“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bitcoin - A weapon of mass disruption
M’n glazen bol zegt 69000 x 0Gelukszoekr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:29:
Hoeveel Bitcoin kan ik kopen als ie op 0 staat?
Ok.CryptoArnold schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:09:
zal me niets verbazen als bitcoin naar nul gaat
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Laten we eerst maar even naar de deeeliie kijken voordat we ons aan dergelijke uitspraken wagen.CryptoArnold schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:09:
0 is wat overdreven en onder de 10000 houd ik wel voor mogelijk maar hé, laatste kans om rond de 21000 te kopen.CryptoArnold schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:09:
XRP = trash
nothing stops this train
dikke EOS nu, ik had toch nog niet verkocht, iets met diamond hands en verkopen is moeilijker dan kopen 😃Blender_01 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:34:
[...]
Mijn eerste sellorder staat op 0.0000822 BTC.
Hij heeft 0.0000816 BTC gehaald.
Zul je zien dat hij vanaf nu weer in elkaar dondert.
nothing stops this train
Laat CHZ maar lekker naar de maan gaan weer, kan ik het nog een keer gedeeltelijk verkopen en terugkopenMasstje schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:33:
Tegenwoordig hoef ik niet eens meer te lezen hoe het is in cryptolandschap.
Als ik (opnieuw dubbel) moet verifiëren op de binance-app op gsm gaan we door het putje.
Als die voetbaltokens +20% gaan
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Eerste flufje is nu weg tegen 0.0000822BTCKol Nedra schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
dikke EOS nu, ik had toch nog niet verkocht, iets met diamond hands en verkopen is moeilijker dan kopen 😃
De rest moet in de range van 0.0001200 - 0.0001370 weg om geen verlies te hebben. Allemaal Bot trades.
Heb ik allemaal in staking staan.
Maar het gaat nu zo hard, dat ik inmiddels op redeem heb gedrukt.
Nu maar hopen dat het niet zo hard gaat met de koers dat de muntjes te laat uit staking komen, waardoor het helemaal in de soep loopt met mijn bot.
Bot traden / staking / panic selling?Blender_01 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:21:
[...]
Eerste flufje is nu weg tegen 0.0000822BTC
De rest moet in de range van 0.0001200 - 0.0001370 weg om geen verlies te hebben. Allemaal Bot trades.
Heb ik allemaal in staking staan.
Maar het gaat nu zo hard, dat ik inmiddels op redeem heb gedrukt.
Nu maar hopen dat het niet zo hard gaat met de koers dat de muntjes te laat uit staking komen, waardoor het helemaal in de soep loopt met mijn bot.

Ondanks diverse SO's stonden die trades meer dan 60% verlies.
Ik wou er niet meer instoppen, gewoon mijn tijd uitzitten.
Met verlies verkopen ben ik niet zo goed in.
Dan kan ik net zo goed die handel in staking zetten.
Blijkt EOS opeens zo ontzettend te moonen dat ze opeens richting mijn sell zone gaan.
Dan moet ik ze inderdaad snel uit de staking halen.
Fascinerende strategieBlender_01 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:47:
[...]
Ondanks diverse SO's stonden die trades meer dan 60% verlies.
Ik wou er niet meer instoppen, gewoon mijn tijd uitzitten.
Met verlies verkopen ben ik niet zo goed in.
Dan kan ik net zo goed die handel in staking zetten.
Blijkt EOS opeens zo ontzettend te moonen dat ze opeens richting mijn sell zone gaan.
Dan moet ik ze inderdaad snel uit de staking halen.
vandaag dippen, morgen dippen en donderdag de extra dip!knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:11:
Zouden we vandaag al onder de 20.7 gaan duiken of moeten we op donderdag dipdag wachten?
:strip_exif()/f/image/3ZRR9sfHI5aCvJ4VJV9qpPfV.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Met de DXY vlak onder een nieuwe high (nu 109,17, top van juli 109,27) verwacht ik vuurwerk (daling).knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:11:
Zouden we vandaag al onder de 20.7 gaan duiken of moeten we op donderdag dipdag wachten?
Tot nu toe twee keer een grote piek boven deze 109 gezien in de laatste 50 jaar: 1984 (reden onbekend) en 2001 rondom de Dotcom bubble. Nu vormt zich een derde piek.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-08-2022 08:38 ]
goed nieuws dus 👍BTC100K2021 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:32:
[...]
Met de DXY vlak onder een nieuwe high (nu 109,17, top van juli 109,27) verwacht ik vuurwerk (daling).
Tot nu toe twee keer een grote piek gezien in de laatste 50 jaar: 1984 (reden onbekend) en 2001 rondom de Dotcom bubble. Nu vormt zich een derde piek.
nothing stops this train
Zou crypto dan ook niet wat moeten stijgen? (bitcoin, ethereum)
Al is crypto natuurlijk ook wel wat gestegen...
Laat donderdag nou net die smerige fiat uitbetaald worden voor een maandje werken.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:17:
[...]
vandaag dippen, morgen dippen en donderdag de extra dip!
[Afbeelding]
Toch jammer dat die € 0,50 stablecoin gestopt is, de waarde van die munt zal nu wel rekt zijnzenith schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:51:
Jammer, de AH tokens gaan eruit:
https://www.nu.nl/economi...voor-winkelwagentjes.html
nothing stops this train
Hoeveel gram?Don Guacamole schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:39:
The hash ribbon zegt kopen! Dus ik ga all-in!
[Afbeelding]
signs! all-in dusknakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:47:
[...]
Laat donderdag nou net die smerige fiat uitbetaald worden voor een maandje werken.
nothing stops this train
Heb ik iets gemist maar heeft iemand anders problemen om via iDeal te betalen richting Coinbase? Ik zie de optie niet meer, enkel SEPA.
thanks!
Dus iedereen heeft nu muntjes waar ze niks meer mee kunnen?zenith schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:51:
Jammer, de AH tokens gaan eruit:
https://www.nu.nl/economi...voor-winkelwagentjes.html
Klinkt als een rugpull.
Die banken willen niet meer meewerken aan het inwisselen voor pozi's.dnc- schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:20:
Goedemorgen allen,
Heb ik iets gemist maar heeft iemand anders problemen om via iDeal te betalen richting Coinbase? Ik zie de optie niet meer, enkel SEPA.
thanks!
FTFYknakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:21:
[...]
Die banken willen niet meer meewerken aan het inwisselen voor pozi's. naar iets stabielers dan de pleuro.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
2 dagjes te laat, de raket is vertrokken!knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:47:
[...]
Laat donderdag nou net die smerige fiat uitbetaald worden voor een maandje werken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tuurlijk, ff wat shorts squeezen en daarna weer down the drain.. goed te traden ditsjorremans schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:07:
Mini moon tot 22.5k en daarna rekternoni en terug naar de 17k?
I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin
— gregschoen.eth (@GregSchoen) 16 mei 2011
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gezellig.Wiley99 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:05:
#feature_request: ontdubbelingsfunctie voor SC reposts
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xfYQkAOTw2tUuPoml6vnAtnj.jpg?f=user_large)
Losgebroken stier in de Achterhoek loopt zelf terug naar stal
https://nos.nl/artikel/24...oopt-zelf-terug-naar-stal
Weer hebben meer hopium nodig.edgarvh schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:04:
Berenmarkt houdt nog even aan:
https://www.crypto-inside...goedkoop-btc-in-te-slaan/
Of we nu binnenkort weer omhoog of omlaag gaan, nu in delen wat inkopen is echt geen slecht plan.knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:40:
[...]
Weer hebben meer hopium nodig.
https://www.crypto-inside...goedkoop-btc-in-te-slaan/

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 23-08-2022 12:48 ]
nothing stops this train
Ik volg dat zo min mogelijk. Geeft me zoveel negatieve energie.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:48:
politiek weer uit Reces......wat een hoop onzin weer maar vermakelijk om live te volgen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ik vind het prachtig altijd, die mensen leven zo in een bubbel en hebben echt geen idee wat er daadwerkelijk echt speelt, prachtig stukje toneel altijd 👍Coldcat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:54:
[...]
Ik volg dat zo min mogelijk. Geeft me zoveel negatieve energie.
nothing stops this train
Bijna net zo erg als het koningshuisKol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
ik vind het prachtig altijd, die mensen leven zo in een bubbel en hebben echt geen idee wat er daadwerkelijk echt speelt, prachtig stukje toneel altijd 👍
Zero.
Stierenmarkt vs Fiatedgarvh schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:04:
Berenmarkt houdt nog even aan:
https://www.nu.nl/294824/...aelische-bank-binnen.html
fluffjes:
DOT, ETH, BNB
mini fluffjes:
LIT, GLMR
de rest:
BTC
nothing stops this train
Ben ook nog steeds braaf DOT aan het bijkopen iedere week. Tegen beter weten in misschien, maar mijn GAK is wel goed aan het zakken in ieder geval. Ben dus blij te zien dat andere ook nog DOT kopen. Iets met gedeelde smart...Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:01:
morgen weer fiat airdrop op de rekening, mijn planning is het volgende te kopen (dca)
fluffjes:
DOT, ETH, BNB
mini fluffjes:
LIT, GLMR
de rest:
BTC
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb nu regelmatig dat ik even terug kom, maar dat er nog niets nieuws is geplaatst.
Bij voorbaat dank.
Heb je zelf moeite om wat te posten?
Suggesties voor stukjes content zijn:
- Een verhitte discussie over de waarschijnlijkheid dat de ETH merge goed gaat, maar met een dikke sell off naar 200 dollar (sell the news);
- Een terugkoppeling waaruit blijkt dat Roellie 100 ADA heeft ontvangen naar aanleiding van zijn weddenschap.
- Een meme waaruit blijkt dat Jerome Powell vanaf Q3 Bitcoins bij gaat drukken.
- Een filmpje van een Lambo die met Doge logo's is bestickerd en tegen een lantaarnpaal rijdt
- Een berichtje dat de koers wel weer eens omhoog mag gaan.
- Een nieuwsfeitje over een derde wereld land dat mogelijk misschien wel Bitcoin in een proof of concept wil gaan testen, misschien.
- Een berichtje dat de koers donderdag vast weer naar beneden zal gaan.
- Een berichtje dat je dikke winsten hebt gemaakt gisteren met trade ABC op shitcoin XYZ.
- Een repost van een drukke YouTube influencer die uitlegt waarom Zilliqa dit jaar nog op zes dollar staat - met je eigen besmuikte professionele mening erbij.
Maktub
Het is alweer 3 dagen geleden dat ik m'n gelijk claimde. Zoals verwacht heeft hij niet meer gereageerd. Dit gaf mij wel de kans op op z'n faceboek's nog even een schop na te geven.MrMrq schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:16:
• Een terugkoppeling waaruit blijkt dat Roellie 100 ADA heeft ontvangen naar aanleiding van zijn weddenschap.
"Roy Peper We zijn 3 dagen verder. Je gaf aan weinig vertrouwen te hebben in mijn betrouwbaarheid. Nu blijkt dat je zelf een onbetrouwbare praatjesmaker bent. Dus, de volgende keer dat je van plan bent iemand anders niet te vertrouwen, kijk eerst even in de spiegel en denk even terug aan deze post. Je bent zelf een zielig onbetrouwbaar figuur."
En daar zal het dan wel bij blijven. Op naar het volgende "avontuur"
... of, ik noem maar een onderwerp dat je nu soms voorbij ziet komen op sommige plekken,
- wat je vindt van PoS voor ETH en de veiligheid van het protocol
- wat je vindt van het (zelf)censureren van ETH adressen en smart contracts door toko's als Circle (UDSC), is dat de voorbode van meer censuurrisico vooral als steeds meer bedrijven met grote invloed zich op US van A grondgebied bevinden
- wat je vindt van de (groeiende) invloed van toko's van USDC en USDT op chains zoals die van ETH (bijvoorbeeld doordat ze met hun enorme stable aandeel op de chain de ontwikkeling ervan kunnen beïnvloeden)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oei. Hier werkt ook niks meer...sjorremans schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:48:
Net wat geld overgemaakt naar Bitvavo, werkt de website hier niet...
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Eens en grappig, de recentste aflevering is de bron van mijn suggesties hierboven. Er is best wat te overdenken dat iets fundamenteler is dan de vraag wanneer we rekt of maan gaan. Je kan de ontwikkelingen ook op BTC projecteren, overigens, mocht iemand het willen afdoen met de bekende flow chart of maxi-uitroep.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:46:
@MrMrq Als je je verveelt, ik weet niet of je Satoshi Radio al kent, maar dat luistert wel heerlijk weg vind ik
Hier ook niet, maar de app doet het wel. Funds are seem safusjorremans schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:48:
Net wat geld overgemaakt naar Bitvavo, werkt de website hier niet...
bodem is already in man! de euro gaat zohard dalen nu dat we binnenkort nieuwe ATH hebben 👍Ray_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:02:
Wen 17k? Ik zie alleen maar groene cijfers.
nothing stops this train
Rood wanneer ik groen verwacht.
Hier heb ik wel een mening over. Maar ja, dan verkloot mevrouw Google het weer:
Showing results for boerenmarkt
Search instead for hoerenmarkt
Gelukkig trade ik BTC (nu) niet. Hodl
Ben wel weer toe aan een mooie nieuwe ATH

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Lira-style!Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
bodem is already in man! de euro gaat zohard dalen nu dat we binnenkort nieuwe ATH hebben 👍
euhm, hij is alweer een cent hoger in de laatste 2 uur, terug op pariteit.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
bodem is already in man! de euro gaat zohard dalen nu dat we binnenkort nieuwe ATH hebben 👍
Bitvavo doet het ook weer, dat zal de reden zijn...
[ Voor 8% gewijzigd door Wiley99 op 23-08-2022 16:15 ]
Zijn opa Bram zal wel net overleden zijn. Ik weet niet of het een heel goed idee is om per ongeluk zijn hele naam te posten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:37:
[...]
Het is alweer 3 dagen geleden dat ik m'n gelijk claimde. Zoals verwacht heeft hij niet meer gereageerd. Dit gaf mij wel de kans op op z'n faceboek's nog even een schop na te geven.
"R
We zijn 3 dagen verder. Je gaf aan weinig vertrouwen te hebben in mijn betrouwbaarheid. Nu blijkt dat je zelf een onbetrouwbare praatjesmaker bent. Dus, de volgende keer dat je van plan bent iemand anders niet te vertrouwen, kijk eerst even in de spiegel en denk even terug aan deze post. Je bent zelf een zielig onbetrouwbaar figuur."
En daar zal het dan wel bij blijven. Op naar het volgende "avontuur"
s00n. Die wordt zelfs op fok forum geshilled. Alleen nog Viva erbij en dan is het zover.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:10:
When BIFI 900k?
Verwijderd
My body is ready.knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:16:
[...]
s00n. Die wordt zelfs op fok forum geshilled. Alleen nog Viva erbij en dan is het zover.
Heb gehoord dat Cardano alles de moeder gaat flippen
Sorry ik had net even een mega order geplaatst, fiat airdrop binnen weet je welWiley99 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Eens en grappig, de recentste aflevering is de bron van mijn suggesties hierboven. Er is best wat te overdenken dat iets fundamenteler is dan de vraag wanneer we rekt of maan gaan. Je kan de ontwikkelingen ook op BTC projecteren, overigens, mocht iemand het willen afdoen met de bekende flow chart of maxi-uitroep.
Gewoon het omgekeerde traden dan wat je verwacht, wordt wel verwarrend na een tijdjesh4d0wman schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:13:
Groen wanneer ik rood verwacht.
Rood wanneer ik groen verwacht.
(ik DCA en bij een x amount zet ik het pas op een ledger omdat ik gierig ben)
https://twitter.com/bitvavocom/status/1562072467560173568
Zijn er mee bezig.
[ Voor 20% gewijzigd door mentalozzie op 23-08-2022 16:30 ]
Laat nu maar zakken dan.
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Good, good. Let the fomo flow through you!mentalozzie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:29:
app bitvavo down, had ik het nu maar op een ledger gezet WAT DOM VAN MIJ!!!
(ik DCA en bij een x amount zet ik het pas op een ledger omdat ik gierig ben)
https://twitter.com/bitvavocom/status/1562072467560173568
Zijn er mee bezig.
Om je viva account af te stoffen en bifi daar te gaan shillen?

Ah oke, dan weten we ook weer waar onze vriend Glenn Hoddle tegenwoordig uithangt.knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:16:
[...]
s00n. Die wordt zelfs op fok forum geshilled. Alleen nog Viva erbij en dan is het zover.
Het was gewoon een schaamteloze copy paste van die jongen die recht heeft op 100 ADA.paul-s83 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:09:
[...]
Ah oke, dan weten we ook weer waar onze vriend Glenn Hoddle tegenwoordig uithangt.
De shill zelf is echt wel geniaal

Alleen die 900k is dus onzin, moet 690k zijn...
"Ik wil jullie even iets moois shillen.
Namelijk BIFI. Als disclaimer, ik heb er zelf een zakje van. Maar ook wat schokkende info waar het hoofd van de gemiddelde crypto-youtuber niks bij is.
BIFi is het token van beefy.finance, en beefy.finance is een zeer betrouwbare yield optimizer. Je kan er je tegen aardige apy bijvoorbeeld je BTC, ETH of Link neerzetten, maar ook de gekste LP's van hypecoins met apy's van in de miljarden, en alles er tussenin. BIFI is op vrijwel alle chains actief, BSC, Polygon, Fantom, Moonriver, Arbitrum, CELO, etc. (Van de relevante ontbreekt alleen ETH nog)
Er zijn 80.000 BIFI tokens en die zijn allemaal al gemunt. 0% inflatie dus. Voor eeuwig. Dan denk je misschien, oké,, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen? Simpel, vanwege het geld. BIFI is namelijk veel te goedkoop.
Als gevolg kan je BIFI zelf staken tegen meer dan 40% (terwijl er dus geen inflatie is), of je kan door je BIFI te staken ook de coin van de chains zelf binnenhalen, bijvoorbeeld 35% apy op FTM, of 44% apy op ETH.
Die percentages zijn zo hoog omdat beefy.finance zeer winstgevend is, maar dat nog niet in de prijs van BIFI terug is te zien. Als je kijkt naar de p/e, of price-earnings ratio. Dat is een vrij gangbare manier om te kijken naar de onder of overwaardering van bijvoorbeeld een aandeel.
Zo zie je dat er best wat hype en ingeprijsde belofte in crypto zit: Filecoin heeft een p/e ratio van 775x, Polkadot van 2192x, Solana 3437x en the Graph zelfs een absurde 2,2 miljoen keer.
Hierbij geldt: hoe lager dat getal, hoe goedkoper de coin - of andersom, hoe hoger, hoe overgewaardeerder, The Graph heeft een bizarre marketcap voor de minieme winst die het momenteel haalt.
En ik wilde jullie dus BIFI shillen. Want BIFI heeft een p/e ratio van ongeveer 7x, wat Bifi verreweg een van de meest ongewaardeerde tokens van dit moment maakt. Op dit moment is een BIFI ongeveer $1400.
Als BIFI de p/e ratio van Filecoin zou evenaren, zou dat ongeveer $150k zijn. Als het die van Solana evenaart zelfs $690k.
Je vraagt je waarschijnlijk af hoe er gestaked kan worden met 0% inflatie. Elke Beefy vault heeft een management fee van ik geloof 4%. Die gebruiken ze om BIFI terug te kopen. Omdat er momenteel $1,4 miljard TVL in Beefy zit, is 4% natuurlijk een flink bedrag om die buybacks mee te doen zolang BIFI zo goedkoop is
Het moge duidelijk zijn waarom ik BIFI binnenkort gemakkelijk een x10 zie doen en ook een 100x helemaal niet uitgesloten is, wat vrij uniek is voor een gedegen bewezen project. En jullie kunnen nu nog goedkoop inslaan.
Oh, en als je nu denkt, waar kan ik dat kopen: op Binance, op nog wat andere exchanges, en bij de betere DEX bij jou in de buurt!"
[ Voor 82% gewijzigd door knakworst op 23-08-2022 17:19 ]
Ik vind het een mooie voor mn ondertitelknakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:12:
Die jongen die recht heeft op 100 ADA.
[ Voor 13% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-08-2022 18:08 ]
Verwijderd
Die kill had toch een kasteel laten bouwen ofzo?
Die zal ook wel Mooody zijn van de huidige koers.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:09:
Over Glenn gesproken, waar is Mooody trouwens?
Over Bifi gesproken, Plutus doet gewoon 'n ding en gaat wel rustig omhoog
Verwijderd
Da's prachtig voor Plutus, maar daar heb ik weinig aan want ik zit hier met een enorme zak bedorven worsten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:15:
[...]
Die zal ook wel Mooody zijn van de huidige koers.
Over Bifi gesproken, Plutus doet gewoon 'n ding en gaat wel rustig omhoog
Een beetje inlevingsvermogen is hier wel op zijn plaats.
knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:12:
De shill zelf is echt wel geniaal![]()
Alleen die 900k is dus onzin, moet 690k zijn...
Geen zorgen, onze vriend Hoddle gelooft nog steeds in Bifi worstjes. Hij heeft nog een beste zak saucijzen waar hij mee stemt op de Beefy DAO, en is actief op de Beefy discord. Moon soon.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:18:
Da's prachtig voor Plutus, maar daar heb ik weinig aan want ik zit hier met een enorme zak bedorven worsten.
Een beetje inlevingsvermogen is hier wel op zijn plaats.
Verder zou ik iederen aanraden om zijn/haar Bifi in de verpakking te laten, zodat ze beter bewaren tot de volgende bull. En je ruikt ook niet zo dat ze wat bedorven zijn.
En over Plutus gesproken, EUR is weer afgeketst op de 1 USD resistance.
[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 23-08-2022 18:36 ]
Haha, meesterlijk. Je nieuwe sig? "Nosce te ipsum"mentalozzie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:29:
omdat ik gierig ben
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kill? Dat kan echt niet meer Klaas. Zeau 2018. Je maakt té duidelijk dat je een bejaarde heilige bentVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:09:
Over Glenn gesproken, waar is Mooody trouwens?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
Verwijderd
resusaapje schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:00:
[...]
Kill? Dat kan echt niet meer Klaas. Zeau 2018. Je maakt té duidelijk dat je een bejaarde heilige bent
Volgend jaar word ik 40, tenminste, met wat pech.
Met wat geluk dropt Poetin de Tsar Bomba op Rotjeknor, zodat ik deze horror van cijfers niet hoef te doorstaan.
Die 40 deed wel echt pijn kan ik je vertellen maar na 3 jaar raak je eraan gewend....Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:09:
[...]
Ik steek toch ook niet onder stoelen of banken dat ik al bijna op voltooid leven niveau zit?
Met wat geluk dropt Poetin de Tsar Bomba op Rotjeknor, zodat ik deze horror van cijfers niet hoef te doorstaan.
Verwijderd
43 al?zwembroek schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:17:
[...]
Die 40 deed wel echt pijn kan ik je vertellen maar na 3 jaar raak je eraan gewend....
Een wonder dat je überhaupt weet hoe je letters op internet moet plaatsen.
De tsar bomba kan op Berlijn vallen en dan nog stuitert je huis in elkaar. Laat Rotterdam in vrede!Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:09:
[...]
Ik steek toch ook niet onder stoelen of banken dat ik al bijna op voltooid leven niveau zit?
Voltooid leven, mijmer, wat heerlijk dat dat tegenwoordig kan huh? Moet je je voorstellen dat je in de middeleeuwen lepra oploopt. Balen man, m'n neus en vingers vallen eraf, ik denk dat ik maar eens stop met leven. Nee nee, mag niet van god, hij bepaalt wanneer je omvalt, niet jij.
Fijn dat je nu zelf die beslissing mag nemen als excel niet doet wat je wil
Dit gaat een herhaling van zetten worden, Italië rekt, Spanje rekt en miljarden pompen naar Griekenland. Dit houdt nooit op.
De enige oplossing is btc, wij snappen dat.
Wen meute all in?
Is dat op Binance?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:20:
[...]
43 al?![]()
Een wonder dat je überhaupt weet hoe je letters op internet moet plaatsen.

Gelukkig schatten de meeste mensen mij 10 jaar jonger. Dat scheelt een stuk haha. Daar heb ik mijn vriendin van 31 ook aan te danken. (Zij gelooft ook nog steeds dat ik 33 ben dus niet door vertellen he!)
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 23-08-2022 19:30 ]
Tijdens de dip gekocht?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!