[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.786 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
Waarom zo graag verkopen? Om die paar procentjes te pakken? Als je dat jaren doet, dan ben je er flink druk mee. Je zal soms winnen, en soms verliezen. En zo heb je over een paar jaar waarschijnlijk een paar procenten winst.

Je kan het ook gewoon laten staan, Bitcoin gaat op de lange termijn gewoon omhoog. Minder risico, waarschijnlijk meer winst, en je hoeft er niks voor te doen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:59:
Je kan het ook gewoon laten staan, Bitcoin gaat op de lange termijn gewoon omhoog. Minder risico, waarschijnlijk meer winst, en je hoeft er niks voor te doen
Je laat het wel een beetje overkomen alsof het een zekerheid is. Er zijn genoeg mensen (zeker nu) die het tegenovergestelde denken en er net zo zelfverzekerd in staan als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:10
Ray_ schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:09:
[...]

Je laat het wel een beetje overkomen alsof het een zekerheid is. Er zijn genoeg mensen (zeker nu) die het tegenovergestelde denken en er net zo zelfverzekerd in staan als jij.
Voor mij voelt het ook echt als een zekerheid, maar goed dat is natuurlijk een gevoel en kan nooit gegarandeerd worden. Al zijn er voor mij veel punten die dat toch wel onderstrepen.

- 21M only (Halvings!)
- BTC draait gewoon door, altijd, zonder 1 of andere dorpsgek (Vitalik, Charles, Kwon) aan het hoofd.
- Landen die BTC omarmen/legal tender
- Miljarden tocos die investeren
- Banken die langzaam BTC gaan aanbieden
- etc.

O-)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik snap wel dat mensen denken aan verkopen als dit een relief rally is naar zeg 38/40k met uitschieter. Zeker als hierna nog een finale capitulatie volgt terug naar 28k of lager. Maargoed eerst maar zien. Het is sinds de dip naar 25/26k dat de koers boven de range 26-31k zit. Eerst maar die succesvolle retest als het een rally omhoog gaat zijn. Voor hetzelfde geld flikkeren we gewoon weer terug in het zijwaartse kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:23
BTC is wat dat betreft bijna een stablecoin aan het worden. Die hodl ik wel. Al die shitcoins gaan voor een paar maanden de deur uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:09:
[...]

Nee, ook ik heb geen glazen bol. En er zijn 2 dingen die een gevaar kunnen vormen:

De ontwikkeling van een kwantumcomputer die Bitcoin zal breken. Al is de verwachting dat dit nog wel wat jaren zal duren. Daarnaast zijn er ook al theorieën voor upgrades die Bitcoin hier tegen zouden beschermen.

Een wereldwijde ban op Bitcoin. Dit zal Bitcoin niet direct raken, echter door zo'n verbod zal het gebruik, en hiermee de waarde aanzienlijk dalen. Maarja, wanneer is de wereld het ergens eens over geweest? Waar het ene land iets verbied, ziet een ander land mogelijkheden.

Los van deze 2 gevaren is het een kwestie van tijd dat Bitcoin $100k waard zal zijn. Al is het alleen al doordat de dollar (en euro's) structureel waarde zullen blijven verliezen.

Bitcoin dan hè. Crypto is een mijnenveld. De overgrote meerderheid van de coins zal opkomen, en weer instorten gebaseerd op relatief kortstondige hypes.

Just my 2 sats. Geen financieel maar crypto advies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
Hoop je ;)

Voor hetzelfde geld staat het over een paar jaar even hoog (of lager). En dan vind je het jammer dat je niet door de jaren heen die procentjes had getrokken of misschien zelfs het geld op een spaarrekening had gezet, dan had het geld tenminste nog voor je gewerkt :)

Of erger nog: De bitcoinmarkt is foetsie en je geld ook.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anandus schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:29:
[...]

Hoop je ;)

Voor hetzelfde geld staat het over een paar jaar even hoog (of lager). En dan vind je het jammer dat je niet door de jaren heen die procentjes had getrokken of misschien zelfs het geld op een spaarrekening had gezet, dan had het geld tenminste nog voor je gewerkt :)
Ik heb geduld. Ik weet onderhand wat het is om jaren te wachten. Persoonlijk voel ik mij prettiger bij het gevoel dat ik Bitcoin heb, dan die procentjes die ik zou krijgen op een spaarrekening. Ik snap dat dat voor de meeste niet het geval is. Want "het is zo'n hoog risico" hoor je overal. Ik kijk graag kritisch naar zaken. Wat Bitcoin betreft klopt het voor mij. Het risico is niet zo hoog, en daar tegenover staat een potentieel hoge reward. Ik ben wat dit betreft net zo geïndoctrineerd als @anti elppa of @Richh. Of we hebben een enorme plaat voor onze kop. Of we zijn onze tijd vooruit :P
Of erger nog: De markt is foetsie en je geld ook.
In welk scenario gaat dit gebeuren dan? Los van de voorbeelden die ik hierboven al benoemde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:05
My 2 cents:
Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:40:
[...]

Persoonlijk voel ik mij prettiger bij het gevoel dat ik meer Bitcoin heb, op de weg naar boven
:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Welkom bij de wekelijkse bitcoin maxi meeting!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
StevenzeN schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:58:
Welkom bij de wekelijkse bitcoin maxi meeting!
Maar ik ben nog niet zover dat ik het logo als avatar gebruik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:59:
[...]

Nee, jij roept het gewoon een paar keer per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
StevenzeN schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:00:
[...]

Nee, jij roept het gewoon een paar keer per dag.
Ik heb laatst ETH gekocht. Mooi muntje dacht ik.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bm313zoao7291.jpg

Zal je net zien dat vlak na m'n aankoop er een fout plaatsvind op de beacon chain. Da's pecht. sats weg ;w
https://cointelegraph.com...ock-reorg-what-s-going-on

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 31-05-2022 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
anandus schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:29:
[...]

Hoop je ;)

Of erger nog: De bitcoinmarkt is foetsie en je geld ook.
Voor hetzelfde geld zetten die dubbele inflatiecijfers die je nu ziet door, ondanks dat het op je spaarrekening nog steeds niks oplevert.
Voor hetzelfde geld gaat de Euro failliet en is die markt 'foetsie', op zo'n moment falen constructies zoals het depositogarantiestelsel natuurlijk ook.

Ik acht oprecht beide scenario's, hoewel allen zeer onwaarschijnlijk, waarschijnlijker dan dat 'de bitcoinmarkt foetsie (=weg) is' :P tuurlijk kan er nog zo 90% vanaf, maar naar 0 vind ik zeer onwaarschijnlijk.

Het sleutelwoord is 'spreiden', tezamen met 'niet meer geld investeren dan je kan missen'. Je kan het volgens mij het beste maar gewoon uitgeven aan spulletjes die je toch wil kopen en je op termijn geld besparen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Mijn FTX app heeft ook een update gehad. Door tips uit dit topic gelukkig mijn pf weer terug kunnen vinden. Is er inmiddels al een manier om alle data te exporteren? Behalve dat de app sinds een tijd rete-traag is zou ik graag de boel veilig willen stellen voordat er weer een fantastische update komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
[...]

Kwestie van tijd ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:42

jesperber

(y)

Kiek ADA gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:40:
[...]

Ik heb geduld. Ik weet onderhand wat het is om jaren te wachten. Persoonlijk voel ik mij prettiger bij het gevoel dat ik Bitcoin heb, dan die procentjes die ik zou krijgen op een spaarrekening. Ik snap dat dat voor de meeste niet het geval is. Want "het is zo'n hoog risico" hoor je overal. Ik kijk graag kritisch naar zaken. Wat Bitcoin betreft klopt het voor mij. Het risico is niet zo hoog, en daar tegenover staat een potentieel hoge reward. Ik ben wat dit betreft net zo geïndoctrineerd als @anti elppa of @Richh. Of we hebben een enorme plaat voor onze kop. Of we zijn onze tijd vooruit :P

[...]
In welk scenario gaat dit gebeuren dan? Los van de voorbeelden die ik hierboven al benoemde?
Ik heb zelf ook meer vertrouwen in Bitcoin dan het fiat systeem zoals het nu is.. en nog veel meer vertrouwen in Bitcoin dan de digitale euro die er gaat komen vroeg of laat..

Ik heb denk ik dan ook maar iets van 20% fiat achter de hand, waarvan het grootste deel zakelijk is. De rest zit in Crypto en in 2 ETF's
Er is dus geld achter de hand, wanneer dit direct nodig is.. maar dat ik meer dan 10K aan spaargeld op de prive rekening heb staan? Denk het niet :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@jvel92 mede dankzij jouw tips volg ik nu al een tijdje een aantal prominente ETH Twitter handles zoals Tetranode. Doorgaans veel goede informatie, maar ook hier en daar een tweets waar ik helemaal niets mee kan. Zoals:

[Twitter: https://twitter.com/Tetranode/status/1530949158177189888?t=hxFI9Qfwu781gYTl1VZyPw&s=19]

Wat is hier nu precies het doel van, of begrijp ik het niet? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:51
[...]

Mooi teken dat we echt in de bear zitten en voorlopig blijven >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:57
Moiety schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:23:
BTC is wat dat betreft bijna een stablecoin aan het worden. Die hodl ik wel. Al die shitcoins gaan voor een paar maanden de deur uit.
Dan wel een stable coin die van $3k naar $69k naar $28k naar $32k gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wen CRO moen :?

Mijn ‘dikke’ stack komt met een uurtje uit Jerry’s zwembad.

Omzetten naar BUSD en ordertje zetten op $27500. Waarom daar? Omdat als hij geraakt is ik een dikke vette trader ben ( en er niks van snap en dan ook mijn eerste stukje BTC heb. Ik ben helemaal overtuigd door @Gelukszoekr *O* )

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Coencordia schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:02:
[...]

Lekker voorsorteren op de Vasil Hard Fork in de komende maand.

Van mij mag het verder stijgen, ik heb gekocht op een euro -O-
Komende maand,.... als ik flink doorwerk. Heb al heel wat requests gekregen om (naar goede gewoonte) alles met een jaar of 2 te delayen

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

knakworst

Get more sats!

Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:37:
[...]

Komende maand,.... als ik flink doorwerk. Heb al heel wat requests gekregen om (naar goede gewoonte) alles met een jaar of 2 te delayen
De Justin tactiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcytcuD_wAgN7Uk8J3esP4S07pI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/senGxDPmdCcUScqkVZyXECuU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
[...]

Waarom zo graag verkopen? Om die paar procentjes te pakken? Als je dat jaren doet, dan ben je er flink druk mee. Je zal soms winnen, en soms verliezen. En zo heb je over een paar jaar waarschijnlijk een paar procenten winst.

Ik doe dit alleen met mn trade pot en alts. Wat zo’n 10procent is. De rest hold ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Doet me altijd denken aan...

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Wtf, m'n hele Blockfolio/FTX gebeuren is ineens leeg na de laatste update? :')

Of mis ik iets? Ik had geen account, gewoon m'n assets gelist.

/edit
oh het staat onder 'more' en dan 'track' :') Pfff

[ Voor 17% gewijzigd door LarryD op 31-05-2022 11:16 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9H5KHYTPiPoiz8cAgI1t7ixsSY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t6vhtCCHvAJuHJAFcTtBDRlQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04

Darrell

Fiat moonboy

Wat een noobs joh al die FTX gebruikers in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAM3
  • Laatst online: 16-12-2024
LarryD schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:15:
Wtf, m'n hele Blockfolio/FTX gebeuren is ineens leeg na de laatste update? :')

Of mis ik iets? Ik had geen account, gewoon m'n assets gelist.

/edit
oh het staat onder 'more' en dan 'track' :') Pfff
Lol, ik heb FTX verwijderd omdat bij mij ook alles weg was... (had ook geen account).

Gebruik nu Bitworth, ook wel een chille overzichtelijke app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:10
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:19:
@jvel92 mede dankzij jouw tips volg ik nu al een tijdje een aantal prominente ETH Twitter handles zoals Tetranode. Doorgaans veel goede informatie, maar ook hier en daar een tweets waar ik helemaal niets mee kan. Zoals:

[Embed]

Wat is hier nu precies het doel van, of begrijp ik het niet? :P
Zoals ik het lees is het vooral bedoelt richting de zogeheten “reply-guys” die beweren dat ie REKT is, waar hij er meer dan genoeg van heeft onder zijn tweets :P Gewoon aan het shit posten dus.

Velen snappen niets van het concept risico management. Dat als een investering van je naad 0 gaat, dat het beperkte invloed heeft op je netto waarde. Zie je ook veel bij traders op crypto Twitter, als een short verkeerd gaat zie je ook de comments binnenstromen van REKT ha-ha. Alsof je je hele netto waarde hebt ingezet op 1 trade.

In het geval van Tetra is 1% van zijn netto waarde investeren in een protocol, altijd nog meer dan volledige netto waarde van velen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:07
Lol ja, ftx scare, de nieuwe "hoe krijg ik euries op Binance"

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@jvel92 Ik snap die hele urge van mensen ook niet om alle trades maar op Twitter te klappen. Fuck die shit. Lekker voor jezelf houden. Ook al die meninkjes van mensen op Twitter over de koers. 9 van de10 dingen die je daar leest is allemaal BS. Als je ook maar een beetje weet wat je aan het doen bent lach je je dood om de dingen die er allemaal in cryptoland voorbij komen :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +27 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:27:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D2jfU04gvbUplNcUgD-qYbZOAvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7F2ITvhCKiuKpnGt0FsJuNf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Erm... Hoe kom jij aan privé foto's van @Skrunsies en mijzelf?

Nog bedankt voor de hulp Skruns! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 31-05-2022 11:44 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
DAMAGE schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:34:
@jvel92 Ik snap die hele urge van mensen ook niet om alle trades maar op Twitter te klappen. Fuck die shit. Lekker voor jezelf houden. Ook al die meninkjes van mensen op Twitter over de koers. 9 van de10 dingen die je daar leest is allemaal BS. Als je ook maar een beetje weet wat je aan het doen bent lach je je dood om de dingen die er allemaal in cryptoland voorbij komen :')
Tjah, voor traders met veel followers is het delen van je ref-link naar een Exchange een meer dan prima verdienmodel. Hoe meer je je gedachten over de markt deelt, hoe meer volgers etc.

Daarnaast zijn al je transacties op de blockchain gewoon openbaar. Als je iemand zijn wallet weet kun je dat gewoon monitoren.

En tjah al die meningen heb je hier ook. Is aan jezelf wat je ermee doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Darrell schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:27:
Tja kijk eens in de zoveel tijd in die app en dan verstoppen ze wat vroeger het hoofdscherm was ineens drie clicks diep :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18
wtf did i just watch 8)7
En waarom heb ik het idee dat dit op pornhub zou moeten staan ipv Youtube :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:57:
[...]

wtf did i just watch 8)7
En waarom heb ik het idee dat dit op pornhub zou moeten staan ipv Youtube :D
Dat je er uberhaupt op geklikt hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:27

raq

Allemaal lesdyctisch dyslectisch worden?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00
Alle berichten over geen alts meer kopen want die gaan nog -95% verdwijnen ook snel als het weer even omhoog gaat. Bijzonder hoe dat werkt terwijl er eigenlijk niets veranderd is.

[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 31-05-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18
Ngangatar schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:59:
[...]

Dat je er uberhaupt op geklikt hebt :).
I'm a simple man. I see a video, i click it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:44:
[...]

Erm... Hoe kom jij aan privé foto's van @Skrunsies en mijzelf?

Nog bedankt voor de hulp Skruns! _/-\o_
No problem maat!

Zijn wel oude foto’s, nog uit de tijd dat ik haar ( op mijn hoofd ) had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
jvel92 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:28:

Velen snappen niets van het concept risico management. Dat als een investering van je naad 0 gaat, dat het beperkte invloed heeft op je netto waarde. Zie je ook veel bij traders op crypto Twitter, als een short verkeerd gaat zie je ook de comments binnenstromen van REKT ha-ha. Alsof je je hele netto waarde hebt ingezet op 1 trade.
Helemaal eens!
In het geval van Tetra is 1% van zijn netto waarde investeren in een protocol, altijd nog meer dan volledige netto waarde van velen.
Komt wel een beetje douchy over :P Maar ik begrijp dus dat hij vooral de haters een hak probeert te zetten.

---

Na RSR is ook mijn NEAR trade gefrontrunned op ~2% drie dagen geleden _O-

Toch wel in de top 5 van alts die ik wil accumuleren.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Helemaal eens!

[...]

Komt wel een beetje douchy over :P Maar ik begrijp dus dat hij vooral de haters een hak probeert te zetten.

---

Na RSR is ook mijn NEAR trade gefrontrunned op ~2% drie dagen geleden _O-

Toch wel in de top 5 van alts die ik wil accumuleren.
Ik ben blij dat ik de RSR die ik had er ooit op zo'n 10 cent heb uitgegooid.. als je dan kijkt waar de prijs op heeft gestaan de afgelopen weken, is dat 1 van de weinig goede besluiten die ik heb genomen gedurende mijn crypto carriere :9

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ada! Lol!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:38
Allemaal weer lekker in de Luna 2.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Lijkt wel een beetje op een mini alt season :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nopheros schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:41:
Alle berichten over geen alts meer kopen want die gaan nog -95% verdwijnen ook snel als het weer even omhoog gaat. Bijzonder hoe dat werkt terwijl er eigenlijk niets veranderd is.
Ik kan muhhhh GLMR niet vast zetttuuh. Yep, mini bull. De sfeer is hier ook opeens weer veel beter :+

Welke Bruna nemen we deze keer? Die bij mij in de buurt heeft een winkelverbod gegeven. Men was niet zo van de Bitcoin en het juinen.... :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
sh4d0wman schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:51:
[...]

Ik kan muhhhh GLMR niet vast zetttuuh. Yep, mini bull. De sfeer is hier ook opeens weer veel beter :+
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
sjorremans schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:38:
BTC.D houdt zich nog aardig kranig. Even hypothetiseren (wat een mooi woord!): als BTC gaat doorpumpen richting de 40k maar alts knallen er overheen waardoor BTC.D daalt, dan is het wel weer even gedaan en krijgen we een behoorlijke correctie. Althans, dat is mijn dubieuze speculatie. Ome Ben is er van overtuigd dat BTC kan blijven stijgen terwijl de BTC.D ook stand houdt, alleen heeft hij op dit punt de laatste helft van 2021 geen gelijk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:53:
[...]

BTC.D houdt zich nog aardig kranig. Even hypothetiseren (wat een mooi woord!): als BTC gaat doorpumpen richting de 40k maar alts knallen er overheen waardoor BTC.D daalt, dan is het wel weer even gedaan en krijgen we een behoorlijke correctie. Althans, dat is mijn dubieuze speculatie. Ome Ben is er van overtuigd dat BTC kan blijven stijgen terwijl de BTC.D ook stand houdt, alleen heeft hij op dit punt de laatste helft van 2021 geen gelijk gehad.
Als die fijne yanks maar van de sell knop af blijven gaan we mooi door :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
[...]

Ik weet, het klinkt idioot, maar afgelopen nacht was er weer volop keus! Dus zelf weer een lading in de 60D gestopt. Andere optie: stuur ze maar naar mij, dan zet ik ze wel vast voor je! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3xf47cuVFqHAW7t6hxV4NZ6Ks4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3aj0auBLi6IarYWU46CoZMG2.jpg?f=user_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:00
alki schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:36:
Allemaal weer lekker in de Luna 2.0 :D
Ja, en waarom?? Ik snap niet dat hier vol ingekocht wordt. Alsof het nu opeens een goed project is waar we lekker in gaan investeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Alts zie je over het algemeen goed presteren na een jump van BTC. Zie onderstaande chart. Een sterk stijgende BTC hoeft niet te betekenen dat de ALTS net zo hard stijgen. Kijk maar eens naar de chart van afgelopen September, BTC stijgt sterk en de dominance stijgt mee. Niet pijnlijk als je veel ALTS in je portifolio heb, slecht als je voor sats spaart. Na het bereiken van de piek zie je de dominance gestaag afnemen.

Als je dit afzet tegen de laatste weken van Juli dan stijgt BTC en daalt de dominance.

Kortom een stijgende BTC prijs en een hoeveelheid ALTS kan ook nadelig werken als je sats spaart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4LWsdXni5AI1rRmfdzCmMx48e0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CHJcXd14qm5Q9X796hxKZxp9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Don Guacamole schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:25:
[...]

Ja, en waarom?? Ik snap niet dat hier vol ingekocht wordt. Alsof het nu opeens een goed project is waar we lekker in gaan investeren?
Als je ziet wat men allemaal op poten heeft kunnen zetten om Luna te proberen redden dan heb ik alle geloof dat ze ook wat kunnen opzetten om de prijs van Luna 2.0 te manipuleren - net zolang hoog houden tot vertrouwen terug is hersteld om dan op sell knop te duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

En toen ging de wekker in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Hier? Heb ik iets gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

There's no such thing as bad publicity(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
amerika zegt no. heavy battle

first we pump than we dump.....

[ Voor 37% gewijzigd door BoerTien op 31-05-2022 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

"Het zal nu vast goed gaa.. oh wacht"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZS0x5_HSzAIYLPD5-aHvZfEGxAk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IdiAebIqYn302Dm5xr5EIBFO.png?f=user_large

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:38
sjorremans schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:38:
Ik mis het Meme coins seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
32K afgeketst tot nu toe, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
Haha het blijft lachen met deze markt he. Zijn die bots op tijd ingesteld?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Lekkere reject wel op die 32K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
Beetje jammer dat de 32K test en de opening van de Amerikaanse beurzen gelijk viel..
SPX (S&P 500) opende bijv in het rood en BTC volgt braafjes :/

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 31-05-2022 15:46 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Vis schreef op maandag 30 mei 2022 @ 23:34:
[...]

Morgen vóór 15:30 uur CET, als de Yanks weer naar kantoor komen...
Goed advies . K* amerikanen :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hup. Pomp die boomercoin nou eens door naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:23:
Hup. Pomp die boomercoin nou eens door naar de maan.
Wil @Slux niet nog een laatste flufje onder de 32k dca-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:24:
[...]

Wil @Slux niet nog een laatste flufje onder de 32k dca-en?
Naar verluid is die al tijden zn kontje aan het verkopen onder de brug. Zou dus nu wel weer wat middelen tot zn beschikking moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Nou hup, sloop die 32K ff! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
DutchCrownNL schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:44:
Beetje jammer dat de 32K test en de opening van de Amerikaanse beurzen gelijk viel..
SPX (S&P 500) opende bijv in het rood en BTC volgt braafjes :/
Wen decoupling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Wanneer een coin 60% op een dag doet en de prijs nog steeds lager is dan je aankoopprijs haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVISdL8zxw0eOln5egEcs2ZD9YQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AWuInmiiR7Q8JwSbraPwBTMR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:15
roflexx schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:15:
Wanneer een coin 60% op een dag doet en de prijs nog steeds lager is dan je aankoopprijs haha.
Geen DCA naar beneden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
U vraagt de whales draaien.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
keanu_ schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:30:
[...]

Geen DCA naar beneden gedaan?
Bij die toevallig niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slux is wakker

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/otf7DHrS5A96Hc7LI7BhdOxFUAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YXV8SpomwaZ5tTtpStt7YW5B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Doei 32k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Al 2 rode weken goed gemaakt, nog 7 te gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
Hij heeft toch nog de nodige moeite met 32.3-32.4

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:41
@DutchCrownNL Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ds25RhCfhiuBEjnV-tfBP0LvUGc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0FFBQcWf81MIJ2yqY7xOkrYB.jpg?f=user_large
Zal wel voor korte tijd zijn.👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ik kijk vanavond geen koersen meer.
Hou wel dit topic in de gaten ivm mogelijke babes. Meer van dit graag. 👍🏻👊🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:01

filthy rich

löp wa los

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
BTFD schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:16:
Al 2 rode weken goed gemaakt, nog 7 te gaan.. :)
Week is nog niet voorbij he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Ik neem alles terug betreft ADA, mooie pump! Nu terug naar dollartjes werk. Vervolgens tientjes per keer. Gas erop.

Ohja, BTC ook lekker bezig..!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
En ksm ook lekker bezig!
Wat is dit toch heerlijk.
Het is dat het niet mag anders zou je meer dca-en. Maar dan is het geen dca meer 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Even op de strun voor een nieuwe schuurmachine….

Signs!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cF-AO5BpyXvGhz2OJ1nbZcJcYu0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TA1RPM5NFgEZNZ9hjTRy3AjN.jpg?f=fotoalbum_large

Dat zeg ik Gamma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VCHpMbM/BTC.png'

Voor het eerst dat Windows 10 dit laat zien, voor mij dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:26:
[...]

Naar verluid is die al tijden zn kontje aan het verkopen onder de brug. Zou dus nu wel weer wat middelen tot zn beschikking moeten hebben.
Stuk lucratiever dan UST staken op Anchor inderdaad.

https://www.ad.nl/show/fe...dit-heb-bereikt~ab6c13f9/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:51:
Even op de strun voor een nieuwe schuurmachine….

Signs!

[Afbeelding]

Dat zeg ik Gamma :P
Boormachine is toch echt handiger in een bullmarket, waar we blijkbaar sinds vandaag weer volledig in zitten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grct-dhgMwLzYF6F8cf_Zv2ryqk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/guj0Ami42xOIV5EPmZEE4p4e.jpg?f=fotoalbum_large
Botje bij kucoin doet het wel aardig. Heb er 2 weken geleden mijn glimmertjes ingezet in de hoop er meer van te maken of anders (meer) btc. (Dit omdat de slots bij Binance zo lastig te vinden waren)

[ Voor 5% gewijzigd door DaWayne op 31-05-2022 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke vinger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwQeYLRZatdgR5TYB2p8UPW466s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Njz441Wlh6gNMOTR9ZXbcz5o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:42
PlanR schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:35:
Ik neem alles terug betreft ADA, mooie pump! Nu terug naar dollartjes werk. Vervolgens tientjes per keer. Gas erop.
8)7

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Anders is die hele nosso even weg-geairbrushed :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Inmiddels kan iedereen die recht heeft op de Optimism $OP airdrop claimen op https://app.optimism.io/airdrop/check. Ik verwacht dat iedereen in de huidige markt de token na het claimen meteen dumpt. Voor price chart zie https://www.dextools.io/a...6c334d0d45f804089ce374aaf (Ja, de website is k*t).

Wat is Optimism? Optimism is een Ethereum Layer 2 oplossing gebruikmakend van de Optimistic Rollup technologie. Hierdoor kun je goedkoop en snel transacties doen, terwijl je nog steeds gebruik maakt van de veiligheid die Ethereum biedt.

Net als Optimism maakt ook Arbitrum gebruik van dezelfde technologie. Arbitrum heeft daarentegen nog geen token en airdrop aangekondigd, maar verwachting is dat ze komende maand zullen volgen. Het is daarom interessant om wat ETH naar Arbitrum te bridgen en vervolgens gebruik te maken wat wat Aribtrum protocollen. Aantal interessante protocollen; GMX.io met hun GMX en GLP token (APR gedeeltelijk uitbetaald in ETH), Dopex en JonesDAO.

Naast Arbitrum en Optimism, heb je ook zkSync en Starknet. Deze maken gebruiken van een andere techniek namelijk zero-knowledge rollups. Staat allemaal nog wat meer in de kinderschoenen, maar ook daar zit een airdrop eraan te komen. Ook interessant om jezelf daarvoor te positioneren.

Een aantal guide's voor gratis geld in de toekomst (user heeft veel meer tips, maar gebruik de Twitter zoekfunctie ;) ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
@jvel92 Hoe embed je die twiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Gebruik de tags: [embed] link naar de bird app [/embed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
jvel92 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:19:
Inmiddels kan iedereen die recht heeft op de Optimism $OP airdrop claimen op https://app.optimism.io/airdrop/check. Ik verwacht dat iedereen in de huidige markt de token na het claimen meteen dumpt. Voor price chart zie https://www.dextools.io/a...6c334d0d45f804089ce374aaf (Ja, de website is k*t).

Wat is Optimism? Optimism is een Ethereum Layer 2 oplossing gebruikmakend van de Optimistic Rollup technologie. Hierdoor kun je goedkoop en snel transacties doen, terwijl je nog steeds gebruik maakt van de veiligheid die Ethereum biedt.

Net als Optimism maakt ook Arbitrum gebruik van dezelfde technologie. Arbitrum heeft daarentegen nog geen token en airdrop aangekondigd, maar verwachting is dat ze komende maand zullen volgen. Het is daarom interessant om wat ETH naar Arbitrum te bridgen en vervolgens gebruik te maken wat wat Aribtrum protocollen. Aantal interessante protocollen; GMX.io met hun GMX en GLP token (APR gedeeltelijk uitbetaald in ETH), Dopex en JonesDAO.

Naast Arbitrum en Optimism, heb je ook zkSync en Starknet. Deze maken gebruiken van een andere techniek namelijk zero-knowledge rollups. Staat allemaal nog wat meer in de kinderschoenen, maar ook daar zit een airdrop eraan te komen. Ook interessant om jezelf daarvoor te positioneren.

Een aantal guide's voor gratis geld in de toekomst (user heeft veel meer tips, maar gebruik de Twitter zoekfunctie ;) ):
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Tering hoeveel afkortingen kun je gebruiken in 1 post 8)7
Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!