[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.742 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:18:
In mei 100 euro gekocht aan Luna, gestegen naar 150 euro.
100 euro verkocht, me inleg terug.
Nu spelen met me winst.

Vorige maand stond ik op 8 euro, nu 41 euro.
Na inflatiecorrectie sta je net aan in de plus :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

resusaapje

h less

Raf1994 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:18:
In me 100 euro gekocht aan Luna, gestegen naar 150 euro.
100 euro verkocht, mei inleg terug.
Nu spelen met mei winst.

Vorige maand stond ik op 8 euro, nu 41 euro.
ftfy.

financieel doe je het beter dan ik ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Feestje van de Jostiband!

Hoe de f*ck kan het dat ik ETH blijf HODLen na het zien van dit en de gifjes van de afgelopen tijd 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:22
BTC in het rood, ETH op +5%
Misschien moet BTC ook eens zo'n merge doen, zou 'm goed doen.

Edit: ok, ok, BTC nét in het groen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ray_ op 06-09-2022 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:09:
Hier had je dus $3,400 USD voor je BIFI kunnen krijgen. Binance is niet hoger dan $2,700 geweest. Stel dat je op $3,000 wilde dumpen dan was dat op die gure plek wel gelukt, maar Binance niet.
1 wickje betekent niet dat je daar je bags had kunnen dumpen @3.4k. Dat betekent alleen dat een FOMO'ende lomperd een market buy gedaan heeft bij quasi lege orderboeken, en daar nu heel veel spijt van heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lol, die moet ik op een t-shirt laten zetten. _O- _O-

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:05

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:01:
[...]

1 wickje betekent niet dat je daar je bags had kunnen dumpen @3.4k. Dat betekent alleen dat een FOMO'ende lomperd een market buy gedaan heeft bij quasi lege orderboeken, en daar nu heel veel spijt van heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uq0tPyfj3NoAPo2HR36XLR2Ei7k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/68v1lXvbrjpjWtWg6RXeLMDQ.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

elektriekert schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:55:
[...]

Feestje van de Jostiband!

Hoe de f*ck kan het dat ik ETH blijf HODLen na het zien van dit en de gifjes van de afgelopen tijd 7(8)7
Die man besteedt al zijn tijd aan eth 2.0 en heeft geen flauw idee hoe de rest van de wereld er bij loopt. Ik vind het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:59

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op zondag 4 september 2022 @ 01:51:
[...]

Gebeurt er niks tot het maandag dinsdag is.
:Y) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:34:
[...]

Met 80.000 coins en tokens kan ik het allemaal niet meer bijhouden. Ik richt me op de top 100 en heb het er maar druk mee.
Soms luister ik naar jullie en sla iets in dat (willekeurig voorbeeld, geheel bezijden de realiteit) QI heet. Wordt meteen afgestraft en dan weet ik: weer iemand voor in de CSS
Hoho je bent ernstig in de war met de solide tokenomics van beefy finance. Er zijn slechts ruim 20.000 shitcoins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:45:
[...]

Hoho je bent ernstig in de war met de solide tokenomics van beefy finance. Er zijn slechts ruim 20.000 shitcoins.
Oh gelukkig. dan zijn er slechts 19900 coins en tokens die ik moet negeren (y)

Edit: 19901

Edit: 19902

Edit: 19903

Edit: 19904

[ Voor 8% gewijzigd door resusaapje op 06-09-2022 11:26 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:25:
[...]

Oh gelukkig. dan zijn er slechts 19900 coins en tokens die ik moet negeren (y)

Edit: 19901

Edit: 19902

Edit: 19903

Edit: 19904
Je kan beginnen met de parachains O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:38:
[...]

Je kan beginnen met de parachains O-)
Ja, haha, dat was ook een tof verhaal huh? Kunnen we aan onze kleinkinderen vertellen. "Opa heeft nog bags vol waardeloze genshiro, clover en acala. jaha, al dertig jaar sleep ik die rond en jij gaat die erven"

Ach, gelukkig hebben we de foto's van de parachain BBQ nog:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mi5Tb8V8c_lyhj5fJ_SIm26faOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YylLegiPP1ZxCdPlliep52GW.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
resusaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:26:
[...]

Ja, haha, dat was ook een tof verhaal huh? Kunnen we aan onze kleinkinderen vertellen. "Opa heeft nog bags vol waardeloze genshiro, clover en acala. jaha, al dertig jaar sleep ik die rond en jij gaat die erven"

Ach, gelukkig hebben we de foto's van de parachain BBQ nog:[Afbeelding]nog
Was een prima bbq en we zagen er tip top uit die dag! 's avonds mooi nog wat kunnen hunten in dat dorp, super dagje!

Zero.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRtgXyAdOJdKv_f_aE6JvnLvaJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SuKhIW5NiBB8iI3RlE50z8tk.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo, als je dacht dat Binance KYC erg was dan ken je de Rabobank nog niet. Die willen nog net niet de kleur van je ondergoed en de lengte van je l*l weten. Maar die heb ik beiden lekker wel gegeven. Beter te veel dan te weinig informatie geven in zulke onderzoeken :+

Pro-tip: kijk nooit hoeveel Bitcoin je ooit had en wat je er daarna mee gedaan hebt, :'( Ik moest wel.... Benieuwd of ik ze aan kan klagen wegens het oplopen van PTSD :D

edit:

@Gelukszoekr omdat veel van die rekeningen ook niet te openen zijn buiten de EU. Maar daar moet ik nog eens dieper in duiken. Nu eerst funds are safu spelen met de Rabo...

@Wiley99 wel gefilmd met een aardappel. Op 4k HD lijkt het nergens op :X

@Coldcat yep, dus maak je geen zorgen.

[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 06-09-2022 14:25 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
sh4d0wman schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:55:
Zo, als je dacht dat Binance KYC erg was dan ken je de Rabobank nog niet. Die willen nog net niet de kleur van je ondergoed en de lengte van je l*l weten. Maar die heb ik beiden lekker wel gegeven. Beter te veel dan te weinig informatie geven in zulke onderzoeken :+

Pro-tip: kijk nooit hoeveel Bitcoin je ooit had en wat je er daarna mee gedaan hebt, :'( Ik moest wel.... Benieuwd of ik ze aan kan klagen wegens het oplopen van PTSD :D
Waarom wil je bij de Rabobank een rekening, en niet bijvoorbeeld bij Revolut?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:59
Heb je video proof geleverd, anders weigeren ze je alsnog?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:48
Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:59:
[...]

Waarom wil je bij de Rabobank een rekening, en niet bijvoorbeeld bij Revolut?
Das Russisch, ieuwll :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jullie zijn allemaal zo dom. Heeft dan niemand hier in dit topic een IQ hoger dan 160?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5k9208_C6xl5_5P8rghGr5D9h90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1eh3NU8h6D2lUqentXOFNj44.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
pffff krijg wel fomo hoor! ik heb orders staan tussen de 18 en 19k maar duurt zo lang🥲

heb al 2 weken geen BTC gekocht

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

edit:

@Gelukszoekr omdat veel van die rekeningen ook niet te openen zijn buiten de EU. Maar daar moet ik nog eens dieper in duiken. Nu eerst funds are safu spelen met de Rabo...

@Wiley99 wel gefilmd met een aardappel. Op 4k HD lijkt het nergens op :X
Waarom kwamen ze met de KYC? Omdat je buiten NL woont?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:06:
pffff krijg wel fomo hoor! ik heb orders staan tussen de 18 en 19k maar duurt zo lang🥲

heb al 2 weken geen BTC gekocht
Je moet ook geen magere btc kopen, maar dikke eth. Flippening enzo.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:17:
[...]

Je moet ook geen magere btc kopen, maar dikke eth. Flippening enzo.
Eensch. Plus, één maand niet je energierekening betalen en je kan al ETH whole-coiner zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
resusaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:22:
[...]

Eensch. Plus, één maand niet je energierekening betalen en je kan al ETH whole-coiner zijn!
Zo erg is het niet, alhoewel onlangs er vanuit historische data een veel hoger termijn bedrag is ingesteld (x3,5)
Vervolgens zijn ze moeilijk te bereiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Trouwens, nog een mooie truuk gehoord:

Sla al je ETH op in een eigen wallet. Bij de hard-fork krijg je dan namelijk ETH-PoS en ETH-PoW. 2x zoveel muntjes!

Zodra ETH-PoW door "iemand" ondersteund wordt en je de network details weet, die munten omgooien naar een nieuwe wallet. Die waardeloze meuk een jaartje of twee vasthouden en hopen dat er hetzelfde gebeurt als met ETC. Groote winschten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
resusaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:37:

Sla al je ETH op in een eigen wallet. Bij de hard-fork krijg je dan namelijk ETH-PoS en ETH-PoW. 2x zoveel muntjes!

Zodra ETH-PoW door "iemand" ondersteund wordt en je de network details weet, die munten omgooien naar een nieuwe wallet. Die waardeloze meuk een jaartje of twee vasthouden en hopen dat er hetzelfde gebeurt als met ETC. Groote winschten!
Op een ledger voldoende?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
resusaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:37:

Ik vermoed en meen ook gelezen te hebben dat daar al iets tegen verzonnen/bedacht hebben (iets met andere chain id's). Maar misschien was dat alleen tegen replay attacks, werk even uit blote geheugen.

Zo'n split zou immers van invloed zijn op allerlei coins en met name ook de stables die op ETH blockchain draaien.

Maar het kan geen kwaad om je HODL ETH 'sowieso' achter je eigen keys te bewaren bij dit soort gebeurtenissen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:54:
[...]

Ik vermoed en meen ook gelezen te hebben dat daar al iets tegen verzonnen/bedacht hebben (iets met andere chain id's). Maar misschien was dat alleen tegen replay attacks, werk even uit blote geheugen.

Zo'n split zou immers van invloed zijn op allerlei coins en met name ook de stables die op ETH blockchain draaien.

Maar het kan geen kwaad om je HODL ETH 'sowieso' achter je eigen keys te bewaren bij dit soort gebeurtenissen.
Ik zou ook oppassen met het uitlenen van ETH ten tijde van de merge. Voor je het weet moet je weet ik wat allemaal gaan terugleveren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:04:
[...]

Dat is altijd goed, heb vooruitlopend op de ETH merge een zakje vol ETC ingeslagen.
Slecht voor het milieu hoor al die POW coins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3LOzyKA2WbkWRJJoI-IpHI6DCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYOiehduAjWh67Z22QXlyxUS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Euro weer verder het ravijn in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:10
Troep is niks meer waard

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wat kun je met die shitcoin?

Olie en gas kopen moet met USD, daar zie ik wel een toepassing voor. Tegenwoordig is daar ook de Roebel voor, best vernieuwend.

Voor de euro zie ik nog niet echt een usecase. Meer van hetzelfde, maar dan opgezet als Solana. Een paar grote stakeholders die alles kunnen bepalen. Dat gaat nooit goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
die gaat naar de $0.75!!

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

4 jaar geleden ging mijn crypto het ravijn in, tegenwoordig gaat naast mijn crypto de spaarrekening ook het ravijn in.

Gelukkig zat ik al in crypto en ben ik hierdoor wel wat gewend.

Mooi man. Diversificeren.

Ben blij dat ik een aanzienlijke portie heb uitgegeven afgelopen jaar, die spullen en installaties pakken ze me niet meer af.

Allemaal rotzooi die munten. Of het nu digitale, cryptografisch versleutelde of analoge munten zijn.

Weg met die troep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:44:
[...]

4 jaar geleden ging mijn crypto het ravijn in, tegenwoordig gaat naast mijn crypto de spaarrekening ook het ravijn in.

Gelukkig zat ik al in crypto en ben ik hierdoor wel wat gewend.

Mooi man. Diversificeren.

Ben blij dat ik een aanzienlijke portie heb uitgegeven afgelopen jaar, die spullen en installaties pakken ze me niet meer af.

Allemaal rotzooi die munten. Of het nu digitale, cryptografisch versleutelde of analoge munten zijn.

Weg met die troep.
1 BTC = 1 BTC, die pakken ze je nooit meer af. Als het op je hardware wallet staat beslis jij wat ermee gebeurd. Niemand die er controle over heeft.

Spullen zijn ook een high-risk asset geworden blijkt dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/vkdyeefhft291.jpg?auto=webp&s=6f7bf6ff7d59ae58d2d535055a8251466846cba2

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2022 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:47:
[...]

1 BTC = 1 BTC, die pakken ze je nooit meer af. Als het op je hardware wallet staat beslis jij wat ermee gebeurd. Niemand die er controle over heeft.
Behalve mijn vrouw. De enige flaw in het decentrale karakter van Bitcoin: pussypressure.

Een week niet geneukt is tenslotte een week niet geleefd...

Gelukkig is het nog lang niet zover dat de Trezor door de matriarch als liquiditeit wordt beschouwd, heb ook nog wat dollars als barrière voor als de Euro toch naar 0 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:10
Van 1% procent in de plus naar 1% in de min, genieten met de beurzen op dit moment

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Beurzen weer rood, Euro dood,

Crypto wordt gedragen door Ethereum. Zodra die merge een feit is komt de beer los. BTC 14k soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Terra Luna dan wel bijna 5% in de plus.
Et laatste uur.

Logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:09:
Terra Luna dan wel bijna 5% in de plus.
Et laatste uur.

Logica?
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:57:
[...]

Behalve mijn vrouw. De enige flaw in het decentrale karakter van Bitcoin: pussypressure.

Een week niet geneukt is tenslotte een week niet geleefd...

Gelukkig is het nog lang niet zover dat de Trezor door de matriarch als liquiditeit wordt beschouwd, heb ook nog wat dollars als barrière voor als de Euro toch naar 0 gaat.
ikzelf heb niet veel dollars, maar heb wel wat busd!
bij Kraken kun je makkelijk echte dollars kopen gewoon je euro traden tegen bijv bitcoin en dan dit weer verkopen voor USD...... maarja dan heb ik bitcoin gekocht, ben nie gek he? dan hoef ik die vieze fiat niet meer!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ha wat een negativiteit weer. Het is weer tijd voor...

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.1027986815.6323/fposter,small,wall_texture,product,750x1000.u2.jpg

Bedank mij later, BTC donaties only (of mooie dames). Maar dat laatste is lastig thuis brengen bij de vrouw..... Dan ga ik Short op mijn Long :P Die gaat dan meestal het toilet of een eend in .... Ies koeltuur :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Zo zie je nu eenmaal, wanneer er een asset stijgt, zelfs een shit asset zoals Luna
Er altijd mensen klaar staan om er geld in te steken om winst te maken...

Niemand steekt geld in bitcoin of andere waardevolle aandelen omdat het sentiment niet mee zit. Eenmaal er een periode is van vreugde schiet alles weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:15:
Zo zie je nu eenmaal, wanneer er een asset stijgt, zelfs een shit asset zoals Luna
Er altijd mensen klaar staan om er geld in te steken om winst te maken...

Niemand steekt geld in bitcoin of andere waardevolle aandelen omdat het sentiment niet mee zit. Eenmaal er een periode is van vreugde schiet alles weer omhoog.
Weet je, LUNA stijgt, omdat er mensen bereid zijn het te kopen voor de prijs van de openstaande sale orders. Die staan niet klaar om mee te profiteren maar doen dat op dat moment, anders stijgt ie sowieso niet. Dat er later meer botjes of mensen mee willen rijden op het ritje klopt maar je doet het nu voorkomen alsof LUNA magischerwijs begint te stijgen en dan iedereen ineens mee kan gaan doen.

Er steken een heleboel mensen geld in BTC anders ging het rap naar beneden, alhoewel, als écht niemand geld in BTC zou steken zou het gewoon blijven staan op de huidige prijs.
Een dalende prijs betekent simpelweg dat er meer mensen bereid zijn tegen een lagere prijs hun bitcoin te verkopen aan andere mensen die dus hun geld wél in BTC steken, dus dat niemand geld in BTC of andere waardevolle aandelen steekt klopt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 06-09-2022 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
sh4d0wman schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:13:
Ha wat een negativiteit weer. Het is weer tijd voor...

[Afbeelding]

Bedank mij later, BTC donaties only (of mooie dames). Maar dat laatste is lastig thuis brengen bij de vrouw..... Dan ga ik Short op mijn Long :P Die gaat dan meestal het toilet of een eend in .... Ies koeltuur :+
[Twitter: https://twitter.com/CIubcozy/status/1566445943368687617?s=19]

nu snap ik deze oefening ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QXxGiKA3jFYCSGS2vVxGieVrkM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uB5CGtm4NsYAClU94Sq3vXKM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Bereid je voor, we gaan vanavond door het putje.
Voel ik aan.

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Eigenlijk is alles best wel F#!$#..

Stel dat alles goedkomt, dan hersteld de euro zich wel weer. BTC zal dan ook wel gaan stijgen, evenals de stonks.

Stel dat het helemaal verkeerd gaat. Dan komen we hier in een gascrisis. Dan moet je dus niet vooral in de euro zitten.

Het beste lijkt me dan ook een combinatie van USD en BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:11
DXY boven de 110$, dat kan zeker wat gaan betekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
** Offtopic... **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 06-09-2022 19:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:37:

Stel dat alles goedkomt, dan hersteld de euro zich wel weer. BTC zal dan ook wel gaan stijgen, evenals de stonks.

Stel dat het helemaal verkeerd gaat. Dan komen we hier in een gascrisis. Dan moet je dus niet vooral in de euro zitten.

wel mee eens, zit voornamelijk in BTC maar eigenlijk moet ik ook wat dollars achter de hand hebben....... denk dat Kraken voor mij wel een goed platform is om wat dollars erop te hodlen

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
Coldcat schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:37:

USD alleen als je weet hoe ver die nog kan stijgen t.o.v. euro, anders doe je nu de SC huismerk buy high sell low. En opletten dat je 'm op tijd weer verkoopt want in de VS hebben ze ook nog wel wat uitdagingen de komende jaren. Misschien gaan we wel nog 10-15 cent lager (met Euro) in de winter maar daarna zal het ook weer omkeren als de VS er weer achter komt dat zo'n sterke dollar hen ook niet echt helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
Wiley99 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:18:
[...]

USD alleen als je weet hoe ver die nog kan stijgen t.o.v. euro, anders doe je nu de SC huismerk buy high sell low. En opletten dat je 'm op tijd weer verkoopt want in de VS hebben ze ook nog wel wat uitdagingen de komende jaren. Misschien gaan we wel nog 10-15 cent lager (met Euro) in de winter maar daarna zal het ook weer omkeren als de VS er weer achter komt dat zo'n sterke dollar hen ook niet echt helpt.
Die donderdag te bespreken rentestijging met .75 van de ecb zal het tij niet keren m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 10:38
DAMP IET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Maarten69 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:28:
Bereid je voor, we gaan vanavond door het putje.
Voel ik aan.
showtime!

Volume 31000 in één minuut

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten69 op 06-09-2022 19:08 ]

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Jeetje wat gebeurt daar nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Rekt! Booom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:50
Lol en dan tikken we opeens het laagste niveau sinds mid juli aan na wat leek best een redelijk dagje/weekje tot nu toe. Je bedenkt het niet.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

What gives? Whales die even alles verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
eindelijk actie! 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:52
@Gelukszoekr het is begonnen! $10000,- here we come!!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Ey zeg, wanneer gaat btc weer ééns stijgen? Kwacht al bijna een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik heb m’n contributie weer betaald voor onder de 20k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Stovirpi schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:21:
@Gelukszoekr het is begonnen! $10000,- here we come!!
Ja, eindelijk. Kon je op wachten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Raf1994 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:22:
Ey zeg, wanneer gaat btc weer ééns stijgen? Kwacht al bijna een jaar.
Verkoop je Luna Classic nog maar nu het nog kan.
Winst is winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMCp2BheQMKdCeRMtJ8PxkOXmbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nnMiHGbUL2e6jk0DX5D62UfP.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Foert, dat Bitcoin maar zakt tot 0. Het interesseert me niet. Met wie ze kloten spelen ze wel niet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
100 ADA erop voor @Gelukszoekr dat een zeker persoon nog minimaal één extra oneliner gaat posten in de komende 2 uur.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vieze k*tmunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Masstje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:03:
[...]
Die donderdag te bespreken rentestijging met .75 van de ecb zal het tij niet keren m.i.
Eens, sterker nog, de kans is groter dat de euro daardoor nog wat verder zakt. Ik zeg alleen dat doemdenkers of eurosceptici hier de USD/EUR koers op dezelfde manier moeten benaderen als hun willekeurige cryptocoin want hij gedraagt zich vergelijkbaar.
Of in NK termen: zoom uit!

[ Voor 8% gewijzigd door Wiley99 op 06-09-2022 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:27:
100 ADA erop voor @Gelukszoekr dat een zeker persoon nog minimaal één extra oneliner gaat posten in de komende 2 uur.
Oh! Nu ben ik wel heel benieuwd op wie je doelt. Ik denk dat het de komende 2 uur nog wel los gaat hier qua oneliners :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Het was gezellig heren! Maar dit is mijn maandelijks moment om mijn 16 blikken schultenbrau te halen! Maximale cashback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:29:
[...]

Oh! Nu ben ik wel heel benieuwd op wie je doelt. Ik denk dat het de komende 2 uur nog wel los gaat hier qua oneliners :P
Dan kies ik gewoon een random iemand uit en geef ik achteraf aan dat ik die bedoelde ;) Maar ik denk dat wel helder is wie ik bedoel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edDlRyrjlMU2RkfHX0PvQNpQmFY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r8fu4B2983QQVwSEjSP98t07.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lekker alles omzetten in wc papier. Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:30:
[...]

Dan kies ik gewoon een random iemand uit en geef ik achteraf aan dat ik die bedoelde ;) Maar ik denk dat wel helder is wie ik bedoel.
Sympathiek van je om @Gelukszoekr 100 ADA gunt. Die jongen heeft nog recht op de ADA. Wil iemand even een oneliner maken. Dan kan @Taro hrt overboeken!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoArnold
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-10-2022
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL NEDERLANDS ANALYSIS VANDAAG]

DE PONZI IS NOG ERGER DAN DE VERSCHRIKKELIJKE SNEEUWMAN!!!

[ Voor 22% gewijzigd door CryptoArnold op 06-09-2022 19:38 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:57
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:30:
[...]

Waarschijnlijk iets met 6 cent…. :+

Of het tegeltje met wat je nu ziet en manipulatie etc haha

[ Voor 9% gewijzigd door Don Guacamole op 06-09-2022 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stovirpi schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:35:
[...]

Sympathiek van je om @Gelukszoekr 100 ADA gunt. Die jongen heeft nog recht op de ADA. Wil iemand even een oneliner maken. Dan kan @Taro hrt overboeken!
Moet je wel goed lezen natuurlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Bitcoin is zoals een duikboot.

Boven water is de duikboot kwetsbaar voor de vijand (kans op extreme correctie, never buy the top)

Onder water is de duikboot veilig, (correctie, mooie koopkans, buy low)

Maaar... Als de duikboot te diep duikt is er kans op schade door de hoeveelheid waterdruk, de duikboot zal niet meer boven geraken. (bitcoin verliest alle vertrouwen als het te diep crasht)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat vind ik 4x een oneliner, eens? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-09-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:31
We gaan weer leonardo en kate winslet in deze! Lfg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:04
6 cent, geiten en ponzi-scheme.
En dat op dalende dinsdag. (Heb ik al bingo?)

Anyhow, ik begin nu te leren wat de bearmarket is. Het duurt maar en duurt maar, het begint te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:38:
[...]

Moet je wel goed lezen natuurlijk... :)
Jij geeft een random iemand aan en dan geef je achteraf aan dat je die bedoelde. Dus je bent sowieso voornemens om die 100 ADA te doneren. :*)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:57
DaWayne schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:40:
6 cent, geiten en ponzi-scheme.
En dat op dalende dinsdag. (Heb ik al bingo?)

Anyhow, ik begin nu te leren wat de bearmarket is. Het duurt maar en duurt maar, het begint te wennen.
Vergeet niet, zijn de yanks al wakker en is het donderdag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:33
This time is different…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stovirpi schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:41:
[...]

Jij geeft een random iemand aan en dan geef je achteraf aan dat je die bedoelde. Dus je bent sowieso voornemens om die 100 ADA te doneren. :*)
Nee, ik betaal juist niet als een bepaald iemand een oneliner plaatst. Of wel, ja, ik bedoelde het andersom. Maarja, ik ben wel iemand van zijn woord...

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 06-09-2022 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:04
Don Guacamole schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:41:
[...]

Vergeet niet, zijn de yanks al wakker en is het donderdag?
Alleen omdat we dankzij dikke tech nu in een lengthening cycle zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:39:
Kijk dat je vrij regelmatig het koersverloop goed hebt, dat kan nog toeval zijn. Maar dat je zelfs deze post zag aankomen.. Nu is er echt geen twijfel mogelijk meer die glazen bol van jou is onverslaanbaar :D. :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:39:
Er zit letterlijk maar 1 punt in het betoog die het eind van een aangeeft. Ik keur m goed.

Ik zal zo ff mn Cardano adres opzoeken!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Ahaa de kinderen naar bed dump. Zo kennen we je weer ouwe stiekeme baas..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dalende donderdag moet nog komen!
wat een manipulatie weer he, straks gaat ie gewoon weer omhoog

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Pelox schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:43:
Ahaa de kinderen naar bed dump. Zo kennen we je weer ouwe stiekeme baas..
Aaah dat is het. De scholen zijn weer begonnen natuurlijk. Kids worden weer op bed gelegd. En ik maar zoeken naar financieel nieuws om de dip aan te linken. Thanks! Ik kan weer door met series kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
twit schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:44:
[...]

Aaah dat is het. De scholen zijn weer begonnen natuurlijk. Kids worden weer op bed gelegd. En ik maar zoeken naar financieel nieuws om de dip aan te linken. Thanks! Ik kan weer door met series kijken.
Ja ja die whales weten wel wie ze moeten pakken.. Jan modaal met een paar kids. Daar zit het grote geld.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Pelox schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:45:
[...]

Ja ja die whales weten wel wie ze moeten pakken.. Jan modaal met een paar kids. Daar zit het grote geld.
Yup en ze dachten we moeten het ook nu doen want als we een paar maanden wachten zit al het geld in de gasrekening. Best slim eigenlijk van die gasten. Waarom zitten er niet een paar meer van dat soort echt slimme mensen in dit topic eigenlijk ?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
lief dagboek al geschreven vandaag @Verwijderd ?

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!