Maktub
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Procenten zeggen meer dan centen... wil je dat even opsnorren aub?MrMrq schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:33:
Rozen zijn rood,
Er is helemaal geen crash aanstaande…
[Afbeelding]
irony > *
https://www.rd.nl/artikel...ljard-euro-in-zes-maanden
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
The Ethereum Foundation published a list of clarifications regarding the Merge. Notably, there will be no increases in transaction speed nor decrease in gas fees after the upgrade. https://t.co/gz6LwWOKAs
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 17 augustus 2022
Wat leuke tweets voor de dag
[ Voor 40% gewijzigd door keanu_ op 17-08-2022 19:01 ]
Ja euro's..... daar gaat iedereen om je heen REKT mee.... niemand die het nog zietMrMrq schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:33:
Rozen zijn rood,
Er is helemaal geen crash aanstaande…
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha in NOK waarschijnlijk gewoon in de plusColdcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:27:
[...]
Ja euro's..... daar gaat iedereen om je heen REKT mee.... niemand die het nog ziet![]()

Ik zag laatst voorbij komen dat er 1360 miljard in dat fonds zat. Dus op meer dan een biljoen valt het nog wel mee.Uncle_Charles schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:52:
[...]
Procenten zeggen meer dan centen... wil je dat even opsnorren aub?
Verwijderd
Precies 12,5% verlies dus.PilatuS schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:41:
[...]
Ik zag laatst voorbij komen dat er 1360 miljard in dat fonds zat. Dus op meer dan een biljoen valt het nog wel mee.
Niks aan het handje, dat noemen wij hier gewoon donderdag.
Juist niet, want op donderdag gaat de boel meestal naar beneden.Stukfruit schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:17:
Jij hebt op donderdagen 1360 miljard Euro op je bankrekening staan?
Hoe zien jullie dat?
Iederen run is minder dan de vorige als we nog een run up krijgen verwacht ik iets van een x2 vanaf de ath. X10 gaan we niet meer zien, denk ik. Maar eerst hoop ik dat we ooit weer richting de 69k gaan.Don Guacamole schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:20:
Ik vraag me af, veel mensen verwachten vanaf eind vh jaar weer een bull. Waar doen we goed aan, nu vol dca? Als alles net als vorige keren minimaal x 10 gaat maakt een swing naar 17 niet heel veel uit.. ja nog lager pak je meer, maar de verwachting op langere termijn is toch omhoog?
Hoe zien jullie dat?
Zero.
Als je voor de langere termijn handelt moet je naar mijn mening gewoon starten met DCA, dat doe ik dus ook al sinds BTC onder de 30k staat en dat wordt niet voor 2025 verkocht.Don Guacamole schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:20:
Ik vraag me af, veel mensen verwachten vanaf eind vh jaar weer een bull. Waar doen we goed aan, nu vol dca? Als alles net als vorige keren minimaal x 10 gaat maakt een swing naar 17 niet heel veel uit.. ja nog lager pak je meer, maar de verwachting op langere termijn is toch omhoog?
Hoe zien jullie dat?
Mijn trade potje wordt verkocht ergens rond de 28/30k, daar zit ook een stuk minder geld in.
En dan heb ik nog FIAT langs de zijlijn staan, mochten we toch nog richting 14k BTC gaan dan koop ik nog extra bij.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 17-08-2022 20:31 ]
Verwijderd
Niet iedere donderdag natuurlijk, mijn vrouw gaat ook wel eens naar de Action en geeft daar zomaar enkele honderden miljarden uit.Stukfruit schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:17:
Jij hebt op donderdagen 1360 miljard Euro op je bankrekening staan?
Dat zijn een hoop ‘Home’ en ‘Welcome’ bordjes.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:33:
[...]
Niet iedere donderdag natuurlijk, mijn vrouw gaat ook wel eens naar de Action en geeft daar zomaar enkele honderden miljarden uit.
Verwijderd
En led-kaarsjesMoiety schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:48:
[...]
Dat zijn een hoop ‘Home’ en ‘Welcome’ bordjes.
Ik heb trouwens laatst in Canada nog wel een échte beer in het wild gezien. Helaas was ik net te laat hier een foto van te nemen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee! Pas nadat de 22.7k het niet houdt 😜Gelukszoekr schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:29:
Mag ik hier alweer de onderbouwde beer uithangen, of is het nog te vroeg?![]()
Ik heb trouwens laatst in Canada nog wel een échte beer in het wild gezien. Helaas was ik net te laat hier een foto van te nemen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, je hebt wel gelijk. De uptrend is nog wel in standsjorremans schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:31:
[...]
Nee! Pas nadat de 22.7k het niet houdt 😜
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Joh, gewoon een plaatje van internet plukken en zeggen dat dat 'm was.Gelukszoekr schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:29:
Mijn NAW-gegevens stonden in al ingevuld in velden. Deze hadden ze al van mijn eerdere verificatiesh4d0wman schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:25:
[...]
Wat moet je voor adres verificatie doen? Gewoon in een veld invullen?
Ik was weg bij Coinbase door hun gebrek aan support dus Binance is mijn laatste exchange. Anders maar hodl in een ouwe sok.
Nee zonder dollen, @Gelukszoekr had nog net de tijd om een foto te nemen voor hij moest rennen voor zijn leven.Blender_01 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:44:
[...]
Joh, gewoon een plaatje van internet plukken en zeggen dat dat 'm was.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2kRW93YUlPp1ji2913vX3HfU.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 17-08-2022 21:48 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Ik ben nu wel benieuwd wat er nu weer op instorten staat (behalve natuurlijk de complete wereld als geheel).Gelukszoekr schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:29:
Dus brand maar los!
Ik zit sowieso klaar met 1360 miljard 1190 miljard euro om de dip te kopen.
Mag best hoor! Sinds ik Don’t Care Anymore toepas is een goede beer positief. Zak maar lekker door (iets met deuntje van Def Rymzzz)Gelukszoekr schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:29:
Stack Sats
Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijnStovirpi schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:42:
[...]
Mag best hoor! Sinds ik Don’t Care Anymore toepas is een goede beer positief. Zak maar lekker door (iets met deuntje van Def Rymzzz)
Zijn dit niet de Deurzakkers?Moiety schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:54:
[...]
Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijn
Stack Sats
Ik las hier vandaag wel iets waar je rekening mee moet houden. Het schijnt dat ETH enorm veel energie verbruikt door mining. Sinds veel landen mining verboden hebben is veel naar de US verhuisd. Doordat met half September massaal niet meer kan minen worden er enorme problemen voorzien voor de stabiliteit van het elektriciteitsnet in de Verenigde Staten. Met het gebrek aan vraag, en toegenomen hoeveelheid wind energie verdwijnt de frequentie op het netwerk.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:34:
[...]
Ik ben nu wel benieuwd wat er nu weer op instorten staat (behalve natuurlijk de complete wereld als geheel).
Dus brand maar los!
Ik zit sowieso klaar met 1360 miljard 1190 miljard euro om de dip te kopen.
Dit zal een kettingreactie teweeg brengen. Eerst zullen de rigs stoppen, gevolgd door grootverbruikers zoals de groep Teslarijders. Hierna zullen alle Airco en Heating systemen uitvallen. Dit zorgt voor zo'n piek in het gebruik dat de overige apparatuur meteen doorbrandt.
Dit is echter een meesterzet van Putin. Hij heeft Vitalik de opdracht gegeven de wereld te destabiliseren. Zodra in de Verenigde Staten alles eruit ligt grijpt die boef zijn kans. Hij pakt zijn rode kastje erbij en iedere Amerikaanse stad krijgt een Nuke op het centrum gericht. Moment supreme voor de heer Putin na de matige start. Allemaal vooropgezet.
Echter hoorde ik ook dat dan zal blijken dat al die lanceerinstallaties niet helemaal goed meer werken. Hierdoor is het gevaar van Rusland geweken. Dit betekend dat onze grote geliefde munt enorm hard moon gaat. En met de Verenigde Staten zonder power zijn er bijna geen shorters die hem terug naar 0 trekken. Zoals nog nooit vertoond zal Bitcoin grote stijgingen laten zien.
Dat je alvast weet dat dit staat te gebeuren, nog 27 dagen.
That's what she saidStukfruit schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:05:
Dat stuiteren zorgt wel voor een pijnlijke nek zeg
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tegelijkertijd is het ook de 200W MA.PilatuS schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:15:
Op dit moment zijn we bezig om voor de 3e keer de daily 25MA te testen. Hier bouncen of anders een aardig stukje verder omlaag denk ik.
3 x testen is meestal niet goed toch ?PilatuS schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:15:
Op dit moment zijn we bezig om voor de 3e keer de daily 25MA te testen. Hier bouncen of anders een aardig stukje verder omlaag denk ik.
UberLurker Departement #GG.
De 3e keer is vaak een break, maar het hoeft niet.Skrunsies schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:22:
[...]
3 x testen is meestal niet goed toch ?
Op dit moment op lage timeframes is ie er 2x geweest en dus een dubbele bodem. Maar het speelt zich nu op de 1 minuut MA's aardig af. Ik denk dat het hier aardig do or die is. Ik was eerder uitgestapt op de daily 99MA en kijk nu naar of instappen of juist totaal niet.
Gefeliciteerd gozer!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
@Skrunsies , ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat we jou een geweldige verjaardag wensen! Dat jij en je familie maar gezond mogen zijn en blijven - en dat je Bitcoins, Dots en Glimmers maar dik moon mogen gaan om al jouw/jullie financiële doelen te kunnen bereiken.
Da's gegund!
PS: Als er maar een beetje market cap over blijft voor onze eigen pet projects, uiteraard.
Maktub
Gefeliciteerd!Skrunsies schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:22:
[...]

Zero.
Van harte gefeliciteerd!Skrunsies schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:22:
[...]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ADA is redelijk vlak nu na de val, morgen $1Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:45:
Alts gaan weer de dieperik in..
nothing stops this train
Altcoin, dus koers daarvan gedaald, maar toch nog een positief resultaat na 24uur door de trades.
Nieuwe kansenVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:45:
Alts gaan weer de dieperik in..
Iedereen stuurt me door naar de Meme coins maar zelfs IK blijf daar weg in de huidige markt.

Meningen over Mina Protocol? https://www.coingecko.com/nl/coins/mina-protocol
Het is behoorlijk gezakt, maar ik heb het gevoel dat het ook weer kan moonen...
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 18-08-2022 09:52 ]
Betaal je je dan niet scheel aan fees?Get!em schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:48:
Toch ook wel apart om een gridbot aan het werk te zien. In 24uur tijd zo'n 200 positive trades, waarvan soms een mitrailleur aan trades in 1 minuut. Hiervan was een enkele minuut gisteren 20 trades (20 buys, 20 sells).
Altcoin, dus koers daarvan gedaald, maar toch nog een positief resultaat na 24uur door de trades.
klopt, dus gemelde positive trade = na aftrek van fee's. Anders moet je er ook niet aan beginnen. Maar per trade is fee behoorlijke invloed ja (maar ik probeer het door te configureren zo laag mogelijk te houden, liefst onder de 10% van de winst per trade). Kan het beter? Zeker. Hogere bedragen in de bot te gooien. Maar het blijft gokken... automatische winst bestaat niet.
Je doet je sig wel eer aanColdcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Ik las hier vandaag wel iets waar je rekening mee moet houden. Het schijnt dat ETH enorm veel energie verbruikt door mining. Sinds veel landen mining verboden hebben is veel naar de US verhuisd. Doordat met half September massaal niet meer kan minen worden er enorme problemen voorzien voor de stabiliteit van het elektriciteitsnet in de Verenigde Staten. Met het gebrek aan vraag, en toegenomen hoeveelheid wind energie verdwijnt de frequentie op het netwerk.
Dit zal een kettingreactie teweeg brengen. Eerst zullen de rigs stoppen, gevolgd door grootverbruikers zoals de groep Teslarijders. Hierna zullen alle Airco en Heating systemen uitvallen. Dit zorgt voor zo'n piek in het gebruik dat de overige apparatuur meteen doorbrandt.Geen enkel systeem met een stekker nog functioneren na de merge. Daarmee stort de gehele wereld in.
Dit is echter een meesterzet van Putin. Hij heeft Vitalik de opdracht gegeven de wereld te destabiliseren. Zodra in de Verenigde Staten alles eruit ligt grijpt die boef zijn kans. Hij pakt zijn rode kastje erbij en iedere Amerikaanse stad krijgt een Nuke op het centrum gericht. Moment supreme voor de heer Putin na de matige start. Allemaal vooropgezet.
Echter hoorde ik ook dat dan zal blijken dat al die lanceerinstallaties niet helemaal goed meer werken. Hierdoor is het gevaar van Rusland geweken. Dit betekend dat onze grote geliefde munt enorm hard moon gaat. En met de Verenigde Staten zonder power zijn er bijna geen shorters die hem terug naar 0 trekken. Zoals nog nooit vertoond zal Bitcoin grote stijgingen laten zien.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb niet verder gelezen om door te hebben dat het een troll is. Die miners gaan gewoon een andere coin minen anders staan die dure kaarten niets te doen. Bovendien als vraag zo drastisch zou wegvallen zou stroom spotgoedkoop moeten worden waardoor vraag en aanbod vanzelf weer in balans is.Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Ik las hier vandaag wel iets waar je rekening mee moet houden. Het schijnt dat ETH enorm veel energie verbruikt door mining. Sinds veel landen mining verboden hebben is veel naar de US verhuisd. Doordat met half September massaal niet meer kan minen worden er enorme problemen voorzien voor de stabiliteit van het elektriciteitsnet in de Verenigde Staten. Met het gebrek aan vraag, en toegenomen hoeveelheid wind energie verdwijnt de frequentie op het netwerk.
Dit is meer problemen 'zoeken'. Y2K zou ook voor enorme problemen zorgen.
Het schijnt - nog beter dan Facebook!Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Ik las hier vandaag wel iets waar je rekening mee moet houden. Het schijnt dat ETH enorm veel energie verbruikt door mining.
Epic. Ik ga preppen. Dank voor de headsup.Dat je alvast weet dat dit staat te gebeuren, nog 27 dagen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
interessante gedachten, als overal die rigs tegelijk uitgaat krijg je idd zeker wel een probleem, veel tesla auto's gaan kapot? Tesla shorten dus?Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Dit zal een kettingreactie teweeg brengen. Eerst zullen de rigs stoppen, gevolgd door grootverbruikers zoals de groep Teslarijders. Hierna zullen alle Airco en Heating systemen uitvallen. Dit zorgt voor zo'n piek in het gebruik dat de overige apparatuur meteen doorbrandt.Geen enkel systeem met een stekker nog functioneren na de merge. Daarmee stort de gehele wereld in.
komt goed
misschien voordeel dat je een mooie gaming pc kan maken met een gebruikte grafische kaart?
nothing stops this train
Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:
[...]

Toevallig laatst nog een topic over geweest trouwens:
Wat als niemand nog iets verbruikt qua electriciteit
TL;DR: Als iedereen opeens geen stroom verbruikt is er niets aan de hand
Memecoins? Leeft die markt uberhaupt nog?_Gast_ schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:51:
[...]
Nieuwe kansen![]()
Iedereen stuurt me door naar de Meme coins maar zelfs IK blijf daar weg in de huidige markt.![]()
Meningen over Mina Protocol? https://www.coingecko.com/nl/coins/mina-protocol
Het is behoorlijk gezakt, maar ik heb het gevoel dat het ook weer kan moonen...
het meme-coin topic is ook al maanden niets in gemeld. Volgens mij is die markt volledig gestorven
Is BUSD gebruiken geen optie? Dan betaal je geen fees, of is je gridbot pair niet beschikbaar in BUSD?Get!em schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:04:
[...]
klopt, dus gemelde positive trade = na aftrek van fee's. Anders moet je er ook niet aan beginnen. Maar per trade is fee behoorlijke invloed ja (maar ik probeer het door te configureren zo laag mogelijk te houden, liefst onder de 10% van de winst per trade). Kan het beter? Zeker. Hogere bedragen in de bot te gooien. Maar het blijft gokken... automatische winst bestaat niet.
Het leeft nog wel. Maar in de bear is het extreem hoog risico haha...Waah schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:26:
[...]
Memecoins? Leeft die markt uberhaupt nog?
het meme-coin topic is ook al maanden niets in gemeld. Volgens mij is die markt volledig gestorven
Met SHIB en Floki kon je toch wel leuke gains maken als je op het juiste moment had ingezet. Maar je moet het maar aandurven.
Heb het niet op Binance. En die specifieke altcoin is er ook niet beschikbaar. Maar wel interessant om bij binance eens in te verdiepen, gridbots daar zitten wel verstopt.Remy!!!! schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:28:
[...]
Is BUSD gebruiken geen optie? Dan betaal je geen fees, of is je gridbot pair niet beschikbaar in BUSD?
Je kan het eventueel ook via 3Commas doen, die heeft ook best wat gridbot opties, en kan je diverse exchanges aan koppelen.Get!em schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:42:
[...]
Heb het niet op Binance. En die specifieke altcoin is er ook niet beschikbaar. Maar wel interessant om bij binance eens in te verdiepen, gridbots daar zitten wel verstopt.
leuke gains als +50%? of x20_Gast_ schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:34:
[...]
Het leeft nog wel. Maar in de bear is het extreem hoog risico haha...
Met SHIB en Floki kon je toch wel leuke gains maken als je op het juiste moment had ingezet. Maar je moet het maar aandurven.
Voor die eerste kom ik mijn bed niet uit (gezien de lagere bedragen die ik daar in gooi). Bij X20 wordt het wel erg leuk
Hoe nep is dat filmpje zegKol Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:12:
[...]
interessante gedachten, als overal die rigs tegelijk uitgaat krijg je idd zeker wel een probleem, veel tesla auto's gaan kapot? Tesla shorten dus?
[YouTube: Catastrophic failure of Wind turbine due to Heavy Wind]
komt goed
misschien voordeel dat je een mooie gaming pc kan maken met een gebruikte grafische kaart?
Thanks 😊MrMrq schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:05:
[...]
@Skrunsies , ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat we jou een geweldige verjaardag wensen! Dat jij en je familie maar gezond mogen zijn en blijven - en dat je Bitcoins, Dots en Glimmers maar dik moon mogen gaan om al jouw/jullie financiële doelen te kunnen bereiken.
Da's gegund!
PS: Als er maar een beetje market cap over blijft voor onze eigen pet projects, uiteraard.
Dat is best wel een heel lief berichtje trouwens
Ik zal weer snel verder met de klus.
En straks maar eens zien als ik groene kaarsjes mag uitblazen
:strip_exif()/f/image/5jnKyI2AI8y1CDJk6l5GazQo.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Floki x3 als je in juni had gekocht. SHIB wel minder...Waah schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:56:
[...]
leuke gains als +50%? of x20
Voor die eerste kom ik mijn bed niet uit (gezien de lagere bedragen die ik daar in gooi). Bij X20 wordt het wel erg leuk
Nee die x20 tijden zijn voorlopig voorbij...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Deze is wel echtmalarkan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:20:
[...]
Hoe nep is dat filmpje zegen er zijn zelfs nog mensen die geloven dat dat echt is
YouTube: Windmill destructed in storm
Die animatie is ook gebaseerd op deze lijkt het trouwens.
Was destijds een nieuwsbericht inclusief allerlei foto's van na de klap. Maar dit was een uitzonderlijk geval natuurlijk.
Oh I know dat dit voor kan komen, alles wat gebouwd wordt kan fouten hebben, in dit geval in de safety. Maar het ging mij niet om het filmpje maar om het feit dat mensen een filmpje zien, die overduidelijk CGI is en dat geloofwaardig vinden. Is gewoon eng hoe makkelijk mensen in die shit trappen. Zelfde met deepfakes etc. Vooral zonder context et cetera.Waah schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:33:
[...]
Deze is wel echt![]()
YouTube: Windmill destructed in storm
Die animatie is ook gebaseerd op deze lijkt het trouwens.
Was destijds een nieuwsbericht inclusief allerlei foto's van na de klap. Maar dit was een uitzonderlijk geval natuurlijk.
Dat er een echte variant van bestaat doet daar niets aan af
Jij bent eigenhandig die GOX aan het opkopen.DAMAGE schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:18:
Nou ik heb mooi wat extra BTC in de handelspot gedrukt. Geloof hem nu wel. Van mij kunnen we los. Wel mooi om te zien hoe heel die crypto tubers allemaal weer in paniek zijn.
Is er een broker / dienst waarbij ik zeg 50 euro inleg. En elke keer als de coin waarde boven de 50 euro is Bijvoorbeeld 75 euro de 25 euro verkoopt? Dit liefst zo automatisch mogelijk.
Je kunt een limit-order inschieten bij vrijwel alle exchanges. Dat is een als dan order, in de trend van:TechFox schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:36:
Ik heb me al enige tijd ingelezen in bitcoins en zou graag wat advies willen als dat mogelijk is van mensen die langer in deze wereld zitten.
Is er een broker / dienst waarbij ik zeg 50 euro inleg. En elke keer als de coin waarde boven de 50 euro is Bijvoorbeeld 75 euro de 25 euro verkoopt? Dit liefst zo automatisch mogelijk.
Als de koers [X] aantikt, dan koop/verkoop [Y stuks].
Het is mij niet bekend of er een broker is die na de limit order handelingen uitvoert, dan moet je echt met scripts/bots gaan werken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb vorig jaar zo'n service opgezet. Je kunt 50 euro inleggen en dat wordt automatisch verkocht en aangekocht. Uit recente ervaringen blijkt dat het na 3 maanden 1500 waard is. Contacteer me via DM voor meer details. Als het 1500 waar is moet je wel 200 euro extra overmaken om wat kosten te dekken, maar bij verlies zijn die er niet.TechFox schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:36:
Ik heb me al enige tijd ingelezen in bitcoins en zou graag wat advies willen als dat mogelijk is van mensen die langer in deze wereld zitten.
Let op: De diensten waar je naar op zoek bent gaan vaak hand in hand met scams. Gewoon bij de genoemde exchanges blijven en kopen en nooit meer verkopen. Pas op voor diensten die dit automatisch doen, grote kans dat het een scam is.
Hopelijk kun je snel de reis naar GLMR-island maken @Skrunsies ....Khaelos schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:06:
Deze is speciaal voor jou @Skrunsies[Afbeelding]

Anders tref je de verouderde versie aan over 10 jaar:

Misschien niet de letterlijke vertaling van wat je wil, maar het volgende zou kunnen:TechFox schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:36:
Portfolio managing / Rebalancing bot (smart rebalance), met een stable coin en je gewenste coin in een portfolio, en dan je gewenste balans instellen, en dan autorebalance bij thresholds van x% verschil , of elke x tijd (minuten, uren, dagen).
Dus portfolio op USDT/BTC met verhouding 50/50 op gelijke waarde (of 20/80), of welke verhouding je ook wilt).
Hij koopt dus je coin bij als die goedkoper wordt
Gridbot op een stablepair doet in feite hetzelfde.
Ik ben uitgestapt met bitcoin op $24800
Zouden jullie nu al terugkopen of is dit nog te vroeg.
Ik begrijp dat ik niet om garanties vraag, maar om meningen.
Ik handel altijd op eigen risico.
Wat zou jij doen idee..
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Ja al een paar dagen. Ook na paar uur word de app traag. Sluiten en heropenen werkt wel.DaWayne schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:01:
Meer mensen bij wie de Binance app in Android elke keer geen marktwaardes weergeeft?[Afbeelding]
Ik denk een bug.
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Ja.Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:59:
Hallo, Maarten hier.
Wat zou jij doen idee..
Ik had die munten nooit verkocht. Statistisch gezien verlies je op traden (uitzonderingen daargelaten). Stel dat Putin er morgen niet meer is dan gaan we een groene dag zien die je de rest van je leven blijft herinneren.Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:59:
Hallo, Maarten hier.
Wat zou jij doen idee..
Als je trade is dit wel het gebied om niets te doen want het kan omhoog of omlaag (met flinke candles beide kanten op).
Heb je ze om te traden of geloof je in lange termijn in die stinkmunt?
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 18-08-2022 18:20 ]
Bitcoin kan best de 100k gaan zien, maar traden kan meer opleveren.
Met XRP heb ik in 1 week eens 300% gehaald terwijl de koers de gehele week eigenlijk daalde. Door telkens op tijd te verkopen en terug te kopen.
Edit:
Ik ben van plan op te wachten tot rond de 22900 en dan weer alles in btc te stoppen.
Edit2:
De euro gaat weer best rap omlaag.
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten69 op 18-08-2022 18:35 ]
Meestal gaat dat goed totdat het een keer tegenzit. Ken je het kanaal van Doopiecash op YouTube. Die hebben best interessante video’s met steunlevels en alles.Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:31:
Goed punt, ik geloof in traden.
Bitcoin kan best de 100k gaan zien, maar traden kan meer opleveren.
Met XRP heb ik in 1 week eens 300% gehaald terwijl de koers de gehele week eigenlijk daalde. Door telkens op tijd te verkopen en terug te kopen.
Edit:
Ik ben van plan op te wachten tot rond de 22900 en dan weer alles in btc te stoppen.
Edit2:
De euro gaat weer best rap omlaag.
@Maarten69 er zijn er hier een paar die 17k en 14k verwachten, dus het ligt helemaal aan je tijdvenster
[ Voor 40% gewijzigd door Wiley99 op 18-08-2022 18:42 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Blijkbaar had je een plan tijdens je verkoopmoment?Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:59:
Hallo, Maarten hier.
Wat zou jij doen idee..
Maar buy high sell low is een beproefde tactiek.
Weet niet wat boellies is. Ik lees al super lang tweakers, maar pas geregistreerd inderdaad.Wiley99 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:41:
Hmm, tweede persoon die deze week geregistreerd heeft en vragen stelt. Boellies?
@Maarten69 er zijn er hier een paar die 17k en 14k verwachten, dus het ligt helemaal aan je tijdvenster
Ik denk dat je het bedoeld in de trend van dat ik mezelf moet bewijzen ofzo. Begrijpelijk.
Ik sluit de 17k niet uit, maar de eventuele rit ernaartoe zal tijd vergen.
Op een 22800 verwacht ik wel een stevige bounce van > 1000 in korte tijd.
Dat was inderdaad het plan toen ik verkocht.
Tot zo ver werkt het, al moet ik wel op tijd terugkopen om de run niet te missen.
Zijn er meer uitstappers hier (daling afwachtend) of kopen de meeste alleen maar btc bij?
[ Voor 14% gewijzigd door Maarten69 op 18-08-2022 18:57 ]
Als putin morgen doodgaat schieten we richting de 30k denk ik maar overmorgen volgt er vermoedelijk een dikke sell off van traders die winst gaan pakken..Coldcat schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:19:
[...]
Ik had die munten nooit verkocht. Statistisch gezien verlies je op traden (uitzonderingen daargelaten). Stel dat Putin er morgen niet meer is dan gaan we een groene dag zien die je de rest van je leven blijft herinneren.
Als je trade is dit wel het gebied om niets te doen want het kan omhoog of omlaag (met flinke candles beide kanten op).
Heb je ze om te traden of geloof je in lange termijn in die stinkmunt?
Neem ff het trefwoordenregister door, dan hoor je d'r snel bij. Boellies, bruna en juinen bv zijn onmisbare begrippen hier
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
‘Boellies’ is Tweakers slang voor ‘verhip, het uur dat Bitcoin weder hoger staat is weldra nabij, kornuiten.’Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:48:
[...]
Weet niet wat boellies is. Ik lees al super lang tweakers, maar pas geregistreerd inderdaad.
Ik denk dat je het bedoeld in de trend van dat ik mezelf moet bewijzen ofzo. Begrijpelijk.
Maktub
Ah dus Bullish, positief denkend?!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q2ef7Xo9OKiDx03UXv7OjtOP.jpg?f=user_large)
Yes. Hier een samenvatting
MrMrq schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:58:
[...]
‘Boellies’ is Tweakers slang voor ‘verhip, het uur dat Bitcoin weder hoger staat is weldra nabij, kornuiten.’

Zullen we dit een weekje volhouden?
Elke nieuwe Tweaker hier denkt meteen dat we een klap van de (wind)molen hebben gehad.
Bearmarket doet wat met een mensch.
Dekselse vlerk!Alpina schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:04:
[...]
![]()
Zullen we dit een weekje volhouden?
Elke nieuwe Tweaker hier denkt meteen dat we een klap van de (wind)molen hebben gehad.
Bearmarket doet wat met een mensch.
.
.
Goh, opmerkelijk.
.
Nieuw vlees meldt zich op Tweakers, omdat het interesse heeft in het kopen van onze lievelings Ponzi scheme.tweede persoon die deze week geregistreerd heeft en vragen stelt.
.
Kan het zijn dat dit een bullish signaal is?Boellies?
.
Jij, gewaardeerde ontvanger van het volgende sub onderdeel van mijn bericht, …@Maarten69, …
.
In dit Gomorra, vergeven van personen die weinig leven doch meer sats hebben, bevinden zich sujetten die menen dat Bitcoin nog daalt tot 17- of zelfs 14.000 eenheden.er zijn er hier een paar die 17k en 14k verwachten,
-Noot van de vertaler: voorheen moest je dan melden of je dollars of euro’s bedoelde, maar dat is van lang geleden-
.
Dus het hangt er vanaf of je snel REKT wil gaan of langzaam bloedend.dus het ligt helemaal aan je tijdvenster
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 18-08-2022 19:10 ]
Maktub
*Dukaten 🟠MrMrq schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:07:
@Maarten69 , welkom hier. Om te zorgen dat je snel(ler) je fiat converteert naar magische internet munten help ik je graag op weg met de volgende vertaling.
.
.
[...]
Goh, opmerkelijk.
.
[...]
Nieuw vlees meldt zich op Tweakers, omdat het interesse heeft in het kopen van onze lievelings Ponzi scheme.
.
[...]
Kan het zijn dat dit een bullish signaal is?
.
[...]
Jij, gewaardeerde ontvanger van het volgende sub onderdeel van mijn bericht, …
.
[...]
In dit Gomorra, vergeven van personen die weinig leven doch meer sats hebben, bevinden zich sujetten die menen dat Bitcoin nog daalt tot 17- of zelfs 14.000 eenheden.
-Noot van de vertaler: voorheen moest je dan melden of je dollars of euro’s bedoelde, maar dat is van lang geleden-
.
[...]
Dus het hangt er vanaf of je snel REKT wil gaan of langzaam bloedend.
Laat je hier niet gek maken door alle malloten. De enige manier om je te bewijzen is een keer een screenshot te tonen van een hoge aankoop en lage paniek verkoop (buy high, sell low). Let op, wel zonder de inzet te laten zien, alleen de koop- en verkoopprijs. Daarna weten we dat je net als ons allemaal geen ruggengraat hebt en dan hoor je er dus helemaal bij.Maarten69 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:48:
[...]
Post daarna nog wat mooie plaatjes en dan ben je premium member en word je door iedereen gerespecteerd. Tijdens de volgende bullrun kan je dan ook nieuwe mensen op dezelfde manier verwelkomen.
Maar zonder grappen en grollen: Welkom, je gaat hier leuke tijden beleven (mits je je verlies natuurlijk negeert, het plezier in dit topic komt voornamelijk voort uit de humor...)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!