@Skrunsies heeft alle groene kaarsen uitgeblazen zoals gisteren aangekondigd. Je moet wel een beetje opletten hierzo.roflexx schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:49:
Wat is dit?!
WOZX moon boys!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oke wacht ik zal even wat funds naar Uniswap sturen en over 15 minuutjes dat spul aankopen. Ultieme buy high 👍🏼 thanks voor de pro tip.Coldcat schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:13:
WOZX moon boys!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Hoe stuur ik mijn BTC naar Uniswap???!!!Vis schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:17:
[...]
Oke wacht ik zal even wat funds naar Uniswap sturen en over 15 minuutjes dat spul aankopen. Ultieme buy high 👍🏼 thanks voor de pro tip.
kijk hier wordt ik nou blij van, mooie start vd dag
btc weer uitgebreid, een order is gehit
nothing stops this train
PostNL, DHL etc. De keuze is een reuzeVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:19:
[...]
Hoe stuur ik mijn BTC naar Uniswap???!!!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee niet met BTC doen! Zonde van je satjes.. je kan gewoon BUSD sturen via DHL of Matic via UPS naar je ETH wallet. Veel snellere levering en goedkoper.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:19:
[...]
Hoe stuur ik mijn BTC naar Uniswap???!!!
Maar anyhow, te laat voor nu.
Te laat , alsnog gefeliciteerd @Skrunsies !
Hier 50 in sats gelijke orders tussen de 9800 en 19800. Elke $200 ladder een limited order. Geen zin meer om levels te hunten. Kom zo wel op een mooi gemiddelde.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:25:
kijk hier wordt ik nou blij van, mooie start vd dag
Maar zien of we daar weer komen en ik mijn GAK van $32k omlaag zal krijgen
Nou ik denk dat 90 procent nog wel dik in de plus staat van het shitcoinlijstje van @Taro. Vergeet niet hoe de alts gestegen zijn afgelopen weken.cooLopke schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:07:
Nu wil ik die autoinvest cijfers wel eens een keertje zien eigenlijk... In een uptrend ziet dat er volgens mij altijd goed uit, maar in een downtrend is dat wat anders.
En je moet maar zo zien heb je weer een goedkoop dca momentje
In nexo krijg ik er nu ook weer meer van uitbetaald vandaag
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 19-08-2022 09:38 ]
Au, mijn PNL -5%
Toch iets te vroeg gekocht op 22900, haha.
Hodl zeggen we dan toch?
Hodl zeggen we dan toch?
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Dit is wel het perfecte moment voor een buy-high en sell low!Maarten69 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:
Au, mijn PNL -5%
Hodl zeggen we dan toch?
Haha ik precies hetzelfde, heb me er maar bij neergelegdMaarten69 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:
Au, mijn PNL -5%
Hodl zeggen we dan toch?
Ik heb hier sinds ik ermee begonnen ben niet naar gekeken omdat het een DCA tool is voor mij.cooLopke schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:07:
Nu wil ik die autoinvest cijfers wel eens een keertje zien eigenlijk... In een uptrend ziet dat er volgens mij altijd goed uit, maar in een downtrend is dat wat anders.
Net even gekeken, gemiddeld 3,35% in de min met als enige positieve ETH. Ik auto-invest in BTC, ETH en BNB.
Dat zijn niet de coins waar hij op doelde 😋YES schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:44:
[...]
Ik heb hier sinds ik ermee begonnen ben niet naar gekeken omdat het een DCA tool is voor mij.
Net even gekeken, gemiddeld 3,35% in de min met als enige positieve ETH. Ik auto-invest in BTC, ETH en BNB.
Maar valt verder ook wel mee hoor.
Matic, Near en Polkadot aankopen hier nog groen.
Maarten69 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:
Au, mijn PNL -5%
Hodl zeggen we dan toch?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dtWy5EeD0GMQlfxU6v5cCuyw.gif?f=user_large)
Verwijderd
Maarten69 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:
Au, mijn PNL -5%
Hodl zeggen we dan toch?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bf3u5AQAm9RIuHNRicIGxygQ.jpg?f=user_large)
Als de prijzen zo zakken krijg je toch flink FOMO of niet 
Zeker als je de grootste shitcoin (€) naar beneden ziet vliegen. (Misschien maar goed ook want anders zou BTC nog meer zakken
)
Zeker als je de grootste shitcoin (€) naar beneden ziet vliegen. (Misschien maar goed ook want anders zou BTC nog meer zakken
Ik krijg altijd FOLA van dit soort momentenTomba schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:55:
Als de prijzen zo zakken krijg je toch flink FOMO of niet
Zeker als je de grootste shitcoin (€) naar beneden ziet vliegen. (Misschien maar goed ook want anders zou BTC nog meer zakken)
Zero.
Verwijderd
Fear Of Lambo August?Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:59:
[...]
Ik krijg altijd FOLA van dit soort momenten
Das nooit verkeerdPelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:59:
[...]
Welke onverlaat heeft Bitcoin vanmorgen deze muilpeer toegekend?
Mijn Quant gaat ook aardig naar de tyfjes.
Ik had het kunnen weten door te heulen met de vijand (CBDC)
Gelukkig staan ze op de Ledger.
Mijn Quant gaat ook aardig naar de tyfjes.
Ik had het kunnen weten door te heulen met de vijand (CBDC)
Gelukkig staan ze op de Ledger.

Alstu!cooLopke schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:07:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OQi6uqz5IjDYfYnultGetlxr.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Niks aan de hand mensen, gewoon de tips volgen van Renee Lambo(o):
https://www.rtlnieuws.nl/...dschappen-energierekening
Vervolgens kun je dit weer in crypto pompen. Met zo'n naam moet je een hele grote zijn
Vervolgens kun je dit weer in crypto pompen. Met zo'n naam moet je een hele grote zijn
Was dat niet een kredietverstrekker vroegah?Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:59:
[...]
Ineens zit er een riedeltje in mijn hoofd: Fola, Fola, Fola voor geld.
Verwijderd
Renee LambooPureLOOD schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:10:

Wie de fuck verzint deze slapstick?
Dat was (is?) VOLA:Partypsych schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:12:
[...]
Was dat niet een kredietverstrekker vroegah?
Ineens zit er een riedeltje in mijn hoofd: Fola, Fola, Fola voor geld.
https://www.nederlandinbe...7DP-Amsterdam-020-5604287
Moet je voor de gein is berekenen met de huidige gasprijzen, ik heb mijn verbruik van vorig jaar bij gepakt voor gas en in de maanden dec, jan en feb betaalden we gemiddeld toen €~260PureLOOD schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:10:
maar met de huidige prijzen wordt dit de nieuwe: €~780
dus dat is in deze 3 koude maanden ongeveer €~2340
Heb ik echt niet voor over, dat wordt echt temperatuur laag en gewoon zeer dikke kleding aan +wollen deken +kruik
nothing stops this train
Kan je toch gewoon in je atoomschuilkeder gaan overwinteren, steeds zelfde temperatuur en moet je helemaal niet inzitten met verwarming. Isolatie rondom voldoende om je te verwarmen aan je mining-rig.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
Moet je voor de gein is berekenen met de huidige gasprijzen, ik heb mijn verbruik van vorig jaar bij gepakt voor gas en in de maanden dec, jan en feb betaalden we gemiddeld toen €~260
dus dat is in deze 3 koude maanden ongeveer €~2340![]()
![]()
Heb ik echt niet voor over, dat wordt echt temperatuur laag en gewoon zeer dikke kleding aan +wollen deken +kruik
Die zal het wel zijn idd , fonetisch klinken ze het hetzelfdeTomba schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
Dat was (is?) VOLA:
https://www.nederlandinbe...7DP-Amsterdam-020-5604287
gebruikte in mijn oude jaren 30 woning maar ongeveer 90m3 per maand in de winter......zit nu in A woning met een ketel van 3 jaar oud ipv 25 jaar oud. Gok dat het nu nog wat lager kan. Bij ons is het altijd maar max 18. Gewoon deken op de bank. Helemaal prima. Mensen zijn gewoon te verwend geraakt aan 21+ temperaturen.....in elke ruimteKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
Moet je voor de gein is berekenen met de huidige gasprijzen, ik heb mijn verbruik van vorig jaar bij gepakt voor gas en in de maanden dec, jan en feb betaalden we gemiddeld toen €~260
![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kun je toch weer 0.108 BTC voor kopen tegen huidige prijzen. Who needs heating if you have BTCKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
![]()
/f/image/P4E5kQfgPDP2B3eXUOYDrosC.png?f=fotoalbum_large)
6,8% daling, was het maar waar.
Die snurkers hebben niet meegerekend dat ik 90% van mijn tweede hypotheek netjes heb gespreid over euro’s, MonkeyPoxCoin en Celsius.
Want ja, risico moet je spreiden. Nu zit ik maar mooi met mijn 85% koopkrachtverlies.
Ach ja, daar komt vast een eenmalige compensatie voor. Kan ik die weer in XRP drukken.

Maktub
Daarom had ik een ETH rig... op een gemiddelde koude dag heb ik 60kWh aan warmte nodigSelmer schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:26:
[...]
Kun je toch weer 0.108 BTC voor kopen tegen huidige prijzen. Who needs heating if you have BTC
Wrede snoodaards die strapatsen uithalen met eervolle handelaars die niet willen slabakken alvorens de 69 weer te benaderen.Alpina schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:04:
Welke onverlaat heeft Bitcoin vanmorgen deze muilpeer toegekend?
Ik dacht gisteren, ik koop een flufje ETC als hedge tegen ETH POW fanatiekelingen, de fomo heeft me toch weer een oor aangenaaid.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Fucking geniaal.
De crypto vooruitgang tijdens mijn 3 weken verlof is ongedaan gemaakt in amper 5 uur...
De crypto vooruitgang tijdens mijn 3 weken verlof is ongedaan gemaakt in amper 5 uur...
Crypto 😝Raf1994 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:30:
Fucking geniaal.
Ik ben blij dat het is gezakt en ik het kan terugkopen.
Maar nu voorlopig wel hodl...
Maar nu voorlopig wel hodl...
Ja bizar hè, wij gaan per 1-9 van 0,71 naar 1,95 per m3 gas en dat is met de huidige prijzen alsnog een ‘koopje’Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
![]()
Tijdens het nadenken kwam ik er laatst achter dat FOMO een bitch is. Ze is er altijd gedurende lange tijd. Ze loop altijd met je te flirten door alle mooi internet munten.Raf1994 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:30:
Fucking geniaal.
Drops gaan altijd hard, en vaak kortstondig.
Zijn we de weg naar 14k van Bob ingeslagen? Toch nog een dikke capitulatie candle?
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Just eat maakt de schade van crypto vandaag toch een beetje goed 
+24%
+24%

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vroeger vonden we eth fees nog duurKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
![]()
Nickchange naar Lamboo69?Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:13:
[...]
Renee Lamboo![]()
Wie de fuck verzint deze slapstick?
Dat vooral ook. Wij stoken in principe alleen in de woonkamer. En wij komen echt niet op die rare bedragen van 900 euro per maand. En dat in een slecht geïsoleerde huurwoning.
Verwijderd
Ik heb het geluk gehad nog het 3 jaar dalen contract van GreenChoice af te kunnen sluiten, komende 3 jaar: €1,84 - €1,60 - €1,45 de kuub.Tomba schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:32:
[...]
Ja bizar hè, wij gaan per 1-9 van 0,71 naar 1,95 per m3 gas en dat is met de huidige prijzen alsnog een ‘koopje’
Zonnepanelen liggen al, dankzij de wakkerschudding in januari ook een pelletkachel laten installeren.
Verwacht wel dat die GreenChoice toko natuurlijk november/december al compleet naar de tering gaat en dat ik alsnog 19 euro de kuub ga betalen in januari.
Neoliberalisme, een prachtig rauwe markt ervaring.
Hij zij niets specifieke over welke coins hij het had hoorAlterBridge schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:48:
[...]
Dat zijn niet de coins waar hij op doelde 😋
Maar valt verder ook wel mee hoor.
Matic, Near en Polkadot aankopen hier nog groen.
Dus als ik Renee goed begrijp moet ik minder geld uitgeven?PureLOOD schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:10:
Wow, was ik nooit op gekomen.
Thanks voor het delen!!!
Maktub
idd. Dat is vooral gewoon het probleem dat iedereen dat normaal vind. Wij hebben meer dan genoeg geld om elke kamer op 50 graden te stoken het hele jaar......maar vinden deken met 18 graden in alleen de woonkamer meer dan genoegbarrymossel schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]
Dat vooral ook. Wij stoken in principe alleen in de woonkamer. En wij komen echt niet op die rare bedragen van 900 euro per maand. En dat in een slecht geïsoleerde huurwoning.
https://nl.investing.com/.../dutch-ttf-gas-c1-futures
Deze parabolische organische stijging moeten wij toch kunnen waarderen
Deze parabolische organische stijging moeten wij toch kunnen waarderen
Precies die hebben wij ook maar dan 1.95-1.76-1.52. Later ingestapt dusVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]
Ik heb het geluk gehad nog het 3 jaar dalen contract van GreenChoice af te kunnen sluiten, komende 3 jaar: €1,84 - €1,60 - €1,45 de kuub.
[…]
Tot 1 jan 2024 heb ik een contract voor €0.79 de kuubVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]
Ik heb het geluk gehad nog het 3 jaar dalen contract van GreenChoice af te kunnen sluiten, komende 3 jaar: €1,84 - €1,60 - €1,45 de kuub.
Kunnen we geen business starten om bij jou gasflessen te gaan vullen?Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:58:
[...]
Tot 1 jan 2024 heb ik een contract voor €0.79 de kuub
Zo, dat is netjes zeg! Ik ga helemaal rekt hier met m'n variabel contract. In de winter ga ik mij daar ook zeker aan aanpassen. Kuubje haardhout doet op Marktplaats ook al € 150,-, bizar ook.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:58:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik kom graag bij je langs en koop wel voor €1 de kuub gas bij je in.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:58:
[...]
ik betaal in sats via lightning oke?
nothing stops this train
dat wordt midden in de nacht ff naar een bos gaan, als je dat nu doet is het hout wel droog voor aankomende winterNeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:01:
[...]
Zo, dat is netjes zeg! Ik ga helemaal rekt hier met m'n variabel contract. In de winter ga ik mij daar ook zeker aan aanpassen. Kuubje haardhout doet op Marktplaats ook al € 150,-, bizar ook.

nothing stops this train
of ff een bouw terrein leeg rovenKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:03:
[...]
dat wordt midden in de nacht ff naar een bos gaan, als je dat nu doet is het hout wel droog voor aankomende winter
Ik weet nog goed dat iedereen het maar raar vond dat wij het huis vol gooide met zonnepanelen, airco's en een warmtepomp. We lieten ons afsluiten van de stadsverwarming in 2017.
Gelukkig sta ik flink in de min met de crypto anders wist ik ook niet wat ik met alle besparingen op gas en elektra moest doen :-)
Gelukkig sta ik flink in de min met de crypto anders wist ik ook niet wat ik met alle besparingen op gas en elektra moest doen :-)
All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh
De buurman merkt wel dat zen houthok inneens sneller leeg is aan t einde van de winter
Maar komop onze mining rigs houden ons warm.
Ook Consumentenbond Greenchoice?Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:58:
[...]
€~0,15 per kWh ook

Ik wil deze winter all electric

stroom is niet gratis toch en zonnepanelen werken niet optimaal in de winterBurnerT schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:05:
[...]
De buurman merkt wel dat zen houthok inneens sneller leeg is aan t einde van de winter![]()
![]()
![]()
Maar komop onze mining rigs houden ons warm.
nothing stops this train
Zonder dollen, ik denk dat je dit soort praktijken gaat zien nu hoor..Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:03:
[...]
dat wordt midden in de nacht ff naar een bos gaan, als je dat nu doet is het hout wel droog voor aankomende winter
Overigens.. sprokkelhout is droog zat nu
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 19-08-2022 11:07 ]
weet het wel zeker. Ik woon in de regio met heel veel bos (voor NL dan). Normaal zag je altijd wel stapels hout wat ze snoeien in de bossen. Ik zie nu verdacht weinig stapels. Nu kan het zijn dat ze het na kap direct weghalen om dit soort acties voor te zijnNeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:06:
[...]
Zonder dollen, ik denk dat je dit soort praktijken gaat zien nu hoor..
Overigens.. sprokkelhout is droog zat nu
Mijn openhaard werkt op autobandenKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:05:
[...]
kan ook langs de snelweg, er zijn bomen genoeg
Eens even kijken welke sneeuwvlokjes komen happen.
Het is wel weer een echte donderdag deze vrijdag.... * sh4d0wman kijkt maandag wel weer eens naar zijn portfolio. Nu tijd voor bier.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
die dingen zijn nog best prijzig zie ik zo...... Als je tips voor mij hebt let me know, mag ook via DM!Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]
..... in januari ook een pelletkachel laten installeren.
We hebben wel al een aansluiting, vorige bewoners hadden een pellet (of houtkachel, is aansluiting anders? heb geen flauw idee) dus dat scheelt weer
houtkachel is wel veel goedkoper in aanschaf
als voorbeeld deze:
https://www.gamma.nl/asso...3Dpa%26showFilters%3Dtrue
is €399 dat is denk ik wel een goede investering, betalen met de Binance card uiteraard

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2022 11:15 ]
nothing stops this train
Ik zit bij Budget Energie. Ik zag dat het voor nieuwe klanten al zo'n €4 per kuub moet kosten. Ik ben heel benieuwd of ze mij überhaupt nog anderhalf jaar kunnen leveren voor die €0.79 de kuub
dat is denk ook het dingetje, omdat er mensen met geluk een vast contract hebben moeten de variablele contracten extra betalen om te compenseren zodat het bedrijf niet omvaltGelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:13:
[...]
Ik zit bij Budget Energie. Ik zag dat het voor nieuwe klanten al zo'n €4 per kuub moet kosten. Ik ben heel benieuwd of ze mij überhaupt nog anderhalf jaar kunnen leveren voor die €0.79 de kuub
nothing stops this train
Ik woon in een gebied wat wordt beheerd door zo'n bosstichting.anti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:09:
[...]
weet het wel zeker. Ik woon in de regio met heel veel bos (voor NL dan). Normaal zag je altijd wel stapels hout wat ze snoeien in de bossen. Ik zie nu verdacht weinig stapels. Nu kan het zijn dat ze het na kap direct weghalen om dit soort acties voor te zijn
Er wordt dus serieus hout gestolen uit het bos, al een paar maanden. Mensen die snachts met een kettingzaag het bos in gaan.
Eigenlijk gewoon een dikke geitenponzi dus.. En zo zijn we direct weer ontopicKol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
dat is denk ook het dingetje, omdat er mensen met geluk een vast contract hebben moeten de variablele contracten extra betalen om te compenseren zodat het bedrijf niet omvalt
Nou die lange contracten worden echt wel gehedged hoor. Maar die kleintjes die allemaal omgevallen zijn hebben gegokt en gemist met hedgen.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
dat is denk ook het dingetje, omdat er mensen met geluk een vast contract hebben moeten de variablele contracten extra betalen om te compenseren zodat het bedrijf niet omvalt
Om ontopic te blijven, net zoals hier hopen op de moon en achteraf op de top gekocht hebben.
hahahaha met een kettingzaag ook echt het bos in....in de nacht. dolle boel. Dat heb ik nier nog niet gezien. Zit ongeveer 300m van de bosrand af. Kan me ook niet voorstellen dat ze zo idioot zijn om het zo dicht aan de rand te proberen. DAn is het halve dorp wakker hierColdcat schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:23:
[...]
Ik woon in een gebied wat wordt beheerd door zo'n bosstichting.
Er wordt dus serieus hout gestolen uit het bos, al een paar maanden. Mensen die snachts met een kettingzaag het bos in gaan.
Jij overschat de mensen die zo asociaal zijn duidelijkanti elppa schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
hahahaha met een kettingzaag ook echt het bos in....in de nacht. dolle boel. Dat heb ik nier nog niet gezien. Zit ongeveer 300m van de bosrand af. Kan me ook niet voorstellen dat ze zo idioot zijn om het zo dicht aan de rand te proberen. DAn is het halve dorp wakker hier
Verwijderd
Een houtkachel heeft een dikker rookkanaal (diameter). Als je al een bestaand rookkanaal hebt zou ik die ff laten reinigen.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:13:
[...]
die dingen zijn nog best prijzig zie ik zo...... Als je tips voor mij hebt let me know, mag ook via DM!
We hebben wel al een aansluiting, vorige bewoners hadden een pellet (of houtkachel, is aansluiting anders? heb geen flauw idee) dus dat scheelt weer
als voorbeeld deze:
is €399 dat is denk ik wel een goede investering, betalen met de Binance card uiteraard
Zowel de pellets als hout wordt natuurlijk ook steeds duurder nu. Ik heb al een voorraad aangelegd die ik volgend voorjaar weer bijvul of wanneer de prijzen gunstig genoeg lijken. Begin dit jaar betaalde je 300 euro voor 1000 kilo pellets, nu inmiddels al boven de 500...
Maargoed je moet natuurlijk zelf weten wat je eraan hangt, voordeel van een pelletkachel is dat je hem aan je wifi kunt klappen en gewoon automatisch kunt laten opstarten in je verwarming schema, net als met een thermostaat. Voorraadvat pellets af en toe bijvullen en karren maar. Een houtkachel zul je altijd zelf moeten vullen/opstoken.
Het wordt voor ons ff aftasten hoe we gaan stoken, overdag is alleen mijn vrouw thuis op haar kantoor kamertje (thuiswerk) dus dan verwarmen we alleen die ruimte met een elektrische kachel.
Denk sochtends ff die kachel een uurtje aan om de kou uit huis te halen en dan natuurlijk lekker savonds op de bank met standje sambal.
oh nee hoor, ik poste 10min terug nog dat ik nergens stapels hout meer zie in het bos. Ik heb alleen die kettingzaag nog niet gehoord om 3h snachtsTomba schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Jij overschat de mensen die zo asociaal zijn duidelijk
Die maakte jij toch zelf? Om lekker on topic te blijven, hoe gaat het daar eigenlijk mee? Een nieuw receptje om BTC wat peper in zijn reet te geven lijkt me wel wat !Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:29:
[...]
Denk sochtends ff die kachel een uurtje aan om de kou uit huis te halen en dan natuurlijk lekker savonds op de bank met standje sambal.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Goooeiemorgen beste crypto vriendjes en vriendinnetjes, wat een heerlijk weer, het weekend staat voor de deur en inkopen is mogelijk voor een leuke prijs. Wat wil een mens nog meer.twit schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:32:
[...]
Die maakte jij toch zelf? Om lekker on topic te blijven, hoe gaat het daar eigenlijk mee? Een nieuw receptje om BTC wat peper in zijn reet te geven lijkt me wel wat !
Oh en qua sambal, verwijzen we u graag terug naar eeen jaartje geleden denk ik
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mwoah als je dit soort berichten leest:Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
https://www.ad.nl/comment...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
een maximum tarief door de overheid zou zo gek nog niet zijn, zoals in Frankrijk. Want de bedrijven besodemieteren je waar je bij staat.
"De prijzen van grondstoffen zijn omhoog"
En vervolgens recordwinsten boeken.
onder het mom van inflatie gooit iedereen de prijzen gewoon omhoog. Niet omdat het nodig is, maar omdat het kan.
zelfs kappers verhogen de prijzen met hier soms wel 25% voor knippen. Die schaar is echt niet duurder om te slijpen, en het personeel krijgt echt niet 25% extra loon

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 19-08-2022 11:40 ]
@Verwijderd aaah wauw ik wist niet eens dat pelletkachtels automatisch konden gaan joh, heb er 0.69% verstand van!
lees wel dat rendement met zeker 10-15% hoger ligt, beide hebben hun eigen voor en nadelen, automatisch hoeft het niet perse voor mij, maar ik snap wel dat het een stuk minder rommel maakt dan een houtkachel.
misschien voor volgend jaar hier ook maar eens goed over nadenken (naast zonnepanelen) dit jaar was al prijzig genoeg met kozijnen vervangen en overal HR++ installeren (wordt uitgevoerd aankomende oct) dit zal denk ook al zeker schelen
lees wel dat rendement met zeker 10-15% hoger ligt, beide hebben hun eigen voor en nadelen, automatisch hoeft het niet perse voor mij, maar ik snap wel dat het een stuk minder rommel maakt dan een houtkachel.
misschien voor volgend jaar hier ook maar eens goed over nadenken (naast zonnepanelen) dit jaar was al prijzig genoeg met kozijnen vervangen en overal HR++ installeren (wordt uitgevoerd aankomende oct) dit zal denk ook al zeker schelen
nothing stops this train
Ah jij was het. Excuses. Dank!Ngangatar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:38:
[...]
Goooeiemorgen beste crypto vriendjes en vriendinnetjes, wat een heerlijk weer, het weekend staat voor de deur en inkopen is mogelijk voor een leuke prijs. Wat wil een mens nog meer.
Oh en qua sambal, verwijzen we u graag terug naar eeen jaartje geleden denk ik. Rektheid in extremis
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Klaarlichte dag hier. Alsof men voor de plantsoendienst werkte.Tomba schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Jij overschat de mensen die zo asociaal zijn duidelijk
Mooie blokjes hout op maat hakken met die kettingzaag en de bus in.
Ik dacht dat uur X gekomen was waarbij men op zoek was naar Ledgers, gelukkig waren het maar bomen.
Geen excuus man, het is openbaar dus van iedereen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hahaha dan heb je echt schijt aan alles!Coldcat schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:44:
[...]
Klaarlichte dag hier. Alsof men voor de plantsoendienst werkte.
Mooie blokjes hout op maat hakken met die kettingzaag en de bus in.
Ik dacht dat uur X gekomen was waarbij men op zoek was naar Ledgers, gelukkig waren het maar bomen.

Dat soort praktijken gebeuren hier in de buurt ook. Als je al zo'n niveau'tje hebt ga ik er voor het gemak ook maar van uit dat je geen idee hebt dat hout minimaal een jaar moet drogen en het gewoon nat in de kachel dumpt.NeoflexNL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:46:
[...]
Hahaha dan heb je echt schijt aan alles!Ik wou dat ik het kon...
Hier is het hok gelukkig weer tot de nok toe gevuld met zo'n 12 kuub eik en beuk
Niet zo'n bouwmarkt pisbakkenstaal-ding kopen. Warmte wordt niet vastgehouden en het rendement is niet heel denderend. Een goeie kachel kost een veelvoud ten opzichte van dit ding, maar stookt een stuk efficienter.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:13:
[...]
die dingen zijn nog best prijzig zie ik zo...... Als je tips voor mij hebt let me know, mag ook via DM!
als voorbeeld deze:
Anyway. Crypto. 'T is me wat.
Klopt helemaal. wij hadden in het vorige huis een Jotul met A label en een lekker groot nieuw rookkanaal van 150mm, en dat merk je met alles.Ray_ schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:49:
[...]
Dat soort praktijken gebeuren hier in de buurt ook. Als je al zo'n niveau'tje hebt ga ik er voor het gemak ook maar van uit dat je geen idee hebt dat hout minimaal een jaar moet drogen en het gewoon nat in de kachel dumpt.
Hier is het hok gelukkig weer tot de nok toe gevuld met zo'n 12 kuub eik en beuk![]()
[...]
Niet zo'n bouwmarkt pisbakkenstaal-ding kopen. Warmte wordt niet vastgehouden en het rendement is niet heel denderend. Een goeie kachel kost een veelvoud ten opzichte van dit ding, maar stookt een stuk efficienter.
Anyway. Crypto. 'T is me wat.
Kom net thuis en wilde ff de sc lezen, maar zie dat ik niet in het crypto topic zit.
Wen moon?
Wen moon?
crypto is nu ff geitenbende, ZERO, dus ja dan zoeken mensen wat afleiding enzo. En aangezien btc 6 cent is, kunnen zelf de golden crypto boys hier nu geen gas meer betalen. Fiat kon je iig nog verbranden voor wat warmte....die trezor fikt niet zo lang helaasDon Guacamole schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:55:
Kom net thuis en wilde ff de sc lezen, maar zie dat ik niet in het crypto topic zit.
Wen moon?
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 19-08-2022 11:58 ]
Vandaag een dagje shoppen met de kinderen en vrouwlief dus ik loop hier aan 2 kanten leeg.. oh ja en ook sinds afgelopen maand een nieuw energiecontract. Wen moon?
Zero.
Of je gaat voor de 2e halve prijs aanbiedingen, net als shitcoin shopping deze dagen.Pelox schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:05:
Vandaag een dagje shoppen met de kinderen en vrouwlief dus ik loop hier aan 2 kanten leeg.. oh ja en ook sinds afgelopen maand een nieuw energiecontract. Wen moon?
Kut van de vakantie man maar jij regelt gewoon weer dat je geld toe krijgt.Gelukszoekr schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:28:
[...]
Mooi man. Ik voel m wel hoor, die fomo. Het gaat zo netjes omhoog allemaal. Bijna te perfect hè.
Mijn vakantie is wat anders gelopen dan gepland. Ik zou eerst een week in Canada zijn, en daarna een week in Turkije. Echter, na 2 dagen in Canada teste ik positief op Corona. En dat betekende dan ook zo'n beetje het einde van het avontuur. Ik werd verplicht 10 dagen daar te blijven voor ik me weer in de buurt van een vliegtuig mocht begeven. Dus nu weer thuis. Zuur dat de familievakantie niet door is gegaan, zuur dat ik morgen weer aan het werk "mag", en zuur dat alles weer vrolijk omhoog is gegaan de afgelopen weken
Maar zo zijn er ook weer leuke dingen. Ik was toevallig dubbel verzekerd, dus ik ga er vanuit dat de Turkije reis wel vergoed gaat worden, Daarnaast werd er iemand tijdens mijn terugreis vanuit Canada in het vliegtuig onwel. Uiteindelijk liep dat goed af, behalve dat ik alle connecties miste met zo'n 10 uur vertraging als gevolg. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik hiervoor een dikke tegoedbon krijg van Air Canada zodat ook de volgende trip weer zo goed als gratis zal zijn
Maargoed, wat crypto betreft, het vertrouwen lijkt hier, alsmede in de reguliere markt weer aardig terug. Positieve CPI cijfers, lage werkeloosheid, allemaal zaken die doen lijken alsof het feest door kan gaan. Maar net als jij ben ik hier nog niet zo zeker van, volgens mij is men over het algemeen te bullish. Het zal blijken de komende maanden...
Succes met de baan en studie dan! Ben jij van plan nog ergens in te "vluchten" met je euro's? Stukje goud, Dollars of Zwitserse Franks misschien?
40% van mijn geld staat te verpieteren in euro's op de bankrekening. De overige 60% stond al een lange tijd in USD maar die heb ik een tijd geleden omgezet in USDC en staat nu ergens rente te trekken. Ik overweeg wel om alles naar euro's om te zetten wanneer de euro onder de dollar komt. Maar geen goud of iets dergelijks.
De komende winter verwacht ik nog flinke klappen voor crypto en de aandelen markt. Gouden kansen voor de mensen die het geduld konden opbrengen.
Vanaf juni 2023 zal de FED de printer wel weer op standje 100 zetten en kunnen we langzaam aan weer echt omhoog gaan kijken. Voor die tijd heb ik mijn posities wel ingenomen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vis schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:16:
[...]
Of je gaat voor de 2e halve prijs aanbiedingen, net als shitcoin shopping deze dagen.

"2e halve prijs" is echt een geniale uitvinding. Je geeft max 25% korting, vaak minder... en mensen denken dat ze de helft hebben betaald
Dat is toch geen geluk, dat was een keuze die op het juiste moment ter beschikking was? Het is wel pech voor degenen wiens vast contract net afliep. Zo ging het ook toen de prijzen niet zo extreem waren.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
En ik koos voor variabel omdat op lange termijn dat toch vaak goedkoper is, je moet alleen met pieken en dalen kunnen omgaan. Gelukkig kunnen de meesten dat hier in de SC.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Een huis.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:29:
[...]
…..overdag is alleen mijn vrouw thuis op haar kantoor kamertje (thuiswerk) dus dan verwarmen we alleen die ruimte met een elektrische kachel.
Een vrouw.
Die werkt.
In een eigen kamertje.
Met een kachel.
En elektriciteit om de kachel op te stoken.
Not-so-humble-brag alert!
Maktub
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!