Vandaag al voor -20% bij de jumbo!knakworst schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:42:
[Afbeelding]
Ah voorspelt vanaf maandag 25 procent korting op BIFI. Kijken of het klopt.
:strip_exif()/f/image/hLA8UBONTl607PBdjEgk6RVt.jpg?f=fotoalbum_large)
Zojuist een fluf gekocht. Ik verwacht hooguit een pump richting de $6,- en ga er dan weer uit. Wel een strakke stoploss omdat een val waarschijnlijk hard zal zijn.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 september 2022 @ 07:55:
Goedemorgen. Staan er nog Tweakers klaar om in HNT te stappen?
* Benjamin heet hij en dit is volgens hem na jaren vloggen zijn laatste vlog. Op Reddit worden er nogal forse beschuldigingen geuit dat hij een 'sex predator' en leugenaar is. In zijn laatste vlog vielen me al een paar dingen op waar mijn wenkbrauwen van gingen fronsen en zijn uitzetting uit Rusland (wat deed hij daar überhaupt) maakt hij ook niet hard
[ Voor 9% gewijzigd door Eusebius op 04-09-2022 15:22 ]
==
hoi
Los van deze beschuldigingen. Ik heb altijd wel genoten van zijn video's. Hij heeft heel mooi en beeld gebracht hoe miljoenen mensen in 2e wereldlanden leven. Doordat hij de taal spreekt kon hij het ijs makkelijk breken. Een dikke +1 wat mij betreftEusebius schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:18:
Youtuber Bald&Bankrupt* komt in zijn laatste vlog 2 Russen tegen die thuis bitcoin minen. Blijkbaar moet je in Irkutsk zijn voor goedkope stroom ..
[YouTube: The Journey Is Over]
* Benjamin heet hij en dit is volgens hem na jaren vloggen zijn laatste vlog. Op Reddit worden er nogal forse beschuldigingen geuit dat hij een 'sex predator' en leugenaar is. In zijn laatste vlog vielen me al een paar dingen op waar mijn wenkbrauwen van gingen fronsen en zijn uitzetting uit Rusland (wat deed hij daar überhaupt) maakt hij ook niet hard
Bitcoin - A weapon of mass disruption
volgens mij krijg je geen cashback oid, maar je kan wel Lightning network ermee gebruiken. its all about sending a message!
en ze hebben wel hele mooie cards eigenlijk 👀
https://www.coincorner.com/BuyTheBoltCard
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 04-09-2022 18:08 ]
nothing stops this train
Welke pump verwacht je?merauder schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:40:
[...]
Zojuist een fluf gekocht. Ik verwacht hooguit een pump richting de $6,- en ga er dan weer uit. Wel een strakke stoploss omdat een val waarschijnlijk hard zal zijn.
Ze gaan naar een centrale blockchain die elk moment op pauze gezet kan worden. Bullish.
Als ik vanaf #1 moet beginnen lezen. Zal ik wel langer als 2u bezig zijn 😀Ngangatar schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:29:
[...]
Neem even een uurtje of 2 de tijd om te topic start te lezen en echt goed te begrijpen. Daar staat meer bruikbare info dan je normaal gesproken in een week kunt vinden.
Ik garandeer je dat je met de kennis die je door de topicstart opdoet meer verdient dan de ADA winst waar je over zat te tobben. Dan is het sowieso een waardevolle tijdsbesteding geweest, toch? Maar volgens mij hoop je rijk te worden door zo min mogelijk te doen en dan zou ik je vooral adviseren iets anders te gaan doen. Maarja, wie ben ik...SpooN_05 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:32:
[...]
Als ik vanaf #1 moet beginnen lezen. Zal ik wel langer als 2u bezig zijn 😀
Succes
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Tja, dat vraag ik me ook af wie jij nou weer bent. Verwijzen naar een crappy TS, net doen alsof je hier de baas bent en ooooh ooooooooh sh*tTaro schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:37:
[...]
Ik garandeer je dat je met de kennis die je door de topicstart opdoet meer verdient dan de ADA winst waar je over zat te tobben. Dan is het sowieso een waardevolle tijdsbesteding geweest, toch? Maar volgens mij hoop je rijk te worden door zo min mogelijk te doen en dan zou ik je vooral adviseren iets anders te gaan doen. Maarja, wie ben ik...
Succes
==
hoi
Ik hoop helemaal niet rijk te worden.
Enkel op regelmatige basis een centje mee te pikken
Ben trouwens al een tijdje aan het lezen maar dat doet er niet toe
Maar @fRiEtJeSaTe heeft een stukje van die andere 5% dat geen ponzi is.Slonzo schreef op zondag 4 september 2022 @ 08:54:
[...]
Nee. Probeer je van je bags af te raken?
Of waren we het er ondertussen niet allemaal over eens dat HNT voor 95% een ponzi scheme is?
Kun je voor een kleine opslag vast wel van hem overnemen.
Ok, dan zou ik je adviseren de topicstart "uit te lezen". Maar waarom ik zo reageer als ik nu doe: Als je 28 cent winst hebt moet je zelf gaan bepalen wat je daarmee moet/wil doen. Dat moet je niet hier gaan vragen. Kies een strategie (DCA, Hodl, daytraden, swingtraden, etc.) ga je daarop inlezen en pas die toe.SpooN_05 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:46:
En wat zou je me dan adviseren te gaan doen?
Als je dan besluit te gaan traden, dan lees je je daar verder op in en ga je ermee beginnen. Als je voor Hodl kiest, dan ga je dus niet traden en koop je alleen bij. Etc.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Een tip buiten het hele crypto gebeuren om:SpooN_05 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:46:
En wat zou je me dan adviseren te gaan doen?
Als je op iemand reageert op het forum, klik dan op quote bij diegene zijn reactie. Dan is het duidelijker dat je op diegene reageert en niet zomaar in het luchtledige iets post.
Gewoon je definitie van rijk naar beneden bijstellen. Dan ben je er zo.Pelox schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:47:
Ik wil wel rijk worden door zo min mogelijk te doen.
Lukt alleen nog niet zo best.
Wanneer ik op een mooie zomerdag, zoals we er al veel gezien hebben deze zomer aan de rand van het zwembad een Leffe open trek, dan voel ik me rijk.
Volgens mij bedoeld ie dat we Ethereum Classic moeten kopen...
Dat laatste gezien, niet financieel zeg maar, ben ik steenrijkGelukszoekr schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:01:
[...]
Gewoon je definitie van rijk naar beneden bijstellen. Dan ben je er zo.
Wanneer ik op een mooie zomerdag, zoals we er al veel gezien hebben deze zomer aan de rand van het zwembad een Leffe open trek, dan voel ik me rijk.
Gaat prima dus

Zero.
Dat is altijd goed, heb vooruitlopend op de ETH merge een zakje vol ETC ingeslagen.Gelukszoekr schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:01:
[...]
Volgens mij bedoeld ie dat we Ethereum Classic moeten kopen...
Hoe gaat het met je DCA alt porto? Ik zag in de run naar ~24k nog wel eens een update - screenshot. Het zal er nu uiteraard wat minder positief voor staan, maar ik ben oprecht wel benieuwd. Welke alts staan er nog in het groen? Waarschijnlijk BNB, Matic en Atom. Maar de rest?Taro schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:04:
[...]
Dat is altijd goed, heb vooruitlopend op de ETH merge een zakje vol ETC ingeslagen.
Ja solanaknakworst schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:40:
[...]
Ze gaan naar een centrale blockchain die elk moment op pauze gezet kan worden. Bullish.
Bounce tot vorige support/weerstand nadat ie onderuit is gegaan. Rejected en dan hard naar beneden of hard omhoog. Denk het eerste eerlijk gezegd.
Hm ok good luckmerauder schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:10:
[...]
Bounce tot vorige support/weerstand nadat ie onderuit is gegaan. Rejected en dan hard naar beneden of hard omhoog. Denk het eerste eerlijk gezegd.
Maak je niet druk binnenkort is iedereen rijk in Nederland, ff 5 miljoen euro aftikken voor een halfje wit bij de AH met dank aan de ECBPelox schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:47:
Ik wil wel rijk worden door zo min mogelijk te doen.
Lukt alleen nog niet zo best.
Helikopter geld
Hoe kun jij nou Ada vergetenGelukszoekr schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:09:
[...]
Welke alts staan er nog in het groen? Waarschijnlijk BNB, Matic en Atom. Maar de rest?

Dankzij die Vasil upgrade komen die 100 Ada misschien ooit eens aan.
Ah, goedeGelukszoekr schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:09:
[...]
Hoe gaat het met je DCA alt porto? Ik zag in de run naar ~24k nog wel eens een update - screenshot. Het zal er nu uiteraard wat minder positief voor staan, maar ik ben oprecht wel benieuwd. Welke alts staan er nog in het groen? Waarschijnlijk BNB, Matic en Atom. Maar de rest?
/f/image/UtT5Pv1TcJrmE7k3ewmFN5lt.png?f=fotoalbum_large)
Ja, hij zal ze vast verstuurd hebben. Maar door de enorme activiteiten op het Cardano netwerk zal het wat vertraging opgelopen hebben.knakworst schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:18:
[...]
Hoe kun jij nou Ada vergeten![]()
Dankzij die Vasil upgrade komen die 100 Ada misschien ooit eens aan.
Of misschien was deze FB held wel afgeleid door de gedachte dat er een hardfork zal plaatsvinden.
Wie weet dat ie nadat hij is bijgekomen van de zoveelste desillusie zal beseffen, dat wanneer je een weddenschap aangaat, en mij gaat beschuldigen dat ik niet te vertrouwen ben, je gewoon je gewoon moet betalen!
Aldus: de jongen die recht heeft op 100 ADA!
Atom en Matic zijn wel duidelijke kartrekkers geweest. Jammer wel, ze stonden ook op mijn lijstje om te kopen voor de volgende bullrun.Taro schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:21:
[...]
Ah, goedeHeb door omstandigheden de laatste tijd wat minder tijd, zal hopelijk de komende maanden weer verbeteren en dan zal ik vaker een update plaatsen. Hierbij:
[Afbeelding]
Onder aan de streep lijkt het redelijk quite te staan zo op het eerste gezicht. Bedankt voor de update
Ik bedoel niet dat je vanaf de eerste post (topic start) moet gaan lezen tot de datum van vandaag. Juist voor nieuwe members (ikzelf zit hier nu anderhalf jaar en lees hem nog regelmatig, ik ben een trage leerling) is de eerste post in elk Slowchat topic geschreven.SpooN_05 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:32:
[...]
Als ik vanaf #1 moet beginnen lezen. Zal ik wel langer als 2u bezig zijn 😀
Een linkje hiernaartoe: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71498600
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2022 20:33 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
There was never a bear market that wasn't followed by a bull market...
— Sanchit (@ssanchitt) 4 september 2022
Fact not hopium...$btc $ada $coti $egld $ocean #crypto $metis
Literally 3 sh*tcoins out of 20000 have ever had a new ATH in BTC terms three or more years after the first ATH.
— Cory Klippsten 🦢 #Bitcoin is for everyone (@coryklippsten) 23 juni 2022
Ripple in '17, and Doge and BNB in '21. And none of those three will ever see a new ATH in BTC terms.
You can trade sh*tcoins, but it's dumb to hold them.
Nouja, niet helemaal. BNB gaat als een malle, maar het gaat om het grote plaatje
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-09-2022 20:47 ]
Ja, die gaan lekker en het geheel draait redelijk quitte idd. Ik had bij de start van de DCA gerekend op een langere periode met lage prijzen, dus de waarde van de pot gedeeld door xx maanden. Als de koers vanaf hier door gaat stijgen dan heb ik nog wat achter de hand. Van mij mag het geheel dus nog even goed door het putje om de GAK verder te verlagen.Gelukszoekr schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:32:
[...]
Atom en Matic zijn wel duidelijke kartrekkers geweest. Jammer wel, ze stonden ook op mijn lijstje om te kopen voor de volgende bullrun.
Onder aan de streep lijkt het redelijk quite te staan zo op het eerste gezicht. Bedankt voor de update
Same here, ik hoopte ook op een langere lage periode voor sommige coins, maar ATOM, CHZ en MATIC gaan te hard momenteelTaro schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:47:
[...]
Ja, die gaan lekker en het geheel draait redelijk quitte idd. Ik had bij de start van de DCA gerekend op een langere periode met lage prijzen, dus de waarde van de pot gedeeld door xx maanden. Als de koers vanaf hier door gaat stijgen dan heb ik nog wat achter de hand. Van mij mag het geheel dus nog even goed door het putje om de GAK verder te verlagen.
Ik wacht mee op dat putje overigens
Wen bitcoin season. Gelukkig voor btc heeft Solana de poedelprijs gewonnenTaro schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:21:
[...]
Ah, goedeHeb door omstandigheden de laatste tijd wat minder tijd, zal hopelijk de komende maanden weer verbeteren en dan zal ik vaker een update plaatsen. Hierbij:
[Afbeelding]

Merge ready.
P&D...Ngangatar schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:01:
It's getting HOT in here...
Pancake & Dodge?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dikke tech!
Ik zou graag wat informatie toevoegen. Alleen is het gewoon een bom aan informatie die op vage plekken staat waar ik normaal niet kom (twitter). Van de week eens kijken of ik wat bij elkaar kan rapen.
Die stinkmunt staat wel hoog tozv BTC op dit moment.
[ Voor 35% gewijzigd door Coldcat op 04-09-2022 23:30 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gooi gewoon de laatste video van Coins Bureau erin, daar staat alles in, en meer.Coldcat schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:05:
Dat Atom is donders interessant. Schijnt een 2.0 aan te komen. En iets met stables waarvoor ATOM gestaked moet worden. Daarnaast komen er veel airdrops aan, waarvoor je dan weer ATOM, JUNO, OSMO, SCRT en EVMOS kan gebruiken.
Dikke tech!
Ik zou graag wat informatie toevoegen. Alleen is het gewoon een bom aan informatie die op vage plekken staat waar ik normaal niet kom (twitter). Van de week eens kijken of ik wat bij elkaar kan rapen.
Lekker DCA-en manColdcat schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:05:
Dat Atom is donders interessant. Schijnt een 2.0 aan te komen. En iets met stables waarvoor ATOM gestaked moet worden. Daarnaast komen er veel airdrops aan, waarvoor je dan weer ATOM, JUNO, OSMO, SCRT en EVMOS kan gebruiken.
Dikke tech!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik wist niet dat er een nieuwe video was!Ngangatar schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:37:
[...]
Gooi gewoon de laatste video van Coins Bureau erin, daar staat alles in, en meer.
Thanks!

Even hardop denkend: wat zou een nieuwe bullrun kunnen starten?
-Einde oorlog Oekraïne?
-Einde torenhoge inflatie?
-Beurzen die dubbele groene cijfers laten zien?
Nog mensen met andere lumineuze ideeën?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
"All of the above" + BTC halving in 2024Khaelos schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:32:
Man man man.. zijn we nou nog niet klaar met die 20k![]()
-Einde oorlog Oekraïne?
Tot die tijd vrees ik dat het ellende blijft of nog wat erger wordt. (Recessie, sociale onrust / opstand)
Mooie accumulatiefase, met stalen zenuwen blijven beleggen, DCA'en zolang je het je kunt veroorloven...
Elk bedrag wat ik dit jaar belegd / DCA'd heb, is bijna meteen verdampt

[ Voor 11% gewijzigd door UniMatrix op 05-09-2022 09:00 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Het zou toch wat zijn dat dit jaar, misschien begin 2023 niet alleen de geschiedenis boeken ingaat als dood van BTC maar ook de ondergang van de Westerse wereld!UniMatrix schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:56:
[...]
"All of the above" + BTC halving in 2024
Tot die tijd vrees ik dat het ellende blijft of nog wat erger wordt. (Recessie, sociale onrust / opstand)spoiler:EDIT: We wilden met onze sancties bereiken dat het Russische volk zijn leiders afzette, het lijkt erop dat Putin dit gaat bereiken in het westen als het zo door gaat.
Mooie accumulatiefase, met stalen zenuwen blijven beleggen, DCA'en zolang je het je kunt veroorloven...

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
We zijn met z'n allen de afgelopen eeuw vreselijk verwend geraakt. Denken dat we Recht hebben op van alles en dat Iemand dat voor ons moet regelen.UniMatrix schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:56:
[...]
"All of the above" + BTC halving in 2024
Tot die tijd vrees ik dat het ellende blijft of nog wat erger wordt. (Recessie, sociale onrust / opstand)spoiler:EDIT: We wilden met onze sancties bereiken dat het Russische volk zijn leiders afzette, het lijkt erop dat Putin dit gaat bereiken in het westen als het zo door gaat.
Je ziet dat de landen waar dat niet zo is, de bevolking veel geharder is. En niet te beroerd te delen. In Oekraïne, oud mannetje dat nog net een dak boven z'n hoofd had, kreeg een tasje levensmiddelen. Zijn reactie: waarom ik, er zijn anderen die het veel slechter hebben!
En hiero: Wie tegen VI is, moet deaud!
Met crypto kom je er snel achter dat je Zelf moet zorgen voor je beveiliging, dat je nergens op kan rekenen en dat hulpvaardige mensen goud zijn
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit kan nog maaaaaaaaanden duren..Khaelos schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:32:
-Einde oorlog Oekraïne?
Na de top in november 2013 stonden we in september 2015 nog steeds ~80% lager. Na 22 maanden gingen we pas weer rustig omhoog. Het duurde vervolgens nog ~18 maanden voor er een nieuwe ATH werd neergezet.
Na de top in december 2017 stonden we in maart 2020 nog steeds ~80% lager. Na 26 maanden gingen we pas weer rustig omhoog. Het duurde vervolgens nog ~9 maanden voor een nieuwe ATH werd neergezet.
We gaan sinds de laatste ATH nog geen 10 maanden onderweg naar beneden...
Dit vond allemaal plaats in een periode dat de geldprinter aan stond. Geen "gasoorlog". Geen recessie, geen mega-inflatie. Dus ik weet niet wat je verwacht nu..
Bitcoin is feitelijk de beste hedge tegen inflatie.jasper7878 schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:33:
ik zou verwachten dat met die inflatie mensen juist btc zoudenwillen kopen...
Het probleem hier is dat de overgrote meerderheid van de investeerders volgens mij geen enkel benul heeft wat Bitcoin eigenlijk is. En dus krijg je dat het momenteel als risk-on tech asset wordt geclassificeerd.
Ik gok dat dit beeld zal kantelen als we allemaal hebben mogen kennis maken met CDBC's. Dit zal de drempel naar Bitcoin lager maken, en mensen doen inzien dat iets van waarde niet perse tastbaar hoeft te zijn.
Een en ander is natuurlijk best wel met elkaar verweven. We hebben te maken met een energiecrisis in Europa, wat een torenhoge inflatie veroorzaakt en gevolgen heeft voor onze samenleving zoals wij die kennen in Europa. Je zag afgelopen weekend al demonstraties in Praag en het is pas begin September, dus nog niet eens koud.Khaelos schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:32:
-Einde oorlog Oekraïne?
Daarop voortbordurend is het best aannemelijk dat in Europa de geldprinter weer aangeslingerd wordt, om bedrijven en huishoudens te helpen. Waardoor men mogelijk gaat investeren in crypto, goud, zilver en de USD (Dollar Milkshake Theory). Zover men überhaupt nog geld heeft om te investeren.
Nieuwe wereldwijde lockdown...Khaelos schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:32:
-Einde oorlog Oekraïne?
Ja wat denk je met deze volatiliteit? Zijn er andere assets die van 5k naar 60k naar 20k schieten / procentueel hetzelfde doen? Gasprijs telt niet meeGelukszoekr schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:42:
[...]
Bitcoin is feitelijk de beste hedge tegen inflatie.
Het probleem hier is dat de overgrote meerderheid van de investeerders volgens mij geen enkel benul heeft wat Bitcoin eigenlijk is. En dus krijg je dat het momenteel als risk-on tech asset wordt geclassificeerd.
==
hoi
Tulpenbollen!Eusebius schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:17:
[...]
Ja wat denk je met deze volatiliteit? Zijn er andere assets die van 5k naar 60k naar 20k schieten / procentueel hetzelfde doen? Gasprijs telt niet mee

Wat dus bevestigd dat men geen idee heeft wat het is. Maar het doet volgens mij niks af aan het gegeven dat het absoluut schaars is, en daarmee een ideale hedge is tegen inflatieEusebius schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:17:
[...]
Ja wat denk je met deze volatiliteit? Zijn er andere assets die van 5k naar 60k naar 20k schieten / procentueel hetzelfde doen? Gasprijs telt niet mee
Probleem met BTC is dat men het ziet als een risk-on macro asset en het overwegend gebruikt om mee te speculeren. Veruit de meesten zitten erin om in de toekomst/korte termijn meer fiat te vergaren, niet vanwege idealistische redenen.jasper7878 schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:33:
ik zou verwachten dat met die inflatie mensen juist btc zoudenwillen kopen...
Prijs komt uiteindelijk tot stand door vraag en aanbod. Dat iets schaars is, hoeft niet te betekenen dat het almaar in waarde toeneemt. Er moet namelijk altijd nog voldoende vraag zijn, om het aanbod te kunnen absorberen. Andersom geldt het natuurlijk ook; de laatste jaren enorm veel USD geprint, maar desondanks neemt het in waarde toe.
Heb alle borsten hier in de omgeving vrij nat gehouden dit weekend maar er gebeurd maar weinig..Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:36:
Zo te zien gaan de beurzen weer rood sluiten. En aangezien ze pas dinsdag weer openen, maar je borst(en) maar nat...
Ik denk het wel maar dat zal pas over twee drie jaren gebeuren dan. Oorlog zie ik niet zo snel stoppen en inflatie gaan we nog jaren plezier van hebben.Khaelos schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:32:
-Einde oorlog Oekraïne?
Niet? Ik vond het vrij warm en heb wel genoten van de natte borst(en).Nopheros schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:02:
[...]
Heb alle borsten hier in de omgeving vrij nat gehouden dit weekend maar er gebeurd maar weinig..
Het valt me alles mee met de koers, we hebben nog wel ruim een dag te gaan voor de US markten weer open gaan
[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-09-2022 12:15 ]
Wat daardoor samen zal vallen met de volgende halving.mannowlahn schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:04:
[...]
Ik denk het wel maar dat zal pas over twee drie jaren gebeuren dan. Oorlog zie ik niet zo snel stoppen en inflatie gaan we nog jaren plezier van hebben.
Heel toevallig natuurlijk, dus: omg, Bitcoin is een complot
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 05-09-2022 12:16 ]
Dat zit wel Schnorr.
Jezus cringe, wat is de target audience? Tieners die net hun eerste salaris hebben ontvangen?
Er komt nog heel veel shit op ons af, want na de energie crisis krijgen we recessie...... en na recessie komt hongersnood....... so buckle up / riemen vast 👍mannowlahn schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:04:
[...]
Ik denk het wel maar dat zal pas over twee drie jaren gebeuren dan. Oorlog zie ik niet zo snel stoppen en inflatie gaan we nog jaren plezier van hebben.
nothing stops this train
hahah dat is dus echt van de overheidRaaafie schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:27:
[...]
Jezus cringe, wat is de target audience? Tieners die net hun eerste salaris hebben ontvangen?
Ik dacht een of andere kansloze Youtubber die aandacht zocht. Ze volgen in ieder geval de Youtubbers wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 05-09-2022 12:41 ]
Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:38:
[...]
Er komt nog heel veel shit op ons af, want na de energie crisis krijgen we recessie...... en na recessie komt hongersnood....... so buckle up / riemen vast 👍
:strip_exif()/f/image/xP3ERgebBT1ofe0m0CkUuMDq.jpg?f=fotoalbum_large)
@YES deze is voor jou blijkbaar maat.Raaafie schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:27:
[...]
Ik heb een uurtje weer wat informatie zitten doorspitten op verschillende sites en blijkbaar is men echt vastbesloten om dit terug in de markt te krijgen. Of LUNC deze bear gaat overleven, ik heb er een hard hoofd in, maar het blijft leuk om te volgen.
Persoonlijk heb ik er door te handelen in de week van de crash er een leuke fluf van overgehouden, en aangezien die nu "gratis"zijn, laat ik ze staan. Gaat het rekt, dan zie ik een paar dineetjes in rook opgaan (met de waarde van nu), maar als er een licht herstel komt, dan heb ik mazzel.
--> Leesvoer.
Ik heb ze meteen maar een linkje gegeven naar Slim in Crypto
Dus 1 van je kinderen krijgt nu $1,40 per week?Gelukszoekr schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:35:
Ik heb zojuist een deel van mijn werknemers een loosverhoging van 40% kunnen geven![]()
Ik heb ze meteen maar een linkje gegeven naar Slim in Crypto
5 jeugdige parttimers zijn van €5 naar €7 gegaanNgangatar schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:48:
[...]
Dus 1 van je kinderen krijgt nu $1,40 per week?
Misschien dat Bitcoin nu geadopteerd kan worden als valuta nu de volatiliteit er uit is.keepitfrosty schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:59:
Als btc straks stopt met crabwalken dan gaat de slowchat wel weer lopen.
1BTC=1BTC=€20k
Verwijderd
Vandaag weer lekker gewerkt;
de euro verder zien zakken tegen de dollar;
de gasfutures met 30% zien stijgen;
een jonge collega zich horen afvragen waarom hij eigenlijk nog werkt (hij kan toch nooit meer een huis kopen, en zijn energie rekening gaat januari vermoedelijk naar 850 euro per maand, met een 2e kleine op komst);
Bitcoin sideways zien gaan;
Ethereum memes over Vitaliks erectie gezien;
Nordstream 1 uit het raam van een ziekenhuis zien vallen.
Het was weer een prachtige dag in de matrix.
Oei ik dacht dat dit een mopje was, maar blijkbaar kan dit echt nog in Nederland?Gelukszoekr schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:52:
[...]
5 jeugdige parttimers zijn van €5 naar €7 gegaan
https://www.rijksoverheid...bedragen-minimumloon-2022
https://www.studentjob.be...rkers%20vanaf%2021%20jaar.
Bij ons in België 1.051 per maand voor een 16-jarige, in Nederland 595. Nogal een verschil.
Ik weet dat je 8 euro per uur kreeg om bij de bakker te werken als 16-jarige toen ik 16 was, intussen 14 jaar geleden.
[ Voor 9% gewijzigd door Th1x4nG op 05-09-2022 16:35 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
maar hou de moed vol, Rutte IV comes to the rescue deze winter 👍
nothing stops this train
Iets met Groningen en gratis gas voor iedereen de komende 10 jaar..Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:34:
tja die gasprijzen he, heel logisch dat het stijgt want we zijn zo afhankelijk van Rusland. Was er maar een andere manier om makkelijk aan gas te komen 👀
maar hou de moed vol, Rutte IV comes to the rescue deze winter 👍
Zero.
*kuch*Groningen*kuch*Kol Nedra schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:34:
Was er maar een andere manier om makkelijk aan gas te komen 👀
Euro per kuub voor ons, marktprijs voor de rest, Groningers allemaal een Lambo
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Iets met Groningen en kruidnagels in droge worst...Pelox schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:38:
[...]
Iets met Groningen en gratis gas voor iedereen de komende 10 jaar..

Die lui zijn fucking psychopaten.
Alles met kruidnagel is van de zotte! Wat zijn dat voor mensen!Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:40:
[...]
Iets met Groningen en kruidnagels in droge worst...![]()
Die lui zijn fucking psychopaten.
Zero.
Grootste gasveld van Europa en nummer negen in de wereld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de rest van Europa de druk flink opvoert en we de gaskraan weer open gaan draaien.Pelox schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:38:
[...]
Iets met Groningen en gratis gas voor iedereen de komende 10 jaar..
Verwijderd
Zou mooi zijn als Duitsland even een 'speciale militaire operatie' start daar.jvel92 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:43:
[...]
Grootste gasveld van Europa en nummer negen in de wereld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de rest van Europa de druk flink opvoert en we de gaskraan weer open gaan draaien.
Beter draaien we de gaskraan dan gewoon zelf open, dan houden we er als land in ieder geval nog wat geld aan over. Zetten we een mooi fonds op, om vervolgens de top van BTC en ETH te kopen en zijn we weer rekt.Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:46:
[...]
Zou mooi zijn als Duitsland even een 'speciale militaire operatie' start daar.
Overigens hebben de Duitsers gewoon contracten, waar ze beroep op zouden kunnen doen.
Verwijderd
Bitcoin fixes this.UniMatrix schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:49:
Gewoon open, dit is oorlog, en dan laten we ook stukken land onderlopen, nationaliseren fabrieken en dwingen mannen zich af te laten slachten. Dat hoeft allemaal niet, maar open die gaskraan en de Groningers echt ruim compenseren, geen geleuter, paar miljard baten voor apart zetten en hupsaa.
Ohnee, toch niet.
Maar eens hoor. Groningen hadden ze in de jaren '70 al moeten bombarderen met nukes.
Had ik niet dagelijks met de walging hoeven leven dat deze üntermenschen een grens delen met Friesland.
Niks persoonlijks tegen Groningers uitteraard, gewoon Friesche propaganda waarmee ik ben grootgebracht.
Stook trouwens nog liever mijn huis warm met kinderlijken dan met gas uit Groningen.
Hoef echt helemaal niets van die lui.
Ze zijn wel lekker stil. Als ik me zo over de gemiddelde fries uit zou laten komen de hooivorken uit alle hoeken en gaten van dit topic gekropen.Verwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:55:
[...]
Bitcoin fixes this.
Ohnee, toch niet.
Maar eens hoor. Groningen hadden ze in de jaren '70 al moeten bombarderen met nukes.
Had ik niet dagelijks met de walging hoeven leven dat deze üntermenschen een grens delen met Friesland.
Niks persoonlijks tegen Groningers uitteraard, gewoon Friesche propaganda waarmee ik ben grootgebracht.
Stook trouwens nog liever mijn huis warm met kinderlijken dan met gas uit Groningen.
Dat durf ik dus niet. Ik denk het alleen maar.
Ik zie het al, Friesland vs Groningen is in 20 jaar niks veranderdVerwijderd schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:55:
[...]
Bitcoin fixes this.
Ohnee, toch niet.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!