[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.651 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

baba420 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:47:
Stonks gaan ook omhoog? De geldprinter is zeker weer aangezet.
Volgens FD misplaatste stijging.

'Op hol geslagen financiële markten roepen extra renteverhogingen over zich af' https://fd.nl/financiele-...0813&utm_term=app-android

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ys6StGydYFcjLm7z578IDrq5u00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ff1Za5cVMvnSjDGv0z2q8PrA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:07

NeoflexNL

Forever young

Masstje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 03:23:
[...]

Zwijg, in de Ardennen blijkbaar enkel senseo te verkrijgen. En dit op zo’n uur…
Gelukkig btc@24, enkele groene 4-uurcandles na elkaar _/-\o_
Als je op vakantie gaat, altijd een percolator in de tas gooien he.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:01
Nog 1,6% en mijn Eth staat weer in het groen!

Echt iets verkeerd gedaan 8)7

Dan toch de neiging om wat weg te doen als we 2100 hitten…

Bullish blijven…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJ04yAMLLV5bUTi3mSG4qXlN360=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ps7YwjZU4E4n8FTDCIaYZpZ0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door AlterBridge op 13-08-2022 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:04:
Nog 1,6% en mijn Eth staat weer in het groen!

Echt iets verkeerd gedaan 8)7

Dan toch de neiging om wat weg te doen als we 2100 hitten…

Bullish blijven…

[Afbeelding]
Weet wat ze zeggen van paper hands! Stay strong!!!

Winst is winst!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3yKw66LP0FmhUr-iykZ59hspPZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rd1tXYHQrWPlnOfvwEmzhOne.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
ETH, helemaal lekker :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Ben wel benieuwd hoe ver voor 15 september de ETH-hype omslaat naar winst nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:34:
Ben wel benieuwd hoe ver voor 15 september de ETH-hype omslaat naar winst nemen.
Iemand hier op het forum heeft een long sinds 950? Zou nu toch al wel 50% ervan weg doen. Dan ligt je breakeven onder de $475,-.

Wat ik niet hoop ooit te gaan zien.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heeft die goudgele rakker vanmorgen weer zijn kop gestoten, hoe vaak blijft dit nog gebeuren voor hij een echte keuze zal maken :). Als dit te vaak gaat gebeuren, is het niet best en zal september weer een mooi inkoop moment gaan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCfaCbvX_HgMPeDP4KgvzZ497Ro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iTktZYiSM8jwoPHsud032T4Z.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIPPJjrayYMmaDIndZXOD5joBoc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tzwDJUEd8nHP9RcEEM8n0wtu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:02:
Heeft die goudgele rakker vanmorgen weer zijn kop gestoten, hoe vaak blijft dit nog gebeuren voor hij een echte keuze zal maken :). Als dit te vaak gaat gebeuren, is het niet best en zal september weer een mooi inkoop moment gaan worden.

[Afbeelding]
Op hogere timeframes valt nog wel een en ander te repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 06:15
Slonzo schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:48:
ETH loopt tegen de 2k aan te stampen en de ETH en BTC fees zijn laag. Goed momentje om voor minder dan $1 even wat BTC te consolideren en wat dust van oude ETH tokens naar Binance te sturen (y)
Heb eindelijk met winst die waardeloze CEL token van de hand gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

Op hogere timeframes valt nog wel een en ander te repareren
Hoe zie je dat voor je?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
Ik stel me dat zo voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVstjwZijaL4hcNfCVzutocyYCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9T9lKutifmUg9wAgsMcU0XLO.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dat zie ik voor me met:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXwSAXuZa6DW5eJ0pzgH9m3RvE8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BEpA8Ex7HBbtErJ8CxccYa8u.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Handen te groot en knieën niet zichtbaar aanwezig. 6-/10 hoogstens, zou er nog net een inhoudelijke discussie over PoS vs PoW mee willen voeren maar na een half uurtje ga ik dan wel weer verder met rare skins hunten in Fortnite.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:04
When flippening

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gekkies, jullie allemaal, gekkies! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoArnold
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik had weer ff een filmpje geschoten 2min geleden
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY BTC 24K PROBLEM?]

[ Voor 40% gewijzigd door CryptoArnold op 13-08-2022 12:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets meer dan 100 dollar te gaan en ik sta 100% winst op mijn ETH positie.

Als ik hodl zakt ie straks weer naar de $1k, als ik verkoop staat ie straks op ₿0.25...

Hoe wordt ik geacht de juiste keuzes te maken in deze geitenbende.

Kloteponzi.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:01:

Als ik hodl zakt ie straks weer naar de $1k, als ik verkoop staat ie straks op ₿0.25...

Kloteponzi.
Je hebt gewoon veel te laag ingekocht. Volgende keer proberen de top te kopen, dan kan je altijd zorgeloos verkopen met de wetenschap dat je er alleen maar slechter van bent geworden d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:02:
[...]

Je hebt gewoon veel te laag ingekocht. Volgende keer proberen de top te kopen, dan kan je altijd zorgeloos verkopen met de wetenschap dat je er alleen maar slechter van bent geworden d:)b
Dat voelt wel vertrouwder ja. In een berenmarkt hoor je -90% te gaan met iedere aankoop, niet dit soort grappen...

Voor mij is de lol er al weer af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:04:
[...]

Dat voelt wel vertrouwder ja. In een berenmarkt hoor je -90% te gaan met iedere aankoop, niet dit soort grappen...

Voor mij is de lol er al weer af.
Binnenkort weer rage-quit en daarna comeback met nickchange verwijderd420?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:05:
[...]

Binnenkort weer rage-quit en daarna comeback met nickchange verwijderd420?
Ik doe nog 1x een nickchange over een maand of 15:

BruneBananen

En dan deze avatar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlYzG1hVNqETIMY5icZUf5Q0d6s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6GvnSwhqAPFvmTehW4P6clM1.jpg?f=user_large

Vervolgens zal ik mij enkel nog uitlaten in de topics van Actualiteit, Wetenschap en Maatschappij.

Aangezien crypto over 15 maanden wereldwijd illegaal is door de great reset.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:12:
[...]

Ik doe nog 1x een nickchange over een maand of 15:

BruneBananen

En dan deze avatar:
[Afbeelding]

Vervolgens zal ik mij enkel nog uitlaten in de topics van Actualiteit, Wetenschap en Maatschappij.

Aangezien crypto over 15 maanden wereldwijd illegaal is door de great reset.
Ah, je bent wakker geworden, geen schaap meer en doet tegenwoordig je eigen onderzoek. Goed om te horen, werd hoog tijd dat mensen zelf eens gingen nadenken in plaats van zomaar al die malafide wetenschappers te geloven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:19:
[...]

Ah, je bent wakker geworden, geen schaap meer en doet tegenwoordig je eigen onderzoek. Goed om te horen, werd hoog tijd dat mensen zelf eens gingen nadenken in plaats van zomaar al die malafide wetenschappers te geloven.
De desinformatie fuik, opgezet door autocratische regimes om onrust en tweedeling te zaaien binnen de Westerse democratieën.

Lekker de useful idiot uithangen en digitale diarree retweeten.

Want zolang er maar genoeg bullshit retoriek verspreid wordt om op te focussen blijven de daadwerkelijk onderliggende vraagstukken onbeantwoord.

Straks is het aangenaam 50 graden in de zomer, spreekt je buurman vloeiend Russisch en zitten Henk en Ingrid op Facebook onderzoek te doen naar de lizard elite en chemtrails.

Lekker bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:08

Kloteponzi.
Same here. En dan nog eens op jezelf vloeken dat je te weinig hebt ingekocht… :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:30:
[...]

De desinformatie fuik, opgezet door autocratische regimes om onrust en tweedeling te zaaien binnen de Westerse democratieën.

Lekker de useful idiot uithangen en digitale diarree retweeten.

Want zolang er maar genoeg bullshit retoriek verspreid wordt om op te focussen blijven de daadwerkelijk onderliggende vraagstukken onbeantwoord.

Straks is het aangenaam 50 graden in de zomer, spreekt je buurman vloeiend Russisch en zitten Henk en Ingrid op Facebook onderzoek te doen naar de lizard elite en chemtrails.

Lekker bezig.
De exotische namen (lees: die ik nooit eerder hier voorbij heb zien komen) die je +-jes geven zeggen mij dat er echte experts achter je staan. Tijd om in actie te komen, tijd om een 5G mast in de fik te gaan steken. Ben met een uurtje terug, of in het brandwondencentrum omdat er iets mis ging, kijk wel ff hoe ik me dan weer meld, ja nogal aangebrand waarschijnlijk maar dat is niet wat ik bedoel.

Joe!

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 13-08-2022 13:02 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pfff over REKT gaan gesproken.. Lopen er hier buiten gewoon jongens van de plantsoenendienst de graskantjes te maaien etc. Welke idioot stuurt die jongens met dit weer naar buiten, met ook nog eens van die gehoorbeschermende dikke warme koptelefoons en van die reflecterende oranje hesjes als overjas... Die gasten zweten zich rot en gaan compleet rekt zo.

Ik ben eerst ff de vriezer ingedoken en die mannen wat lekkere ijsjes en spa rood gebracht, petje af voor die gasten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:01:
[...]

Tijd om in actie te komen, tijd om een 5G mast in de fik te gaan steken. Ben met een uurtje terug, of in het brandwondencentrum omdat er iets mis ging, kijk wel ff hoe ik me dan weer meld, ja nogal aangebrand waarschijnlijk maar dat is niet wat ik bedoel.

Joe!
Slim, en daarna klagen dat je app traag is.
Anti 5G is zooo 2020 :O

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03

Kloteponzi.
heb ze volgens mij allemaal tussen de 300 en 700 gekocht. Maar zeker weten doe ik het niet, moet ik mijn excel opsnorren en nog openen ook.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ngangatar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:14:
Pfff over REKT gaan gesproken.. Lopen er hier buiten gewoon jongens van de plantsoenendienst de graskantjes te maaien etc. Welke idioot stuurt die jongens met dit weer naar buiten, met ook nog eens van die gehoorbeschermende dikke warme koptelefoons en van die reflecterende oranje hesjes als overjas... Die gasten zweten zich rot en gaan compleet rekt zo.
Zijn taakstrafjes, plantsoenendienst werkt niet op zaterdag.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Ngangatar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:14:

Ik ben eerst ff de vriezer ingedoken en die mannen wat lekkere ijsjes en spa rood gebracht, petje af voor die gasten.
Ik ging vanmorgen mijn nieuwe mtb ophalen, daarna direct een test rondje, toen een boom met kettingzaag (gekocht met de binance card) gesnoeid daarna ging ik nog even wat spul van de oude mtb op de nieuwe zetten in de garage.. en toen werd ik ineens niet goed.. viel bijna flauw, zweten als een otter, misselijk.. ging even echt niet goed. Ben op bed gaan liggen en nu na een uurtje begint het iets beter te gaan.. lesje geleerd. Hopelijk trekken die jongens het beter.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

heb ze volgens mij allemaal tussen de 300 en 700 gekocht. Maar zeker weten doe ik het niet, moet ik mijn excel opsnorren en nog openen ook.
Te warm voor, doe dat in oktober maar een keertje ofzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Ik ging vanmorgen mijn nieuwe mtb ophalen, daarna direct een test rondje, toen een boom met kettingzaag gesnoeid daarna ging ik nog even wat spul van de oude mtb op de nieuwe zetten in de garage.. en toen werd ik ineens niet goed.. viel bijna flauw, zweten als een otter, misselijk.. ging even echt niet goed. Ben op bed gaan liggen en nu na een uurtje begint het iets beter te gaan.. lesje geleerd. Hopelijk trekken die jongens het beter.
Zouttekort, los wat op in een glas water en drink dat. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ngangatar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:22:
[...]

Te warm voor, doe dat in oktober maar een keertje ofzo ;)
hahaah jij snapt hem. Die laptop ligt op zolder.....en dat is 2 trappen. Veel te warm voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mr_Ripple schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Zijn taakstrafjes, plantsoenendienst werkt niet op zaterdag.
Helaas voor die mannen, 2 herkende ik er, die werken hier al jaren bij de plantsoendienst. De 3e heb ik nog nooit gezien, zou best kunnen dat die onder begeleiding of zo dit aan het doen was?

Anyhows, dat maakt niet uit, taakstraf of niet, het is en blijft warm en wat kouds is dan altijd fijn :).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ging vanmorgen mijn nieuwe mtb ophalen, daarna direct een test rondje, toen een boom met kettingzaag (gekocht met de binance card) gesnoeid daarna ging ik nog even wat spul van de oude mtb op de nieuwe zetten in de garage.. en toen werd ik ineens niet goed.. viel bijna flauw, zweten als een otter, misselijk.. ging even echt niet goed. Ben op bed gaan liggen en nu na een uurtje begint het iets beter te gaan.. lesje geleerd. Hopelijk trekken die jongens het beter.
Oppassen geblazen, dit klinkt als accuut koud biergebrek.

Mijn advies, zwembad of schaduw in en 2 ijskoude halve liters atten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Soms zijn we dapperder dan we horen te zijn hehe. Rustig aan ouwe, pas een beetje op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoArnold
Begint nu op een enorme wedge te lijken.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:05

raq

Hier een maandje geleden gestart met 'Copy Trading' bij Bybit, met het idee om de behaalde winsten in die kansloze Bybit-launchpad muntjes te mikken. Beetje wat ik had moeten doen de afgelopen bear bij de Binance-coins, doe ik nu bij Bybit.

Afgelopen maand heeft die bybit copy-trading 25% winst gemaakt op de totaal ingelegde USDT, volgens mij met een vrij behoudende strategie.
Ik was benieuwd naar de ervaringen van anderen hier met Copy Trading?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
CryptoArnold schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:28:
Begint nu op een enorme wedge te lijken.,
op de 5min? die timeframes boeien echt totaal niet. Of je moet een scalper zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Waarom hebben jullie het allemaal over ETH verkopen?
Mijn eth staat gewoon in de 2.0 :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Khaelos schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:39:
ik verkoop eth niet. Ik hodl het al zeker 2 jaar. En nog klein deel sinds begin 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
precies, ik kan mijn ETH niet eens verkopen, en mijn gak ETH is ongeveer $2800 :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Hodlen altijd goed maar denk dat heel veel mensen gaan traden in de paar dagen voor de merge. Kijkend naar ETHBTC dominance dan zou je denken het is geen goed moment om in ETH te stappen maar de gains blijven maar komen. Hoe lang nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

resusaapje

h less

Nou, daar istie dan hoor: de 10 BUSD cashback voucher van Binance in ruil voor je ziel

https://www.binance.com/en/my/coupon
You received a Cashback Voucher
We’ve just sent you a Cashback Voucher worth 10BUSD! Redeem it within 14 days in your Reward Center, and enjoy a trading fee cashback on specific products within the reward time of 30 days.

For more information please check How to Redeem a Cashback Voucher? Please check Cashback Voucher Terms and Conditions for more rules of using the Cashback Voucher.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Aansteller!

Heb net met mijn matties in de tuin gewerkt. Werk namelijk voor een plantsoen dienst. Handschoenen aan. Lange broeken aan. Vesten aan. Hadden we goed en wel het spul aan. Konden we het weer uitdoen. 1 of t andere onverlaat stond daar te zwaaien met goedkope waterijsjes. En met klap op de vuurpijl… water… pfff

Nou ja onze baas heeft geleerd altijd vriendelijk te blijven. Zullen zo naar de kroeg met zijn allen. Aan t bier. Maar eerst een dikke Magnum kopen

Ciao!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Skrunsies schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:08:
[...]
Nou ja onze baas heeft geleerd altijd vriendelijk te blijven. Zullen zo naar de kroeg met zijn allen. Aan t bier. Maar eerst een dikke Magnum kopen

Ciao!
En het straatschoffie komt vanavond met wat matties terug bij die aardige man waar Binance open stond op zijn pc. >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
resusaapje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:02:
Nou, daar istie dan hoor: de 10 BUSD cashback voucher van Binance in ruil voor je ziel

https://www.binance.com/en/my/coupon

[...]
Hoe lever je hem in dan? Heb hem wel geclaimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

r6aw schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:19:
[...]

Hoe lever je hem in dan? Heb hem wel geclaimd
Als je hem claimt, issie gedaan :)

Heb je gisteren coins/tokens gehandeld? Want de fees daarvoor worden met deze cashback tot een maximum van 10 BUSD aan je terugbetaald. Cashback, oeweetje...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:47:
[...]

"NEXO (NEXO) heeft een maandelijks traject van omhoog want het is gestegen met 62.9% vanaf $0,604976 1 maand (30 dagen) geleden."

Het blijf toch een mooi wereldje :D
Nog niets vergeleken met het failliete Celsius. Die coin is ontploft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:24:
[...]

Als je hem claimt, issie gedaan :)

Heb je gisteren coins/tokens gehandeld? Want de fees daarvoor worden met deze cashback tot een maximum van 10 BUSD aan je terugbetaald. Cashback, oeweetje...
Mooi zo'n voucher voor cashback op BUSD tradingfees waarvan de meeste pairs toch al gratis zijn _O-

Ondertussen weten ze inmiddels of je het liefst sardientjes op je pizza eet en welke subcategorie porno je het meest aanklikt op Pornhub.

Nice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:08:
[...]

Mooi zo'n voucher voor cashback op BUSD tradingfees waarvan de meeste pairs toch al gratis zijn _O-

Ondertussen weten ze inmiddels of je het liefst sardientjes op je pizza eet en welke subcategorie porno je het meest aanklikt op Pornhub.

Nice.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Forig00.deviantart.net%2Fb238%2Ff%2F2010%2F196%2F5%2Fc%2Fi_know_right_by_xlnhxblo0dlust.png&f=1&nofb=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sh4d0wman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

En het straatschoffie komt vanavond met wat matties terug bij die aardige man waar Binance open stond op zijn pc. >:)
Hij is van harte welkom :). })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Aansteller!

Heb net met mijn matties in de tuin gewerkt. Werk namelijk voor een plantsoen dienst. Handschoenen aan. Lange broeken aan. Vesten aan. Hadden we goed en wel het spul aan. Konden we het weer uitdoen. 1 of t andere onverlaat stond daar te zwaaien met goedkope waterijsjes. En met klap op de vuurpijl… water… pfff

Ciao!
_O-

Ok, dan was jij die lullo met een taakstraf.

Ik vroeg me overigens al af waarom die haarbandjes me zo bekend voorkwamen.... Leuk broodtrommeltje had je overigens, met stippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
krijg bijna FOMO in ETH, niet dat ik mijn BTC ga traden voor ETH maar wel fiat, wellicht een dca inplannen

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:19:
[...]

_O-

Ok, dan was jij die lullo met een taakstraf.

Ik vroeg me overigens al af waarom die haarbandjes me zo bekend voorkwamen.... Leuk broodtrommeltje had je overigens, met stippen.
Hij zal het omgevingsverbod mbt zijn ex wel weer overtreden hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoArnold
YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:21:
[...]

YouTube: look at me Hector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:17:
krijg bijna FOMO in ETH, niet dat ik mijn BTC ga traden voor ETH maar wel fiat, wellicht een dca inplannen
He he, eindelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:46
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:17:
Zou nog even wachten, staan paar weerstanden en top te wachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmm dit kan nog een vies spelletje worden, wees voorzichtig dus ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L31toTPhg2eKAqiXUaBqUW_w7VA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5eBCEs1JHBVcCOXLvdYn1pSx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4z31V4RFLDK2N19RKWK0f1EV1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AFq8jcxqSnEeqpsPoehmeKqQ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
anti elppa schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Hou je alles nog bij?

Ik heb inmiddels werkelijk waar geen idee meer :P maakt ook niet uit, het is gegarandeerd een betere keuze dan fiat shitcoin rotzooi :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Richh schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:06:
[...]

Hou je alles nog bij?

Ik heb inmiddels werkelijk waar geen idee meer :P maakt ook niet uit, het is gegarandeerd een betere keuze dan fiat shitcoin rotzooi :)
zeker mee eens, zelfs SHIB is een betere keuze dan in euro blijven zitten, SHIB heeft ook utility.
zelf kies ik SHIB niet, voornamelijk good old BTC :Y)
en wat ze zeggen klopt toch wel, je gaat meer BTC kopen als je een bear meegemaakt hebt.

ik bedoel ik sta echt flink onder water met ADA,DOT, KSM, Cake noem maar op.
BTC sta ik ook nog wel onder water, maar echt veel minder

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:06:
[...]

Hou je alles nog bij?

Nee sinds eind januari niet meer bijgehouden. Normaal gooide ik elke week wel ff actuele koersen erin om te zien wat et in euro zou zijn.
Ik heb in die sheet iig ook het aantal crypto, de locatie en datum+ aankoop koers.
Voor dat laatste zou ik dus ff moeten checken.

Zo ging trouwens 2014/15 en 2018 ook bij mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Iedereen met EUR staat ook flink onder water. Alleen dit jaar al -11% als we de officiële cijfers moeten geloven. Maar realistisch gezien nog meer.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ikcTSbOwtaQWylQoo_1bGdyNZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zuk3dB86D5H0ChqDhe3kxSXp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Hè hè bijna de studie gelden van de kinderen weer quite gedraaid, toch wel spannend allemaal die crypto 😂😜

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
SpoekGTi schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:26:
Hè hè bijna de studie gelden van de kinderen weer quite gedraaid, toch wel spannend allemaal die crypto 😂😜
Mooi! Ik heb de extra hypotheek en het korte extra krediet net ingezet. Long met 100x leverage, fingers crossed!
Heb overigens geen btc genomen, maar uiteraard iets volatielers, alles op celcius! Gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@YES ( en @Ngangatar )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONCz1XszjiQVsqmkC3t1GJR45Xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rau74iTbbNNBofx0X3F2HpCY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
troje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:16:
Iedereen met EUR staat ook flink onder water. Alleen dit jaar al -11% als we de officiële cijfers moeten geloven. Maar realistisch gezien nog meer.
1 euro = 1 euro.
Immers:
1 BTC = 1 BTC :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

baba420 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:22:
[...]

Nog even en die coin stijgt door naar zijn ath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20
baba420 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:22:
[...]

Ik heb ze van je overgenomen. Dank alvast 😛

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Eth is ook wel bijzonder. Stond ff terug net onder de 1K tijdens het celcius debacle. Iedereen moord en brand roepen en zeggen dat ie wel naar 600 zou gaan. Intussen al lekker x2. Dus, neem uw winsten, of hodl gewoon tot 25K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
ada-zakte-in-elkaar-na-wespensteek

[ Voor 26% gewijzigd door Blender_01 op 13-08-2022 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
[...]

Aansteller!

Ciao!
Hoe was het ook alweer?

Ik kijk hier is
Ik kijk daar is
Ik leun op mijn schop
En ik werk bij Caparis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
anti elppa schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:16:
[...]

Nee sinds eind januari niet meer bijgehouden. Normaal gooide ik elke week wel ff actuele koersen erin om te zien wat et in euro zou zijn.
Ik heb in die sheet iig ook het aantal crypto, de locatie en datum+ aankoop koers.
Voor dat laatste zou ik dus ff moeten checken.

Zo ging trouwens 2014/15 en 2018 ook bij mij.
Hier ongeveer hetzelfde. Alles van de HODL pot update ik 1x per maand in Excel. Geeft leuk inzicht in de waardestijging (of daling de afgelopen maanden..)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

_O- _O-

Die fucking Amerikanen zijn het zelf begonnen om de dollar een beetje interessant te houden.
Alleen een Amerikaan kont op het idee om een Japanner als bedenker op te voeren, oud zeer.
Je weet wel...

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Blender_01 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

Hoe was het ook alweer?

Ik kijk hier is
Ik kijk daar is
Ik leun op mijn schop
En ik werk bij Caparis
Helemaal mooi.

Tijdje terug waren de jongens hier in gemeente perkjes aan het werk. Was de week ervoor al zo’n schaftkeet geplaatst.

Vervolgens begint het wat te regenen. Dus hups de keet in. De hele ochtend die mannen niet meer gezien. Vervolgens komt er een opzichter of voorman of whatever langs. Trekt die keet deur los en ziet die mannen zitten.

De reden dat ze er nog zaten was omdat ze nog steeds dachten dat het regende. Alleen was dat water van de bladeren wat op de keet viel 8)7

Nou ja, moraal van het verhaal.

Hodl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nu is hier de vraag: When Ethereum? when Binance?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

In het weekend kan de cryptomarkt wel dicht. Gebeurt nooit meer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zeau, de eerste drie Loyalty programs voor Acala liquid pairs zijn afgelopen. Rewards meteen opgeslokt en DOT-lcDOT snel gecanceld. APR van 4,6% is immers niet acceptabel in deze tijden.

ACA-aUSD en aUSD-lcDOT hou ik nog even aan met 21% en 14%. Of zal ik overstappen? En wat doe ik met rondslingerende ACA en lcDOT?

aUSD-LDOT geeft 21%, aUSD-INTR 86%, DOT-LDOT 25% of simpele LDOT voor 19% ?

Moeilijk moeilijk, keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 00:00:
Zeau, de eerste drie Loyalty programs voor Acala liquid pairs zijn afgelopen. Rewards meteen opgeslokt en DOT-lcDOT snel gecanceld. APR van 4,6% is immers niet acceptabel in deze tijden.

ACA-aUSD en aUSD-lcDOT hou ik nog even aan met 21% en 14%. Of zal ik overstappen? En wat doe ik met rondslingerende ACA en lcDOT?

aUSD-LDOT geeft 21%, aUSD-INTR 86%, DOT-LDOT 25% of simpele LDOT voor 19% ?

Moeilijk moeilijk, keuzes keuzes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjRygfRDv_-sQhg0EU48w-CoLGg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6SMBI7f9SUmwPmd3Oau4s0U7.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FoicM3PSEg9mYZ5hjI_SCHcrfuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TpCncL9gApYt6qoL2YQULssf.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:46
Darrell schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:57:
In het weekend kan de cryptomarkt wel dicht. Gebeurt nooit meer wat.
Good old ADA door een belangrijke weerstand heen!
:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:42
Excel, liefhebbers, ik heb ook maanden koersen ingeklopt, tot ik er achter kwam dat je via een gratis Coinmarketcap developer account met hun api een datasource kunt aanmaken en een tabelletje met koersen van je coins in je sheet kunt zetten.

https://syntaxbytetutoria...etcap-api-data-with-query

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MATIC door de 1 USD grens heen en op een mooie +69% in Auto Invest :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OfK6lIj8aCYDT6tXFVYEleCsrs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CQdmvrc1VXYyOKwqF2ctpprs.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:34:
[Afbeelding]
Oy, hoe lekker is dat dan, en dan zitten we nog in de beer ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Eens kijken of we de weekly boven de 24 kunnen sluiten. 25 zou nog mooier zijn. Iig weer een week groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Net bij mijzelf even gekeken, Matic heb ik een ROI van "maar" 20%, al moet ik zeggen dat ik verreweg de grootste fluf MATIC op Kraken heb gekocht 2 maanden terug ofzo. Binance is puur sprokkelen.

CHZ zit inmiddels boven de 50%, die gaan ook weer prima. Ik weet dat velen de usecase van dit muntje niet zien zitten, maar er is tenminste een usecase en er zit een zeer actief Dev, Marketing & sales team achter.

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 14-08-2022 09:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Poging gaande om de MA99 te doorbreken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBSQo18_qVIdDQJrPL5K3AfJBnw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vEvAVBiy91VR1CDDtbrNXOgH.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:04:
Poging gaande om de MA99 te doorbreken:
[Afbeelding]
Dat is een sterk wijffie hoor die MA99, daar ga je niet zomaqar doorheen. Ik sprak haar vorige week in het verzorgingstehuis en toen vertelde ze me nog dat ze heel graag 100 wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Samen met de al door @Taro genoemde MA99, zitten we ook weer tegen dit lijntje aan bijna.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qR8nFpXmj8N4FQ0bZcYaPo-M3J8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H3oGBn0YPKtLYcnOOD2qb36E.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
*O* MATIC gaat lekker ja, hier inmiddels over de 72%..

Overall auto-invest percentage (verdeeld over 7 plans) staat nu 35% in de plus..

Mooie feature is het ook! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles verkocht @24800
Ik reken niet op een doorbraak binnenkort. Hopelijk klopt mijn onderbuikgevoel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:21:
Alles verkocht @24800
Ik reken niet op een doorbraak binnenkort. Hopelijk klopt mijn onderbuikgevoel :)
Komt goed. Ik heb uit betrouwbare bron dat we flink lager gaan binnenkort.

Ik sta +465% op mijn CEL tokens op Celsius, en dat zijn er echt veel. Toch jammer dat ik nooit op verkopen ga kunnen drukken.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 22:38
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:21:
Alles verkocht @24800
Ligt eraan of je onderbuikgevoel gebaseerd is op een betrouwbare bron die je niet kan onthullen. Want dan wss geen klerkdoemp.
Pagina: 1 ... 205 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!