Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Maar die kapper betaald wel meer om zijn toko warm te stoken (of te koelen), zijn electriciteit is duurder geworden en zijn inkoop van kapper producten ook. Daarnaast zal hij nog ongetwijfeld bezig zijn om de verliezen van de meerdere lockdowns goed te maken.Waah schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:39:
[...]
Mwoah als je dit soort berichten leest:
https://www.ad.nl/comment...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
een maximum tarief door de overheid zou zo gek nog niet zijn, zoals in Frankrijk. Want de bedrijven besodemieteren je waar je bij staat.
"De prijzen van grondstoffen zijn omhoog"
En vervolgens recordwinsten boeken.
onder het mom van inflatie gooit iedereen de prijzen gewoon omhoog. Niet omdat het nodig is, maar omdat het kan.
zelfs kappers verhogen de prijzen met hier soms wel 25% voor knippen. Die schaar is echt niet duurder om te slijpen, en het personeel krijgt echt niet 25% extra loon
Ikzelf run een goed lopende horecazaak, heb tot nu toe mijn prijzen niet verhoogd, maar zal dit per 1 September wel gaan doen. Mijn toeleveranciers blijven bijna maandelijks hun prijzen verhogen, waar bijvoorbeeld frituurvet al x4 is gegaan de afgelopen maanden.
En ja ik betaal mijn personeel al ruim boven CAO minimum, zonder een flink salaris komen ze niet eens meer bij je werken (en terecht!).
Verwijderd
Ik zal het nog mooier maken: vanaf oktober woont de oudste op zichzelf.MrMrq schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:28:
[...]
Een huis.
Een vrouw.
Die werkt.
In een eigen kamertje.
Met een kachel.
En elektriciteit om de kachel op te stoken.
Not-so-humble-brag alert!
Serieus, iedere ochtend word ik lachend wakker en denk ik nog steeds dat ik droom.
Gelukkig kun je je seedphrase nog wel verbranden. Scheelt toch weeranti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:57:
[...]
crypto is nu ff geitenbende, ZERO, dus ja dan zoeken mensen wat afleiding enzo. En aangezien btc 6 cent is, kunnen zelf de golden crypto boys hier nu geen gas meer betalen. Fiat kon je iig nog verbranden voor wat warmte....die trezor fikt niet zo lang helaas
heb jij ff mazzel dan, ik heb een crypto steel.....juist om te overleven als mijn tent onder de brug afbrand.....ik zal het goed koud krijgenPureLOOD schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:55:
[...]
Gelukkig kun je je seedphrase nog wel verbranden. Scheelt toch weer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hmmm, das een beste dip voor de vrijdag
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Mooi om te zien, ik sta er net zo in. Die auto invest loopt bij mij om in deze beer zo goed mogelijk in te kopen, ik zet m uit zodra we de 35K voorbij gaan. Je pakt dan mooi een gemiddelde koers, zowel de uitschieters naar beneden als de summer relief rally koersen, de bodem kan je toch niet timen, en als de koers echt hard daalt naar lage regionen (14-15K) en eth <1K kan er altijd extra geïnvesteerd worden.Taro schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:28:
[...]
Voor de helderheid: Ik post hem al vanaf dag 1 regelmatig, ook met rode koersen, het is gewoon bedoeld als een regelmatige transparante update en niet om alleen bij groene percentages te delen.
Hierbij:
[Afbeelding]
Verwijderd
Dat punt zijn we nog lang niet.
De ellende is nog lang niet waar het moet zijn, pas bij de eerste echtscheidingen en gedwongen huizenverkopen denk ik aan DCA.
En bijkopen onder de 20k natuurlijk.
exact dat. we hebben nog steeds geen echte dolle dwaze capitulatie poep gezien. Ik blijf erbij, ik start DCA pas 1 jaar na de top. Ik wacht geduldigVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:06:
We komen straks ook nog wel op het punt dat sommige mensen hun DCA beginnen af te kappen omdat het een bodemloze put is die toch nooit meer stijgt.
Dat punt zijn we nog lang niet.
De ellende is nog lang niet waar het moet zijn, pas bij de eerste echtscheidingen en gedwongen huizenverkopen denk ik aan DCA.
En bijkopen onder de 20k natuurlijk.
Zag dit bericht en icm met de huidige correctie/dip een beetje srm gekocht.
Geen enkel probleem, ik post deze meestal in de loop van vrijdag, aangezien ik op vrijdagochtend mijn wekelijkse auto-invest heb staan.cooLopke schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:07:
Nu wil ik die autoinvest cijfers wel eens een keertje zien eigenlijk... In een uptrend ziet dat er volgens mij altijd goed uit, maar in een downtrend is dat wat anders.
De dik omrande zijn de langst lopende AI's, de dun omrande lopen iets korter en de niet omrande zijn de meest recente.
/f/image/LPDyUlYlGbFM5F2zvf2te9oi.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben echt erg blij met de rust die dit mij geeft, met de stelselmatige inkoop en over een jaar of 2 hoop ik er nog meer schik van te hebben.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik snapte ook helemaal niets van al de torenhoge verwachtingen hier. De hopium is hier echt onwerkelijk hoog. Voor de traders is zo'n bear rally wel leuk natuurlijk.anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:07:
[...]
exact dat. we hebben nog steeds geen echte dolle dwaze capitulatie poep gezien. Ik blijf erbij, ik start DCA pas 1 jaar na de top. Ik wacht geduldig
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ja dat had ik ok echt heel erg, die rust die gewoon hersenloos DCAen me gaf. alsof je de huur moest betalen. Ik kijk er ook echt naar uit om dat weer te beginnen ergens in decemberNgangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:15:
[...]
Geen enkel probleem, ik post deze meestal in de loop van vrijdag, aangezien ik op vrijdagochtend mijn wekelijkse auto-invest heb staan.
De dik omrande zijn de langst lopende AI's, de dun omrande lopen iets korter en de niet omrande zijn de meest recente.
[Afbeelding]
Ik ben echt erg blij met de rust die dit mij geeft, met de stelselmatige inkoop en over een jaar of 2 hoop ik er nog meer schik van te hebben.
Er valt wat voor te zeggen dat de 64k qua indicatoren/hype/volume etc. de echte top was, ondanks de rally naar 69k later. Benjamin heeft dat in een aantal video’s mooi laten zien. Begin maar vast 😋anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:07:
[...]
exact dat. we hebben nog steeds geen echte dolle dwaze capitulatie poep gezien. Ik blijf erbij, ik start DCA pas 1 jaar na de top. Ik wacht geduldig
Als je van dit soort transacties uit wil gaan dan moet je ook nog even wat Shib kopen.Intelcore schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:08:
https://dailyhodl.com/202...o-altcoins-on-chain-data/
Zag dit bericht en icm met de huidige correctie/dip een beetje srm gekocht.
https://www.whalestats.co...3cca238c181558c58bb2ba74c
ja is zeker wat voor te zeggen. Toch start ik niet eerder. En al staat het straks 50% hoger, dan boeit het me nog niets. ik heb een aardige hodl pot uit vorige runs, het is voor mij niet erg als ik wat mis loopAlterBridge schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
Er valt wat voor te zeggen dat de 64k qua indicatoren/hype/volume etc. de echte top was, ondanks de rally naar 69k later. Benjamin heeft dat in een aantal video’s mooi laten zien. Begin maar vast 😋
Heb zo'n aansluiting naast het zwarte kastje die doet het prima die is speciaal voor zware apparatuur tochKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:06:
[...]
stroom is niet gratis toch en zonnepanelen werken niet optimaal in de winter
Nou die van mij er ook maar even bij:
/f/image/LgbWR2UlzzyfoCxUBQsdDbYh.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door BurnerT op 19-08-2022 13:23 ]
Heerlijk man. Join the group.anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:17:
[...]
ja dat had ik ok echt heel erg, die rust die gewoon hersenloos DCAen me gaf. alsof je de huur moest betalen. Ik kijk er ook echt naar uit om dat weer te beginnen ergens in december
En @zwembroek , ik verwacht ook dat we nog een stuk dieper gaan en dan gaat mijn DCA een stukje omhoog. Maar ik kwam er pas vorig jaar bij en deze prijzen zijn nu al zo lekker ivm vorig jaar, ik ben vast begonnen. Anders zou ik wellicht fomo hebben en dat heb ik al tijden niet meer.
Gaan we omhoog, heb ik tenminste al wat gedaan en kan ik mezelf niets verwijten. Gaan we nog lager, tja, dan had ik wellicht nog iets meer geduld moeten hebben, maar wellicht had ik er dan nutteloze troep van gekocht als een bladblazer, een 3d printer, electrische maaimachine, een dikke tech drone en bijbehorende camera en een visuitrusting voor de vijver van de buren aan de overkant.
Als we lager gaan, schroeven we het bedrag gewoon nog een beetje omhoog
Lang zitten balen dat ik niet lager terug kon kopen. 26 juli kon dat mooi, maar deed ik het niet.
Nu kan het eindelijk alsnog en ben ik weer aan het wachten… Wil natuurlijk liever onder de 20k terugkopen. Het is ook nooit goed 😋
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Leuk om te zien, jij bent 2 weekjes eerder dan mij begonnen zo te zienBurnerT schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:20:
[...]
Heb zo'n aansluiting naast het zwarte kastje die doet het prima die is speciaal voor zware apparatuur toch
Nou die van mij er ook maar even bij:
[Afbeelding]
Je mag het in je flexible staking zetten tegen 10% ofzo daar haalt hij het automatisch uitNeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:23:
Wel leuk die auto-invest. Zet je dan ineens een 'redelijk' bedrag in BUSD spotaccount ofzo, wat je dan de komende periode wil DCA'en? Of 'DCA' je daar maandelijks dan een bedrag naar toe?
Ja dacht eens met de hype mee te gaanNgangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:25:
[...]
Leuk om te zien, jij bent 2 weekjes eerder dan mij begonnen zo te zien. Lekker bezig.
[ Voor 29% gewijzigd door BurnerT op 19-08-2022 13:27 ]
Ikhad nog een fluf BUSD staan en gooi er tevens maandelijks wat naartoe wat minimaal de maand "afdekt".NeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:23:
Wel leuk die auto-invest. Zet je dan ineens een 'redelijk' bedrag in BUSD spotaccount ofzo, wat je dan de komende periode wil DCA'en? Of 'DCA' je daar maandelijks dan een bedrag naar toe?
Het beste zet je dit in Flexible Savings, met een APY van 10% (max 2K) en stel je bij Auto-invest in dat het geld uit je flexible savings gebruikt mag worden voor je auto-invest aankopen.
Verwijderd
Ik zit ook ff te kijken nu, maar loop een beetje vast. Hoe doe jij dat dan als je dagelijks 50k per coin wilt aankopen?Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:27:
[...]
Ikhad nog een fluf BUSD staan en gooi er tevens maandelijks wat naartoe wat minimaal de maand "afdekt".
Het beste zet je dit in Flexible Savings, met een APY van 10% (max 2K) en stel je bij Auto-invest in dat het geld uit je flexible savings gebruikt mag worden voor je auto-invest aankopen.
Volgensmij krijg je niet heel veel apy op je rupee's je zal echt in BUSD ofzo moeten werken ^^Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:29:
[...]
Ik zit ook ff te kijken nu, maar loop een beetje vast. Hoe doe jij dat dan als je dagelijks 50k per coin wilt aankopen?
Is dat nog steeds de Kraken (voorbeeld) -> XLM route?Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:27:
[...]
Ikhad nog een fluf BUSD staan en gooi er tevens maandelijks wat naartoe wat minimaal de maand "afdekt".
Ik heb al een hele tijd niks met Binance gedaan, eigenlijk sinds Ideal uitstaat.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat gaat inderdaad wat moeilijker heb ik gemerkt. Het beste is dan om 5 accounts aan te maken met maximaal 10K auto invest per dag.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:29:
[...]
Ik zit ook ff te kijken nu, maar loop een beetje vast. Hoe doe jij dat dan als je dagelijks 50k per coin wilt aankopen?
Ik deed het via de Kraken -> TRX -> Binance route, maar ga zo ff de Bitvavo -> BTC -> Binance route proberen die @Taro pas plaatste.NeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:31:
[...]
Is dat nog steeds de Kraken (voorbeeld) -> XLM route?
Ik heb al een hele tijd niks met Binance gedaan, eigenlijk sinds Ideal uitstaat.
Verwijderd
Wat een armoe. Ik schiet ze wel handmatig in danNgangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:33:
[...]
Dat gaat inderdaad wat moeilijker heb ik gemerkt. Het beste is dan om 5 accounts aan te maken met maximaal 10K auto invest per dag.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:37:
[...]
Wat een armoe. Ik schiet ze wel handmatig in dan

Verwijderd
Mijn complete PF houdt bijzonder goed stand gelukkig:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SQhRBCrfxCZ4Pe4eZUIgC7Nv.jpg?f=user_large)
Zelfs al gaat er vanaf hier nog 90% vanaf zal ik er niet wakker van liggen.
Ik begrijp niet dat jullie hier zo rustig onder blijven, al die oldtimers hebben balls of steel lijkt het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:44:
Door het ouwehoeren had ik helemaal niet in de gaten dat we alweer bijna -10% gingen op de daily...
Mijn complete PF houdt bijzonder goed stand gelukkig:
[Afbeelding]
Zelfs al gaat er vanaf hier nog 90% vanaf zal ik er niet wakker van liggen.
Verwijderd
Simpel; 1 DOGE = 1 DOGENgangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:46:
[...]
Ik begrijp niet dat jullie hier zo rustig onder blijven, al die oldtimers hebben balls of steel lijkt het wel.
Perceptie is alles.
Naja als je op -80% staat dan maakt die 2% extra eraf ook niet veel meer uit..Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:46:
[...]
Ik begrijp niet dat jullie hier zo rustig onder blijven, al die oldtimers hebben balls of steel lijkt het wel.
Hehe, ik dacht dat Guacamole bestond uit avocado's. ui, tomaat. koriander, jalapeno peper, limoensap, knoflook en zout. Was ik mooi het ingredient "rotzakkies" vergetenDon Guacamole schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:47:
[...]
Naja als je op -80% staat dan maakt die 2% extra eraf ook niet veel meer uit..
Er valt nog weinig warm te stoken deze zomer. Los daarvan precies mijn punt: de grote bedrijven zijn het probleem. De toeleveranciers verhogen de prijzen substantieel terwijl daar vaak geen enkele reden toe is, behalve winstmarge.dubbeldekkert schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:31:
[...]
Maar die kapper betaald wel meer om zijn toko warm te stoken (of te koelen), zijn electriciteit is duurder geworden en zijn inkoop van kapper producten ook. Daarnaast zal hij nog ongetwijfeld bezig zijn om de verliezen van de meerdere lockdowns goed te maken.
Ikzelf run een goed lopende horecazaak, heb tot nu toe mijn prijzen niet verhoogd, maar zal dit per 1 September wel gaan doen. Mijn toeleveranciers blijven bijna maandelijks hun prijzen verhogen, waar bijvoorbeeld frituurvet al x4 is gegaan de afgelopen maanden.
En ja ik betaal mijn personeel al ruim boven CAO minimum, zonder een flink salaris komen ze niet eens meer bij je werken (en terecht!).
Men mag hier graag wijzen naar het "World economic fund" en "De (r)Overheid". Maar veel daarvan is afleiding van de echte rovers: Big Corp.
Ok, net een testje gedaan via bitvavo met BTC, de fee is heel veel nullen en een 2, in die volgorde, op dit moment omgerekend 0,43 euro. De eerste keer wel ff een screenrecording doen natuurlijk maar die was in 2 minuten in orde bevonden.NeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:31:
[...]
Is dat nog steeds de Kraken (voorbeeld) -> XLM route?
/f/image/TWmFCqv8dcud6t8ZX2TzTKex.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Die screenshot recording heeft mij 150 euro gekost. Na afloop als een paranoïde de PC opnieuw installeren omdat je feitelijk toestemming geeft om mee te kijken, erachter komen dat je de MS Office activatiecode kwijt bent, nieuwe code kopen.Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Ok, net een testje gedaan via bitvavo met BTC, de fee is heel veel nullen en een 2, in die volgorde, op dit moment omgerekend 0,43 euro. De eerste keer wel ff een screenrecording doen natuurlijk maar die was in 2 minuten in orde bevonden.
[Afbeelding]

BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Die screenshot recording heeft mij 150 euro gekost. Na afloop als een paranoïde de PC opnieuw installeren omdat je feitelijk toestemming geeft om mee te kijken, erachter komen dat je de MS Office activatiecode kwijt bent, nieuwe code kopen.

Verwijderd
Volgens dit filmpje is zijn vermogen sinds 1995 x8 gegaan, van 10 miljard naar 80 miljard.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:58:
lol de 2008 crash in aandelen, zie Warren Buffet![]()
[YouTube: Top 10 Richest People in the World (1995-2021)]
Echt medelijden met die arme stakker
Elon laatste 2 jaar, BOOM!Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:04:
[...]
Volgens dit filmpje is zijn vermogen sinds 1995 x8 gegaan, van 10 miljard naar 80 miljard.
Echt medelijden met die arme stakker
Bij oldtimers kunnen die balls ook niet zo veel meer zakken, die zijn al -90%Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:46:
[...]
150 euro ? een ms office 2019 / 2021 code kost met 5 min zoeken € 4,30BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Die screenshot recording heeft mij 150 euro gekost. Na afloop als een paranoïde de PC opnieuw installeren omdat je feitelijk toestemming geeft om mee te kijken, erachter komen dat je de MS Office activatiecode kwijt bent, nieuwe code kopen.
Hm misschien toch ook maar eens stoppen met de Kraken xlm route dan. De xlm transfer is prima en goedkoop maar de aankoop van btc met nieuw gestorte eur kostte me alleen al eur6,40 op een echt niet wereldschokkend bedrag. Dan nog naar xlm en op binance weer van xlm naar eur. Eur of 6-7 ben je zo kwijt per 5000€ op die manier. Thanks voor testen!Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:55:
[...]
Ok, net een testje gedaan via bitvavo met BTC, de fee is heel veel nullen en een 2, in die volgorde, op dit moment omgerekend 0,43 euro. De eerste keer wel ff een screenrecording doen natuurlijk maar die was in 2 minuten in orde bevonden.
[Afbeelding]
Tuurlijk, zoals vaker hier gepost, als je een klein beetje op de 1min meekijkt en feit dat btc in eur vaak iets meer waard is op binance dan op kraken weet ik het vaak zelfs in een mini plusje om te draaien maar ik vind dat je dat niet echt mag tellen. Feitelijk is dat gokken op de 1min en zolang het geen exact getimede arbitrage opportunity is had je ook nog een paar € extra kunnen kosten.
een bitvavo accountje aanmaken dan maar.. We hadden nog niet genoeg exchanges
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ITG schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:36:
Ik heb mijn zooi BTC verkocht.

Jaja dus ik verkoop nu en koop pas weer als ie weer omhoog gaat en dan doe ik buy high?anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:38:
hahahah prachtig ook weer die paniek en sell acties. Gaan weer een hoop buy high sell low doen
Dat had je net even wat eerder moeten doen..... Ekte panic sell. Je hebt 10 cryptoslowchat punten verdient. This is the way...ITG schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:36:
Ik heb mijn zooi BTC verkocht.
Beschik nu over .06$ budget - haast je want zakt 10% / dag!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kraken -> BTC -> Binance kan natuurlijk ook he ipv Bitvavotwit schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:28:
[...]
Hm misschien toch ook maar eens stoppen met de Kraken xlm route dan. De xlm transfer is prima en goedkoop maar de aankoop van btc met nieuw gestorte eur kostte me alleen al eur6,40 op een echt niet wereldschokkend bedrag. Dan nog naar xlm en op binance weer van xlm naar eur. Eur of 6-7 ben je zo kwijt per 5000€ op die manier. Thanks voor testen!
Tuurlijk, zoals vaker hier gepost, als je een klein beetje op de 1min meekijkt en feit dat btc in eur vaak iets meer waard is op binance dan op kraken weet ik het vaak zelfs in een mini plusje om te draaien maar ik vind dat je dat niet echt mag tellen. Feitelijk is dat gokken op de 1min en zolang het geen exact getimede arbitrage opportunity is had je ook nog een paar € extra kunnen kosten.
een bitvavo accountje aanmaken dan maar.. We hadden nog niet genoeg exchanges
Maakt niet uit wat je bij je hebt, je hebt altijd recht op 1 @knakworst , of je nu wilt of niet.....Masstje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:41:
Die cryptoslowchat bbq... wanneer gaat die door?
Masstje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:41:
Die cryptoslowchat bbq... wanneer gaat die door?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6a3CA9RYsEv4ySsk0pxn39FS.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Ik wil je 1 persoons beren & nocoiner feestje niet bederven, maar je hebt de laatste maanden iets meegekregen van inflatie enzo toch?Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:45:
Sta toch ruim 1% in de plus vandaag met m'n USD. Helemaal prima
Onze dollars zijn vandaag 1% minder snel gedevalueerd dan de Euro.
Ik pak de slingers vast, regel jij het bier
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:50:
[...]
Ik wil je 1 persoons beren & nocoiner feestje niet bederven, maar je hebt de laatste maanden iets meegekregen van inflatie enzo toch?![]()
1bier = 1bier
Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:47:
[...]
Maakt niet uit wat je bij je hebt, je hebt altijd recht op 1 @knakworst , of je nu wilt of niet.....
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RMnQY4ogNJFwoCxcCbdSXEWf.gif?f=user_large)
Precies op tijd voor de fiat airdrop volgende weekanti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:38:
hahahah prachtig ook weer die paniek en sell acties. Gaan weer een hoop buy high sell low doen
Verwijderd
Ik ben overgestapt naar moonbier:Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:52:
[...]
Ik ben onderweg! Leffe, of klap jij nog blikken Schultenbrau?
1bier = 1bier
:strip_exif()/f/image/LiGRkhYVLH8HAlU6QcBVYY2j.jpg?f=fotoalbum_large)
Gebrouwen onder volle maan.
Je proeft de berentranen nog licht in de afdronk.
Ik heb de muziek alvast uitgekozen:Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:50:
[...]
Ik wil je 1 persoons beren & nocoiner feestje niet bederven, maar je hebt de laatste maanden iets meegekregen van inflatie enzo toch?![]()
YouTube: GIO & Keizer en Freddy Moreira - Omlaag
Voor deze dingen heb ik de spare laptop, met kale windows. Idem spare phone voor Google Auth...BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Nog wat spare BTC... spare sprokkelhout

Ik heb alweer USDC en DAI afgeroomd. Euro's kopen, die staan laag nu.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:45:
Sta toch ruim 1% in de plus vandaag met m'n USD. Helemaal prima
Ik verdien tegenwoordig meer met USD/EUR dan met de rest van de crypto (hodler here, dus geen kunst)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Inderdaad opvallend dat zelfs hier er toch weer direct paniek is en er wordt verkocht bij de eerste forse daling, terwijl iedereen beter weet. Overigens snap ik het ergens ook wel, ik voel ook gelijk die FUD, maar blijf me kranig verweren!anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:38:
>einde bericht<
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Wat weet iedereen beter? Dat we morgen weer omhoog gaan? Reken er maar op dat we nog veel dieper gaan voor het einde van het jaar.JJ1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:53:
[...]
Inderdaad opvallend dat zelfs hier er toch weer direct paniek is en er wordt verkocht bij de eerste forse daling, terwijl iedereen beter weet. Overigens snap ik het ergens ook wel, ik voel ook gelijk die FUD, maar blijf me kranig verweren!
Dat valt toch ook wel mee? Ik heb nou niet echt het idee dat iedereen hier op de sell knop zit te rammen bij dit soort dalingen...JJ1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:53:
[...]
Inderdaad opvallend dat zelfs hier er toch weer direct paniek is en er wordt verkocht bij de eerste forse daling, terwijl iedereen beter weet. Overigens snap ik het ergens ook wel, ik voel ook gelijk die FUD, maar blijf me kranig verweren!
Sell?? Buy! Weer wat DOTjes in de pocket.NeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:56:
[...]
Dat valt toch ook wel mee? Ik heb nou niet echt het idee dat iedereen hier op de sell knop zit te rammen bij dit soort dalingen...
Dat je niet in paniek, bij een enorme rode kaars, ‘ineens’ moet verkopen.zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:55:
[...]
Wat weet iedereen beter? Dat we morgen weer omhoog gaan? Reken er maar op dat we nog veel dieper gaan voor het einde van het jaar.
Sure maar het probleem is niet de btc transfer fee maar aankopen van crypto op kraken (tenzij je wat vip levels hebt) hebben vrij aanzienlijke transactiekosten. Het is niet de 0,075% van Binance iig. Zal die van bitvavo eens opzoeken.Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:46:
[...]
Kraken -> BTC -> Binance kan natuurlijk ook he ipv Bitvavo
Anyway, uiteindelijk is het allemaal gedoe in de kantlijn vergeleken met de koersverschillen op een dag. Laat ik die maar weer gewoon gaan volgen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als we over een paar maandjes gas moeten rantsoeneren...zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:55:
[...]
Wat weet iedereen beter? Dat we morgen weer omhoog gaan? Reken er maar op dat we nog veel dieper gaan voor het einde van het jaar.

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:02:
[...]
Als we over een paar maandjes gas moeten rantsoeneren...
[Afbeelding]

Of zet het om in een andere munt die net zo hard naar beneden is gegaan, maar waar je op lange termijn meer vertrouwen in hebt.Maarten69 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:54:
Nieuwe eigen regel. Verkoop niet meer met verlies, al duurt het 2 jaar.
>einde bericht<
Max pain scenario. Ik teken ervoor. Flikker ik alles er in...
Dat is zo ongeveer exact in lijn met dat filmpje van Bob Loukas dat hier laatst gedeeld werd. Dieptepunt eind dit jaar in 14k regionen (of lager).zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:36:
https://www.crypto-inside...s-van-vorige-bearmarkten/
Alles ala Didi?zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:36:
Kan goed uitpakken..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja wie niet, beetje zoals die $1.000 waarvan iedereen in 2018/2019 aangaf dat ze op dat niveau all-in zouden gaan. Die hebben we alleen nooit gezien.zwembroek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:36:
Hoe meer je dit leest des te kleiner de kans? 😀BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:40:
[...]
Ja wie niet, beetje zoals die $1.000 waarvan iedereen in 2018/2019 aangaf dat ze op dat niveau all-in zouden gaan. Die hebben we alleen nooit gezien.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Ik heb zelf een grens wat ik in crypto stop. Maar als er extreme buitenkansjes zich aandienen dan ben ik bereid om er meer in te stoppen dan wat ik vooraf als grens heb bedacht. Dat bedoelde ik met dan stop ik alles erin. Dat betekend niet dat ik daarvoor nog geen posities heb ingenomen.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:12:
Sterker nog; als je jezelf daar aan gaat houden zo van 'Als de prijs daar komt dan knal ik alles er in' en de prijs komt er niet dan heb je helemaal niets.
Zero.
Ik vind het rete interessant die hele psychologie achter dat investeren en traden. Waarom denken mensen op een bepaalde manier. Dat is natuurlijk ook precies wat deze markt beweegt. Emotie. Dat is vandaag wel weer heel erg duidelijk. Je maakt een aardige stijging en dan een correctie en iedereen is weer in paniek. 'Ja maar hoe weet je dan dat iedereen in paniek is?' Ja kijk maar naar de chart.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De euro, bedoel je?Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
Of zet het om in een andere munt die net zo hard naar beneden is gegaan, maar waar je op lange termijn meer vertrouwen in hebt.
Maktub
Je hebt maar één koper en verkoper nodig die elkaar vinden op 10k, en het LIJKT of de hele wereld in paniek is. Terwijl de rest van de markt doorhodlt. Daarom is volume ook zo belangrijk.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:30: 'Ja maar hoe weet je dan dat iedereen in paniek is?' Ja kijk maar naar de chart.
Maktub
Geen 'Sell low', sorry, koop af en toe wat bij om GAK te verlagen en zit het wel uit tot de volgende bull.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dank voor deze wijze woorden. Ik behoor in zekere zin ook tot die groep en heb af en toe even zo’n bericht nodig. Emotie en verwachting uitschakelen en rationeel analyseren kan een hoop goeds brengen.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:12:
Je hebt er gewoon geen flikker aan die 'prijs targets'. Sterker nog; als je jezelf daar aan gaat houden zo van 'Als de prijs daar komt dan knal ik alles er in' en de prijs komt er niet dan heb je helemaal niets. Niemand weet waar de koers naar toe gaat. Je moet het doen met de kansen die je op het moment krijgt. Als je toen Bitcoin op 68k stond en aan het pompen was had gezegd dat je Bitcoin op dat moment voor 18k kon kopen dan had iedereen snel de knip getrokken. Maar nu we die 18k daadwerkelijk gezien hebben zijn er nog zo veel die maar blijven wachten op een 10k en dus nog steeds niet gekocht hebben. Hoe slim klinkt dat? Juist. Denk er maar eens over na.
Ik denk dat je nu helemaal geen prijstargets moet zetten in de huidige markt. Echter is het normaal gesproken prima om supportniveaus in de gaten te houden. Maar op dit moment is de markt dusdanig kut dat je beter kunt wachten tot het er macro economisch allemaal wat beter uit gaat zien. Ik heb alles in stables en denk dat sat voorlopig ook zo blijft.DAMAGE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:12:
Je hebt er gewoon geen flikker aan die 'prijs targets'. Sterker nog; als je jezelf daar aan gaat houden zo van 'Als de prijs daar komt dan knal ik alles er in' en de prijs komt er niet dan heb je helemaal niets. Niemand weet waar de koers naar toe gaat. Je moet het doen met de kansen die je op het moment krijgt. Als je toen Bitcoin op 68k stond en aan het pompen was had gezegd dat je Bitcoin op dat moment voor 18k kon kopen dan had iedereen snel de knip getrokken. Maar nu we die 18k daadwerkelijk gezien hebben zijn er nog zo veel die maar blijven wachten op een 10k en dus nog steeds niet gekocht hebben. Hoe slim klinkt dat? Juist. Denk er maar eens over na.
Veel van ons hebben de vorige stagflatie niet bewust meegemaakt. Bitcoin sowieso niet. En Bitcoin heeft ook nog geen energiecrisis meegemaakt. Ik vind het allemaal erg onzeker de komende 1-2 jaar.
Verwijderd
Lekker met vervroegd pensioen, maar wel omdat je werkgever failliet is en de complete Europese industrie de afgrond in flikkert.Kenny_026 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat je nu helemaal geen prijstargets moet zetten in de huidige markt. Echter is het normaal gesproken prima om supportniveaus in de gaten te houden. Maar op dit moment is de markt dusdanig kut dat je beter kunt wachten tot het er macro economisch allemaal wat beter uit gaat zien. Ik heb alles in stables en denk dat sat voorlopig ook zo blijft.
Veel van ons hebben de vorige stagflatie niet bewust meegemaakt. Bitcoin sowieso niet. En Bitcoin heeft ook nog geen energiecrisis meegemaakt. Ik vind het allemaal erg onzeker de komende 1-2 jaar.
:strip_exif()/f/image/C6mzj0ZYE8xwIyhNvPd54Dg9.jpg?f=fotoalbum_large)
2 jaar WW, here I come!
We moeten wel oppassen en stil staan bij het feit dat het hebben van 1000 btc door sommigen eigenlijk absurd is..het wordt en is nu al een spelletje voor de "sharks".
Had nooit moeten gebeuren vind ik.
Wat zij willen gebeurd ook, zo lijkt het vaak.
Edit, ik heb bier op (kan meespelen in mijn emotie)
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten69 op 19-08-2022 18:02 ]
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!