When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wil je voortaan eerst melden dat je gaat verkopen? Dan kunnen we er een long op openen.Pelox schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:14:
Weer gelukt! Zojuist verkocht en hoppa groene kaars!
Altijd zo, kopen > rode candle. Verkopen > groene candlePelox schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:14:
Weer gelukt! Zojuist verkocht en hoppa groene kaars!
XRP = trash
Verwijderd

Nog nooit zo snel je geld kwijt geraakt!Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:28:
gisteren voor de eerste keer eens op polygon een paar coins gekocht. raaaaazzzeeendsnel ging dat
Verwijderd
Deze geitenbende gaat nog maanden rangen, zakken, levels testen, met af en toe weken van gestaag groen en dan weer in 1 dag alle gains eraf.Taro schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:48:
Ik betwijfel of het momentum voldoende is:
[Afbeelding]
Meest boring tijd van de cyclus, bodemzoeken.
En natuurlijk alle bijbehorende onderliggende oorzaken die hier maandenlang voorbij blijven komen. Onderliggende economische redenen, omvallende partijen, hacks, bugs, regulaties, geopolitiek etc. Etc.

Lekker accumuleren sub 20k en een beetje memes posten dus.
Ik accumuleer sub 25K maar heb nog niet de bodempjes in de coinpockets die de meesten hier al hebben. Sub 25 is het goedkoopst wat ik heb meegemaakt als newbieVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:01:
[...]
Deze geitenbende gaat nog maanden rangen, zakken, levels testen, met af en toe weken van gestaag groen en dan weer in 1 dag alle gains eraf.
Meest boring tijd van de cyclus, bodemzoeken.
En natuurlijk alle bijbehorende onderliggende oorzaken die hier maandenlang voorbij blijven komen. Onderliggende economische redenen, omvallende partijen, hacks, bugs, regulaties, geopolitiek etc. Etc.
![]()
Lekker accumuleren sub 20k en een beetje memes posten dus.
Deze geitenbende periode vind ik heerlijk.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:01:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BHyYSOxlnqkikGPO9rY6a1lR.jpg?f=user_large)
Saylor had ook een paar IPA's op denk ik#WeAreAllHodlonaut https://t.co/byfrUNORlu pic.twitter.com/a2BQ6jzFhb
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 20 augustus 2022
On chain analyse:
Daling onder de middelste lijn = rekt richting 12-14K
Stijging vanaf hier = binnen 6 tot 10 weken de bovenste lijn doorbreken en nieuwe all time high.
Dat sluit met de grove rekenregel dat de bodem is bereikt 1 jaar na de top.
En bij deze heb ik de FOMO in mijzelf weer wat aangewakkerd.
[ Voor 120% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-08-2022 11:46 ]
Zo zie je maar, je kan winst maken op een to be shitcoin, en toch REKT gaan op iets andersTaro schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:42:
[...]
Dat is voor mij nu alMisschien na jouw vakantie...
Ik kom net bij een vreetschuur (all you can eat) vandaan, heb mijn geld er sowieso uitgehaald, maar moest het wel doen met Hertog Jan en Jupiler, geen IPA's....
This is why #bitcoin and Proof of Work are secure pic.twitter.com/OfZRZjJF25
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 10 juli 2022
hodl!
nothing stops this train
Je kan nog superieure techniek hebben, 99% van de kopers verdiepen zich er niet in.
‘Nee, ons product Betamax is absoluut technisch superieur en dus kan er he-le-maal niets mis gaan. Niets.’
Maktub
[ Voor 100% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-08-2022 11:53 ]
MrMrq schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:42:
[...]
‘Nee, ons product Betamax is absoluut technisch superieur en dus kan er he-le-maal niets mis gaan. Niets.’
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R7ZrKFuYzL5tgbIbkxpr5Yie.jpg?f=user_large)
Een andere onchain metric is de Realised Price, die nu weer wordt getest. Is historisch gezien een mooi koopmoment. Echter heb ik zoals eerder al gezegd minder vertrouwen in onchain metrics in deze gekke tijden.BTC100K2021 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:21:
[Twitter]Saylor had ook een paar IPA's op denk ik
On chain analyse:
[Afbeelding]
Daling onder de middelste lijn = rekt richting 12-14K
Stijging vanaf hier = binnen 6 tot 10 weken de bovenste lijn doorbreken en nieuwe all time high.
Dat sluit met de grove rekenregel dat de bodem is bereikt 1 jaar na de top.
En bij deze heb ik de FOMO in mijzelf weer wat aangewakkerd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja eens, echter: ik denk dat de structurele aanwas van BTC-holders de belangrijkste factor van allemaal is.Jedi_Pimp schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Een andere onchain metric is de Realised Price, die nu weer wordt getest. Is historisch gezien een mooi koopmoment. Echter heb ik zoals eerder al gezegd minder vertrouwen in onchain metrics in deze gekke tijden.
Op kleine schaal zie je het in dit topic, na iedere bullrun is de vaste kern groter geworden. Deze kern koopt vervolgens in de bear weer in of ze holden ze bear (gehele of gedeeltelijke positie) rustig door.
Een steeds groter deel van de supply is definitief van de markt, ook het aantal BTC-adressen met meer dan 0,01/0,1/1/10/10.000 BTC neemt nog steeds toe ondanks dat we in een bearmarkt zitten.
Het concept BTC klopt gewoon, korte termijn pieken en dalen (al dan niet beïnvloed door factoren zoals de huidige macro-economische tijden, inclusief alle acties van de FED) zijn ruis.
Korte termijn aanbodoverschot is niet relevant zolang de vraag harder stijgt als het aanbod (halvings + groter wordende groep holders).
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-08-2022 14:42 ]
En daarnaast wat zegt zo'n metric als die Mt Gox munten toch ineens worden verkocht via een market sell. Je weet het niet.Jedi_Pimp schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Een andere onchain metric is de Realised Price, die nu weer wordt getest. Is historisch gezien een mooi koopmoment. Echter heb ik zoals eerder al gezegd minder vertrouwen in onchain metrics in deze gekke tijden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Begreep dat eind aug/begin september wat vrij zou komen, maar geen idee of dat het volledige aantal is.
Zit nu weer wat hoger maar ziet er nog dik bearish uit bij bitcoin. Niet de moeite waard om weer een video te schieten te weinig gebeurd.
Mischien ziet het er precies zoals uit als 22 MEI 2022, bearflag en dan drop
OMG volgende range 12Keks
[ Voor 56% gewijzigd door CryptoArnold op 21-08-2022 17:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Weekenden kan je skippen. Morgen/vannacht weer een nieuwe week.
[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 21-08-2022 20:11 ]
21.4 is toch een stap vooruit!Darrell schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:10:
Boring. We gingen vrijdag om 22:00 (US stonksclose) de week uit op 21.3. Rara waar we nu op staan....
Dat zit wel Schnorr.
Als jij nou de weekenden skipped, skip ik doordeweeks ok?Darrell schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:10:
Boring. We gingen vrijdag om 22:00 (US stonksclose) de week uit op 21.3. Rara waar we nu op staan....
Weekenden kan je skippen. Morgen/vannacht weer een nieuwe week.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:20:
[...]
Als jij nou de weekenden skipped, skip ik doordeweeks ok?.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large)
Als elke 2 dagen een stap geeft van 0.1 dan duurt het nog maar 1380 dagen tot we 69k bereiken, ik zeg win-win!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan heeft Bitcoin over 4 jaar in ieder geval bewezen dat het een stabiele investering isByteMe_ schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:43:
[...]
Als elke 2 dagen een stap geeft van 0.1 dan duurt het nog maar 1380 dagen tot we 69k bereiken, ik zeg win-win!
Dat zit wel Schnorr.
Zal bij iedereen binnenkort wel komen.PHPResource schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Wat was de strekking? Hier nog geen brief ontvangen
edit; ik zie nu pas je onderste regel. Ben benieuwd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zP4afGnmOrpIimkqyO2gsUCe.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GCMriTWrfasXYqBi9O3NYNu1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mZMi3hGlUx4aPDE3gFsqAxJJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nW5vjnDRL0SpSCWyvqZbrMgq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5iZFzlCbtC5FTK9hlpA1oOJb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EqDwUF6b4lI8m1idacYnipIf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dePmy0IR2AMSpJ0rH456nXxt.jpg?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Niet zo stabiel als DOGE.Stukfruit schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:04:
[...]
Dan heeft Bitcoin over 4 jaar in ieder geval bewezen dat het een stabiele investering is
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lgNG1an40R116yCgi03o5pzz.gif?f=user_large)
Verwijderd
Wat een honden. Eerst je geld foetsie en dan sturen ze je ook nog een boekwerk waar je een week vakantie voor moet opnemen om het door te bladeren...Coldcat schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:38:
[...]
Zal bij iedereen binnenkort wel komen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wees dan gewoon een nette exit scam en laat je slachtoffers met rust.
Zelfs terra deed dat beter, die gaven nog gratis Luna 2.0 en gaan vanaf december nogmaals coins droppen. Leverde me mooi 4% minder verlies op!Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:42:
[...]
Wat een honden. Eerst je geld foetsie en dan sturen ze je ook nog een boekwerk waar je een week vakantie voor moet opnemen om het door te bladeren...
Wees dan gewoon een nette exit scam en laat je slachtoffers met rust.
uhuh denk je dat dit gaat lukken? alles is beïnvloedbaar en als de machten/rijken van de huidige systeem genoeg van de PoS in handen hebben zie ik wel het e.e.a veranderen
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 21-08-2022 21:56 ]
nothing stops this train
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Goeie pogingen!
Maar neen, het moet natuurlijk zijn "the ice cream machine is broken"
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vanaf 21900 schieten we erdoor. Of juist niet natuurlijk, dat kan ook.keanu_ schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:16:
Kleine 1,5k om te eindigen op de 200MA
[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 21-08-2022 23:22 ]
Wie? Iets lager complottheorie-gehalte mag soms hoorKol Nedra schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:55:
[YouTube: Crypto Report You Have To See! PoS vs. PoW & Potential Risks!]
uhuh denk je dat dit gaat lukken? alles is beïnvloedbaar en als de machten/rijken van de huidige systeem genoeg van de PoS in handen hebben zie ik wel het e.e.a veranderen
Het lijkt idd lager te kunnen.
Beurzen lijken morgen ook lager te openen.
[ Voor 24% gewijzigd door Maarten69 op 22-08-2022 00:16 ]
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Edit: En een flinke bounce op die MA's en weer terug bij af
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 22-08-2022 00:39 ]
Ik ook! Kom in m'n armen! Broeva! Haro!Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:19:
DCA gedaan op: ADA, AVAX, BTC, BNB en ETH....... let's go!!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Voegt dat BNB nog wat toe, iedereen gebruikt toch busd tegenwoordig ?Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:19:
ja ik weet het geen enkele crypto voegt wat toe, maar bnb is voor mij wel een vreemde
Gare shitcoin.
zeker weten, dikke tech gewoon!Slux schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:38:
[...]
Voegt dat BNB nog wat toe, iedereen gebruikt toch busd tegenwoordig ?
ja ik weet het geen enkele crypto voegt wat toe, maar bnb is voor mij wel een vreemde
nothing stops this train
resusaapje schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:23:
[...]
Ik ook! Kom in m'n armen! Broeva! Haro!

nothing stops this train
Je weet dat er voor dit soort coins een memecointopic is?Darrell schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:43:
Euro gaat weer richting sub 1 usd.
Gare shitcoin.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, lekker zeg. Ik heb 13 augustus vrijwel al mijn ETH omgewisseld voor EUR, want ik dacht dat die Euro afgelopen week wel weer op zou krabbelen en zo een beetje extra rendement kon harken. Lijntje gaat nu de verkeerde kant op.Darrell schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:43:
Euro gaat weer richting sub 1 usd.
Gare shitcoin.
Nou ja, gelukkig heb ik het niet in ETH laten zitten.
Zolang EU in de f*ckup situatie blijft dat terwijl olie zakt we vrolijk tegen de 250 euro voor een MWh gas mogen afrekenen blijft de DXY vlammen, en de euro zwak.sjorremans schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:02:
De DXY is weer aardig aan het vlammen inderdaad
Als de EU in feb zei we hoeven geen gram gas meer uit die Nordstream piekten we even hoger maar was de prijs nu inmiddels vast wel lager. Nu kan die Poetin iedere keer met "onderhoud" en "storingen" de prijs opdrijven.
we zitten pas bij het begin van alle ellende in Europa, gaat nog veel harder klappen
[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 22-08-2022 09:30 ]
nothing stops this train
Bedoel je niet $0.75Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:23:
daarom, ik verwacht dat €1 = $1.25 soon!
we zitten pas bij het begin van alle ellende in Europa, gaat nog veel harder klappen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HDOQgUb0OTpst9VLFtYv5IzD.jpg?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 22-08-2022 09:29 ]
Dat spreekt mij wel aan! €50 om BTCBUSD mee te kopen, heurluk.Doe je mee met ons onderzoek?
We krijgen graag meer inzicht in wie je bent en wat je plannen zijn met betrekking tot (tech)aankopen. Doe mee en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €50
Vraag 1: "Wat is je leeftijd?"
- 100
"Done"
Wut? Overnieuw!
Neenee, "You have already completed this survey."
Ow, okee, dat was makkelijk! Kom maar op met die €50!

Ehh, toch?...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gok dat we een rode week krijgen. Kan zo maar weer eens de 17k op gaan zoeken. Kunnen eindelijk die alts ff op naar de volgende -95%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train

Toch jammer dat dit niet op de top van de cycle is gebeurd, hadden we 15% meer euro's gehad (top was 69K dollar, 60K euro ongeveer)Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:22:
Wat fijn. Dat we vandaag samen kunnen zijn op deze trieste dag. De dag dat voor het laatste 1 euro meer waard was dan 1 dollar. Graag wil ik met jullie een moment van stilte.
[Afbeelding]
Waarom denk je dat ik die shitcoins heb, uiteindelijk is 1 SHIB 0,01 EURKol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:21:
EUR, de nieuwe shitcoin..... wanneer je meer vertrouwen hebt in Doge en SHIB 🥲
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wat een shitshow.
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 22-08-2022 10:28 ]
Indien ze harder van stapel lopen met de BPS, gaan ze rekt iddDarrell schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:28:
Fed kan nu ook niet zoveel meer qua aanscherping monetair beleid zonder de amerikaanse economie naar de klote te helpen lijkt me.
Wat een shitshow.
Tja, het goede nieuws is dat we de volgende ronde waarschijnlijk weer goeiekoperder kunnen DCA-en...Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:19:

Kol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:19:

Verwijderd
Alhoewel... De eurokoers zorgt er wel voor dat mijn eerste boterhammen deze maand al verdampt zijn.
Hahaha.
Wat een clownwereld.
#WeAreAllLabrahodlhttps://t.co/0bIlvTIe94
— yellow.🍌🍞 (@ICOffenderII) 22 augustus 2022
I just leave this here 👀
nothing stops this train
Koop btc Its on sale !
Verwijderd
CornermanNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:43:
Waarom gaat het hier over de Euro? Het oordeel fiat is shit was toch al geveld ?
Koop btc Its on sale !
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yROJ9eVY4fqz0ReJC3x4Mbc5.jpg?f=user_large)
Je zou maar een een (Nederlands) bedrijf hebben dat goederen exporteert naar de VS. Dan lach je nu in je knuistje.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:41:
Zat nog te twijfelen om naar het werk te gaan vanmorgen, toch goede keus geweest als ik de BTC koers zo zie.
Alhoewel... De eurokoers zorgt er wel voor dat mijn eerste boterhammen deze maand al verdampt zijn.
Hahaha.
Wat een clownwereld.
Wie had dat gedacht, van helikopterdollars en Biden's infrastructure bill, naar een Euro die niet verder dan pariteit wil.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ook goed voor beleggers met VS-aandelen die een "beetje" onder water staan (zit nog met een zakje CoinbaseJedi_Pimp schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:47:
[...]
Je zou maar een een (Nederlands) bedrijf hebben dat goederen exporteert naar de VS. Dan lach je nu in je knuistje.
Wie had dat gedacht, van helikopterdollars en Biden's infrastructure bill, naar een Euro die niet verder dan pariteit wil.

Ondanks de "slechte" keuzes die de VS maakt, is het voor de EU funest dat ze geen keuze kunnen maken. Dat maakt het vooruitzicht van de euro slechter dan dat van de dollar. Tenminste, dat was mijn gedachte en de rede waarom ik begin juni al mijn "vermogen" uit crypto en de euro heb gehaald en dollars kocht.Jedi_Pimp schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:47:
[...]
Je zou maar een een (Nederlands) bedrijf hebben dat goederen exporteert naar de VS. Dan lach je nu in je knuistje.
Haha ik heb ook $COIN. GAK van 87$. Bij jou?BTC100K2021 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
Ook goed voor beleggers met VS-aandelen die een "beetje" onder water staan (zit nog met een zakje Coinbase), 20-25% valutaresultaat maakt het leven wat dragelijker.
Ik heb wat zitten traden de laaste tijd, ik denk rond de $95 nu.Jedi_Pimp schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:54:
[...]
Haha ik heb ook $COIN. GAK van 87$. Bij jou?
Verwijderd
Heb je tenminste nog een ROI die je maag vult aankomende winter.
mwa de dollar is nog een grotere poep munt dan de euro. Voordeel is dat er altijd vraag is naar dollars doordat het nog steeds de wereld munt is. Ze schepen de halve wereld op met inflatie door hun printgedrag. De hele wereld betaald daar dus aan mee.Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:53:
[...]
Ondanks de "slechte" keuzes die de VS maakt, is het voor de EU funest dat ze geen keuze kunnen maken. Dat maakt het vooruitzicht van de euro slechter dan dat van de dollar. Tenminste, dat was mijn gedachte en de rede waarom ik begin juni al mijn "vermogen" uit crypto en de euro heb gehaald en dollars kocht.
Zodra ooit de dag komt dat we van de dollar standaard af stappen klapt die troep nog veel harder in elkaar dan welke munt dan ook
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!