Dit soort periodes zijn absoluut niet saai wat mij betreftYES schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:59:
[...]
Voor mijn gevoel heb jij het behoorlijk in de vingers als ik dit zo leesVind je deze range dan gewoon saai? Of heb jij dikkere bewegingen nodig om je in en uitstap-trappen op te baseren? Want als ik je stukje zo lees zou je nu best prima meer coins voor hetzelfde geld kunnen verzamelen!
Als je dit niet lukt (in delen instappen na een crash of andersom) dan is DCA denk ik de tweede beste optie.
(ik bedoel dit niet zoals het wellicht wegleest, als tips, want jij bent denk ik sowieso een betere trader/investeerder als ik die percentages even lees, maar ik ben meer nieuwsgierig naar je strategie/systeem)
Zit echt geen kennis in bij mij. Ik kijk puur naar het algemeen geldende sentiment, of een munt een aantal dagen een stijging doormaakt en verkoop dan, soms heb je dezelfde dag al mazzel en som moet je 1 a 2 weken wachten. En ja, ik gebruik wel de support een resistance levels om een beetje te bepalen waar een leuke inkoopprijs een beetje realistisch zou zijn.
Edit: Bovenstaande is grotendeels met het handelsgedeelte van mijn PF. Niet met mijn AI gedeelte.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 14-09-2022 12:09 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W