[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.633 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Voor iedereen die het niet meer ziet zitten:

https://colintalkscrypto.com/cbbi/

Ik heb trouwens inside info. Net heb ik een aantal sats gekocht. Deze sats zullen van de markt verdwijnen en niet voor de $69k te koop worden gezet. De supply is weer iets gedaald :+

[ Voor 52% gewijzigd door Coldcat op 13-09-2022 21:32 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:10:
[...]

Ja als ik zo lees wat je schrijft zou ik HODL kiezen inderdaad.
Wel handig om voor jezelf te bedenken wat je er uiteindelijk uit wil halen (als je bijvoorbeeld winst in fiat wilt maken, op welk punt wil je dan je winst nemen).
Goh, gewoon een potje gekocht om te laten staan voor de lange termijn. De mogelijke rendementen dat je kan halen op lange termijn lijkt me interessant.

Ik heb me er al lang bij neergelegd, dat bij hoge winsten er ook grote verliezen op staan. Hoog risico investering. De rendementen met bitcoin zijn soms ongezien hoog.

Je kan ook veilig spelen maar je zal weinig rendement behalen. Ik kan dat geld missen voor jaren, dus waarom geen hoger risico?
De kans dat de koers in de toekomst weer een grote sprong maakt is mogelijk.

Wanneer ik het zou verkopen? Ik weet het niet, vorig jaar had ik bijvoorbeeld met de stijging van Cardano zelf het dubbel van me inleg als winst, nooit verkocht, omdat ik dat geld niet nodig had. Ik laat het gewoon jaren staan, en we zien wat het zal geven in de toekomst, natuurlijk hoop ik wel dat crypto blijft bestaan, soms heb ik wel schrik dat heel de boel opgedoekt wordt en weg is je geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:37:
[...]
Wanneer ik het zou verkopen? Ik weet het niet, vorig jaar had ik bijvoorbeeld met de stijging van Cardano zelf het dubbel van me inleg als winst, nooit verkocht, omdat ik dat geld niet nodig had. Ik laat het gewoon jaren staan, en we zien wat het zal geven in de toekomst, natuurlijk hoop ik wel dat crypto blijft bestaan, soms heb ik wel schrik dat heel de boel opgedoekt wordt en weg is je geld.
Als je kijkt naar de grafieken dan weet je dat je bij een mega pump weg moet zijn. Ik had zelf te weinig kennis van de markt en door FOMO natuurlijk te weinig verkocht. Vooral bij alts is gewoon jaren laten staan niet slim. Grote kans dat het dan op hetzelfde bedrag staat, of lager.

Overigens ben ik best positief door de hoge inflatie. De lonen zullen enorm stijgen. Nog minder mensen die geloof blijven houden in FIAT. Op een gegeven moment zijn de lonen zo hoog dat we op deze niveau's rond de 20k gewoon 1 BTC per maand kunnen DCA'en. Dan zijn die 21m coins zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:37:
[...]

Goh, gewoon een potje gekocht om te laten staan voor de lange termijn. De mogelijke rendementen dat je kan halen op lange termijn lijkt me interessant.

Ik heb me er al lang bij neergelegd, dat bij hoge winsten er ook grote verliezen op staan. Hoog risico investering. De rendementen met bitcoin zijn soms ongezien hoog.

Je kan ook veilig spelen maar je zal weinig rendement behalen. Ik kan dat geld missen voor jaren, dus waarom geen hoger risico?
De kans dat de koers in de toekomst weer een grote sprong maakt is mogelijk.

Wat ik voor nu heb als doel, is gewoon een belachelijk hoog rendement, waarbij ik bijvoorbeeld 10% van mijn hypotheek zou kunnen aflossen of een andere investering van die orde van grote zou kunnen doen met crypto winsten.
Ik vind dat fijn, dat ik voor mijzelf een doel heb en als day bereikt wordt dat ik dat dan ook ga pakken. Dat doel is ook zo hoog dat het echt wel bijzonder zou zijn als ik dan niet zou cashen. Overigens denk ik wel dat ik altijd een beetje crypto zou houden.
Bovenstaande helpt mij niet zenuwachtig te worden als de waarde van mijn PF verdubbelt is of zo, ik heb dan nog een lange weg te gaan :9

En dat het zomaar ineens klaar kan zijn en je niet of nauwelijks nog een stuiver voor je crypto krijgt.. Ja dat kan. Mijn investering in crypto is niet van een grootte waarbij ik dat echt ga voelen of dat ik andere dingen moet laten omdat ik die centen kwijt ben. Het zal me ongetwijfeld wel enorm pissed off maken, mocht het gebeuren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ome Michael probeert de laatste weken veel zieltjes te winnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUy4J8Fw1ZCA42SbhPLaXr536NY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ck0uooXvXdx0eO6a8sPfnpv6.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Blijft gewoon ruk om te merken hoeveel de cryptomarkt (BTC) met de stonks is gecorreleerd. Als er dan inflatiecijfers uitkomen die juist een boost zou moeten geven aan alternatieve currency maar ook mee het putje in gaan, tja. Speculeren blijft het vooral.

Wen loskoppeling van stonks?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:50:
Blijft gewoon ruk om te merken hoeveel de cryptomarkt (BTC) met de stonks is gecorreleerd. Als er dan inflatiecijfers uitkomen die juist een boost zou moeten geven aan alternatieve currency maar ook mee het putje in gaan, tja. Speculeren blijft het vooral.

Wen loskoppeling van stonks?
Nevah!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Of.. we are very euuurlyy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:57:
[...]

Of.. we are very euuurlyy
ik ben 10 jaar te laat maar alsnog very euuuurlyy, helemaal prima ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Kan iemand uitleggen waarom de shitcoins nu niet minimaal -20% staan? Is dit gezonde correctie na de afgelopen dagen (als we de streep door de Amerikaanse beurzen even buiten beschouwing laten)?

[ Voor 53% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 13-09-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:08:
Kan iemand uitleggen waarom de shitcoins nu niet minimaal -20% staan? Is dit gezonde correctie na de afgelopen dagen (als we de streep door de Amerikaanse beurzen even buiten beschouwing laten)?
Angst zit er nog niet goed in blijkbaar, komt hopelijk nog onder de 20k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
5 jaar terug voordat de grote jongens zich er mee begonnen te bemoeien. Ben nu bang dat het nooit meer weg zal gaan.
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:08:
Kan iemand uitleggen waarom de shitcoins nu niet minimaal -20% staan?
De meeste zijn niet of nauwelijks mee omhoog gegaan met BTC op wat pumps na. Verder zijn ze al 80% of meer gezakt tot aan 95% aan toe. Weinig mensen die er nu nog inzitten na zo'n run omlaag en nu alsnog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:10:
[...]

Angst zit er nog niet goed in blijkbaar, komt hopelijk nog onder de 20k?
Misschien moeten we dan eerst onder dit streepje komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGvcgepfAC2Kd1XNFCnkO7lg28M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yTQ0kWBirfH80FUc6cdra5v6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42
Sjeez... Wie zit er nu nog ETH te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Ray_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:14:
Flippening

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ray_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:14:
Mensen die gokken op een 2e succesvolle coin die ze er door de merge/fork aan overhouden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:19:
[...]

Mensen die gokken op een 2e succesvolle coin die ze er door de merge/fork aan overhouden.
Ja daarom moet je morgen dus de coins van alle gure exchanges halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Coldcat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:19:
[...]

Ja daarom moet je morgen dus de coins van alle gure exchanges halen!
Misschien toch de ETH van m’n ledger afhalen morgen.. voor de zekerheid :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
wow Stonks zijn ook lekker hard gedaald vandaag! morgen een dva op Intel aandelen🤌

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:18
Coldcat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:42:
[...]

Overigens ben ik best positief door de hoge inflatie. De lonen zullen enorm stijgen. Nog minder mensen die geloof blijven houden in FIAT. Op een gegeven moment zijn de lonen zo hoog dat we op deze niveau's rond de 20k gewoon 1 BTC per maand kunnen DCA'en. Dan zijn die 21m coins zo weg.
Ben echt oprecht benieuwd hoeveel mensen er in BTC zitten, omdat ze geen geloof hebben in FIAT. Behalve een aantal die erg luid zijn op dit onderwerp, zitten de meeste er gewoon in om meer fiat te vergaren. Daarnaast zit eerst genoemde groep er natuurlijk ook niet uit liefdadigheid in en checkt alsnog elke minuut de waarde in USD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ach ja. Ik heb maar weer eens ingeslagen. Totale paniek altijd goed voor de PF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Coldcat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:26:

Ik heb trouwens inside info. Net heb ik een aantal sats gekocht. Deze sats zullen van de markt verdwijnen en niet voor de $69k te koop worden gezet. De supply is weer iets gedaald :+
Bron?
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Wat een heerlijk dagje zo

Ik hoop wel dat de merge goed gaat. Als dat fataal mis gaat, dan kunnen we tegen een lange diepe cryptowinter aankijken.

Het zal wel goed gaan, voor nu dan. En dan komen alle vragen. Wanneer kan ik weer ETH verplaatsen? Waarom zijn transacties niet goedkoper geworden? Waarom is het niet sneller gewoden? Waarom kan ik mn ETH niet unstaken?

Moeten we al een FAQ gaan maken voor al deze vragen hier?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:25:
Wat een heerlijk dagje zo

Ik hoop wel dat de merge goed gaat. Als dat fataal mis gaat, dan kunnen we tegen een lange diepe cryptowinter aankijken.

Het zal wel goed gaan, voor nu dan. En dan komen alle vragen. Wanneer kan ik weer ETH verplaatsen? Waarom zijn transacties niet goedkoper geworden? Waarom is het niet sneller gewoden? Waarom kan ik mn ETH niet unstaken?

Moeten we al een FAQ gaan maken voor al deze vragen hier?
Waarom kan ik maar 1 lambo kopen van mijn eth?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:23:
[...]

Ben echt oprecht benieuwd hoeveel mensen er in BTC zitten, omdat ze geen geloof hebben in FIAT. Behalve een aantal die erg luid zijn op dit onderwerp, zitten de meeste er gewoon in om meer fiat te vergaren. Daarnaast zit eerst genoemde groep er natuurlijk ook niet uit liefdadigheid in en checkt alsnog elke minuut de waarde in USD
ik zit in Bitcoin echt voor de sats..... als de bull hard gaat ga ik dit keer wel meer verkopen naar stablecoin maar om dan later weer terug in te stappen in BTC. sta flink onder water hoor, vooral in de 35-40k regionen gekocht 🥲

met mijn dividend aandelen heb ik wel voor het verhogen van fiat waarde......

ook daar sta ik onder water mee...... mijn vrouw weet dat maar vind het niet zo heel eng gelukkig..

ik denk dat de meeste hier wel onder water staan als je begint met crypto en aandelen in 2021 😂

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 13-09-2022 22:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Voor de zekerheid alle USDT, USDC en soortgelijke ERC-20 (ETH) coins omgezet naar echte USD en EUR. Als "The Merge" niet goed gaat, dan zit ik wel goed. EUR is tov USD flink gedaald, dus hopelijk ook goed moment geweest om weer in EUR te stappen.

Zojuist ook weer ETC en RVN teruggekocht. Niet alles, eerst even kijken wat BTC gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:23
Taro schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
Voor de zekerheid alle USDT, USDC en soortgelijke ERC-20 (ETH) coins omgezet naar echte USD en EUR. Als "The Merge" niet goed gaat, dan zit ik wel goed. EUR is tov USD flink gedaald, dus hopelijk ook goed moment geweest om weer in EUR te stappen.

Zojuist ook weer ETC en RVN teruggekocht. Niet alles, eerst even kijken wat BTC gaat doen.
En je Shib?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Auto invest blijf ik af, dus Shib is here to stay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Ik focus me op btc, cardano en vechain.

Ethereum intereseert me niet echt, zelf de merge ook niet.

Soms kriebelt het wel om Ethereum te kopen voor de Merge, maar ik denk dat het hype wordt, dus afblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Eigenlijk is de merge wel gaaf. Van het ene op andere block gaan we over van PoW naar PoS. Wereldwijd, alles op hetzelfde moment!

$200 mld aan directe marktwaarde en dan nog het dubbelle aan andere ongein. Ik kan me niet voorstellen hoe dat technisch allemaal werkt. Van het een op andere moment gaan de coins dus niet meer via de GPU maar via een centraal systeem. Vitalik heeft wel ballen! Wat een held.

Afbeeldingslocatie: https://media.beehiiv.net/uploads/asset/file/5b80749d-12df-4940-8ab3-06242ff1b37f/vitalik.gif

Als mijn berekeningen kloppen dat zijn dat gewoon 9 nuclaire reactoren die morgen opeens stilvallen! (in de loop der tijd want volgens mij gaat de difficulty omhoog zodat er geen nieuwe blocks gevonden worden)

[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 13-09-2022 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voorlopig bouncen we op de 4 uur 99MA. Die was maanden terug ook al een S/R zone, dus nu met 9% er af zou die wel even support moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Ik geloof er niet in, als de merge effectief zal zorgen voor een Ethereum koersstijging, dan mag je terug keren in de tijd en Cardano bij hun Smart contracts of hard fork launch ook een duwtje geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:46:
Ik geloof er niet in, als de merge effectief zal zorgen voor een Ethereum koersstijging, dan mag je terug keren in de tijd en Cardano bij hun Smart contracts of hard fork launch ook een duwtje geven.
De merge gaat vast geen wonderen verrichten in de koers. Maar het vergelijken met een shitcoin-upgrade is wel weer het andere uiterste

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:48:
[...]

De merge gaat vast geen wonderen verrichten in de koers. Maar het vergelijken met een shitcoin-upgrade is wel weer het andere uiterste
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPq5EsG-n2FZdRiBwjNdmdvOCeM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MRm1NNI1JlpgTGdmN5u0xPp6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQzwzPyZJklNS8kYAjRKfoCgbP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/634ceftAYcg9UGtoxyGWMUfb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:26:
[...]

Waarom kan ik maar 1 lambo kopen van mijn eth?
Waarom kon ik er eerst nog een Lambo van kopen en nu alleen een Dacia :X :+

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jGkdrCxFQUYehLO9TIoTUI1so0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rzyFFzxTkp2YcpBmB5qsz9F4.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38
Cosmos dus ;)
Al hou ik Quant (Overledger) ook nog steeds in de gaten voor de toekomst. Wie weet wat er volgend jaar weer bij komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mr_Ripple schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBrlrlHUgRH4h848NiQqRnxWWtM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eQJ4I2RmzISS7qz9SPPvSXfW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Doei 20k..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Alpina schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:38:
[...]

Cosmos dus ;)
Al hou ik Quant (Overledger) ook nog steeds in de gaten voor de toekomst. Wie weet wat er volgend jaar weer bij komt.
Mijn quant heb ik, op basis van informatie…. Neh gegevens…..die ik hier kreeg, ingeruild voor KSM. Week later verdubbelde Quant. Nu toch weer wat Quant in mijn DCA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Dus de kleine rally van btc voorbije week is ongedaan gemaakt in een halve dag?

[ Voor 9% gewijzigd door Raf1994 op 13-09-2022 23:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:50:
Ja, duurde erg lang dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 01:01

resusaapje

h less

Net als in Oekraine 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-SmQt8wgp7ZrRkCKwZxgwWVijM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bVM8GgBKH8YpGOVSO7no2bN4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Moiety schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:44:
[...]

Mijn quant heb ik, op basis van informatie…. Neh gegevens…..die ik hier kreeg, ingeruild voor KSM. Week later verdubbelde Quant. Nu toch weer wat Quant in mijn DCA.
Ja qua Interoperability had ik Atom en DOT, maar nu Atom en QNT dus.
Hier kan toch geen Parachain tegenop ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/478T-WPxc-CTdjSBcHrKL4nJcIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60sI5GoFbjaIdBdlJ6XbOiNr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14

Darrell

Fiat moonboy

Check ik mn saldo. 250 euries van de staatsloterij ontvangen. Allin op Lunc oOo

• PilatuS
  • Niet online
Met de trap omhoog en met de lift omlaag.

Of soms met de trap omhoog terwijl je maar 1 been hebt en dan met de zwaartekracht omlaag in de ruimte zodat de terminal velocity hoger ligt dan in de dampkring.

• Moiety
Alpina schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:01:
[...]

Ja qua Interoperability had ik Atom en DOT, maar nu Atom en QNT dus.
Hier kan toch geen Parachain tegenop ;)

[Afbeelding]
Vooral het visa en MasterCard logo zou institutionele beleggers toch moeten aanspreken

• Kol Nedra
prijs daalt goed, hopelijk morgen wakker met wat orders eindelijk gevuld? 😊

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Moiety schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:05:
[...]

Vooral het visa en MasterCard logo zou institutionele beleggers toch moeten aanspreken
Ja en nee. Die 2 namen worden er tegenwoordig al vrij snel bijgehaald. Mij sprak vooral Oracle als partner aan. Ik krijg er toch nog regelmatig een beetje een vernieuwde Ripple gevoel bij wat nooit mijn favoriete crypto is geweest.

Ze spelen ook vol in op CBDC, voor nu Latijns Amerika en Engeland als ik het goed begrijp.
Dus in die zin alles waar Bitcoin niet voor staat.

Het Interoperability principe spreekt me dan wel weer aan net als bij Cosmos.

Ach we zien het over een paar jaar weer wel, een beetje DCA’en kan geen kwaad.

Zie nu ook dat good old Pentoshi aan boord is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAlPgR0P-T9qWE1Phex1JfxvNA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ETeEw1oea2p1uprpBzmGgRR.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
wat is QNT nou weer? is helemaal voorbij mij gegaan.......dikke tech dus?

nothing stops this train

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
Gaat iedereen donderdagochtend vroeg nog gezellig voor de charts zitten om te kijken of de merge wat actie teweeg gaat brengen? Ik ben 't wel van plan iig :)
Als ik enkele countdowns erop na sla zou dat ergens tussen 6:00u en 8:00u moeten gebeuren.
Geen idee echter welke countdown 't meest accuraat is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:52:
Gaat iedereen donderdagochtend vroeg nog gezellig voor de charts zitten om te kijken of de merge wat actie teweeg gaat brengen? Ik ben 't wel van plan iig :)
Als ik enkele countdowns erop na sla zou dat ergens tussen 6:00u en 8:00u moeten gebeuren.
"Buy the Rumor, Sell the News" ?

Zulke dingen zijn toch meestal al wel ingeprijst waarbij het event zelf weinig of niets doet. Verwacht je nog flinke actie bij zoiets ?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:11
Wat is je verwachting?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op woensdag 14 september 2022 @ 01:43:
[...]

"Buy the Rumor, Sell the News" ?

Zulke dingen zijn toch meestal al wel ingeprijst waarbij het event zelf weinig of niets doet. Verwacht je nog flinke actie bij zoiets ?
Zoals ik het meestal zie is het vaak buy the rumor sell 1 or days before the news. Nog voor het daadwerkelijke moment is de dump vaak al geweest.

Probleem van deze tijd is dat het allemaal losstaande dumps zijn.. veel rumors en veel "news".

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-09-2022 06:57 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nee, hoe leuk het ook is, ik kom voor zulke zaken mijn bed niet uit. Of het moet toevallig samenvallen met een van mijn 4 sanitaire nachtelijke stops of het bezoek van de nachtzuster.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Hoe zit je er zelf in en heb je momenteel BTC en zo ja, evenveel als Q3-Q4 vorig jaar? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• resusaapje

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:00:
[...]

Nee, hoe leuk het ook is, ik kom voor zulke zaken mijn bed niet uit. Of het moet toevallig samenvallen met een van mijn 4 sanitaire nachtelijke stops of het bezoek van de nachtzuster.
Morgenochtend 6:12 is de verwachting. Zet je wekker om 6AM en je bent 'one of us' ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik heb soms het idee dat sommigen zo vaak en zo hard uitspreken geen vertrouwen in FIAT te hebben omdat ze het daardoor makkelijker te verantwoorden vinden dat ze hun geld in crypto steken. Let wel, sommigen he, niet iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 20:42
[...]
Of het moet toevallig samenvallen met een van mijn 4 sanitaire nachtelijke stops of het bezoek van de nachtzuster.
Ok boomer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik heb inderdaad crypto om er meer FIAT mee te verdienen. Zolang de grootste/vaste uitgaven (hypotheken, energie, huur, leasen/kopen van auto's en ga zo maar door) nog alleen in FIAT/niet met crypto gedaan kunnen worden en er geen 'stabiele' partijen zijn die hierbij crypro integreren geloof ik het allemaal wel. Als ik FIAT nu helemaal af zou zweren omdat het niet betrouwbaar meer is en het zijn beste tijd gehad heeft, moet ik alleen wel even mijn vriendin en dochter vragen of ze mee doen en met mij op straat komen leven.

Je laatste opmerking zegt ook veel inderdaad. Al kan ik me ook voorstellen dat fundamentele voorstanders van crypto ook zo fel tegenstander zijn van FIAT dat ze het leuk vinden om te zien dat crypto FIAT 'outperformed' (wat helemaal niet kan zolang je concreet nog nauwelijks wat kan met crypto).

Pas als er een constructie ontstaat waarbij een crypto als een soort gouden standaard gaat gelden (BTC bijvoorbeeld) en een ander als betaalmiddel, wellicht een stablecoin maar dan niet pegged aan de dollar maar aan BTC of zo, dan zou je kunnen nadenken over crypto als een betaalmiddel wat mij betreft. Maar zelfs dan, de volatiliteit van BTC/crypto in zijn geheel maakt het vooralsno compleet ongeschikt als betaalmiddel in mijn ogen. Voor mijn gevoel duurt het echt nog heel lang voordat crypto eventueel zo'n rol kan gaan vervullen, omdat het nu gewoon nog speelbal is van handelaren die het gebruiken om er meer FIAT mee te verdienen.

Disclaimer: ik wil met bovenstaande helemaal niet beweren dat er geen probleem is met het huidige stelsel, voordat dit zo geïnterpreteerd wordt. Daarnaast, mocht crypto daadwerkelijk zijn weg vinden binnen de maatschappij en een meer generiek betaalmiddel worden dan zal ik daar ook gebruik van gaan maken, mits het goed in elkaar zit qua snelheid, betrouwbaarheid en het niet al te volatiel zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 14-09-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Bedankt, nu heb ik zin om Doe Maar te luisteren d:)b

• Nopheros
Inmiddels zitten we nu 3 maanden in deze range, kunnen we nu eindelijk eens wat actie krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:26:
[...]

Bedankt, nu heb ik zin om Doe Maar te luisteren d:)b
Ik doe met je mee, ff mijn Spotify playlist vervuilen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:37:
Inmiddels zitten we nu 3 maanden in deze range, kunnen we nu eindelijk eens wat actie krijgen?
is nog niets. Kijk ff die 10k range in 2019 - 2020.....wat een bagger tijd....wel heerlijk DCAen toen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis

Vis

Bitcoin en andere muntjes als onderpand gebruiken om spullen te huren, kopen etc. Daar doen we het voor toch?

Fiat zal niet verdwijnen, die lambo zul je via je crypto onderpand straks moeten afbetalen in geleend fiat. Of gaan jullie je duur gespaarde satjes verkopen? Nooit, die gaan bij mij mee in het graf. Of geef ik door aan mn nageslacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:41:
[...]

Ik doe met je mee, ff mijn Spotify playlist vervuilen.
Eerlijk gezegd heb ik nog steeds de radio aan en dus nog niets van Doe Maar geluisterd. Misschien straks, al wil ik ook nog ff een Darknet Diaries aflevering luisteren.. Druk druk druk

• Nopheros
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:42:
[...]

is nog niets. Kijk ff die 10k range in 2019 - 2020.....wat een bagger tijd....wel heerlijk DCAen toen
Daar probeerde ik nou juist niet naar te kijken.

Te weinig geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:44:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik nog steeds de radio aan en dus nog niets van Doe Maar geluisterd. Misschien straks, al wil ik ook nog ff een Darknet Diaries aflevering luisteren.. Druk druk druk
Staat hier inmiddels aan. Al klikte ik eerst op denk ik een verkeerd een groen icoontje dat iets anders deed. Zat ik plots tegen allemaal vakjes aan te kijken, genummerd van a tot zz ofzo en heel veel nummertjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:42:
[...]

Ik vind het best prima dit. Nog niet eerder een periode gehad dat je lekker kan proberen met TA wat te traden waarbij de kans groot is dat als je één dikke move mist, die gewoon nog een keer langs komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:45:
[...]

Daar probeerde ik nou juist niet naar te kijken.

Te weinig geduld.
Daarom schreef ik poos terug al met mensen die al schreven dat als je nu niet zou kopen dat je de boot zou missen, dat dat is onzin is. Je hebt gewoon nog ruim 6 tot 12 maanden. Geduld geduld geduld. En of je nou koopt op 18k, 15k of 22k, maakt niet uit als de bull weer aangaat. Gebruik DCA, dan smeer je het helemaal mooi uit

• Nopheros
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:48:
[...]

Daarom schreef ik poos terug al met mensen die al schreven dat als je nu niet zou kopen dat je de boot zou missen, dat dat is onzin is. Je hebt gewoon nog ruim 6 tot 12 maanden. Geduld geduld geduld. En of je nou koopt op 18k, 15k of 22k, maakt niet uit als de bull weer aangaat. Gebruik DCA, dan smeer je het helemaal mooi uit
Ik snap je punt wel, ben niet nieuw met crypto en aandelen maar als we even 100% eerlijk zijn kun je dat niet zo stellig zeggen. Alhoewel de kans best groot is dat we nog een hele tijd dalen (in iedergeval met aandelen) zie je keer op keer mensen die maar blijven roepen dat het nog lager gaat en ze daarom niet kopen.

Om het spel goed te spelen moet je inderdaad geduld hebben, je wilt niet te vroeg kopen maar ook zeker niet te laat. Aangezien ik (en de rest van de wereld) de exacte bodem niet kan voorspellen werkt voor mij persoonlijk om na een daling van X% in delen in te stappen.

Zo heb ik met Shell 150% winst behaald met de crash in 2020, basic fit ongeveer 200% en met crypto net zo goed.

In de afgelopen 3 maand heb ik een ETH bijgekocht en ATOM en inmiddels met een flinke winst verkocht. Ook dat mis je wanneer iemand niet koopt omdat "het nog lager kan".

Overal zitten voor en nadelen aan natuurlijk. Maar geduld is inderdaad belangrijk.. helaas.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:57:
[...]

Ik snap je punt wel, ben niet nieuw met crypto en aandelen maar als we even 100% eerlijk zijn kun je dat niet zo stellig zeggen. Alhoewel de kans best groot is dat we nog een hele tijd dalen (in iedergeval met aandelen) zie je keer op keer mensen die maar blijven roepen dat het nog lager gaat en ze daarom niet kopen.

Om het spel goed te spelen moet je inderdaad geduld hebben, je wilt niet te vroeg kopen maar ook zeker niet te laat. Aangezien ik (en de rest van de wereld) de exacte bodem niet kan voorspellen werkt voor mij persoonlijk om na een daling van X% in delen in te stappen.

Zo heb ik met Shell 150% winst behaald met de crash in 2020, basic fit ongeveer 200% en met crypto net zo goed.

In de afgelopen 3 maand heb ik een ETH bijgekocht en ATOM en inmiddels met een flinke winst verkocht. Ook dat mis je wanneer iemand niet koopt omdat "het nog lager kan".

Overal zitten voor en nadelen aan natuurlijk. Maar geduld is inderdaad belangrijk.. helaas.
Voor mijn gevoel heb jij het behoorlijk in de vingers als ik dit zo lees :) Vind je deze range dan gewoon saai? Of heb jij dikkere bewegingen nodig om je in en uitstap-trappen op te baseren? Want als ik je stukje zo lees zou je nu best prima meer coins voor hetzelfde geld kunnen verzamelen!

Als je dit niet lukt (in delen instappen na een crash of andersom) dan is DCA denk ik de tweede beste optie.

(ik bedoel dit niet zoals het wellicht wegleest, als tips, want jij bent denk ik sowieso een betere trader/investeerder als ik die percentages even lees, maar ik ben meer nieuwsgierig naar je strategie/systeem)

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 14-09-2022 10:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:52:
[...]

JIj zit ook nog in hetzelfde schuitje? Zie jij de toekomst wat rooskleuriger bij positieve CPI cijfers? Of houd jij vast aan, ergens volgend jaar instappen?
Ik blijf vasthouden aan mijn plan. Ik begin sowieso in februari 2023 met kopen. Ik noem het geen DCA omdat ik de grootte van de aankopen laat afhangen van de koers en het sentiment.

Als BTC toch een flashcrash naar 12.xxx k doet ga ik all in. Maar dat zal wel te makkelijk zijn. Daarom stap ik voor 50% in bij een koers van 14.xxx k. Dan afwachten wat de koers gaat doen. Gaan we dan toch verder dalen naar bijvoorbeeld 12.xxx k dan nog eens 25% en het weer even aanzien. Gaan we vanaf daar weer omhoog dan druk ik die laatste 25% er wel ergens in. Gaan we vanaf 14.xxx k weer omhoog dan hou ik die 50% achter de hand voor als we duidelijk de weg omhoog hebben gevonden. Blijkt 18k de bodem zijn geweest dan stap ik dus niet eerder in dan februari 2023. Het is een gok maar wel eentje waar ik me comfortabel bij voel.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:01:
[...]

Ik blijf vasthouden aan mijn plan. Ik begin sowieso in februari 2023 met kopen. Ik noem het geen DCA omdat ik de grootte van de aankopen laat afhangen van de koers en het sentiment.

Als BTC toch een flashcrash naar 12.xxx k doet ga ik all in. Maar dat zal wel te makkelijk zijn. Daarom stap ik voor 50% in bij een koers van 14.xxx k. Dan afwachten wat de koers gaat doen. Gaan we dan toch verder dalen naar bijvoorbeeld 12.xxx k dan nog eens 25% en het weer even aanzien. Gaan we vanaf daar weer omhoog dan druk ik die laatste 25% er wel ergens in. Gaan we vanaf 14.xxx k weer omhoog dan hou ik die 50% achter de hand voor als we duidelijk de weg omhoog hebben gevonden. Blijkt 18k de bodem zijn geweest dan stap ik dus niet eerder in dan februari 2023. Het is een gok maar wel eentje waar ik me comfortabel bij voel.
strak plan!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
YES schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:59:
[...]

Voor mijn gevoel heb jij het behoorlijk in de vingers als ik dit zo lees :) Vind je deze range dan gewoon saai? Of heb jij dikkere bewegingen nodig om je in en uitstap-trappen op te baseren? Want als ik je stukje zo lees zou je nu best prima meer coins voor hetzelfde geld kunnen verzamelen!

Als je dit niet lukt (in delen instappen na een crash of andersom) dan is DCA denk ik de tweede beste optie.

(ik bedoel dit niet zoals het wellicht wegleest, als tips, want jij bent denk ik sowieso een betere trader/investeerder als ik die percentages even lees, maar ik ben meer nieuwsgierig naar je strategie/systeem)
Ik ben vrij slecht met traden op kleine bewegingen zoals sommigen dat doen hier, is blijkbaar niet voor mij weggelegd. Dus ja hoe meer schade op de beurs hoe beter (voor mij dan).

Daarnaast kan ik hierboven wel mooi opsommen waarmee ik geld heb verdient maar ik heb bijv. ook (gelukkig maar een klein beetje) GLMR gekocht op 71 cent, te vroeg dus. ETH en ATOM gingen wel omhoog, de winst heb ik omgezet naar BTC en m'n inleg staat nu weer in FIAT te wachten op een verdere daling.

@zwembroek Ik dacht dat we begonnen in November :P

Verder zit ik er ook zo in inderdaad, alhoewel ik 12-14k wel voldoende vind voor een all in eigenlijk.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:07:
[...]

@zwembroek Ik dacht dat we begonnen in November :P

Verder zit ik er ook zo in inderdaad, alhoewel ik 12-14k wel voldoende vind voor een all in eigenlijk.
Als dat de maand is waarin we de 14k hebben aangetikt wel. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Cool, we kunnen live meekijken met de Ethereum 2.0 merge developers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sCGGDN2ZzSWXZLeUslgLk1IqPE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QooVjcMAn2Qq0j0NOotCMqz8.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
@anti elppa Wat is jouw plan dan? Als we in de komende weken inderdaad zouden dippen naar 12-14k koop je dan wat in of wacht je dan nog steeds die 6-12 maanden af?

En waar komt die periode eigenlijk vandaan? Gebaseerd op de beurs denk ik?

• Kol Nedra
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:37:
Heb je haast? :')

lekker nog 1,5 jaar in deze range zitten, ideaal voor de DCA-ers maar ook voor de traders, beide win/win toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:36:
[...]

Heb je haast? :')

lekker nog 1,5 jaar in deze range zitten, ideaal voor de DCA-ers maar ook voor de traders, beide win/win toch?
Alhoewel ik ook aan DCA doe heb ik toch liever een flinke crash om direct flink in te kopen i.p.v. die paar euro per maand..

Geen geduld inderdaad, vind 3 maand lang zat :P

M'n zonnepanelen, airco's en dakraam moeten ook ergens van betaald worden natuurlijk O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:25:
@anti elppa Wat is jouw plan dan? Als we in de komende weken inderdaad zouden dippen naar 12-14k koop je dan wat in of wacht je dan nog steeds die 6-12 maanden af?

En waar komt die periode eigenlijk vandaan? Gebaseerd op de beurs denk ik?
mijn plan is al 2 cycles DCA starten 1 jaar na de top. Dus dat is ergens december 2022. Kan uiteraard ook zijn dat als we een liquidation event krijgen ik extra inkoop buiten DCA om

• Nopheros
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:41:
[...]

mijn plan is al 2 cycles DCA starten 1 jaar na de top. Dus dat is ergens december 2022. Kan uiteraard ook zijn dat als we een liquidation event krijgen ik extra inkoop buiten DCA om
Ah zo, en gebaseerd op bovenstaande verwacht je dat we nog wel een tijdje laag blijven voordat een nieuwe bullrun start, vandaar dat je aangeeft dat we nu nog 6-12 maanden hebben om in te kopen. Duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:43:
[...]

Ah zo, en gebaseerd op bovenstaande verwacht je dat we nog wel een tijdje laag blijven voordat een nieuwe bullrun start, vandaar dat je aangeeft dat we nu nog 6-12 maanden hebben om in te kopen. Duidelijk.
klopt. start bullrun komt echt niet binnen 12 maanden, ja we bodemen nu. grootste stretch rode maanden hebben we nu wel gehad. Ja Wick komt nog wellicht.

• Pelox
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:50:
[...]

klopt. start bullrun komt echt niet binnen 12 maanden, ja we bodemen nu. grootste stretch rode maanden hebben we nu wel gehad. Ja Wick komt nog wellicht.
Halving is eind 2023 he, volgend jaar zouden rond deze tijd toch op een ander niveau moeten zitten.. of this time is different.. maar dat is het al 2 jaar :9

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-09-2022 11:20 ]

Zero.

• resusaapje

resusaapje

h less

Aha, Whattomine is voor default munt al overgestapt van ETH naar ETC. Nice.

• Nopheros
Pelox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:14:
[...]

Halving is eind 2023 he, volgend jaar zouden rond deze tijd toch op een ander niveau moeten zitten.. of this time is different.. maar dat is het al 2 jaar :9
Inmiddels alweer juli 2024, helaas kunnen we daar niet van uit gaan als het zo snel weer wijzigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
[...]

https://buybitcoinworldwide.com/nl/bitcoin-clock/ _/-\o_

• anti elppa
[...]

ja klopt, maar waarom zouden we dan volgend jaar op een ander niveau moeten zitten? echte start komt vaak daarna pas

• Pelox
Nou jullie maken het er ook niet beter op he. :-( -O-

Ga maar weer aan het werk..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:24:
Nou jullie maken het er ook niet beter op he. :-( -O-

Ga maar weer aan het werk..
ja maar kijk eens naar oude runs (geen garantie toekomst natuurlijk). Het positieve is dat de grote rode stretch waarschijnlijk nu achter ons ligt. Meestal is het ongeveer 1 jaar dalen, 1 a 1,5 jaar aardig vlak (DCA time), 1 a 1,5 omhoog. Maar geen enkele garantie dat dit natuurlijk weer gebeurt. Ik heb iig aardig goed geboerd door 2 runs zo aan te vliegen. Dus nu doe ik het gewoon weer. We wil see

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:30:
[...]

ja maar kijk eens naar oude runs (geen garantie toekomst natuurlijk). Het positieve is dat de grote rode stretch waarschijnlijk nu achter ons ligt. Meestal is het ongeveer 1 jaar dalen, 1 a 1,5 jaar aardig vlak (DCA time), 1 a 1,5 omhoog. Maar geen enkele garantie dat dit natuurlijk weer gebeurt. Ik heb iig aardig goed geboerd door 2 runs zo aan te vliegen. Dus nu doe ik het gewoon weer. We wil see
Ik heb 1x goed virtueel verlies gepakt niet verkocht uiteraard maar bijgekocht. 2e run goede winst gepakt helaas totaal niet het maximale, de 3e run (als ik die mee mag maken) moet een klapper worden.. hopelijk komt die ook..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Pelox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:47:
[...]

Ik heb 1x goed virtueel verlies gepakt niet verkocht uiteraard maar bijgekocht. 2e run goede winst gepakt helaas totaal niet het maximale, de 3e run (als ik die mee mag maken) moet een klapper worden.. hopelijk komt die ook..
Ik ben maximaal bagholder _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:47:
[...]

Ik heb in 2014 en 2018 zeker deel winst gepakt en wat mee gedaan. 2014 vooral bullshit en vakanties, 2018 aardig wat hypotheek afgelost en andere nuttige investeringen gedaan (toenmalige huis volledig verduurzaamd). Maar alle runs 2013, 2017 en 2021 bij lange na niet genoeg verkocht. Grootste deel is Hodl, en dat is verder prima voor mij. Ik ben vooral een koper

Pagina: 1 ... 247 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!