Er gebeuren vreemde dingen bij Bitvavo. Net ingelogd en ik zie persoonlijke gegevens van een andere gebruiker. Ik zie ook zijn transaction history en whitelisted addressen. Ik kan ook mijn crypto niet weghalen, want mijn whitelisted adres staat er niet meer bij. Ik zie op Twitter dat andere mensen er ook last van hebben. Zijn ze gehacked of is dit een flink foute bug?
is dat echt zo? zoiets kan echt en mag niet gebeuren! dat is een flinke datalek!GZN schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:39:
Er gebeuren vreemde dingen bij Bitvavo. Net ingelogd en ik zie persoonlijke gegevens van een andere gebruiker. Ik zie ook zijn transaction history en whitelisted addressen. Ik kan ook mijn crypto niet weghalen, want mijn whitelisted adres staat er niet meer bij. Ik zie op Twitter dat andere mensen er ook last van hebben. Zijn ze gehacked of is dit een flink foute bug?
ikzelf net ingelogd maar ik zie niks vreemd...
nothing stops this train
Ik denk dat laatste. Blij dat ik er niets heb staan. Dit is wel een fuck up eerste klas wat mij betreft.GZN schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:39:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Op de app kloppen de gegevens van mij, maar als ik inlog via de pc (zelfs na herhaaldelijk her-inloggen) zie ik de gegevens van een ander. En die gebruiker heeft ook nog geen 2FA, dus ik word hier wel een beetje zenuwachtig van.Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:43:
[...]
is dat echt zo? zoiets kan echt en mag niet gebeuren! dat is een flinke datalek!
ikzelf net ingelogd maar ik zie niks vreemd...
Is het elke keer dezelfde ander, of verschilt dat ook nog?GZN schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:45:
[...]
Op de app kloppen de gegevens van mij, maar als ik inlog via de pc (zelfs na herhaaldelijk her-inloggen) zie ik de gegevens van een ander. En die gebruiker heeft ook nog geen 2FA, dus ik word hier wel een beetje zenuwachtig van.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het proberen timen van de markt is ook niet mijn doel. Primaire doel is behouden van kapitaal, en secundair eventueel rendement hierop maken.Ngangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:30:
[...]
Het mooie is, wanneer profiteer je optimaal. Timing the market is zo moeilijk.
De realiteit met DCA is echter dat velen al sinds 60k de weg naar beneden aan het DCA'en zijn. En nu gewoon op vrijwel al hun aankopen van de afgelopen negen maanden onder water staan. Die hebben nu meer dan een 2x nodig om op de initiële investeringen break-even te draaien. Dat is natuurlijk prima, maar je hebt gewoon geen enkele garantie dat we dergelijke niveau's weer gaan zien.
Rustig wachten op een hernieuwde opgaande trend zal je een beter rendement opleveren, dan de bodem proberen te de DCA'en terwijl je ruim 50% in de min staat.
Dat gezegd hebbende; als DCA voor je werkt en je er prettig bij voelt, moet je dat natuurlijk vooral doen.
volgens Twitter is heb via Desktop versie en zie je een ene ''Miroslaw''
nothing stops this train
Ja, dat zie ik ook!Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:47:
ik hoop dat Bitvavo dit even zelf heeft gedaan, want dit is ongekend en dat kan echt niet!
Heb zelf gelukkig zeer weinig op Bitvavo staan maar dit kan echt fout gaan
Heb zelf gelukkig zeer weinig op Bitvavo staan maar dit kan echt fout gaan
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 14:52 ]
nothing stops this train
Ze Russians.Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:47:
Dat kan er ook nog wel bij ja.
Miroslaw the hacker...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik snap je verhaal maar "velen al sinds de 60k" lijkt mij een beetje sterk ingezet, al zullen er best een paar zijn. Van de meesten hier weet ik dat ze sub 30, 25 of sub 20 begonnen zijn met DCA, zo ook ikzelf.jvel92 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:46:
[...]
Het proberen timen van de markt is ook niet mijn doel. Primaire doel is behouden van kapitaal, en secundair eventueel rendement hierop maken.
De realiteit met DCA is echter dat velen al sinds 60k de weg naar beneden aan het DCA'en zijn. En nu gewoon op vrijwel al hun aankopen van de afgelopen negen maanden onder water staan. Die hebben nu meer dan een 2x nodig om op de initiële investeringen break-even te draaien. Dat is natuurlijk prima, maar je hebt gewoon geen enkele garantie dat we dergelijke niveau's weer gaan zien.
Rustig wachten op een hernieuwde opgaande trend zal je een beter rendement opleveren, dan de bodem proberen te de DCA'en terwijl je ruim 50% in de min staat.
Dat gezegd hebbende; als DCA voor je werkt en je er prettig bij voelt, moet je dat natuurlijk vooral doen.
Wellicht een polletje aan wagen? Mijn eerste poll ooit hier, dus ik zal vast ergens de mist in gaan.
Poll: Vanaf welk bedrag ben je met DCA of Auto-Invest begonnen?
• DCA of Auto-invest, dat doe ik niet.
• Sub 60K.
• Sub 50K.
• Sub 40K.
• Sub 30K.
• Sub 25K.
• Sub 20K.
• Ik wacht op 15K.
• Ik wacht op 10K.
• Ik wacht op $0,06.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat moeten de 'ik DCA op dit moment niet, dat heb ik jaren gedaan en ik ben tevreden met mijn huidige BTC /crypto positie' kiezen? De bovenste 'dat doe ik niet' gewoon?Ngangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:03:
[...]
Ik snap je verhaal maar "velen al sinds de 60k" lijkt mij een beetje sterk ingezet, al zullen er best een paar zijn. Van de meesten hier weet ik dat ze sub 30, 25 of sub 20 begonnen zijn met DCA, zo ook ikzelf.
Wellicht een polletje aan wagen? Mijn eerste poll ooit hier, dus ik zal vast ergens de mist in gaan.
• Sub 60K.
• Sub 50K.
• Sub 40K.
• Sub 30K.
• Sub 25K.
• Sub 20K.
• Ik wacht op 15K.
• Ik wacht op 10K.
• Ik wacht op $0,06.
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ofwel het bedrag waarvoor je toen begonnen met DCA ofwel dat je het niet doet, beide ok.twit schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:09:
[...]
Wat moeten de 'ik DCA op dit moment niet, dat heb ik jaren gedaan en ik ben tevreden met mijn huidige BTC /crypto positie' kiezen? De bovenste 'dat doe ik niet' gewoon?
Ik doe dat met ETHNgangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:03:
[...]
Ik snap je verhaal maar "velen al sinds de 60k" lijkt mij een beetje sterk ingezet, al zullen er best een paar zijn. Van de meesten hier weet ik dat ze sub 30, 25 of sub 20 begonnen zijn met DCA, zo ook ikzelf.
• Sub 60K.
• Sub 50K.
• Sub 40K.
• Sub 30K.
• Sub 25K.
• Sub 20K.
• Ik wacht op 15K.
• Ik wacht op 10K.
• Ik wacht op $0,06.
[Afbeelding]
Maakt niet uit met welke munt je het doet, het gaat er om hoe hoog BTC op dat moment stond.
In vergelijking met iemand die al vanaf de 60k er geld in stop, ja vast.jvel92 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:46:
[...]
In alle andere gevallen is dit natuurlijk speculatie. Als je wacht op de duidelijk opgaande trend dan heb je ook al simpelweg weer een stuk van de uptrend gemist (want anders weet je nog niet dat de uptrend weer gestart is).
Lekker dan, mijn NAW, bank gegevens etc. zijn nu bekend bij weet ik hoeveel personen! Ik krijg al meerdere appjes en mailtjes van onbekende personen die mijn gegevens hebben.
— Jasper Bal (@BJBL_90) 7 september 2022

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 15:17 ]
nothing stops this train
Maar goed dat ik altijd direct mn aangeschafte coins via Bitvavo direct withdraw naar mn Ledger.. man man, dit kan echt niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik ga ook eens inloggen. Hopelijk krijg ik de gegevens van een Whale! Misschien zien jullie me nooit meer terug.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ook je NAW?Alpina schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:23:
Ik heb er alles weggehaald, ben er nu wel klaar mee.
*Geeft Trezor en Ledger nog een aai*
en aans löpt wa vast
Ik ga zodra ik weer kan inloggen hetzelfde doen.Alpina schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:23:
Ik heb er alles weggehaald, ben er nu wel klaar mee.
*Geeft Trezor en Ledger nog een aai*
Ik heb nog voor 15 euro shitcoins staan bij Bitvavo die 70% gezakt zijn, wellicht krijg ik nu voorstellen van mensen om te vragen hoe het met mij gaat en of ze mij wat geld kunnen overmaken?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
not your key's not your coins, blijkt maar weer. maar idd heel slecht. hopelijk valt het mee....
Als er echt NAW gegevens op straat liggen nu is dit wel einde Bitvavo hoor.. jammer wel. Wat een geitenbende.
Voor de mensen waarbij het kriebelt voor BitVavo: Ik zou niet inloggen totdat het verholpen is. Grote kans dat als je nu inlogt, je gegevens op straat liggen. Zolang je gegevens 'slapen' worden ze niet door de systemen van BitVavo heen geslingerd (om op de verkeerde plek te belanden).
T is maar een hint.
Ook bekend maken dat je gegevens bekend zijn, zoals Jasper, is natuurlijk niet zo'n slim idee.
T is maar een hint.
Ook bekend maken dat je gegevens bekend zijn, zoals Jasper, is natuurlijk niet zo'n slim idee.

[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 07-09-2022 15:32 ]
Inloggen lukt überhaupt nietMicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:31:
Voor de mensen waarbij het kriebelt voor BitVavo: Ik zou niet inloggen totdat het verholpen is. Grote kans dat als je nu inlogt, je gegevens op straat liggen. Zolang je gegevens 'slapen' worden ze niet door de systemen van BitVavo heen geslingerd (om op de verkeerde plek te belanden).
T is maar een hint.
lijkt mij ook slimmer, nu probeert iedereen in te loggen maar lukt niet (door drukte, of Bitvavo zit er nu bovenop)MicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:31:
T is maar een hint.
ze zijn er mee bezig, even wachten tot de tornado weg is en dan je funds weghalen
en toch ook een wake-up call:
Get your funds out of the EXCHANGE
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 15:35 ]
nothing stops this train
Moet je nagaan als dit met een Binance of ander groot platform gebeurd, dan reageert de hele crypto markt. Wat dat betreft voor de waarde van je muntjes nog fijn dat het Bitvavo is en niet een mega platform, als je je muntjes nog terug krijgt dan..
Hopelijk voor de mensen die er wat hebben staan is het slechts een cache fuckup en is er verder niets aan de hand.
Ben wel benieuwd wat dit gevolgen dit voor Bitvavo zal hebben, afhankelijk van hoe ernstig het allemaal is.
Hopelijk voor de mensen die er wat hebben staan is het slechts een cache fuckup en is er verder niets aan de hand.
Ben wel benieuwd wat dit gevolgen dit voor Bitvavo zal hebben, afhankelijk van hoe ernstig het allemaal is.
Dit gaat ernstige gevolgen hebben. Simpelweg omdat de perceptie van de klant nu verschoven is van betrouwbaar naar 'naw gegevens liggen op straat'. Dit staat los van de fout zelf of hoe ernstig die was.YES schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:38:
Moet je nagaan als dit met een Binance of ander groot platform gebeurd, dan reageert de hele crypto markt. Wat dat betreft voor de waarde van je muntjes nog fijn dat het Bitvavo is en niet een mega platform, als je je muntjes nog terug krijgt dan..
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 07-09-2022 15:39 ]
volgens twitter lijkt het maar een datalek te zijn bij 3 mensen:YES schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:38:
[Twitter: https://twitter.com/bitvavocom/status/1567502272715784193]
lijkt me sterk maar 3......3 is ook TEVEEL
iig 100k verzekerd toch bij Bitvavo?
nothing stops this train
We gaan weer moonachtig btw
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 07-09-2022 15:43 ]
Zero.
Again fakeout.
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Dikke moon inderdaad.... hahah jammer Pelox.Pelox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:43:
Ja, maar als het snel opgelost is en er verder niet meer mis gaat blijven veel crypto-bois/girls/apaches hun centjes waarschijnlijk gewoon lekker via ideal overpompen "want dat kan daar tenminste" (toch?).MicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:39:
[...]
Dit gaat ernstige gevolgen hebben. Simpelweg omdat de perceptie van de klant nu verschoven is van betrouwbaar naar 'naw gegevens liggen op straat'. Dit staat los van de fout zelf of hoe ernstig die was.
Als het langer duurt en er meer aan de hand is, dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Sneu voor evt. gedupeerden (ook nu al voor degenen van wie gegevens op straat liggen), maar zulke dingen fascineren me altijd wel.
(Ik luister ook graag de podcasts van Darknet Diaries bijvoorbeeld, rete interessant)
Ben benieuwd. heb zo'n vermoeden dat het zometeen weer als een puddingbroodje inelkaar stortPelox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:43:
Storten puddingbroodjes in elkaar dan?jorwas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:46:
[...]
Ben benieuwd. heb zo'n vermoeden dat het zometeen weer als een puddingbroodje inelkaar stort
Moonachtig is wat anders dan dikke dikke dikke moon. Die komt vrijdag.zwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:44:
[...]
Dikke moon inderdaad.... hahah jammer Pelox.
Zero.
Weet iemand welke drie (alleen voornaam is genoeg). We hebben dus ene Miroslaw, ene Jasper en de derde?Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:40:
[...]
volgens twitter lijkt het maar een datalek te zijn bij 3 mensen:
[Twitter]
lijkt me sterk maar 3......3 is ook TEVEEL
iig 100k verzekerd toch bij Bitvavo?
Die funds die ik er heb staan interesseren mij niet, maar mijn NAW-gegevens heb ik liever niet op straat liggen.
Ik kan ook niet inloggen. Daag Bitvavo
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Ik zal zeker alles weghalen daar, nu genoeg van.
Ik had de gegevens van ene Mirjam.BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:50:
[...]
Weet iemand welke drie (alleen voornaam is genoeg). We hebben dus ene Miroslaw, ene Jasper en de derde?
Die funds die ik er heb staan interesseren mij niet, maar mijn NAW-gegevens heb ik liever niet op straat liggen.
het zijn er wel meer dan drie hoor. op twitter zag ik ook de naam van een vrouw met een ING rekening voorbij komen. ook niet slim van diegene om dat te screenshotten en te posten overigensBTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:50:
[...]
Weet iemand welke drie (alleen voornaam is genoeg). We hebben dus ene Miroslaw, ene Jasper en de derde?
Moet ik 50 orders cancellen, mijn euro’s via een shitcoin overzetten naar Binance en daar opnieuw alles als BUSD order erin pompen Zzzzz. Hopelijk naast de tijd niet teveel kwijt aan fees en wisselkoersen.
Ik begrijp dat het volume van BitVavo verdwijnt.
Mooi, dat betekent dat ze geen geld meer hebben voor die wanstaltige reclames, dat ze even niet onbeperkt shitcoins zullen listen én dat ik weer kan profiteren van een gigantische spread.
Winning.
Mooi, dat betekent dat ze geen geld meer hebben voor die wanstaltige reclames, dat ze even niet onbeperkt shitcoins zullen listen én dat ik weer kan profiteren van een gigantische spread.
Winning.
Maktub
Bhit-Vha-VheuoMrMrq schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:01:
Ik begrijp dat het volume van BitVavo verdwijnt.
Winning.

Totdat het op is....Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:05:
Telt die bitvavo verzekering van 100k? In dit geval
Grappig dat zoveel mensen op Twitter roepen dat het bij elke LUNC pump gebeurt en dat ze nu geld verliezen. Als dat geen bots zijn

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zodra dit bekend werd heb ik flink geld overgemaakt naar Bitvavo. Moest er niet aan denken dat iemand van jullie mijn gegevens kon zien zoals dat er vamorgen nog bijstond voor de problemen begonnen.YES schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:45:
[...]
Ja, maar als het snel opgelost is en er verder niet meer mis gaat blijven veel crypto-bois/girls/apaches hun centjes waarschijnlijk gewoon lekker via ideal overpompen "want dat kan daar tenminste" (toch?).
Als het langer duurt en er meer aan de hand is, dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Sneu voor evt. gedupeerden (ook nu al voor degenen van wie gegevens op straat liggen), maar zulke dingen fascineren me altijd wel.
(Ik luister ook graag de podcasts van Darknet Diaries bijvoorbeeld, rete interessant)
Ach, who am i kidding... Alles ligt toch al op straat...
Kan ik het net zo goed zelf delen.
Ngangatarius J. T. L. Bal
Rektlaan 69a
Zeldenrijk (provincie Friesland)
PF:
1 HOT
3 ADA
2,1 Pundi X
0,00000001 BTC
Ik hoorde zojuist dat LUNC op dit moment het nieuwe "speeltje" is van een hoop jongelui, zelfs op middelbare school al. Een soort van opvolger van wat Shib was een half jaartje terug. Waarom?
- Veel muntjes voor weinig, zelfs met een paar tientjes heb je al een shit(load aan)coin(s).
- Het is tegendraads aan de huidige markttrend
- Omdat er een actieve community achter zit.
/f/image/7tjHbRnf9PZhqtjeRedDFadv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Ngangatar op 07-09-2022 16:25 ]
Straks maar even de rest van mijn BTC/ETC naar de Ledger sturen.. Pff, Bitvavo...
Hoe doen jullie dat?GZN schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:22:
Opnames werken weer. Zojuist al mijn BTC weggehaald
Er zit een token burn aan te komen. Persoonlijk verwacht ik een pump tot de implementatie, en dan keihard rekt.Ngangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:23:
Ik hoorde zojuist dat LUNC op dit moment het nieuwe "speeltje" is van een hoop jongelui, zelfs op middelbare school al. Een soort van opvolger van wat Shib was een half jaartje terug. Waarom?Toch geinig hoe er op totaal verschillende manieren tegen een markt kan worden aangekeken.
- Veel muntjes voor weinig, zelfs met een paar tientjes heb je al een shit(load aan)coin(s).
- Het is tegendraads aan de huidige markttrend
- Omdat er een actieve community achter zit.
[Afbeelding]
Hmm, mijn zakgeld daar maar meteen weggehaald. Zodra het geld binnen is op mijn rekening m'n account meteen opheffen: dat kan met 1 click dus dat scheelt weer.jasper7878 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:59:
[...]
het zijn er wel meer dan drie hoor. op twitter zag ik ook de naam van een vrouw met een ING rekening voorbij komen. ook niet slim van diegene om dat te screenshotten en te posten overigens
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Funds weggehaald bye bye Bitvavo
Waarom hebben jullie uberhaubt ooit voor Bitvavo gekozen?
Lijkt op een session-management bugje daar bij Bitvavo.... Gelukkig ben ik geen klant. Wel ooit de Litebit hack meegemaakt waar persoongegevens werden gestolen.
Kan iedereen eindelijk zijn eigen crypto bank spelen! Mooi zo, not your keys....
edit @2Dutch ik hoop het
Bij Litebit had ik na de eerste hack mijn gegevens laten verwijderen. Later bij een tweede hack kreeg ik toch weer mail
Was Bitvavo ook niet gelieerd aan Litebit ofzo?
Kan iedereen eindelijk zijn eigen crypto bank spelen! Mooi zo, not your keys....
edit @2Dutch ik hoop het

[ Voor 31% gewijzigd door sh4d0wman op 07-09-2022 16:35 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eerste stapjes zetten..iDeal..overzichtelijke kosten.Deano0532 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:32:
Zie overigens geen IBAN in de uitbetaaltransactie. Misschien heeft nu iemand random mijn poen gehad? Doe er wat leuks mee zou ik zeggen
[ Voor 27% gewijzigd door 2Dutch op 07-09-2022 16:37 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Kreeg zelf eerst 2x de melding dat er iets was misgegaan.2Dutch schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:27:
[...]
Hmm, mijn zakgeld daar maar meteen weggehaald. Zodra het geld binnen is op mijn rekening m'n account meteen opheffen: dat kan met 1 click dus dat scheelt weer.
Drie maal scheepsrecht en toen ging de opdracht er gelukkig wel doorheen.
Alleen nog geen mail met "EUR opname verwerkt" ontvangen, jij wel?
Hoe krijg ik nu alles het goedkoopst over naar b.v. binance. alles verkopen > xrp kopen en overzetten ?
Er zit geen eenmalige token burn aan te komen, er komt een vaste tax (burn) van 1,2% op bepaalde transacties binnenkort en die zal actief blijven.merauder schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:26:
[...]
Er zit een token burn aan te komen. Persoonlijk verwacht ik een pump tot de implementatie, en dan keihard rekt.
Anderhalf jaar geleden begonnen met crypto. Waar begin je zonder enige verstand van zaken? Bij een NL partij, waar je begrijpt wat je aan het doen bent en waar je zonder enige moeite funds kunt krijgen.Deano0532 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:32:
Dat was de reden in mijn geval.
Nope nada. Meen wel m'n IBAN te hebben zien eerder in het proces (prefilled), maar in de transactie ontbreekt ie. Naja beter dan de IBAN van een ander, I guessMENACExz schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:38:
[...]
Kreeg zelf eerst 2x de melding dat er iets was misgegaan.
goedkoopst wel ja, maar als je alle assets naar XRP moet gaan, dus eerst de andere crypto naar euro verkopen en vervolgens weer XRP kopen kost ook geld.Mighty_Mike33 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:39:
Hoe krijg ik nu alles het goedkoopst over naar b.v. binance. alles verkopen > xrp kopen en overzetten ?
mijn grootste stack was BTC, dus heb alle andere alts verkocht voor euro en vervolgens BTC gekocht.
BTC staat nu op pending om naar andere locatie te gaan.
Voelt gewoon niet goed, helaas dus wel fees kwijt geraakt maar dat neem je maar voor lief dan....
BTC versturen naar elders vanuit Bitvavo kost ~€0.76
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 16:53 ]
nothing stops this train
BTC fee is volgens mij vrij laag op bitvavo dus gewoon een BTC transfer doen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
het is maar tientjes werk, maar toch zonde geld. bedanktKol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:53:
[...]
goedkoopst wel ja, maar als je alle assets naar XRP moet gaan, dus eerst de andere crypto naar euro verkopen en vervolgens weer XRP kopen kost ook geld.
mijn grootste stack was BTC, dus heb alle andere alts verkocht voor euro en vervolgens BTC gekocht.
BTC staat nu op pending om naar andere locatie te gaan.
Voelt gewoon niet goed, helaas dus wel fees kwijt geraakt maar dat neem je maar voor lief dan....
BTC versturen naar elders vanuit Bitvavo kost ~€0.76
€0.76 is ook niet veel toch? dan neem je maar een keer geen mayonaise bij je macdonalds frietMighty_Mike33 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:56:
[...]
het is maar tientjes werk, maar toch zonde geld. bedankt
nothing stops this train
Beter tientjeswerk als leergeld dan honderden euro's of meer. Liefst zo min mogelijk leergeld, dat dan ook wel weerMighty_Mike33 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:56:
het is maar tientjes werk, maar toch zonde geld. bedankt
Jammer dat je bij Binance tegenwoordig ook KYC moet registeren om te kunnen handelen.
Blijft weinig over zo!
Blijft weinig over zo!
wauw, BTC binnen 20 minuten vanuit Bitvavo al binnen gekomen op mijn andere locatie! dat ging snel! normaal gaat dat niet zo snel.
new balance op mijn Bitvavo account: €0.01
aankomende maandag komt er wel nog €0.02 binnen van staking
nothing stops this train
Yep, mijn centen van verkochte crypto binnen van Bitvavo. Maandag na aankomst staking-centen de boel de deur uit 

17:04 die mail binnen, moment waarop m'n geld ook aanwaaide op de rekeningMENACExz schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:38:
[...]
Kreeg zelf eerst 2x de melding dat er iets was misgegaan.
[ Voor 71% gewijzigd door 2Dutch op 07-09-2022 17:08 ]
lightning network broKol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:02:
wauw, BTC binnen 20 minuten vanuit Bitvavo al binnen gekomen op mijn andere locatie! dat ging snel! normaal gaat dat niet zo snel.
Nice, hier nog niks ontvangen maar dat jij het ontvangen hebt geeft goede hoop.2Dutch schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:05:
Yep, mijn centen van verkochte crypto binnen van Bitvavo. Maandag na aankomst staking-centen de boel de deur uit
Zie dat mijn IBAN nu ook bij de opdracht staat
is dat zo? gebuikt Bitvavo die voortaan ipv de layer 1?
anyway ik kijk even hoe het gaat verlopen, Kraken was altijd al mijn nr 1 die ik gebruikte om funds naar andere locaties te sturen, maar Bitvavo als backup is toch ook wel handig, ik schrijf Bitvavo niet gelijk af maar ik laat er geen funds op staan
nothing stops this train
Klikkerdeklik met de muis, ratelderatel met het toetsenbord, klikkerdeklik met de muis, ratelderatel met het toetsenbord. Enter rammen en afwachten.
Ik heb geen Bitvavo dus het kan afwijken op details, maar zo werkt het ongeveer.
Heb me vandaag aangemeld op coinbase. Maar hoe verzend ik crypto? In dit geval atom.(via diverse learnings verkregen en omgezet)Via browser zegt men dat de goedkeuring vi app moet. Als ik dat doe zegt men moet via wallet. Wat is nu de manier om dit te verzenden? Groet
[ Voor 8% gewijzigd door Fleske op 07-09-2022 17:17 ]
Ik vertrouw bitvavo.
Iedereen die nu zijn coins verstuurd naar wallets is slecht bezig, de overheid zal mensen met crypto wallets verdacht vinden (witwas crypto praktijken)
Er zal in de toekomst waarschijnlijk een verbod komen op privé wallets.
Weer kudde gedrag. Nooit de kudde volgen.
Bitvavo lag plat idd. Maar je moet je hoofd koel houden, en niet nu rap rap naar je wallets sturen.
Iedereen die nu zijn coins verstuurd naar wallets is slecht bezig, de overheid zal mensen met crypto wallets verdacht vinden (witwas crypto praktijken)
Bitvavo lag plat idd. Maar je moet je hoofd koel houden, en niet nu rap rap naar je wallets sturen.
Bepaal ik zelf wel Raf.Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:18:
Ik vertrouw bitvavo.
Edit: hier ook alles binnen van Bitvavo.
Ik schrijf ze ook niet meteen af maar wel weer een goede les om een bedrag wat toch weer heel vervelend zou zijn mocht er iets misgaan, niet in eigen beheer te hebben.
Blijft gewoon een handige fiat on off ramp net als Kraken.
[ Voor 20% gewijzigd door Alpina op 07-09-2022 17:36 ]
Je begrijpt hopelijk dat de gedachte achter Bitcoin was dat je BTC in eigen beheer hebt en zonder tussenkomst van een derde partij transacties kunt doen?Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:18:
Ik vertrouw bitvavo.
En wat betreft witwassen; denk je dat er in het huidige financiële systeem niet massaal geld wordt witgewassen?
nee joh fiat geld is het schoonste geld dat er is, zeker weten hoor!jvel92 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:27:
[...]
Je begrijpt hopelijk dat de gedachte achter Bitcoin was dat je BTC in eigen beheer hebt en zonder tussenkomst van een derde partij transacties kunt doen?
En wat betreft witwassen; denk je dat er in het huidige financiële systeem niet massaal geld wordt witgewassen?
nothing stops this train
Je hoofd koel houden en als een wijs persoon je funds even weghalen van een platform wat net down geweest is door een storing is je verstand gebruiken, geen kuddegedrag.Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:18:
Ik vertrouw bitvavo.
Het zal nogal bot overkomen maar dat is dan maar zo: het verbaast me oprecht hoeveel onzin jij uitkraamt en hoe vaak je jezelf nog in dezelfde post tegenspreekt.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 07-09-2022 17:35 ]
ik heb al zeer veel gebruik gemaakt van Bitvavo, maar was voornamelijk een tussenpersoon vanwege de handige iDeal..... ik had er zoiezo maar weinig opstaan, voornamelijk ADA vanwege de staking rewards, en BTC.... omdat het BTC isRaf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:18:
Ik vertrouw bitvavo.
nothing stops this train
Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:35:
Lets the time speaks out the truths
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1NuGfLCwi8ZpuoEWBefMVUU1.gif?f=user_large)
Het wordt tijd dat jij je alu hoedje afzet....niemand zit te wachten op jou adviezen.Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:18:
Ik vertrouw bitvavo.
En fiat kun je in de wasmachine schoonmaken. Bitcoin niet. Zeg daar maar eens wat tegen!Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:29:
[...]
nee joh fiat geld is het schoonste geld dat er is, zeker weten hoor!
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!