Zero.
yes gewoon werken voor die ponzi euro, nog maar 23 dagen voor next airdrop
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De DXY heeft de turbo weer gevonden zo te zien ja..BTC100K2021 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:13:
Knap dat BTC nog rond de 20K staat, DXY flink omhoog, technologie-aandelen rekt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
coca cola is nog niet KO, maar wel onder de $62BTC100K2021 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:13:
Knap dat BTC nog rond de 20K staat, DXY flink omhoog, technologie-aandelen rekt.
maarag nog wel lager, wil rond $58 pas bijkopen 👀
edit oh je bedoelde tech aandelen, my bad.....
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2022 17:14 ]
nothing stops this train
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar doe jij je boodschappen dan?Kol Nedra schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:13:
[...]
coca cola is nog niet KO, maar wel onder de $62
maarag nog wel lager, wil rond $58 pas bijkopen 👀
edit oh je bedoelde tech aandelen, my bad.....
/f/image/TH0vwtrlL3K97ANdj0PbZ6Um.png?f=fotoalbum_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Niet daar iig. Duitse Lidl: 65 cent per liter.Ngangatar schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:17:
[...]
Waar doe jij je boodschappen dan?![]()
[Afbeelding]
Vind het na 2 maand wel genoeg, als het nu nog niet duidelijk is..Gelukszoekr schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:16:
Ik lees steeds minder de enthousiaste "Buy the dip!". Dat is een goed teken. Het geloof moet er eerst helemaal uit. Wat dit betreft helemaal volgens plan.
Heb uiteraard nog wel fiat beschikbaar om de dip van de dip te kopen mocht die nog een keer gaan komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Nopheros op 01-09-2022 17:27 ]
Ja en daar gaat het dus mis. Je koopt namelijk niet elders hetzelfde, das een goedkoop aftreksel.Nopheros schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:25:
[...]
Niet daar iig. Duitse Lidl: 65 cent per liter.
[...]
Wat je eigenlijk zegt, deze coin is hetzelfde als btc maar dan een stuk goedkoper.
Uiteindelijk ga je harder rekt
Ze hebben daar Coca ColaDon Guacamole schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:27:
[...]
Ja en daar gaat het dus mis. Je koopt namelijk niet elders hetzelfde, das een goedkoop aftreksel.
Wat je eigenlijk zegt, deze coin is hetzelfde als btc maar dan een stuk goedkoper.
Uiteindelijk ga je harder rekt

Ik blijf stug iedere dip er weer wat in pompen. Alleen saai om iedere keer te vermelden. Zit hier voor de babes en slechte grappen.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:16:
Ik lees steeds minder de enthousiaste "Buy the dip!". Dat is een goed teken. Het geloof moet er eerst helemaal uit. Wat dit betreft helemaal volgens plan.
Stack Sats
Slechte grappen?Stovirpi schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:37:
[...]
Ik blijf stug iedere dip er weer wat in pompen. Alleen saai om iedere keer te vermelden. Zit hier voor de babes en slechte grappen.
Zero.
DeniedWiLLoW_TieN schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:58:
We gaan weer richting $19,5K 📉 ✅
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Komtie!Stovirpi schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:37:
[...]
Ik blijf stug iedere dip er weer wat in pompen. Alleen saai om iedere keer te vermelden. Zit hier voor de babes en slechte grappen.
:strip_exif()/f/image/QCe9vdZ1FbE4aplXuA5IYjC6.jpg?f=fotoalbum_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En 13 augustus rond de $2000
Dat zijn de momenten...
Maarja zodra die dip er komt onstaat er ook een soort angst....daar gaat het fout...
[ Voor 48% gewijzigd door _Gast_ op 01-09-2022 18:10 ]
Ben benieuwd of deze 2017 top stand houdt en hoe diep we gaan als dit level breekt
Ik lul ook zomaar wat
Ben wel meer voor de podcast in de auto, kan echt niet bijna 3 uur naar 3-4 pratende mannen zitten kijken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
True, maar mijn woon- werkverkeer is 10 minuten. Dat schiet niet echt op.Wiley99 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:44:
[...]
Ben wel meer voor de podcast in de auto, kan echt niet bijna 3 uur naar 3-4 pratende mannen zitten kijken.
Hoe dan ook, ik link deze maar eens omdat het vaak wel goede inhoudelijke gesprekken zijn. Dat kost nu eenmaal wat tijd. En als we iets hebben in deze periode, dan is het wel tijd
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:50:
[...]
True, maar mijn woon- werkverkeer is 10 minuten. Dat schiet niet echt op.
Hoe dan ook, ik link deze maar eens omdat het vaak wel goede inhoudelijke gesprekken zijn. Dat kost nu eenmaal wat tijd. En als we iets hebben in deze periode, dan is het wel tijd
:strip_exif()/f/image/7G0LHoAMxxI6yVTtMKHSa5ce.jpg?f=fotoalbum_large)
ondertussen in Duitsland:Nopheros schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:25:
[...]
Niet daar iig. Duitse Lidl: 65 cent per liter.
[...]
Vind het na 2 maand wel genoeg, als het nu nog niet duidelijk is..
Heb uiteraard nog wel fiat beschikbaar om de dip van de dip te kopen mocht die nog een keer gaan komen.
NEW - Gasoline prices in Germany literally exploded right on time at midnight after tax cuts ended.https://t.co/vJgot94wVE
— Disclose.tv (@disclosetv) 1 september 2022
nothing stops this train
zeker, ik zet altijd een Peter Schiff podcast aan, slaap binnen 5 minuten 👀Darrell schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:54:
Is altijd lekker om bij in slaap te vallen in plaats van een boek. Spotterfaai aan. Oordopje in. En gaan.
nothing stops this train
Ik DCA al vanaf 32K elke week, het geloof zal ook niet zomaar verdwijnen. Dat de omstandigheden matig tot slecht zijn doet daar wat mij betreft niks aan af. Bovendien, als we 16K halen verdriedubbel ik mijn DCA per week.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:16:
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Toch wel in het Italiaans gesproken?CryptoArnold schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:54:
ff een filmpje renderen
Ja, dat is natuurlijk ook perfect. Elke week standaard hetzelfde bedrag, precies wat DCA is. Hoe langer je dit doet. Hoe meer je een soort gemiddelde inkoopprijs krijgt.JW04 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:39:
[...]
Ik DCA al vanaf 32K elke week, het geloof zal ook niet zomaar verdwijnen. Dat de omstandigheden matig tot slecht zijn doet daar wat mij betreft niks aan af. Bovendien, als we 16K halen verdriedubbel ik mijn DCA per week.
Dat is, vind ik tenminste, wel essentieel wat anders dan mensen die dips kopen. Niet dat hier wat mis mee is, maar die laten zich meer leiden door het sentiment van het moment. En als de dips niet meer enthousiast worden opgekocht is dat voor mij wel een indicator dat men zo onderhand een beetje lamgeslagen is
FF zon rustig muziekje eronder, dan valt iedereen die nog jong is in slaap, want BED tijd..
[ Voor 28% gewijzigd door CryptoArnold op 01-09-2022 20:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
https://www.coindesk.com/...y-about-dating-in-crypto/
'I Would Never Date a Crypto Guy Again.' What Women Say About Dating in Crypto
Ik was eerlijk gezegd toch al niet zo van t daten met mannenknakworst schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:31:
Voor mij maakt het niet uit. Maar jullie zijn gewaarschuwd.
Ik lul ook zomaar wat
1. A Simple….
2. To Interact with apps….
3. Natural language like david.near….
Ik wilde hier gisteren al op reageren maar er kwam iets tussen. Come back in september betekent dat de bodem in september bereikt wordt (volgens die uitspraak dan hé) dus het kan nog steeds gewoon een rode maand zijn maar wel de maand waarin je het best weer kan instappen.sjorremans schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:32:
Go away in may and don't forget to come back in september gaat niet aankomende maand zeker
Al zijn dergelijke uitspraken natuurlijk sowieso niet serieus te nemen
de eerste dame heeft het over daten maar vervolgens een relatie te hebben van 7 maanden..... daten is imo heel wat anders dan iets serieus beginnen.knakworst schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:31:
een mooie dame met niet al teveel psycho gehalte wil ik best daten, maar als ze dagelijks naar de tv kijkt naar NOS, GTST etc dan is het een big no-no voor een relatie....
nothing stops this train
Ik begrijp hieruit dat dit de tegenhanger van paardenmeisjes is?knakworst schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:31:
Beiden stoppen nodeloos veel geld in een uit de hand gelopen hobby waar ze waarschijnlijk niets van terug zien. Ik denk dat je gelijk hebt.coelho schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:27:
[...]
Ik begrijp hieruit dat dit de tegenhanger van paardenmeisjes is?
nieuws: Overdragen van Mt. Gox-claims is niet meer mogelijk na 15 september
nothing stops this train
Dit is toch wel nieuwe informatie, ofniet?
"Sinds het faillissement van Mt. Gox heeft de curator al een deel van de bitcoin omgezet in fiatgeld, om de eerder overeengekomen uitbetaling van ongeveer 400 dollar per bitcoin veilig te stellen."
Om hoeveel BTC ging dit dan?
Klasse TA hoor! heel duidelijk ik denk dat ik daar wel wat mee kan.CryptoArnold schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:01:
[YouTube: VANDAAG BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS HET GEHEIME DRIEHOEKJE]
FF zon rustig muziekje eronder, dan valt iedereen die nog jong is in slaap, want BED tijd..
Kan je het misschien nog een keertje uitleggen ?
Dus je krijgt niet je BTC terug, maar $400 per verloren BTC? LOL, ben je je alvast rijk aan het rekenen met bv 10 BTC, krijg je $4000Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:05:
[...]
Dit is toch wel nieuwe informatie, ofniet?
"Sinds het faillissement van Mt. Gox heeft de curator al een deel van de bitcoin omgezet in fiatgeld, om de eerder overeengekomen uitbetaling van ongeveer 400 dollar per bitcoin veilig te stellen."
Om hoeveel BTC ging dit dan?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat zou wel een naaistreek van heb ik jou daar zijn. Meeste particuliere schuldeisers kijken reikhalzend uit naar hun beetje terugbetaling want hey bitcoin toen vs bitcoin prijs is nu flink toegenomen. Krijg je fiat terugresusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:24:
[...]
Dus je krijgt niet je BTC terug, maar $400 per verloren BTC? LOL, ben je je alvast rijk aan het rekenen met bv 10 BTC, krijg je $4000

https://markets.businessi...-crash-twitter-spx-2022-9
[ Voor 7% gewijzigd door filthy rich op 02-09-2022 11:11 ]
en aans löpt wa vast
https://www.postnl.nl/ver...rzamelen/nl-crypto-stamp/
Of onchain voor slechts 11,11 MATIC per NFT
https://cryptostamp.com/presale
Gotta catch 'm all !
LOL, je ging de crypto in want "fvck fiat!", nu is je crypto weg en zegt fiat "no, fvck you!"Joosie200 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:45:
[...]
Dat zou wel een naaistreek van heb ik jou daar zijn. Meeste particuliere schuldeisers kijken reikhalzend uit naar hun beetje terugbetaling want hey bitcoin toen vs bitcoin prijs is nu flink toegenomen. Krijg je fiat terug
Heb gelijk besteld, je weet het nooit..resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:02:
Vergeten we vandaag niet de Postnl Crypto-stamp? Verkoop is nu gestart:
Gotta catch 'm all !
Steam/Epic: Deurstopper
Het is toch gewoon altijd standaard het laatste antwoord in het rijtje van 4, heb net voor 3 alts de vragen beantwoord en bij alle 9 vragen was het antwoord het laatste antwoord in het rijtjeDomino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 06:22:
Weer gratis crypto bij coinbase. De antwoorden op de vragen:
1. A Simple….
Dat gaat wel opvallen ja. Maar hey ik vind die learn en earns dikke prima. Converten in eth en doorrr...Blik1984 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:10:
[...]
Het is toch gewoon altijd standaard het laatste antwoord in het rijtje van 4, heb net voor 3 alts de vragen beantwoord en bij alle 9 vragen was het antwoord het laatste antwoord in het rijtje
Cool! Thnx, wel lachen om te hebben.resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:02:
Gotta catch 'm all !
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:02:
Gotta catch 'm all !

Taro op een NFT. Bullish as f*ck
Staan die kleuren van onze vlag hier niet op de kop?Joosie200 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:11:
[...]
[Afbeelding]
Taro op een NFT. Bullish as f*ck
Best prijzig! Koop jij er eentje of meerdere?resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:02:
Gotta catch 'm all !
Wel handig dat je ze kunt gebruiken voor aangetekende post. Ik moet af en toe wat dure MTG kaarten verzenden.
Blijf je eigenlijk eigenaar van de digitale stamp/nft als je de fysieke zegel hebt gebruikt voor verzending?
Ik zag de prijzen van de eerste Oostenrijkse cryptozegels tig keer over de kop gaan. Dus ik vond het een gokje waard om er een paar aan te schaffen. Komt er niks van terecht dan kan je ze idd gebruiken voor een zinnig doel, maar hopelijk koop ik er een lambo van.AlterBridge schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Best prijzig! Koop jij er eentje of meerdere?
Wel handig dat je ze kunt gebruiken voor aangetekende post. Ik moet af en toe wat dure MTG kaarten verzenden.
Blijf je eigenlijk eigenaar van de digitale stamp/nft als je de fysieke zegel hebt gebruikt voor verzending?
Het stomme is dat je nog steeds een papieren postzegel krijgtLarryD schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:46:
Wat is dat nou weer voor treurnis, die NFT-postzegel

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja die kan je dan dus gebruiken. Had je gedacht dat je een walletadres met een auto incasso anders op je enveloppe zou schrijven oid?Coldcat schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:50:
[...]
Het stomme is dat je nog steeds een papieren postzegel krijgt
Bij mij zijn het soms andere keuzes. Wel altijd 4x antwoord 2 of 4x antwoord 4. Is tegelijk ook gewoon een reminder om wat extra alts te ‘verdienen’.Blik1984 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:10:
[...]
Het is toch gewoon altijd standaard het laatste antwoord in het rijtje van 4, heb net voor 3 alts de vragen beantwoord en bij alle 9 vragen was het antwoord het laatste antwoord in het rijtje
Ah, dat verklaart dat die inflatie cijfers zo hoog uitvallen.Nopheros schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:18:
9 euro voor een postzegel... lekker cashen voor postnl.
Maktub
Wat een gedoe met zo'n zegel, vers van de pers:MrMrq schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:40:
[...]
Ah, dat verklaart dat die inflatie cijfers zo hoog uitvallen.
/f/image/TYZS00yo7Xu6rZNLmqryDNO3.png?f=fotoalbum_large)
Ach ja, het zijn postzegels voor aangetekend versturen, dus dan is het niet zo gekke prijs. Daarnaast, de eerste Oostenrijkse cryptozegels gaan nu, na vier jaar, nog steeds x10, dus duimen dat dat hier ook gebeurtNopheros schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:18:
9 euro voor een postzegel... lekker cashen voor postnl.
En tenslotte, ik heb in de kast tig waardeloze ouwe postzegels liggen, dus desnoods gaan ze daarbij
Postzegels doe ik niks meer mee. Koop ook geen zegels tijdens de postzegelweek, gewoon online frankeren in de PostNL app. Die hele NFT hausse ook niks mee gedaan. Maar als je al wat flink aantal learn en earns verder bent is het leuk om voor nop mee te pakken. Naast dca voor bitcoin en eth maar zien wat het waard is over zeg 2 jaar tijdens een nieuwe run up.resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:50:
[...]
Ach ja, het zijn postzegels voor aangetekend versturen, dus dan is het niet zo gekke prijs. Daarnaast, de eerste Oostenrijkse cryptozegels gaan nu, na vier jaar, nog steeds x10, dus duimen dat dat hier ook gebeurt![]()
En tenslotte, ik heb in de kast tig waardeloze ouwe postzegels liggen, dus desnoods gaan ze daarbij
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Pfff Jeremy Graham, diegene die al 10 jaar zit te wachten op een beurs crash.. zucht.. tja als je maar lang genoeg wacht dan gebeurd het maar ondertussen alles missen..
Kan daar niet zoveel mee
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
De tegenvraag dan maar: welke ETH2?r6aw schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:47:
Wanneer kan je Eth 2.0 uit staking halen? Als de merge geweest is?
Waarschijnlijk 6 maanden na de merger6aw schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:47:
Zoals @Gelukszoekr ook al zei, maar hier met wat secundair bronmateriaalr6aw schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:47:
Misconception 4: Investors will be able to withdraw staked ETH after The Merge
Staked ETH (stETH), a cryptocurrency backed 1:1 by Ether (ETH), currently lies locked on the Beacon Chain. While users would love to be able to withdraw their stETH holdings, the developer community has confirmed that the upgrade does not facilitate this change.
Withdrawal of stETH holdings will be made available during the next major upgrade after The Merge, known as the Shanghai upgrade. As a result, the assets will remain locked and illiquid for at least 6-12 months after the merger.
Ik weet dat je moet aankopen als de koers daalt en verkopen wanneer het stijgt.
Ben momenteel op bitavo met klein geld wat aan het spelen en zie wat het allemaal doet.
Ik hoop op termijn een klein centje bij te verdienen.
Bedankt in ieder geval
Nee, ik heb van betrouwbare bron vernomen dat dit het begin van de bull is!Maarten69 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:13:
Is dit zo'n fakeout?
Beste is het om te kopen op het laagste punt, en verkopen op het hoogste puntSpooN_05 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:21:
Voor de rest.. waar je zelf in gelooft, ik blijf het een hoog volatile markt vinden zonder duidelijke koers.
Weet iemand een antwoord op mijn tweede vraag? Zie het niet in de FAQAlterBridge schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Best prijzig! Koop jij er eentje of meerdere?
Het was echt al hééééél erg lang bekend dat je slechts n deel van je holdings terugkrijgt.Joosie200 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:45:
[...]
Dat zou wel een naaistreek van heb ik jou daar zijn. Meeste particuliere schuldeisers kijken reikhalzend uit naar hun beetje terugbetaling want hey bitcoin toen vs bitcoin prijs is nu flink toegenomen. Krijg je fiat terug
BTC een op een terug geven is ook gewoon onmogelijk omdat het overgrote deel helemaal niet is terug gevonden. En wat de curator niet heeft kan hij ook niet uitdelen.
Ik lul ook zomaar wat
Heb ook een account op blox gemaakt en een een code van een vriend ingevuld. Dus ik krijg 10€ in mijn wallet en mijne vriend een commissie.
de bodem is rond de $18k (volgens mij)SpooN_05 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:18:
Dan moet ik alleen nog maar uit dokteren wat het hoogste en laagste punt is.
Heb ook een account op blox gemaakt en een een code van een vriend ingevuld. Dus ik krijg 10€ in mijn wallet en mijne vriend een commissie.
maar een andere zou zeggen dat $12k de bodem is!
wat de bodem zou zijn maakt mij echt geen fluit uit, ik koop elke maand gewoon Bitcoin ongeacht de prijs!
nothing stops this train
Whut!?resusaapje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:02:
Gotta catch 'm all !
Als de code is gemaakt 😆r6aw schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:47:
Opzich wel een goed moment om te beginnen. Hou er wel rekening mee dat het nog maanden kan duren voor we langdurig weer omhoog gaan.SpooN_05 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:18:
Dan moet ik alleen nog maar uit dokteren wat het hoogste en laagste punt is.
Zijn er munten waar ik zekers iets van moet kopen?
Ik loop achter, welke earn?Domino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 06:22:
Weer gratis crypto bij coinbase. De antwoorden op de vragen:
1. A Simple….
Verwijderd
Speltip 1: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen.SpooN_05 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:21:
Iemand toevallig kleine tips voor een beginnende crypto belegger?
Ben momenteel op bitavo met klein geld wat aan het spelen en zie wat het allemaal doet.
Ik hoop op termijn een klein centje bij te verdienen.
Bedankt in ieder geval
Speltip 2: not your keys, not your coins. Een exchange of ander platform waar je crypto kunt kopen heeft je private keys. Als zij offline gaan om welke reden dan ook kun jij niet bij je crypto. Realiseer dat.
Speltip 3: je kunt periodieke aankopen maken in plaats van met je hele vermogen de bodem proberen te timen. Zo krijg je een gemiddelde aankoopprijs. (Dollar Cost Average)
Speltip 4: de markt is onzeker, altcoins kunnen grote winsten geven maar ook zeker grote verliezen. Probeer altijd een ruimte te reserveren voor de marktleiders in deze ponzi markt. Als er een bullrun komt, zal het vermoedelijk beginnen met de grotere coins.
Speltip 5: buy the fucking dip.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!