En geen scheurbuik als je je Netflix op moet zeggen en weer de piraterij in moet om je reality show fix te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:57:
Ik denk dat ik deze maand maar 200 kilo aardappelen koop in plaats van wat magische internet munten.
Heb je tenminste nog een ROI die je maag vult aankomende winter.
* ding dong * Daar is de man met de boor (waar zijn ze???) en aardappelschil mesje.(schillen kreng, ik heb honger). Bedenk goed wat je als prepper online zetVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:57:
Ik denk dat ik deze maand maar 200 kilo aardappelen koop in plaats van wat magische internet munten.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De dollar is ook poep. Maar het gaat om vertrouwen. De FED kan beleid maken. En of dat het gewenste beleid is, dan kan je je afvragen, ze kunnen in elk geval aan de knoppen draaien.anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:59:
[...]
mwa de dollar is nog een grotere poep munt dan de euro. Voordeel is dat er altijd vraag is naar dollars doordat het nog steeds de wereld munt is. Ze schepen de halve wereld op met inflatie door hun printgedrag. De hele wereld betaald daar dus aan mee.
Zodra ooit de dag komt dat we van de dollar standaard af stappen klapt die troep nog veel harder in elkaar dan welke munt dan ook
De ECB kan niks. Volgens de modellen zouden ze de rente moeten verhogen om de inflatie te beteugelen, echter dat kan niet omdat dan Italië failliet gaat. Dus komen ze met een shady plan (TPI) waar de markt doorheen prikt. En dus, nog minder vertrouwen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
voor variatie kun je ook rijst en pasta kopen, die blijven ook houdbaar tot 2030, ook al staat er een houdbaarheids datum op.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:57:
Heb je tenminste nog een ROI die je maag vult aankomende winter.
nothing stops this train
En we gaan weer over op preppen.
Dit topic
Dit topic
Zie het al voor mij. Jaapio met een ketting om de nek met daaraan de ledger. De kinderen lopen wacht voor en achter het huis om de peperoogst te beschermen, in plaats van hagelslag nu pellets op de boterham.
Denk dat jullie allebei gelijk hebben. Probleem is dat er nog steeds wel een wereldmunt MOET zijn op dit moment. Ondanks dat wij graag willen dat er een ander alternatief is, is die er zeker op dit moment niet.Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:04:
[...]
De dollar is ook poep. Maar het gaat om vertrouwen. De FED kan beleid maken. En of dat het gewenste beleid is, dan kan je je afvragen, ze kunnen in elk geval aan de knoppen draaien.
De ECB kan niks. Volgens de modellen zouden ze de rente moeten verhogen om de inflatie te beteugelen, echter dat kan niet omdat dan Italië failliet gaat. Dus komen ze met een shady plan (TPI) waar de markt doorheen prikt. En dus, nog minder vertrouwen.
De tang waarin de ECB zit is een heel erg vervelende. Het is hun verplichting om nu een keus te maken, maar er is geen enkele keus die niet (heel) veel mensen gaat raken. Of het erg is dat Italie failliet gaat laat ik me even niet over uit.
Alleen doorslaan de andere kant op en dat de wereld ten onder gaat is ook weer wat ver gezocht.
Die houdbaarheidsdatum is vanwege de plastic verpakking en de (zeer trage maar erg schadelijke) afbraak daarvan.Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:06:
[...]
voor variatie kun je ook rijst en pasta kopen, die blijven ook houdbaar tot 2030, ook al staat er een houdbaarheids datum op.
[Afbeelding]
Dat de ECB geen kant uit kan is me al jaren bekend. Eigenlijk is de EU nooit hersteld van de financiële crisis. Alles werd maar weg gemoffeld en buiten de media gehouden......nu lukt dat niet meer. Ben wel zeer benieuwd waar het op uit gaat draaienmalarkan schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
Denk dat jullie allebei gelijk hebben. Probleem is dat er nog steeds wel een wereldmunt MOET zijn op dit moment. Ondanks dat wij graag willen dat er een ander alternatief is, is die er zeker op dit moment niet.
De tang waarin de ECB zit is een heel erg vervelende. Het is hun verplichting om nu een keus te maken, maar er is geen enkele keus die niet (heel) veel mensen gaat raken. Of het erg is dat Italie failliet gaat laat ik me even niet over uit.
Alleen doorslaan de andere kant op en dat de wereld ten onder gaat is ook weer wat ver gezocht.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Heb al een kamertje aangelegd om de moestuin te verdedigen:BTC100K2021 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:19:
[...]
Zie het al voor mij. Jaapio met een ketting om de nek met daaraan de ledger. De kinderen lopen wacht voor en achter het huis om de peperoogst te beschermen, in plaats van hagelslag nu pellets op de boterham.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o5xs2oVcazTLvXjGX57c082p.jpg?f=user_large)
En de ledger natuurlijk.
Niet liegen, je hebt helemaal geen ledger.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:35:
[...]
Heb al een kamertje aangelegd om de moestuin te verdedigen:
[Afbeelding]
En de ledger natuurlijk.
Zero.
3:31.. BTC inkopen.. BENT U BILJONAIRRRR>..
3:19:12
Star wars theme incomrming .. BENT U BILJONAIRRRRR
[ Voor 42% gewijzigd door CryptoArnold op 22-08-2022 11:51 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Duitsland is het belangrijkste van de EU economie, dit gaat echt fout zo lijkt net of ze het niet eens proberen
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 22-08-2022 12:00 ]
nothing stops this train
dump uw Duitsland aandelenKol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:59:
Duitsland is het belangrijkste van de EU economie, dit gaat echt fout zo lijkt net of ze het niet eens proberen
Voor Nederland is de oplossing heel simpel. Groningen volle bak open, de bewoners uitkopen en de komende 10 jaar dikke winsten pakken op de verkoop van ons gas.Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:59:
Zero.
Is ook niet nodig toch. Alles staat op www.onlyprofittrading dot ng zelfs nu alles in de markt naar beneden gaat ontploft mijn portfolio. James heeft me vanmiddag al gebeld voor een upgrade naar een hoger level als ik nog een grote fluf investeer.
Tot zover alle beetjes helpen
Het zal niet zo eenvoudig zijn door alle procedures en wetgeving.
Een beetje hetzelfde dat de kolencentrales hier vollop mochten draaien maar dat men bang was voor rechtzaken en toch maar op mindere capaciteit draaide.
Soms is een leven in een dictatuur wel logischer voor het menselijke brein
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben altijd wel wat sceptisch met Kiyosaki, maar met wat scepsis in het achterhoofd zitten er toch soms leuke analyses bij; je moet ze meestal niet te letterlijk nemen.
Ik vond deze toch wel de moeite waard om te delen, duurt 20 minuutjes. Conclusie, we gaan weer meer dollars printen, assets stijgen weer door en we gaan weer vrolijk op oude voet verder.
[YouTube: "BE CAREFUL! This Is Serious..." - Robert Kiyosaki's Last WARNING]
Ik vond deze toch wel de moeite waard om te delen, duurt 20 minuutjes. Conclusie, we gaan weer meer dollars printen, assets stijgen weer door en we gaan weer vrolijk op oude voet verder.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sinds het ontkoppelen van de dollar met goud is dit wel de trend. Maar of dat de komende drie maanden gebeurt, geen idee.NeoflexNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:24:
Ik ben altijd wel wat sceptisch met Kiyosaki, maar met wat scepsis in het achterhoofd zitten er toch soms leuke analyses bij; je moet ze meestal niet te letterlijk nemen.
Oh en die youtuber:
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 22-08-2022 13:37 ]
Dat roep ik hier al 2 maanden ongeveer. Die printer gaat echt wel aan ergens in Q4 2022. Ze kunnen niet anders. net als eind 2018. En de schulden verdampen dan wel weer door inflatie......jan modaal gaat dan iig goed naar de klote met die inflatie maar dat is collateral damage.NeoflexNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:24:
En wij bitcoiners kunnen dan eindelijk met de Lambo naar die BBQ slow chat. Brrrrrrr.anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:38:
[...]
Dat roep ik hier al 2 maanden ongeveer. Die printer gaat echt wel aan ergens in Q4 2022. Ze kunnen niet anders. net als eind 2018. En de schulden verdampen dan wel weer door inflatie......jan modaal gaat dan iig goed naar de klote met die inflatie maar dat is collateral damage.
al die negativiteit hier ook, overal gaan we Rekt lijkt het wel.
najaaaa.....tijd voor een nummer om een beetje vrolijk te worden.
najaaaa.....tijd voor een nummer om een beetje vrolijk te worden.
nothing stops this train
Preciesknakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:48:
[...]
En wij bitcoiners kunnen dan eindelijk met de Lambo naar die BBQ slow chat. Brrrrrrr.
Eerst nog een keer stevig rekt naar 17k met een wick naar 14 aankomende 2 a 3 maanden. En alle alts volledig rood met een bloed rode staaf tot aan mars en -99%. En dan vanaf nov/ dec rustig terug gaan opbouwen. En ergens Q3 2023 langzaam weer in bull modus komen. Dan rap de halving erachteraan begin 2024 en doooooooorrrrr
Verwijderd
anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Precies
Eerst nog een keer stevig rekt naar 17k met een wick naar 14 aankomende 2 a 3 maanden. En alle alts volledig rood met een bloed rode staaf tot aan mars en -99%. En dan vanaf nov/ dec rustig terug gaan opbouwen. En ergens Q3 2023 langzaam weer in bull modus komen. Dan rap de halving erachteraan begin 2024 en doooooooorrrrr
Staat ie gepland voor ongeveer begin 2024? historisch gezien gaan we vanaf ongeveer een half jaar voor de halving weer omhooganti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Precies
exact. Zou wel humor zijn als we dat pad gewoon WEEEER gaan volgen.Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:11:
[...]
Staat ie gepland voor ongeveer begin 2024? historisch gezien gaan we vanaf ongeveer een half jaar voor de halving weer omhoog
oh dat is handig om te weten, dus all-in gaan op 14.1k?anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Precies
nothing stops this train
nou ik weet wel wat ik doe in die prijs range. Alles tot de laatste stuiver erin dauwe. Hell ik zou zelfs bijna naar de bank rennen voor een krediet om extra bitcoin te kopen, Michael S. style.Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:13:
[...]
oh dat is handig om te weten, dus all-in gaan op 14.1k?
oh shiiiit Croky paprika chips, ideaal om lekker te eten achter het bureau en lekker extra te kraken om je collega's te annoyen 👍Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:14:
Ook op mijn werk gaat de inflatie keihard door.
[Afbeelding]
Gas 5 euro de kuub, Bitcoin sub 20k, kilo gehakt 1500 euro, allemaal prima.
Maar 1 euro voor mijn dagelijkse snickers gaat me echt te ver.
Ik pak de fakkels en de hooivorken, morgen even naar de directie.
nothing stops this train
Precies, volgens cmc is de croky chips helemaal niet duurder geworden:Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:14:
[Afbeelding]
Dat is zo’n €220,- per jaar. Zou je dat geld niet beter in Doge of Shiba stoppen? Kun je dankzij de “Snicker” in 2024 stoppen met werkVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:14:
[Afbeelding]
Stack Sats
1 snicker of 2 ADA per dag....... van de ene wordt je dik en de andere ga je Rekt
nothing stops this train
We gaan heel hard naar beneden vanavond en morgen heb ik zojuist vernomen van een zeer betrouwbare bron!
Buy order klaar op 19.3k
Buy order klaar op 19.3k
Doe de groetjes terug aan de CEO van Bitcoin.dylan_ schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:30:
We gaan heel hard naar beneden vanavond en morgen heb ik zojuist vernomen van een zeer betrouwbare bron!
Buy order klaar op 19.3k
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als we zo hard naar beneden gaan. Waarom wil je dan op 19.3k kopen?dylan_ schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:30:
Buy order klaar op 19.3k
Groetjes terug van Blockstream CEO Adam Back!NeoflexNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:32:
[...]
Doe de groetjes terug aan de CEO van Bitcoin.
Omdat 17k en 14k nog lang gaan durenGelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:34:
[...]
Als we zo hard naar beneden gaan. Waarom wil je dan op 19.3k kopen?
[ Voor 34% gewijzigd door dylan_ op 22-08-2022 14:37 ]
anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Precies
[ Voor 18% gewijzigd door Alpina op 22-08-2022 14:50 ]
Ah, ja! Ik wacht nog op m'n 100 ADA. Was te verwachten natuurlijk. Zal die Facebook natnek nog eens een reminder sturenKol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:29:
1 snicker of 2 ADA per dag....... van de ene wordt je dik en de andere ga je Rekt
Verwijderd
Hondred ADA?Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:51:
[...]
Ah, ja! Ik wacht nog op m'n 100 ADA. Was te verwachten natuurlijk. Zal die Facebook natnek nog eens een reminder sturen
Ik vind hélemaal mooi.
Nieuwe high (vorige 109,29 van afgelopen juli) voor DXY op komst (nu 108,44).
https://nl.investing.com/indices/usdollar
Wat dit kan betekenen voor BTC:
De wachttijd voor een lambo is toevallig ook n jaar… snel gaan bestellen zodat ik op de top kan verkopen deze keerBTC100K2021 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:01:
Nieuwe high (vorige 109,29 van afgelopen juli) voor DXY op komst (nu 108,44).
[YouTube: Bitcoin Vs. DXY]
Gaan we zo nog verder rekt wanneer de amerikaanse beurzen open gaan?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zal wel een squeeze worden nu de hele wereld en zn moeder short zit.sjorremans schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:24:
Hoi, ik ben weer terug van vakantie en heb een belangrijke mededeling voor jullie: Werken is overrated.
En Bitcoin en Ethereum zijn momenteel underrated.
O en crypto in de gaten houden is ook overrated. Heb t eigenlijk niet gemist de afgelopen 3 weken.
Fijne vakantie gehad allemaal?
O en crypto in de gaten houden is ook overrated. Heb t eigenlijk niet gemist de afgelopen 3 weken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ah miste je al. Nee weinig gemist hier hoor, standaard fomo bij stijging en standaard paniek bij een rode kaars van 100 dollar incl panic sells. Oja en er was nog iemand met een glazen bol.....die niet werkte.MicroWhale schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:47:
Hoi, ik ben weer terug van vakantie en heb een belangrijke mededeling voor jullie: Werken is overrated.
Maar ik mis waarschijnlijk ook nog 100 dingen omdat ik zelf ook beetje in crypto winter slaap zit
Ah, business as usual dus.anti elppa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:49:
[...]
ah miste je al. Nee weinig gemist hier hoor, standaard fomo bij stijging en standaard paniek bij een rode kaars van 100 dollar incl panic sells. Oja en er was nog iemand met een glazen bol.....die niet werkte.
Maar ik mis waarschijnlijk ook nog 100 dingen omdat ik zelf ook beetje in crypto winter slaap zit
Ik miste jullie en die slappe praat wel een beetje... al had ik het niet echt nodig omdat er genoeg afleiding was van andere dingen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gehad? Ik ben letterlijk zojuist op een eiland geland..MicroWhale schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:47:
Zero.
Parachutesprong bij Vlissingen?Pelox schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:55:
[...]
Gehad? Ik ben letterlijk zojuist op een eiland geland..
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Toch niet op Glimmer island? Volgens mij nog een dooie boel daar....Pelox schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:55:
[...]
Gehad? Ik ben letterlijk zojuist op een eiland geland..
Nee Fyre island, schijnbaar een enorm feest, dikke bungalows, oneindig veel milfs, niet normaal! We gaan het meemaken!!NeoflexNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 16:03:
[...]
Toch niet op Glimmer island? Volgens mij nog een dooie boel daar....
Zero.
Pelox schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 16:07:
[...]
Nee Fyre island, schijnbaar een enorm feest, dikke bungalows, oneindig veel milfs, niet normaal! We gaan het meemaken!!
Terwijl alles wegzakt, is EOS sinds al een paar dagen bezig met een revival.
EOS ook dikke tech
#EOSstrong!
EOS ook dikke tech
#EOSstrong!
[ Voor 4% gewijzigd door Blender_01 op 22-08-2022 16:41 ]
sjorremans schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:24:
Zal over acht dagen wel weer een maandelijkse management samenvatting van de SC schrijven, dan kun je nog acht dagen uit de lucht blijven. Remind me.MicroWhale schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:47:
Heb t eigenlijk niet gemist de afgelopen 3 weken.
Maktub
FiRE island, nog veel beterPelox schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 16:07:
[...]
Nee Fyre island, schijnbaar een enorm feest, dikke bungalows, oneindig veel milfs, niet normaal! We gaan het meemaken!!
Voelt een beetje als Celr aanmoedigen over twee jaar zodra die van 0,001 naar 0,002 cent gaat. Geweldig dikke tech. Op naar de volgende shitcoin om meer sats te vergaren.Blender_01 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 16:40:
Terwijl alles wegzakt, is EOS sinds al een paar dagen bezig met een revival.
EOS ook dikke tech
#EOSstrong!![]()
ik kreeg een alert dat EOS boven de 0.00008 BTC kwam, daar staat mijn eerste TP, dus eigenlijk moet ik nu wat EOS verkopen....
nothing stops this train
Mijn eerste sellorder staat op 0.0000822 BTC.Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:22:
ik kreeg een alert dat EOS boven de 0.00008 BTC kwam, daar staat mijn eerste TP, dus eigenlijk moet ik nu wat EOS verkopen....
Hij heeft 0.0000816 BTC gehaald.
Zul je zien dat hij vanaf nu weer in elkaar dondert.
Zat je op de camping van Pelox?MicroWhale schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:52:
[...]
Ah, business as usual dus.![]()
Ik miste jullie en die slappe praat wel een beetje... al had ik het niet echt nodig omdat er genoeg afleiding was van andere dingen.
Ik hoop niet dat er nog iemand in Euro zit. Wat een shitcoin.
Terug € kopen dan nu?knakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:48:
[Afbeelding]
no-coiners, zijn automatisch bagholders van de euro, alleen ze hebben het zelf nog niet in de gatenknakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:48:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Camping?
Toch wel wennen hoor, een euro minder waard dan een dollar. Dat was toch wel een paar jaar geleden
Ik heb veel te lang in veel euro gezeten… Maar vanochtend heb ik alles omgezet in 50.000 avocado’s. Die worden alleen maar duurder. Over vijf jaar ben ik helemaal binnen.knakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:48:
Maktub
:strip_exif()/f/image/LHkbRRgfbqWVvmHuXZhkSM9P.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuke chart deel je. Descending triangle. Vrij neutraal.
[ Voor 0% gewijzigd door Stovirpi op 22-08-2022 19:00 . Reden: Typo ]
Stack Sats
Als ik moest gokken (we zitten toch in het crypto deel) Mallorca, Cala d'Or?
Ik heb alle usdc uit staking gehaald en euro gekocht. Dikke trade jonge. Heb het ook richting bankrekening gestuurd. Nu heb ik nergens iets meer staan. Nu rustig wachten op de verdere ontwikkelingen op de markt.Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:48:
Toch wel wennen hoor, een euro minder waard dan een dollar. Dat was toch wel een paar jaar geleden
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Onder je matras gelegd dan?zwembroek schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:10:
[...]
Ik heb alle usdc uit staking gehaald en euro gekocht. Dikke trade jonge. Heb het ook richting bankrekening gestuurd. Nu heb ik nergens iets meer staan. Nu rustig wachten op de verdere ontwikkelingen op de markt.
Ook geen potje meer op binance? Enige exchange zonder al te veel fud atm.
De zweep! De zweep!zwembroek schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:10:
[...]
Ik heb alle usdc uit staking gehaald en euro gekocht. Dikke trade jonge. Heb het ook richting bankrekening gestuurd. Nu heb ik nergens iets meer staan. Nu rustig wachten op de verdere ontwikkelingen op de markt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gewoon bij de ouderwetse bank.Masstje schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:14:
[...]
Onder je matras gelegd dan?
Ook geen potje meer op binance? Enige exchange zonder al te veel fud atm.
Goeie zet! Ik roep het al jaren!MrMrq schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:54:
[...]
Ik heb veel te lang in veel euro gezeten… Maar vanochtend heb ik alles omgezet in 50.000 avocado’s. Die worden alleen maar duurder. Over vijf jaar ben ik helemaal binnen.
funds are safe?zwembroek schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:20:
[...]
Gewoon bij de ouderwetse bank.Als het nodig is staat het zo weer op een exchange.
nothing stops this train
Als ik geen Rabobank praktijken krijg wel.
Werken is zeker niet alles wat er is, maar toch een bescheiden challenge op je stelling (jullie kennen me inmiddels): een dergelijke opmerking maak je sneller als je je financieel enigzins senang voelt, denk ik. Voor iemand die modaal verdient en een huurhuis heeft is werken wel degelijk de hoofdmoot van z'n zorgen, me dunktMicroWhale schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:47:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik dacht exact hetzelfde!Barrycade schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:03:
[...]
Ja, ik herkende het ook, heb namelijk eens daar aan de overkant gezeten in een huisje/appartement.Barrycade schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:03:
[...]
Is de schreeuwende kokosnootverkoper met z'n "Maria" er nog steeds, of zou die al binnen zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Eegee op 22-08-2022 19:30 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lidl weet haar nieuwe doelgroep, te weten de voormalige crypto miljonair, ook wel te bereiken.dylan_ schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:04:
Fasten your seatbelt!
:strip_exif()/f/image/Y5pEd8ySAmc5B7fvml9B7Fgr.jpg?f=fotoalbum_large)
De ‘€ffe naar b€neden weken.’
Soms is het leven beter dan welke meme dan ook.
Maktub
aggr trade maakte geluid, ik zie actie!
nothing stops this train
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nou eerlijk is eerlijk. Is best een fijne plek hoor soms tijdenMrFX schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:10:
[...]
Er zijn slechtere plekken denkbaar. Of niet @Skrunsies ?
[Afbeelding]
Neemt niet weg dat ik @Pelox een top vakantie toewens! Geniet ervan kerel
UberLurker Departement #GG.
Ok, all in.Taro schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:09:
[Afbeelding]
Dit wordt je extra kans:
[Afbeelding]
XRP = trash
Verwijderd
Vorig jaar hadden ze ADA nog in de aanbieding.MrMrq schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:11:
[...]
Lidl weet haar nieuwe doelgroep, te weten de voormalige crypto miljonair, ook wel te bereiken.
[Afbeelding]
De ‘€ffe naar b€neden weken.’
Soms is het leven beter dan welke meme dan ook.
zal me niets verbazen als bitcoin naar nul gaat
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LZFU9is3a8KiqkenPfLGXdI9.gif?f=user_large)
/f/image/PlvKay7lfWMLWmP8SZS4xapZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0EhyIldkVQoKxsrnkwN5CE3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HJ9ZwCT5OOPCTAQvd7eTJilW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v5vIOYnRXbVMXWHLcox7mJTV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l0lHGYLGZUFh7b4Ui3RdFj8A.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hMyYxxdtMl2x6gZTBfTTB6Uw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ay3KOENK8TlT5ALG1nTadVG7.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tjNsYRLRJWrLBb0XOO9yNEme.png?f=user_large)
/f/image/q7gS5iqcLJ4pfh8PfcwWMusm.png?f=fotoalbum_large)