[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.682 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
roflexx schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

Oude maandbedrag? Er zijn mensen die meer dan het dubbele betalen dan voorheen.
Mensen die nooit iets vastzetten (en dat zijn er best veel) hebben de nieuwe tarieven in Juli al gekregen, inclusief de nieuwe maandtarieven.
De prijsstijging is al meer dan een half jaar van kracht, dus ~de helft van die mensen heeft al nieuwe tarieven.

Dus veel mensen weten het al. Punt is: Veel mensen kunnen het ook makkelijk missen. En dat hebben de bedrijven ook door. Inflatie? Nee die gooien de prijzen omhoog omdat de rest het doet. Niet omdat alles per se duurder is kwa inkoop. Er worden record-winsten gemaakt, die ver boven de zogenaamde inflatie uitstijgen.

Ordinaire cash-grab van bedrijven. Die schuiven de schuld lekker op de regeringen O-) En iedereen roept boos dat het de schuld van de WEF is bla bla... open your eyes O-) De echte lobby zit bij de bedrijven.

Zelf trouwens vastgezet op het goede moment voor 3 jaar. Betaal €0,15 voor electra en €0.79 voor gas. En druk bezig om met airco's het gas te verlagen en van het winter een warmtepompboiler om gas er uit te gooien _/-\o_

Kan de besparing weer in shitcoins als die tijd komt O-)

Poll ook even ingevuld: 0 BTC (ook nooit gehad) en 0 altcoins en shitcoins over. Ik wacht nog ff. Je kan de markt niet timen, maar ga het toch proberen O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 17-08-2022 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Waah schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

Mensen die nooit iets vastzetten (en dat zijn er best veel) hebben de nieuwe tarieven in Juli al gekregen, inclusief de nieuwe maandtarieven.
De prijsstijging is al meer dan een half jaar van kracht, dus ~de helft van die mensen heeft al nieuwe tarieven.

Dus veel mensen weten het al. Punt is: Veel mensen kunnen het ook makkelijk missen. En dat hebben de bedrijven ook door. Inflatie? Nee die gooien de prijzen omhoog omdat de rest het doet. Niet omdat alles per se duurder is kwa inkoop. Er worden record-winsten gemaakt, die ver boven de zogenaamde inflatie uitstijgen.

Ordinaire cash-grab van bedrijven. Die schuiven de schuld lekker op de regeringen O-) En iedereen roept boos dat het de schuld van de WEF is bla bla... open your eyes O-) De echte lobby zit bij de bedrijven.
Exact. Iedereen heeft het over de belasting op energie maar al haal je alle belasting (37% geloof ik) weg dan betaal je nog steeds het dubbele dan in België, waar ze met dat bedrag ook nog belasting betalen. Of te wel... pure winstpakkers die bedrijven.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
roflexx schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

Oude maandbedrag? Er zijn mensen die meer dan het dubbele betalen dan voorheen.
Sommigen wel, de meeste hebben nog een jaarcontract met redelijke tarieven, en schroeven het maandbedrag gewoon terug naar het oude wat ze gewend waren.

Onder het motto , de prijzen zakken wel weer en ik ga niet al dat geld stallen bij een energieleverancier. En voor dat laatste is wat te zeggen. Met al die cowboys in de markt.

Maar men reserveert niets , en geeft gewoon uit. Vattenfall en Eneco hebben hierover al waarschuwingen uitgedaan.

Maar meer on topic , als alle coins nu ook even net zo hard Moonen als de energierekening. Is het probleem voor dit selectie clubje ook opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
We moonen mooi de verkeerde kant op..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:37
Trackerfire schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:31:
Kijk dat zijn nog eens mooie candles. Nu graag weer een mooie groene!
Jinxed it! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
Trackerfire schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:43:
Dit plaatje zegt alles. Alles gaat naar de tieves....

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij was het Knakworst die deze quote ook deelde, laatst.

Hoewel ik zelf ook hoor bij kamp Doomer, is het maar sterk de vraag wanneer het mis gaat. In de Big Short is Burry ook maanden (of jaren) te vroeg met zijn waarschuwing. Kees de Kort roept het al een decennium. Eric Mecking woont volgens mij al 15 jaar in een huurhuis, te wachten tot huizen 80% goedkoper worden…

Dus ja, koop je nu al een winterjas omdat het over vier maanden kan gaan vriezen? Of pakken we nog wat terrasjes mee?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:01:
[...]

Volgens mij was het Knakworst die deze quote ook deelde, laatst.

Hoewel ik zelf ook hoor bij kamp Doomer, is het maar sterk de vraag wanneer het mis gaat. In de Big Short is Burry ook maanden (of jaren) te vroeg met zijn waarschuwing. Kees de Kort roept het al een decennium. Eric Mecking woont volgens mij al 15 jaar in een huurhuis, te wachten tot huizen 80% goedkoper worden…

Dus ja, koop je nu al een winterjas omdat het over vier maanden kan gaan vriezen? Of pakken we nog weg terrasjes mee?
@YES, maakt MrMrq nou een typo, zie ik dat goed? :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:01:
[...]

Dus ja, koop je nu al een winterjas omdat het over vier maanden kan gaan vriezen? Of pakken we nog weg terrasjes mee?
Beide. Ik heb gister op seniorstore een elektrische voetenwarmer gekocht. Kan de verwarming in de winter weer een graadje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
knakworst schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:32:
[...]

Beide. Ik heb gister op seniorstore een elektrische voetenwarmer gekocht. Kan de verwarming in de winter weer een graadje lager.
wij hebben thuis veel kruiken, dikke wollen dekens.... lekker back to old-school deze winter, winterboots en kleding erbij pakken en klaar toch? 👍

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 17-08-2022 10:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Ik heb een airco laten installeren. Gebruik alleen nog gas om te douchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
knakworst schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:32:
[...]

Ik heb een verwarmingsplaat onder mijn bureau geplakt voor de winter... Hoeft de kachel niet aan, en trekt 75 watt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Mijn energierekening is alleen maar lager geworden met al die kortingen en lagere BTW-tarieven...

Het kan ook meezitten!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik lig helemaal dubbel hier. Crypto is zo heerlijk tegendraads en heeft een geweldig gevoel voor humor.

Je hebt van alles in je PF en besluit om CHZ te verkopen na een paar leuke dagen stijging. In je ooghoek zie je op je tablet dat BTC een duikelingetje maakt en snel kijk je even op monitor 2 in Binance, wat de rest doet.

Natuurlijk, alles duikt vrolijk mee, behalve....... _O- _O- _O- _O- oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/276CNXFv48tk3EL5vldvrbZysRk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UjQi3EdEb93wsHfYWUMIxdvH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:39

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:45:
Ik lig helemaal dubbel hier. Crypto is zo heerlijk tegendraads en heeft een geweldig gevoel voor humor.

Je hebt van alles in je PF en besluit om CHZ te verkopen na een paar leuke dagen stijging. In je ooghoek zie je op je tablet dat BTC een duikelingetje maakt en snel kijk je even op monitor 2 in Binance, wat de rest doet.

[Afbeelding]
Zo gaat dat altijd! Morgen weer, of harder moon of minder hard rekt.

Alles eraan doen om jouw door FOMO weer in te laten stappen, en dan is het momentum opeens weg >:)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

[Afbeelding]
Winst is winst pik. Gewoon tevreden mee zijn en je volgende (swing) trade setup gaan bedenken :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJzVrGA-d8KMubISAmJX1ytRQC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZsDFb7BLiyfgXsaamKWjqq2.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Zo gaat dat altijd! Morgen weer, of harder moon of minder hard rekt.

Alles eraan doen om jouw door FOMO weer in te laten stappen, en dan is het momentum opeens weg >:)
FOMO heb ik gelukkig niet met crypto, dat heb ik alleen in pertparken waar kleine kinderen met ijsjes lopen die ik dan ook wil.

Gelukkig is het makkelijker om zo'n ijsje af te pakken dan dat het is om nog ff een BTC-tje te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL

[Afbeelding]
monitor 2 ? monitor 8 bedoel je. Wie in Crypto heeft minder dan 12 monitoren , je moet toch alles tegelijk zien. En nog 2 nieuwe shitcoins zelf bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Winst is winst pik. Gewoon tevreden mee zijn en je volgende (swing) trade setup gaan bedenken :)
I know, GAK was net boven de 10 cent dus ik ben dik tevreden en de volgende inkooporder staat al klaar, met geduld.

Maar ik schoor zo hard in de lach dat ik hem ff wilde delen. Voor velen van ons is dat plaatje een feest der herkenning :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:37
Geen slechte keus aangezien de meeste Gainers na een dag alweer bij de Losers te vinden zijn! Maar je zult zien, this time it's different! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

CornermanNL schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:
[...]

monitor 2 ? monitor 8 bedoel je. Wie in Crypto heeft minder dan 12 monitoren , je moet toch alles tegelijk zien. En nog 2 nieuwe shitcoins zelf bouwen.
Nee joh dat is zo 2021, tegenwoordig hebben we: reviews: LG DualUp-monitor - Scrollen, wat was dat ook weer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
Shit dan loop ik achter, ik ben terug in the dark Ages.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:
[...]

Dat heb ik alleen in pertparken waar kleine kinderen met ijsjes lopen die ik dan ook wil.
Waarom zou je kleine kinderen met ijsjes willen?! :X

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Waah schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

Dus veel mensen weten het al.
De meeste consumenten die in dit straatje vallen, worden nu nog gespaard, zeker bij de grotere energieleveranciers. Die gaan van 80 cent per kuub nu naar 1.60 per kuub, maar hebben wel een teruggave energiebelasting die flink verhoogd is en de BTW die verlaagd is. Die zien hun maandbedrag nog weinig aangepast want het ebt nu nog elkaar ongeveer weg.

Echter, sluit eens een nieuw contract af. Die betalen nu gewoon het dubbele van wat zittende klanten nog voorgeschoteld krijgen. Boven de €3 per m3 of boven de 80cent per kwh is normaal.

De hamvraag is: zijn de nieuwe contracten zo duur omdat zij de prijs van de vaste tarieven compenseren? Of omdat energie écht zo duur wordt?
Een blik op de day ahead energieprijzen doen mij neigen naar het laatste. Kortom; de meeste mensen zitten in een tariefklasse die de aanstaande verhoging (die best eerder dan december kan komen) gewoon nog een keer over de kop gaat. En dit keer zonder een teruggave energiebelasting die extra verhoogd wordt, of BTW die verlaagd wordt.
Punt is: Veel mensen kunnen het ook makkelijk missen. En dat hebben de bedrijven ook door. Inflatie? Nee die gooien de prijzen omhoog omdat de rest het doet. Niet omdat alles per se duurder is kwa inkoop. Er worden record-winsten gemaakt, die ver boven de zogenaamde inflatie uitstijgen.

Dat is waar; inflatie kan alleen bestaan als een deel van de afnemers van het schaarste goed het nog wél kan betalen. Realiteit is dat er een gigantische tweedeling aan het ontstaan is. En dat bedrijven inderdaad de lachende derde zijn.

Dat betekent echter niet dat voor een deel van de Nederlandse bevolking deze energieprijsstijging wel degelijk een groot probleem gaat worden. En ik denk dat een aanzienlijk deel van die mensen ook nog niet heeft gezien waar het de laatste 1-2 maanden heen is gegaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
ITG schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:37:
Gebruik alleen nog gas om te douchen
:/

*insert WOII grap*

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 17-08-2022 11:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:58:
[...]

Waarom zou je kleine kinderen met ijsjes willen?! :X
_O- ik was hier al zo bang voor maar dacht, niemand hier zal zo'n zieke geest hebben, right?

Maar ok, ijsjes van grote mensen afpakken is ook ok, maar die lopen, slaan en gillen meestal harder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:
[...]

FOMO heb ik gelukkig niet met crypto, dat heb ik alleen in pertparken waar kleine kinderen met ijsjes lopen die ik dan ook wil.

Gelukkig is het makkelijker om zo'n ijsje af te pakken dan dat het is om nog ff een BTC-tje te kopen.
Ja die kinderen zijn niet zo zwaar, toch? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 11:07
Ik heb de mail voor verificatie gekregen in verband met de "European Union Regulations".
Als ik dit verificatieproces start dan moet ik een QR-code scannen met de Binance-app. Die heb ik niet, en wil ik ook niet, op m'n telefoon.
Heeft iemand hier een manier om het proces te doorlopen zonder de app?

(Ik was overigens al een verified user dus weet niet precies wat ze nog van me willen. In de mail staat wel dat ik legitimatie bij de hand moet houden. In het binance-scherm lijkt het ook of ze adresverificatie willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Richh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:58:
[...]

boven de 80cent per kwh is normaal.
Heh? Hier in Belgie is het duidelijk anders, vorige week nog prijzen laten vastleggen voor komende twee jaar aan 0,24/kwh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Appeltjeeitje schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:16:
[...]

Ik heb de mail voor verificatie gekregen in verband met de "European Union Regulations".
Als ik dit verificatieproces start dan moet ik een QR-code scannen met de Binance-app. Die heb ik niet, en wil ik ook niet, op m'n telefoon.
Heeft iemand hier een manier om het proces te doorlopen zonder de app?

(Ik was overigens al een verified user dus weet niet precies wat ze nog van me willen. In de mail staat wel dat ik legitimatie bij de hand moet houden. In het binance-scherm lijkt het ook of ze adresverificatie willen).
Geen idee hoe dit zonder de app te doen, ik heb een aparte telefoon voor mijn crypto apps.

Maar ze hebben wat aanvullende vragen welke ze moeten stellen van de Nederlandse waakhonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
forzaracing schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:25:
[...]

Heh? Hier in Belgie is het duidelijk anders, vorige week nog prijzen laten vastleggen voor komende twee jaar aan 0,24/kwh
Serieus!? En wat betaal je voor gas?

Hier gaan de prijzen door het dak. Uitgaande van 10 cent overheidsheffeningen voor stroom en 50 cent voor gas, zit je voor stroom vandaag gemiddeld op 0,65/kWh en gas 3,01/m3.

Veel mensen denken dat ze veilig zitten omdat ze al jaren bij een leverancier zitten. In de praktijk zijn ze na het 1e jaar (of andere initiele vaste periode) omgezet naar een variabel contract en betalen vroeg of laat bovenstaande prijzen. Ze worden pas wakker als de leverancier preventief het voorschotbedrag verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Dat klopt inderdaad, lang leve de energiebedrijven met winstoogmerk hier :)
Ik heb het begin deze maand nog 3 jaar vast kunnen zetten voor 55 cent per kwh waarbij het de volgende jaren daalt. Dat aanbod is inmiddels al niet meer beschikbaar.
Mede gedaan uit angst dat we straks een euro per kwh mogen betalen hierzo, dat gaat met een EV echt de verkeerde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:58
Richh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:33:
[...]

Ik heb het begin deze maand nog 3 jaar vast kunnen zetten voor 55 cent per kwh waarbij het de volgende jaren daalt. Dat aanbod is inmiddels al niet meer beschikbaar.
Mede gedaan uit angst dat we straks een euro per kwh mogen betalen hierzo, dat gaat met een EV echt de verkeerde kant op.
Heb je geen zonnepanelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
wian schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:32:
[...]

Serieus!? En wat betaal je voor gas?

Hier gaan de prijzen door het dak. Uitgaande van 10 cent overheidsheffeningen voor stroom en 50 cent voor gas, zit je voor stroom vandaag gemiddeld op 0,65/kWh en gas 3,01/m3.

Veel mensen denken dat ze veilig zitten omdat ze al jaren bij een leverancier zitten. In de praktijk zijn ze na het 1e jaar (of andere initiele vaste periode) omgezet naar een variabel contract en betalen vroeg of laat bovenstaande prijzen. Ze worden pas wakker als de leverancier preventief het voorschotbedrag verhoogd.
Excuseer ik dacht dat het over gas ging 8)7
Electriciteit zal iets rond 0,4/KwH zijn (maar je krijgt ook geld voor stroom terug op het net te zetten met zonnepanelen) - maar aardig volatiel de laatste dagen (https://my.elexys.be/MarketInformation/SpotBelpex.aspx

[ Voor 5% gewijzigd door forzaracing op 17-08-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Iemand een SPA groen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Zeker wel! Onvoldoende, zo blijkt nu :+
Zijn er genoeg om ons eigen energieverbruik mee af te dekken, maar niet om ook de auto mee te laden. Een EV kan overigens prima uit ook tegen hoge tarieven, maar paneeltjes hebben een hele korte terugverdientijd tegen deze prijzen.

Het vinden van een aannemer die ze op een (speciaal daarvoor verstevigd) dakkapel van 5x5m wil plaatsen is de uitdaging nu haha.
Maar dan nog, we zijn (nog) niet van het gas af; als we straks op 4-5 euro per kuub gas zitten is zelfs een kleinverbruiker daar serieus geld aan kwijt.

Dat hele plan om de kruipruimte met een mining rig te vullen aankomende winter is in ieder geval een stuk minder rendabel geworden :(

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 17-08-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ankr voelde niet veel van de Tsunami, is meer een golfslagbad, nu weer omhoog, driehoekje bouwen op de 15m.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
forzaracing schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:36:
[...]

Excuseer ik dacht dat het over gas ging 8)7
Electriciteit zal iets rond 0,4/KwH zijn (maar je krijgt ook geld voor stroom terug op het net te zetten met zonnepanelen) - maar aardig volatiel de laatste dagen (https://my.elexys.be/MarketInformation/SpotBelpex.aspx
Ah, jij rekent gas in kWh ipv in m3. Uitgaande van 10kWh energie in 1m3 gas, betaal je 2,40/m3. Dat is meer in lijn met wat we hier momenteel betalen (als je een vast contract kunt vinden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:30
Richh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:40:
[...]

Zijn er genoeg om ons eigen energieverbruik mee af te dekken, maar niet om ook de auto mee te laden.

Het vinden van een aannemer die ze op een (speciaal daarvoor verstevigd) dakkapel van 5x5m wil plaatsen is de uitdaging nu haha.
Maar dan nog, we zijn (nog) niet van het gas af; als we straks op 4-5 euro per kuub zitten is zelfs een kleinverbruiker daar serieus geld aan uit.

Dat hele plan om de kruipruimte met een mining rig te vullen aankomende winter is in ieder geval een stuk minder rendabel geworden :(
De laadpaal in mijn straat is momenteel 31 cent/kwh door de BTW verlaging en dus goedkoper dan vele huidige huisaansluitingen... (Ik kan thuis niet laden overigens) Dit zijn bijna altijd zeer langlopende stroomcontracten, dus laden aan de straat zal nog wel een tijd goedkoper blijven dan thuis, tenzij op PV.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:27:
[...]

Geen idee hoe dit zonder de app te doen, ik heb een aparte telefoon voor mijn crypto apps.

Maar ze hebben wat aanvullende vragen welke ze moeten stellen van de Nederlandse waakhonden.
Ik ga het dan toch maar de app downloaden en na verif weer verwijderen. Vervolgens m'n password maar wjizigen.

Bedankt voor je reaktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Appeltjeeitje schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:46:
[...]

Ik ga het dan toch maar de app downloaden en na verif weer verwijderen. Vervolgens m'n password maar wjizigen.

Bedankt voor je reaktie
Ik heb ook dit hele gedoe gehad, terwijl ik al jaren verified ben.
Heb via de app alles gedaan en hoera, approved and verified.

Mag ook niet meer op Binance traden nu. Geen idee waarom, iets met nieuwe EU regels... Dus ik wens je vast succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 11:23
Richh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:33:
[...]

Ik zag dit al aankomen, zit ik mooi gebakken met mijn dieseltje en dalende olieprijzen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
takemenow schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:55:
[...]

Ik heb ook dit hele gedoe gehad, terwijl ik al jaren verified ben.
Heb via de app alles gedaan en hoera, approved and verified.

Mag ook niet meer op Binance traden nu. Geen idee waarom, iets met nieuwe EU regels... Dus ik wens je vast succes.
Ben inmiddels ook weer approved and verified. Ging om adres, een selfie en een identiteitsbewijs.
Omdat ik ook mn PW heb veranderd mag ik sowieso 24 uur niet handelen. Overigens doe ik dat al een tijdje niet op binance omdat ik meer vertrouwen heb in Kraken.

Maar bedankt voor het hart onder de riem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
BTC100K2021 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:58:
[...]

Ik zag dit al aankomen, zit ik mooi gebakken met mijn dieseltje en dalende olieprijzen :+
Nouja, de energiekosten per km gaan van <2 cent naar <4 cent per kilometer, exclusief zonnepanen gerekend. Kan nog steeds wel uit hoor :) En dan nog iets met wegenbelasting, comfort, milieu, nooit meer hoeven tanken...

Desondanks gaat het al snel om een DCA-momentje per maand :+ want we zouden bijna vergeten dat t over crypto gaat hier haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
[...]

Zijn er genoeg om ons eigen energieverbruik mee af te dekken, maar niet om ook de auto mee te laden. Een EV kan overigens prima uit ook tegen hoge tarieven, maar paneeltjes hebben een hele korte terugverdientijd tegen deze prijzen.

Maar dan nog, we zijn (nog) niet van het gas af; als we straks op 4-5 euro per kuub gas zitten is zelfs een kleinverbruiker daar serieus geld aan kwijt.

Houden hier jaarlijks 1500 kWh over, heb hier en daar nog wat bespaard, verwacht 2200 kWh per jaar over te houden… Kan dat zak geld gelijk naar stadsverwarming worden overgemaakt… :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
GioStyle schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:03:
[...]

Houden hier jaarlijks 1500 kWh over, heb hier en daar nog wat bespaard, verwacht 2200 kWh per jaar over te houden… Kan dat zak geld gelijk naar stadsverwarming worden overgemaakt… :/
tijd voor wat powerbanks aan te schaffen ;)

ik hou niks over want heb geen zonnepanelen, hopelijk volgend jaar wel.
in Oct wordt wel overal HR++ glas +nieuwe kozijnen geplaatst, volgend jaar waarschijnlijk zonnepanelen

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 17-08-2022 12:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
BTC schurkt voor de zoveelste keer tegen de 23.700 aan. Rektheid aanstaande zou je zeggen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik snap er weinig van. Gaat hier over gas en dan over m3, elektrische auto's en zonnepanelen.

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aGpOXon_460s.jpg

Nog een maandje dan is het gedaan met de opgbrengsten uit ETH gas.
According to Digiconomist, Ethereum consumes about 112 terawatt-hours of electricity per year, which is comparable to that of Netherlands and more than what Philippines or Pakistan use
Komt gewoon de energiecapaciteit van een land als Nederland bij! Het aanbod aan energie zal u gerust stellen!

Onze grote vriend Vitalik haalt ons uit de energiecrisis! En dan voor een Rus, wie had dat gedacht :+

[ Voor 67% gewijzigd door Coldcat op 17-08-2022 12:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:14:
Ik snap er weinig van. Gaat hier over gas en dan over m3, elektrische auto's en zonnepanelen.

[Afbeelding]
heeft wel beetje met dit topic te maken hoor, want als je geld overhoud aan einde vd maand kun je meer bitcoinsats kopen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
[...]

Hmmm lekker. Vloerverwarming :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

-Splash- schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:18:
[...]

Hmmm lekker. Vloerverwarming :9
RVN schijnt nog een stuk beter te werken dan ETH om de kaarten goed heet te stoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Appeltjeeitje schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:00:
[...]

Ben inmiddels ook weer approved and verified. Ging om adres, een selfie en een identiteitsbewijs.
Omdat ik ook mn PW heb veranderd mag ik sowieso 24 uur niet handelen. Overigens doe ik dat al een tijdje niet op binance omdat ik meer vertrouwen heb in Kraken.
Wat moet je voor adres verificatie doen? Gewoon in een veld invullen?

Ik was weg bij Coinbase door hun gebrek aan support dus Binance is mijn laatste exchange. Anders maar hodl in een ouwe sok.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
Nou die recessie hakt er flink in:

https://www.telegraaf.nl/...zit-vooral-tussen-de-oren

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
mensen steken gewoon massaal kop in het zand.....lekker geld laten rollen, vakantie/ troep kopen/ terras en dan straks zeuren dat de kachel niet aan kan. Laat die maar lekker kapot vriezen allemaal

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
ITG schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 07:56:
Is het een no go om te vragen hoeveel BTC of deel ervan men heeft?

As I dont care, ik heb 0.0167 BTC. Op 18 juni gekocht (absolute dieptepunt)
Wij praten altijd over flufjes beetjes hoopjes shitloads etc.. juist om het luchtig te houden en veilig.
Zie een aantal pagina's terug. :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:33:
[...]

mensen steken gewoon massaal kop in het zand.....lekker geld laten rollen, vakantie/ troep kopen/ terras en dan straks zeuren dat de kachel niet aan kan. Laat die maar lekker kapot vriezen allemaal
Geen idee hoe het komt, maar na het lezen van jouw posts heb ik altijd weer net dat kleine beetje extra vertrouwen in de mensheid dat we er met zijn allen samen wel uit gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoArnold
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-10-2022
AlterBridge schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:52:
[...]

Vraagje voor onze TA held: hoe krijg ik die volume bars aan de zijkant van mijn chart in trading view 😁? Een indicator typen? Zo ja, welke?
VOLUME profile LUX.
hier weer een fulmpje.. }:O tracklist is van sensation 2001 marco v live : IK GA FF lekker in de regen lopen _/-\o_
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY TRIANGLE?]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:16

Vis

[...]

Iets met de soep die nooit zo heet gegeten wordt als die wordt opgediend.

Veel van die resessie berichten over gasprijzen etc zijn om angst in te praten en om het zelfbewustzijn te creëren om wat beter na te denken om fossiele brandstoffen te besparen. Alles voor de energietransitie hè. En ja, ergens klopt het wel dat mensen zich bewust moeten worden over dat men best dat standje wat lager kan zetten van je cv ketel, en je best wat korter onder de douche kan staan.

Zie het een beetje hetzelfde als het ontmoedigen van roken. Verbieden doen we niet, we maken het wel minder aantrekkelijk door de prijzen te verhogen. Zelfde met de energieprijzen. En Putin dit Putin dat, amahoela.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Vis schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:46:
[...]

Iets met de soep die nooit zo heet gegeten wordt als die wordt opgediend.

Veel van die resessie berichten over gasprijzen etc zijn om angst in te praten en om het zelfbewustzijn te creëren om wat beter na te denken om fossiele brandstoffen te besparen. Alles voor de energietransitie hè. En ja, ergens klopt het wel dat mensen zich bewust moeten worden over dat men best dat standje wat lager kan zetten van je cv ketel, en je best wat korter onder de douche kan staan (via belastingen of via hogere afdrachten aan het bedrijfsleven op de winsten op peil te houden).

Zie het een beetje hetzelfde als het ontmoedigen van roken. Verbieden doen we niet, we maken het wel minder aantrekkelijk door de prijzen te verhogen. Zelfde met de energieprijzen. En Putin dit Putin dat, amahoela.
Die soep wordt niet zo heet gegeten omdat uiteindelijk de kosten terecht komen bij de groep die ze kunnen dragen. Wanbetalers krijgen schulden kwijtgescholden (al dan niet via schuldsanering), deze kosten worden gedragen door de mensen die wel aan hun verplichtingen voldoen. De mensen die vatbaar zijn voor financiële problemen kijken naar mijn idee ook minder vooruit, een euro die nu in de portemonnee zit kan direct uitgegeven worden. Als je in een vrij uitzichtloze situatie zit kun je het die mensen misschien niet eens kwalijk nemen dat ze leven in het nu.

Daarnaast is er nu al wel degelijk wat aan de hand als je achter de voordeuren van gezinnen gaat kijken. Wellicht niet bij de gemiddelde Tweaker op dit forum die ik (wellicht onterecht) toch veelal bovenmodaal inschat.

Genoeg modale gezinnen die nu echt de tering naar de nering moeten zetten (of bereid moeten zijn om spaargeld op te eten). En dan heb ik het nog niet over de groep die het voorafgaand aan deze periode al lastig had.

We zitten nu nog in de vakantieperiode, maar straks in september zullen veel gezinnen de balans opmaken.

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-08-2022 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
BTC100K2021 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:56:
[...]

Die soep wordt niet zo heet gegeten omdat uiteindelijk de kosten terecht komen bij de groep die ze kunnen dragen. Wanbetalers krijgen schulden kwijtgescholden (al dan niet via schuldsanering), deze kosten worden gedragen door de mensen die wel aan hun verplichtingen voldoen. De mensen die vatbaar zijn voor financiële problemen kijken naar mijn idee ook minder vooruit, een euro die nu in de portemonnee zit kan direct uitgegeven worden. Als je in een vrij uitzichtloze situatie zit kun je het die mensen misschien niet eens kwalijk nemen dat ze leven in het nu.

Daarnaast is er nu al wel degelijk wat aan de hand als je achter de voordeuren van gezinnen gaat kijken. Wellicht niet bij de gemiddelde Tweaker op dit forum die ik (wellicht onterecht) toch veelal bovenmodaal inschat.

Genoeg modale gezinnen die nu echt de tering naar de nering moeten zetten (of bereid moeten zijn om spaargeld op te eten). En dan heb ik het nog niet over de groep die het voorafgaand aan deze periode al lastig had.

We zitten nu nog in de vakantieperiode, maar straks in september zullen veel gezinnen de balans opmaken.
Niemand hier zegt dat alles perfect is. Echter is er hier meerdere malen aangegeven dat er een enorme economische crisis zit aan te komen met een zware recessie en tot nu toe blijft dat dus uit. Ben dus ook blij dat ik alvast weer begonnen ben met inkopen, niet alleen crypto maar ook aandelen die ik eind 2021 heb verkocht.

Dit wil verder niet zeggen dat er niet alsnog een milde recessie kan komende in de komende kwartalen maar dat zal al zijn ingeprijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38

Nog een maandje dan is het gedaan met de opgbrengsten uit ETH gas.
ETH gas blijft gewoon bestaan hoor, het wordt ook niet persé goedkoper over een maand.
The-merge-top-5-misconceptions-about-the-anticipated-ethereum-upgrade

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:27:
[...]

@YES, maakt MrMrq nou een typo, zie ik dat goed? :+
Boomer, doomer, allemaal hetzelfde, hopeloos negatief ingesteld. Ik ga nu even lunchen in Portugal dus niet meer storen aub. Joe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
[...]

Vast, bij wie? Moet dringend af van die variabele wurgcontract

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
Masstje schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:42:
[...]

Vast, bij wie? Moet dringend af van die variabele wurgcontract
Optifix van Luminus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
Wiley99 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:19:
[...]

ETH gas blijft gewoon bestaan hoor, het wordt ook niet persé goedkoper over een maand.
The-merge-top-5-misconceptions-about-the-anticipated-ethereum-upgrade
Uiteindelijk gaan we van het gas, maar tot die tijd wordt het alleen maar duurder.
Dat hep op de Telegraaf gestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 17-08-2022 13:48 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01

[...]

Komt gewoon de energiecapaciteit van een land als Nederland bij! Het aanbod aan energie zal u gerust stellen!

Onze grote vriend Vitalik haalt ons uit de energiecrisis! En dan voor een Rus, wie had dat gedacht :+
Ik zie het al voor me dat als ETH PoS gaat ineens het hele Amerikaans energie net omvalt door de extra hoeveelheid stroom in het netwerk omdat het niet meer verbruikt word. :+

echter zullen de meeste miners gewoon overstappen op andere crypto's die wel PoW zijn, en misschien wel meer stroom gaan verbruiken omdat van de verschillende PoW crypto's Ethhash een van de meer "efficientere" was. Als je over gaat naar ergo of ravencoin ga je ineens meer stroom verbruiken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Zo, vandaag kwamen weer wat funds vrij. Direct omgezet in prachtige Alts die nog zeker op 80-90% onder ath staan.
De vorige keer dat ik dat deed gingen we een uur later volledig rekt.

Gordels om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDz1-_ifHNd57W84Un0thqCDVNU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/POFmhFvAg6riRaB8tTHCJDCm.jpg?f=user_large

Dit klinkt trouwens ook wel heel aantrekkelijk. Ff 2 weken helemaal geen koersen (kunnen) kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:30
Don Guacamole schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:13:
Zo, vandaag kwamen weer wat funds vrij. Direct omgezet in prachtige Alts die nog zeker op 80-90% onder ath staan.

Gordels om..
Wel koers houden natuurlijk :o

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Op naar de 22.7k :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Don Guacamole schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:17:
[Afbeelding]

Dit klinkt trouwens ook wel heel aantrekkelijk. Ff 2 weken helemaal geen koersen (kunnen) kijken.
Koers kijken tijdens zeilen is wel handig, anders kan je zomaar langer dan 2 weken onderweg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deze daling was makkelijk te voorspellen. Maar gaan we daarna naar de 20 of de 25?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
[...]

Voel me wel aangesproken, ik maak van de winter met mijn gezin een rondreis in Costa Rica, met alle Decathlon- en Vrijbuiter- spullen die we hebben gekocht en nog gaan kopen....
Maar doodvriezen zal daar in ieder geval niet gebeuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
knakworst schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:37:
[...]

Deze daling was makkelijk te voorspellen. Maar gaan we daarna naar de 20 of de 25?
Hopen op een goede bounce, anders toch terug richting 20k regio en wellicht de 17/18k

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

dit wordt een interessante winter, velen gaan het voelen en een klein deel ervan zal het lichtje gaan branden..... in 2023 wordt water ook duurder met als gevolg: producten worden ook weer veel duurder want bij veel productie van goederen is eenmaal water nodig.
+ alle datacenters van Microsoft en Meta in Nederland gaan de kosten dan ook omhoog, en wie gaat dat betalen? ik denk niet Microsoft/Meta

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
DaWayne schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:37:
[...]

Voel me wel aangesproken, ik maak van de winter met mijn gezin een rondreis in Costa Rica, met alle Decathlon- en Vrijbuiter- spullen die we hebben gekocht en nog gaan kopen....
Maar doodvriezen zal daar in ieder geval niet gebeuren >:)
moet je niet doen, dat aangesproken voelen. Of ben jij ook een NU.nl of televaag reaguurder die dan na de 2e vliegvakantie naar turkije en de costas in 2022 gaat zeuren dat de overheid er een bende van maakt en dat we allemaal gecompenseerd moeten worden omdat ze niet meer rondkomen. Want dat soort lui komen me echt de strot uit. En al helemaal als ze beginnen te blaten dat ze RECHT hebben op allerlei zaken. Pleur lekker op zeg. Je hebt nergens recht op. Doe het maar eens ff 10 jaar met wat minder, of steek de handen uit de mouwen, werk hard, en waag het niet op met je handje uit te gaan staan

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 17-08-2022 14:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Kol Nedra schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:40:
[...]
en een klein deel ervan zal het lichtje gaan branden.....
Licht aan? Wat denk je wel niet wat dat kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
anti elppa schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:40:
[...]

moet je niet doen, dat aangesproken voelen. Of ben jij ook een NU.nl of televaag reaguurder die dan na de 2e vliegvakantie naar turkije en de costas in 2022 gaat zeuren dat de overheid er een bende van maakt en dat we allemaal gecompenseerd moeten worden omdat ze niet meer rondkomen. Want dat soort lui komen me echt de strot uit. En al helemaal als ze beginnen te blaten dat ze RECHT hebben op allerlei zaken. Pleur lekker op zeg. Je hebt nergens recht op. Doe het maar eens ff 10 jaar met wat minder, of steek de handen uit de mouwen, werk hard, en waag het niet op met je handje uit te gaan staan
Haha, nee hoor valt mee. Motto hier in huis is "hard werken, hard ontspannen". Dus vakantie vieren is wel één van onze belagrijkste en grootste uitgaves. Hebben ook beiden een erg prima job, dus over ons hoeft niemand zich voorlopig zorgen te maken.
Neemt niet weg dat er wel veel mensen zijn voor wie dat wel geldt. Een Jan Modaal 1-verdiener mag zich nu best wel zorgen maken over hoe hij er van de winter bij zit. (neemt niet weg dat ik een beetje consuminderen geen kwaad kan)

Anyway, on topic, er gebeurd niet veel in Cryptoland :(
Ik hoop eigenlijk dat ik in december in Costa Rica wat winsten via de Binance-Visacard kan gaan verzilveren, maar voorlopig wordt het er alleen maar duurder op met de dalende Euro :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

_O- _O- _O- _O- _O-

Heerlijk, een zaaddag op het werk en dit is al jouw 2e post die me hardop doet lachen. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:38:
[...]

Hopen op een goede bounce, anders toch terug richting 20k regio en wellicht de 17/18k
Wat ik wel vind is dat de daling tergend langzaam gaat en je ziet dan wel de omzet stijgen. Ik verwacht daarom eigenlijk weer een stijging. Misschien iets te veel hopium.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
[...]

Volgens mij ben je vandaag licht ontvlambaar… >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Had ik maar wat verkocht de afgelopen week..

Komt ooit wel goed.. toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rucFGN-kt2TwNwjuj45hchu79kE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ahDUHVUeapZTb4FteVfeaRpz.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

S&P futures wel steeds roder. Op die manier gaan we binnen een kwartiertje wel naar de 22.8k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Ik weet het niet hoor. Ik zie de laatste tijd soms users met een BTC-ponzi-piramide als avatar. Laatst zelfs één met ‘zero is the new 69’ als sig.

Bearish

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bijna 15.30

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JqhI1PmmvYo4i0B6qsKzqpoxgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVsGmPgAajKADgIFzKgi6mLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Zal wel meevallen. Niet omdat Biden een gigantisch steunpakket heeft getekend, maar omdat ze daar ook de Telegraaf lezen. Als ze dan zien dat Nederland helemaal niet in een recessie zit, dan loopt het wel los.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Bed Bath en Beyond (ticker BBBY) is ook hele dikke tech, organische groei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
De regen komt hier al heel de dag net zo hard naar beneden als btc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
En down we go dwars door alle levels heen..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OoYt2bVO40mYU4sYNJCdfbt_s8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ljtc9AwaoReGXhVOvpIWEVqM.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswortel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-08-2022
** Hoi, welkom en dat is een vreemde eerste post.... **

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 18-08-2022 18:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik ga vooral Rekt.

- Peace

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 18-08-2022 18:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Don Guacamole schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:13:

Gordels om..
Ah, zoals verwacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ngangatar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:00:
[...]

_O- _O- _O- _O- _O-

Heerlijk, een zaaddag op het werk en dit is al jouw 2e post die me hardop doet lachen. Thanks.
hahaha nee hoor, ik ben altijd positief, maar dat gezeur van mensen en lekker wijzen naar iedereen en niet in de spiegel kijken komt gewoon beetje de strot uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:15:
[...]

hahaha nee hoor, ik ben altijd positief, maar dat gezeur van mensen en lekker wijzen naar iedereen en niet in de spiegel kijken komt gewoon beetje de strot uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62LihPZz6lxhvpxzQgFecRr6rNo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DcQT2RY6JencvL6MIDYVzlGX.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vorige week vrijdag zei ik nog. Als het volgende week nog wat stijgt verkoop ik de helft. Krijgen we een daling😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
roflexx schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:42:
Vorige week vrijdag zei ik nog. Als het volgende week nog wat stijgt verkoop ik de helft. Krijgen we een daling😡
En dan koop je dus bij d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vind ik de daling nog niet genoeg voor. Maar normaal wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Knip ivm quote

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 18-08-2022 18:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Knip ivm quote

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 18-08-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Knip ivm quote

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 18-08-2022 18:33 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 209 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!