[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.738 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
sh4d0wman schreef op woensdag 7 september 2022 @ 05:35:
We gaan wel hard de WEF kant op "you own nothing" (EUR down, crypto down, stonks down, geen rente, huizenbubbel barst straks) .

Ik weet alleen nog niet waar ik de "and be happy" vandaan moet halen. }:| En ik kan ook al niet poepen vandaag! (zo, dan weten jullie dat ook weer) :P Dat is wel ultieme ontspanning (aldus Hans Teeuwen, flesje wijn er bij...)
Dit
Het is alsof ze alle financiële middelen manipuleren om iedereen tijdelijk collectief armer te maken?
Ik geloof niet in een complot, maar toch...

Crypto is down, aandelen zijn down, goud is down (wat normaal zou stijgen als de beurs crasht)
Spaarrekening brengt niets op, de rentes zijn verhoogd, maar in ons nadeel door duurdere leningen...
Obligaties brengen niets op...Energieprijzen stijgen enorm, je kan er niet op besparen omdat we het nodig hebben.

Euro is down...

Het meest logische vandaag zou zijn dat de crypto en goud stijgt, de hedge tegen inflatie... maar vandaag zijn er mensen die meer verliezen aan crypto dan de inflatie zelf.

Verklaar me voor een zot, maar ik geloof echt dat het systeem pure manipulatie is om iedereen armer te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Raf1994 op 07-09-2022 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:18:
[...]

Dit
Het is alsof ze alle financiële middelen manipuleren om iedereen tijdelijk collectief armer te maken?

Crypto is down, aandelen zijn down, goud is down (wat normaal zou stijgen als de beurs crasht)
Spaarrekening brengt niets op, de rentes zijn verhoogd, maar in ons nadeel door duurdere leningen...
Obligaties brengen niets op...Energieprijzen stijgen enorm, je kan er niet op besparen omdat we het nodig hebben.

Euro is down...

Het meest logische vandaag zou zijn dat de crypto en goud stijgt, de hedge tegen inflatie... maar vandaag zijn er mensen die meer verliezen aan crypto dan de inflatie zelf.

Verklaar me voor een zot, maar ik geloof echt dat het systeem pure manipulatie is om iedereen armer te maken.
Zo gek is deze gedachte niet.. in het verleden was goud een safe haven is bange tijden nu gaat echt alle omlaag :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:27
Putin heeft gekregen wat hij wilde, namelijk armoede brengen in het Westen. Qua samenstelling van welvaart gaan we steeds lijken op Rusland; een rijke elite en overgrote deel wat moet strugglen om de eindjes aan elkaar te knopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

sh4d0wman schreef op woensdag 7 september 2022 @ 05:35:
We gaan wel hard de WEF kant op "you own nothing" (EUR down, crypto down, stonks down, geen rente, huizenbubbel barst straks) .

Ik weet alleen nog niet waar ik de "and be happy" vandaan moet halen. }:| En ik kan ook al niet poepen vandaag! (zo, dan weten jullie dat ook weer) :P Dat is wel ultieme ontspanning (aldus Hans Teeuwen, flesje wijn er bij...)
De enige reden dat we die kant opgaan is dankzij een groot aantal mensen die alles maar met een app scoren.
Felix,Go, Next en meer van dat soort scooters. Maar ook auto's als Mywheels en meer van dat soort shit.
Lekker niet van jou en toch happy moving.

En het gros trapt erin.
De rest is complotgezanik.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mr_Ripple schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:44:
[...]

De enige reden dat we die kant opgaan is dankzij een groot aantal mensen die alles maar met een app scoren.
Felix,Go, Next en meer van dat soort scooters. Maar ook auto's als Mywheels en meer van dat soort shit.

En het gros trapt erin.
Ik, die weleens een Mywheels pakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIs96XziU-XE3hgdh7DJX6zf-UI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/33sXSAWr7vtV8aJ8JhWFO5YT.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:03

Coldcat

HODL

Typische Nederlanders hier, klagen, klagen, klagen!

Alles wordt verdomme duurder met de dag! Wees blij dat je BTC nog met een korting mag kopen!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGiuuxgMg9bkeWdWYdTItcwJ0u0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlpkMlOXqJaPVDnnAVJebnzOzQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eKNeayo4laNJ8OwGSDwdpbRN.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Nog een vraagje, sorry voor offtopic te zijn.

Door de loonindexering, met andere woorden. De lonen stijgen ter compensatie voor de hoge energieprijzen.

Zal dit geen extra druk leveren op de loonkosten van bedrijven? Zie ik een grote ontslaggolf binnen twee jaar?

[ Voor 5% gewijzigd door Raf1994 op 07-09-2022 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:26:

Door de loonindexering, met andere woorden. De lonen stijgen ter compensatie voor de hoge energieprijzen.

Zal dit geen extra druk leveren op de loonkosten van bedrijven? Zie ik een grote ontslaggolf binnen twee jaar?
Ja, loonkosten zullen natuurlijk omhoog gaan. Het alternatief is dat je als werkgever de lonen niet verhoogt en iedereen verkast naar een werkgever die dat wel doet. Je kan stellen dat het niet eerlijk is voor de werkgever dat de kosten van inflatie bij hem komen te liggen. Maar is het wel eerlijk om ze bij de werknemers te leggen? Volgens mij lopen we qua loonontwikkelingen in nederland behoorlijk achter, die kunnen voor veel sectoren en bedrijven echt wel omhoog. En kan je het als werkgever niet betalen? Dan is je onderneming waarschijnlijk niet levensvatbaar. Ook niet erg, dan kunnen je werknemers elders aan de slag en lossen we het personeelstekort op.

Hoe we er over een aantal jaar voor staan is lastig te zeggen, zeker in deze economische tijden. Op dit moment kan je als werknemer behoorlijke eisen stellen. Of dat over twee jaar nog steeds zo is, zal de toekomst moeten uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:04

gok al binnen een jaar. gaat een bloedbad worden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
anti elppa schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:49:
[...]

Ik heb toch ook zo een gevoel. Waar iedere onderneming na covid al met het water op de lippen staat (met wat overheidssteun in
België dan), hoe harder dit zal aankomen.

Stel je voor dat je een mondiaal te verkrijgen product maakt, en je loonkosten (+10%), energie (x6) en het verliezen van de euro samen rekent ben je toch wel de sigaar.

O ja, ik vergeet nog even dat loonsverhoging in BE voor sommige sectoren pas volgend jaar in de lucht gaat en energieprijzen voor 2/3 jaar vast hangen. Maar toch, de bui voelen ze zeker al hangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Masstje op 07-09-2022 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 10:04:
[...]

Maar als je uitzoomt leek 21k voor een even lange tijd ook de bodem, dus het kan best 19k worden.

[Afbeelding]
En nu 2 weken rond de 19k hangen of door?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:03
Als ik die extreem aangezette doemscenarios zo lees mag er best eens een ontnuchterende bezem door twee recente rubbertegelgeneraties. Economische theorie (lees dan), er zijn ups en downs, deal with it. In crypto vinden we het fantastisch om de dip te kopen. Ook in de echte wereld is een dip goed om het kaf van het koren te scheiden en een aantal markten terug naar normale niveaus te brengen. Dat geeft nieuwe kansen. Maar geen groei zonder pijn. Het is net crypto.

(Nb groei in de brede zin van het woord, niet alleen economisch of baggish)

Oh en renteverhogingen zijn inderdaad echt bedoeld om bedrijven en consumenten zichzelf een beetje armer te doen voelen zodat ze minder geld uitgeven. Dat is het hele doel. Dat zoveel mensen consumptief lenen nog steeds als oplossing zien voor hun welvaart is ook een uitdaging.

[ Voor 20% gewijzigd door Wiley99 op 07-09-2022 08:05 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Masstje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:54:
[...]

Ik heb toch ook zo een gevoel. Waar iedere onderneming na covid al met het water op de lippen staat (met wat overheidssteun in
België dan), hoe harder dit zal aankomen.

Stel je voor dat je een mondiaal te verkrijgen product maakt, en je loonkosten (+10%), energie (x6) en het verliezen van de euro samen rekent ben je toch wel de sigaar.

O ja, ik vergeet nog even dat loonsverhoging in BE voor sommige sectoren pas volgend jaar in de lucht gaat en energieprijzen voor 2/3 jaar vast hangen. Maar toch, de bui voelen ze zeker al hangen.
en nu vergeet je de vraag die in elkaar dondert omdat niemand meer rond kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56

Vis

Beermarkt is flink aan zo te lezen hier.. moon soon dus.. geld printers zullen vast en zeker weer aan gaan als overheden moeten bij springen ivm onrust op de energiemarkt om chaos te voorkomen in de maatschappij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:05:
Beermarkt is flink aan zo te lezen hier.. moon soon dus.. geld printers zullen vast en zeker weer aan gaan als overheden moeten bij springen ivm onrust op de energiemarkt om chaos te voorkomen in de maatschappij.
ik blijf erbij.....eind van het jaar PRINTAHHHH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Coldcat schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:50:
Alles wordt verdomme duurder met de dag! Wees blij dat je BTC nog met een korting mag kopen!
Kan ik met een stukje maand betalen?

Ik houd altijd een stukje maand over wat mijn salaris niet dekt. Win-Win :>

Misschien eens omscholen tot begravenisondernemer. Die hebben altijd werk en in een crisis nog meer. :X

* sh4d0wman wil ook een geldprinter. Klinkt kei leuk!

@MrMrq hadden veel grote jongens (Buffet etc) geen cash posities ingenomen? Als alles daalt koopt men na een tijdje lekker goedkoop in. Daarna weer omhoog. Maar ja, aan arme mensen hebben ze niks. De geschiedenis laat zien dat er dan hoofden gaan rollen. Hodl dan maar :>

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 07-09-2022 08:12 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:20
[...]

Dit
Help me even.

Als bijna het kapitaal bij de elite zit, en ALLE assets gaan down, dan is het toch juist de elite die nu hard wordt geraakt?

En welk voordeel heeft de elite, die graag verdient aan de armere medemens, aan een straatarme medemens? Van een geplukte kip valt immers niet verder te plukken..

Ik geloof niet in moedwillige manipulatie. Wel dat het systeem een paar domme, onbedoelde weeffouten heeft.

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
Volgens mij is het helemaal niet goed om nu al te compenseren voor energie. Doe dat maar als mensen het ook echt kunnen zien en voelen, in de winter. Anders geven velen het misschien nu al uit aan de verkeerde dingen (maandbedrag kan wel omlaag) en verbazen ze zich over 6 maanden over hoeveel gas het kost om de tent te verwarmen. Dat weet echt vrijwel niemand (buiten wij Tweakers... Oh wacht)

Zou zelfs niet willen dat ze het in crypto stoppen, dat belandt dan ook maar in shitcoins.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

FriezNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 05:29:
[Afbeelding]

Om de pijn van deze drop wat te verzachten
Even serieuze vraag: Zijn er echt mensen die deze vragen gaan beantwoorden om die 3 euro te vangen?

In de tijd die je kwijt bent met het beantwoorden en omzetten naar andere currency (waardoor er weer minder overblijft), kun je toch meer dan dat binnenharken?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
MrMrq schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:08:
[...]

Help me even.

Als bijna het kapitaal bij de elite zit, en ALLE assets gaan down, dan is het toch juist de elite die nu hard wordt geraakt?

En welk voordeel heeft de elite, die graag verdient aan de armere medemens, aan een straatarme medemens? Van een geplukte kip valt immers niet verder te plukken..

Ik geloof niet in moedwillige manipulatie. Wel dat het systeem een paar domme, onbedoelde weeffouten heeft.
Plus dat, net als in crypto, het systeem wijzelf zijn. Grote groepen mensen hebben veel invloed op het gedrag van de groep zonder dat het individu dat merkt. We vinden het dan makkelijker om éen dader (whale, wef, regering) aan te wijzen omdat dit overzichtelijker is. Maar feitelijk doen we veel zelf door ons kopieergedrag.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 07-09-2022 08:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

MicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:15:
[...]

Even serieuze vraag: Zijn er echt mensen die deze vragen gaan beantwoorden om die 3 euro te vangen?

In de tijd die je kwijt bent met het beantwoorden en omzetten naar andere currency (waardoor er weer minder overblijft), kun je toch meer dan dat binnenharken?
Gratis geld is gratis geld. Wie het kleine niet eert enzo...

Ik deed "vroeger" ook altijd die gratis spins op Pokerstars, soms had je 10 cent, 1x had ik 1300 euro.

Edit: oh en het kost je in totaal maar 20 seconden ofzo, je kan doorklikken naar de quiz het is altijd het bovenste antwoord, tenminste tot nu toe wel.

[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 07-09-2022 08:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:41

resusaapje

h less

[...]

Dude, ik heb vijf dagen lang wordle gespeeld bij Binance om vandaag 0,41 BUSD te mogen ontvangen.
$3? Ik teken er voor!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 16:35
[...]

ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Ik weet niet hoeveel jij verdient maar $3 om een app aan te slingeren voor 1 minuut lijkt me zo slecht niet.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Th1x4nG schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:24:
Ik weet niet hoeveel jij verdient maar $3 om een app aan te slingeren voor 1 minuut lijkt me zo slecht niet.
Is toch weer 5 minuten douchen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24

In België 10 procent toch? Of zit ik er naast?
Hier iets minder zeg maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:52

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:08:
[...]

Help me even.

Ik doe even een hoedje op en zeg hierop:
Nee, de elite heeft meer spek op de botten en kunnen wel wat missen. En ja, er zullen er een aantal ten onder gaan aan bepaalde slechte investeringen en/of extreme verliezen maar dat verstevigt de macht van de échte elite alleen maar. Tegen de tijd dat wij niets meer hebben heeft de elite nog zat over en zijn we volledig afhankelijk van het infuus wat ze ons aanreiken. We bezitten dan niets meer en zij alles. Wellicht zijn we happy maar dat is hoogstens een bijwerking (oeh, bah, eng woord) dus ja. Tijd om wakker te worden.

Oh en verwijder ff alle apps waarmee je dingen kan bestellen/huren want daar gaan we ook kapot aan.

Ik doe mijn hoedje maar weer af, is me te deprimerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 05:44
Coldcat schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:49:
Ik ben zelf nieuw in deze markt. Nog nooit een bear meegmaakt.

Vorige keer las ik dat mensen graag meer hadden willen kopen <20k en <19k. Wat voor mij werkt is om voor jezelf een plan te maken wat je zou willen kopen. Schrijf het op een papier, schiet de orders alvast in. Dat voorkomt dat je moet handelen op het moment dat de emotie hoog is. Doe de FIAT top-ups van te voren.

Met de vele bears hier is het wel duidelijk dat deze keer anders is dan voorheen. Een lagere top, en geen support op de 200W MA. Met alle ellende in de wereld weet niemand waar het naartoe gaat. Denk dus ook na wat er gebeurd als BTC naar de 14k, 10k en lager zou gaan.

Ongetwijfeld gaan we nog naar beneden, met een plan doe je dat rustig omdat je weet wat er gaat gebeuren in jouw scenario.

[Afbeelding]
Ah je bent nog niet rijp, bij jou moet een keer de “Bear” er overheen.
Dan ben je emotioneel afgestompt het doet de koers je niets meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 05:44

@knakworst , insert tegeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
JDx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:26:
[...]

Is toch weer 5 minuten douchen :'(
koud douchen is een optie he 💪
en je douched maar 2 minuten dan ofzo hahah

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 23-09 18:24
[...]

Serieus antwoord: het kost amper moeite om de Learn to Earn te doen (helemaal als je de antwoorden aangeboden krijgt van een aardige mede-tweaker :)). Omzetten naar een andere currency is bij Coinbase zonder extra kosten. Je verliest hooguit een paar cent als de koers snel wijzigt.

Mijn strategie is alle Learn to Earn telkens omzetten naar een shitcoin naar keuze waarvan we dan maar hopen dat deze de volgende bullrun iig zijn vorige ATH haalt of doorbreekt.

Paar tientjes aan shitcoin kan zomaar straks €1000,- plus gaan worden mits je de juiste munt in de shitcoincasino hebt gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Th1x4nG schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:24:
Geen $3 per minuut, maar genoeg om mijn tijd niet aan dit soort meuk te besteden.

Krijg je na je dood een video te zien van je leven, blijkt dat je een groot deel van je tijd van dit soort flauwekul aan het klikken was.

Nope. Teveel overhead.

Ik heb dit in 2017 heel veel gedaan en dan keek ik wat ik bij elkaar had gesprokkeld... conclusie: bij elkaar opgeteld had ik dan beter een uurtje kunnen werken. (Ik ben zelfstandig) Bovendien had ik weer 10-20 accounts wachtwoorden en andere meuk extra die ik moest bijhouden (wat ik helemaal niet wilde).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[...]

Dit ging wel heel snel van 0 naar 100 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:07:
[...]

ik blijf erbij.....eind van het jaar PRINTAHHHH
Ik denk dat het nog iets langer duurt voordat de printer maximaal aan gaat. Halverwege 2023 lijkt mij een ideaal moment. Het is in ieder geval slechts een kwestie van tijd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:10
anti elppa schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:49:
[...]

In feite hebben we een hele eenzijdige crisis momenteel, een energiecrisis. Direct (dure energie) en indirect (doorberekening van hoge energiekosten in de keten tot aan de consument).

Een crisis waarbij we zelf als land de sleutel tot een oplossing in handen hebben (Groninger Gas). Als niet-Groninger heb ik wellicht makkelijk praten, maar voor mij is het onbegrijpelijk dat we de kraan daar niet een klein beetje open draaien. Jarenlang is daar gas gewonnen terwijl de prijs laag was, nu is de prijs torenhoog en laten we dat rustig over ons heen komen terwijl de schade aan huizen e.d. daar in Groningen al heeft plaatsgevonden. Schadeherstel moet veelal nog plaatsvinden, het is dus niet zo dat je risico loopt om opnieuw schade te veroorzaken.

Dat de getroffenen een fatsoenlijke schadevergoeding moeten krijgen aldaar lijkt mij helder, maar nu het heilige groene boontje uithangen en de gaskraan dicht houden is te gek voor woorden.

Maar nee, we kiezen ervoor om massaal te zeuren hoe hoog de inflatie is en het kabinet haalt gaat weer smijten met miljarden richting bepaalde groepen (die over het algemeen het minste bijdragen aan die miljarden die weggegeven worden), het middenkader en in bepaalde mate ondernemers door met stakingen afgedwongen loonsverhogingen die alleen maar prijsverhogend werken trakteren weer eens.

Ondertussen ligt BTC gelukkig in de actiebak, toch lekker in deze dure tijden.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-09-2022 09:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Dit

Euro is down...

Is niet zo vreemd toch? Wij denken vanuit onszelf, alsof iedereen onze kennis heeft. Echter, de meeste mensen denken nooit na over enonomie en al helemaal niet over crypto. Die kijken naar het geld dat binnenkomt en er weer uitgaat en liefst naar wat er eventueel overblijft. Het overgrote deel heeft moeite de eindjes aan elkaar te knopen of voorziet toekomstige problemen door wat er op ze af komt.

Een groot % van de wereldbevolking is bezig met dagelijks bestaan, een klein gedeelte heeft de luxe te kunnen investeren voor de lange termijn en een nog kleiner gedeelte weet iets van crypto.

Dus ja, BTC kan een hedge tegen inflatie zijn, maar de kennis hierover is in kleine kring bekend en niet iedereen heeft hier de financiele middelen voor.

Dus nee, geen manipulatie, dat is in mijn ogen echt een te hoog aluhoedje gehalte. Waarmee ik niet zeg dat jij zo'n hoedje op hebt overigens.

*Edit: om BTC weer goed omhoog te zien gaan, en de rest van de cryptomarkt, is dus weer een flinke portie fomo en buzz nodig omdat Henk & Ingrid daar pas op zullen reageren, als ze die mogelijkheden al hebben. En die zit er denk ik voorlopig nog niet aan te komen. De eerstvolgende halving zal het eerste "event" zijn dat deze slinger weer in beweging kan zetten. Tot die tijd, inkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 07-09-2022 09:41 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Dit

Euro is down...

Even geduld hebben, in een liquiditeitscrisis gaat alles down (ook goud en wellicht kunnen we daar met fantasie ook BTC onder scharen). Ondanks de zwakke euro is ook in Europa dan cash = king.

Kijk maar eens naar maart 2020 en bijvoorbeeld de zilverprijs (zie ook de ontwikkeling van de zilverprijs rondom de crash in 2008, zelfde patroon: zilver halveerde van 19 dollar naar 9 en daarna ging de prijs naar 50 dollar per troy ounce) of BTC. Eerst een keiharde crash, daarna gigantisch herstel.

In maart 2020 was het een flash crash, nu zien we een meer traditioneel (langzamer) koersverloop.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-09-2022 09:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:58:
[...]

Geen $3 per minuut, maar genoeg om mijn tijd niet aan dit soort meuk te besteden.

Krijg je na je dood een video te zien van je leven, blijkt dat je een groot deel van je tijd van dit soort flauwekul aan het klikken was.

Nope. Teveel overhead.

Ik heb dit in 2017 heel veel gedaan en dan keek ik wat ik bij elkaar had gesprokkeld... conclusie: bij elkaar opgeteld had ik dan beter een uurtje kunnen werken. (Ik ben zelfstandig) Bovendien had ik weer 10-20 accounts wachtwoorden en andere meuk extra die ik moest bijhouden (wat ik helemaal niet wilde).
Ik ben niet zelfstandig maar een uurtje onbetaald niets doen op de bank lijkt me nog steeds een betere besteding :). Maar respect voor diegenen die het wel doen. Iets met wie het kleine niet eert..... Een spreekwoord uit mijn tijd.

Voor de jonkies, de definitie van een spreekwoord:

~ spreekwoord: korte en krachtige vaste uitdrukking met een algemene waarheid of wijsheid
Voorbeeld: Een bekend spreekwoord is '“Fiat is the ultimate of shitcoin.' en dat betekent dat een Fiat een heel slecht auto is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
Alpina schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:28:
[...]

In België 10 procent toch? Of zit ik er naast?
Hier iets minder zeg maar.
Hangt van je paritair comité (sector) af maar voor PC 200.00 (de restcategorie voor de bedienden) staat de prognose voor 1 januari 2023 op +10,03%.

Dit jaar was er een index van +3,58%.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 23-09 18:24
[...]

Nope. Teveel overhead.

Ik doe het tijdens mijn werk, gaat het dubbelop :+ en wachtwoorden onthouden hebben we een passwordmanager voor in combinatie met een Yubikey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 24-09 00:06
Mr_Ripple schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:44:
[...]

En het gros trapt erin.
Dit soort initiatieven steun ik juist en geloof niet dat een scootertje het verschil gaat maken. Huurhuizen, lease auto's bestaan ook al honderden jaren, en is gewoon hetzelfde principe toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
door alle ellende en inflatie wordt gelukkig niet alles duurder, aandelen, crypto en Bitcoin allemaal in de aanbieding 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FriezNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:20:
[...]

Ik doe het tijdens mijn werk, gaat het dubbelop :+ en wachtwoorden onthouden hebben we een passwordmanager voor in combinatie met een Yubikey.
Dat zegt dan iets over je werkethiek....

o, wacht... zit ik nu tijdens mijn werk op dit forum? :+ :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:23
JDx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:16:
[...]

Ik deed "vroeger" ook altijd die gratis spins op Pokerstars, soms had je 10 cent, 1x had ik 1300 euro.

Edit: oh en het kost je in totaal maar 20 seconden ofzo, je kan doorklikken naar de quiz het is altijd het bovenste antwoord, tenminste tot nu toe wel.
Bij mij was het altijd het onderste antwoord… lijkt erop dat het goede antwoord altijd op hetzelfde rijtje staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Mooie bijdrage uit eigen land op Reddit Wallstreetbets:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/eqcuwmtlkam91.jpg

Ik sluit niet uit dat deze brokkenpiloot ook op dit forum actief is. Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 14:53
Wat doen jullie met de crypto op coinbase die je met enige regelmaat uit de earn en learn krijgt?
Laten staan, of omzetten naar andere bepaalde crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:41:
Wat doen jullie met de crypto op coinbase die je met enige regelmaat uit de earn en learn krijgt?
Laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:05

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Moet ieder voor zich bepalen. Ik zet alles direct om in BTC ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Tomba schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:45:
[...]

Moet ieder voor zich bepalen. Ik zet alles direct om in BTC ;)
Tuurlijk ieder zijn eigen keuze, ik laat ook alles staan. Maar nog niet echt winstgevend. De ene week 5euro gestegen, week later weer 10 gezakt bij wijze van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Je verwacht daarop een zinnig antwoord?

Uit mijn hoofd: laten staan, omzetten naar USD, of BTC, of GRT.

Het is kortom lootjes trekken ;)

Ow, en * resusaapje en minstens één andere twieker komen niet eens door de KYC

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik doe niets met coinbase want het nadenken over wat ik met al die gratis crypto moet doen geeft me teveel stress.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6p8axBMBU0IWsL3HVGB_gzzIoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GPqLLpi4YT210GYL4dTWDC9S.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Voorheen transfer naar NiceHash kwam het bij m'n mining inkomsten op, was toch zo weer een dagje minen, nu alles meteen naar BTC en laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
JDx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:55:
[...]

Voorheen transfer naar NiceHash kwam het bij m'n mining inkomsten op, was toch zo weer een dagje minen, nu alles meteen naar BTC en laten staan.
Dat is ook een optie, maar mining op een oude desktop of laptop heeft volgens mij tegenwoordig totaal geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

G.Scholtens schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:55:
[...]

Dat is ook een optie, maar mining op een oude desktop of laptop heeft volgens mij tegenwoordig totaal geen nut
Nee dat is allang gestopt, begin dit jaar was het al niet meer winstgevend, met de huidige stroomprijzen maak je zwaar verlies, zelfs met zonnepanelen, teruglevering levert meer op. Althans dat was zo, is nu naar 9 cent.

Moet je wel echt meer opwekken dan je verbruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 07-09-2022 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:42
Had een paar Bitvavo orders waarvan ik uit ging dat ze nu gehit zouden zijn. Maar nee hoor, de euro is zo rekt dat de bodem daar €18816 was 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:00
BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:00:
[...]

In feite hebben we een hele eenzijdige crisis momenteel, een energiecrisis. Direct (dure energie) en indirect (doorberekening van hoge energiekosten in de keten tot aan de consument).
Helemaal eens met je analyse, en daar wordt bijna reflexmatig op gereageerd met renteverhogingen terwijl dit de oorzaak van de inflatie 0,0 aanpakt.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzaVui_bIaWFfyaNz4JwJnsIseA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BxURKyAiP8UABBEMXstIZkA8.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:00:
[...]

6,6% energie en huisvesting
1,55% brandstof (vervoer)
(Bron)
Energiecrisis voorbij, inflatie ook terug naar overzichtelijke 3% (tenzij het te lang duurt en ook die prijzen omhoog gaan omdat energiekosten steeds meer doorsijpelen). Maar goed, beter naar het economie- of duurzaamtopic met deze discussie.

On topic: wie had nou verkocht gisteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh hi Angela!

(Niet Vitalik dacht ik trouwens, die is waarschijnlijk ook gewoon bang voor zo'n vrouw)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:03
[...]

Nope. Teveel overhead.

Met de antwoorden op die quiz kost het nagenoeg geen tijd. Ik spendeer meer tijd aan het bijlezen van dit forum dan aan die quiz, en nu die quiz 3x per maand 3$ oplevert is het eigenlijk best wel interessant.
Als je het doet tijdens het beren kan je je tijd iig nog nuttig besteden. Ik zit toch meestal een 15 minuten in zo’n hokje.
Uiteraard wel in de tijd van de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Th1x4nG schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:58:
[...]

Pamp eehhtttt

Ik heb er wat buitengedaan aan $1.15 (Nexo Pro) maar straks gaat dat nog een slechte beslissing gebleken zijn.

Nuja ik heb ook wel gulzig ingeslaan onder de $0.80 en onder de $0.60 dus we klagen niet.
Of een slechte beslissing dat ik niet alles heb buitengedaan. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Go away in may, but remember come back in September......

dus dit is de bodem dus? mooi all-in !
maar helaas fiat is op 🥲
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YENOtI8pm50tMBmhkA-4Ef1obrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hoMwZf3bpPMvgeBubEJ1Y3w.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 11:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76EeDTzLkPTdMtceTo0sMwyy7KY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CN6ttOZmCjMTHPm0fPcphRrt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
JDx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:16:
[...]

Ze komen ook altijd langs op pepper.com en de antwoorden staan er bij ;)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 13:01
[...]

Niet als ik thuis zit te schijten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:00:
Go away in may, but remember come back in September......

dus dit is de bodem dus? mooi all-in !
maar helaas fiat is op 🥲
[Afbeelding]
Zou tijd worden, dipje van 51k inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Ik heb het DCA-bedrag sinds gisteren verhoogd in Binance, mijn auto invest staat -10% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Th1x4nG schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:24:
Ik heb het DCA-bedrag sinds gisteren verhoogd in Binance, mijn auto invest staat -10% :)
Ook zo’n flinke lijst als Taro of meer op BTC/Eth? Ik zoek nog kansenparels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:28:
[...]

Allebei is toch ook mogelijk, doe ik ook. De grootste AI bedragen gaan in de munten als BTC, ETH, BNB, en kleine bedragen in shitcoins. Tevens kan je spelen met bijvoorbeeld dagelijkse inkoop voor de ene munt en wekelijks/maandelijks voor de andere munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Ngangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:34:
[...]

Allebei is toch ook mogelijk, doe ik ook. De grootste AI bedragen gaan in de munten als BTC, ETH, BNB, en kleine bedragen in shitcoins. Tevens kan je spelen met bijvoorbeeld dagelijkse inkoop voor de ene munt en wekelijks/maandelijks voor de andere munt.
Oh zo bedoelde ik het niet. Natuurlijk moet je altijd BTC blijven inslaan 😁! Maar was vooral benieuwd of anderen die auto DCA ook toepassen op een lijst van 20 alts en of het dan erg verschilt welke men uit heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik hou me er ook niet mee bezig, maar bovenstaande is een veel terugkomende drogredenering - tenzij je in die tijd echt iets anders had gedaan waarmee je [meer] inkomen genereert. Als dat niet zo is, dan is die 3 euro nog altijd gewoon winst met weinig moeite.

En 3 euro nu kan binnen 20-30 jaar een pak meer waard zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:46
Ooh het zijn trouwens altijd de onderste antwoorden in de quiz die goed zijn.. dus je klikt met 5sec door de quiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Slonzo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:36:
[...]

Ik hou mij er ook niet mee bezig, maar bovenstaande is een veel terugkomende drogredenering - tenzij je in die tijd echt iets anders had gedaan waarmee je [meer] inkomen genereert. Als dat niet zo is, dan is die 3 euro nog altijd gewoon winst met weinig moeite.

20-30 jaar... dat betwijfel ik.

Stel, je zet het om naar een alt naar keuze. Dan is de kans idd groot dat in de volgende bull run meer waard wordt. Maar over 20-30 jaar zijn de meeste coins van nu verdwenen lijkt me. Zo lang zou ik iig niet gaan hodlen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
[...]

Ik hou mij er ook niet mee bezig, maar bovenstaande is een veel terugkomende drogredenering - tenzij je in die tijd echt iets anders had gedaan waarmee je [meer] inkomen genereert. Als dat niet zo is, dan is die 3 euro nog altijd gewoon winst met weinig moeite.

Gouden tip voor mensen zonder zelfstandigen uurtarieven: Voor de postcodeloterij kun je elke dag een gratis online kofferspel spelen. Gewoon elke dag je open tabblad refreshen en snel spelen. Zo win ik gemiddeld elke 10 dagen wel €2,50! Heb zelfs al eens €100 gepakt. Toch een dikke korting op die €14,50 die ik maandelijks weggooi voor die loterij oOo

Je moet het ook wel leuk en spannend vinden ^^ 20k winnen is ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:12
[...]

Ik hou me er ook niet mee bezig, maar bovenstaande is een veel terugkomende drogredenering - tenzij je in die tijd echt iets anders had gedaan waarmee je [meer] inkomen genereert. Als dat niet zo is, dan is die 3 euro nog altijd gewoon winst met weinig moeite.

Met inflatie is die 3 euro over 20-30 jaar bijna niets meer waard :+ Dan betaal je een euro per snoepje bij de Jamin, zijn de centen afgeschaft O-)

Stel het is in die tijd 100x meer waard geworden. Dan heb je een paar duizend euro, over 30 jaar. Hoe oud ben je als je 30 jaar ouder bent? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:36:
[...]

Oh zo bedoelde ik het niet. Natuurlijk moet je altijd BTC blijven inslaan 😁! Maar was vooral benieuwd of anderen die auto DCA ook toepassen op een lijst van 20 alts en of het dan erg verschilt welke men uit heeft gekozen.
Ik sla ook shitcoins in, stuk of 8 geloof ik. Leuke van DCA is dat je het doet met geld dat je kunt missen, dat het geen inkoopstress geeft qua kiezen momentum en ja, daardoor klik je al snel een paar shitcoins teveel aan :). Zo koop ik bijvoorbeeld CHZ en GALA in, muntjes waar anderen kippenvel van krijgen maar lekker belangrijk, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Heb je heel veel twijfel maar blijft een bepaald muntje door je hoofd spoken, dan gewoon voor een laag bedrag auto investen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Don Guacamole schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:40:
20-30 jaar... dat betwijfel ik.

Stel, je zet het om naar een alt naar keuze. Dan is de kans idd groot dat in de volgende bull run meer waard wordt. Maar over 20-30 jaar zijn de meeste coins van nu verdwenen lijkt me. Zo lang zou ik iig niet gaan hodlen..
Je moet natuurlijk niet gewoon 1 alt gaan hodlen, maar als je met EUR 3 begint en elke ~4 jaar een bullrun hebt... Elke keer een x10 meepakken is mss wat te optimistisch, maar als je om de 4 jaar een maal X meepakt, heb je in theorie EUR Y na 28 jaar: Y = 3 *(X^7)

x2 = EUR 384
x3 = EUR 2187
x4 = EUR 49 152
x5 = EUR 234 375
...

Maar goed, tot zover de theoretische wonderen van samengestelde intrest, de praktijk moet ook volgen :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
Slonzo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:50:
[...]

Je moet natuurlijk niet gewoon 1 alt gaan hodlen, maar als je met EUR 3 begint en elke ~4 jaar een bullrun hebt... Elke keer een x10 meepakken is mss wat te optimistisch, maar als je om de 4 jaar een maal X meepakt, heb je in theorie EUR Y na 28 jaar:

x2 = EUR 384
x3 = EUR 2187
x4 = EUR 49 152
x5 = EUR 234 375
...

Maar goed, tot zover de theoretische wonderen van samengestelde intrest, de praktijk moet ook volgen :+
Mooi, als ik die onderste berekening haal met m’n gratis earn stuur ik je over 30 jaar 100 ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Don Guacamole schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:52:
Mooi, als ik die onderste berekening haal met m’n gratis earn stuur ik je over 30 jaar 100 ADA.
!remindme 30 years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
[...]

Ik heb BTC 28%, ETH 22%, BNB 16%, FTT 12%, MATIC 12%, ICP 10%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Behalve ETH en USD ben ik op dit moment niets aan het DCA'en. Heb natuurlijk nog wel wat alt's in mijn portfolio zitten, maar daar gaat op dit moment geen vers fiat in geïnvesteerd worden. Behouden van kapitaal is voor mij op dit moment mijn belangrijkste doel. Er zullen nog wel voldoende buitenkansjes komen om ergens in te stappen, maar om daar optimaal van te kunnen profiteren heb je wel geld om mee te investeren nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:04:
[...]

Behalve ETH en USD ben ik op dit moment niets aan het DCA'en. Heb natuurlijk nog wel wat alt's in mijn portfolio zitten, maar daar gaat op dit moment geen vers fiat in geïnvesteerd worden. Behouden van kapitaal is voor mij op dit moment mijn belangrijkste doel. Er zullen nog wel voldoende buitenkansjes komen om ergens in te stappen, maar om daar optimaal van te kunnen profiteren heb je wel geld om mee te investeren nodig.
Het mooie is, wanneer profiteer je optimaal :). Timing the market is zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
sinds we sub 30 staan, DCA ik alleen nog bitcoin. verder heb ik AVA en een NFT. ik verwacht dat we tot einde jaar schommelen tussen de 15 en 25k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
jasper7878 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:59:
sinds we sub 30 staan, DCA ik alleen nog bitcoin. verder heb ik AVA en een NFT. ik verwacht dat we tot einde jaar schommelen tussen de 15 en 25k
Dat vind ik een bullish verwachting. Ik hou mijn verwachting maar even voor mezelf... :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 24-09 17:21
Wat een ellende, wat duurt het lang, wanneer moon (wss halverwege 2024 na halving?). Meer heb ik niet te zeggen :F

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
kernie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:23:
Wat een ellende, wat duurt het lang, wanneer moon (wss halverwege 2024 na halving?). Meer heb ik niet te zeggen :F
geen haast joh, van mij mag het lang duren, meer tijd om die vieze euro erin te gooien d:)b

rond mijn 55ste wil ik met pensioen gaan, dus hoe langer we laag blijven hoe eerder met pensioen na een bullrun ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2022 13:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 24-09 17:21
Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:24:
[...]

geen haast joh, van mij mag het lang duren, meer tijd om die vieze euro erin te gooien d:)b

rond mijn 55ste wil ik met pensioen gaan, dus hoe langer we laag blijven hoe eerder met pensioen na een bullrun ;)
Je hebt gelijk ook, thnx :*) :) ik blijf ook mooi al het fiat naar BTC en mindere mate ETH omzetten :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 05:49

WhySoSerious

Be the change.

zwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:02:
[...]

Dat vind ik een bullish verwachting. Ik hou mijn verwachting maar even voor mezelf... :P
PlanB gespot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

"Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt."

Deze kan ook wel uit de topicwarning @Taro , aangezien de ene shitcoin = de andere shitcoin tegenwoordig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Wiley99 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:41:
[...]

On topic: wie had nou verkocht gisteren?
@CryptoArnold werd weer gehunt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:40:
[...]

Gouden tip voor mensen zonder zelfstandigen uurtarieven: Voor de postcodeloterij kun je elke dag een gratis online kofferspel spelen. Gewoon elke dag je open tabblad refreshen en snel spelen. Zo win ik gemiddeld elke 10 dagen wel €2,50! Heb zelfs al eens €100 gepakt. Toch een dikke korting op die €14,50 die ik maandelijks weggooi voor die loterij oOo

Je moet het ook wel leuk en spannend vinden ^^ 20k winnen is ook mogelijk.
Dank voor de tip. Hoogst relevant! Het is een soort mining, Proof of Work dus. En straks als ETH niet meer meedoet, levert dit wellicht nog wat op ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

we zitten helemaal onderaan in de regenboog
https://www.blockchaincenter.net/en/bitcoin-rainbow-chart/

het kan dus enkel maar omhoog. moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:52:

Poeha! Gelukkig zeg. Kunnen we eindelijk weer verder vanaf nu.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:52:

@Kol Nedra

Had jij geen variant?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
jazeker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIYGlAo4U6iVpRpR1SVPMeiXLiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMXilTr37HJfBIk9fzwKBydf.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!