https://mobile.twitter.co...&t=5k2Ct7ydiEt94xG4JW5UQwresusaapje schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 00:00:
Zeau, de eerste drie Loyalty programs voor Acala liquid pairs zijn afgelopen. Rewards meteen opgeslokt en DOT-lcDOT snel gecanceld. APR van 4,6% is immers niet acceptabel in deze tijden.
ACA-aUSD en aUSD-lcDOT hou ik nog even aan met 21% en 14%. Of zal ik overstappen? En wat doe ik met rondslingerende ACA en lcDOT?
aUSD-LDOT geeft 21%, aUSD-INTR 86%, DOT-LDOT 25% of simpele LDOT voor 19% ?
Moeilijk moeilijk, keuzes keuzes
Diamond hands.Th1x4nG schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:24:
[...]
Komt goed. Ik heb uit betrouwbare bron dat we flink lager gaan binnenkort.
Ik sta +465% op mijn CEL tokens op Celsius, en dat zijn er echt veel. Toch jammer dat ik nooit op verkopen ga kunnen drukken.
:strip_exif()/f/image/xI8kyjkthju8wplReUYdLoiE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben echt niet geschikt voor crypto. Ik wil met ruim 10% rendement uitstappen. Maar mag niet van m'n vrouw...
Heb wel wat gekocht van mijn gereserveerde waardeloze euro's de afgelopen tijd maar het meeste staat er nog.. laag kopen is net zo lastig als hoog verkopen. Maar goed. Het is prima zo. Komen vast nog kansen genoeg en anders maar niet, nog beter.
Zero.
Niemand is armer geworden van winst nemen.barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:47:
Ik ben echt niet geschikt voor crypto. Ik wil met ruim 10% rendement uitstappen. Maar mag niet van m'n vrouw...
Maar ja, heb dus niks te vertellen thuis.baba420 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:49:
[...]
Niemand is armer geworden van winst nemen.
Leg jij het zijn vrouw even uitbaba420 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:49:
[...]
Niemand is armer geworden van winst nemen.
Biem 25k en voor nu meteen rejected
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
10%? Het zijn geen aandelenbarrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:47:
Maar is het jouw geld of dat van je vrouw?
Kan ook met Binance en dan kan je zelfs je aantallen automagisch inlezen. Maar goed, voor munten die Nance niet heeft is dat weer onhandig. Dus dank voor de heads-up!UniMatrix schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:12:
Excel, liefhebbers, ik heb ook maanden koersen ingeklopt, tot ik er achter kwam dat je via een gratis Coinmarketcap developer account met hun api een datasource kunt aanmaken en een tabelletje met koersen van je coins in je sheet kunt zetten.
https://syntaxbytetutoria...etcap-api-data-with-query
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ons...elektriekert schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:59:
[...]
10%? Het zijn geen aandelen![]()
Maar is het jouw geld of dat van je vrouw?
En hoppa, ACA -10%
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
stonden ook aardig wat sell orders daar. Niet raar. Denk dat we vandaag nog wel een poging gaan zienTrackerfire schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:51:
Biem 25k en voor nu meteen rejected
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haar deel eruit en de jouwe laten staan.
Kan zij nieuwe @Skrunsies kopen en jij over 2 jaar een lambo
Zou dan eerder andersom gaan denk ik. Zij beschikt wel over het gok-gen.elektriekert schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:13:
[...]
Haar deel eruit en de jouwe laten staan.
Kan zij nieuwe @Skrunsies kopen en jij over 2 jaar een lambo
De eerste fout die je al maakt is dergelijke zaken overleggen. En het is niet alles of niets, je kunt ook een klein gedeelte verkopen om lager weer mee in te stappen.barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:47:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De afspraak is verdubbelen en dan de inzet eruit halen. Maar ik ben niet zo goed in hodl.Taro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:17:
[...]
De eerste fout die je al maakt is dergelijke zaken overleggen. En het is niet alles of niets, je kunt ook een klein gedeelte verkopen om lager weer mee in te stappen.
bij 10% heb je nog niet verdubbeld, dus ik geef je vrouw gelijk.barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:20:
[...]
De afspraak is verdubbelen en dan de inzet eruit halen. Maar ik ben niet zo goed in hodl.
De meeste van ons gokken hier niet!barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:16:
[...]
Zou dan eerder andersom gaan denk ik. Zij beschikt wel over het gok-gen.
Hier is het: “Buy high, sell low!”
Ik ook niet, maar de oplossing daarvoor is spreiden: Ledger, verschillende exchanges en brokers en overal een gedeelte van in locked staking zetten. Zo'n auto invest + (flexible) staking optie op Binance of de Earn functie op Kraken is voor mij ideaal, overal staat een beetje + extra rendement, dan blijf ik er makkelijker af.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo heeft iedereen z'n gebreken. Ik ben juist slecht in winst nemen en hodl te lang, waardoor ik ook veel winsten niet heb genomen.Taro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:23:
[...]
Ik ook niet, maar de oplossing daarvoor is spreiden: Ledger, verschillende exchanges en brokers en overal een gedeelte van in locked staking zetten. Zo'n auto invest + (flexible) staking optie op Binance of de Earn functie op Kraken is voor mij ideaal, overal staat een beetje + extra rendement, dan blijf ik er makkelijker af.
same here. Ik ben een extreme hodlerRien43 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:52:
[...]
Zo heeft iedereen z'n gebreken. Ik ben juist slecht in winst nemen en hodl te lang, waardoor ik ook veel winsten niet heb genomen.
Haha, ik ook, ben een jaar niet op Binance of welke crypto site dan ook geweest, vandaag maar weer eens kijken hoe erg de schade is. Het valt mij mee, het zijn vooral de shitcoins die ergens anders geparkeerd stonden die verdampt zijn.
Het meeste staat in ETH/BTC/BNB, en wat plukjes hier en daar.
Zit nu toch met een schuin oog naar DOT, GRT en Link te kijken...
Niet doen, afblijven, lekker uitloggen en later weer eens kijken
En funds are gone. Polkadot wordt wel een shitshow, eerst Nomad bridge en nu deze. Ook al zal de gemiddelde polkadot fanboy zeggen dat het niet polkadot is. Maar deze protocollen en bridges worden wel voornamelijk door polkadot gepusht.
Het is belangrijk je aan je strategie te houden.
Als je veel trade pak je iedere keer een paar %. Met een moon wat meer. Als je HODL profiteer je van die ene enorme uitbraak. Je moet dan wel zorgen dat je aan boord bent. Belangrijk daarvoor is een lage entry-price.
Als je die twee gaat mixen dan ga je REKT, op profiteer je niet optimaal.
Als je veel trade pak je iedere keer een paar %. Met een moon wat meer. Als je HODL profiteer je van die ene enorme uitbraak. Je moet dan wel zorgen dat je aan boord bent. Belangrijk daarvoor is een lage entry-price.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 14-08-2022 13:25 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is niet Polkadot.knakworst schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
[...]
En funds are gone. Polkadot wordt wel een shitshow, eerst Nomad bridge en nu deze. Ook al zal de gemiddelde polkadot fanboy zeggen dat het niet polkadot is. Maar deze protocollen en bridges worden wel voornamelijk door polkadot gepusht.
Zero.
Het is niet Polkadot.knakworst schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
[...]
Wat is Polkadot? Een nieuw tiktok-dansje?knakworst schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
[...]
De tijd leert of het tij keert
In 5 jaar nog nooit iets gecasht, ook niet van plan. Maar af en toe wel eens spijt gehad.
HET IS NIET POLKADOTknakworst schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
ik heb zeker een strategie. DCA voor 2 jaar 1 jaar na top. Meeste weten dat van mij. Verder heb redelijk vaak longs lopen op btc. Ook nu loopt er een x5 vanaf 22.9Coldcat schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
Het is belangrijk je aan je strategie te houden.
Ik had ook een sell plan afgelopen keer die tot 250k btc liep. Daar kwam ie helaas niet, meeste heb ik dus nog. Maar boeit allemaal niet, heb de funds nergens voor nodig. Over 5 tot 10 jaar 1meur btc zou leuk zijn
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Een dude die na een uur moe is en dan vanaf grote hoogte die balonnen los moet laten.
Na alles te hebben gebroken krijgt ie van de hele groep een vinger terug.
XRP = trash
Netjes! Van je DCA wist ik, van het traden niet.anti elppa schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:58:
[...]
ik heb zeker een strategie. DCA voor 2 jaar 1 jaar na top. Meeste weten dat van mij. Verder heb redelijk vaak longs lopen op btc. Ook nu loopt er een x5 vanaf 22.9
Ik had ook een sell plan afgelopen keer die tot 250k btc liep. Daar kwam ie helaas niet, meeste heb ik dus nog. Maar boeit allemaal niet, heb de funds nergens voor nodig. Over 5 tot 10 jaar 1meur btc zou leuk zijn
Ik vond je eerst altijd iemand die op de 30K+ wel instapt, maar nu niet. Dat je long naar de 100K+ mag gaan
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Haha ik heb nog idd boven de 30k geDCaat ja. Maar ik starte 2 jaar ervoor op 4k. Gemiddelde aankoop prijs van die 2 jaar is ongeveer 9k.PlanR schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:29:
[...]
Netjes! Van je DCA wist ik, van het traden niet.
Ik vond je eerst altijd iemand die op de 30K+ wel instapt, maar nu niet. Dat je long naar de 100K+ mag gaan
Verder heb ik in 2013 gekocht en inleg eruit gehaald. Daarna hodl tot eind 2016, en start dca. Eigenlijk jaar te laat helaas. Toen 2018 wat gecashed en oa hypotheek verlaagd. Januari 2020 start dca (zoals hierboven staat).
Vrijwel hele bullrun vorig jaar aan margin trading gedaan. Altijd long... want short btc voelt als een verader zijn.
Keurig! Grappig om te lezen.anti elppa schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Haha ik heb nog idd boven de 30k geDCaat ja. Maar ik starte 2 jaar ervoor op 4k. Gemiddelde aankoop prijs van die 2 jaar is ongeveer 9k.
Verder heb ik in 2013 gekocht en inleg eruit gehaald. Daarna hodl tot eind 2016, en start dca. Eigenlijk jaar te laat helaas. Toen 2018 wat gecashed en oa hypotheek verlaagd. Januari 2020 start dca (zoals hierboven staat).
Vrijwel hele bullrun vorig jaar aan margin trading gedaan. Altijd long... want short btc voelt als een verader zijn.
Slim om je hypotheek af te lossen, en je zat er al vroeg bij. Één van de oude rotten.
Ik heb +1 jaar geleden mijn verhaal gedaan, een enorme klapper gemaakt in een short. (Sorry)
Ergens in de 60K naar onder de 25K, met meer als een btc..
Denk dat Taro wéér gelijk gaat krijgen. Dit was dé bodem. Maar een ath zie ik niet gebeuren dit jaar.
Zou me verassen mochten we dieper gaan. Dan zullen we daar geen weken/maanden op blijven hangen, maar in notime weer op dit niveau staan lijkt me. Zo niet, dan is al het geloof eruit? Uitcashen en wegwezen. Klaar.
Heldanti elppa schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Haha ik heb nog idd boven de 30k geDCaat ja. Maar ik starte 2 jaar ervoor op 4k. Gemiddelde aankoop prijs van die 2 jaar is ongeveer 9k.
Helemaal mee eens, shorten is voor zure mensen. Als je denkt dat iets te hoog is gewaardeerd dan loop je er rustig omheen maar nee: dat soort mensen gaat in de aanval om de boel te slopen.
Was vroeger beperkt tot wat Wallstreet hyena's, nu kan elke puistenkop onder het genot van een blikje Golden Power een 100x short opstarten.
Shorten is wat mij betreft een manier om na een snelle stijging de daarop volgende daling mee te pakken om op die manier je Bitcoin stack te vergroten.BTC100K2021 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Helemaal mee eens, shorten is voor zure mensen. Als je denkt dat iets te hoog is gewaardeerd dan loop je er rustig omheen maar nee: dat soort mensen gaat in de aanval om de boel te slopen.
Door de short creëer je echt niet zelf de daling, iedere té snelle stijging leidt sowieso wel tot een daling, dus kan je er beter op meeliften.
Als je een shorter ziet als iemand die zuur is, of die jouw asset "iets aandoet", dan ben je er emotioneel (niet negatief bedoeld!) bij betrokken en geloof je er echt in, in plaats van het als een zakelijk iets te zien.
Ik geloof zeker in Bitcoin, maar mijn hoofddoel is fiat maximalisatie, met als onderliggend doel Bitcoin maximalisatie. Als Bitcoin van bijv. 200k naar 10k daalt, dan probeer ik mijn fiat te maximaliseren, om daarmee vervolgens de hoeveelheid Bitcoin te maximaliseren door zo laag mogelijk terug te kopen. Een verkoop van Bitcoin voelt voor mij dus bijv. ook niet als verraad of iets dergelijks, want zo lang ik >75% van mijn maandelijkse uitgaven nog gewoon met fiat moet doen, heb ik daar meer voordeel van.
Ik denk dat het doel van veel mensen niet is om bijv. 1000 Bitcoin te hebben, maar om voor hun pensioenleeftijd al financieel onafhankelijk te zijn, met enige luxe te leven en daar hebben ze vooralsnog gewoon fiat voor nodig.
Ik ben in ieder geval niet zuur
Ik spaar fiat. Daar betalen we mee, of dat nou met een long of een short is zou mij worst wezenTaro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:41:
[...]
Ik denk dat het doel van veel mensen niet is om bijv. 1000 Bitcoin te hebben, maar om voor hun pensioenleeftijd al financieel onafhankelijk te zijn, met enige luxe te leven en daar hebben ze vooralsnog gewoon fiat voor nodig.
Mooie post @Taro
En nu lekker uiteten.
Ik had laatst allemaal DOTjes aangeschaft op advies van @Skrunsies , en om zijn fluf wat omhoog te duwen in prijs uiteraardknakworst schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:24:
[...]
Graag gedaan vunz Skruns!
Bij mij is het gewoon een principe dingetje. 0 emoties bij betrokken. Sowieso na bijna 10 jaar btc ben ik kwa emoties volledig afgestompt. Wel eens dag gehad van +25k of -25k in mijn portfolio. Of over een week .......nog een tikkie meerTaro schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:41:
[...]
Shorten is wat mij betreft een manier om na een snelle stijging de daarop volgende daling mee te pakken om op die manier je Bitcoin stack te vergroten.
Door de short creëer je echt niet zelf de daling, iedere té snelle stijging leidt sowieso wel tot een daling, dus kan je er beter op meeliften.
Als je een shorter ziet als iemand die zuur is, of die jouw asset "iets aandoet", dan ben je er emotioneel (niet negatief bedoeld!) bij betrokken en geloof je er echt in, in plaats van het als een zakelijk iets te zien.
Ik geloof zeker in Bitcoin, maar mijn hoofddoel is fiat maximalisatie, met als onderliggend doel Bitcoin maximalisatie. Als Bitcoin van bijv. 200k naar 10k daalt, dan probeer ik mijn fiat te maximaliseren, om daarmee vervolgens de hoeveelheid Bitcoin te maximaliseren door zo laag mogelijk terug te kopen. Een verkoop van Bitcoin voelt voor mij dus bijv. ook niet als verraad of iets dergelijks, want zo lang ik >75% van mijn maandelijkse uitgaven nog gewoon met fiat moet doen, heb ik daar meer voordeel van.
Doet me 0,0. In 2013 had ik rijp voor een gesticht geweest gok ik.
Moet ook toegeven dat ik gewoon geen goede shorter ben. Verlies meer dan ik win.
Long in een duidelijke bull is veel meer mijn ding.
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 14-08-2022 17:21 ]
hoe ist met de fomo?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kijk, je kan 1 near kopen, of 1 van deze rakkers. Proost.
Is het toevallig 1 van de wadden eilanden?
Ziet er niet uit als glimmer island want daar staan alleen maar palmbomen
Volgens mij is glimmer island nu nog een soort RottumerplaatDon Guacamole schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 17:53:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zolang je niet rookt is er:Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:07:
[...]
Denk er een beetje om joh, straks zuip je jezelf een
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit. Nvm. Het is ook eigenlijk maar 300-400 $. Analyses niet waard alles komt goed
[ Voor 27% gewijzigd door twit op 14-08-2022 19:21 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
BTC lijkt wel pump&dump laatste dagen. Ik doe vrolijk mee, weer teruggekocht op 24180.
Mocht ie nou weer naar 24800 gaan heb ik toch even $1400,- binnengehengeld
Stop loss ingesteld, dus no worries.
Biertijd!
Biertijd!
subtiele flex welVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:31:
BTC lijkt wel pump&dump laatste dagen. Ik doe vrolijk mee, weer teruggekocht op 24180.
Biertijd!
*kuch* Je vraagt om een bezoekje met accuboormachinesVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:31:
Biertijd!
(wees voorzichtig met het noemen van bedragen)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik ga geen bedragen noemen, maar als ie uitbreekt naar 100k kan ik een Tesla kopen.
Dat zit wel Schnorr.
Netjes. Als ie uitbreekt naar 100K kan ik spaghetti met echte saus eten..Stukfruit schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:35:
Ik ga geen bedragen noemen, maar als ie uitbreekt naar 100k kan ik een Tesla kopen.
Sinds november vorig jaar is het alleen maar kale spaghetti dus ik kan niet meer wachten!
Ik ook!Stukfruit schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:35:
In 2030 als die krengen als krot voor €1,000 te koop staan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geen paniek jongens, morgen is het weer moondag
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb m'n zinnen gezet op deze blauwe:Coldcat schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:38:
[...]
Ik ook!
In 2030 als die krengen als krot voor €1,000 te koop staan.
https://www.amazon.com/dp/B08419Q8KN
Hopelijk blijft ie nog even in de aanbieding!
Dat zit wel Schnorr.
Met de huidige inflatie kost die straks daadwerkelijk 1000 euro 😂Stukfruit schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:43:
[...]
Ik heb m'n zinnen gezet op deze blauwe:
https://www.amazon.com/dp/B08419Q8KN
Hopelijk blijft ie nog even in de aanbieding!
Mwah. nee. Shorten an sich heeft een hele nuttige functie binnen financiële markten.BTC100K2021 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Held![]()
Was vroeger beperkt tot wat Wallstreet hyena's, nu kan elke puistenkop onder het genot van een blikje Golden Power een 100x short opstarten.
Maar ik ontken niet dat het tegenwoordig door menigeen wel eens wordt 'misbruikt'.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 14-08-2022 19:53 ]
Wat maakt het uit of je short of longt? Je kiest een kant uit. Zet je stoplosses klaar.Chaes schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:51:
[...]
Mwah. nee. Shorten an sich heeft een hele nuttige functie binnen financiële markten.
Maar ik ontken niet dat het tegenwoordig door menigeen wel eens wordt 'misbruikt'.
Ik heb nog steeds nergens last van @Gelukszoekr . Ik geloof nog steeds in hertest van 17k en wellicht lager. Zo niet dan focus ik mij op Jan / feb om ergens in te stappen. Ik ga in mijn vakantie ook niet teveel koersen kijken. En per 1 oktober heb ik een nieuwe baan en moet ik weer studeren. Dus ik heb genoeg afleiding. Jij dan? Zit je nog in Canada?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Yep.Don Guacamole schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 17:53:
[...]
Smaakt dat wat?Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:07:
[...]
Denk er een beetje om joh, straks zuip je jezelf een
[Afbeelding]
Wat het mij uitmaakt? Niks... misschien wat beter lezen.PlanR schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:27:
[...]
Wat maakt het uit of je short of longt? Je kiest een kant uit. Zet je stoplosses klaar.
Damn, @zwembroek ontpopt hier even tot de Fonzie van de slowchat. Ik wou dat ik zo cool kon zijn met die huidige groene staven van de afgelopen dagen.zwembroek schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Ik heb nog steeds nergens last van @Gelukszoekr . Ik geloof nog steeds in hertest van 17k en wellicht lager. Zo niet dan focus ik mij op Jan / feb om ergens in te stappen. Ik ga in mijn vakantie ook niet teveel koersen kijken. En per 1 oktober heb ik een nieuwe baan en moet ik weer studeren. Dus ik heb genoeg afleiding. Jij dan? Zit je nog in Canada?
Toen ik nog deed traden op Poloniex is een keer tijdens een flashcrash niets gebeurd met mijn stoplossVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:31:
Biertijd!

Ik werd vanmorgen na een avondje Loveland festival en Amsterdam ook wakker met een +van 30% op bepaalde crypto
SAS had ook mijn vlucht terug naar Noorwegen gecanceld, dus op kosten van de SAS nog een extra avond Amsterdam, hotel 50 euro om te vreten en 250 euro compensatie. Leuke kater
SAS had ook mijn vlucht terug naar Noorwegen gecanceld, dus op kosten van de SAS nog een extra avond Amsterdam, hotel 50 euro om te vreten en 250 euro compensatie. Leuke kater
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
vergeet over 8+ uur niet je gratis geld te innen 👀👍
:strip_exif()/f/image/NVY0PyfaUc97TcMqaDShAkN3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door Kol Nedra op 14-08-2022 21:12 ]
nothing stops this train
zwembroek schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
:strip_exif()/f/image/bYPRUBje1nDaJA8glickciyk.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoiets
Ik heb onder 20k toch al wat extra BTC,ETH en QNT ingeslagen. Kijk later in het jaar of volgend jaar wel weer verder.
Daar wordt een sample van 2 maanden gebruikt voor een patroonvoorspelling voor de komende 6 maanden. En dan nog moet je je ogen een beetje dichtknijpen om het patroon er in terug te zien. Natuurlijk is het speculeren geblazen, maar dit is wel wat vergezocht als je je plannen hierop baseert.Alpina schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:19:
[...]
[Afbeelding]
Zoiets![]()
Ik heb onder 20k toch al wat extra BTC,ETH en QNT ingeslagen. Kijk later in het jaar of volgend jaar wel weer verder.
Oh boy, is het weer tijd voor wyckoff......die joetupers waren er dol op toen ze het ergens in de buurtsuper gehoord hadden jaar terug ongeveerRay_ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:57:
[...]
Daar wordt een sample van 2 maanden gebruikt voor een patroonvoorspelling voor de komende 6 maanden. En dan nog moet je je ogen een beetje dichtknijpen om het patroon er in terug te zien. Natuurlijk is het speculeren geblazen, maar dit is wel wat vergezocht als je je plannen hierop baseert.
Is die buurtsuper een beetje wat voor slowchatters de Bruna is?anti elppa schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:08:
[...]
Oh boy, is het weer tijd voor wyckoff......die joetupers waren er dol op toen ze het ergens in de buurtsuper gehoord hadden jaar terug ongeveer
Gewoon DCA dusRay_ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:57:
[...]
Daar wordt een sample van 2 maanden gebruikt voor een patroonvoorspelling voor de komende 6 maanden. En dan nog moet je je ogen een beetje dichtknijpen om het patroon er in terug te zien. Natuurlijk is het speculeren geblazen, maar dit is wel wat vergezocht als je je plannen hierop baseert.
Mooi man. Ik voel m wel hoor, die fomo. Het gaat zo netjes omhoog allemaal. Bijna te perfect hè.zwembroek schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Mijn vakantie is wat anders gelopen dan gepland. Ik zou eerst een week in Canada zijn, en daarna een week in Turkije. Echter, na 2 dagen in Canada teste ik positief op Corona. En dat betekende dan ook zo'n beetje het einde van het avontuur. Ik werd verplicht 10 dagen daar te blijven voor ik me weer in de buurt van een vliegtuig mocht begeven. Dus nu weer thuis. Zuur dat de familievakantie niet door is gegaan, zuur dat ik morgen weer aan het werk "mag", en zuur dat alles weer vrolijk omhoog is gegaan de afgelopen weken
Maar zo zijn er ook weer leuke dingen. Ik was toevallig dubbel verzekerd, dus ik ga er vanuit dat de Turkije reis wel vergoed gaat worden, Daarnaast werd er iemand tijdens mijn terugreis vanuit Canada in het vliegtuig onwel. Uiteindelijk liep dat goed af, behalve dat ik alle connecties miste met zo'n 10 uur vertraging als gevolg. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik hiervoor een dikke tegoedbon krijg van Air Canada zodat ook de volgende trip weer zo goed als gratis zal zijn
Maargoed, wat crypto betreft, het vertrouwen lijkt hier, alsmede in de reguliere markt weer aardig terug. Positieve CPI cijfers, lage werkeloosheid, allemaal zaken die doen lijken alsof het feest door kan gaan. Maar net als jij ben ik hier nog niet zo zeker van, volgens mij is men over het algemeen te bullish. Het zal blijken de komende maanden...
Succes met de baan en studie dan! Ben jij van plan nog ergens in te "vluchten" met je euro's? Stukje goud, Dollars of Zwitserse Franks misschien?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geen idee. Dat patroon was na de 1e top trending bij al die joetoep "analisten"Ray_ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:19:
[...]
Is die buurtsuper een beetje wat voor slowchatters de Bruna is?
Wellicht nu weer, ik zou het iig niet weten omdat ik niets/ niemand meer volg. Nouja bob loukas en af en toe Benjamin cowen dan.
Updateje 7 maanden later:The Redman schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:43:
Ff wat TA gedaan. REKT. En daarna moon.
[Afbeelding]
* De timebox van een mogelijke bear market length (obv N=2) loopt aan zijn einde, maar er is nog ruimte (circa 6 weken).
* Target van vorige-bullmarket-ATH ($20K) is gehaald met wick eronder, mogelijk was dit het, of wordt het een tweede keer getest met een dikke capitulatie candle
* RSI is wel al historisch laag geweest
:strip_exif()/f/image/3QaHh72ZieXFtDwkaDhtEKlY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 14-08-2022 23:00 . Reden: typo ]
Heel goed kerel!elektriekert schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:56:
[...]
Ik had laatst allemaal DOTjes aangeschaft op advies van @Skrunsies , en om zijn fluf wat omhoog te duwen in prijs uiteraard![]()
Graag gedaan vunz Skruns!
En nu volhouden. Kopen kopen kopen.
Dank u
Wat een weekend btw.. De laatste klus weekjes zijn aangebroken na maanden zwoegen. Ben op het moment bezig met isoleren van de bijkeuken.
Vervolgens begon ik te zweten. Warm koud gevoel. Nou ja vage shit. Mijn vriendin vroeg me wat ik allemaal zei. Terwijl ik geen eens in de gaten had dat ik iets vertelde.
Vreemd allemaal.
Kom net thuis. Flikker op mijn giecheltje. Kan me er niks van herinneren. Ga even liggen en kom tot de conclusie dat ik zelf bezig ben met een hoge weekly close!
Zal wel boeliesj zijn denk ik
Skrunsies moon!
Vervolgens begon ik te zweten. Warm koud gevoel. Nou ja vage shit. Mijn vriendin vroeg me wat ik allemaal zei. Terwijl ik geen eens in de gaten had dat ik iets vertelde.
Vreemd allemaal.
Kom net thuis. Flikker op mijn giecheltje. Kan me er niks van herinneren. Ga even liggen en kom tot de conclusie dat ik zelf bezig ben met een hoge weekly close!
Zal wel boeliesj zijn denk ik
Skrunsies moon!
:strip_exif()/f/image/6gyL4NDzZxoZvYXb1PSQi3X7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah ja, Quantjes!Alpina schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:19:
[...]
[Afbeelding]
Zoiets![]()
Heb er ooit een paar voor 6$ gekocht
Verwijderd
Denk er maar om, straks een hitteberoerte... Zou mooi ff rust pakken kerel.Skrunsies schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 23:22:
Wat een weekend btw.. De laatste klus weekjes zijn aangebroken na maanden zwoegen. Ben op het moment bezig met isoleren van de bijkeuken.
Vreemd allemaal.
Zal wel boeliesj zijn denk ik![]()
Skrunsies moon!
[Afbeelding]
Beterschap
Zou je niet ff wat aan je temperatuur doen Skruns?Skrunsies schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 23:22:
Vreemd allemaal.
Zal wel boeliesj zijn denk ik![]()
Skrunsies moon!
[Afbeelding]
Paracetamol in je giechel en wat verkoeling regelen
“ Hitte-uitputting
Een beetje verhoging is niet erg, zegt Hopman. Maar bij een lichaamstemperatuur boven de 40 graden is er sprake van hitte-uitputting en krijgt het slachtoffer last van hoofdpijn en misselijkheid.
Boven de 41 graden treedt een hitteberoerte op. De patiënt wordt verward, apathisch en krijgt evenwichtsproblemen. “Dan kan het heel snel gaan. De enzymen werken niet meer goed en er kunnen bijvoorbeeld kleine bloedstolsels ontstaan. Waardoor al vrij snel vele organen kunnen uitvallen. Als zo iemand niet rigoureus wordt gekoeld, loopt het fataal af.”
Bron: https://www.trouw.nl/binn...t-dan-37-graden~b6af99e9/
Hou je oefenen heel, kan ik ze nog verpatsen
Beterschap!

Thanks @Verwijderd en @elektriekert
Persoonlijk denk ik dat het te wijten is aan de slaappillen die ik van dokter heb gehad.
Slaap de afgelopen 8 weken niet meer dan 2.5hr per nacht. Maak werkdagen van 10 uur, daarna aan de klus. En tussendoor naar het ziekenhuis, waar dochterlief alweer een weekje ligt.
Nou ja. Heb de voeten in een bak met ijs. En een waterijsje van @Ngangatar in mijn giecheltje.
Komt goed!
Nu weer on topic. Wen moon ?
Persoonlijk denk ik dat het te wijten is aan de slaappillen die ik van dokter heb gehad.
Slaap de afgelopen 8 weken niet meer dan 2.5hr per nacht. Maak werkdagen van 10 uur, daarna aan de klus. En tussendoor naar het ziekenhuis, waar dochterlief alweer een weekje ligt.
Nou ja. Heb de voeten in een bak met ijs. En een waterijsje van @Ngangatar in mijn giecheltje.
Komt goed!
Een optelsom van alles + de hitte denk ik. Ik had gisteren ook echt flink last van de hitte en vandaag nog niet helemaal het mannetje. Echt even rustig aan doen kerel.Skrunsies schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 23:42:
Thanks @Verwijderd en @elektriekert..
Komt goed!
Zero.
Dan doe je sowieso teveel.Skrunsies schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 23:42:
Thanks @Verwijderd en @elektriekert![]()
Komt goed!
Als je in een burn-out komt ben je verder van huis.
Ff een paar tandjes terug schakelen makker!
Een maat van me heeft 12 jaar terug een burn-out gehad, jaar lang paar uur slaap per dag gehad en die voelde zich zo slecht dat ie er suïcidale gedachten van kreeg. (Nu is alles weer goed)
Ontopic:
Dikke moon in je giechel of volledig REKT!
Je hebt gelijk. Men moet er om denken. Persoonlijk denk ik dat ik er te nuchter voor ben. Ik heb 2 schatten die mij nodig hebben.elektriekert schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 23:47:
[...]
Dan doe je sowieso teveel.
Als je in een burn-out komt ben je verder van huis.
Ff een paar tandjes terug schakelen makker!
Een maat van me heeft 12 jaar terug een burn-out gehad, jaar lang paar uur slaap per dag gehad en die voelde zich zo slecht dat ie er suïcidale gedachten van kreeg. (Nu is alles weer goed)
Ontopic:
Dikke moon in je giechel of volledig REKT!
Sterker nog word van de week 41 jaar, en heb juist net het 1 en het ander in mijn leven verandert om een andere fase in te gaan.
Wel denk ik dat het goed is er af en toe bij stil te staan. Maar dan de schouders er maar weer onder en er tegenaan

Ben aan zich een positief ingesteld persoon.
Vorige week is er een vriendinnetje van mijn dochter overleden. Verschrikkelijke begrafenis gehad. Meisje kwam hier regelmatig langs.
Ik bedoel maar. Zo kan het ook. Waar maak ik me dan druk om
Zo dan! Een hele goede groene morgen
Iemand wilde hem perse boven de 25k hebben
Iemand wilde hem perse boven de 25k hebben
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!