Terra Luna ftw
dikke techRaf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:41:
Terra Luna ftw
Ik vind het wel vermakelijk hoorzwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:36:
[...]
Het wordt tijd dat jij je alu hoedje afzet....niemand zit te wachten op jou adviezen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vandaag kan ik weinig hebben dus wellicht is dat de oorzaak. Tijd om af te sluiten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Monaco? Nee nog nooit naar toe geweest?Trivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:01:
Zitten hier nog mensen in Komodo, Stratis, ARK, Monaco, Metal, PIVX of Lisk?
2017 wil zijn muntjes terugTrivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:01:
Dikke tech
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Ik bedoelde 'ernstige gevolgen' niet in termen van de gebruiker, maar voor BitVavo als platform. Er komt een grote leegloop. Volume verdwijnt. Ze moeten geld uitgeven aan reclame om nieuwe zieltjes te winnen. Lukt niet want naam bevlekt. Sterft een langzame dood.YES schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:45:
[...]
Ja, maar als het snel opgelost is en er verder niet meer mis gaat blijven veel crypto-bois/girls/apaches hun centjes waarschijnlijk gewoon lekker via ideal overpompen "want dat kan daar tenminste" (toch?).
Als het langer duurt en er meer aan de hand is, dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Sneu voor evt. gedupeerden (ook nu al voor degenen van wie gegevens op straat liggen), maar zulke dingen fascineren me altijd wel.
(Ik luister ook graag de podcasts van Darknet Diaries bijvoorbeeld, rete interessant)
Dat is waar ik op doelde. Zie iedereen hier die zijn geld er van af haalt. Niet goed voor BitVavo. Wel slim van de klant.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn bank (bunq) is ook erg rap met transacties. Transactie bij Bitvavo is nog steeds IBANloos, visuele bug misschien ofzo. Hoop dat je centen snel aanwaaien.MENACExz schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:09:
[...]
Nice, hier nog niks ontvangen maar dat jij het ontvangen hebt geeft goede hoop.
Zie dat mijn IBAN nu ook bij de opdracht staat
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Nostalgie!Trivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:01:
Ik had ARK... met pijn in het hart en veel verlies weggedaan (ergens in 2019) en enorm veel winst met dat geld gemaakt afgelopen bull.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bitvavo bood voor een groot aantal crypto alleen trading als optie, niet doorsturen naar wallet. Daar kwam ik in het verleden ook al een keer te laat achter (wat leer je veel in een paar maanden, rofl). Gelukkig was terugboeken van m'n centen (had nog geen crypto gekocht, klikte door en zag het staan) zo gepiept.Kol Nedra schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:09:
[...]
is dat zo? gebuikt Bitvavo die voortaan ipv de layer 1?
anyway ik kijk even hoe het gaat verlopen, Kraken was altijd al mijn nr 1 die ik gebruikte om funds naar andere locaties te sturen, maar Bitvavo als backup is toch ook wel handig, ik schrijf Bitvavo niet gelijk af maar ik laat er geen funds op staan
Vind zelf FTX en Kraken fijn, net als Nexo ook al is die vast niet de goedkoopste. Maar da's ook ivm hoge earn en 5x pm free withdrawal. Ook jammer dat een aantal exchanges geen normale overboekingen meer accepteren (zoals Binance en Kucoin). Heb nooit bloedspoed dus een dagje wachten heb ik er dan wel voor over, in plaats van weer een dikke fee met je MC/Visa.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Die zit waarschijnlijk te soppen in d'r stoel met al die inflatie cijfers.
Maar die muntjes dan, ik heb ze bijna allemaal gehad, ik hoor er niks keer over. Verwacht je nog een opleving van deze "oudjes" dan?
Ik ben gewoon ff aan het inventariseren of er nog (2017) bagholders zijn op dit forumGelukszoekr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:17:
[...]
Die zit waarschijnlijk te soppen in d'r stoel met al die inflatie cijfers.
Maar die muntjes dan, ik heb ze bijna allemaal gehad, ik hoor er niks keer over. Verwacht je nog een opleving van deze "oudjes" dan?

Nog interesse in off market vastgoed deals ik krijg ineens veel berichtjes op Linkedin van boys die met spoed van hun box 3 beleggingen af willen #paniek
KomodoTrivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:01:
Wereldmuntje dat het al jaren slechter doet dan de markt, maar ja die tech is zo dik hé
Ziet ee mager uit vandaag, morgen sub 18k?
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
In it for the tech broBTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:26:
[...]
Komodo![]()
Wereldmuntje dat het al jaren slechter doet dan de markt, maar ja die tech is zo dik hé
Verwijderd
Dat hangt van enkele factoren af;Maarten69 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:28:
Ziet ee mager uit vandaag, morgen sub 18k?
Wanneer @Pelox koopt, dan zeker.
Wanneer Pelox verkoopt, dan zeker niet.
En áls het gebeurt, dan wanneer een zeker persoon zijn kinderen naar bed brengt.Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:37:
[...]
Dat hangt van enkele factoren af;
Of @Slux, maar dan andersom.Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:37:
[...]
Dat hangt van enkele factoren af;
1/2
— Bitvavo (@bitvavocom) 7 september 2022
We had a caching incident early today due to which limited customer information of six users was shown to the wrong customers.
To minimize impact, we took all necessary steps including temporarily locking down our app, contacting relevant users and we will inform authorities
2/2
— Bitvavo (@bitvavocom) 7 september 2022
All funds are safe and have never been at risk. All other customer data is safe and other users shouldn't be harmed in any way.
We take safety and security very seriously and we will post a more detailed post-mortem later today.
Als je geen mail hebt gehad ben je waarschijnlijk veilig qua NAW-gegevens.
Je kunt zeggen: dit mag niet gebeuren. Klopt. Vind echter wel dat ze dit snel en transparant aan het oplossen zijn.
Afdeling ICT had het daar waarschijnlijk wel even dun door de broek lopen vandaag, zitten vast een flink aantal Tweakers bij. Wellicht krijgen we het verhaal van achter de schermen nog eens te horen.
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-09-2022 18:45 ]
Verwijderd
Ik wil niet te veel in alu hoedjes conspiracy theorieën duiken, maar...
Het lijkt erop dat de cryptogoden wederom vragen om een bloedoffer. Niet veel van jullie zullen dit weten, maar ik zit een beetje in de underground crypto scene (nu.nl) en om de cryptogoden tevreden te houden zijn er in het verleden bloedoffers gemaakt om een bullrun te starten.
Rituele offers spelen nu eenmaal een belangrijke rol in de fundementals van crypto, vooral Ethereum. Er is een reden waarom Vitalik er zo uitziet, niemand kan zo geboren zijn en niet verstoten worden tenslotte.
Dus een kleine tip aan iedereen hier, maak dat offer voordat we nog verder dippen. Heb je huisdieren, ga ervoor.
Ik ga even cavia's kopen, ben zo terug.
Het lijkt erop dat de cryptogoden wederom vragen om een bloedoffer. Niet veel van jullie zullen dit weten, maar ik zit een beetje in de underground crypto scene (nu.nl) en om de cryptogoden tevreden te houden zijn er in het verleden bloedoffers gemaakt om een bullrun te starten.
Rituele offers spelen nu eenmaal een belangrijke rol in de fundementals van crypto, vooral Ethereum. Er is een reden waarom Vitalik er zo uitziet, niemand kan zo geboren zijn en niet verstoten worden tenslotte.
Dus een kleine tip aan iedereen hier, maak dat offer voordat we nog verder dippen. Heb je huisdieren, ga ervoor.
Op hetzelfde kanaal heb ik gehoord dat we naar de 6 cent gaan.Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:45:
Is er al een melding gemaakt van dit incident bij de Autoriteit Persoonsgegevens?BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:44:
[Twitter]
[Twitter]
Je kunt zeggen: dit mag niet gebeuren. Klopt. Vind echter wel dat ze dit snel en transparant aan het oplossen zijn.
Afdeling ICT had het daar waarschijnlijk wel even dun door de broek lopen vandaag, zitten vast een flink aantal Tweakers bij. Wellicht krijgen we het verhaal van achter de schermen nog eens te horen.
Ik weet iets veel beters. We sporen Jaapio op en roosteren hem langzaam op de BBQ.Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:45:
Bestaat er een ultiemer offer om de bullrun te starten?
==
hoi
".. and we will inform authorities"Trivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:50:
[...]
Is er al een melding gemaakt van dit incident bij de Autoriteit Persoonsgegevens?
Is je concentratieboog zo laag dat een tweet al te lang is?
Verwijderd
Dat was een typefout van de iluminati redactie, het zou gaan om 6 PROcent.knakworst schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:48:
[...]
Op hetzelfde kanaal heb ik gehoord dat we naar de 6 cent gaan.
Vraagje (van een vriend): Hoeveel spinnen, pissebedden en/of mieren moet je hier voor offeren?Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:45:
Alvast bedankt!
Sorry bro maar ik zit niet op twitterBTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:52:
[...]
".. and we will inform authorities"
Is je concentratieboog zo laag dat een tweet al te lang is?
Ik snap dat je daarop doelde maar ik weet niet of dat echt zo'n vaart loopt. Ik denk dat de leden van dit forum, op een enkeling na, tot de verstandige groep crypto 'fanaten' behoren. Wij zullen wegblijven van Bitvavo maar ik denk dat genoeg mensen doodleuk weer de ideal optie omarmen en gaan weer lekker verder bij Bitvavo..MicroWhale schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:07:
[...]
Ik bedoelde 'ernstige gevolgen' niet in termen van de gebruiker, maar voor BitVavo als platform. Er komt een grote leegloop. Volume verdwijnt. Ze moeten geld uitgeven aan reclame om nieuwe zieltjes te winnen. Lukt niet want naam bevlekt. Sterft een langzame dood.
Dat is waar ik op doelde. Zie iedereen hier die zijn geld er van af haalt. Niet goed voor BitVavo. Wel slim van de klant.
ik zou eerder een schoonmoeder of een ex offeren.Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:45:
Aan de ene kant lijkt het goed, maar aan de andere kant, het verleden wijst uit dat organisaties die bij dit soort zaken naar buiten treden vaker niet dan wel het achterste van hun tong laten zien..BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:44:
[Twitter]
[Twitter]
Ik geef ze dus niet zonder meer het voordeel van de twijfel hoor.
Het 'V-woord' wordt hier niet gewaardeerd.. ik zou trouwens niet weten waarom je met spoed nu ineens van je vastgoed af wil..Trivlox schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:25:
[...]
Ik ben gewoon ff aan het inventariseren of er nog (2017) bagholders zijn op dit forum![]()
Nog interesse in off market vastgoed deals ik krijg ineens veel berichtjes op Linkedin van boys die met spoed van hun box 3 beleggingen af willen #paniek
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Nee zeker niet, dat is echt een prima idee. Het ritueel offeren van een opperbull zou een instant 15min candle naar 150k betekenen.Eusebius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:51:
[...]
Ik weet iets veel beters. We sporen Jaapio op en roosteren hem langzaam op de BBQ.
Bestaat er een ultiemer offer om de bullrun te starten?
Er is kleeft echter ook een schaduwzijde aan een dergelijk offer, de opperbulls worden langzaam zeldzamer en dit betekent een verschuiving in 'the force'.
Je kunt uit rituele opperbull offers de gevolgen van deze verschuiving tegenwoordig al merken, bijvoorbeeld aan de users @Gelukszoekr en @zwembroek. Voorheen gerespecteerd crypto bezitters, nu verworden tot fiat hoardende beren die ejaculeren op rode candles.
Het is daarmee een risico, maar zeker het overwegen waard.
Misschien kan Bitvavo meer betekenen in deze.
Ze noemen tenminste aantallen, ze hadden ook vaag kunnen blijven ("een zeer beperkt aantal accounts" of iets in die strekking). Ik geeft ze daarom wel het voordeel van de twijfel.YES schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:58:
[...]
Aan de ene kant lijkt het goed, maar aan de andere kant, het verleden wijst uit dat organisaties die bij dit soort zaken naar buiten treden vaker niet dan wel het achterste van hun tong laten zien..
Ik geef ze dus niet zonder meer het voordeel van de twijfel hoor.
Luna 
De magere inzet is al verviervoudigd. En maandag zeker (opnieuw) rekt
Apart dat een dode coin toch zo opleeft

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nice try .. see you @ the BBQ-partyVerwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:00:
[...]
Nee zeker niet, dat is echt een prima idee. Het ritueel offeren van een opperbull zou een instant 15min candle naar 150k betekenen.
Er is kleeft echter ook een schaduwzijde aan een dergelijk offer, de opperbulls worden langzaam zeldzamer en dit betekent een verschuiving in 'the force'.
Je kunt uit rituele opperbull offers de gevolgen van deze verschuiving tegenwoordig al merken, bijvoorbeeld aan de users @Gelukszoekr en @zwembroek. Voorheen gerespecteerd crypto bezitters, nu verworden tot fiat hoardende beren die ejaculeren op rode candles.
Het is daarmee een risico, maar zeker het overwegen waard.
Misschien kan Bitvavo meer betekenen in deze.
Had na de drop voor een paar euro wat gekocht. Heb nu 87 cent winstByteMe_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:02:
Luna
[ Voor 15% gewijzigd door Eusebius op 07-09-2022 19:04 ]
==
hoi
Er hoeft maar ergens een halve regel code verkeerd te staan of een call naar weet ik wat verkeerd om en je krijgt rare fratsen. Inderdaad wel benieuwd naar de achterliggende oorzaak, voor zover die te publiceren valt danBTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:44:
[Twitter]
[Twitter]

Dat pleit inderdaad wel voor ze, dat moet ik toegeven. Ik wacht de verdere berichten nog even af en ga dan alsnog niets met dat platform doen (want dat deed ik al niet)BTC100K2021 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:00:
[...]
Ze noemen tenminste aantallen, ze hadden ook vaag kunnen blijven ("een zeer beperkt aantal accounts" of iets in die strekking). Ik geeft ze daarom wel het voordeel van de twijfel.
Ze zeggen in hun tweet" all funds are Safe" ipv Safu, ik vertrouw ze alleen daarom al niet meer.
Zou ik me Terra Luna verkopen? Kheb pure winst, en met dat geld een hardware wallet kopen?
Kheb 50 euro staan,
Kheb 50 euro staan,
[ Voor 11% gewijzigd door Raf1994 op 07-09-2022 19:37 ]
Nano S plus 79 euro..al snel de moeite waard, alhoewel 2 safer is dan he?Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:36:
Zou ik me Terra Luna verkopen? Kheb pure winst, en met dat geld een hardware wallet kopen?
Kheb 50 euro staan,
Ik zou verdubbelen.. maar wie ben ik..Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:36:
Kheb 50 euro staan,
Zero.
Ik sta inmiddels een dikke tv winst door LUNC. En dan bedoel ik ook echt dik. Zo’n ouderwetse vierkante, nog zonder AB maar wel met antenne bij de kringloop vandaan.Eusebius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:02:
[...]
Nice try .. see you @ the BBQ-party
[...]
Had na de drop voor een paar euro wat gekocht. Heb nu 87 cent winst
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Waarom een hardware Wallet? Je wilde toch alles op bitvavo laten staan en niet de kudde volgen?Raf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:36:
Kheb 50 euro staan,
Beters not to takes the risk then to takes the risksNgangatar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:48:
[...]
Waarom een hardware Wallet? Je wilde toch alles op bitvavo laten staan en niet de kudde volgen?
Ok LouisRaf1994 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:50:
[...]
Beters not to takes the risk then to takes the risks
O boy, daar komt een 1:40 Lambo met ledlampjes van de Action aan!Eusebius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:02:
[...]
Nice try .. see you @ the BBQ-party
[...]
Had na de drop voor een paar euro wat gekocht. Heb nu 87 cent winst
Stijgt Luna boven BTC soon?
Met 1 dollar/euro waarde ben ik ook wel tevreden hoor!
[ Voor 12% gewijzigd door ByteMe_ op 07-09-2022 20:04 ]
ByteMe_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:02:
[...]
O boy, daar komt een 1:40 Lambo met ledlampjes van de Action aan!
:fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large)
Pump & DumpDarrell schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:10:
Hey hey hey. Wat gaat de euro doen?
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zullen we die Bearo noemen voortaan?Darrell schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:10:
Hey hey hey. Wat gaat de euro doen?
[Afbeelding]
100% eenszwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:36:
[...]
Het wordt tijd dat jij je alu hoedje afzet....niemand zit te wachten op jou adviezen.
[ Voor 8% gewijzigd door mentalozzie op 07-09-2022 20:20 ]
Ik wil mijn account opzeggen maar moet mijn tegoeden opnemen. Maar ik heb 0.0 daar staan. Wat is dit voor klootzakkerij van bitvavo? Heb 0.00000162 neo in staking hahah, kan mij verotten maar kan dus mijn account niet verwijderen.
[ Voor 27% gewijzigd door mannowlahn op 07-09-2022 22:00 ]
misschien maandag wel dan als de staking eruit is?mannowlahn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:47:
Ik wil mijn account opzeggen maar moet mijn tegoeden opnemen. Maar ik heb 0.0 daar staan. Wat is dit voor klootzakkerij van bitvavo? Heb 0.00000162 neo in staking hahah, kan mij verotten maar kan dus mijn account niet verwijderen.
nothing stops this train
LOL, spot on! MOOOON
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wel altijd funny. Moon, en dan kijk je +400. Gisteren -1000, altijd zoveel moeilijker om te stijgen dan te dalen.
Edit: tenzij hem nu door gaat tot 19800 natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 07-09-2022 22:50 ]
Chamath. Smart money:
cooLopke schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:48:
[...]
Wel altijd funny. Moon, en dan kijk je +400. Gisteren -1000, altijd zoveel moeilijker om te stijgen dan te dalen.
:strip_exif()/f/image/DJRq6RUZahhIfdTXfw8Ca4I5.png?f=user_large)
Joh je kunt voor elke kant een mooie video / analyse vinden.
Nobody knows!
Nobody knows!
Bedankt voor die dode pixel maat!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wow Helium +40% guys
Ik had uiteindelijk helaas niet de ballen om het te kopen...
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 07-09-2022 23:08 ]
Laatst nog een flesje gehaald bij de action voor de balonnen voor de verjaardag van mn zoontje. Zou ik nu niet meer doen._Gast_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:08:
Wow Helium +40% guys
Tsja, maandag het aardgas +30% doordat Nord Stream dicht bleef. Die gasprijzen gaan nog gekker op en neer dan crypto._Gast_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:08:
Wow Helium +40% guys
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk beangstigend allemaal. En zo zijn er nog veel meer als Chamath. Het zijn niet de minsten die met deze voorspellingen aankomen. Ik ben en was er in ieder geval al van overtuigd dat we de bodem nog lang niet hebben bereikt. Over ongeveer 19 maanden hebben we de volgende halving dus ik hoop dat die 18 maanden dichter bij de waarheid zitten dan 36 maanden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Of je bent gewoon blij voor mecooLopke schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:48:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
The Rise and Fall of Mt. Gox - Darknet Diaries
Als je toch wat interessants wilt horen over hacks, Bitcoin en natuurlijk het illustere Mt. Gox, is dit wel leuk. Helemaal niet nieuw meer maar wel een hele leuke podcast (deze aflevering over wat voor en shitshow Mt. Gox eigenlijk was), ook de rest van de afleveringen zijn de moeite waard. Eén van de afleveringen gaat ook over DigiNotar bijvoorbeeld, voor enthousiastelingen op het gebied van cybersecurity een hele bekende naam
Als je toch wat interessants wilt horen over hacks, Bitcoin en natuurlijk het illustere Mt. Gox, is dit wel leuk. Helemaal niet nieuw meer maar wel een hele leuke podcast (deze aflevering over wat voor en shitshow Mt. Gox eigenlijk was), ook de rest van de afleveringen zijn de moeite waard. Eén van de afleveringen gaat ook over DigiNotar bijvoorbeeld, voor enthousiastelingen op het gebied van cybersecurity een hele bekende naam
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 07-09-2022 23:41 ]
Er zijn natuurlijk altijd net zoveel bulls als bears, en als je zoekt naar je voorkeur dan vind je altijd wel iemand waar je het mee eens bent.zwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:26:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk beangstigend allemaal. En zo zijn er nog veel meer als Chamath. Het zijn niet de minsten die met deze voorspellingen aankomen. Ik ben en was er in ieder geval al van overtuigd dat we de bodem nog lang niet hebben bereikt. Over ongeveer 19 maanden hebben we de volgende halving dus ik hoop dat die 18 maanden dichter bij de waarheid zitten dan 36 maanden.
Ik snap dat mensen Burry als permabear wel zat zijn. Maar Chamath is écht geen pannenkoek. Die kerel heeft naar mijn idee altijd wel een goede neus gehad voor wat er gaande is, en wat de impact is.
Wat je zegt, het zijn gewoon bizarre omstandigheden. Zoveel dingen die nog geen oplossing hebben. Het is eigenlijk best wel eng.
Maar wat de investeerders betreft is het allemaal niet zo spannend. Een dipje, over 2 maanden staan we weer op een $40k BTC. Dat is voor mijn gevoel het algehele sentiment. Markten lopen traditioneel gezien voor op de werkelijke economie. Men hoopt op een snel herstel. Maar is de markt misschien tegenwoordig niet overvol met hopium waardoor het een vertekend beeld geeft?
En helemaal voor crypto dat nog nooit eerder een economisch mindere periode heeft meegemaakt. Hoeveel waarde heeft een xMA of rainbowchart dan?
Misschien zitten wij er naast, is over 2 maanden alles weer koek en ei. Voorlopig, over de afgelopen maanden zaten we in elk geval goed.
Verwijderd
Joh als je eens goed kijkt naar de wereld en alles wat er nu gebeurd, dan zie je toch zelfs als compleet imbeciele boerenlul dat dit voorlopig niet goed gaat komen?zwembroek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:26:
[...]
Aandelen en crypto en al die geitenmeuk daar gelaten; ik ben al blij als de komende 5 jaar mijn werkgever niet failliet gaat en ik mijn gezin 3 keer per dag kan blijven voorzien van een maaltijd.
Ik heb zo'n voorgevoel dat we andere tijden tegemoed gaan dan de tijden die wij kennen.
Maar fuck it, wie weet wat het leven brengt toch. Garanties krijg je toch niet.
Pluk de dag
Enorm cliché maar zoals met de meeste geldt, ze zijn wel waar.
Neem het leven zoals het komt,
[...]
in zijn reet,
euh,
nee wacht,
zo ging het niet..
Shit, ben het ff kwijt. Ik kom hier later even op terug.
Verwijderd
Komend decennia wordt hard assets tegen markten vol lucht, let maar op. Je ziet nu al de druk op energie ontstaan, dat is het begin.Gelukszoekr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:51:
[...]
Er zijn natuurlijk altijd net zoveel bulls als bears, en als je zoekt naar je voorkeur dan vind je altijd wel iemand waar je het mee eens bent.
Ik snap dat mensen Burry als permabear wel zat zijn. Maar Chamath is écht geen pannenkoek. Die kerel heeft naar mijn idee altijd wel een goede neus gehad voor wat er gaande is, en wat de impact is.
Wat je zegt, het zijn gewoon bizarre omstandigheden. Zoveel dingen die nog geen oplossing hebben. Het is eigenlijk best wel eng.
Maar wat de investeerders betreft is het allemaal niet zo spannend. Een dipje, over 2 maanden staan we weer op een $40k BTC. Dat is voor mijn gevoel het algehele sentiment. Markten lopen traditioneel gezien voor op de werkelijke economie. Men hoopt op een snel herstel. Maar is de markt misschien tegenwoordig niet overvol met hopium waardoor het een vertekend beeld geeft?
En helemaal voor crypto dat nog nooit eerder een economisch mindere periode heeft meegemaakt. Hoeveel waarde heeft een xMA of rainbowchart dan?
Misschien zitten wij er naast, is over 2 maanden alles weer koek en ei. Voorlopig, over de afgelopen maanden zaten we in elk geval goed.
Hard power tijdperk in de maak. Interessante tijden hoor, komende periode komt wel in de boekjes later
De vraag is hier meer: is Bitcoin een hard asset of lucht?
We gaan het zien
Net ff mijn Lightning node aangetikt, potverdikke, hard ding hoor. Nee, dat gaat helemaal goed komenVerwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 00:18:
[...]
Komend decennia wordt hard assets tegen markten vol lucht, let maar op. Je ziet nu al de druk op energie ontstaan, dat is het begin.
Hard power tijdperk in de maak. Interessante tijden hoor, komende periode komt wel in de boekjes later![]()
We gaan het zien
Mwah, als je naar de argumentatie kijkt is het toch een super duidelijk verhaal?keanu_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:06:
Joh je kunt voor elke kant een mooie video / analyse vinden.
Nobody knows!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Goedemorgen!
.man wat een rare sprongen worden er gemaakt, de chart van ETH lijkt wel een skischans
Lees net dot op nu.nl..
https://www.nu.nl/tech/62...troffen-door-datalek.html
Lekker dan
.man wat een rare sprongen worden er gemaakt, de chart van ETH lijkt wel een skischans

Lees net dot op nu.nl..
https://www.nu.nl/tech/62...troffen-door-datalek.html
Lekker dan

[ Voor 39% gewijzigd door Khaelos op 08-09-2022 05:38 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee hij heeft zeker een goede onderbouwing, maar zo kun je ook genoeg andere verhalen lezen.Richh schreef op donderdag 8 september 2022 @ 00:49:
[...]
Mwah, als je naar de argumentatie kijkt is het toch een super duidelijk verhaal?
Ben het er niet mee oneens hoor, maar de waarheid zal vast ergens in het midden liggen
Verwijderd
Congratzmerauder schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:40:
[...]
Zojuist een fluf gekocht. Ik verwacht hooguit een pump richting de $6,- en ga er dan weer uit. Wel een strakke stoploss omdat een val waarschijnlijk hard zal zijn.
Leuk en informatief stuk over LUNC. Het hoe, wanneer en waarom. https://medium.com/@edwar...luna-classic-e7ff076b28ab
Iets wat zoveel energie verbruikt is imo gedoemd om te falen op middellange termijn. Vooral nu alle ogen gericht zijn op de hoeveelheid energie wat iets mag verbruiken. Ik heb daarom nog een leuke chart voor de maxis.Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 00:18:
[...]
Komend decennia wordt hard assets tegen markten vol lucht, let maar op. Je ziet nu al de druk op energie ontstaan, dat is het begin.
Hard power tijdperk in de maak. Interessante tijden hoor, komende periode komt wel in de boekjes later![]()
We gaan het zien
/f/image/PS6ieIloizAJoy6wqb2ifUTK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8tf0wEXHUzBm84FkShrJ1fbd.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijd zal het leren, maar interessante tijden ja zeker.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gas is zo luchtig als het maar kan! Als ik de prijzen mag geloven winnen de luchtige assets het deze tijden.Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 00:18:
[...]
We gaan het zien
Na de merge zal ETH geen gas meer hebben, de interesse zal dan wel vergaan.
Lunc is hard op weg om een gmt-tje te doen met mij. Elke dag kijk ik er naar en denk wat een rommel, die daalt wel weer. Om vervolgens elke ochtend de charts open te klappen en te constateren dat ie weer 40% is gestegen in de laatste 24 uur.
Gelukkig gaat de gratis celr ook goed +8% organische groei 💪🏻
Gelukkig gaat de gratis celr ook goed +8% organische groei 💪🏻
eens maar:Vis schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:04:
[...]
Iets wat zoveel energie verbruikt is imo gedoemd om te falen op middellange termijn. Vooral nu alle ogen gericht zijn op de hoeveelheid energie wat iets mag verbruiken. Ik heb daarom nog een leuke chart voor de maxis.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijd zal het leren, maar interessante tijden ja zeker.
bij Bitcoin zit er niemand achter meer, geen bedrijf of 1 persoon/team die kunnen manipuleren.
Dat is wel de grootste probleem bij Bitcoin idd dat het veel energie kost...
nothing stops this train
Dat is jouw interpretatie, ik heb hier 0 berichten gelezen van mensen die denken dat we over 2 maanden weer op 40k staan. Daarnaast lijkt de geposte video voor het dramatische effect even te vergeten dat er al 25% van de beurzen zijn verdwenen, geen idee hoeveel $ dat precies is maar vast een flinke zak geld.Gelukszoekr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:51:
[...]
Heb zelf m'n aandelen in januari allemaal verkocht, ben net weer begonnen met kopen met ongeveer 3% á 4% van m'n budget per maand. Dus mocht het toch 18 maanden duren dan komt dat wel redelijk uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 08-09-2022 09:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!