[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.744 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterMann schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:12:
[...]

Ik zie het al, Friesland vs Groningen is in 20 jaar niks veranderd :+
Alsof je FLOKI tegen SHIB ziet vechten.

Gelukkig woon ik in provincie Utrecht, wij zijn de BTC van NEderland natuurlijk ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:03:
Waarom gaan we moon? We zouden toch nog rekt gaan eerst?
Dat zijn gewoon de Dollar en Euro die harder instorten dan een magische internetmunten clown ponzi.

Dat is de staat van onze moderne wereld helaas.

Waar een oranje hoerenmunt, bedacht door een anonieme rukbunker lurker, meer waarde representeert dan welke overheid valuta dan ook.

Waar de bedenker van swerelds hoogst gewaardeerde smart-chain op de foto staat met een zonne hoedje en een stijve, prematuur te ejaculeren naast een vrouwelijke Aziaat.

Hahaha.

Leg dat maar eens met een serieus gezicht uit aan je kinderen die terugkomen van school om de economie van de toekomst te dragen.

Moon soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:29

Coldcat

HODL

Dat de EURO rekt gaat is wel zeer vervelend voor iedereen die de buy-high, sell low strategie toepast. Ten opzichte van de top vorig jaar gewoon 20% teveel rendament.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:43:
[...]

Grootste gasveld van Europa en nummer negen in de wereld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de rest van Europa de druk flink opvoert en we de gaskraan weer open gaan draaien.
Binnenkort slaan de boeren daar de put weer aan! }:O

We gaan toch niet in de kou zitten als we een mega hoeveelheid gas hebben. Even goed doorstoken dan is het over 10 jaar niet meer nodig. Dan zijn de winters lekker mild.

[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 05-09-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:32:
[...]

We gaan toch niet in de kou zitten als we een mega hoeveelheid gas hebben. Even goed doorstoken dan is het over 10 jaar niet meer nodig. Dan zijn de winters lekker mild.
echt heel veel nodig om warm te blijven heb je niet nodig:
1. kruik met water erin
2. een bron die water kan opwarmen (waterkoker makkelijkste, tenzei stroom ook uitgezet wordt deze winter dan shoppen in de bossen voor hout)
3. een goede dikke warme wollen deken

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:32:
[...]

19°K in December/Januari, 69°K in Juli/Augustus.

Winter low, summer high.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Maar godzijdank is die inflatie transitory.

Stel je voor dat je echt 20 a 30% koopkracht in een jaar was verloren, pfoeh. Dat zou echt niet best zijn zeg.

Nee, zit met smart te wachten tot alles weer net zo wordt als vroeger. Je weet wel, vroegah, voor de oorlog.

Heb het nieuws al aanstaan, verwacht nu ieder moment het bericht dat Lagarde de Europese economie en de koopkracht heeft hersteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:38:
[...]

1. kruik met water erin
2. een bron die water kan opwarmen (waterkoker makkelijkste, tenzei stroom ook uitgezet wordt deze winter dan shoppen in de bossen voor hout)
Dat werkt misschien voor jou. Ik heb bags vol met shitcoins. Elke keer als ik m’n portfolio bekijk voel ik die koude rillingen door m’n lijf.

Ik stel voor dat de ECB BTC gaat kopen om ons een warm gevoel te brengen deze winter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:41:
[...]

19°K in December/Januari, 69°K in Juli/Augustus.

Winter low, summer high.
Da's een beetje errug koud! :X

En:
kwoot:
De eenheid van temperatuur heet sinds 1967 officieel de kelvin, en niet meer zoals daarvoor de "graad Kelvin" (zoals dat bijvoorbeeld nog wel zo is bij graden Celsius). Ook is de toevoeging van de ° als symbool, komen te vervallen:

273,15 K = 0 °C
eindkwoot

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:02
Dat gezeur over de Euro ook altijd. Klopt niks van. Kijk, die linker heb ik een tijdje geleden nog gekocht, de rechter vandaag. De prijs is gewoon gelijk gebleven, dus er is niks mis met die Euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VvY52Y_5i5VGViXRmGzyLvtI25I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/djKLdDaAdheMXPTvLKUtTfZk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ray_ schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:22:
Dat gezeur over de Euro ook altijd. Klopt niks van. Kijk, die linker heb ik een tijdje geleden nog gekocht, de rechter vandaag. De prijs is gewoon gelijk gebleven, dus er is niks mis met die Euro.

[Afbeelding]
Wederom shrinkflation, dat is echt dé nieuwe trend.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

[Afbeelding]
Als de krimpflatie zo ernstig is dat men op de nieuwe verpakking niet eens meer het aantal milliliters kan schrijven... ;(

Het is wel een mooier flesje geworden.

[ Voor 0% gewijzigd door Stukfruit op 05-09-2022 18:39 . Reden: Autocorrect :( ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Stukfruit schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:35:
[...]

Als de krimpflatie zo ernstig is dat men op de nieuwe verpakking niet eens meer het aantal millimeters kan schrijven... ;(

Het is wel een mooier flesje geworden.
Dat komt er over een tijdje weer op. Dan is iedereen aan het nieuwe flesje gewend, wordt de prijs verhoogd en gaan ze terug naar het oude flesje, met een grote sticker er op "zoveel % extra gratis!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Zie ik daar nu echt 'subtiel vleugje KRUIDNAGEL' op dat flesje staan? :(

Die Groningers hebben echt overal een vinger in de pap. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Straks krijg je voor €20k nog maar een halve Bitcoin, shrinkflatie is een biatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:31:
Wederom shrinkflation, dat is echt dé nieuwe trend.
De toptrend van de laatste 10 jaar bedoel je? :P
Dat is toch al veel langer aan de gang, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

jvel92 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:43:
Grootste gasveld van Europa en nummer negen in de wereld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de rest van Europa de druk flink opvoert en we de gaskraan weer open gaan draaien.
Is dat geen laagcalorisch gas? Moet wel meevallen dan, het grootste deel van Europa heeft ketels voor hoogcalorisch gas, dacht ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1Qni2MU3XEPcE48plqRMfPXKb4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L9IzLgHhh8RXX1bS4ugU28Ag.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]
Pro-tip: Dirk heeft een traytje met 4 sixpacks 0,33 blikken voor 15 euro in de aanbieding op het moment.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBntxHeaju6qclUKxHFDlOpfvuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJ5F4pxiqXstjwpOtHbPCCwt.jpg?f=fotoalbum_large
Inclusief cryptoyoutube thumbnail.

Ik help jullie de cryptowinter wel overleven. :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Darrell op 05-09-2022 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[Afbeelding]
Dat is en shrinkflation en inflatie want zo’n klein flesje drink je er minimaal 2 van als je even een biertje wilde halen.

Dan maar weer in Duitsland bier halen waar het in halve liters zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
met Plutus-card kun je elke maand €10 aan gratis bier halen bij Aldi 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JmITNEdzYtKN7DixSxKmRTtXr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74S3aQf8iypG46uh4twBe7eV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb net een fles 'watermelon cocktail on ice' op van de Aldi, prima te doen. Je krijgt er alleen borsten van, maar dat heeft ook zijn voordelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ovBbQAWD-uVqa9Vx4gYUueN_xko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDRsRPoKol75TM5z9at9AWeG.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pelox schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:08:
Ik heb net een fles 'watermelon cocktail on ice' op van de Aldi, prima te doen. Je krijgt er alleen borsten van, maar dat heeft ook zijn voordelen.

[Afbeelding]
Zo te zien is @Skrunsies daar niet met zijn kit pistool geweest :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:08:

[Afbeelding]
Dit vind ik echt schokkend om te zien... Voor mij een bewijs dat sommige mensen de wanhoop nabij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
$RVN heeft er zin in, was wel een beetje te verwachten met de ETH merge.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ux9DFaFFiCJk06oPjxMC3wC0UtI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GdeKcKUAVYPy6O6FjwDW5Cfk.png?f=fotoalbum_large

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:15
Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:38:
[...]

1. kruik met water erin
Als dat voor jou en de rest van je familie werkt dan is dat natuurlijk prima. Maar het niet verwarmen van je huis heeft natuurlijk wel meer gevolgen, dan het alleen koud hebben.

Het komt je binnen klimaat niet ten goede; vocht kan neerslaan op je je ramen en in de muren trekken. Veroorzaakt schimmels, wat je gezondheid niet ten goede komt. Even los van wat het met je huis doet.

Zou zonde zijn dat je je BTC na de winter moet verkopen om je gezondheid weer op peil te moeten brengen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Darrell schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:55:
[...]

Pro-tip: Dirk heeft een traytje met 4 sixpacks 0,33 blikken voor 15 euro in de aanbieding op het moment.
[Afbeelding]

Nice! Ik ga direct die kant op :9

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
JordydG1998 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:13:
[Afbeelding]
Mooi, laat maar lopen die gekke raaf. ETC en Flux gaan om die reden ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:16:
[...]

Nice! Ik ga direct die kant op :9
Kun je meteen die ouwe blij maken met blikken voor het nieuwe jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:20:
[...]

Kun je meteen die ouwe blij maken met blikken voor het nieuwe jaar!
Mijn god ja,

Dat jullie al die shit onthouden. Ik ben meestal 2 dagen nadat ik iets post het al lang weer vergeten. Vandaar dat ik zo vaak in herhaling val :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:22
Grappig dat Binance zo eventjes beslist dat ze alle bij hun gestalde USDC, USDP en TUSD naar BUSD 1:1 gaan omzetten. Je kan wel 1:1 opnemen naar een van die coins als je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:45
JordydG1998 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:13:
[Afbeelding]
Waarom eigenlijk? Etc snap ik maar de connectie met rvn mis ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:36:
[...]

Waarom eigenlijk? Etc snap ik maar de connectie met rvn mis ik.
RVN is een van de coins die na de merge te minen zijn met GPU's. Samen met FLUX / ETC. Veel mensen zullen daar op overstappen (voordat de difficulty omhoog schiet door toegenomen aantal miners)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:37:
[...]

RVN is een van de coins die na de merge te minen zijn met GPU's. Samen met FLUX / ETC. Veel mensen zullen daar op overstappen (voordat de difficulty omhoog schiet door toegenomen aantal miners)
Ah zo, thanks! Kunnen mensen iig een mooi ritje maken voordat ie dadelijk weer in elkaar zakt..

En trouwens, die scam zooi van Luna gaat ook weer veelste hard.. wat een berenmarkt zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Overigens was ik gisteren van aan het lezen over EVMOS. Dit is volgens mij de GLMR van COSMOS.

EVMOS
The goal of Evmos is to unite the Cosmos and Ethereum communities. Evmos is a Cosmos-based blockchain that is interoperable with the Ethereum mainnet. Specifically, Evmos is interoperable with all EVM-compatible environments and other Byzantine-Fault Tolerant (BFT) environments via the Cosmos Inter-Blockchain Communication (IBC) protocol, making it practical for users and developers to interact between chains. Developed by Tharsis Labs, Evmos brings EVM-compatibility to the Cosmos (ATOM) ecosystem of blockchains.
GLMR
Moonbeam is an Etheruem-compatible smart contract platform. It provides an EVM implementation and Web3-compatible API. This Ethereum compatibility allows developers to deploy existing Solidity smart contracts and DApp frontends to Moonbeam with minimal changes. As a parachain on the Polkadot network, Moonbeam benefits from the shared security of the Polkadot relay chain and integrations with other chains that are connected to Polkadot
15 pagina's over GLMR hier, 3 posts over EVMOS. DOT EN COMOS zijn beide L0 layers.

Volgt iedereen hier elkaar blind zonder na te denken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

RVN zag ik even niet aankomen...

Ow trouwens, jawel. Zo'n kleine 5 weken geleden al...
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:21:
Ik houd RVN ook in de gaten, wanneer ETH overgaat op PoS denk ik dat dit muntje wel eens een mooie run kan gaan maken omdat er veel ETH miners zullen overstappen naar andere PoW algoritmes.

Ik zie hem wel een mooie run maken, mits de rest van de markt ook gunstig is natuurlijk.
Ondanks dat ik geniaal ben wil ik mezelf natuurlijk niet geniaal noemen ofzo.

2 plus 2 is 4, minus 1 thats 3 quick maths.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:45:

[...]

[YouTube: Quick Maths - 2+2 is 4 minus 1 that's 3]
Zelfde koers als toen :+ In BTC wel sterk gestegen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9dE9LrQQeIR_kYLq1WMBpYhYRXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aBa80FiRiHd19e3hH6bwblmg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:13
M'n kratje raven bier is nog steeds niet binnen. Blijkbaar teveel pinda's onderweg :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:45:

[...]

[YouTube: Quick Maths - 2+2 is 4 minus 1 that's 3]
Eens, goeie tip, maar de vraag is, wat heb je er zelf mee gedaan?
Heb je maximaal de bodem ingekocht en klotsen de coins nu tegen je plinten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:49:
[...]

Zelfde koers als toen :+ In BTC wel sterk gestegen
[Afbeelding]
Jonge gun mij nou ook even mijn momentje...

Zo jammer dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:45:
Overigens was ik gisteren van aan het lezen over EVMOS. Dit is volgens mij de GLMR van COSMOS.

EVMOS

[...]

GLMR

[...]

15 pagina's over GLMR hier, 3 posts over EVMOS. DOT EN COMOS zijn beide L0 layers.

EVMOS kon je niet tegen 100% staken, dus minder goeie tech denk ik dan..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:57:
[...]

Eens, goeie tip, maar de vraag is, wat heb je er zelf mee gedaan?
Heb je maximaal de bodem ingekocht en klotsen de coins nu tegen je plinten?
Nee niks mee gedaan, wel in de gaten gehouden.

Dat laatste eigenlijk ook niet...

Heb het weer eens verpest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:58:
[...]

EVMOS kon je niet tegen 100% staken, dus minder goeie tech denk ik dan..
Nee 280% APY vandaag den dag.... Dit is Superior tech ten opzichte van GLMR!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:59:
[...]

Nee niks mee gedaan, wel in de gaten gehouden.

Dat laatste eigenlijk ook niet...

Heb het weer eens verpest.
Haha prachtig. Wel eerlijk.
Zou houd ik ook coins in de gaten, die dan vervolgens x 2 gaan terwijl je kijkt. Dan voel je alsof je rekt gaat terwijl je niks verliest.

Wat een prachtige markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:01:
[...]

Ah dat verandert de zaak, ik ga all in. Maar eerst weer even een nieuwe account aanmaken op de Exchange waar ik dit pareltje dan weer kan halen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Lekker op tijd weer, overheid.

Wanneer gaan we dezelfde video's zien rondom 'snel rijk worden met dropshipping' en dergelijke?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Richh schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:04:

[YouTube: Snel cashen? Let op!]

Wanneer gaan we dezelfde video's zien rondom 'snel rijk worden met dropshipping' en dergelijke?
Sicce video broer! Pak die milli, je weet!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lekker op tijd weer Richh.

Die is vanmiddag al langsgekomen en geanaalyseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

de overheid maakt filmpjes over crypto? dat begint al erg mainstream te worden zeg!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:09:
[...]

Heb ik gemist, dus deze herhaling is prima :P

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
https://www.wijzeringeldz...es-over-crypto-uitgelegd/
Het antwoord: er is eigenlijk geen enkele plek waar je risicovrij crypto’s kunt kopen. Waarom? Simpel. Crypto-exchanges staan (nog) niet onder financieel toezicht in Nederland.
Tjongejonge.
Je zou als bijvoorbeeld Bitonic zijnde al jaren bezig zijn om het juridische geneuzel rondom de legalisatie van cryptocurrencies voor elkaar te krijgen, om vervolgens door dezelfde AFM en DNB te worden afgewimpeld als 'crypto cowboy'.
Sowieso die hele implicatie dat alles wat onder financieel toezicht staat in Nederland, 'risicovrij' is. :r

Echt, dikke prima he. Heel goed zelfs dat we jongeren een beetje proberen uit te leggen dat crypto echt niet een wereld is waarin iedereen automatisch supersnel miljonair gaat worden, met een knipoog, helemaal mooi.
Maar om dan links te sturen naar het Juridisch Loket betreft schulden voor kinderen onder de 18? Te doen alsof aandelen momenteel níét verkocht worden aan de hoogste bieder?

Daar heb ik dan ook wel weer een mening over.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 05-09-2022 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Darrell schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:09:
[...]

Haha sorry, ik kom ook veel te weinig in dit topic de laatste tijd. Tegen deze koers moet je weer werken voor je geld immers :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
ben benieuwd wat 2023 te bieden heeft;

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Richh schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:14:
[...]

Haha sorry, ik kom ook veel te weinig in dit topic de laatste tijd. Tegen deze koers moet je weer werken voor je geld immers :+
hahah idd, zelfs Didi werkt weer he? Die heeft een Bitcoin bar in Portugal

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:17:
[...]

hahah idd, zelfs Didi werkt weer he? Die heeft een Bitcoin bar in Portugal
_O-

Klinkt als een goeie vakantiebestemming, dat dan weer wel!

Al denk ik niet dat ik mijn vriendin kan overtuigen dat het écht leuk is om met aangeschoten internetmuntenfetisjisten te discussiëren over de zin van het leven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Darrell schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:55:
[...]

[Afbeelding]

Ik zit in Frankrijk. Misschien is er ergens een Dirque te vinden...

Frankrijk heeft dan weer andere mooie dingen.
Eindelijk dat Defi-gebeuren gevonden waar jullie het altijd over hebben. Blijkbaar is dat alleen voor kinderen, terwijl ik dacht mij hier onder mede-boomers te bevinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAYe6yVLHGpuaGwqMEtiwWAIHII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKztcBldm6gB1SHecGSJlRsc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens ook wel treurig. Die jongeren proberen hun positie binnen het systeem nog ietwat te verbeteren met crypto om nog iets van een normale toekomst te kunnen kopen. Huisje, boompje, beestje. Iets wat je voorheen nog kon bereiken wanneer je gewoon het systeem volgde, ging leren en werken. Tegenwoordig helaas niet vanzelfsprekend meer.

En dan komt de overheid je nog even trollen.

'Ja sorry kiddo, door decennia lang wanbeleid van onze kant kun je niets meer bereiken maar wel oppassen met crypto joh, zijn scams.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:29:
[...]

Ergens ook wel treurig. Die jongeren proberen hun positie binnen het systeem nog ietwat te verbeteren met crypto om nog iets van een normale toekomst te kunnen kopen. Huisje, boompje, beestje. Iets wat je voorheen nog kon bereiken wanneer je gewoon het systeem volgde, ging leren en werken. Tegenwoordig helaas niet vanzelfsprekend meer.

En dan komt de overheid je nog even trollen.

'Ja sorry kiddo, door decennia lang wanbeleid van onze kant kun je niets meer bereiken maar wel oppassen met crypto joh, zijn scams.'
Vergis je niet in hoeveel van deze kiddo's zichzelf finaal de tyfus in helpen, daar moet je gewoon je ogen voor open houden. die gooien hun hele hebben en houden er in en schrikken zich kapot van de eerste de beste terugval, verkopen op de bodem en zijn gelijk een enorm deel kwijt. als ze het al niet ergens hebben geleend. Succesverhalen zijn er ook, maar voor elke koper is er ook een verkoper en andersom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

malarkan schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:31:
[...]

Vergis je niet in hoeveel van deze kiddo's zichzelf finaal de tyfus in helpen, daar moet je gewoon je ogen voor open houden. die gooien hun hele hebben en houden er in en schrikken zich kapot van de eerste de beste terugval, verkopen op de bodem en zijn gelijk een enorm deel kwijt. als ze het al niet ergens hebben geleend. Succesverhalen zijn er ook, maar voor elke koper is er ook een verkoper en andersom.
Tuurlijk is dat zo.

Maar ondertussen pusht diezelfde overheid wel tig van reclames over gokken en kansspelen. Komen jongeren daar ook door in de problemen. Oei nee dat kan niet, dan knippen we wel de bekende personen en influencers eruit. _/-\o_

Beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
malarkan schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:31:
[...]

Vergis je niet in hoeveel van deze kiddo's zichzelf finaal de tyfus in helpen, daar moet je gewoon je ogen voor open houden. die gooien hun hele hebben en houden er in en schrikken zich kapot van de eerste de beste terugval, verkopen op de bodem en zijn gelijk een enorm deel kwijt. als ze het al niet ergens hebben geleend.
Hoeveel geld heeft een 14,15 of 16-jarige? En al raakt hij zijn zuurverdiende geld in één keer kwijt (zal dat € 1000,- zijn? Hoeveel verdien je in een zomertje?), dan is dat toch gelijk een levensles die hij nooit meer vergeet?

Niet te rubbertegelmaatschappij-ig doen hoor.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Eusebius schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:42:
[...]

Hoeveel geld heeft een 14,15 of 16-jarige? En al raakt hij zijn zuurverdiende geld in één keer kwijt (zal dat € 1000,- zijn? Hoeveel verdien je in een zomertje?), dan is dat toch gelijk een levensles die hij nooit meer vergeet?

Curlingouders!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Het grote gevaar van deze dagen is dat je mensen op YouTube hebt die de mensen het geld afhandig proberen te maken. Hier is reguliering niet van teopassing

Het ergste zijn de scammers die willen en weten gouden toekomsten beloven. Uiteindelijk komt het geld nooit aan en zijn de winsten fictief. Een paar keer per jaar zie je hier iemand voor duizenden euro's de mist ingaan omdat er telkens geld is bijgestort.

Een tweede categorie zijn de influencers die betaald worden om producten aan te smeren. Hier zitten veel coins tussen die deze influencers coins geven in ruil voor aandacht. Het gaat dan niet meer om het product dat goed is, maar dat men betaald krijg en er een artikel voor moet schrijven.

Tot slot heb je dan veel mensen die TA's maken en allerlei bende en schreeuwen dat BTC naar 300k gaat. Door FOMO stapt men in, veel te laat, en gaat REKT. Natuurlijk moet je zelf nadenken maar als iedereen het over die internetmunten heeft ga je vanzelf mee.

Ik ben er helemaal voor dat de overheid poogt hier wat aan te doen. Ik vind het goede filmpjes die aansluiten op de doelgroep. Ik zou ook sterk voorstander zijn dat een kanaal als YouTube het niet toestaat sluik marketing toe te staan in video's. Tenzij het duidelijk van te worden wordt gemeld.

Je kan van de overheid niet verwachten dat ze een filmpje gaan maken hoe verrot FIAT wel niet is. Het draait om de macht hebben, en de macht blijven houden. Het oude geld moet beschermd worden en daarom zijn crypto heel eng. Het zou zomaar de gevestigde orde kunnen veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 05-09-2022 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ray_ schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:19:
[...]

Ik zit in Frankrijk. Misschien is er ergens een Dirque te vinden...

Frankrijk heeft dan weer andere mooie dingen.
Eindelijk dat Defi-gebeuren gevonden waar jullie het altijd over hebben. Blijkbaar is dat alleen voor kinderen, terwijl ik dacht mij hier onder mede-boomers te bevinden.

[Afbeelding]
Ik had hier ook een rugpull gezien in Duitsland.

Kon je investeren in showercoins. Hebben ze die dingen afgeschaft……

Douchen gratis nu…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 15:16

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:33:
[...]

Tuurlijk is dat zo.

Maar ondertussen pusht diezelfde overheid wel tig van reclames over gokken en kansspelen. Komen jongeren daar ook door in de problemen. Oei nee dat kan niet, dan knippen we wel de bekende personen en influencers eruit. _/-\o_

Beetje hypocriet als je het mij vraagt.
Heb je dat filmpje wel gekeken? Het is puur een filmpje van blijf nadenken ook al klinkt het te goed om waar te zijn.

Nu ben ik bij lange na niet de doelgroep, maar vertel hetzelfde aan mijn kinderen: blijf zelf nadenken.

Kijk dat jij door hebt dat crypto gewoon gelijk staat aan het casino das al een plus.

Maar zijn de plaatjes uitgezet hier? Wat een droge praat. Moest even kijken of ik wel in het goede topic zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barrycade schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:59:
[...]

Heb je dat filmpje wel gekeken? Het is puur een filmpje van blijf nadenken ook al klinkt het te goed om waar te zijn.

Nu ben ik bij lange na niet de doelgroep, maar vertel hetzelfde aan mijn kinderen: blijf zelf nadenken.

Kijk dat jij door hebt dat crypto gewoon gelijk staat aan het casino das al een plus.

Maar zijn de plaatjes uitgezet hier? Wat een droge praat. Moest even kijken of ik wel in het goede topic zat.
Ik heb het filmpje gekeken, maar vond deze toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trivlox
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09-09-2022
Ik twijfel of ik DCA moet kopen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Trivlox schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:09:
Dat kan niet. De essentie van DCA is dat dit een manier van investeren is zonder emotie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:31

YES

Moderator General Chat
Trivlox schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:09:
Ik heb hierover geen enkele twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Niet dat ik nou voor de staatsloterij ben, want dat is ook een grote oplichtersbende.
En dan toch kun je je beter een buil vallen en €15 in een zwart gat gooien dan €1000 -90% te zien doen in een of andere goochelcoin. Of niet?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trivlox
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09-09-2022
YES schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:12:
[...]

Ik heb hierover geen enkele twijfel.
Ik kan DCA niet vinden op Binance alle trading pairs gecheckt, ik denk dat ze deze coin hebben gedelist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:31

YES

Moderator General Chat
Trivlox schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:18:
[...]

Ik kan DCA niet vinden op Binance alle trading pairs gecheckt, ik denk dat ze deze coin hebben gedelist :(
Denk het niet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CavBIhYHKcIgoUy2SCfmgvhV-KI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoMajqtzz86sGzAniK2AkhtZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Pak gewoon een andere joh, zijn er voldoende met 3 letters }:O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
[...]

en ook niet te gemakkelijk denken dat ze hun geld niet al vele malen makkelijker uitgeven dan een paar generaties geleden. met plastic pasjes gaat dat al een stuk gemakkelijker, dingen zijn op afbetaling te koop.

Ik ben absoluut niet rubbertegelmaatschappij. maar regulering en voorlichting op scams en hoe je deze herkent, 1000x beter dan geen regulering.

als je denkt dat dat niet nodig is omdat je gelooft in crypto dan heb ik nog wat ingezegend water voor een paar tientjes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:25:
[...]

Alle info is hier te vinden: https://www.dca.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:09:
[...]

Zo te zien is @Skrunsies daar niet met zijn kit pistool geweest :+
Hahaha!

Skrunsies is even klaar met zijn kut kit pistool!

Na maanden zwoegen, morgen de laatste puntjes op de I zetten. En vanaf woensdag samen met mijn dochters onder 1 dak leven.

Ben vandaag al helemaal rekt gegaan op lampen, wasmachine en een droger :F

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:25:
[...]

En gewoon weer dot shillen he...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Xigr4mus0eT9MJEMOzJ4B8gzjU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AlMVscOfwZyOtF3VgvOjrSGz.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

EVMOS

[...]

GLMR

[...]

Paar maanden geleden heb ik ATOM gekocht. Ik had DOT al en maar een klein beetje ATOM, die stond namelijk te hoog toen ik er interesse in kreeg. Toen het de 6 dollar aanraakte een tijdje terug heb ik mijn aantal in DOT verhoogd en tevens ATOM gekocht, aangezien ik beide leuke projecten vind. Van beide heb ik nu evenveel munten.

En daarnaast heb ik KSM, GLMR en AIR in het DOT ecosysteem en SCRT in het COSMOS ecosysteem. EVMOS zal ik eens naar kijken van de week, tx.

*edit: nvm. Niet te koop op de exchanges waar ik zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 05-09-2022 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:39:
[...]

Zie ik daar nu echt 'subtiel vleugje KRUIDNAGEL' op dat flesje staan? :(

Die Groningers hebben echt overal een vinger in de pap. :N
Het heet toch echt FRIESE nagelkaas. En een beetje liefde voor de Groningers. Met uitzondering van die Drenten in Stad zijn het allemaal (mal Duits pratende) Friezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ALL IN !!!1!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:47:
[...]

Paar maanden geleden heb ik ATOM gekocht. Ik had DOT al en maar een klein beetje ATOM, die stond namelijk te hoog toen ik er interesse in kreeg. Toen het de 6 dollar aanraakte een tijdje terug heb ik mijn aantal in DOT verhoogd en tevens ATOM gekocht, aangezien ik beide leuke projecten vind. Van beide heb ik nu evenveel munten.

En daarnaast heb ik KSM, GLMR en AIR in het DOT ecosysteem en SCRT in het COSMOS ecosysteem. EVMOS zal ik eens naar kijken van de week, tx.

Te koop zo'n mooie gure plaats op het internet (https://app.osmosis.zone/). Dit is de COSMOS swap zoals Spookyswap voor FTM of de pannenkoekentent van Binance. Welke doelgroep hiermee aangesproken wordt weet ik niet? Ik zie die rare figuren al niet meer :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgfJm0XWi0wbMj33chhloBrYgis=/800x/filters:strip_exif()/f/image/keS1DyBmjjhtWzcCJgvS5oTX.png?f=fotoalbum_large

Je kunt daar ATOM naartoe sturen vanuit Kraken of Keplr. Vervoglens dat via een IBC deposit omzetten naar die Osmosis swap.

Daar met de swap de boel swappen naar EVMOS. Dat is dan weer niet op KEPLR + een Ledger te zetten, maar wel op MM. Je doet dan een withdrawal vanuit Osmosis naar EVMOS (https://app.evmos.org/mission-control#) Vanuit Osmosis stuur je het dan weer naar MM en dan is via het EVMOS Mission Control de boel te staken. Daar kun je ook de REKTDROP bekijken, als je je ooit blauw aan gas via MM hebt betaald krijg je wellicht wat coins :)

==

Ik wilde mezelf meer verdiepen in COSMOS. Onder andere meer ervaring opdoen met de airdrops. Met al die gure paginas weer een hoop geleerd over de munten in het ecosysteem. Een paar flufjes in die munten gestopt. Doen werkt vaak beter dan eindeloos lezen voor mij.

Dat een coin niet op een exchange is is lastig, maar ook wel het voordeel dat hij er ooit wel op zou kunnen komen.

Binnenkort verder op onderzoek uit en ook de tokenomics wat uitpluizen van de diverse munten in het COSMOS platform.

==

Ik kan iedereen toch wel aanraden die rare plaatsen wat te ontdekken. Het is allemaal chaotisch, maar toch wel hoe crypto in elkaar steekt. Kijk naar Spookyswap voor BIFI:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tx14W7E6ov9UmymPKsz28sVf6NU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TuOPowLNrtwQIQAPi7EGHlMW.png?f=fotoalbum_large

Hier had je dus $3,400 USD voor je BIFI kunnen krijgen. Binance is niet hoger dan $2,700 geweest. Stel dat je op $3,000 wilde dumpen dan was dat op die gure plek wel gelukt, maar Binance niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik verbaas me er alleen over dat een soortgelijke munt in een ander systeem hier onbekend is terwijl iedereen weet wat GLMR Island is :+

Absoluut niet denken dat ik verstand heb van die munten. Ik moet me verder nog inlezen op deze duistere materie.

Als je hier op JUNO zoekt is de eerste hit die je krijgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwjMYyJrNCJlCT-YEqY7iQBiiGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FS9EU2ROAgMGMecSLou69kZT.png?f=fotoalbum_large

Wij allemaal op zoek naar een kat, terwijl er een hele wereld op Juno gebouwd wordt :D

[ Voor 45% gewijzigd door Coldcat op 05-09-2022 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:47:
[...]
Exchanges? Wut? G'woon te swappen voor keiharde USDT op Pannenkoekenruil. Iesiepiesie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Binance, Issuer of 3rd Biggest Stablecoin, to Stop Supporting Larger Rival USDC

https://www.coindesk.com/...ss&utm_campaign=headlines

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:01:
[...]

Ik zie het idd. Boven de 200% APR, een waarde die tegen een ATH loopt, ik zou nu uitstappen en wachten op de dreun die gaat komen 8)

NFA!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:12:
[...]

Ik verbaas me er alleen over dat een soortgelijke munt in een ander systeem hier onbekend is terwijl iedereen weet wat GLMR Island is :+

Absoluut niet denken dat ik verstand heb van die munten. Ik moet me verder nog inlezen op deze duistere materie.

Als je hier op JUNO zoekt is de eerste hit die je krijgt:

[Afbeelding]

Wij allemaal op zoek naar een kat, terwijl er een hele wereld op Juno gebouwd wordt :D
Met 80.000 coins en tokens kan ik het allemaal niet meer bijhouden. Ik richt me op de top 100 en heb het er maar druk mee.
Soms luister ik naar jullie en sla iets in dat (willekeurig voorbeeld, geheel bezijden de realiteit) QI heet. Wordt meteen afgestraft en dan weet ik: weer iemand voor in de CSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:22:

Is dat niet hetzelfde als FTX? Die hebben ook 1 grote pot met Stablecoins (behalve USDT). Alle transacties gaan in USD maar makkelijk om weg te boeken in iedere currency die je wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:34:
[...]

Met 80.000 coins en tokens kan ik het allemaal niet meer bijhouden. Ik richt me op de top 100 en heb het er maar druk mee.
Soms luister ik naar jullie en sla iets in dat (willekeurig voorbeeld, geheel bezijden de realiteit) QI heet. Wordt meteen afgestraft en dan weet ik: weer iemand voor in de CSS
;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lmPk1ovhl_eFnM9HE5B3Xn_g9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3OlLSq0iAaKeLsIQcImweHX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:11:
[...]

Dat kan niet. De essentie van DCA is dat dit een manier van investeren is zonder emotie
Twijfel is echter geen emotie. Voor de rest wel een duidelijk verhaal hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door JJ1984 op 05-09-2022 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfH1_mn_nGGD_lT2H2yKHi8NqFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2Ny12eOc40zcTboUm0hnhGw.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/s46i0KNJhid3sCS4eD/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:22:

Monopolistengedrag. En die smerige usdt blijven ze wel ondersteunen? En mogen we die oude terra luna dollars ook 1:1 inwisselen?

Wie heeft ondertussen bij Nexo met dikke vingers op sell gedrukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PF9l5LZwISrCJVsTTR17kRYSQzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sG2uhD8ytvFbb7QbqASW9sDQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 06-09-2022 08:26 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:21
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:09:
[...]

Dit is de COSMOS swap zoals Spookyswap voor FTM of de pannenkoekentent van Binance.

[…]

Je kunt daar ATOM naartoe sturen vanuit Kraken of Keplr. Vervoglens dat via een IBC deposit omzetten naar die Osmosis swap.

Daar met de swap de boel swappen naar EVMOS. Dat is dan weer niet op KEPLR + een Ledger te zetten, maar wel op MM. Je doet dan een withdrawal vanuit Osmosis naar EVMOS (https://app.evmos.org/mission-control#) Vanuit Osmosis stuur je het dan weer naar MM en dan is via het EVMOS Mission Control de boel te staken. Daar kun je ook de REKTDROP bekijken, als je je ooit blauw aan gas via MM hebt betaald krijg je wellicht wat coins :)
Als je dit leest, dan snap je toch niet dat Henk en Ingrid niet vuistdiep in crypto zitten. Zó eenvoudig! :+

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

MrMrq schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:20:
[...]

Als je dit leest, dan snap je toch niet dat Henk en Ingrid niet vuistdiep in crypto zitten. Zó eenvoudig! :+
In feite is het niet anders dan met FIAT stonks kopen, maar dan anders :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:09:
[...]

Te koop zo'n mooie gure plaats op het internet (https://app.osmosis.zone/). Dit is de COSMOS swap zoals Spookyswap voor FTM of de pannenkoekentent van Binance. Welke doelgroep hiermee aangesproken wordt weet ik niet? Ik zie die rare figuren al niet meer :)

[Afbeelding]

==

Ik wilde mezelf meer verdiepen in COSMOS. Onder andere meer ervaring opdoen met de airdrops. Met al die gure paginas weer een hoop geleerd over de munten in het ecosysteem. Een paar flufjes in die munten gestopt. Doen werkt vaak beter dan eindeloos lezen voor mij.

Dat een coin niet op een exchange is is lastig, maar ook wel het voordeel dat hij er ooit wel op zou kunnen komen.

Binnenkort verder op onderzoek uit en ook de tokenomics wat uitpluizen van de diverse munten in het COSMOS platform.

==

Ik kan iedereen toch wel aanraden die rare plaatsen wat te ontdekken. Het is allemaal chaotisch, maar toch wel hoe crypto in elkaar steekt. Kijk naar Spookyswap voor BIFI:

[Afbeelding]

Hier had je dus $3,400 USD voor je BIFI kunnen krijgen. Binance is niet hoger dan $2,700 geweest. Stel dat je op $3,000 wilde dumpen dan was dat op die gure plek wel gelukt, maar Binance niet.
Het is niet de moeilijkheidsgraag, al is die niet bevorderlijk, het is gewoon de afspraak die ik met mezelf heb dat ik niet overal op het web iets wil hebben staan. 3 exchanges is voorlopig genoeg voor me. Red ik het daar niet meer mee, dan komt een ledger in de buurt.

En ja, dan mis ik soms een muntje, who cares, dan gooi ik het geld dat ik daarin zou willen investeren in een munt welke ik al wel heb als extraatje.

Thanks voor de uitleg in ieder geval, relaxed! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
In mei 100 euro gekocht aan Luna, gestegen naar 150 euro.
100 euro verkocht, me inleg terug.
Nu spelen met me winst.

Vorige maand stond ik op 8 euro, nu 41 euro.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Vandaag de eerste werkdag na de vakantie. Kom maar op met die nieuwe bullrun want ik heb het nu al gehad.

Zero.

Pagina: 1 ... 233 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!