[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 211 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.687 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:19:
[...]

om je te bewijzen is een keer een screenshot te tonen van een hoge aankoop en lage paniek verkoop (buy high, sell low). Let op, wel zonder de inzet te laten zien, alleen de koop- en verkoopprijs. Daarna weten we dat je net als ons allemaal geen ruggengraat hebt en dan hoor je er dus helemaal bij.
Kan zo aan de topicstart toegevoegd worden! _O-

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gefeli @Skrunsies *O*

In plaats van een GLIMMER presentje heb ik een mooie DOGE/SHIBA fork voor je d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOWXVVyMY1ll4_bQetaLV7xwq9A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbs43n0gmjoBQtevhMs5euKh.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Skrunsies nog gefeliciteerd ouwe pikkepijper *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Ah een jarige! @Skrunsies gefeliciteerd!
@Taro het word mij langzaam duidelijk bedankt!

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:04:
[...]

_O-

Zullen we dit een weekje volhouden?
Elke nieuwe Tweaker hier denkt meteen dat we een klap van de (wind)molen hebben gehad.
Bearmarket doet wat met een mensch.
Wie weet zitten we nog niet eens in de helft van de berenmarkt, dat belooft.

---

Deze week mijn eerste DCA uitgevoerd. Frequentie: elke drie weken voor tier 1 (BTC en andere shitcoins) en elke zes weken voor tier 2 (nog grotere shitcoins).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:31:
Goed punt, ik geloof in traden.
Bitcoin kan best de 100k gaan zien, maar traden kan meer opleveren.
Met XRP heb ik in 1 week eens 300% gehaald terwijl de koers de gehele week eigenlijk daalde. Door telkens op tijd te verkopen en terug te kopen.

Edit:
Ik ben van plan op te wachten tot rond de 22900 en dan weer alles in btc te stoppen.

Edit2:
De euro gaat weer best rap omlaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgakDVyVXvm5HokZIncGAw9Al6Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Iqfyqu2eUFlt6jcerEjPpMVs.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Zo de euro gaat ook even lekker rekt. Aangezien we alles bekijken in $ is dat helemaal niet erg. Mochten we ooit verkopen krijgen we dus meer euro’s voor onze coins dan toen we ze kochten, als de koers tov aanschaf gelijk is gebleven of hoger is.

Gelukkig hebben we niks op de top gekocht! Dus maken we winst...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 13:38
MrMrq schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:07:
...
Dus het hangt er vanaf of je snel REKT wil gaan of langzaam bloedend.
Gast, tranen. In mijn ogen. Van het lachen.

Je triggert mijn lachspieren vaker maar deze keer rolde ik bijna luidruchtig het kleine kamertje uit

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geloven doe je in de kerk of moskee ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kan er dan een priester even met wat wijwater wat meer volatiliteit triggeren? Saaaaaaaaaaaaai!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stukfruit schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:58:
[...]

Geloven doe je in de kerk of moskee ;)
Ja, of in jezelf :Y

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:34:
Gefeli @Skrunsies *O*

In plaats van een GLIMMER presentje heb ik een mooie DOGE/SHIBA fork voor je d:)b
[Afbeelding]
Waar al die mods die ranzige foto’s toch vandaan halen. Gets!

Maar bedankt :+

@Verwijderd pikkepijper?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8Q80GK2obo7kTjsq-1PVtoXZew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VX4KFqGgijMGFL5AB4UCEnHI.gif?f=user_large
Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:38:
Ah een jarige! @Skrunsies gefeliciteerd!
@Taro het word mij langzaam duidelijk bedankt!
Ah een nieuwe! :+

Welkom bij de club en bedankt ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:07:

In dit Gomorra, vergeven van personen die weinig leven doch meer sats hebben, bevinden zich sujetten die menen dat Bitcoin nog daalt tot 17- of zelfs 14.000 eenheden.
Ik had er twee tegeltjes voor nodig. Je moet er wat voor over hebben met die stroomprijzen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mnv28UEFcv0YvSC2FE0JiCmLCho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W5ZANT6kaYHV0EFERp75A7Vi.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxUK7aBwgdkZAdYcFsfi4gsg8wQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D94RnUW7fXe3r0cfp3bgxGGp.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Welkom @Maarten69 , maar vraag wel even een nickchange aan voor Maarten69 aub.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd Skruns!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:21
Die Binance kaart is wel een uitvinding hoor, jammer dat ik daar nu pas achter kom :+

Vanaf nu zoveel mogelijk met deze kaart doen, die banken hier kijken maar even lekker, zeker nu ze steeds meer CO2 footprint bij gaan houden aan de hand van je pin gedrag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
@Skrunsies Gefeliciteerd Dot-man!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gS-oQfaYTuHxhz8P9ThJRQoyoF0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f4nCtdWpfFMr1BftOU5moWD2.png?f=fotoalbum_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:29:
Die Binance kaart is wel een uitvinding hoor, jammer dat ik daar nu pas achter kom :+

Vanaf nu zoveel mogelijk met deze kaart doen, die banken hier kijken maar even lekker, zeker nu ze steeds meer CO2 footprint bij gaan houden aan de hand van je pin gedrag
Echt waar?

Ik wilde namelijk nog graag naar de trekkertrek in Broekland aankomend weekend. Pinnen natuurlijk met de boerenbank om erbij te horen. En dan lekker met bier gaan gooien naar die gloeiende motoren.

Daarmee heb ik mijn budget er natuurlijk in 1 keer doorheen gejast. Begint wel crypto te lijken. Naar zowel je euro als CO2 saldo kijken, als BTC naar ETH.

Ik ben overigens wel blij dat ik mijn bankzaken allemaal omgegooid heb. 1 rekening waar het geld binnekomt. 1 rekening om het geld te verdelen. 1 rekning waar wat naar de stocks gaat. 1 rekening waar de huur van betaald wordt, en dan nog een laatste voor de bende die ik maandelijks uitgeef.

Nooit te nimmer dat die bankenlui teveel van mij gaan weten met hun algoritmes. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Coldcat op 18-08-2022 20:56 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTvRzAIQ7PMDS2x-PknLAoA36iM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QIvOUFM2UUej7u2xeojaegIH.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag binnen, weet nog niet of ik heb echt veel ga gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04:00
@Skrunsies Ik wist niet dat het zo weinig scheelde (in dagen)
Congratz ouwe 8-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Binance kaart. Amateurs. Plutus ftw

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PBBFaEgYUTcR6daXcCBrOK7EV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wF3AwcXrImdnbS4jENB19zgM.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Hoe? Dikke BNB! Toch?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIjoIxLGW5m9fqpZ5-JIUjadcUg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j0NtBc9dnSEVMhGk87A9uiqh.gif?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door cooLopke op 18-08-2022 21:17 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Tristan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:07:
[Afbeelding]

In ieder geval niet in die stomme geldmaat apparaten stoppen. Vreten hem op en krijg je niet meer terug :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-09 20:02
Down in sats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPaaHipOL_IN5S2gB5flhsh-Gkk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jv193X0tWmakWh4D95UORzTC.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• Tristan
Helza schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:20:
[...]

In ieder geval niet in die stomme geldmaat apparaten stoppen. Vreten hem op en krijg je niet meer terug :(
Meen je! Lekker dan.

• UniMatrix
  • Laatst online: 07:55
Nee, niet onze CELR! :(

Celer network shuts down bridge over potentional dns hijacking

https://cointelegraph.com...r-potential-dns-hijacking

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Helza
Yup en geldmaat vernietigd alle passen die opgevreten worden dus kun je niet terug vragen.

Gelukkig had ik hem ook aan m'n curve kaart gekoppeld dus kan hem nog steeds op die manier gebruiken:)

• Gelukszoekr
Die "Dikke BNB" maakt een beetje cashback bonus nogal een dure investering.

Voor 3% cashback heb je zo'n $3000 aan BNB nodig. Bij Plutus geeft de gratis kaart al 3% cashback.

Ik heb een 5% Plutus kaart. De 5% Binance kaart kost je zo'n $30.000. De Plutus kaart kost zo'n $5000. En dan krijg je ook 5 perks. Ik heb gekozen voor gratis Netflix, Spotify, Curve Black en $10 per maand terug bij Aldi en Thuisbezorgd.

Bij Plutus zijn er regelmatig storingen, maar als het werkt kan je instant opwaarderen. Bij Binance moet je geloof ik nogal wat doen om er geld naar toe te krijgen wat ook weer geld kost.

En dan als laatste, Plutus is klein, maar heeft kort geleden aangekondigd binnenkort te lanceren in de VS. Een enorme markt voor dit soort kaarten. Dikke Plutus dus hopelijk binnenkort :p

• Tristan
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:27:
[...]

Voor 3% cashback heb je zo'n $3000 aan BNB nodig. Bij Plutus geeft de gratis kaart al 3% cashback.

Ik heb een 5% Plutus kaart. De 5% Binance kaart kost je zo'n $30.000. De Plutus kaart kost zo'n $5000. En dan krijg je ook 5 perks. Ik heb gekozen voor gratis Netflix, Spotify, Curve Black en $10 per maand terug bij Aldi en Thuisbezorgd.

Bij Plutus zijn er regelmatig storingen, maar als het werkt kan je instant opwaarderen. Bij Binance moet je geloof ik nogal wat doen om er geld naar toe te krijgen wat ook weer geld kost.

En dan als laatste, Plutus is klein, maar heeft kort geleden aangekondigd binnenkort te lanceren in de VS. Een enorme markt voor dit soort kaarten. Dikke Plutus dus hopelijk binnenkort :p
Ben je dan ook gelijk houder van PLU?

• Gelukszoekr
Tristan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:35:
[...]

Ben je dan ook gelijk houder van PLU?
Optioneel, tot je je eerste cashback krijgt. Die wordt in PLU uitbetaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tristan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:07:
[Afbeelding]

Maak eens een foto van de andere kant, even checken of het wel een echte is. Better safe than sorry he.

spoiler:
niet echt doen natuurlijk he.. 8)7

Zero.

• Kol Nedra
heel leuk die Plutus, maar er stond geen huisnummer op mijn pakketje, dus Plutus card niet aangekomen......ken ik vrdome wachten op de nieuwe badge 👀

nothing stops this train

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS57nQoRnGiNJQ069Fi4XLvnzyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XCpx9nKoIyvJQYxv1OEwZNHI.jpg?f=fotoalbum_large
Zie deze melding net bij m'n miner verschijnen

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:27:
[...]

Niet bekend met die partij. Ik kreeg direct al 2% bij binance doordat ik wat bnb heb ik hoefde verser niks extra's in te leggen. Maar ik zou liever BNB staken dan PLU. De waarde van BNB heb ik meer vertrouwen in met hun eigen block chain en als een van de grootste crypto exchanges in tegenstelling tot plutus.

Hoewel 5% wel aantrekkelijk is plus de perks. Wellicht in de toekomst:)
Ben alleen bang dat ze een crypto.com rewards gaan uitvoeren zoals de meeste crypto cc partijen. Eerst hoge rewards om mensen binnen te krijgen en daarna terugschalen naar de echte rewards.

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Khaelos schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:47:
[Afbeelding]
Wat is hier bijzonder aan?

Dat de merge aankomende is? Ik denk dat die waarschuwingen er ook komen om ervoor te zorgen dat je je ETH van het account hebt. Anders eindigd het in de grote pot op het einde :)

Binnenkort zal de difficulty bomb wel aangezet worden en is het gedaan. Dit was mijn manier op m'n woning in de winter goedkoop op temperatuur te houden... koopkrachtinflatie gaat wel hard zo. Gelukkig zakt de dollar :)

[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 18-08-2022 21:51 ]

• Tristan
Khaelos schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:47:
[Afbeelding]
Wat levert dit nu nog op als ik vragen mag?

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Tristan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Bovenstaand net iets meer dan een euro per dag.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/M8mbRYM/Screenshot-2022-08-18-215304.png

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 18-08-2022 21:53 ]

• Helza
Coldcat schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:49:
[...]

Wat is hier bijzonder aan?

Dat de merge aankomende is?
De Ethereum foundation heeft net de officiële aankondiging gedaan voor einddatum. Op zich geen verrassing maar toch:)

• Tristan
Coldcat schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:52:
[...]

Bovenstaand net iets meer dan een euro per dag.

[Afbeelding]
Ok, en op wat voor hardware draai je dit dan?

• Gelukszoekr
Helza schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:47:
[...]
Niet bekend met die partij. Ik kreeg direct al 2% bij binance doordat ik wat bnb heb ik hoefde verser niks extra's in te leggen. Maar ik zou liever BNB staken dan PLU. De waarde van BNB heb ik meer vertrouwen in met hun eigen block chain en als een van de grootste crypto exchanges in tegenstelling tot plutus.
Snap ik. Uiteindelijk zijn het allebij shitcoins.
Hoewel 5% wel aantrekkelijk is plus de perks. Wellicht in de toekomst:)
Ben alleen bang dat ze een crypto.com rewards gaan uitvoeren zoals de meeste crypto cc partijen. Eerst hoge rewards om mensen binnen te krijgen en daarna terugschalen naar de echte rewards.
Dat kan heel goed, maar tot die tijd, doe mij die hoge cashback maar. Als je er op tijd bij bent lukt het meestal wel hier onder aan de streep winst uit te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Tristan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Toen ik net begon was het veel sneller als nu, toen deed ik ongeveer 330 uur over 0.02 ETH op dit moment zit ik op 1000 uur ofzo 8)7
Het zal ook wel niet rendabel zijn maar heb een dak vol zonnepanelen dus ach..
Ik mine net "maar" een 2070super waar ik ook gewoon op game en dan de mining uitzet en tijdens m'n vakantie 2 weken toen het zo heet was stond ie uit vond ik een beetje spannend :+
Plus dat ik een deel ook in 2.0 heb zitten op binance en een deel op bitvavo

Edit: kom maar op met die boormachine >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Khaelos op 18-08-2022 22:00 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat is wel het voordeel van PoS. @Khaelos Laat je 's nachts als je zonnepanelen niets opbrengen ook je mining gebeuren doordraaien? Want met de salderingsregeling begrijp ik dat vanuit jou als individu gezien, maar 's nachts trek je natuurlijk wel gewoon stroom van het net dat ergens anders opgewekt moet worden.

Vanuit veel oogpunten ben ik voorstander van PoW, maar, voor de wereld maakt ETH nu echt wel een goede stap.

• Helza
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:58:
[...]

Snap ik. Uiteindelijk zijn het allebij shitcoins.

[...]

Dat kan heel goed, maar tot die tijd, doe mij die hoge cashback maar. Als je er op tijd bij bent lukt het meestal wel hier onder aan de streep winst uit te halen
Ik zie net dat de max reward gekoppeld is aan de subscription plan die je hebt niet aan de staking :/ op de gratis sub krijg je max 7,50 aan rewards l. Op mijn binance card us dit gekoppeld aan de BNB holdings. Op level 2 heb ik een max van 100,- (voor nieuwe gebruikers max 30,-).

Jammer, klonk verder interessant en ik hou ze wzeker el in de gaten. Wie weet veranderen ze het in de toekomst naar plu staking en niet betaalde subscription.

• Gelukszoekr
Helza schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:19:
[...]

Ik zie net dat de max reward gekoppeld is aan de subscription plan die je hebt niet aan de staking :/ op de gratis sub krijg je max 7,50 aan rewards l. Op mijn binance card us dit gekoppeld aan de BNB holdings. Op level 2 heb ik een max van 100,- (voor nieuwe gebruikers max 30,-).

Jammer, klonk verder interessant en ik hou ze wzeker el in de gaten. Wie weet veranderen ze het in de toekomst naar plu staking en niet betaalde subscription.
Ja, klopt. Het beste ga je voor een Everyday-abonnement. Dat kost €5. Dan krijg je cashback over maximaal €2000 per maand. Ik dacht dat Binance helemaal geen limiet had? Dat is nieuw?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:25:
[...]

Ja, klopt. Het beste ga je voor een Everyday-abonnement. Dat kost €5. Dan krijg je cashback over maximaal €2000 per maand. Ik dacht dat Binance helemaal geen limiet had? Dat is nieuw?
Ja, zit helaas sinds kort een limiet op.

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

Ja, zit helaas sinds kort een limiet op.
Dus op T2, krijg je 2% cashback tot €100, dus, €2 in totaal? En dan ook tot 0.9% betalen per transactie. En dan nog fees betalen om de kaart op te waarderen? Waar zit de winst? Lijkt wel net zo schraal als Crypto.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:35:
[...]

Dus op T2, krijg je 2% cashback tot €100, dus, €2 in totaal? En dan ook tot 0.9% betalen per transactie. En dan nog fees betalen om de kaart op te waarderen? Waar zit de winst? Lijkt wel net zo schraal als Crypto.com.
100€ cashback. Niet 2€ cashback. Dus 5000€ kan je spenderen om aan het limiet te komen maandelijks. Dat hangt van je tier af. 100€ cashback is voor tier2.
https://www.binance.com/e...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 18-08-2022 22:43 ]

• Gelukszoekr
cooLopke schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:41:
[...]

100€ cashback. Niet 2€ cashback. Dus 5000€ kan je spenderen om aan het limiet te komen maandelijks. Dat hangt van je tier af. 100€ cashback is voor tier2.
https://www.binance.com/e...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2
Check. Dat is logischer inderdaad. Dat zijn dan ten minste nog wel vriendelijke limieten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmMmdD57gkKp4AyCKIgb5rcQ-UM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYQvb6tPenXZDKv2AJCsW1RT.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

Taro schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:19:
[...]

Laat je hier niet gek maken door alle malloten.
Nou ja zeg, neuswijze kakeling! :-(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

5% cashback zijn best nog serieuze knaken.. zijn die kaarten er al weer?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
amen to that:

oh wacht......ik bash ETH wel af en toe 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Rekt altcoins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Welke l*l wilde volatiliteit? Nu hebbie het stuk gemaakt. Hrnmrkt... :/ Maandag weer up? :P

edit: ha dat is slim @Skrunsies Gewoon lekker bij gaan klussen in de bearmarket ipv traden. d:)b

https://www.geenstijl.nl/...enlijk-met-uw-middelteen/

[ Voor 50% gewijzigd door sh4d0wman op 19-08-2022 04:06 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 06:35

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Taro schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:08:
Dat is wel het voordeel van PoS. @Khaelos Laat je 's nachts als je zonnepanelen niets opbrengen ook je mining gebeuren doordraaien? Want met de salderingsregeling begrijp ik dat vanuit jou als individu gezien, maar 's nachts trek je natuurlijk wel gewoon stroom van het net dat ergens anders opgewekt moet worden.

Vanuit veel oogpunten ben ik voorstander van PoW, maar, voor de wereld maakt ETH nu echt wel een goede stap.
Ja hij draait 24/7/365 ;)

Met een thuisaccu zou het nog beter zijn natuurlijk, maar ik weet niet of ik iets anders ga minen als ETH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Na de vakantie toch maar weer aan het werk dus..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

22.7 moeten we houden toch? Anders dikke rekt.. zal me benieuwen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6r7u0HdJ3xsGOzwqWndSUgbIKXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:45
Vis schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:59:
22.7 moeten we houden toch? Anders dikke rekt.. zal me benieuwen.
ja daar loopt ook de onderkant van het kanaal die al loopt sinds 18 juni en de bodem toen......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Tis nu 22.5. paniek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In euro zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Het bloed stroomt weer door de straten!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:25:
Valt nu nog wel mee toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hier zijn de straten nog rood van de afgelopen 8 maanden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:45
weet niet waar jij kijkt??

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 19-09 08:56
Zijn chart liep een half uur voor blijkbaar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBJc_gSa4xPZdl-18nE6S9lJFkg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H3bjcIy0BnzUXzP1mxVoH9NK.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20-09 11:23
De support op 22.700 heeft ook even een vrije dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
sjorremans schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:25:
-2.8% op de 24h.

Ik snap dat we graag overdrijven, maar om deze marginale koersschommeling zo te definiëren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Dit is maar een wickje jongens .. moon soon

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Daar gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:36:
[...]

-2.8% op de 24h en de 7d.

Ik snap dat we graag overdrijven, maar om deze marginale koersschommeling zo te definiëren...
Jij wilde een beer, nu komt de beer en noem je het marginaal? Morgen 10.000$ :P

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Sjow dan, wie had die rode paal besteld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
Kijk nou wat jullie hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 20-09 18:25

Trackerfire

BTC HODLER

Holy shitters. Lekker om je porto met 1000'en euro's omhoog en omlaag te zien swingen. Balls of steel >:) :O

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Order geraakt op 21.475, ik wordt soms bang van mijn eigen genialiteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Stovirpi schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:38:
[...]

Jij wilde een beer, nu komt de beer en noem je het marginaal? Morgen 10.000$ :P
Zeker, ik vind het helemaal mooi. Straks in de winter ronde de $10k weer instappen.

Maar daarom ook mijn reactie. met een -2% per dag naar beneden dan moeten we nog wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ah, 4%. Dat gaat al 2x zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 17:45
Weet iemand waarom al die fan tokens bij Binance bij Gainers staan? Het zijn eigenlijk allemaal fan tokens, met uitschieters naar 160%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jl3RLV0JniJYtMueZg5yKdnZtKk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zkkEXu9ic2Bd6guIriUDzGQg.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_LRZ8Q90FVaPex7StQrdtIoTaI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FZ4JCHQBoqQPl3IpyRwC7TzO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Eindelijk! Was al bang dat ik iets met winst zou verkopen..gelukkig weer een sell low kunnen doen.

Mijn dag is weer goed! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wat is dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
BTFD schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:48:
Eindelijk! Was al bang dat ik iets met winst zou verkopen..gelukkig weer een sell low kunnen doen.

Mijn dag is weer goed! :+
Misschien is 't geen wick en gaan we nog lager hè? Wie weet had je voor nog veel minder kunnen verkopen. Tel uit je winst rektheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02:01
BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:40:
Order geraakt op 21.475, ik wordt soms bang van mijn eigen genialiteit :D
Klein plusje van mij, maar de genialiteit is nog ver te zoeken. Daarvoor moet je nick waarheid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Riemen vast? We gaaaaan haaaaaard!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Domino schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:52:
[...]

Klein plusje van mij, maar de genialiteit is nog ver te zoeken. Daarvoor moet je nick waarheid worden.
Gaat nog wel lager hoor, ben maar een beetje aan het prutsen met wat kleine ordertjes.

Op zijn minst een test van de bodem rond 17/18K, maar denk eerder 12-14K.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Heel de crypto markt die met zijn alle bepaalde weerstanden verzinnen en elkaar napraten en het ook nog gaan geloven en dan ook nog wat botjes die reageren. Dan krijg je deze shitshow. Tijd dat iedereen elkaar gaat napraten met het geloof dat er ooit een 100k btc komt. Daar hebben we meer aan.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:54:
[...]

Gaat nog wel lager hoor, ben maar een beetje aan het prutsen met wat kleine ordertjes.

Op zijn minst een test van de bodem rond 17/18K, maar denk eerder 12-14K.
Als mensen dit soort dingen gaan zeggen maak ik me ineens geen zorgen meer, mensen die doen alsof ze alles weten weten meestal nog minder dan ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Damn alleen mijn ETH en BTC nog in de plus…

DOT/KAVA :w

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1u0uMrTugpp803hta5FYECvkMgU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6l6DBUdphqu7FJhQUpmFg1jD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BUSD ook een mooie buy-low

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55

Of ;)

Blijft muntje opgooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Nu wil ik die autoinvest cijfers wel eens een keertje zien eigenlijk... In een uptrend ziet dat er volgens mij altijd goed uit, maar in een downtrend is dat wat anders.

[ Voor 40% gewijzigd door cooLopke op 19-08-2022 09:08 ]

Pagina: 1 ... 211 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!