En we lachen om Turkije die in de strijd van de hoge inflatie de rente verlaagt.MrMrq schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:21:
De ECB is groot,
Slaap maar gerust, dus…
[Afbeelding]
ja 20% gaat hier ook nog wel gebeuren. wat een shitcoinknakworst schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:28:
[...]
En we lachen om Turkije die in de strijd van de hoge inflatie de rente verlaagt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
comming this winteranti elppa schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:29:
[...]
ja 20% gaat hier ook nog wel gebeuren. wat een shitcoin
Gaat echt een koude winter worden, we hopen dat we voor die tijd nog een houtkachel gescoord te hebben. De euro gaat naar de 75 dollarcent, alles wordt te duur. 1 brood kost straks al €4.50
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 31-08-2022 09:41 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:40:
[...]
comming this winter
Gaat echt een koude winter worden, we hopen dat we voor die tijd nog een houtkachel gescoord te hebben. De euro gaat naar de 75 dollarcent, alles wordt te duur. 1 brood kost straks al €4.50
:strip_exif()/f/image/BH7gQCqeJP5AFjpj6fjD7PUh.jpg?f=fotoalbum_large)
NEXO gaat er ook lekker vandoor na hun inkoopactieaankondiging van $50m
https://nexo.io/media-cen...anding-buyback-initiative

[ Voor 60% gewijzigd door Coldcat op 31-08-2022 12:29 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Inderdaad, vannacht al onverwacht wat hoge verkooporders geraakt in hun pro-omgeving. Da's toch wel handig. Ik ga het niet als trade exchange gebruiken maar aangezien ik vaker schuif met Nexo´s i.v.m. het loyalty level en kredietbalans loont het om wat limit orders te kunnen plaatsen die ook 's nachts om 5u afgaan.Coldcat schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:26:
NEXO gaat er ook lekker vandoor na hun inkoopactieaankondiging van $50m
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hier hetzelfde. Die pro-omgeving is wel weer echt een goede toevoeging. De ontwikkelingen zijn erg positief.Wiley99 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:41:
[...]
Inderdaad, vannacht al onverwacht wat hoge verkooporders geraakt in hun pro-omgeving. Da's toch wel handig. Ik ga het niet als trade exchange gebruiken maar aangezien ik vaker schuif met Nexo´s i.v.m. het loyalty level en kredietbalans loont het om wat limit orders te kunnen plaatsen die ook 's nachts om 5u afgaan.
Einde van de week lekker goedkoop tanken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ik zag al dat diesel duurder is geworden dan benzine, echt heel logischsjorremans schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:13:
[...]
Einde van de week lekker goedkoop tanken
manipulatie.
dus goedkoopst is: benzine, dan diesel en dan EV (als je niet thuis oplaad)
nothing stops this train
Nopheros schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
Je bedoeld 3% volgens mij.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/M5wBYmOqTFwjoS2l2IaTQZE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Vreemd idd... nogal een verschil.
Ik denk dat teletekst 24h change laat zien en die van jou intraday.
Dan klopt het wel.
:strip_exif()/f/image/DyLeb6HPfZmnP8TG9tEUyOcm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Darrell op 31-08-2022 13:44 ]
+1 voor Ryan Eggold!
Wat een geweldige acteur in the blacklist
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
WTF. Ik kan ergens nog wel begrijpen dat mijn afbeelding van laatst ongepast was, maar teletekst is werkelijk schadelijk voor je ogen.Darrell schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:35:
[...]
[Afbeelding]
Vreemd idd... nogal een verschil.
Ik denk dat teletekst 24h change laat zien en die
@Taro doe er wat aan!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hahaha.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:52:
[...]
WTF. Ik kan ergens nog wel begrijpen dat mijn afbeelding van laatst ongepast was, maar teletekst is werkelijk schadelijk voor je ogen.
@Taro doe er wat aan!
Goedmakertje dan.
:strip_exif()/f/image/JbvXfOMz7yVCIWD9ZVfJ02Iz.jpg?f=fotoalbum_large)
Correctie:Kol Nedra schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
ik zag al dat diesel duurder is geworden dan benzine, echt heel logisch![]()
manipulatie.
dus goedkoopst is: benzine, dan diesel en dan EV (als je niet thuis oplaad)
LPG, benzine, diesel en dan EV.
En nee, geen manupilatie. Gewoon vraag en aanbod. De goedkope restjes van ruwe olie die we van Rusland goedkoop kopen en waar wij met high-tech prima diesel van kunnen maken (en rusland niet) krijgen we niet meer. Plus een tekort aan Diesel in de EU. Gewoon vraag en aanbod.
Net als dat wanneer iedereen BTC wil, de prijs omhoog gaat
Denk eerder dat hier speculatie bedoeld werd. Aanbod is nog steeds hetzelfde alleen via andere wegen dan rechtstreekse import.Waah schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:10:
[...]
Correctie:
LPG, benzine, diesel en dan EV.
En nee, geen manupilatie. Gewoon vraag en aanbod. De goedkope restjes van ruwe olie die we van Rusland goedkoop kopen en waar wij met high-tech prima diesel van kunnen maken (en rusland niet) krijgen we niet meer. Plus een tekort aan Diesel in de EU. Gewoon vraag en aanbod.
Net als dat wanneer iedereen BTC wil, de prijs omhoog gaat
Teletekst is heerlijk retro, de eerste keer dat ik 'bik tek, sutsj wauw' riep als kleine Wiley.
Zag gisteren een aflevering van The Boys (s02e06 geloof ik) waarin het thema van die Vitalikfoto wat verder was uitgewerkt: "God damn. Brother's got a love sausage,"
Ontopic: (Vitalik genoemd hierboven)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
The Boys, geweldige serie, ye cunt.Wiley99 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:16:
[...]
Teletekst is heerlijk retro, de eerste keer dat ik 'bik tek, sutsj wauw' riep als kleine Wiley.
Zag gisteren een aflevering van The Boys (s02e06 geloof ik) waarin het thema van die Vitalikfoto wat verder was uitgewerkt: "God damn. Brother's got a love sausage,"
Ontopic: (Vitalik genoemd hierboven)
Teletekst? Olieprijs? Ben ik bij de bejaardsoos beland? Stelletje boomers....
Passen jullie wel op met je mobieltje? Goed recht houden anders valt je Bitcoin zo hoppa van de blockchain op de grond. En dan is ie stuk he?

Passen jullie wel op met je mobieltje? Goed recht houden anders valt je Bitcoin zo hoppa van de blockchain op de grond. En dan is ie stuk he?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Deze regering haat de middeninkomens. Minimumloon, bijstand en andere uitkeringen: 10% omhoog plus eenmalig 1300 euro energietoeslag en verhogen zorg en huurtoeslag. Ondertussen wordt de zelfstandigenaftrek versneld afgebouwd, gaat vermogensbelasting omhoog. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat cryptowinst in de vooraf ingevulde belastingaangifte staan.
Wees blij dat er nog geen belasting is op vermogensgroei!MarcB1978 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:47:
Deze regering haat de middeninkomens. Minimumloon, bijstand en andere uitkeringen: 10% omhoog plus eenmalig 1300 euro energietoeslag en verhogen zorg en huurtoeslag. Ondertussen wordt de zelfstandigenaftrek versneld afgebouwd, gaat vermogensbelasting omhoog. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat cryptowinst in de vooraf ingevulde belastingaangifte staan.
Pamp eehhttttWiley99 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:41:
[...]
Inderdaad, vannacht al onverwacht wat hoge verkooporders geraakt in hun pro-omgeving. Da's toch wel handig. Ik ga het niet als trade exchange gebruiken maar aangezien ik vaker schuif met Nexo´s i.v.m. het loyalty level en kredietbalans loont het om wat limit orders te kunnen plaatsen die ook 's nachts om 5u afgaan.
Ik heb er wat buitengedaan aan $1.15 (Nexo Pro) maar straks gaat dat nog een slechte beslissing gebleken zijn.
Nuja ik heb ook wel gulzig ingeslaan onder de $0.80 en onder de $0.60 dus we klagen niet.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Geen probleem, gewoon buy high, sell low toepassen. Dan hoef je ook geen vermogensbelasting te betalenColdcat schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:55:
[...]
Wees blij dat er nog geen belasting is op vermogensgroei!
Ik denk dat ik me daar dit jaar sowieso weinig zorgen over maakColdcat schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:55:
[...]
Wees blij dat er nog geen belasting is op vermogensgroei!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Krijg ik dan geld van de overheid? Als een soort van domme-actie toeslag?PureLOOD schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:58:
[...]
Geen probleem, gewoon buy high, sell low toepassen. Dan hoef je ook geen vermogensbelasting te betalen
Dat is volgens een van de complicaties bij het belasten van vermogensgroei. Je zou in theorie dan ook krimp negatief moeten belasten. Daarnaast zijn niet alle vermogensbestanddelen goed te waarderen (denk aan kunst bijvoorbeeld).Coldcat schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:01:
[...]
Krijg ik dan geld van de overheid? Als een soort van domme-actie toeslag?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat had je verwacht, of gewild dan?MarcB1978 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:47:
Het is voor ons als maatschappij belangrijk dat mensen niet diep in de schulden komen. De mensen in de onderste regionen worden in verhouding het hardst getroffen en hebben ze vaak geen mogelijkheden ergens verder op te bezuinigen. We doen er als samenleving verstandig aan deze groep te helpen niet in de schulden te komen, al is het alleen al omdat dit onder aan de streep goedkoper is.
De middeninkomens hebben deze zorgen nog niet. Die zijn nog wel in staat hun leven te versoberen om de noodzakelijke uitgaven te kunnen blijven betalen.
Stel dat de overheid de middeninkomens tegemoet wil komen. Wie gaat dat betalen denk je? Juist, dezelfde groep middeninkomens
Dit inderdaad.Coldcat schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:18:
Geen zorgen heren!
1 BTC blijft 1 BTC!
[Afbeelding]
Ik tank ook al jaren voor €50 per keer. Niks aan de hand
wat krijg je ervoor terug? beetje CRO, BNB of PLU?Gelukszoekr schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:19:
[...]
Dit inderdaad.
Ik tank ook al jaren voor €50 per keer. Niks aan de hand
nothing stops this train
CRO, wat een drama is dat. Continu voorwaarden aanpassen, geld over de balk smijten door miljarden uit te geven aan sponsoring. Nee, dankjeKol Nedra schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:22:
[...]
wat krijg je ervoor terug? beetje CRO, BNB of PLU?
BNB, gebruik ik al jaren niet meer, dus misschien is het achterhaald, maar voor een beetje cashback moet je al een aardig duit inleggen. Dan kost het nog wat gedoe en transactieskosten om de kaart op te waarderen, en volgens mij valt een transactie aan de pomp buiten de cashback voorwaarden.
PLU, voor de kaart om te hebben. Een relatief hoge cashback voor ie inleg. Geen lockup, en bewaren in je eigen wallet. Meer "perks" dan CRO, direct opwaarderen en ook gewoon cashback aan de pomp.
Ik heb net nog wat PLU gekocht ook trouwens, heel binnenkort komt er een Polygon integratie waarmee alles wat goedkoper wordt, maar nog belangrijker, in Q1 20213 staat de launch in de VS gepland wat natuurlijk een enorme markt is. PLU staat ergens op de 700e plek op CMC, ik durf wel te gokken dat hier wat te halen valt
/Shill
Wie heeft zijn miners weer aangeslingerd?
https://www.blockchain.com/charts/hash-rate
[ Voor 98% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-08-2022 15:50 ]
@Bushalte Zojuist 100 euro als test verstuurd naar coinbase d.m.v. SEPA.
Stond er letterlijk met 2 minuten op, dacht even aan een phising mailtje maar het bedrag in de mail is inderdaad 100 euro..
Voor zover ik kan zien nog geen blokkade vanuit ABN iig.
Stond er letterlijk met 2 minuten op, dacht even aan een phising mailtje maar het bedrag in de mail is inderdaad 100 euro..
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb steeds zo'n dingetje in mijn beeld als ik op dat ene knopje druk. Nee ik weet niet precies wat dat voor knopje is, daar druk ik altijd op als ik iets wil doen in dat programma wat vanzelf steeds weer van die telefoon gaat. Kan je dat er weer voor me opzetten ajb?sh4d0wman schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:25:
Teletekst? Olieprijs? Ben ik bij de bejaardsoos beland? Stelletje boomers....![]()
Top, dank voor je update.Nopheros schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:01:
@Bushalte Zojuist 100 euro als test verstuurd naar coinbase d.m.v. SEPA.
Ik had het vanochtend willen doen, maar kwam er niet aan toe. Ga het nu ook meteen doen. Als ABN dan wel blokkeert kan ik ze nog bellen.
EDIT: hier nu ook direct ontvangen, en geen blokkades.
[ Voor 5% gewijzigd door Bushalte op 31-08-2022 17:21 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zeau, ben een dagje op kantoor (jaja, lieve kinderen) kom ik terug, niks gebeurd! Alle koopopdrachten staan er nog, alle verkoopopdrachten staan er nog...
Saai heur
Saai heur

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik pieker d'r niet over. Maar ik zie dat ik nu wel $0,02 netto per dag zou kunnen verdienen, dus ik vermoed dat in landen met lagere stroomprijzen diverse lui weer aan de slag zijn gegaan. Lui die blijkbaar hun gros aan videokaarten zelfs volgende week voor een prima prijs denken te kunnen verkopenBTC100K2021 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:42:
Wie heeft zijn miners weer aangeslingerd?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Spam/reclame/referralGelukszoekr schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:36:
[...]
CRO, wat een drama is dat. Continu voorwaarden aanpassen, geld over de balk smijten door miljarden uit te geven aan sponsoring. Nee, dankje
BNB, gebruik ik al jaren niet meer, dus misschien is het achterhaald, maar voor een beetje cashback moet je al een aardig duit inleggen. Dan kost het nog wat gedoe en transactieskosten om de kaart op te waarderen, en volgens mij valt een transactie aan de pomp buiten de cashback voorwaarden.
PLU, voor de kaart om te hebben. Een relatief hoge cashback voor ie inleg. Geen lockup, en bewaren in je eigen wallet. Meer "perks" dan CRO, direct opwaarderen en ook gewoon cashback aan de pomp.
Ik heb net nog wat PLU gekocht ook trouwens, heel binnenkort komt er een Polygon integratie waarmee alles wat goedkoper wordt, maar nog belangrijker, in Q1 20213 staat de launch in de VS gepland wat natuurlijk een enorme markt is. PLU staat ergens op de 700e plek op CMC, ik durf wel te gokken dat hier wat te halen valt
/Shill
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 31-08-2022 22:43 ]
Stack Sats
Knip ivm quote
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 31-08-2022 22:47 ]
Knip, referrals zijn niet toegestaan, dat weet je inmiddels ook wel.
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 31-08-2022 22:47 ]
Met mijn Binance kaart krijg ik ook gewoon cashback bij de pomp, laatst bij de Shell getankt en 2 dagen later keurig cashback ontvangen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Normaal heeft een muntje een dag een pumpje, soms 2 dagen, maar dat gekke LUNC is nu al een week lang rustig aan het pompen. Inmiddels 200% in een weekje tijd. Vage dikke tech
/f/image/o3Ib1iaS1o41u5YdA0GGr8aS.png?f=fotoalbum_large)
*Edit: Linkje naar mogelijke verklaring
Staking info:
/f/image/KHkjzo3qlvhmEH03Zpyn9SPN.png?f=fotoalbum_large)
Burninfo: geen idee hoeveel procent dit is, deze getallen gaan mij vet boven de pet.
/f/image/jb2oAC5ZDPDQsUd9AK8e8Nff.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/o3Ib1iaS1o41u5YdA0GGr8aS.png?f=fotoalbum_large)
Staking info:
/f/image/KHkjzo3qlvhmEH03Zpyn9SPN.png?f=fotoalbum_large)
Burninfo: geen idee hoeveel procent dit is, deze getallen gaan mij vet boven de pet.
/f/image/jb2oAC5ZDPDQsUd9AK8e8Nff.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/EoT03fPaUcayzwMvvTg1naqz.png?f=user_large)
[ Voor 97% gewijzigd door Ngangatar op 31-08-2022 22:23 ]
Knip ivm quote
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 31-08-2022 22:47 ]
Stack Sats
** Graag zelf een betere toelichting geven, een dergelijke ICO brengt risico met zich mee. Daarvoor moeten we anderen wel beschermen. **
[ Voor 75% gewijzigd door Taro op 01-09-2022 19:30 ]
Laatste aankoop was daar 4 mei 2022, gaat niet zo rap. Eens kijken of jouw extra aandacht gaat helpen en het morgen opeens augustus 2022 is.Stovirpi schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:50:
[...]
Yep, passieve inkomsten voor de websitebouwer/ scammer! Ik zal hem eens mailen met het advies om stukje over Madelon Vos te schrijven. Levert goed geld op: https://marketplace.pluga...os/crypto-trading-academy
Overigens wat een achterlijk woord: Commissiewaarde

Het mooie van Crypto is dat alles interessant lijkt omdat ieder product een wereldprobleem oplost
Maar helaas kom ik altijd snel terug in de realiteit. Als ik zie dat het door een gebruiker zonder verdere posts geplaats wordt weet ik weer dat ik in de echte wereld leef en iemand mijn zuurverdiende FIAT wil afpakken. Kielhalen dat soort volk
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 01-09-2022 19:30 ]
Ik ken die cursus niet. Maar kreeg laatst link naar d'r lespakket dat gratis was. Nouja, je kan een subsidie krijgen (max €1000) voor zelfontplooing or whatever. En deze cursus kost €999. Wat een toeval...Stovirpi schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:50:
[...]
Yep, passieve inkomsten voor de websitebouwer/ scammer! Ik zal hem eens mailen met het advies om stukje over Madelon Vos te schrijven. Levert goed geld op: https://marketplace.pluga...os/crypto-trading-academy
Ik ben natuurlijk een "schale atser" dus had zoiets van, oke, fuck it. Kom maar met die cursus dan.
Ik werd al wat huiverig doordat ik op het aanmeldscherm verplicht mijn volledige adres, geboortedatum en telefoonnummer verplicht moet geven. Waarom dan? Toen heb ik eens gekeken in de algemene voorwaarden..
Laat maar. Dit voelt niet als een leuke cursus, gemaakt om mensen verder te helpen. Dit voelt als mensen een poot uitdraaien* Betaalt de klant niet binnen de overeengekomen termijn, dan is MTRV Media gerechtigd
een rente van 1% per maand in rekening te brengen
* Een consument kan een online aankoop gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder
opgave van reden ontbinden op voorwaarde dat je maximaal 25% van de cursus gevolgd
* 2. De trial en maandelijkse lidmaatschappen van de MoneyTalks Community lopen voor
onbepaalde tijd
* De trial van de MoneyTalks Community van 7 dagen wordt verlengd naar een maandelijks
abonnement. Deze kost slechts €39,95 per maand
* De klant houdt iedere informatie die hij uit de cursussen of de community krijgt geheim en
onthoud zich van het publiceren of verspreiden van informatie uit de cursussen of
community.
* Indien de klant het artikel van deze algemene voorwaarden over geheimhouding of over
intellectueel eigendom overtreedt, dan verbeurt hij ten behoeve van MTRV Media een
onmiddellijk opeisbare boete van €10.000 voor elke overtreding en daarnaast een bedrag
van 5% van het hierboven genoemde bedrag voor elke dag dat die overtreding voortduurt.
Dat is nog wel te verklaren aangezien jouw gegevens gecontroleerd worden bij DUO/ UWV ten behoeve van het STAP register. Anders komt de subsidie niet vrij.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:06:
[...]
Ik ken die cursus niet. Maar kreeg laatst link naar d'r lespakket dat gratis was. Nouja, je kan een subsidie krijgen (max €1000) voor zelfontplooing or whatever. En deze cursus kost €999. Wat een toeval...
Ik ben natuurlijk een "schale atser" dus had zoiets van, oke, fuck it. Kom maar met die cursus dan.
Ik werd al wat huiverig doordat ik op het aanmeldscherm verplicht mijn volledige adres, geboortedatum en telefoonnummer verplicht moet geven. Waarom dan? Toen heb ik eens gekeken in de algemene voorwaarden..
[...]
Laat maar. Dit voelt niet als een leuke cursus, gemaakt om mensen verder te helpen. Dit voelt als mensen een poot uitdraaien
Daarnaast snap ik wel dat Madelon Vos haar discord content wenst te beschermen. Daar zit het gehele verdienmodel, iedereen betaalt toch mooi €40,- per maand. Het zal in de algemene voorwaarden van Doopie Cash of anderen met een premium platform niet anders zijn.
Al ben ik wel van mening dat het niet de beste besteding van het STAP budget is. Geef alle mensen maar een cursus “hoe kom ik de winter door”. Hebben ze daarna weer geld over om in BTC te pompen!
Stack Sats
En dan vrolijk een marketcap van 1,3 miljard voor een dood muntje...Ngangatar schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:46:
Normaal heeft een muntje een dag een pumpje, soms 2 dagen, maar dat gekke LUNC is nu al een week lang rustig aan het pompen. Inmiddels 200% in een weekje tijd. Vage dikke tech![]()
[Afbeelding]
Blijkbaar is die meuk nu te staken en is men nog aan het burnen, eens kijken of daar cijfers van zijn.
[Afbeelding]

Ik heb het bekeken, maar 1 ding is onduidelijk: Is er een verplichte vesting? Of krijg je direct alle tokens? (scroll helemaal naar beneden)
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 01-09-2022 19:31 ]
Ik dacht ook een dood muntje, maar blijkbaar gaat iets niet dood zolang er handel in zit. Ik heb nog wat info toegevoegd.Darrell schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:14:
[...]
En dan vrolijk een marketcap van 1,3 miljard voor een dood muntje...
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 31-08-2022 22:24 ]
En dan één woord niet vertalen (Entwicklung), naast de cookievraag._Gast_ schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:19:
[...]
Ik heb het bekeken, maar 1 ding is onduidelijk: Is er een verplichte vesting? Of krijg je direct alle tokens? (scroll helemaal naar beneden)
Zat toevallig vandaag te lezen over IPFS (oa filecoin), die doen hetzelfde maar dan precies het tegenovergestelde met storage, maar wel een stuk meer legit.
Zou me niets verbazen als dit geen lang leven beschoren is. <Insert money grab meme>
En nog een gevonden: markteing of zoiets.
[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 31-08-2022 23:14 ]
Nee
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 01-09-2022 19:31 ]
Kijk die luna gaan

BTC, let je op?

BTC, let je op?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Klopt. De meeste van dit soort nieuwe launches mislukken. Maar als je de juiste te pakken hebt dan heb je de jackpot haha...Wiley99 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 23:11:
[...]
En dan één woord niet vertalen (Entwicklung), naast de cookievraag.
Zat toevallig vandaag te lezen over IPFS (oa filecoin), die doen hetzelfde maar dan precies het tegenovergestelde met storage, maar wel een stuk meer legit.
Zou me niets verbazen als dit geen lang leven beschoren is. <Insert money grab meme>
En nog een gevonden: markteing of zoiets.
Wat een gekut met die KYC elke keer. Nu bij Binance een error waar uiteraard de FAQ niks van weet.
CHANNEL_NO_MATCH Geef dan op zijn minst de gebruiker een indicatie wat er mis gaat
Ik neem het wel allemaal in eigen beheer als het zo moeilijk gaat. Maar ja dan mis ik wel mijn kekke honden en apen in deze geitenbende en het zal complex(er) worden om de herkomst aan te tonen. Rabobank wil ook mijn rekening opheffen door strengere Europese KYC regels (ik woon buiten de EU). Dat snap ik opzich wel maar ondertussen moet je in NL wel steeds meer digitaal betalen en is cash soms geen optie. Dat is bij bezoek met een buitenlandse rekening duurder en lastiger.... Om later over een erfenis maar niet te spreken

Iemand hier wel eens via een Crypto ATM een withdrawel gedaan? Ik zag dat Dubai zelfs automaten heeft die goud uit kunnen spugen. Kan ik beide eens proberen hehe.
CHANNEL_NO_MATCH Geef dan op zijn minst de gebruiker een indicatie wat er mis gaat
Ik neem het wel allemaal in eigen beheer als het zo moeilijk gaat. Maar ja dan mis ik wel mijn kekke honden en apen in deze geitenbende en het zal complex(er) worden om de herkomst aan te tonen. Rabobank wil ook mijn rekening opheffen door strengere Europese KYC regels (ik woon buiten de EU). Dat snap ik opzich wel maar ondertussen moet je in NL wel steeds meer digitaal betalen en is cash soms geen optie. Dat is bij bezoek met een buitenlandse rekening duurder en lastiger.... Om later over een erfenis maar niet te spreken

Iemand hier wel eens via een Crypto ATM een withdrawel gedaan? Ik zag dat Dubai zelfs automaten heeft die goud uit kunnen spugen. Kan ik beide eens proberen hehe.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Yes, your tokens are vested to prevent pump & dump. Immediately after the Public Sale, you can claim 6% of your tokens per month, over a period of 17 months from your Vesting Dashboard_Gast_ schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:19:
[...]
You can also just buy Bitcoin.Dbossie schreef op donderdag 1 september 2022 @ 06:37:
[...]
Yes, your tokens are vested to prevent pump & dump. Immediately after the Public Sale, you can claim 6% of your tokens per month, over a period of 17 months from your Vesting Dashboard
Mijn 50€ Luna is nu alweer 0,37€ waard!!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Buy high sell lowKhaelos schreef op donderdag 1 september 2022 @ 06:42:
[...]
Mijn 50€ Luna is nu alweer 0,37€ waard!!

20 > 40
Nou dat PoS voor ETH gaat er dus eindelijk komen over 2 weeks?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Het mooie van Crypto is dat alles interessant lijkt omdat ieder product een wereldprobleem oplost
Hebben, hebben hebben!
Maar helaas kom ik altijd snel terug in de realiteit. Als ik zie dat het door een gebruiker zonder verdere posts geplaats wordt weet ik weer dat ik in de echte wereld leef en iemand mijn zuurverdiende FIAT wil afpakken. Kielhalen dat soort volk
[/quote]
Ja tuurlijk, iedereen is erop uit om jouw fiat af te pakken...
Mensen met een mening die niet naar feiten kijken en alleen maar lopen te roeptoeteren, daar zijn er steeds meer van zo lijkt het.
[/quote]
Ja tuurlijk, iedereen is erop uit om jouw fiat af te pakken...
Nog onduidelijk, die datum:JDx schreef op donderdag 1 september 2022 @ 07:30:
Nou dat PoS voor ETH gaat er dus eindelijk komen over 2 weeks?
- Ethereum is moving to proof-of-stake! The transition, known as The Merge, must first be activated on the Beacon Chain with the Bellatrix upgrade. After this, the proof-of-work chain will migrate to proof-of-stake upon hitting a specific Total Difficulty value.
- The Bellatrix upgrade is scheduled for epoch 144896 on the Beacon Chain -- 11:34:47am UTC on Sept 6, 2022.
- The Terminal Total Difficulty value triggering The Merge is 58750000000000000000000, expected between Sept 10-20, 2022.
Nou ja, het gaat in ieder geval echt gebeuren, dat gesteggel van binnenkort komt het duurt al zo lang.resusaapje schreef op donderdag 1 september 2022 @ 08:22:
[...]
Nog onduidelijk, die datum:
- Ethereum is moving to proof-of-stake! The transition, known as The Merge, must first be activated on the Beacon Chain with the Bellatrix upgrade. After this, the proof-of-work chain will migrate to proof-of-stake upon hitting a specific Total Difficulty value.
- The Bellatrix upgrade is scheduled for epoch 144896 on the Beacon Chain -- 11:34:47am UTC on Sept 6, 2022.
- The Terminal Total Difficulty value triggering The Merge is 58750000000000000000000, expected between Sept 10-20, 2022.
Gaan er nog mensen op inspringen? Goedkoop inkopen na tijd of vantevoren volop inslaan?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De Argentijnse peso is ook een serieuze shitcoin zo te zien. Ik heb een YouTube Premium abonnementje over VPN en waar ik enkele maanden terug nog een volle euro moest betalen, is er dit keer maar 86 cent afgeschreven.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Er zijn wat dashboards op Dune waar je het kan bijhouden, o.a.: https://dune.com/bernat/the-merge-trackerJDx schreef op donderdag 1 september 2022 @ 08:29:
[...]
Nou ja, het gaat in ieder geval echt gebeuren, dat gesteggel van binnenkort komt het duurt al zo lang.
Gaan er nog mensen op inspringen? Goedkoop inkopen na tijd of vantevoren volop inslaan?
Inspringen: paar pagina's terug. ETH hodl, USDC, USDT en DAI misschien even een paar dagen naar EUR of USD, rest van erc20 hodl
Moet je dan altijd VPN aan hebben staan voor YouTube of puur voor het registreren? Ik hoor ook wel eens over Netflix via Turkije oid? Sorry, ik ben van nature geen Tweaker.Th1x4nG schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:12:
De Argentijnse peso is ook een serieuze shitcoin zo te zien. Ik heb een YouTube Premium abonnementje over VPN en waar ik enkele maanden terug nog een volle euro moest betalen, is er dit keer maar 86 cent afgeschreven.
Ot: Bitcoin blijft maar terugbouncen als hij onder de 20k komt terwijl ik elke keer gespitst zit te kijken voor een snoekduik 😅… Begin alweer een beetje fomo te krijgen om mijn orders aan te passen.
Voor YT Premium is het in elk geval heel erg eenvoudig, enkel bij de aankoop moet je de VPN hebben aanstaan. Er is zelfs niks in mijn Google account dat naar Argentinië wijst.AlterBridge schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:27:
[...]
Moet je dan altijd VPN aan hebben staan voor YouTube of puur voor het registreren? Ik hoor ook wel eens over Netflix via Turkije oid? Sorry, ik ben van nature geen Tweaker.
Ot: Bitcoin blijft maar terugbouncen als hij onder de 20k komt terwijl ik elke keer gespitst zit te kijken voor een snoekduik 😅… Begin alweer een beetje fomo te krijgen om mijn orders aan te passen.
Ik gebruik trouwens sowieso SmartTubeNext en YouTube Vanced (met name voor de Sponsorblock)... maar ik vlieg vaak en neem 1x per week de trein dus dan vind ik het wel fijn om ook de downloadfunctie te hebben van YouTube Premium om video's offline te zetten.
Kwam gister toevallig ook een artikel tegen waarin men schreef, dat het voor Europeanen interessant kan zijn om de winter door te brengen in Zuid-Amerika. Waarbij vooral Argentinië en Brazilië interessant kunnen zijn. Met het oog op de toenemende kosten van energie en voedsel in Europa. Nu ontsnappen zij natuurlijk ook niet aan de effecten van inflatie, maar als jij je inkomen in Euro's of USD betaald krijgt.Th1x4nG schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:12:
Sowieso ook een sterke crypto community daar in Zuid-Amerika.
Een kennis van me is ook naar (Midden) Amerika naartoe verhuisd onlangs. Na 2 jaar van zijn crypto inkomsten (trading) geleefd te hebben zonder andere bron van inkomen, heeft hij zijn huis verkocht en is daar nu voorgoed gaan wonen.jvel92 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:04:
[...]
Kwam gister toevallig ook een artikel tegen waarin men schreef, dat het voor Europeanen interessant kan zijn om de winter door te brengen in Zuid-Amerika. Waarbij vooral Argentinië en Brazilië interessant kunnen zijn. Met het oog op de toenemende kosten van energie en voedsel in Europa. Nu ontsnappen zij natuurlijk ook niet aan de effecten van inflatie, maar als jij je inkomen in Euro's of USD betaald krijgt.
Dat is al meer dan tien jaar volgens mij.Th1x4nG schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:12:
Knappe grafiek ja.mannowlahn schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:34:
[...]
Dat is al meer dan tien jaar volgens mij.
Zuid Amerika is zeker een veel betere optie dan Nederland/europa, maar ik ga niet mijn vrouw en kinderen achterlaten dus ik blijf in Nederlandjvel92 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:04:
[...]
Kwam gister toevallig ook een artikel tegen waarin men schreef, dat het voor Europeanen interessant kan zijn om de winter door te brengen in Zuid-Amerika. Waarbij vooral Argentinië en Brazilië interessant kunnen zijn. Met het oog op de toenemende kosten van energie en voedsel in Europa. Nu ontsnappen zij natuurlijk ook niet aan de effecten van inflatie, maar als jij je inkomen in Euro's of USD betaald krijgt.

nothing stops this train
In Argentinië zijn ze gek van de USD en BTC, aangezien die veel waardevaster is dan hun eigen shitcoin. Je kan er als toerist heel goede deals doen door USD cash mee te brengen uit het buitenland (want in Argentinië zelf niet te krijgen) en daar gewoon bij de lokale bevolking (allemaal erg onofficieel dus) tegen voordelige tarieven te ruilen tegen ARS (de Argentijnse peso). Even rondvragen (of zelf benaderd worden, wel dubbel oppassen dan) en rondshoppen voor de voordeligste wisseltarieven, en je ben voorzien van goedkope ARS. Een aantal jaar geleden zelf gretig gebruik van gemaakt, naar onze normen is het het in Zuid-Amerika al relatief goedkoop, en op die manier doe je dubbelop profijtjvel92 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:04:
Even op "dolar azul", Blue Dollar zoeken voor de geinteresseerden.
[ Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 01-09-2022 12:21 ]
Ik laat mijn allergie voor sommige reacties hierboven maar even met rust want erg off-topic.
On-topic voor degenen die Mt-Gox nieuws volgen maar enkel SC F5-en: zie Tweakers FP
On-topic voor degenen die Mt-Gox nieuws volgen maar enkel SC F5-en: zie Tweakers FP
geld ook wel voor de euro toch? 13.4% inflatie (daling) yoy....Slonzo schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:18:
[...]
In Argentinië zijn ze gek van de USD en BTC, aangezien die veel waardevaster is dan hun eigen shitcoin. Je kan er als toerist heel goede deals doen door USD cash mee te brengen uit het buitenland (want in Argentinië zelf niet te krijgen) en daar gewoon bij de lokale bevolking (allemaal erg onofficieel dus) tegen voordelige tarieven te ruilen tegen ARS (de Argentijnse peso). Even rondvragen (of zelf benaderd worden, wel dubbel oppassen dan) en rondshoppen voor de voordeligste wisseltarieven, en je ben voorzien van goedkope ARS. Een aantal jaar geleden zelf gretig gebruik van gemaakt, naar onze normen is het het in Zuid-Amerika al relatief goedkoop, en op die manier doe je dubbelop profijt
Even op "dolar azul", Blue Dollar zoeken voor de geinteresseerden.
natuurlijk kan Bitcoin ook nog 13.4% dalen vanaf dit punt maar ik vertrouw Bitcoin veel meer dan de euro......en zeker als je lange termijn kijkt van 5+ jaar!
nothing stops this train
Lunc weer niet te verhandelen op bitvavo, wat een platform hahaha
Wat een grap idd.Robke15 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:30:
Lunc weer niet te verhandelen op bitvavo, wat een platform hahaha
Iemand deelde hier een tijd geleden een website waar je stickers kon bestellen voor €1. Ik heb ze binnen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/BLmm3vPG4Keps2Ypd7qFuKHu.png?f=user_large)
Zomaar een gevoel dat de BTC een richting gaat kiezen vandaag.
Wist ik maar welke..
Wist ik maar welke..
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Dikke pullback bij luna, word die weer verhandelbaar, dik 20% weg
Die kan ik op zoveel manieren opvatten... Hoe bedoel je?Robke15 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:50:
[...]
Dikke pullback bij luna, word die weer verhandelbaar, dik 20% weg
Puur genieten, constant kleine beetjes van BTC die up/down gaan... En dan opeens zie je relatief een groter getal.
Hiervoor zei ik dat bitvavo lunc plat legde, en na de pullback vrij gafNgangatar schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:52:
[...]
Die kan ik op zoveel manieren opvatten... Hoe bedoel je?
Ik lees niet elk bericht van iedereen en onthou die vervolgens. Maar ok, dan is het duidelijk.Robke15 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:55:
[...]
Hiervoor zei ik dat bitvavo lunc plat legde, en na de pullback vrij gaf
Dat ligt er aan of we kopen of verkopen vandaag.Maarten69 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:44:
Wist ik maar welke..
Zero.
Rechts, altijd rechts.Maarten69 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:44:
Wist ik maar welke..
Dat hangt er vanaf of die omhoog, omlaag of naar rechts gaat.Maarten69 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:44:
Wist ik maar welke..
Morgen even weer kijken joh, dan dan kan je zo zien wat hij vandaag heeft gedaan!Maarten69 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:44:
Wist ik maar welke..
[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 01-09-2022 13:46 ]
UberLurker Departement #GG.
No problemo!Ngangatar schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:12:
[...]
Ik lees niet elk bericht van iedereen en onthou die vervolgens. Maar ok, dan is het duidelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!