[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.590 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:19:
Ik waardeer ook altijd wat Taro deelt d:)b

Heb wel het idee dat hij lagere trading fees betaalt dan voor mij mogelijk is op Binance door al die tier levels. Maar moet altijd mogelijk zijn om alsnog een beetje te swingen met ballen.
Ik heb al regelmatig zitten bedenken hoe idioot veel geld ik had kunnen besparen als ik in ieder geval op zijn grootste ‘tijd om weg te wezen’ en ‘time to go all in!’ momenten had durven acteren.

Ik hold hold hold maar een eind raak Al die jaren. En hoewel ik nog steeds denk dat het makkelijk is om het met daytraden een heel stuk slechter te doen waren er waarschijnlijk wel een 10-20 trades geweest in bijv de laatste 2 jaar die een hele duidelijke en goede risk/reward verhouding hadden.. Groot deel van dit topic maakt die in en uit stap momenten wel volgens mij en daar kan ik alleen maar met veel respect naar kijken :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpBozX03G3KGO64fsxikXZIAmLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/py5Q20UrHB62p3u5I1nNTOrN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlcvmSpKne2B6yeC6I3txn1Dp_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cItRQiEYt0c1ngddPuUn3ClA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GcqlPGJLgzxWeP0aGeM2L4cK3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xnJ52P2MoA4fBqcJycJidFR.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:49
“De Europese Centrale Bank (ECB) stopt hoogstwaarschijnlijk in juli met zijn stimulusprogramma in het kader van de coronacrisis en zal "een paar weken later" voor het eerst in elf jaar de rente verhogen, zei voorzitter Christine Lagarde woensdag. “

Dit zal ook niet helpen in stijgende koersen komende tijd denk ik..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:40

Coldcat

HODL

Ik ben nogal een stevige slaper. Is er ook een app die een mega alarm kan laten afgaan als we naar de 22 droppen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:25:
[...]

Ik verwacht eerder een wick naar ~28.8K en dan een bounce, dat is immers het niveau waar we 2x eerder dit jaar een bounce hebben gehad richting ATH..
Hmm, dat waren wel vrij diepe wicks destijds, we hangen/naderen/toucheren nu al een paar dagen de 29k, aan de ene kant kan je dan denken, wellicht een solide bodem aan het maken maar mijn gevoel zegt eigenlijk dat als we door die 29k (of eigenlijk 28.8k dus) heen zakken het ook wel hard kan gaan ineens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:32:
Ik ben nogal een stevige slaper. Is er ook een app die een mega alarm kan laten afgaan als we naar de 22 droppen?
Bij mij staat dan de deurwaarder gewoon mijn deur in te beuken, word ik wel wakker van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 16:02
Wat staan er ineens een hoop Lambo's op marktplaats. :+
Wat een drama zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:55:
Taro moet gewoon een Patreon account openen en dan volgen wij betalende Tweaker fans schaapachtig zijn machtige trades.
Ik wou al eens 500 TRX naar @Taro overmaken, maar dat zette geen zoden aan de dijk

Dan toch niet :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zware recessie inc? nog erger dan in de jaren '30?
werkgelegenheid is er nog wel volop, maar met minimum loon baantjes +box 1 diefstal +hyperinflatie is het de moeite ook niet eigenlijk.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Als je een buy order zet, kun je gewoon rustig verder slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als het bloed door de straten vloeit glij je er vanzelf over uit.

Voor mij is het een beetje een 'wat je hoort bij de kapper' idee; Wanneer iedereen hilarisch is, is het imo tijd om uit te stappen. Wanneer iedereen zegt dat crypto doot is..... :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:59
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:36:
zware recessie inc? nog erger dan in de jaren '30?
werkgelegenheid is er nog wel volop, maar met minimum loon baantjes +box 1 diefstal +hyperinflatie is het de moeite ook niet eigenlijk.
Het is 1 grote bende in de wereld en ik ben bang dat dit pas het begin is. En dan maken wij ons lekker druk om Johan derksen, stikstof en genderneutrale toiletten.. gaan nog harde klappen vallen in het westen en dan heb ik het niet over crypto.

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
D_Jeff schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:36:
[...]

Ik wou al eens 500 TRX naar @Taro overmaken, maar dat zette geen zoden aan de dijk

Dan toch niet :+
Toevallig gisteren Tradingview abbo verlengd. Uiteraard met de Binance Card :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIHSfAHf5TR8CmpV03GtmfMN5dk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n04WyBva4advmz7okb6gPE2K.jpg?f=user_large

Misschien drop ik hier wel een keer een TRX adres, maar dan schenk ik het wel aan een goed doel. Voelt niet goed om hier geld voor mijzelf op te gaan halen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:12:
[...]

Correct :)

Daarom geef ik de mogelijke opties weer en spreek ik daarbij zo nu en dan een verwachting uit, maar deel ik geen voorgenomen trades meer of exacte in- & uitstapmomenten.
Geen spots of IPA momenten meer?

Pfffff -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:39:
[...]

Het is 1 grote bende in de wereld en ik ben bang dat dit pas het begin is. En dan maken wij ons lekker druk om Johan derksen, stikstof en genderneutrale toiletten.. gaan nog harde klappen vallen in het westen en dan heb ik het niet over crypto.
dat denk ik ook, ben al een ruime tijd aan het preppen.

sinds vorige week ook het volgende gedaan (hobby van vrouw is tuinieren, ideaal):
appelboom, perenboom, vijgenboom, kruibessenplant +velen zaden gekocht van bonen/tomaten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Nu online
150 ekkies voor zo'n abbo, das best pittig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:57:
[...]

Mijn BTC voorspelling voor sluiting deel 22:

420420 USD
Admin, mag er een slotje op deze en gaan we naar deel 23 :P

Toch maar eens verdiepen wat shorten nou precies is en hoe dat gaat, want dat was vandaag wel reuze interessant geweest. LUNA zit weer op de € 1,-
En helaas ook andere muntjes waar ik wat flufjes van had geprobeerd :/
Over een half jaar is de oorlog in Oekraïne voorbij, Rusland verdeeld onder landen en gaat alles weer omhoog. Tijd om te hodlen en te kopen :)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:27
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:43:
[...]

sinds vorige week ook het volgende gedaan (hobby van vrouw is tuinieren, ideaal):
appelboom, perenboom, vijgenboom, kruibessenplant +velen zaden gekocht van bonen/tomaten
Daar heb je niks aan als er een nuke in je achtertuin belandt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Die dingen groeien zo langzaam, dan staat crypto al lang op 100k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Eusebius schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:45:
[...]

Admin, mag er een slotje op deze en gaan we naar deel 23 :P

Toch maar eens verdiepen wat shorten nou precies is en hoe dat gaat, want dat was vandaag wel reuze interessant geweest. LUNA zit weer op de € 1,-
En helaas ook andere muntjes waar ik wat flufjes van had geprobeerd :/
Over een half jaar is de oorlog in Oekraïne voorbij, Rusland verdeeld onder landen en gaat alles weer omhoog. Tijd om te hodlen en te kopen :)
na Rusland is covid seizoen weer begonnen ;)
deze winter prijzen omhoog voor gas, want europa wil stoppen met Russisch gas, lief zijn ze he voor ons klootjesvolk.
Heb gelukkig airco thuis, die gebruik ik dan als verwarming aankomende winter

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:45:
[...]

Daar heb je niks aan als er een nuke in je achtertuin belandt.
ik zie het gevaar meer komen vanuit Europa zelf, een Nuke verwacht ik niet

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:39:
[...]

Maar Johan Derksen komt terug. :)
Ik hoop eigenlijk dat hij nog een beetje olie op het vuur gooit door te verklaren dat hij een beetje heeft gelogen omdat het eigenlijk twee kaarsen waren.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bifi is nog 15% dunner geworden sinds mijn berichtje van een paar uur geleden, savage, je zou er maar een bundeltje van hebben, pfoe...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:49:
Bifi is nog 15% dunner geworden sinds mijn berichtje van een paar uur geleden, savage, je zou er maar een bundeltje van hebben, pfoe...
RIP @Glenn Hoddle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Nu online
@Kol Nedra Wel in crypto spreiden, maar qua oogst verwachting alles in 1 periode.

Tip voor de aanvulling van de spreiding:
Radijs (relatief snel, doet het ook prima tijdens een regen zomer)

Aardbeien: verkrijgbaar in vroeg / mid / laat / doordragend (zie hier de koning van het spreiden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[...]

Da's toevallig, daar hadden mijn vrouw en ik het ook over. Er gebeurt zo veel .. stel dat er wat gebeurt, heb je (a) een noodpakket en (b) kun je jezelf redden/ kunnen wij ons redden? Wie heeft er nou kennis van groentetuinen? Wie kan er nog wecken? Dieren villen? Spullen maken?

Is hier trouwens een topic voor? Heeft niks met crypto te maken natuurlijk.
Niemand kan zich compleet voorbereiden, maar zorg dat je bibliotheek op orde is. Je weet wel, boeken van papier. Zorg voor boeken over tuinieren (tip) en leesvoer voor extreme situaties: SAS survival handboek (of variant) in huis te hebben
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:47:
[...]

na Rusland is covid seizoen weer begonnen ;)
deze winter prijzen omhoog voor gas, want europa wil stoppen met Russisch gas, lief zijn ze he voor ons klootjesvolk.
Heb gelukkig airco thuis, die gebruik ik dan als verwarming aankomende winter
Hoe dan?

Wij wonen in een jaren '30 huis. CV uitgehad, elektrische kacheltjes op de kamers (met zonnepanelen op het dak). Wopping 1200m3 minder gas :o

[ Voor 19% gewijzigd door Eusebius op 11-05-2022 22:53 ]

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik ga gewoon langs met m'n boormachine bij mensen bij wie ik planten in de tuin zie groeien. Stuk makkelijker dan crypto op te sporen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Eusebius schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:51:
[...]

Da's toevallig, daar hadden mijn vrouw en ik het ook over. Er gebeurt zo veel .. stel dat er wat gebeurt, heb je (a) een noodpakket en (b) kun je jezelf redden/ kunnen wij ons redden? Wie heeft er nou kennis van groentetuinen? Wie kan er nog wecken? Dieren villen? Spullen maken?

Niemand kan zich compleet voorbereiden, maar zorg dat je bibliotheek op orde is. Je weet wel, boeken van papier. Zorg voor boeken over tuinieren (tip) en leesvoer voor extreme situaties: SAS survival handboek (of variant) in huis te hebben
Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Moment van de waarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:51
[...]

Ja hoor: Kruiden- en moestuin.....hoe moet dat - Deel 2
Onze @Verwijderd kwam ook nog wel eens voorbij in een van de tuin-topics dacht ik. Lees daar zelf wel eens in mee. Een moestuin is overigens helemaal niet zo moeilijk, maar eh... crypto dus. Om te janken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Fuck heel deze teringzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik heb geen noodpakket, ik kan mezelf waarschijnlijk niet redden, we kunnen het even volhouden met wat ingevroren maaltijden maar verder dan dat ben ik niet voorbereid. Als het erop aankomt dat er een oorlog zou komen of een serieuze voedselschaarste, hier in Nederland, dan mogen ze gewoon een bom op mijn huis gooien, ik ben er een te zacht eitje voor denk ik.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
[...]

Crypto rekt en de doomsday preppers posten in slowchat.

Geef mij maar een touw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zeau, dat ging even snel richting 28k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Das een lagere low...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Hij heeft een nieuwe naam : Rekt Hoddle

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op 22 mei 22 22:22 als het zo doorgaat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Nu online
[...]

[...]

Hoe dan?

Wij wonen in een jaren '30 huis. CV uitgehad, elektrische kacheltjes op de kamers (met zonnepanelen op het dak). Wopping 1200m3 minder gas :o
Stroomverbruik zeker x8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Pfff wat gaat dit hard zeg, bizar

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ja .. waarom niet?
Een paar boeken in de kast (of onderin de kast) waarin staat hoe je extreme dingen aanpakt heb je waarschijnlijk niet nodig in je leven. Maar het zou maar gebeuren .. dan is een euro in een kringloopwinkel van 'Readers Digest alles wat je moet weten over tuinieren' goud natuurlijk :)

Vergeet niet, 70 jaar vrede in Europa is historisch gezien ongekend. Ik wil geen doemdenker zijn, maar stel dat je oorlog-vrede op een koers zou uitzetten (groen is vrede, rood is oorlog)(meeste hier spreken koersig ;-) ) dan zie je veel meer rood dan groen. Alleen de laatste 77 jaar is het groen, op een dip rood in '91 (Joegoslavie, daar zaten ook Nederlandse militairen die ik ken)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Joosie200 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:57:
[...]

Met de mate van manipulatie in de crypto markt zie ik het zo gebeuren.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:25:
[...]

Ik verwacht eerder een wick naar ~28.8K en dan een bounce, dat is immers het niveau waar we 2x eerder dit jaar een bounce hebben gehad richting ATH..
Nevermind :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dit doet pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LUNA gekocht op 1.02. Iemand verdedigt de 1 dollar met een wall van 7 miljoen dollar. Stop loss is die wall zien zakken naar 3 miljoen. Eens zien of de 1 dollar het kan houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:28
Ik moet nog een tientje laten uitbetalen bij Thoorn voor Litecoin. Dat tientje was eerst 0,1 LTC. Nog even wachten en je krijgt 1 LTC. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Was toch een mogelijk scenario? Weliswaar niet de meest voor hand liggende een week terug, maar wel een mogelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:58:
[...]

Ja .. waarom niet?
Een paar boeken in de kast (of onderin de kast) waarin staat hoe je extreme dingen aanpakt heb je waarschijnlijk niet nodig in je leven. Maar het zou maar gebeuren .. dan is een euro in een kringloopwinkel van 'Readers Digest alles wat je moet weten over tuinieren' goud natuurlijk :)

Vergeet niet, 70 jaar vrede in Europa is historisch gezien ongekend. Ik wil geen doemdenker zijn, maar stel dat je oorlog-vrede op een koers zou uitzetten (groen is vrede, rood is oorlog)(meeste hier spreken koersig ;-) ) dan zie je veel meer rood dan groen. Alleen de laatste 77 jaar is het groen, op een dip rood in '91 (Joegoslavie, daar zaten ook Nederlandse militairen die ik ken)
Mijn vriendin heeft samen met haar zus een moestuin, en geen kleintje. Maar daar eet je echt niet bijzonder veel van hoor. Natuurlijk alles wat je er oogst op een hoop is best een boel, maar met zijn tweeën eet je dat zo op.. Zou je voorbereid willen zijn op een extreem scenario dan mag je al wel flink wat grond geregeld hebben voordat het zover is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:26
Totale porto nu -25%

Delta voorlopig maar even dicht laten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Lekker man gvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GioStyle schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:00:
Ik moet nog een tientje laten uitbetalen bij Thoorn voor Litecoin. Dat tientje was eerst 0,1 LTC. Nog even wachten en je krijgt 1 LTC. _O-
Dat heb ik ook elke maand gedaan. Stelde weinig voor in Litecoin maar dat gaat nu anders zijn _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga slapen, morgen ga ik voor de fun (nouja fun) mijn gehele PF checken en kijken hoe Rekt ik ben :+
tot morgen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfBVexrQ5lnQQFx5P8Urt5R7H_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtAchVRc5hDxA4Q7GV3m6uWl.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Joosie200 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:57:
[...]

Vanavond nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Eusebius schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:58:
[...]

Ja .. waarom niet?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6fsv75.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Man ik was jullie al kwijt.
Gewoon alweer een nieuw deel, ik durf al geen eens mijn pf meer te bekijken.
Ik wacht wel tot het hier weer over moon en lambo's gaat...
Let je even een paar weken/maanden niet op gewoon totaal rekt vermoed ik :X

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:02:
Totale porto nu -25%

Delta voorlopig maar even dicht laten
PF 28.3% lager dan 7 dagen geleden om 23:02. Dit is me een weekje ja. Wow. Heb een nieuwe berg screenshots in mn ios filmroll staan (doe ik vaak bij mega plus min dagen ) maar blijf telkens maar nieuwe maken :+ .

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn buy order op 28.8K is gehit. Duurde maar negen a tien maanden :P

Even kijken hoeveel verder we zakken.

Wel gelijk ook een sell order ingeschoten

Ben benieuwd of mijn ETH buy order ook geraakt gaat worden (op 1700).

En dan zeiden mensen dat het onmogelijk was dat bitcoin ooit nog zou zakken tot 28K :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mannowlahn schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:57:
[...]

Hij heeft een nieuwe naam : Rekt Hoddle
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

LUNA printer staat echt maximaal aan, en dankzij dat zoveel apes dat blijven kopen kan UST enigzins gered worden. De LUNA supply is vandaag x5 gegaan, morgen dus al x25 he! (5x5). Dat is hoe geld printers werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 11-05-2022 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoyjgxILF1FDTf7I0ViRLNr3rHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UzQ6zdamLGk1StOOs6iyTXz8.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi half jaartje zetten we neer zo hoor. Wat een graph..

Leek er toch sterk op dat we vanaf 23 januari aan iets begonnen wat kansrijk was. Maar ja toen kwam maart en oekraine etc. Sindsdien is het echt ruK met hoodletter K.

[ Voor 16% gewijzigd door twit op 11-05-2022 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Malarky schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:06:
LUNA printer staat echt maximaal aan, en dankzij dat zoveel apes dat blijven kopen kan UST enigzins gered worden. De LUNA supply is vandaag x5 gegaan, morgen dus al x25 he! (5x5). Dat is hoe geld printers werken.
Zou die luna ook weer geburnd kunnen worden wanneer UST de $1 weer vast weet te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
anandus schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:05:
Mijn buy order op 28.8K is gehit. Duurde maar negen a tien maanden :P

Even kijken hoeveel verder we zakken.

Wel gelijk ook een sell order ingeschoten

Ben benieuwd of mijn ETH buy order ook geraakt gaat worden (op 1700).

En dan zeiden mensen dat het onmogelijk was dat bitcoin ooit nog zou zakken tot 28K :P
Zonder nieuwe corona variant, oorlog, ultra inflatie, rente stijging, etc etc was dat ook niet het geval geweest.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:08:
[...]

Zou die luna ook weer geburnd kunnen worden wanneer UST de $1 weer vast weet te houden?
Als de UST > $1 gaat dan wordt die geburned.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31
Pingo eist excuses van eenieder die haar belachelijk maakte. Haar buy orders zijn gehit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
twit schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:08:
[Afbeelding]

Mooi half jaartje zetten we neer zo hoor. Wat een graph..
Ftfy

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
baba420 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:09:
Pingo eist excuses van eenieder die haar belachelijk maakte. Haar buy orders zijn gehit.
Mooi, dan kunnen we nu in 1 keer naar de 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:09:
[...]

Als de UST > $1 gaat dan wordt die geburned.
Dat gaat hem niet worden dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wel een zwake support trouwens rond de 29/30k. 2 keer even omhoog schieten richting de 32 en er al doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
baba420 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:09:
Dat is toch pas op donderdag, dalende donderdag dacht ik dat ze het noemde of was dat weer iemand anders?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Huh is t al donderdag?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

GioStyle schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:00:
Mooi man, deze prijzen zijn echt te lekker gewoon. Over een aantal maandjes/jaren lach je hier zo hard om.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Blijft wel indrukwekkend dat iemand die hier eigenlijk helemaal niet zo lang heeft rondgehangen nog zo vaak genoemd wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:11:
[...]

Dat gaat hem niet worden dus.....
Het is crypto, alles kan. De UST low was 22 cent, nu alweer 70 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29
Biased, maar best album..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Stop eens met verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:09:
[...]

Zonder nieuwe corona variant, oorlog, ultra inflatie, rente stijging, etc etc was dat ook niet het geval geweest.
Je bedoelt de echte wereld? :P
Als het geen corona is, is het wel opgepompte hypotheken, overgewaardeerde techsector of weer een oorlog over olie. Zo uniek is een financiële dip ook weer niet ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Niet naar roflexx luisteren mensen, verkopen die rommel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:15:
[...]

Niet naar roflexx luisteren mensen, verkopen die rommel!
Ik geloof nooit dat er veel verkocht wordt op deze niveaus. Denk dat het voornamelijk handel is en posities die gesloten moeten worden door te hoge margins.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sjorremans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:58:
Pfff wat gaat dit hard zeg, bizar
This time it's different...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 08:07
Nog een paar van zulke dagen en ik kan een hele bitcoin kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:16:
[...]

Ik geloof nooit dat er veel verkocht wordt op deze niveaus. Denk dat het voornamelijk handel is en posities die gesloten moeten worden door te hoge margins.
Zou goed kunnen, als je het volume van 19 mei 2021 ziet, dat was pas omlaag beuken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:17:
[...]

This time it's different...
Has it ever been the same?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Ik ben wel benieuwd wie hier op dit moment in altcoins durft in te stappen... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
GioStyle schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:19:
Ik ben wel benieuwd wie hier op dit moment in altcoins durft in te stappen... :P
Ik wel, met $2,-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:19:
[...]

Has it ever been the same?
Mag best eens een keer wat anders uitpakken dan voorspeld...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpyusRRXu86lGAH8FQbgzaR2zw4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M3vkSdRVcNqx0VbE2MabBjLI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
ADA onder de 50 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:21:
[...]

Mag best eens een keer wat anders uitpakken dan voorspeld...
[Afbeelding]
Pak een IPA, roep iets en meestal pakt het anders uit. Of is dat dan juist weer naar verwachting. Het is allemaal maar verwarrend..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Beter nu dan op 60k? Ik begin nu weer met kleine stappen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Glimmertjes richting een dollar.

Beuk er 1.500 dollar tegenaan en je ontvangt met 25% apy elke dag een verse Glimmer.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:23:
Beuk er 1.500 dollar tegenaan en je ontvangt met 25% apy elke dag een verse Glimmer.
Beuk er over 10 dagen 1.500 tegenaan en ontvang er 10 per dag, ik wacht nog even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Als je long term denkt juist hoor. Tuurlijk het kan en gaat waarschijnlijk nog lager. Maar als je ergens in geloofd kun je best DCA toepassen op alts. Groter risico ja, maar deze kansen moet je pakken imo.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
27k incoming *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zo, gaat de 28k er ook meteen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
CNBC heeft het over de grootste cryptocrash ooit. Er zou zo'n 50miljard dollar aan waarde weg zijn.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als ik dan de grafiek bekijk is de enige support de 200W MA voor de oude ATH?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:27:
Zo, gaat de 28k er ook meteen aan?
En dalende donderdag moet nog beginnen, al start die meestal groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Maar lieve bear veteranen. Zelfs met dit soort dalingen is het toch wel eens tijd voor een bounce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik ga slapen. Heel benieuwd of ik met btc onder de 26k ga wakker worden. Sluit het zeker niet meer uit. GL voor de opblijvers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
NeoflexNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:23:
Glimmertjes richting een dollar.

25% apy maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:09
Wachten op update van Taro's lijntjes in het andere topic :9~

[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 11-05-2022 23:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:
Maar lieve bear veteranen. Zelfs met dit soort dalingen is het toch wel eens tijd voor een bounce?
Jazeker en die bounce kan je het beste direct shorten.

Pagina: 1 ... 3 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!