Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb een bordje droge pasta voor mijn neus staan, verder kom ik helaas ook niet meer. Neemt niet weg dat je nog steeds welkom bent..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb hier nog Ketchup, net zo rood als de candles. Komt goed!!BTFD schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:16:
[...]
Heb een bordje droge pasta voor mijn neus staan, verder kom ik helaas ook niet meer. Neemt niet weg dat je nog steeds welkom bent..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 01-06-2022 19:20 ]
Zero.
Dat gaan we ook, Slowchat #40
Wat maakt het uit? Zit je er zo diep in? Bied juist kansen. Kom maar op.BoerTien schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:23:
[...]
Aan kleuren in de onderbroek bij de gedachte dat 22k dichterbij komt
van 22K naar 69K is een x3. Alts een x6..?? Prima toch.
Ik schep er ook telkens een paar bij.. ooit weer op +20 knal ik er wat uit.ybos schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:32:
Weer eens een vette trade gedaan, paar DOTjes in de stakingpot toegevoegd.
When ATH
Zero.
Ha nee gelukkig niet. Pas recent gestart met dca en daarvoor nog nooit wat in bezit gehad.PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:31:
[...]
Wat maakt het uit? Zit je er zo diep in? Bied juist kansen. Kom maar op.
van 22K naar 69K is een x3. Alts een x6..?? Prima toch.
Vanaf 22K kan er weer lekker worden verdiend
ik ga pas bij de 40+ weer verkopen (is mijn strevenPelox schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:35:
[...]
Ik schep er ook telkens een paar bij.. ooit weer op +20 knal ik er wat uit.

Plan is 40 -> 50% eruit, rest mag de rit uitzitten tot ->
(al heb ik hier berichten gezien dat we de 100+ aan gaan tikken, bij 100 gaat zeker de andere helft er ook uit

[ Voor 26% gewijzigd door ybos op 01-06-2022 19:37 ]
Of we gaan dieper, weet het ook écht niet.BoerTien schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:35:
[...]
Ha nee gelukkig niet. Pas recent gestart met dca en daarvoor nog nooit wat in bezit gehad.
Vanaf 22K kan er weer lekker worden verdiend
Zou te makkelijk zijn. 22K de bodem en bam omhoog.
PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:40:
BTC en ETH stabiliseren, wie durft...??
:strip_exif()/f/image/54nUcUufUIJYCidvhz7UAk2P.gif?f=fotoalbum_large)
Zero.
FVCK! Geen ASTR staking meer op Binance!BTFD schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:16:
Zal het vannacht, op aangeven van @Ngangatar, nogmaals gaan proberen. Per toeval om 03:58u wakker en zodoende op Binance de 30 + 60 dagen GLMR kunnen vullen en de 90 dagen op ASTR, voor de 60 was ik net te laat ivm het hunten op GLMR..
Maar ik zag wel dat dit DE tijd is als je ze kwijt wilt!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
?
Ik zie m er nog wel tussen staan, alleen sold out atm.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/92rSLw9CFGVD8MK7hoLWq9U4.jpg?f=user_large)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zag het ja, die 90D was ineens weg en voor die 60D lijkt geen plek meer voor vrij te komen. Nu al een aantal nachten geprobeerd, maar steeds zonder succes, terwijl alle andere (o.a. GLMR & ACA) wel beschikbaar komen..
Wat dan wel weer vreemd is, is dat auto-staking wel nog geactiveerd blijkt te zijn op de 90D:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vM1taRhKHssuN03hRTL0faA5.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat autostake heb ik ook nog niet goed werkend gezien tbh.BTFD schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:09:
[...]
Zag het ja, die 90D was ineens weg en voor die 60D lijkt geen plek meer voor vrij te komen. Nu al een aantal nachten geprobeerd, maar steeds zonder succes, terwijl alle andere (GLMR & ACA) wel beschikbaar komen..
Wat dan wel weer vreemd is, is dat auto-staking wel nog geactiveerd blijkt te zijn op de 90D:
[Afbeelding]
Hier inmiddels al een paar wat automatisch zijn gegaan, ook netjes een melding van Binance gekregen en je ziet onderstaand teken (auto) bij de assets staan:BurnerT schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:17:
[...]
Dat autostake heb ik ook nog niet goed werkend gezien tbh.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r4KSV60nCJvVhLBsZTpPKZmg.jpg?f=user_large)
* knakworst opent short.PlanR schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:25:
30 houd stand, tot nu toe.
SOLANA NETWORK HALTED 🚨
— Crypto Crib (@Crypto_Crib_) 1 juni 2022
niet de beste papieren de afgelopen weken
Liever een long.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XOcWKQYpYMMc1IQhyd257u1B.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TyQRiMkAk0Dg5B0HcW2CoHsZ.jpg?f=user_large)
Goede ontwikkeling dit. Eerst Terra en nu voor de zoveelste keer problemen bij Solana. Volgende bull alle ogen gericht op het Dotsama ecosysteem.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ETH, DOT, KSM en GLMR is mijn voornaamste inkooplijstje.zwembroek schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:58:
[...]
Goede ontwikkeling dit. Eerst Terra en nu voor de zoveelste keer problemen bij Solana. Volgende bull alle ogen gericht op het Dotsama ecosysteem.
Precies, lekker bbq-en op glimmer-island!zwembroek schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:58:
[...]
Sol is pas 85% kwijt sinds ath, die pak ik nog ff niet op
Hahaha dit is toch echt dramatisch? Is er een andere chain geweest die zo vaak down was? Wat een ellende.
Als dat nodig is maakt t toch geen klap uitDon Guacamole schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:56:
Hoop niet dat we nu toch die MA200 gaan aantikken op 22 k. Schijnt in het verleden wel vaak gebeurd zijn voordat we weer omhoog gingen..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vasthouden die handel en dan door naar nieuwe ATH. Waar moet ik tekenen
Cardanozwembroek schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:58:
[...]
Mogelijk omdat GLMR niet gouw uitverkocht is? Bij CAKE is het altijd een ellende bij mij iig.BTFD schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:21:
[...]
Hier inmiddels al een paar wat automatisch zijn gegaan, ook netjes een melding van Binance gekregen en je ziet onderstaand teken (auto) bij de assets staan:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GfyWb4TcMWOfG8zrm6VxkiC.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
OntkoppelingcooLopke schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 21:19:
Beurzen herstellen zich weer van -3% daarnet, maar BTC blijft op -5%...

Maar euh. Zijn er nog kopers in de zaal???

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 01-06-2022 22:30 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RrTxFzTrTuIQgS3Dq8NUT95z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gE39q6vzkqGU0guny3zmAFbz.jpg?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
10 10 10 !Nopheros schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:33:
Voor iedereen die 'm gemist heeft,
De rode weekly candle.
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En dan scientology ook nog sponsorenRay_ schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:45:
Net naar de bios geweest, maar had beter thuis kunnen blijven. BTC kan veel harder naar beneden dan die Tom Cruise in z'n vliegtuig.

On-topic: 29.4 heeft het gehouden. Lijkt me prima. Moon soon.
Google is your friend...sjorremans schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:48:
Wanneer v-shape recovery?
:strip_exif()/f/image/Be1P2yhIeI4Vmn3F7jOyC8sC.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zkkEXu9ic2Bd6guIriUDzGQg.jpg?f=user_large)
Ready is een groot woord. Anxious zeker! De eerste 40-50 delta refreshes zitten er al wel op en zo heel lang ben ik nog niet wakkerknakworst schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:57:
Wordt wel echt een sloooow chat hier. Zijn jullie al klaar voor donderdag dipdag?
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Don't be late for the party. Fireworks at 15.30.twit schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 08:03:
[...]
Ready is een groot woord. Anxious zeker! De eerste 40-50 delta refreshes zitten er al wel op en zo heel lang ben ik nog niet wakker. Zeer benieuwd naar koersverloop vandaag, zeker rond 16u.
Donderdag dipdag is al ingecalculeerd. En zo niet dan waarschijnlijk een beetje stijgen en om 15.30u weer omlaag.knakworst schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:57:
Wordt wel echt een sloooow chat hier. Zijn jullie al klaar voor donderdag dipdag?
[Afbeelding]
Zero.
reshi schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:00:
We moeten “gewoon” even dippen naar $22.500, dan worden mij Buy orders gehit en daarna met 3 groene weekly candles naar de $150.000.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die dame is met recht bang dat men crypto in gaat vluchten. Niet alleen vanwege inflatie (en banken die steeds meer kosten berekenen) maar ook de mogelijke controle mogelijkheden van een Central Bank issued currency waar ik het hier al veel vaker over gehad heb.Taro schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 22:41:
Misschien al langsgekomen, maar o.a. interessante reactie van Lagarde op de vraag over de enorme balans van de ECB vs de cryptocurrency "bubble".
Sommige mensen denken dat het overdreven is maar kijk deze week naar het nieuws:
Een proefballon waarin men bedenkt dat een pakje peuken best naar E40 kan om het te ontmoedigen.
De volgende bedenkt dat je op soortgelijke manier mensen ook "gezonder" kunt maken.
https://www.rtlnieuws.nl/...imuleren-roken-sigaretten
Voor dit alles is wel een systeem nodig om het af te kunnen dwingen == digitaal geld onder volledige overheidscontrole. Men zal crypto dus verder willen reguleren om enige controle te houden. Kijk ook niet raar op als men het op een dag probeert aan te vallen met de intentie de markt te imploderen. Nu kan het nog falen zonder de wereldeconomie onderuit te halen. Op een dag is dat risico (hopelijk) te groot....
* sh4d0wman zijn glas is meestal half leeg
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Huh? volgens mij kunnen ze al jaren prima de prijzen voor sigaretten verhogen zonder een "systeem om het af te kunnen dwingen".sh4d0wman schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:24:
[...]
Die dame is met recht bang dat men crypto in gaat vluchten. Niet alleen vanwege inflatie (en banken die steeds meer kosten berekenen) maar ook de mogelijke controle mogelijkheden van een Central Bank issued currency waar ik het hier al veel vaker over gehad heb.
Sommige mensen denken dat het overdreven is maar kijk deze week naar het nieuws:
Een proefballon waarin men bedenkt dat een pakje peuken best naar E40 kan om het te ontmoedigen.
De volgende bedenkt dat je op soortgelijke manier mensen ook "gezonder" kunt maken.
https://www.rtlnieuws.nl/...imuleren-roken-sigaretten
Voor dit alles is wel een systeem nodig om het af te kunnen dwingen == digitaal geld onder volledige overheidscontrole. Men zal crypto dus verder willen reguleren om enige controle te houden. Kijk ook niet raar op als men het op een dag probeert aan te vallen met de intentie de markt te imploderen. Nu kan het nog falen zonder de wereldeconomie onderuit te halen. Op een dag is dat risico (hopelijk) te groot....
* sh4d0wman zijn glas is meestal half leeg

Daarnaast vind ik het helemaal geen slecht plan dat lage kwaliteit voedsel duurder wordt dan gezonde, hoge kwaliteit voedsel.
Prima om meer te betalen voor een zak chips, en daarmee de appels betaalbaar te houden
Maar dit alles heeft niets met een digitale EU munt te maken
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 02-06-2022 09:29 ]
Weleens gehoord van 'geld'?sh4d0wman schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:24:
[...]
Voor dit alles is wel een systeem nodig om het af te kunnen dwingen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zelfde met de benzine.
Anyway, vandaag de dag: 1 volle tank brandstof of 1 LTC?
Ik pak de fiets wel.. gezonder voor het milieu en beter voor mijn toekomst
Ach wie houd ik voor de gek
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is nog niet controleerbaar
Tuurlijk komt het aluhoedje weer voor maar we gaan het zien. Ik kan hiet nog genieten van 0.50c bier op een terras (en rook niet) dus ik lig niet wakker van de EU.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
1 ltc haha, denk dat ik eerder dan voor 1 ksm ga, heb een wat grotere tank en ik denk niet dat ltc veel toekomst heeftVis schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:46:
Als het ze echt om gezondheid van de mens ging werden sigaretten wel verboden. Het gaat natuurlijk allemaal om belasting centjes en de tabaksindustrie.
Zelfde met de benzine.
Anyway, vandaag de dag: 1 volle tank brandstof of 1 LTC?
Ik pak de fiets wel.. gezonder voor het milieu en beter voor mijn toekomst
Wat is Kusama?Don Guacamole schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:35:
[...]
1 ltc haha, denk dat ik eerder dan voor 1 ksm ga, heb een wat grotere tank en ik denk niet dat ltc veel toekomst heeft
Kusama wordt ook gezien als het kanarie netwerk van Polkadot. Deze referentie komt van het idee dat kanaries in de koolmijnen de miners tijdig kwamen waarschuwen als er giftige gassen vrijkwamen zodat er niets mis zou lopen in deze mijnen.
Een shitcoin die waarschuwt dat er shit uitbreekt. Sounds legit.
Ja, denk je dat KSM nog leeft onder den menschen? Ik heb het gevoel dat het een beetje aan het sputteren is. Meeste projecten op Kusama zitten ook op Polkadot en krijgen daar veel meer aandacht. Kusama zou simpeler, sneller, wendbaarder en goedkoper moeten zijn, maar het verschil met Polkadot valt niet echt op. Twee omgevingen moeten onderhouden én bekostigen is duur en mocht je een testomgeving wensen is er altijd nog Moonbase AlphaDon Guacamole schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:35:
[...]
1 ltc haha, denk dat ik eerder dan voor 1 ksm ga, heb een wat grotere tank en ik denk niet dat ltc veel toekomst heeft
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 11:13 ]
Waarom Optimism?Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:11:
weer zakje Optimism gekocht, had helaas geen airdrop. ook een zakje Link. en vakantiegeld weer goed besteed
Gewoon in een optimistische bui denk ik
Waarschijnlijk. Maar deze coin staat ook hoog in de hype lijstjes. Vroeg me af wat ik gemist heb
https://block.xyz/2022/btc-report.pdf
Ik volg het blijkbaar allemaal niet zo meer, had nog nooit van de hele coin gehoordGelukszoekr schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:24:
[...]
Waarschijnlijk. Maar deze coin staat ook hoog in de hype lijstjes. Vroeg me af wat ik gemist heb
Ben wel benieuwd waarom je de Optimism token hebt gekocht?Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:11:
weer zakje Optimism gekocht, had helaas geen airdrop. ook een zakje Link. en vakantiegeld weer goed besteed
D'r is letterlijk geen enkele toegevoegde waarde om de Optimism token aan te houden, tenzij je waarde hecht aan Governance van de Optimism chain. Wat overigens ook lachwekkend is, omdat Optimism bag-holders een voorstel hebben gelanceerd om iedereen die de $OP airdrop heeft verkocht uit te sluiten van toekomstige $OP airdrops
Zie: https://gov.optimism.io/t...-for-future-airdrops/2249
Het is gewoon een farm en dump token. Deze Twitter user vatte het goed samen:
I’ll spell it out
— Zach Rynes | CLG (@ChainLinkGod) 1 juni 2022
- Retroactive airdrop based on usage
- Pure governance token
- No value capture mechanism
- Revenue goes to external parties
- Tokenholders vote on how to dilute themselves by funding grants
- Expectation a value capture mechanism will eventually exist
Verwijderd
De marketing voor deze coin deed het me nu investeren, maar deze munt stond al op mijn lijstje om longterm te holden.(tenzij koers weer scheit naar 4$ dan even verkopen en rond 1$ weer kopen) vergeet niet dat optimism al 3 jaar bezig is met bouwen.jvel92 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:29:
[...]
Ben wel benieuwd waarom je de Optimism token hebt gekocht?
Het netwerk dat de betrouwbaarheid heb van ethereum maar dan zonder de fees , dat vind ik heerlijk. Denk echt dat dit ecosysteem nog wel huge kan worden. waar arbitrum toch minder is.
Doe graag mn assets verspreiden en die airdrop vond ik wel prima want heb je goede prijs drop. nu vind ik hem vrij cheap
wat ik wel haat is crypto.com , vind de app fantastisch werken maar het is echt oneerlijk.
kocht voor 1,13 eur de munten, terwijl koers 1,05 eur was, 1,05 eur = 1,13$.
nu bij verkopen geven ze als prijs 1,00 eur aan. dus paar x swappen en je verlies gigantisch.
gelukkig hold ik het, exchange is beter, maar snap gewoon niet waarom ze dit flikken
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 11:54 ]
Die volg ik niet helemaal. Als je het duurder maakt dan controleer je toch per definitie hoe mensen geld uitgeven?sh4d0wman schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:13:
[...]
Dat is nog niet controleerbaarDuurder maken geeft je niet opeens controle over hoe het uitgegeven kan worden. Dat kun je wel prima programmeren in de digitale variant
Als sigaretten 40 euro zijn, dan kan iemand niet zomaar 30 euro ervoor geven ofzo
Overigens snap ik niet waarom sigaretten niet gewoon verboden worden, zo worden sigaretten een klasse-ding. Als je rijk bent mag je roken, als je arm bent niet?
Of bedoel je iets anders? En hoe is dat anders dan bijv bankrekeningen?
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 02-06-2022 11:58 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je haalt hier twee zaken door elkaar. Een succesvol protocol is geen garantie voor een succesvolle token. Het is een waardeloze governance token en tenzij je actief gaat deelnemen aan governance heeft het enkele zin om die token aan te houden. Want hoe creëert de token waarde of zal het waarde behouden? Zeker met het oog op toekomstige $OP airdrops?Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:38:
[...]
De marketing voor deze coin deed het me nu investeren, maar deze munt stond al op mijn lijstje om longterm te holden. vergeet niet dat optimism al 3 jaar bezig is met bouwen.
Waar baseer je die uitspraken op? Als je wat data checkt, zie je dat Arbitrum vele malen groter is dan Optimism. Bron: https://defillama.com/chains/Rollup. Arbitrum heeft nog geen token, en ja ook daar vraag ik me af wat de toegevoegde waarde gaat zijn om de te token te behouden. Behalve dat het gratis geld is voor een airdrop.Het netwerk dat de betrouwbaarheid heb van ethereum maar dan zonder de fees , dat vind ik heerlijk. Denk echt dat dit ecosysteem nog wel huge kan worden. waar arbitrum toch minder is.
Doe graag mn assets verspreiden en die airdrop vond ik wel prima want heb je goede prijs drop. nu vind ik hem vrij cheap
/f/image/OOAgNZuxUcRVRzAtBQZSZGQD.png?f=fotoalbum_large)
Edit: lees nu net je toevoeging over crypto.com. Je gaat dus een governance coin holden, op een exchange. Waardoor je de enige "waarde" die token heeft, niet eens kunt gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 02-06-2022 12:07 ]
Verwijderd
1; waardeloze governance token? het heet niet voor niets optimism, je moet het optimistisch bekijken.
2; ik bedoel met arbitrum dat ik dat netwerk vind tegenvallen. tuurlijk is het nu groter dan optimism.
3: gaat niet holden op crypto.com. was even bag aan het vullen en wil de tokens gaan gebruiken maar ben nog eerst even aan het checken. sowieso kan je nu nog niet verzenden via crypto.com
de toekomstige airdrops, mensen verwachten dat ze paar rondes airdrops met paar k $ gaan geven, maar dat zit er natuurlijk niet in, dat moet ergens van betaald worden en wordt het alleen maar gedumpt.
Ik zie het niet pessimism in maar optimism. en zie het niet als alleen een governance token.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 12:17 ]
Wat zie ik daar precies en waarom staat er niets bij zkSync? Daar gebeurt toch ook al genoeg. (heb Argent wallet bekeken n.a.v. één van jouw eerdere berichten hierover, die zitten ook goed in de marketing).
Heb zelf een beter gevoel bij zk rollups, houd toch wat meer van zekerheid dan van eenvoud.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wat baten kaars en bril...jvel92 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:02:
Je haalt hier twee zaken door elkaar. Een succesvol protocol is geen garantie voor een succesvolle token. Het is een waardeloze governance token en tenzij je actief gaat deelnemen aan governance heeft het enkele zin om die token aan te houden. Want hoe creëert de token waarde of zal het waarde behouden? Zeker met het oog op toekomstige $OP airdrops?
...
Edit: lees nu net je toevoeging over crypto.com. Je gaat dus een governance coin holden, op een exchange. Waardoor je de enige "waarde" die token heeft, niet eens kunt gebruiken.
Het beste argument is toch wel nummer 1Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:16:
@jvel92
1; waardeloze governance token? het heet niet voor niets optimism, je moet het optimistisch bekijken.
2; ik bedoel met arbitrum dat ik dat netwerk vind tegenvallen. tuurlijk is het nu groter dan optimism.
3: gaat niet holden op crypto.com. was even bag aan het vullen en wil de tokens gaan gebruiken maar ben nog eerst even aan het checken. sowieso kan je nu nog niet verzenden via crypto.com
de toekomstige airdrops, mensen verwachten dat ze paar rondes airdrops met paar k $ gaan geven, maar dat zit er natuurlijk niet in, dat moet ergens van betaald worden en wordt het alleen maar gedumpt.
Ik zie het niet pessimism in maar optimism. en zie het niet als alleen een governance token.

Op ZkSync gebeurt nog vrij weinig. Pas met de lancering van ZkSync 2.0 (EVM-compatible) zal dat toe gaan nemen. Overigens kijk ik liever op https://l2beat.com/.Wiley99 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:19:
[...]
Wat zie ik daar precies en waarom staat er niets bij zkSync? Daar gebeurt toch ook al genoeg. (heb Argent wallet bekeken n.a.v. één van jouw eerdere berichten hierover, die zitten ook goed in de marketing).
Heb zelf een beter gevoel bij zk rollups, houd toch wat meer van zekerheid dan van eenvoud.
Maar dat is wel letterlijk wat het is. $OP heeft geen enkele utility anders dan governance.Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:16:
@jvel92
in theorie kunnen ze dit doen om waarde voor de token te creëren:jvel92 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:02:
[...]
Je haalt hier twee zaken door elkaar. Een succesvol protocol is geen garantie voor een succesvolle token. Het is een waardeloze governance token en tenzij je actief gaat deelnemen aan governance heeft het enkele zin om die token aan te houden. Want hoe creëert de token waarde of zal het waarde behouden? Zeker met het oog op toekomstige $OP airdrops?
rollups have a simple business model: they sell blockspace on L2 & buy blockspace on L1
— lito (@litocoen) 1 juni 2022
they can charge a small spread and make a ton of money which can potentially get distributed to $OP holders
Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren, aangezien ze vrij duidelijk hebben aangegeven dat het enkel een governance token is.
Verwijderd
Gewoon kopen joh, en dikke hodl. Wat weten ze er hier nou vanVerwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:55:
Waarom denken jullie zo slecht over een governance token? zijn genoeg governance tokens die behoorlijk in waarde zijn gestegen.
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Ja zolang ze niet in een ferrari rijden door een utility token die x100 ging, snap ik niet waarom je zo skeptisch moet zijn. en bij een governance token kan je wel pessimistisch denken, maar bij deze coin is dat vloeken in de kerk vanwege de naam:), iedereen heb toch wel een funny bag?Skrunsies schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:57:
[...]
Gewoon kopen joh, en dikke hodl. Wat weten ze er hier nou van
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 12:59 ]
Welnee, mijn tokens zijn allemaal dikke tech enzo.
Zal snel eens kijken bij mijn peermoon coin
UberLurker Departement #GG.
Duurder is niet direct controle, je moet alleen kiezen hoe je het uitgeeft. Dus roken in plaats van de maandelijkse huur betalen (niet mijn keuzeanandus schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:57:
[...]
Die volg ik niet helemaal. Als je het duurder maakt dan controleer je toch per definitie hoe mensen geld uitgeven?
Als sigaretten 40 euro zijn, dan kan iemand niet zomaar 30 euro ervoor geven ofzo
Overigens snap ik niet waarom sigaretten niet gewoon verboden worden, zo worden sigaretten een klasse-ding. Als je rijk bent mag je roken, als je arm bent niet?
Of bedoel je iets anders? En hoe is dat anders dan bijv bankrekeningen?
offtopic:
Kijk naar drugs en je ziet dat verbieden weinig zin heeft. Wel een leuke bijverdienste als je wat risico durft te lopen.
/offtopic
Met digitale munten/contracten zou je in theorie af kunnen dwingen hoe men het besteed (als cash en crypto verboden worden):
Salaris wordt uitbetaald.
X hoeveelheid kun je besteden aan verzekeringen, Y aan fastfood en Z aan sparen.
X Y en Z kunnen niet onderling gebruikt worden. Dus je kunt niet met geld voor je verzekering fastfood gaan kopen.
Zo'n systeem zal er niet vandaag op morgen zijn maar is een toekomstvisie waar ik weinig trek in heb.
Richh schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:48:
Nog even 1x een lage resistance lijn aantikken en weer omhoog jongens!
Ach wie houd ik voor de gek
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dBVkWgkCUhG5kD8MkglRn7wo.jpg?f=user_large)
Net als hoe Forum voor Democratie wel voor democratie moet zijn, zo heten ze immers!elektriekert schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:40:
[...]
Het beste argument is toch wel nummer 1
Of The Democratic People's Republic of Korea

[ Voor 9% gewijzigd door LarryD op 02-06-2022 13:36 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
hahah sorry, heb nu aangepast, ja ik heb zelf geen usdt hoor , was gewoon voor de chart. USDC is mn favoriet
Ik ben alles behalve een bitcoin-maxi, maar om de maxis een token onder de riem te steken:Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:56:
[...]
hahah sorry, heb nu aangepast, ja ik heb zelf geen usdt hoor , was gewoon voor de chart. USDC is mn favoriet
"Met gore fiat kunnen we niks, sats moeten we hebben!"
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!