

gelukkig is de hoge inflatie maar voor korte duur, volgend jaar zitten we weer op de 2% :+ :+
Ik hoop serieus op hyper inflatie.. laat die moon maar komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BiY5EL6CcKBJX3aj9y6Twx8Was=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRQJqnNcS9UHkysnO9Gq7oj0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:02
De slowchat neemt inmiddels grillige vormen aan met die huidige koers: https://www.rtvnoord.nl/n...gsplein-in-stad-beschoten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

GLMR houdt zich aardig staande boven de $1. Ik denk dat daar in ieder geval een BTC drop voor onder de 24k nodig is. Maar who knows...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zeker, mijn busd is ready

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:42:
Er is een goede trend ingezet met de rente. Jammer dat spaarders er niets mee opschieten maar de rente op leningen gelijk omhoog schiet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMGwkGC2U-sUuISPj-r4QS8p9ng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iKGgy1W0uDoMZPjndaOUmNLM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
[...]

breakout s00n

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1j7PbBB1LA3IM6K2vcsQeQO8s6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/krPzleakoo4soWgRrucvwUpJ.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Darrell schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:42:
geef het twee jaar en dan zal de huizenmarkt wel even dippen. Ik zie nu al dat huizen in amsterdam 5 weken te koop staan, ipv de 2 weken aan begin dit jaar. Het veranderd nu zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:45
mannowlahn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:47:
[...]

geef het twee jaar en dan zal de huizenmarkt wel even dippen. Ik zie nu al dat huizen in amsterdam 5 weken te koop staan, ipv de 2 weken aan begin dit jaar. Het veranderd nu zeker.
De hypotheek rentes zijn dan ook wel bijzonder hard gestegen. 20 jaar zit al ruim boven de 3% ondertussen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:45
Futures van US beurzen nagenoeg in het groen, zal vandaag vast wel ergens compleet omslaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
sjorremans schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:49:
[...]

De hypotheek rentes zijn dan ook wel bijzonder hard gestegen. 20 jaar zit al ruim boven de 3% ondertussen
yep en dat drukt de max van hypotheken. dat balletje gaat strak steeds harder rollen. Krijgen we straks nog de influx van appartementen op de markt omdat de huur punten drastisch omhoog gaan en dan zullen we het gaan zien. Een grote tering zooi denk ik, maar dat terzijde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:32:
[...]

even naar de chart gekeken, het heeft veel weg van de ASTR chart.

voor de volgende bull-market zie ik wel kansen voor GLMR, ASTR en ACA

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
sjorremans schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:49:
[...]

Ik weet nog dat mijn adviseur mij voor gek verklaarde dat ik de rente voor 30 jaar vast wilde zetten tegen 1,65%. (Was een vrijblijvend gesprek. Ik heb zelf een hypotheek afgesloten.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:55:
[...]

even naar de chart gekeken, het heeft veel weg van de ASTR chart.

voor de volgende bull-market zie ik wel kansen voor GLMR, ASTR en ACA
Ik ook wel maar de Tokenomics van ASTR zijn verschrikkelijk. Maar in een bull zal ASTR ook wel goed meegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
zwembroek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:58:
[...]

Ik weet nog dat mijn adviseur mij voor gek verklaarde dat ik de rente voor 30 jaar vast wilde zetten tegen 1,65%. (Was een vrijblijvend gesprek. Ik heb zelf een hypotheek afgesloten.)
Toevallig :) Hier ook precies 1,65% voor 30 jaar. In hindsight heel erg content mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:59
zwembroek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:58:
[...]

Grappig. Wij hadden in 2008 1 optie. 30 jaar vast voor 6%

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Maar waarom gaan we rekt? Het is vrijdag, geen donderdag..

[ Voor 76% gewijzigd door Pelox op 10-06-2022 12:13 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
[...]

Of het zit al in de prijs. Mooooon

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
PlanR schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:14:
[...]

Of het zit al in de prijs. Mooooon
lol....ras optimist..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hij heeft wat goed te maken he, normaal wilt ie juist bloed in de straten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

Pelox schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:12:
[...]

Grappig. Wij hadden in 2008 1 optie. 30 jaar vast voor 6%
Hier aflossingsvrij en iets minder rente in 2007, oversluiten of volledig aflossen was gewoon alle toekomstige rente voor 30jr betalen als boete, gekke Henkies daar. Mag maar 10% p/j aflossen, nog 2,5 jr en dan klaar met die vuile oplichters.

Eerste auto-invest is gedaan vanmorgen, leuk om te gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

raq schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Hier aflossingsvrij en iets minder rente in 2007, oversluiten of volledig aflossen was gewoon alle toekomstige rente voor 30jr betalen als boete, gekke Henkies daar. Mag maar 10% p/j aflossen, nog 2,5 jr en dan klaar met die vuile oplichters.

Leuk, ben nu ook ff beetje rond aan het klikken met BNB, BTC, ETH. Nog even iets erbij zoeken wat ik nog niet heb op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
"Lease Plan Bank verhoogt de rente-%'s voor 3, 4 en 5 jaar vast met resp. 0,1 0,25 en 0,3%"

Laughs in 10% APY :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Nieuwe launchpad incoming bij Bybit.
'Walken', wordt leuk als die hetzelfde gaat die steppen bij Binance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

raq schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Uiteindelijk is het bij BTC, ETH en BNB gebleven. Grappig bedragje per week er in, en de rest van de centen gaat opzij voor over een tijdje op diverse exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Jammer dat wij als klootjesvolk daar niet bij kunnen. Heb mij jaren geleden heel wat avondjes vermaakt met het meelezen inde BTC-E trollbox :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
@Ngangatar die trendlijn waar ik het vanmorgen over had werd net perfect aangetikt :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wOJnEphuTsgz_KhKhAfLyX-GLM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwL95YFu2YdMOei4NslTFfau.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPHwMfxIzxlWqDszL-KseFts8BY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DJRq6RUZahhIfdTXfw8Ca4I5.png?f=user_large

Voor btc koers dan. Niet de inflatie :+

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 10-06-2022 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dumpje. CPI cijfers bekend zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
8.6%

RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
De vroege opricht van XRP bezit deze wallet en dumped al een lange tijd elke dag miljoenen XRP (3-6miljoen).
In juli/augustus zal zijn wallet leeg zijn. Misschien zal dat zorgen dat XRP weer langzaamaan meer waard zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De rekteroni prijs vandaag gaat naar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pKsghYs79PqrnPtpiLuiTvXAtM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vul06wm3D74KHphFWsPRdLdb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Goeie scheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Vrijdag verrekt dag

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
pvink schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:34:
De vroege opricht van XRP bezit deze wallet en dumped al een lange tijd elke dag miljoenen XRP (3-6miljoen).
In juli/augustus zal zijn wallet leeg zijn. Misschien zal dat zorgen dat XRP weer langzaamaan meer waard zal worden.
Het gaat hier om
https://bithomp.com/explo...djm9BzZmmKrtvhXPnSWByssDv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:01
ik lees 8.3%. Das nog niet zo slecht eigenlijk. BTC zal vast wel weer bouncen zo.

[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 10-06-2022 14:37 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:24:
@Ngangatar die trendlijn waar ik het vanmorgen over had werd net perfect aangetikt :)
[Afbeelding]
Cool, ben benieuwd! Ga het morgen wel zien, nu naar Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:36:
[...]

ik lees 8.3%. Das nog niet zo slecht eigenlijk. BTC zal vast wel weer bouncen zo.
Consensus 8.3 werkelijk 8.6. Kortom, toch weer hoger dan de knappe analisten hadden verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Hersteld alweer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:01
knakworst schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:39:
[...]

Consensus 8.3 werkelijk 8.6. Kortom, toch weer hoger dan de knappe analisten hadden verwacht.
zie et ja. Heeft veel effect he....die QT en rente verhogingen :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dollar strong. Toch nog voordeel van al die dollar stablecoins die staan te staken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Misschien kunnen we allemaal 10$ inleggen en een keer Nancy Pelosi bellen om bij haar op cursus te mogen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:42:
Misschien kunnen we allemaal 10$ inleggen en een keer Nancy Pelosi bellen om bij haar op cursus te mogen.

[Twitter]
Ik sprak haar vorige week, we hebben namelijk samen op school gezeten, en hoorde dat zij juist haar info van het NK topic hier haalt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:45:
[...]

Ik sprak haar vorige week, we hebben namelijk samen op school gezeten, en hoorde dat zij juist haar info van het NK topic hier haalt.
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03 12:53

[Twitter]
Het is blijkbaar haar man die dat doet. Over de lange termijn zou hij wel underperformen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

[Twitter]
Ben jij niet lid van haar paid discord group dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
was dit het al? 🥱

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
US Beurzen moeten nog openen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 20:52

Darrell

Fiat moonboy

Boeit me niks. Vanavond ben ik 10,2 miljoen rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:04:
Boeit me niks. Vanavond ben ik 10,2 miljoen rijker.
10,2 miljoen APENFT? (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
De bifi loopt weer dun door de broek.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
REKT :w :D
Pagina: 1 ... 63 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!