Vitalik ziet persoonlijk meeste toekomst in Zk-Rollup (for what it’s worth).jvel92 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:19:
Inmiddels kan iedereen die recht heeft op de Optimism $OP airdrop claimen op https://app.optimism.io/airdrop/check. Ik verwacht dat iedereen in de huidige markt de token na het claimen meteen dumpt. Voor price chart zie https://www.dextools.io/a...6c334d0d45f804089ce374aaf (Ja, de website is k*t).
Wat is Optimism? Optimism is een Ethereum Layer 2 oplossing gebruikmakend van de Optimistic Rollup technologie. Hierdoor kun je goedkoop en snel transacties doen, terwijl je nog steeds gebruik maakt van de veiligheid die Ethereum biedt.
Net als Optimism maakt ook Arbitrum gebruik van dezelfde technologie. Arbitrum heeft daarentegen nog geen token en airdrop aangekondigd, maar verwachting is dat ze komende maand zullen volgen. Het is daarom interessant om wat ETH naar Arbitrum te bridgen en vervolgens gebruik te maken wat wat Aribtrum protocollen. Aantal interessante protocollen; GMX.io met hun GMX en GLP token (APR gedeeltelijk uitbetaald in ETH), Dopex en JonesDAO.
Naast Arbitrum en Optimism, heb je ook zkSync en Starknet. Deze maken gebruiken van een andere techniek namelijk zero-knowledge rollups. Staat allemaal nog wat meer in de kinderschoenen, maar ook daar zit een airdrop eraan te komen. Ook interessant om jezelf daarvoor te positioneren.
Een aantal guide's voor gratis geld in de toekomst (user heeft veel meer tips, maar gebruik de Twitter zoekfunctie):
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Heb zelf veel interesse in Starknet. Bedrijfje hier achter staat momenteel al gewaardeerd aan 8 miljard (https://techcrunch.com/20...ng-round-in-choppy-market)
[ Voor 4% gewijzigd door forzaracing op 31-05-2022 22:28 ]
Dat had je moeten zien aankomenPlanR schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:35:
Ik neem alles terug betreft ADA, mooie pump! Nu terug naar dollartjes werk. Vervolgens tientjes per keer. Gas erop.
Ohja, BTC ook lekker bezig..!!!
Als we het dan toch over StarkWare en Zk-rollups hebben:forzaracing schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:26:
[...]
Vitalik ziet persoonlijk meeste toekomst in Zk-Rollup (for what it’s worth).
Heb zelf veel interesse in Starknet. Bedrijfje hier achter staat momenteel al gewaardeerd aan 8 miljard (https://techcrunch.com/20...ng-round-in-choppy-market)
https://blog.celer.networ...h-starkex-from-starkware/
Mijn hele werkveld bestaat uit afkortingenPHPResource schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:31:
[...]
Tering hoeveel afkortingen kun je gebruiken in 1 post
Jidb?elektriekert schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:37:
[...]
Mijn hele werkveld bestaat uit afkortingen
Zelfs je username!elektriekert schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:37:
[...]
Geen idee waarom jij dat niet kan, ik wil je best laten zien hoe het werkt maar mag hier van jou geen afbeeldingen posten. D.M.?Taro schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:02:
[...]
Wat bedoel je met een short? Verkopen en lager terugkopen? Of lenen met een onderpand en daarmee een short positie openen? Ik geloof er niets van dat een bot een short opent. Ja, hoog verkopen en lager kopen wel, maar niet dat er een lening wordt aangegaan en daarmee een short positie wordt geopend.
Een "short bot" zal nog steeds de mogelijkheden van een exchange moeten gebruiken. Binance staat dat niet toe voor Nederlanders, dus kan jouw bot ook geen short openen. Of zie ik een optie op Binance over het hoofd?
Edit: Zelfs een 1x short mag ik hier niet openen:
[Afbeelding]
Voor mensen die meer willen weten over hoe zk- en optimistic rollups werken en waarom ze nodig zijn, hier uitgelegd door iemand die sowieso topvideo's heeft over alles wat met crypto te maken heeft (mits je bereid bent iets verder te kijken dan 'number go up, coin good'):jvel92 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:19:
Inmiddels kan iedereen die recht heeft op de Optimism $OP airdrop claimen op https://app.optimism.io/airdrop/check. Ik verwacht dat iedereen in de huidige markt de token na het claimen meteen dumpt. Voor price chart zie https://www.dextools.io/a...6c334d0d45f804089ce374aaf (Ja, de website is k*t).
Wat is Optimism? Optimism is een Ethereum Layer 2 oplossing gebruikmakend van de Optimistic Rollup technologie. Hierdoor kun je goedkoop en snel transacties doen, terwijl je nog steeds gebruik maakt van de veiligheid die Ethereum biedt.
Net als Optimism maakt ook Arbitrum gebruik van dezelfde technologie. Arbitrum heeft daarentegen nog geen token en airdrop aangekondigd, maar verwachting is dat ze komende maand zullen volgen. Het is daarom interessant om wat ETH naar Arbitrum te bridgen en vervolgens gebruik te maken wat wat Aribtrum protocollen. Aantal interessante protocollen; GMX.io met hun GMX en GLP token (APR gedeeltelijk uitbetaald in ETH), Dopex en JonesDAO.
Naast Arbitrum en Optimism, heb je ook zkSync en Starknet. Deze maken gebruiken van een andere techniek namelijk zero-knowledge rollups. Staat allemaal nog wat meer in de kinderschoenen, maar ook daar zit een airdrop eraan te komen. Ook interessant om jezelf daarvoor te positioneren.
Een aantal guide's voor gratis geld in de toekomst (user heeft veel meer tips, maar gebruik de Twitter zoekfunctie):
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bij ons bestaat in de lijst met 3.000~ afkortingen zelfs een afkorting voor the begrip afkorten (TLA - Three Letter Acronyms).elektriekert schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:37:
[...]
Waarom mag je geen afbeeldingen posten? Zo lang er maar geen referralcode in zit.mike123456789 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:00:
[...]
Geen idee waarom jij dat niet kan, ik wil je best laten zien hoe het werkt maar mag hier van jou geen afbeeldingen posten. D.M.?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Haha, ironisch genoeg mijn werkveld in de zorg ookelektriekert schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:37:
[...]
Als dat het bedrijf is dat ik denk dat het is, dan staat er in die lijst ook ABA.Ypuh schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:05:
[...]
Bij ons bestaat in de lijst met 3.000~ afkortingen zelfs een afkorting voor the begrip afkorten (TLA - Three Letter Acronyms).
.
.
...
.
.
Another Bloody Acronym
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bron ?Darrell schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:26:
[...]
Naar verluid is die al tijden zn kontje aan het verkopen onder de brug.
Maar ik heb het geprobeerd, alleen sinds ik afgesloten ben van het water stinkt het hier nogal en blijft iedereen weg
ik kom ook maar niet in de crypto flow, koop orders zijn net niet geraakt dus zit weer 90% in de gewone aandelen, nog steeds met veel plezier aan het traden met Plug, Alfen en KPN
Geen "bullish" uit de lucht gegrepen price targets ? DownvotedJedi_Pimp schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:04:
[...]
Voor mensen die meer willen weten over hoe zk- en optimistic rollups werken en waarom ze nodig zijn, hier uitgelegd door iemand die sowieso topvideo's heeft over alles wat met crypto te maken heeft (mits je bereid bent iets verder te kijken dan 'number go up, coin good'):
[YouTube: ROLLUPS - The Ultimate Ethereum Scaling Strategy? Arbitrum & Optimism Explained]
Maar inderdaad, altijd wel top uitleg video's van deze YouTuber.

Ik ben een weekje weg, probeer hier bij te lezen en begrijp dat hier een nieuwe taal gebruikt word?
De helft van de posts is niet eens leesbaar door alle nieuwe slang (ja, zoek maar op... het bestaat).
Als iemand een Nederlandse samenvatting heeft, graag. Liefst zo kort mogelijk.

BTW Zelf even op onderzoek uit geweest. Portugal als land om te wonen is echt een aanrader. Lekker eten, vriendelijke mensen. Nu nog even afwachten wat ze met die crypto(belasting)regels gaan doen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
DYORMicroWhale schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:31:
Als iemand een Nederlandse samenvatting heeft, graag. Liefst zo kort mogelijk.
Waar in Portugal. Heb ook wel eens gekeken maar huizen zijn ook daar best prijzig.MicroWhale schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:31:
Dus....![]()
![]()
Ik ben een weekje weg, probeer hier bij te lezen en begrijp dat hier een nieuwe taal gebruikt word?
De helft van de posts is niet eens leesbaar door alle nieuwe slang (ja, zoek maar op... het bestaat).
Als iemand een Nederlandse samenvatting heeft, graag. Liefst zo kort mogelijk.![]()
BTW Zelf even op onderzoek uit geweest. Portugal als land om te wonen is echt een aanrader. Lekker eten, vriendelijke mensen. Nu nog even afwachten wat ze met die crypto(belasting)regels gaan doen.
Sorry offtopic
en aans löpt wa vast
Daarna moon uiteraard
==
hoi
Inkomstenbelasting op Malta bedraagt 35%. Voor inkomsten die buiten Malta worden verdiend, wordt geen belasting geheven. Voor mensen met een pensioen is het tarief 15%. Vermogensbelasting over rendement op vermogen op Malta 0%
En wiet is ook gewoon legaal daar
Kak, je hebt me door...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mooi.. groot gedeelte verse BUSD staat 10% te rijpen in de flexible savings op Binance, voor als we naar de 22k zone gaan.Moiety schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:33:
[...]
1 groene weekkaars. Daarna door het putje. Vanaf september weer heel langzaam naar de maan!
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is max 500 toch? Of is het limiet opgehoogdVis schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:55:
[...]
Mooi.. groot gedeelte verse BUSD staat 10% te rijpen in de flexible savings op Binance, voor als we naar de 22k zone gaan.
Tot 2000 dollarPHPResource schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:03:
[...]
Is max 500 toch? Of is het limiet opgehoogd
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Goeie tip! Meteen gestortVis schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:55:
[...]
Mooi.. groot gedeelte verse BUSD staat 10% te rijpen in de flexible savings op Binance, voor als we naar de 22k zone gaan.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dan had je dat beter kunnen plannen! In het jaar waarin een BTC halving valt bijvoorbeeld. :-)roflexx schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:51:
We moeten volgend jaar wel moon gaan. Want ik heb net mijn baas verteld dat ik volgend jaar ontslag neem en voor onbepaalde tijd ga reizen😁
Bij USDT tot 2.000 dollar ook 10% op Binance. Financial Advice: Doe het niet en laat het lekker op BUSD...Vis schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:55:
[...]
Denk je dat busd betrouwbaarder is dan usdt?knakworst schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:22:
[...]
Bij USDT tot 2.000 dollar ook 10% op Binance. Financial Advice: Doe het niet en laat het lekker op BUSD...
Ja. Nooit 100%, maar wel hoger vertrouwen dan USDT. Zie hier hoe BUSD gebacked is. https://paxos.com/busd/Don Guacamole schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:34:
[...]
Denk je dat busd betrouwbaarder is dan usdt?
Van de stablecoins die ik heb, heb ik alles in BUSD en USDC.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 01-06-2022 14:39 ]
-
Spreiding. Heb ook een flufje op NEXO, alleen die 12% behouden is lastig met die alsmaar dalende Nexo.bobsterro schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:39:
Waarom niet 12% op nexo? Zou ik persoonlijk voor usdc gaan, lijkt een veel betere reputatie te hebben.
Ook op youhodler heb ik een fluf USDC, daar krijg je 12% zonder additionele voorwaarden.
Zero.
Ik heb dat gevoel ook altijd, en misschien heeft iedereen het wel die met deze rotzooi bezig isPelox schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:46:
Haha altijd hetzelfde liedje, doe ik niks drukt heel de VS op de sell knop.. probeer ik ze voor te zijn door te verkopen, drukken ze snel op buy..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Of wellicht een sell order op 0.95 USD? Het zal je toch gebeuren zoals met USDTknakworst schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:38:
[...]
Ja. Nooit 100%, maar wel hoger vertrouwen dan USDT. Zie hier hoe BUSD gebacked is. https://paxos.com/busd/
Van de stablecoins die ik heb, heb ik alles in BUSD en USDC.
PS5
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pelox schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:46:
Haha altijd hetzelfde liedje, doe ik niks drukt heel de VS op de sell knop.. probeer ik ze voor te zijn door te verkopen, drukken ze snel op buy..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/D2mWRDtNSx3TjY4IPbTLhZE4.gif?f=user_large)
True, maar een stijging van 300-400 dollar vind ik nog niet noemenswaardigPelox schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:22:
[...]
Afhankelijk van je inleg/verkoop zie je wel of niet een stijging.
Dat ligt er helemaal aan hoe diep je er in zit natuurlijkPHPResource schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:27:
[...]
True, maar een stijging van 300-400 dollar vind ik nog niet noemenswaardig
Op 1ton toch 1000euro.Ray_ schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:28:
[...]
Dat ligt er helemaal aan hoe diep je er in zit natuurlijk
het gaat om deze maar dan met de layout van 6
https://www.binance.com/e...utm_campaign=GlobalSocial
edit gevonden
https://www.binance.com/e...utm_source=BinanceTwitter
[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 01-06-2022 15:42 ]
En met eth voel je het meer meestal.Ray_ schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:28:
[...]
Zero.
Slux schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:38:
Weet iemand hoe je die layout met 6 charts op binance krijgt ? per ongeluk gewist nu heb ik alleen nog een versie met 2
het gaat om deze maar dan met de layout van 6
https://www.binance.com/e...utm_campaign=GlobalSocial
edit gevonden
https://www.binance.com/e...utm_source=BinanceTwitter

Rechtsbovenin tandwieltje, layout: Multiple Charts
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:51:
[Afbeelding]'
Voor het eerst dat Windows 10 dit laat zien, voor mij dan
Meh dan minimaal 10 btc om een koersverschil van 300-400 euro met aftrek van fees leuk te maken...Ray_ schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:28:
[...]
Je kan me veel vertellen, maar dit is echt iedere dag 100% geregisseerd.
[ Voor 65% gewijzigd door Pelox op 01-06-2022 16:39 ]
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zolang ze de botjes dagelijks automatisch laten sellen om 16.30u gaat dat niet lukken nee.sjorremans schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:43:
Jammer, weer die 32K niet weten te slachten
Zero.
Jij durft.PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:54:
Wie doet er mee met een long eth op 1900
prachtig plekje en goede methode uitgezocht om te ontschermen, zit je nog op de SC. Geniet nou van de rust man!
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Kan nou niet zeggen dat hij heel duur is. Stoploss eronder op 1850.
En wat DAI op Bitvavo tegen 6%. Nadeel is dat je nu eigenlijk ook naar EUR/USD koers moet kijken. Dollar zal waarschijnlijk weer goedkoper moeten worden. Hoewel, 12% bij Nexo en dan 5% koersdaling is nog steeds positief.knakworst schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:40:
[...]
Spreiding. Heb ook een flufje op NEXO, alleen die 12% behouden is lastig met die alsmaar dalende Nexo.
Ook op youhodler heb ik een fluf USDC, daar krijg je 12% zonder additionele voorwaarden.
(heb een paar weken geleden zelfs winst genomen op EUR/DAI en EUR/USDC, ongelofelijk eigenlijk)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Een vallend mesje opvangen kan pijn doen.PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:54:
Wie doet er mee met een long eth op 1900
Als je denkt dat de euro gaat aansterken, bij youhodler hebben ze EURS tegen 12 procent, Nexo Eurx tegen maximaal 12 procent.Wiley99 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:10:
[...]
En wat DAI op Bitvavo tegen 6%. Nadeel is dat je nu eigenlijk ook naar EUR/USD koers moet kijken. Dollar zal waarschijnlijk weer goedkoper moeten worden. Hoewel, 12% bij Nexo en dan 5% koersdaling is nog steeds positief.
(heb een paar weken geleden zelfs winst genomen op EUR/DAI en EUR/USDC, ongelofelijk eigenlijk)
Eens. Heb er ook maar een 5% van inzitten nu. Zul je zien dat dat de mooiste procenten worden.
Een klap omlaag gaat vaak gepaard met een tikkie omhoog. 1900 in, 1930 uit.
Zo niet, pech. Next.
Zo is dat! Hier net een leuke short op KSM afgesloten. Entry op 88.05, exit op 80.5. Precies de P&D meegepakt..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ze zijn je direct aan het huntenPlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:04:
[...]
Zero.
Keurig!!BTFD schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:39:
[...]
Zo is dat! Hier net een leuke short op KSM afgesloten. Entry op 88.05, exit op 80.5. Precies de P&D meegepakt..
Hier wacht iedereen op de 22K btc. Prima, ze doen maar. Ik pak elke dip op, met een long omhoog. Stoploss erbij. Weg is pech. Minimale winst, is in profit stellen.
Wachtend totdat de raket omhoog gaat.
Damn, als je dat al die weken hebt gedaan heb je zeker wel een flinke zak geld verdient in de laatste 2 maand?PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:44:
[...]
Keurig!!
Hier wacht iedereen op de 22K btc. Prima, ze doen maar. Ik pak elke dip op, met een long omhoog. Stoploss erbij. Weg is pech. Minimale winst, is in profit stellen.
Wachtend totdat de raket omhoog gaat.
Meer als met hodlen. Met traden een aardig centje verdient jep. Deze trade is bijna op. Jammer.Nopheros schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:46:
[...]
Damn, als je dat al die weken hebt gedaan heb je zeker wel een flinke zak geld verdient in de laatste 2 maand?
Valt me echt nu pas op, dat de trend omlaag is.Pelox schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:09:
Is het al donderdag?
Kon niemand dat me vertellen...
@Taro ??

[ Voor 4% gewijzigd door PlanR op 01-06-2022 18:16 ]
Zit al allemaal in mijn stablecoinpotje ;-)knakworst schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:26:
[...]
Als je denkt dat de euro gaat aansterken, bij youhodler hebben ze EURS tegen 12 procent, Nexo Eurx tegen maximaal 12 procent.
PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:04:
[...]
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Relax, over 10 minuten gaan we weer omhoog.
Zo niet, lees dit dan opnieuw
Dan maar verkopen en lager terugkopen, profit=profit
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat is een compressor s?
Is dat niet zo'n pauperauto, Mercedes ofzo?
Deed met je mee en goh, goede timingVis schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:55:
[...]
Ik begrijp dat we moeten wachten op 22k?roflexx schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:47:
Oh nice ik kan weer gaan kopen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Don't change a winning recipe.PHPResource schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:56:
Ah seems like rekteroni is back on the menu boys
Alweerroflexx schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:47:
Oh nice ik kan weer gaan kopen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!