Geitenbende
Ik heb gehoord dat we in een beremarkt zitten. Klopt dat?
Geinig trouwens, als je eens per dag naar je bittercoinwaarde kijkt, dan gebeurt er niet zoveel
Geinig trouwens, als je eens per dag naar je bittercoinwaarde kijkt, dan gebeurt er niet zoveel
[ Voor 47% gewijzigd door resusaapje op 30-08-2022 16:58 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als de omvang van mijn PF gedaald is tot dat bedrag doe ik ook een sell low.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 30-08-2022 17:09 ]
Maktub
Anoniem: 1032405
Geen paniek mensen.
Het is gewoon een smerige stinkende volgerochelde galbakken geitenponzi.
Niets aan de hand.
Het is gewoon een smerige stinkende volgerochelde galbakken geitenponzi.
Niets aan de hand.
Klopt. Tot je wil betalen en je ipv een middenklasser een pizza ontvangt.resusaapje schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:57:
Ik heb gehoord dat we in een beremarkt zitten. Klopt dat?
Is t al septembeer ofzo?
Leuke vondst, maar nee, het is nog net august dusTomba schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:32:
Is t al septembeer ofzo?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
DankjewelWiley99 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Ja precies. Je ETH saldo staat gewoon op de blockchain "onder" je publieke adres. Als je het hier post kan ik zien hoeveel je hebt. Als je het mij wil geven, dan zal je je Ledger moeten gebruiken om tegen de blockchain te zeggen, hey, van dat adres mag je alle ETH naar Wiley sturen en hier is mijn eigendomsbewijs (via je private key die alleen op je ledger staat) waardoor ik dat kan doen. Dan geef ik je mijn publieke adres en klats, je hebt ze verplaatst. Zullen we even testen?
Geef je adres maar, everything for science
Trust me when I say this is only the beginning.
RektemberTomba schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:32:
Is t al septembeer ofzo?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, dit snap ik ook niet. Zelfs als je de stables eruit laat, inclusief stables is de BTC.D net zelfs onder de 40% gezakt.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:49:
Bitcoin lijkt tijdens deze drop weer echt zwak. Veel alts hebben geen, of minder pijn. Dat was in eerdere bear perioden wel anders...
Enige logische antwoord (vanuit het verleden geredeneerd, wellicht is het dit keer "this time its different"): we moeten nog flink zakken, alts zijn nog niet gecapituleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-08-2022 17:53 ]
Waarom zou elke run exact hetzelfde moeten gebeuren? We hebben ditmaal ook geen blow off top gehad bijv.BTC100K2021 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:52:
[...]
Ja, dit snap ik ook niet. Zelfs als je de stables eruit laat, inclusief stables is de BTC.D net zelfs onder de 40% gezakt.
Enige logische antwoord (vanuit het verleden geredeneerd, wellicht is het dit keer "this time its different"): we moeten nog flink zakken, alts zijn nog niet gecapituleerd.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
Daarnaast staan genoeg alts al op - 80%/90%.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 30-08-2022 18:10 ]
Die optie houd ik ook open, maar de bodemvorming en topvorming hoeven niet beide afwijkend te zijn.Nopheros schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:54:
[...]
Waarom zou elke run exact hetzelfde moeten gebeuren? We hebben ditmaal ook geen blow off top gehad bijv.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst?
Daarnaast staat genoeg alts al op - 80%/90%.
Het feit dat ze al op -80% staan is geen garantie dat er niet nog eens 50%+ vanaf kan.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-08-2022 18:01 ]
Ik denk dat er daarnaast relatief veel first timers in allerlei alt projecten zitten, en die zeker denken te weten dat ze rijk gaan worden van Solana, Dot, Cardano en Hex. Als ze maar strong hands hebben en hodlen, opgezweept door crypto Twitter en Reddit.
En die daarnaast ergens staan te staken en de alts dus gewoon aanhouden voor de XYZ% per maand.
Doe ik zelf overigens ook met een klein deel van mijn PF.
Maktub
Iedere run komen er meer hodlers bij waardoor ook dit soort projecten minder diep dalen en idd het staken is ook een plusje wat dat betreft.MrMrq schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat er daarnaast relatief veel first timers in allerlei alt projecten zitten, en die zeker denken te weten dat ze rijk gaan worden van Solana, Dot, Cardano en Hex. Als ze maar strong hands hebben en hodlen, opgezweept door crypto Twitter en Reddit.
En die daarnaast ergens staan te staken en de alts dus gewoon aanhouden voor de XYZ% per maand.
Zero.
De alts volgen nu ETH ipv Bitcoin (zo lijkt het wel)
Ik zit trouwens nog steeds in BUSD. Geeft wel een onzeker gevoel. Je weet nooit wanneer de Bull begint. Hopelijk gaan we echt naar de 17k en vanaf daar weer omhoog haha...
Ik zit trouwens nog steeds in BUSD. Geeft wel een onzeker gevoel. Je weet nooit wanneer de Bull begint. Hopelijk gaan we echt naar de 17k en vanaf daar weer omhoog haha...
[ Voor 91% gewijzigd door _Gast_ op 30-08-2022 18:39 ]
Het is zo vreselijk tijd voor een enorme run up he.. kom op oude btc fantasie munt omhoog met dat ouwe lijf van je! Lekker het restant van het jaar tegen iedere verwachting in door naar de 100k! Doe maar ouwe pik.
Zero.
Veel van de bekende alts zijn erc-20 tokens en nu rond de merge zou het me niets verbazen als de traders met know-how daar rekening mee houden en dat bots daarop zijn ingesteld._Gast_ schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:33:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit denk ik ook. En dit was eerder ook wel het geval, behalve dat men dan sneller weer verkocht. Staking is wel echt nieuw deze cycle en natuurlijk een extra motivatie om maar niet te verkopenMrMrq schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:22:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-08-2022 18:55 ]
Hoe diep zullen we gaan? 19k binnenkort ook naar de tyfus?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
11365 op 3 januari 2023sjorremans schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:55:
Hoe diep zullen we gaan? 19k binnenkort ook naar de tyfus?
Dollars dan hè. Tegen die tijd is een euro nog maar $0.85 waard
[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-08-2022 18:56 ]
Dan zijn we al weken dood gevroren dus geeft niksGelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:56:
[...]
11365 op 3 januari 2023
Mooi, koop ik gelijk 4-5 btc in 1 keer 😁Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:56:
[...]
11365 op 3 januari 2023
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo weinig maar? Waarom niet alle bezittingen verkopen en een Didi doen?sjorremans schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:00:
[...]
Mooi, koop ik gelijk 4-5 btc in 1 keer 😁
Stack Sats
ff filmpje uploaden nu
zat eerst ff DIK in het zwembad.
YouTube: NEDERLASNDS BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY VERDOMME DIE PONZI DUMP?
[YouTube: NEDERLASNDS BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY VERDOMME DIE PONZI DUMP?]
[YouTube: NEDERLASNDS BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY VERDOMME DIE PONZI DUMP?]
[ Voor 104% gewijzigd door CryptoArnold op 30-08-2022 19:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die 300k aan overwaarde van het huis er maar gelijk inpompen, je hebt gelijk..Stovirpi schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:03:
[...]
Zo weinig maar? Waarom niet alle bezittingen verkopen en een Didi doen?
Vervroegd pensioen, ik kom er aan
Die 300k overwaarde is volgend jaar ook verdampt hoorsjorremans schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:06:
[...]
Die 300k aan overwaarde van het huis er maar gelijk inpompen, je hebt gelijk..
Vervroegd pensioen, ik kom er aan
Zero.
Als [het doen van vermakelijke, spacy en trippy technische analyses, die all over the place gaan] een [soort kwarktaart] was, dan was jij [Dr Oetker]!CryptoArnold schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:04:
ff filmpje uploaden nu
Holy shitballs!
Maktub
Ik koop dan zeker 4 of 5 DOGE in 1 keer.sjorremans schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:00:
[...]
Mooi, koop ik gelijk 4-5 btc in 1 keer 😁
Op 8k weer 3.
Harrie Jekkers!MrMrq schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:15:
[...]
Als [het doen van vermakelijke, spacy en trippy technische analyses, die all over the place gaan] een [soort kwarktaart] was, dan was jij [Dr Oetker]!
Holy shitballs!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Iemand in Helium? Het blijft maar zakken. Ik overweeg om een gokje te wagen voor de toekomst...
https://www.coingecko.com/nl/coins/helium
https://www.coingecko.com/nl/coins/helium
[ Voor 19% gewijzigd door _Gast_ op 30-08-2022 19:34 ]
Beter te laat voor de bull, dan te vroeg voor de dip_Gast_ schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:33:
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:31:
Ik snap echt niets meer van deze markt.
Zelfs neer gaat op.
[Afbeelding]
vreemd nog nooit van gehoord zeker neit in de jaren 90. alternatief universum? again
[ Voor 5% gewijzigd door CryptoArnold op 30-08-2022 19:51 ]
Geen wonder dat NEO geen schim meer is van wat het geweest is. Die donderse GAS prijzen ook altijd...
Zie nu dat dit bericht van 18 augustus is. Gaat hem voorlopig vast niet worden.Nopheros schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 00:18:
[...]
[Afbeelding]
https://status.coinbase.com
@blokkade, dan wordt mijn account de volgende waarschijnlijk..
Jij toevallig al met SEPA geprobeerd? Ik werd dus uit voorzorg geblokkeerd door ABN, ze willen verifiëren dat jij echt degene bent die deze overboeking plaatst.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja g*dverdomme!
Ik kijk een paar uurtjes niet en jullie smeren het bloed over de muren..
ETH van +10% naar -3%

ETH van +10% naar -3%

[ Voor 14% gewijzigd door Khaelos op 30-08-2022 20:27 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
begin jaren 70 80 meuk mijn tijd zeg maar brengt nog steeds wereldnummers uitCryptoArnold schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:51:
[...]
vreemd nog nooit van gehoord zeker neit in de jaren 90. alternatief universum? again
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik was het niet. Ik heb gekocht toen hij nog zo'n +5% was. Nog even wat verder zakken en dan moet mijn maandelijks inkoopmoment voor Schultenbrau op de pof.Khaelos schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:26:
Ja g*dverdomme!
ETH van +10% naar -3%
Nog niet gedaan, heb eerder wel SEPA / ABN op coinbase gebruikt zonder problemen. Zal eens een test bedrag sturen..Bushalte schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:26:
[...]
Zie nu dat dit bericht van 18 augustus is. Gaat hem voorlopig vast niet worden.
Jij toevallig al met SEPA geprobeerd? Ik werd dus uit voorzorg geblokkeerd door ABN, ze willen verifiëren dat jij echt degene bent die deze overboeking plaatst.
Haha echt he. Deze afbeelding zegt zoveel... Iemand die waarschijnlijk altijd 'eigen onderzoek' doet, en de 'gas prijs' opzoekt op google en op coinmarketcap terecht komt met de prijs van GAS op het NEO netwerk.
Jaja. We worden bedonderd want 4 jaar geleden was de gasprijs nog 70 euro
Dan nog die reactie van iemand die sowieso al helemaal klaar is met die persoon.
Wat kan het internet toch heerlijk zijn

Hoe kom je aan deze pareltjes? Dat account heeft 17 volgend, 3 volgers. De post 1 reactie, 1 retweet. ik had zoiets van, dat moet je bijna zelf gepost hebben, maar qua tekst is het niet jouw humor...Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Haha echt he. Deze afbeelding zegt zoveel... Iemand die waarschijnlijk altijd 'eigen onderzoek' doet, en de 'gas prijs' opzoekt op google en op coinmarketcap terecht komt met de prijs van GAS op het NEO netwerk.
Jaja. We worden bedonderd want 4 jaar geleden was de gasprijs nog 70 euro![]()
Dan nog die reactie van iemand die sowieso al helemaal klaar is met die persoon.
Wat kan het internet toch heerlijk zijn
Zat gewoon ff te scrollen door #energieprijzen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:46:
[...]
Hoe kom je aan deze pareltjes? Dat account heeft 17 volgend, 3 volgers. De post 1 reactie, 1 retweet. ik had zoiets van, dat moet je bijna zelf gepost hebben, maar qua tekst is het niet jouw humor...
Dom toeval.
Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven
Ik moet ook gewoon reageren nuAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:48:
[...]
Zat gewoon ff te scrollen door #energieprijzen.
Dom toeval.
Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven
Paar dagen bijna niet online geweest, en te lui om terug te lezen. Mijn PF zegt dat er niet heel veel is voorgevallen. Was dat hier hetzelfde of heb ik dit keer echt iets gemist hier?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Er is hier nog een boomer bijgekomen. Deze heeft heeeeule lage prijzen van BTC meegemaakt. Waarschijnlijk heeft ie toen verkocht en later veel hoger weer ingekocht.Ngangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:03:
Paar dagen bijna niet online geweest, en te lui om terug te lezen. Mijn PF zegt dat er niet heel veel is voorgevallen. Was dat hier hetzelfde of heb ik dit keer echt iets gemist hier?
Verder is er iemand in Limburg die onderzocht heeft dat gas niet zo lang geleden nog €70,- kostte en dat we dus allemaal uitgebuit worden.
Dat is het wel zo'n beetje. Beetje de dagelijkse kost zeg maar.
Haha, wat een pareltje. En ook lekker handig om dat vanaf je bedrijfsaccount te gaan posten zeg...
De volgende idioot meldt zich ook al zie ik.
[Twitter: https://twitter.com/Gelukszoekr/status/1564689504690208771]
[ Voor 25% gewijzigd door Ray_ op 30-08-2022 21:09 ]
Die CryptoRoel is een hele rare, die gaat ook gekke weddenschappen aan mbt ADA, dé übermunt in crypto.Ray_ schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:08:
[...]
Haha, wat een pareltje. En ook lekker handig om dat vanaf je bedrijfsaccount te gaan posten zeg...
De volgende idioot meldt zich ook al zie ik.
[Twitter]
Wat mag je verwachten van een collega van Valentijn Driessen?YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:11:
[...]
Die CryptoRoel is een hele rare, die gaat ook gekke weddenschappen aan mbt ADA, dé übermunt in crypto.
Wie?Ngangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:20:
[...]
Wat mag je verwachten van een collega van Valentijn Driessen?
Zo groot is het toch niet bij de Telegraaf?
Valentijn is way below Roellie bij de Telegraaf, mag zijn veters nog niet strikkenNgangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:24:
[...]
Bedankt @Anoniem: 1032405 voor de toevoeging aan het Twitterdraadje, ik zit zacht hikkend op de bank. Ik wil hartjes geven, maar dat geeft in 1 klap mijn anonimiteit hier weg en dit forum is de enige plek waar ik geen last heb van sterallures.
De…Ngangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:03:
Paar dagen bijna niet online geweest, en te lui om terug te lezen.
… dekt de laatste dagen niet af, maar het meeste heb je dan wel te pakken.MrMrq schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:45:
samenvatting over augustus.
Maktub
Dat was wel goud blijkbaar, die Telegraaf actieNgangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:24:
[...]
Absoluut erg leuk, ik zat hier ook pas net destijds, dus heeft blijkbaar indruk op me gemaakt. Net als @YES .Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:31:
[...]
Dat was wel goud blijkbaar, die Telegraaf actie
Ik, indruk op je gemaakt? Dat kan nooit positief geweest zijn!Ngangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:33:
[...]
Absoluut erg leuk, ik zat hier ook pas net destijds, dus heeft blijkbaar indruk op me gemaakt. Net als @YES .
Ik kende @Gelukszoekr al jaren. Zelfs voordat hij big werd door de Televaag.
Zal eerlijk zijn, had daarvoor nog niet veel aanzien voor hem.
Maar sinds hij een ster is, was ik toch best wel onder de indruk van zijn verschijning binnen dit topic.
Totdat hij uit Bitcoin stapte en zelfs dollars kocht.
Zo.verschrikkelijk.jammer.
Alsof je een dierbare ziet afglijden in de drank en drugs.
Maar sinds hij een ster is, was ik toch best wel onder de indruk van zijn verschijning binnen dit topic.
Trek ik het mijzelf zo aan om onderwerp van gesprek te zijn? Ben ik écht zo'n rare snuiter?
Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:43:
Trek ik het mijzelf zo aan om onderwerp van gesprek te zijn? Ben ik écht zo'n rare snuiter?
:strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet het vaker, mensen die enorm lijden onder de faam en roem.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:41:
Ik kende @Gelukszoekr al jaren. Zelfs voordat hij big werd door de Televaag.
Ene Jaapio hier kreeg ook altijd enorm veel credits en complimenten voor zijn hilarische posts, memes en quasi serieuze betogen.
Die kon dat op gegeven moment ook niet meer aan en flikkerde zo zijn hele account in de prullenbak.
Blijft sneu om te zien.
YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:34:
[...]
Ik, indruk op je gemaakt? Dat kan nooit positief geweest zijn!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tHZAXa2ikc18Q23IqROpmkmd.gif?f=user_large)
Ik denk, ik zoek voor de afleiding even een grappig nieuw onderwerp uit. de Cryptocurrency reddit is vaak wel een bron van wat leuks. Maar er is maar weinig te vinden vandaag. Los van de prijs is het maar een saaie bedoening dat crypto...
Wat, ouder worden? Ben je toch al jaren mee bezig, zou je wel een keer onder de (kunst-)knie moeten hebben.
Gaat er nog iemand naar Bitcoin Amsterdam? En waar kijk je dan het meest naar uit?
Nee.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Gaat er nog iemand naar Bitcoin Amsterdam? En waar kijk je dan het meest naar uit?
Als ik zou gaan zou ik het meest uitkijken naar het zien of wellicht zelfs ontmoeten van CryptoRoel.
YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:48:
[...]
Wat, ouder worden? Ben je toch al jaren mee bezig, zou je wel een keer onder de (kunst-)knie moeten hebben.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PbZ0xLg5ei9USl4JzIm43LBc.png?f=user_large)
Ik investeer liever dat bedrag in sats.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Ik kijk het wel online...
Als ik daar ben is het moment dat ik Amsterdam weer uit rijd vaak wel iets waar ik halsreikend naar uit kijk.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Probeer maar eens langs zijn beveiliging te komen. Ik hoorde dat hij Badder Arie en Iron Mike heeft rondlopen.YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:50:
[...]
Nee.
Als ik zou gaan zou ik het meest uitkijken naar het zien of wellicht zelfs ontmoeten van CryptoRoel.
Is (voor mij persoonlijk) echt een zeer moeilijke keuze.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Bitcoin

Amsterdam

Nope, teveel hopium vermoed ik. Net als bijvoorbeeld de sportschool, teveel testosteron, ga ik ook niet heen. Oh nee, dat was niet de reden.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Maar nee Roellie, dat zijn echt events waar ik weinig te zoeken heb. Dan duik ik liever een dagje een museum in, of een gamebeurs.
Soms heb je tijd nodig om ergens van te herstellen.YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:45:
[...]
Je ziet het vaker, mensen die enorm lijden onder de faam en roem.
Ene Jaapio hier kreeg ook altijd enorm veel credits en complimenten voor zijn hilarische posts, memes en quasi serieuze betogen.
Die kon dat op gegeven moment ook niet meer aan en flikkerde zo zijn hele account in de prullenbak.
Blijft sneu om te zien.
[Twitter: https://twitter.com/Jaapio7/status/1358798612646551552?s=20&t=0AEYHMrGekHnFcw6Bz1STA]
knakworst schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:56:
[...]
Soms heb je tijd nodig om ergens van te herstellen.
[Twitter]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IGBF0qGrsFxGN6sELyhHs6wR.gif?f=user_large)
YES schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:50:
[...]
Nee.

Ja, hebt je wel gelijk in. Al zou ik Willempie of Bert Slager ook wel eens in het eggie willen zienQunix schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:51:
[...]
Ik investeer liever dat bedrag in sats.![]()
Ik kijk het wel online...
Fair enoughNgangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:55:
[...]
Maar nee Roellie, dat zijn echt events waar ik weinig te zoeken heb. Dan duik ik liever een dagje een museum in, of een gamebeurs.

En dan keihard alleen beginnen over speculatie en de huidige macro economische en geopolitieke ontwikkelingen.
Zelfs Saylor dumpt zijn Bitcoin voor dollars.
Haha, ook net je Tradingview mailtje gekregen ja?Ngangatar schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:19:
Ik lees net dat ik, zonder het te weten, mijn hele leven mezelf al heb voorbereid op een mooie toekomst.
[Afbeelding]
Ik heb geen Twitter, dat is dan weer helemaal k*t met die pop-up elke keer dat je een account moet maken..Ray_ schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:29:
Bedankt @Anoniem: 1032405 voor de toevoeging aan het Twitterdraadje, ik zit zacht hikkend op de bank. Ik wil hartjes geven, maar dat geeft in 1 klap mijn anonimiteit hier weg en dit forum is de enige plek waar ik geen last heb van sterallures.
XRP moon..Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:49:
Zit ik de maandelijkse administratie bij te houden blijkt dat Augustus geen 30 dagen maar 31 dagen heeft. 1 dag extra om REKT te gaan
Of om het tij te keren .
In ieder geval de monthly close morgen!
In ieder geval de monthly close morgen!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Maar wat is jouw excuus voor 05u31Pelox schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 05:31:
Hopelijk heeft iedereen verkocht voor het slapen gaan. Kan je weer mooi duurder terugkopen.

Maktub
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!