@DAMAGE , maar je hebt gelijk want crypto zit vol met ezels omdat het zo laagdrempelig is. Combineer dat met de illusie van get rich quick en je hebt toch ander publiek dan die naar de reguliere markten gaan. Ik vind het jammer dat de grote social media kanalen geen strengere controle uitvoeren op de “this coin will do 100x EOY”.
Daarbij hebben "de whales" ook niet altijd dezelfde belangen dus werken ze elkaar net zo tegen dan elke andere trader dat doetTaro schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:06:
@Maarten69 Men wijst veel te snel en vaak naar "whales". Natuurlijk zijn er whales, maar de optelsom van de BTC van alle individuen is veel groter. Prijsactie komt vaak helemaal niet door whales, maar door bots en traders. En dat icm leverage posities vs stop losses rondom cruciale punten en natuurlijk de invloed van panic sellers.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
:fill(white):strip_exif()/f/image/O9MeOQfhCB4oXEDafSeT71qR.png?f=user_large)
---
Ben benieuwd wanneer men weer bearish flipt met de onderbouwing 'koopkracht daalt significant ergo mensen hebben geen fiat over om in speculatieve crypto assets te pompen'.
Damp incoming, wake me up when September ends..
:fill(white):strip_exif()/f/image/STtjaXTsUTIvp2CG7tPFrIvB.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Jedi_Pimp op 19-08-2022 18:37 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wanneer men bearish flipt???Jedi_Pimp schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:26:
[...]
Ben benieuwd wanneer men weer bearish flipt met de onderbouwing 'koopkracht daalt significant ergo mensen hebben geen fiat over om in speculatieve crypto assets te pompen'.
Damp incoming, wake me up when September ends..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vO9aMav68SzYZ0MrqCzodJ9E.gif?f=user_large)
Zero.
Ik was en ben van mening dat de achterliggende oorzaken voor de bear nog niet weg zijn en de recessie nog dieper kan, dus ook crypto want risk-on asset.
Ben al enkele weken gestopt met DCA en alleen maar in limitorders <18k blijven steken. Maar moet toegeven dat ik het moeilijk had met de fomo de laatste weken. Een aantal keer toch op de rand gestaan om alsnog wat te kopen.
Ik volg Jaapio zijn wijze raad: terug beginnen met DCA marketorders vanaf <20k
Ben al enkele weken gestopt met DCA en alleen maar in limitorders <18k blijven steken. Maar moet toegeven dat ik het moeilijk had met de fomo de laatste weken. Een aantal keer toch op de rand gestaan om alsnog wat te kopen.
Ik volg Jaapio zijn wijze raad: terug beginnen met DCA marketorders vanaf <20k

Keldert de prijs nou zo hard omdat mensen verkopen door het mtgox nieuws??
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Was er MtGox nieuws?Khaelos schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:30:
Keldert de prijs nou zo hard omdat mensen verkopen door het mtgox nieuws??
Ik zou zeggen dat dit heel normaal is. We kunnen nog wel een half jaar rangen tussen de 20 en 25k.
@Khaelos Paniek. Mensen zijn inderdaad bang dat dat invloed zal hebben op de prijs. En gek genoeg heeft het dat dan dus ook. Self fulfilling prophecy.
Maar goed. Stel. Stel je nou eens voor dat je Bitcoin had op Mt Gox. Die heb je misschien gekocht voor 30 dollar. Toen kwam de hack en was je bang dat je je bitcointje kwijt zou zijn. Uiteindelijk in al die jaren dus niets mee kunnen doen in de veronderstelling dat hij weg zou zijn. Bitcoin tikt de 68K aan en je krijgt het nieuws; je krijgt je muntje terug. Dan is nu de tijd daar en staat Bitcoin op ~21K. Ga je dan nog die bitcoin verkopen? Ik zou dat zelf niet doen. Ten eerste had ik hem al afgeschreven. Ten tweede; 68K aan getikt en nu op 21K. Waarom dan NU verkopen op een potentieel steunpunt/springplank voor een nieuwe run?
Edit; prijs aangepast van BTC maar zie het even hypothetisch
Tuurlijk zullen er altijd mensen zijn die maar wat blij zijn met die 21K en daarna nooit meer wat met de 'crypto ponzi' gaan doen. Maar denk dat er genoeg zijn die het al lang mooi vinden dat ze er weer bij kunnen en het lekker gaan hodlen.
Mensen willen vaak graag een oorzaak hangen aan een prijsdaling (bij een stijging bijna nooit - dan is het organische groei). Waarom? Waarschijnlijk om hun eigen acties goed te kunnen praten. 'Ja Bitcoin daalt nu, maar ja, dat komt daar en daar door'. Hebben ze weer een beter gevoel er bij. Uiteindelijk boeit het natuurlijk niet wat de reden is voor een daling. It just happens.
Maar goed. Stel. Stel je nou eens voor dat je Bitcoin had op Mt Gox. Die heb je misschien gekocht voor 30 dollar. Toen kwam de hack en was je bang dat je je bitcointje kwijt zou zijn. Uiteindelijk in al die jaren dus niets mee kunnen doen in de veronderstelling dat hij weg zou zijn. Bitcoin tikt de 68K aan en je krijgt het nieuws; je krijgt je muntje terug. Dan is nu de tijd daar en staat Bitcoin op ~21K. Ga je dan nog die bitcoin verkopen? Ik zou dat zelf niet doen. Ten eerste had ik hem al afgeschreven. Ten tweede; 68K aan getikt en nu op 21K. Waarom dan NU verkopen op een potentieel steunpunt/springplank voor een nieuwe run?
Tuurlijk zullen er altijd mensen zijn die maar wat blij zijn met die 21K en daarna nooit meer wat met de 'crypto ponzi' gaan doen. Maar denk dat er genoeg zijn die het al lang mooi vinden dat ze er weer bij kunnen en het lekker gaan hodlen.
Mensen willen vaak graag een oorzaak hangen aan een prijsdaling (bij een stijging bijna nooit - dan is het organische groei). Waarom? Waarschijnlijk om hun eigen acties goed te kunnen praten. 'Ja Bitcoin daalt nu, maar ja, dat komt daar en daar door'. Hebben ze weer een beter gevoel er bij. Uiteindelijk boeit het natuurlijk niet wat de reden is voor een daling. It just happens.
[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 19-08-2022 19:40 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
YouTube: Mega Bitcoin Dump Aanstaande!Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:34:
[...]
Was er MtGox nieuws?
Ik zou zeggen dat dit heel normaal is. We kunnen nog wel een half jaar rangen tussen de 20 en 25k.
Er komen 140k bitcoins vrij van mtgox, die zijn in 2011-2014 voor een prikkie gekocht, als er ook maar 10% van word verkocht dumpen we richting de 15k ofzo

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Stel je hebt tientallen of honderden BTC, we zitten midden in een economische crisis, ik zou het wel weten hoor.. iig 50% verkopen.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:37:
@Khaelos Paniek. Mensen zijn inderdaad bang dat dat invloed zal hebben op de prijs. En gek genoeg heeft het dat dan dus ook. Self fulfilling prophecy.
Huis afbetalen, nieuwe blitse auto, goud en zilver kopen voor het nageslacht enzovoorts

@Khaelos Sure. Maar dan nog verkoop je tegen dikke korting op een steunpunt. En ga je er voor het gemak uit dat die mensen honderden duizenden muntjes hadden. We weten het niet. En eerlijk; boeit het eigenlijk echt? We kunnen er toch niets aan veranderen. Als ze verkopen dan verkopen ze toch wel.
Edit: Plus met welke reden zit je in de markt? Dat is een vraag die je je vooral zou moeten stellen. Ik zit in de markt om uiteindelijk meer sats te vergaren. Dan maakt de prijs mij vandaag of morgen dus echt niet zo veel uit. Als die veel lager staat vergaar ik meer sats. In de tussentijd als ik een mooie trade zie speel ik die. Zo niet dan niet. Geen stress.
Edit: Plus met welke reden zit je in de markt? Dat is een vraag die je je vooral zou moeten stellen. Ik zit in de markt om uiteindelijk meer sats te vergaren. Dan maakt de prijs mij vandaag of morgen dus echt niet zo veel uit. Als die veel lager staat vergaar ik meer sats. In de tussentijd als ik een mooie trade zie speel ik die. Zo niet dan niet. Geen stress.
[ Voor 37% gewijzigd door DAMAGE op 19-08-2022 19:44 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als je er 1 had staan dan zou ik hem nu niet direct verkopen. Had je er 500 staan, dan zou ik er nu minimaal de helft lekker via een market sell uitknallen en lachen om alle zure gezichtenDAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:37:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat je wel kan doen als je echt denk dat ik gaat klappen is nu verkopen en over 2 weken als het word uitgekeerd een stuk goedkoper terugkopen.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:42:
@Khaelos Sure. Maar dan nog verkoop je tegen dikke korting op een steunpunt. En ga je er voor het gemak uit dat die mensen honderden duizenden muntjes hadden. We weten het niet. En eerlijk; boeit het eigenlijk echt? We kunnen er toch niets aan veranderen. Als ze verkopen dan verkopen ze toch wel.
Echter is dat niet wat ik zelf ga doen
Khaelos schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:38:
[...]
YouTube: Mega Bitcoin Dump Aanstaande!
Er komen 140k bitcoins vrij van mtgox, die zijn in 2011-2014 voor een prikkie gekocht, als er ook maar 10% van word verkocht dumpen we richting de 15k ofzo
- YouTube-video's met clickbait hebben hetzelfde voorspellende effect als Jomanda.
- Het is pas "erg" als de boel gedumpt wordt en de koers richting een paar honderd euro gaat.
Dat zit wel Schnorr.
En wanneer komen die btc precies weer vrij?
Waar waren al die wijze youtubers gisteren trouwens?
Waar waren al die wijze youtubers gisteren trouwens?
[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 19-08-2022 19:54 ]
Zero.
Ik zie een SNES op de achtergrond. Welke game zou ze spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:48:
[...]
Lekker met vervroegd pensioen, maar wel omdat je werkgever failliet is en de complete Europese industrie de afgrond in flikkert.
[Afbeelding]
2 jaar WW, here I come!
@Taro Ja als je 250 er zo even uit kan tikken dan lach je je kapot. Ben ergens wel benieuwd hoeveel mensen zoveel munten hebben staan daar. Zullen er vast een paar zijn.
Zullen er ook vast heel wat zijn die nooit meer aan hun btc kunnen komen.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:56:
@Taro Ja als je 250 er zo even uit kan tikken dan lach je je kapot. Ben ergens wel benieuwd hoeveel mensen zoveel munten hebben staan daar. Zullen er vast een paar zijn.
Zero.
@Pelox ja zoals die jongen waar je elk jaar weer over hoort, die op de vuilnisbelt wil gaan zoeken naar zijn Bitcointje. RIP!
Maar even serieus.. de meeste alts zijn gewoon 25% gezakt in een paar dagen en btc 15% of zo. Dat is een aardige dump en nu hoor je, uiteraard achteraf, weer allerlei oorzaken, zoals altijd het geval is en de angst is weer helemaal terug. Wat een geitenbende. Vraag me af of crypto ooit meer gaat worden dan een potje gokken, lijkt me niet maar wie weet.. hopelijk zien we ooit weer een bullrun dat knal ik er weer een hoop, of alles, uit. Maar zoals ik het nu begrijp gaan we in 1 rechte lijn naar de 6 cent.
Zero.
Chris is wel legit wat mij betreftStukfruit schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:49:
• YouTube-video's met clickbait hebben hetzelfde voorspellende effect als Jomanda.
Eind augustus hoor ikPelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:49:
En wanneer komen die btc precies weer vrij?
Doopiecash neemt deze video's altijd een paar dagen van tevoren op. Zoals ook deze voor de dump is opgenomenWaar waren al die wijze youtubers gisteren trouwens?
Duckhuntsouljah1h schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:52:
[...]
Ik zie een SNES op de achtergrond. Welke game zou ze spelen?
Oh nee dat was de NES. Ik word oud

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 19-08-2022 20:16 ]
Ahaa ze nemen diverse varianten op en zenden dan degene uit waar ze het meest in de buurt zaten. Slimme gasten wel.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:11:
[...]
Chris is wel legit wat mij betreft
[...]
Eind augustus hoor ik
[...]
Doopiecash neemt deze video's altijd een paar dagen van tevoren op. Zoals ook deze voor de dump is opgenomen
Zero.
Moet ik serieus reageren, of heeft dat per definitie geen zin?Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:13:
[...]
Ahaa ze nemen diverse varianten op en zenden dan degene uit waar ze het meest in de buurt zaten. Slimme gasten wel.
Ja dat mag, lijkt me alleen een inkoppertje om het zo te doen. Lekker makkelijk scoren.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:14:
[...]
Moet ik serieus reageren, of heeft dat per definitie geen zin?
Zero.
Verwijderd
Mariokart natuurlijk!souljah1h schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:52:
[...]
Ik zie een SNES op de achtergrond. Welke game zou ze spelen?

Behoort allebij tot de mogelijkheden.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:14:
[...]
Moet ik serieus reageren, of heeft dat per definitie geen zin?
Het onderwerp van de video is de BTC die de markt op zal komen vanuit de MtGox erfenis. Ze geven aan niet exact te weten wanneer dit gaat plaatsvinden. Ik heb ook geen idee trouwens. Maar ze laten zien wat de impact kan zijn van het loslaten van al deze BTC. Het kan een aardige verkoopdruk geven. En dat doen ze best aardig toch? Heb je überhaupt gekeken?Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:16:
[...]
Ja dat mag, lijkt me alleen een inkoppertje om het zo te doen. Lekker makkelijk scoren.
Dat een dag later BTC in elkaar dondert voorspellen ze niet, en heeft ook niks met het MtGox verhaal te maken. De BTC is immers nog niet vrijgekomen. Tenminste niet zover ik gezien heb.
Zit jij hier nou bewust "allebij" te herhalen van het eerdere bericht?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit is letterlijk in elke markt zo. Het hoort er gewoon bij. Het beste kun je er niet over klagen want je kunt er niks aan veranderen. Het is wat het is. Enige dat je wel kunt doen is leren traden zodat je er hopelijk, mocht je het onder de knie krijgen, je er ooit je voordeel mee kunt doen.Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:11:
Maar even serieus.. de meeste alts zijn gewoon 25% gezakt in een paar dagen en btc 15% of zo. Dat is een aardige dump en nu hoor je, uiteraard achteraf, weer allerlei oorzaken, zoals altijd het geval is en de angst is weer helemaal terug. Wat een geitenbende. Vraag me af of crypto ooit meer gaat worden dan een potje gokken, lijkt me niet maar wie weet.. hopelijk zien we ooit weer een bullrun dat knal ik er weer een hoop, of alles, uit. Maar zoals ik het nu begrijp gaan we in 1 rechte lijn naar de 6 cent.
Wil je niet traden en heb je bitcointjes voor de lange termijn? Dan is het helemaal simpel: Niet naar charts kijken en je niet gek laten maken over de prijs van vandaag. De doet er letterlijk niet toe. Kijk over een paar jaar maar weer waar die staat.
Wen rode candle naar 19.5k?
Gast, drie maanden lang heb je een avatar van een piramide scheme met een BTC logo, en een sig dat 0 the new 69 is.Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:11:
Maar even serieus..
Maar ondertussen lees ik tussen de regels door dat je DCAt en koopt.
En nu heb je koud drie dagen je avatar in een Lambo verandert en je sig bullish gemaakt, en nu praat je over de geitenbende die misschien nooit meer omhoog gaat!

Mixed signals here.
Zorg even dat jullie er aan uit komen.
Maktub
Wen rode candle naar 14.7k?Taro schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:26:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik gaf letterlijk aan dat we het over 100k moeten gaan hebben gisteren zodat " men" dat gaat geloven ipv 6 cent, dus zelf de daad bij het woord door avatar en sig aan te passenMrMrq schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:29:
[...]
Gast, drie maanden lang heb je een avatar van een piramide scheme met een BTC logo, en een sig dat 0 the new 69 is.
En nu heb je koud drie dagen je avatar in een Lambo verandert en je sig bullish gemaakt, en nu praat je over de geitenbende die misschien nooit meer omhoog gaat!![]()
Mixed signals here.
Verander de geitenbende, begin bij jezelf.
Maar goed.. ik heb vakantie, lekker belangrijk die onzinmunten. Ik ga bier drinken.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 19-08-2022 20:32 ]
Zero.
Verwijderd
MrMrq schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:29:
[...]
Gast, drie maanden lang heb je een avatar van een piramide scheme met een BTC logo, en een sig dat 0 the new 69 is.
En nu heb je koud drie dagen je avatar in een Lambo verandert en je sig bullish gemaakt, en nu praat je over de geitenbende die misschien nooit meer omhoog gaat!![]()
Mixed signals here.

Nee maar echt; als je je dan toch bezig wilt houden met de charts en het traden kijk dan ook even wat verder dan alleen de chart van BTC. Kijk ook eens wat de beursjes in Amerika gedaan hebben etc. Ik noem een SPX. Kijk bijv ook eens naar de chart van de DXY. Wat doet die? Het gaat veel verder dan BTC alleen.
Die volgt pas na de 19.5k, tenzij het this time écht different is en de 19.5k wordt overgeslagen natuurlijk.
Held!
@knakworst , deze is absoluut voor jouw tegelreeks.
Zodra die ik op keramiek uitkomt en BTC gaat naar 250k, wil ik op mijn vijfde toilet ruimte alle tegeltjes plaatsen.
Jammer dat tegen die tijd een Poolse tegelzetter 0,5 BTC per dag kost….
Maktub
Pelox schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:27:
Welkom @Maarten69 , maar vraag wel even een nickchange aan voor Maarten69 aub.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hdJfUx8fL72AN4FUYbENtDDF.jpg?f=user_large)
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
mijn persoonlijke top 3 SNES games:
1. Secret of Mana
2. Mario kart
3. Donkey Kong Country
nothing stops this train
Laten we dan allemaal 69 toevoegen aan onze naam. 69k club. Hebben de mods wat te doen.
Als ik hem ga aanpassen maak ik er 100000k vanzwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:37:
[...]
Laten we dan allemaal 69 toevoegen aan onze naam. 69k club. Hebben de mods wat te doen.
Zero.
MrMrq schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:34:
[...]
Held!
@knakworst , deze is absoluut voor jouw tegelreeks.
Zodra die ik op keramiek uitkomt en BTC gaat naar 250k, wil ik op mijn vijfde toilet ruimte alle tegeltjes plaatsen.
Jammer dat tegen die tijd een Poolse tegelzetter 0,5 BTC per dag kost….
:strip_exif()/f/image/5uFcuO0rjK49iJUtEcpdaJpa.png?f=user_large)
Ook te koop als nft. 10 eth. 9 voor mij 1 voor pelox.
Kopen die handel!knakworst schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:41:
[...]
[Afbeelding]
Ook te koop als nft. 10 eth. 9 voor mij 1 voor pelox.
Zero.
Wen optie duimpje naar beneden.Taro schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:26:
Verwijderd
Doe normaal man, wat kinderachtig. Daar doe ik echt niet aan meezwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:37:
[...]
Stel dat al die Mt. Gox Bitcoins worden gedumpt in september en de ETH merge finaal misloopt dan ontstaat er vast een leuk inkoopmomentje. Moet je alleen niet in stables zitten.
Als bijpassend bier kan ik dit beren-gemberbier van de Lidl aanraden

:strip_exif()/f/image/AIlQu89E0emAuBa6UeAS0vFk.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PeGbXcITeoYKoRJP6ZQmalgt.gif?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door MrMrq op 19-08-2022 21:35 ]
Maktub
Dat zou een perfecte situatie voor een laag fishing ordertje zijn rond de 7k, toch?zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:53:
Stel dat al die Mt. Gox Bitcoins worden gedumpt in september en de ETH merge finaal misloopt dan ontstaat er vast een leuk inkoopmomentje. Moet je alleen niet in stables zitten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/07v9ajKVpRBco8pjOEyGMTnq.png?f=user_large)
Verwijderd
Mooi die Mt. Gox. Er wordt een boel over gefud. Er zijn daar ook een veelvoud aan lessen uit te trekken, zoals natuurlijk 'not your keys, not your coins'.
Maar als er 1 wijze les is van Mt. Gox die ik prefereer dan is het wel de volgende;
Hodl.
Maar als er 1 wijze les is van Mt. Gox die ik prefereer dan is het wel de volgende;
Hodl.
Die 21K gaat ook naar de klotuh!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Ga zo maar even wat vers fiat storten op Bitvavo en wat koop orders op Binance plaatsen.
Mooi extra koop momentje
Mooi extra koop momentje

[ Voor 16% gewijzigd door sjorremans op 19-08-2022 21:13 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Of toch niet..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w67oWiMEC0zYqTv0bSMPS2w4.jpg?f=user_large)
Iedereen de dip verkocht? Mooi.. kunnen we weer up.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 19-08-2022 21:24 ]
Zero.
Als die PoS Ethereum chain kapot gaat, dan gaat crypto denk ik echt een diepe winter in. En dat hoeft niet op de dag van de merge, het is net zo goed mogelijk dat een kritische bug pas maanden later aan het licht komt. Sowieso spannende tijden voor crypto als geheel.zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:53:
Ja of 0,06 natuurlijk.
Komop crypto! Ik wil DOT nog één keertje sub 6 USD. zien

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 19-08-2022 21:54 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Volgens de geleerden hier in dit topic zal je die vast gaan krijgen in november dit jaar. Geduld!Da_maniaC schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:53:
Komop crypto! Ik wil DOT nog één keertje sub 6 USD. zien![]()
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Rustaaaag jongens er is geen haast bij, die lambo wordt voorlopig toch niks
https://www.nu.nl/economi...ijgt-hem-pas-in-2024.html
https://www.nu.nl/economi...ijgt-hem-pas-in-2024.html
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5c6LjaMaAYESoOAZgSSvsERq.gif?f=user_large)
Sorry hoor gasten, maar ik ben die btc kots beu aan het worden,
Steek liever je geld in aandelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Raf1994 op 19-08-2022 23:59 ]
No problem!Raf1994 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:58:
/f/image/lXaohrXoXkV98quNEFsuNWzt.webp?f=fotoalbum_large)
I've been following Ethereum closely. Vitalik and the early insiders continue to change the rules and modify the code. Now some are threatening to abandon the project altogether in the face of government intervention. I'm not waiting any longer. Today, I am selling all my ETH.
— Mike Alfred (@mikealfred) 19 augustus 2022
nothing stops this train
Met aandelen of index beleggen ben je zeker dat et stijgt op de lange termijn.
Het is de basis van de economie.
Met bitcoin kan je veel verdienen maar ook alles voorgoed kwijt spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Raf1994 op 20-08-2022 00:07 ]
Solide analyseRaf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:06:
Als mijn aandelen binnen een index fonds zakken, maak ik me daar geen zorgen over, omdat de economie nu eenmaal over de lange termijn altijd in een groei zit.
Met bitcoin kan je potentieel veel verdienen, maar wat als bitcoin ooit ophoud te bestaan?
De economie blijft bestaan.
Met bitcoin kan je potentieel veel verdienen, maar wat als bitcoin ooit ophoud te bestaan?
Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:06:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1NuGfLCwi8ZpuoEWBefMVUU1.gif?f=user_large)
Dat van die aandelen moet je trouwens ook nog even terug kijken in het desbetreffende topic.
Stond ergens een mooi overzicht dat ‘mijn termijn is 20 jaar en alles is goed’ ook helemaal niet zeker is…
Interessante tijden, dat wel.
[ Voor 19% gewijzigd door Alpina op 20-08-2022 00:15 ]
Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:06:
Bitcoin is de basis van de economie.. in het jaar 2035
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
FtfyRaf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:06:
Met bitcoin ben je zeker dat et stijgt op de lange termijn.
Met aandelen of index beleggen kan je veel verdienen maar ook alles voorgoed kwijt spelen.
Ik lul ook zomaar wat
Zo had ik het nog niet bekeken, ik maak alles over naar DeGiro, thx!Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:10:
Als mijn aandelen binnen een index fonds zakken, maak ik me daar geen zorgen over, omdat de economie nu eenmaal over de lange termijn altijd in een groei zit.
Stuur maar via mij, dan heb je het sneller erop staanTaro schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:12:
[...]
Zo had ik het nog niet bekeken, ik maak alles over naar DeGiro, thx!
Wat houd je tegen om crypro voorgoed vaarwel te zeggen?Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:06:
Indexbeleggen is stabiel en veilig.
Beste investering voor een stabiel pensioen.
Bitcoin is high risk, potentieel idd enorm veel winst, maar ook alles kwijt voor altijd.
Bitcoin is high risk, potentieel idd enorm veel winst, maar ook alles kwijt voor altijd.
Nice, jij bent het beu en wij krijgen het advies in aandelen te gaanRaf1994 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:58:
Welnee joh, aandelen zijn veel te saai.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bron?Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:15:
Omdat bitcoin potentieel heeft om veel waard te zijn.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:14:
[...]
Wat houd je tegen om crypro voorgoed vaarwel te zeggen?
Wil je veilig spelen en een verzekerde rendement hebben op lange termijn ben je beter bij economisch index beleggen.
wie zegt dat aandelen veilig zijn? het is allemaal wel gebasseerd op fiat valuta en niet goud bijv.
tot nu toe heeft alleen goud nog bewezen echte waarde te hebben, fiat is altijd naar zero gegaan....
tot nu toe heeft alleen goud nog bewezen echte waarde te hebben, fiat is altijd naar zero gegaan....
nothing stops this train
Ik vraag me trouwens af waar ik me kan aanmelden om te emigreren naar Noorwegen.
Blijkbaar spaart men er 2,5 2,7 btc/jaar/inwoner met huidige gasprijzen.
Blijkbaar spaart men er 2,5 2,7 btc/jaar/inwoner met huidige gasprijzen.
Correct, zag hier onlangs een ‘simulatie’ van goud vs $ vs € en die laatste twee zakten echt met sneltempo tav goud.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:18:
wie zegt dat aandelen veilig zijn? het is allemaal wel gebasseerd op fiat valuta en niet goud bijv.
Ja, dus je kiest heel bewust voor deze risicovolle asset. Dan moet je ook niet zeuren als het met swings van 10% op en neer gaat. Dat hoort erbijRaf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:17:
[...]
Omdat bitcoin potentieel heeft om veel waard te zijn.
Wil je veilig spelen en een verzekerde rendement hebben op lange termijn ben je beter bij economisch index beleggen.
Ik praat over specifiek index beleggen, geen losse aandelen.
Als je nu 50k investeert in een index fonds zoals SP500 of Nasdaq ben je over 20-30 jaar rijk.
Met Bitcoin kan je potentieel met de halving van 2024 rapper rijk worden, maar de kans dat bitcoin over 5 jaar niet meer bestaat kan ook..
Als je nu 50k investeert in een index fonds zoals SP500 of Nasdaq ben je over 20-30 jaar rijk.
Met Bitcoin kan je potentieel met de halving van 2024 rapper rijk worden, maar de kans dat bitcoin over 5 jaar niet meer bestaat kan ook..
Hier ben ik het op zich wel mee eens hoor.Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:15:
Maar als je in 2015 €10k in de best renderende aandelen/index/whatever had gestoken kun je nu niet met pensioen volgens mij.
Als je in 2015 voor €10k bitcoin had gekocht kon je vorig jaar met pensioen zonder ooit nog te hoeven beleggen (al mag dat natuurlijk wel)
Ik lul ook zomaar wat
Dag cryptovrienden. Nog iets spannends gebeurd de afgelopen 24 uur?

Sommige mensen hier liggen over 30 jaar onder de grond, of ze zitten in het bejaardentehuis, of ze zijn dementerende. Voor die tijd is het vast nog wel mogelijk om rapper te worden, maar rijk via een fonds waar je zo lang mee moet wachten...Raf1994 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:21:
Ik praat over specifiek index beleggen, geen losse aandelen.
Aan de andere kant: met enige zekerheid weten dat je straks in het bejaardentehuis onbeperkt extra's kan kopen in Candy Crush of een met diamanten ingelegd mausoleum kan laten maken heeft wel iets. Maar dan wil ik wel ingegraveerde Bitcoin-logo's hebben.
Dat zit wel Schnorr.
Nope.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:42:
Dag cryptovrienden. Nog iets spannends gebeurd de afgelopen 24 uur?
Same old, same old: beetje omhoog, beetje omlaag en met hodl strategie heb je nooit verlies.
1 BTC blijft 1 BTC dus opzich het daalt of stijgt het nooit hoor..... bij next halving wordt de inflatie van BTC weer gehalveerd, dus wordt het meer waard 👍
nothing stops this train
Over 30 jaar lig ik inderdaad onder de grond, ben ik in rook opgegaan of opgelost in loog. Ze zoeken het maar uit. Over 20 jaar hoop ik op dagelijkse warme pantoffels, een aai over mijn bol van de robotnurse en een warm prakkie. Over 10 jaar hoop ik wat succes en lol in crypto te hebben behaald.Stukfruit schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:47:
[...]
Sommige mensen hier liggen over 30 jaar onder de grond, of ze zitten in het bejaardentehuis, of ze zijn dementerende. Voor die tijd is het vast nog wel mogelijk om rapper te worden, maar rijk via een fonds waar je zo lang mee moet wachten...
Aan de andere kant: met enige zekerheid weten dat je straks in het bejaardentehuis onbeperkt extra's kan kopen in Candy Crush of een met diamanten ingelegd mausoleum kan laten maken heeft wel iets. Maar dan wil ik wel ingegraveerde Bitcoin-logo's hebben.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!