Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Gisteren was het laatste testnet omgezet tot PoSPlanR schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:30:
The merge is succesvol gelanceerd toch? Gaan we dan nu een crash(je) zien?
Buy the rumor sell the news gevalletje?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mainnet is 15-16 september, afhankelijk van wanneer een bepaald blockje gehaald wordt geloof ik.PlanR schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:30:
The merge is succesvol gelanceerd toch? Gaan we dan nu een crash(je) zien?
Buy the rumor sell the news gevalletje?
Toch zal minstens de helft van diegenen die dit lezen, denken: "zie je wel, crypto is gerelateerd aan crimineel geld".DAMAGE schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:23:
@jvel92 En weer een mooi voorbeeldje voor de mensen die roepen 'Crypto is toch alleen maar voor criminelen die geld witwassen. Die kunnen dat gewoon zo maar anoniem doen'. JEEEEEP.
Dat wij het kunnen vertalen, is maar een start.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wij in dit topic zijn godlike.
In buy high sell low it is.
Verwijderd
Stillstand is ook nog steeds in een afgetrapte Fiat Panda rijden uit 1990 en asbest in je talkpoeder.Ngangatar schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:57:
[...]
Stilstand is ook lekker hangen op een terrasje met een koude klets.
Stilstand met een beetje timing is BTC voor altijd op 69K.
Stilstand is geweldig.
Doe mij maar lekker vooruitgang.
Valt wel mee qua ontwaken, we weten dat er veel mensen zijn die niet verder kijken dan FIAT lang is, en daar zijn hele volkstammen gelukkig mee. Prima toch? Ieder zijn bewuste of soms onbewuste keuze.DAMAGE schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:41:
@Ngangatar ja het is best apart dat er nog steeds zoveel mensen zijn die het niet weten. En vooral die zich niet beseffen dat fiat geld al jaren niet anders gebruikt wordt en juist nog veel anoniemer is. Maar goed. We ontwaken nu weer een eeuwen oude discussie gok ik
Stillstand is ook nog steeds in een afgetrapte Fiat Panda rijden uit 1990 Check!Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Stillstand is ook nog steeds in een afgetrapte Fiat Panda rijden uit 1990 en asbest in je talkpoeder.
Doe mij maar lekker vooruitgang.
en asbest in je talkpoeder. Check again!
Oh en vooral smilies negeren en overal serieus op ingaan, is ook vooruitgang tegenwoordig begrijp ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 12-08-2022 14:21 ]
Verwijderd
Ik ga er serieus op in?Ngangatar schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:20:
Oh en vooral smilies negeren en overal serieus op ingaan, is ook vooruitgang tegenwoordig begrijp ik.
Nope. Maar zulke services zijn de natte droom van FIOD en andere opsporingsdiensten. Dus als je die runt weet je dat 1 fout je ondergang is.jvel92 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:00:
Hier gebruikers, die weleens van deze service gebruik gemaakt hebben?
Dan kun je toch beter drugs voor cash verkopen en via hawalla de centjes naar het buitenland overmaken dan met ransomware Bitcoins binnen harken... Voor dat eerste heeft de FIOD nooit genoeg mankracht. De blockchain vergeet niks en daar kun je lekker computers op laten crunchen. Privacy coins waren een optie maar dat wordt door alle regelgeving steeds moeilijker te converteren naar cash.
Ik mag weer Nance verificatie gaan doen. Yippie

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie het nog niet, maar dat zal een kwestie van tijd zijn.Vis schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:04:
Limiet orders beschikbaar via de Bitvavo app. Chill 👍🏼
Een tijdje geleden werd ik via een panel benaderd of ik feedback wilde geven op hun TV-reclame(s). Heb toen aangegeven dat ze hun euro's beter konden besteden aan de functionaliteiten in de app én aan lagere fees. Dan aan die groteske, wanstaltige TV-reclame van ze.
Maar mooi! Nu alleen die fees nog, en dan wat kleine dingen (zoals een zwart-gele interface en de merknaam Bitvavo veranderen in Binance) en dan ben ik weer een tevreden klant!
Maktub
Vrij(e val)dagsjorremans schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:37:
Vrijdag dip dag?
Nog steeds een tik gehad van die bridge hack ?
Ik heb de sloten aardig gevuld nl.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KIpgpOgZmDefC5bM8GGwA1RF.jpg?f=user_large)
Dusja maar een krat gehaald, nu kijken hoe ik weer thuiskom.

[ Voor 86% gewijzigd door CryptoArnold op 12-08-2022 16:41 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je alles in één keer oprookt kom je niet meer thuisVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:26:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik werd wakker op een NATO basis, daar vond ik een biersoort die gebrouwen wordt onder volle m00n.
[Afbeelding]
Ik heb mijn emotional rollercoaster even in een gifje gezet. Stelletje lullo's.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hJfzr5h6HfMld7bNntAgOBpR.gif?f=user_large)
Pelox schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:32:
Zo. Vakantie! Kom maar op met die dikke vadsige maan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mQ1YS5pyDhFDy4LehpxbjR63.jpg?f=user_large)
BAM..hier ook! Nog even afsluiten en dan de auto in naar huis.Pelox schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:32:
Zo. Vakantie! Kom maar op met die dikke vadsige maan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb mijn @zwembroek al aan.zwembroek schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:46:
[...]
BAM..hier ook! Nog even afsluiten en dan de auto in naar huis.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 12-08-2022 16:48 ]
Zero.
En hier ook, nog 32 minuten en dan gaat m'n telefoon voor 3 weken uitzwembroek schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:46:
[...]
BAM..hier ook! Nog even afsluiten en dan de auto in naar huis.

Jura D6 besteld dus dubbelrekt.
Verwacht wel wat vakantie milf kiekjes hier de komende weken en oranje zwembroeken.
niet alleen van Blackrock zelf, maar ook over de long/short ETF
nothing stops this train
Heeft niks met crypto te maken, maar als je op de terugweg langs Mechelen komt even van de snelweg af (5 minuten) naar brouwerij ‘t Anker en daar Gouden Carolus Classic inslaan tegen inkoopprijs. Echt een heerlijk biertje.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:26:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik werd wakker op een NATO basis, daar vond ik een biersoort die gebrouwen wordt onder volle m00n.
[Afbeelding]
ANKR heeft wel degelijk met crypto te maken!wian schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:25:
[...]
Heeft niks met crypto te maken, maar als je op de terugweg langs Mechelen komt even van de snelweg af (5 minuten) naar brouwerij ‘t Anker en daar Gouden Carolus Classic inslaan tegen inkoopprijs. Echt een heerlijk biertje.
Toptip. Heerlijk biertje idd.wian schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:25:
[...]
Heeft niks met crypto te maken, maar als je op de terugweg langs Mechelen komt even van de snelweg af (5 minuten) naar brouwerij ‘t Anker en daar Gouden Carolus Classic inslaan tegen inkoopprijs. Echt een heerlijk biertje.
Was bij mij ook nog niet. Even naar de app store gaan, klikken op "bijwerken" en dan werkt het wel. (op iOS dan...)MrMrq schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:14:
[...]
Ik zie het nog niet, maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
Een tijdje geleden werd ik via een panel benaderd of ik feedback wilde geven op hun TV-reclame(s). Heb toen aangegeven dat ze hun euro's beter konden besteden aan de functionaliteiten in de app én aan lagere fees. Dan aan die groteske, wanstaltige TV-reclame van ze.
Maar mooi! Nu alleen die fees nog, en dan wat kleine dingen (zoals een zwart-gele interface en de merknaam Bitvavo veranderen in Binance) en dan ben ik weer een tevreden klant!
S9 #bitcoin beef jerky pic.twitter.com/Fyc3lz98kQ
— ₿usiness Cat (@_business_cat) 12 augustus 2022
nothing stops this train
Devs zijn ook op vakantie.YES schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:31:
Volgens mij is BTC kapot, het volgt de cuve helemaal niet meer? Aan de curve kan het niet liggen, die is perfect in orde.
[Afbeelding]
Het geheim van een goede voorspelling is dat je hem aan de realiteit aanpast. Extrapoleren kan je lerenYES schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:31:
Volgens mij is BTC kapot, het volgt de cuve helemaal niet meer? Aan de curve kan het niet liggen, die is perfect in orde.
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Niks, het is een keer leuk geweest. Ik flatten die curve niet, BTC heeft maar eens mee te werken. Altijd dat gedoe.resusaapje schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:47:
[...]
Het geheim van een goede voorspelling is dat je hem aan de realiteit aanpast. Extrapoleren kan je leren
Maar hij ging hem toch als weerstand gebruiken? Clear skies ahead soon. Druktemaker.YES schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:49:
[...]
Niks, het is een keer leuk geweest. Ik flatten die curve niet, BTC heeft maar eens mee te werken. Altijd dat gedoe.
Curves genoeg hier, maar niet in mijn TA.YES schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:31:
[Afbeelding]
/f/image/5vzrPBZ0OkLsZWPSYIzRW15t.png?f=fotoalbum_large)
Dat zag ik nog door de vingers maar het freewheelen is een keer leuk geweest hè. We zitten hier om vies rijk te worden en snel een beetje.Darrell schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:50:
[...]
Maar hij ging hem toch als weerstand gebruiken? Clear skies ahead soon. Druktemaker.
Reported for hatespeech.Ngangatar schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:52:
[...]
Curves genoeg hier, maar niet in mijn TA.
[Afbeelding]
Reported for mentioning reporting.
Reported @Skrunsies, gewoon omdat het k....... Ok ok, toch maar niet.
Wat gaan we doen dit weekend met Crypto, sidewarts charly dit keer? Ik verwacht weinig vuurwerk eerlijk gezegd.
Ja @Skrunsies!Ngangatar schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:00:
[...]
Reported @Skrunsies, gewoon omdat het k....... Ok ok, toch maar niet.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BBlTlB9vN0XY2SpkJmAxSYbL.gif?f=user_large)
Gewoon die verdomde curve volgen zoals het hoort.Wat gaan we doen dit weekend met Crypto, sidewarts charly dit keer? Ik verwacht weinig vuurwerk eerlijk gezegd.
UberLurker Departement #GG.
Ik ben ook fan! Neem gelijk ook even die Whisky Infused mee voor de koudere dagen. Je zal het snel warm krijgen.wian schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:25:
[...]
Toch heb ik hier een mooi stapeltje echt goud, al 3 jaar, maar schiet niet echt op. Heb zelfs poos goud long gedaan...ook niet echt rendement.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:06:
[YouTube: Bart Brands: Goud, Inflatie & Falende Economie | Aan Tafel Met DoopieCash #1]
zeer mooie aflevering.
bottom line: stap uit fiat en koop Bitcoin en goud
Maargoed, dat fysieke goud is ook echt voor de lol, 20+ jaar termijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Edit: Nu ik er beter over na denk. Had ik geen hart van goud. Maar gouden handjes. Ho es even.. ik zie mogelijkheden

[ Voor 24% gewijzigd door Skrunsies op 12-08-2022 20:58 ]
https://meteobeverwijk.nl/dashboard
Veel shorters DUMP EEEeeeee SELLL EEeeeeeeee
[ Voor 22% gewijzigd door CryptoArnold op 12-08-2022 21:31 ]
In 5 jaar amper dubbel, te weten wat de huizenmarkt, aandelen en crypto gedaan hebben… lig ik niet wakker van, zelfs komende 20 j niet.anti elppa schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:49:
[...]
Toch heb ik hier een mooi stapeltje echt goud, al 3 jaar, maar schiet niet echt op. Heb zelfs poos goud long gedaan...ook niet echt rendement.
Maargoed, dat fysieke goud is ook echt voor de lol, 20+ jaar termijn
Nee klopt. Vooral dat fysieke spul is maximaal hodl spul. Je kan niet ff op sell drukken. Plus je weet ook nooit hoe het gaat straks met monetaire beleid. Dan heb ik iig nog goud om brood te halen. Heb ook een bakje met 1, 2 en 5 gram plakjes precies voor die reden.Masstje schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:34:
[...]
In 5 jaar amper dubbel, te weten wat de huizenmarkt, aandelen en crypto gedaan hebben… lig ik niet wakker van, zelfs komende 20 j niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Is best wat brood hoor voor 1g. Ben wel benieuwd of de bakker het zou accepteren. En de validatie van echtheid is ook best lastig. Al ben ik ook holder. Schroot sieraden al is het maar een flufje.anti elppa schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:43:
[...]
Nee klopt. Vooral dat fysieke spul is maximaal hodl spul. Je kan niet ff op sell drukken. Plus je weet ook nooit hoe het gaat straks met monetaire beleid. Dan heb ik iig nog goud om brood te halen. Heb ook een bakje met 1, 2 en 5 gram plakjes precies voor die reden.
Daarentegen is het sneller om met xrp te betalen
vele mensen hebben en "begrijpen" alleen het bestaan van cash, iets anders willen ze niet 👀BurnerT schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:33:
[...]
Is best wat brood hoor voor 1g. Ben wel benieuwd of de bakker het zou accepteren. En de validatie van echtheid is ook best lastig. Al ben ik ook holder. Schroot sieraden al is het maar een flufje.
Daarentegen is het sneller om met xrp te betalen
als er echt stront aan de knikker is wil de bakker zijn brood wel ruilen tegen bijv. eieren, fruit/groente uit de tuin of melk.
nothing stops this train
Stack Sats
Ik had 4 jaar terug een gouden tientje 1875 op de kop weten te tikken. Die zijn ook gewoon verdubbeld is best een rendement. Je merkt nu ook dat alles wat Nederlands (Dukaten etc.) is zo weg is rond spot. Toch een soort van Vaderlands gevoel in onzekere tijden, inflatie etc.anti elppa schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:43:
[...]
Nee klopt. Vooral dat fysieke spul is maximaal hodl spul. Je kan niet ff op sell drukken. Plus je weet ook nooit hoe het gaat straks met monetaire beleid. Dan heb ik iig nog goud om brood te halen. Heb ook een bakje met 1, 2 en 5 gram plakjes precies voor die reden.
Echt giga winst ga je er niet op maken maar 20 jaar is een mooie termijn en waardevast is het zeker. Zelf verzamel ik vooral zilveren munten ook puur voor de fun en historische waarde, die oude Kennedys en Eagles prachtig. Dollar zie ik sowieso sterker als Euro.
Heb ook wat combibars maar die hoop ik nooit nodig te hebben om eten te kopen. Dan staat de wereld redelijk in de fik zeg maar…
En ontopic: Ik denk dat we tegen die tijd alles met crypto of in sats betalen 🟠
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik heb laatst ook een dozijn zilveren munten gekocht, puur voor de HODL.Alpina schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:52:
[...]
Ik had 4 jaar terug een gouden tientje 1875 op de kop weten te tikken. Die zijn ook gewoon verdubbeld is best een rendement. Je merkt nu ook dat alles wat Nederlands (Dukaten etc.) is zo weg is rond spot. Toch een soort van Vaderlands gevoel in onzekere tijden, inflatie etc.
Echt giga winst ga je er niet op maken maar 20 jaar is een mooie termijn en waardevast is het zeker. Zelf verzamel ik vooral zilveren munten ook puur voor de fun en historische waarde, die oude Kennedys en Eagles prachtig. Dollar zie ik sowieso sterker als Euro.
Heb ook wat combibars maar die hoop ik nooit nodig te hebben om eten te kopen. Dan staat de wereld redelijk in de fik zeg maar…
En ontopic: Ik denk dat we tegen die tijd alles met crypto of in sats betalen 🟠
Als m'n dochters later groot zijn en ik tussen 6 planken is het vast.mee waard als nu
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Hoezo? Ik heb gisteren gewoon een paar palletjes bier ingeslagen, ik kom de (crypto)winter wel door.Stovirpi schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:52:
Is er ook een crypto draadje op https://forum.preppers.nl/ ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZSa9s1hh5Xkq79v545KOLtmF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lo1rZh7ztF9ZjR13pUeWbZQ6.jpg?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
neem aan van wel, je moet voorbereid zijn op de grote fiat crash.....Stovirpi schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:52:
Is er ook een crypto draadje op https://forum.preppers.nl/ ?
nothing stops this train
Ik heb een soort van jenga gevoel.Taro schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Hoezo? Ik heb gisteren gewoon een paar palletjes bier ingeslagen, ik kom de (crypto)winter wel door.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooi! Hier ook voor zoon en dochter een zilveren munt van beide geboortejaren gekocht.Khaelos schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Ik heb laatst ook een dozijn zilveren munten gekocht, puur voor de HODL.
Als m'n dochters later groot zijn en ik tussen 6 planken is het vast.mee waard als nu
(Die Chinese jaargangen)
Leuk voor later, waarschijnlijk zien ze dan liever een Ledger maar daar moet ik nog eens ff over nadenken
De Tornado Cash saga wordt wel steeds spannender...
Gebruik jij mixers? Let dan op want je adres is genoteerd.
Ik ookTaro schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Hoezo? Ik heb gisteren gewoon een paar palletjes bier ingeslagen, ik kom de (crypto)winter wel door.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/0oQadNnF8o73zGYFj5J6udlT.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:09:
ETH begint de 2k te naderen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YTWbyO3Li2hRZviXbuKK8p98.jpg?f=user_large)
Jazeker. Deze:Qunix schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:15:
https://www.fiod.nl/arres...eveloper-of-tornado-cash/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ioV3BDErfSAHXGfERykHv4UY.jpg?f=user_large)
En nu?
Laten we het weer over koffie hebben in dit topic!Darrell schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:06:
Hier is de vakantie alweer 2 weken geleden en tot overmaat van ramp heeft mijn volautomaat na 17.000 kopjes koffie de geest gegeven.
Jura D6 besteld dus dubbelrekt.
Verwacht wel wat vakantie milf kiekjes hier de komende weken en oranje zwembroeken.
Wij hebben nog steeds een Senseo!

Klaagt ze dat haar bed kraakt?Skrunsies schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:53:
Volgens mijn buurvrouw. -hele mooie milf btw- heb ik een hart van goud
. Dus loop ik straks even lekker binnen. Geen idee hoe ik het ooit uitbetaal. En dat ik er zelf ook nog wat aan heb….
Edit: Nu ik er beter over na denk. Had ik geen hart van goud. Maar gouden handjes. Ho es even.. ik zie mogelijkheden
Anders moet je er even aan voelen naar kijken.
Buurman heeft vakantie. Dus dat is even een dingetjeelektriekert schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:45:
[...]
Klaagt ze dat haar bed kraakt?
Anders moet je er even aan voelen naar kijken.
Die moet je ff afpoeieren!Skrunsies schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:49:
[...]
Buurman heeft vakantie. Dus dat is even een dingetje
Kan je daarna haar afpoeieren!
buurvrouw alleen thuis? tijd om suiker te halen 👀Skrunsies schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:49:
[...]
Buurman heeft vakantie. Dus dat is even een dingetje
nothing stops this train
Dief van je eigen portemonneeelektriekert schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:41:
[...]
Laten we het weer over koffie hebben in dit topic!
Wij hebben nog steeds een Senseo!![]()
Waar? Bron?Trackerfire schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:00:
24.2 weer netjes heroverd 😏
Ja nog steeds en daar blijf ik ook 😉Skrunsies schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:52:
@Ngangatar, zit je nog bij Binance met de GLMR’s? Misschien toch het overwegen waard om eens te kijken bij het moonbeam network zelf
Nee, dan liever lekker vanaf de bank mijn funds toekennen aan een coin of verspreiden, maar ik zou dit niet in productie willen brengen
Edit: Voor de volledigheid, het betreft veel meer dan 500.000.000.000 USD wat op ERC-20/ETH draait...
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 13-08-2022 00:36 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Denk dat veel mensen wel even uitstappen voor de merge. Zit er zelf aan te denken om een paar dagen op ETH mee te liften maar ben eigenlijk te bang om een kratje te verliezen.Taro schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 00:28:
Ik zou toch niet graag op zijn positie zitten: Iedereen met ETH, USDT en al die layer coins, shitcoins, etc. is afhankelijk van of dat testen goed is verlopen en of een random iemand niet toevallig een bug voor zichzelf heeft gehouden om na de merge even mooi te exploiten.
Nee, dan liever lekker vanaf de bank mijn funds toekennen aan een coin of verspreiden, maar ik zou dit niet in productie willen brengen
Edit: Voor de volledigheid, het betreft veel meer dan 500.000.000.000 USD wat op ERC-20/ETH draait...

Maar toegegeven, ik vind het wel spannend. 15 september staat genoteerd in de agenda.
https://buybitcoinworldwide.com/nl/bitcoin-clock/
[ Voor 10% gewijzigd door baba420 op 13-08-2022 01:06 ]
Gewoon rustig accumuleren.
Exit Fiat
— Guy Swann ⚡️| Activate Covenants (@TheGuySwann) 17 februari 2022
Enter #Bitcoin
[👉 sound on]@BitcoinAudible pic.twitter.com/vJsEaiulvb
amen
nothing stops this train
Gebruik jij nog geen mixers? Dan ben jij een deel van het probleemQunix schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:15:
https://www.fiod.nl/arres...eveloper-of-tornado-cash/
Zwijg, in de Ardennen blijkbaar enkel senseo te verkrijgen. En dit op zo’n uur…elektriekert schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:41:
[...]
Laten we het weer over koffie hebben in dit topic!
Wij hebben nog steeds een Senseo!![]()
Gelukkig btc@24, enkele groene 4-uurcandles na elkaar
Hopelijk naast veel zon, ook wat groens vandaag!
[ Voor 7% gewijzigd door BTFD op 13-08-2022 07:48 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gister geleerd dat ze het op dat forum “SHTF” noemen. Ik kwam tot de conclusie dat het positief is voor BTC en de adoptie. Dus kom maar op met de Shit Hits The Fan.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:03:
[...]
neem aan van wel, je moet voorbereid zijn op de grote fiat crash.....
Stack Sats
The 200D SMA is where #ETH was rejected in March. Let’s see if it is strong enough to make it through this time (currently at $2258). pic.twitter.com/IvfelxiAgN
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 augustus 2022
:strip_exif()/f/image/mge7hYLyszclzybvKEUVpuRB.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!