Dat klopt ook.Gelukszoekr schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:27:
CNBC heeft het over de grootste cryptocrash ooit. Er zou zo'n 50miljard dollar aan waarde weg zijn.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat klopt ook.Gelukszoekr schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:27:
CNBC heeft het over de grootste cryptocrash ooit. Er zou zo'n 50miljard dollar aan waarde weg zijn.
Zero.
Als zakt als dunne stront naar beneden op het moment.AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:
Maar lieve bear veteranen. Zelfs met dit soort dalingen is het toch wel eens tijd voor een bounce?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nou met deze snelheid gaat die steun op 20k boterzacht blijken te zijn, en als er ook nog recessie aankomt, dat maanden duurt, dan is de weg naar 20k vanuit hier.. best wel heel erg dichtbij en snel geraakt en ehh verdwenen van de horizon. 27k is niks helaas
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:
[...]
Als ik dan de grafiek bekijk is de enige support de 200W MA voor de oude ATH?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat is wat ik de afgelopen dagen geprobeerd heb en inderdaad, dat werkt best goed. Al is het soms even zoeken wanneer een bounce uitgebounced isTaro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:29:
[...]
Jazeker en die bounce kan je het beste direct shorten.
Mensen die de bearmarkets hebben meegemaakt weten ook dat dit nog wel een jaar zo kan doorgaan. De eerste grote run omlaag is meestal pas het begin van een bearmarket. Daarna komt dan nog een jaar sideways waarbij het heel rustig wordt in dit topic. Niet dat het nu zo hoeft te gaan, maar eerder was dit pas het begin. Man wat staan we laag met de alts, tijd om te kopen. Historisch gezien niet, maarja misschien is het nu anders.AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:
Maar lieve bear veteranen. Zelfs met dit soort dalingen is het toch wel eens tijd voor een bounce?
Dit is alleen niet de eerste dip, we zijn al 6 maanden bezig.PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:32:
[...]
Mensen die de bearmarkets hebben meegemaakt weten ook dat dit nog wel een jaar zo kan doorgaan. De eerste grote run omlaag is meestal pas het begin van een bearmarket. Daarna komt dan nog een jaar sideways waarbij het heel rustig wordt in dit topic. Niet dat het nu zo hoeft te gaan, maar eerder was dit pas het begin. Man wat staan we laag met de alts, tijd om te kopen. Historisch gezien niet, maarja misschien is het nu anders.
Zero.
Wilde een deel van mijn aankopen op $34500, $33200, $32100 en nu $28200 er weer uitgooien bij een herstelbeweging of hopelijk volatiele short squeeze.Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:29:
[...]
Jazeker en die bounce kan je het beste direct shorten.
Als je dit zit is er een erg sterke gelijkenis met 2018 (zegt niets). Maar in zo'n slappe markt lijkt me die rode lijn een kwestie van tijd.
Ik heb elke bear grafiek gekeken en genoeg tussentijdse rally’s van 20-30% terug omhoog binnen de downtrend.PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:32:
[...]
Mensen die de bearmarkets hebben meegemaakt weten ook dat dit nog wel een jaar zo kan doorgaan. De eerste grote run omlaag is meestal pas het begin van een bearmarket. Daarna komt dan nog een jaar sideways waarbij het heel rustig wordt in dit topic. Niet dat het nu zo hoeft te gaan, maar eerder was dit pas het begin. Man wat staan we laag met de alts, tijd om te kopen. Historisch gezien niet, maarja misschien is het nu anders.
Ik gok op het moment dat ie niet meer bullish is maar bearish. Het is maar een gok...Jeaust schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:34:
[...]
Wanneer ga je je avatar weer eens omtoveren in iets roods?
Morgen kan zo weer anders zijn. Als we stijgen gaat het ook hard.AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:34:
[...]
Ik heb elke bear grafiek gekeken en genoeg tussentijdse rally’s van 20-30% terug omhoog binnen de downtrend.
Een lange bear is niet continu dit soort crazy actie. Voor mij is het meer een hele lange tijd waarin er niks gebeurd... Net zo lang tot 95% een andere hobby heeft gevonden. En dan gaan we weer heel rustig omhoogAlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt, maar het pas een uurtje dat we nieuwe lows maken tegenover begin 2021.Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:32:
[...]
Dit is alleen niet de eerste dip, we zijn al 6 maanden bezig.
Met de huidige koers is 22k niet zover meer. Ja oké nog 25% er vanaf, maar enkel nog een whopping 7k. Dat is met deze doldwaze dagen in twee dagen gepiept bezien over de afgelopen week
Klopt. Een echte bearmarket zoals we eerder hebben gezien, daarvan is het kenmerk na heel flink dalen heel lang sideways.AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:34:
[...]
Ik heb elke bear grafiek gekeken en genoeg tussentijdse rally’s van 20-30% terug omhoog binnen de downtrend.
en aans löpt wa vast
Als iedereen dat denkt zal dat wel niet gebeuren. Dan zal het eerder wel omhoog schieten om daarna weer REKT te gaan.filthy rich schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:39:
we gaan gewoon naar 22k, dus ik ga slapen, duurt me te lang.
Misschien dat hij daarom juist ook vroeg wanneer hij zijn avatar aanpast naar de bearish gekleurde variant...GioStyle schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:35:
[...]
Ik gok op het moment dat ie niet meer bullish is maar bearish. Het is maar een gok...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, geen probleem met beide.Mellamel schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:47:
Jullie ook problemen met binance site en app?
Ja alle getallen zijn ineens in het rood. Zwaar irritant.Mellamel schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:47:
Jullie ook problemen met binance site en app?
Het vallende mes?Philtjens schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:50:
Iemand al de dip proberen te kopen of wachten de meeste nog verder af.
Fomo
PSN/Steam: Xamsix
Ik doe de hele dag niks andersPhiltjens schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:50:
Iemand al de dip proberen te kopen of wachten de meeste nog verder af.
Fomo
UberLurker Departement #GG.
Ja nou als ik mijn laatste foto’s bekijk die ik hier gepost heb snap ik je verhaalYES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:53:
[...]
Pils kopen omdat je down bent is niet de manier waarop hij 'de dip kopen' bedoelde, Skruns!
Geniet ervan man! Ik gun jou elk pilsje dat je in je handen krijgtSkrunsies schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:00:
[...]
Ja nou als ik mijn laatste foto’s bekijk die ik hier gepost heb snap ik je verhaal![]()
Wen biertje doen @zwembroek ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Er zit nog voor vele miljarden in UST die dolgraag willen uitstappen, zelfs de grootste belieber heeft nu toch liever USDC. Op 98cent stopt de LUNA geld printer, dus waarschijnlijk rond 90cent gaan de UST miljarden eruit en moet de LUNA printer blijven printen.zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:08:
[...]
Zou die luna ook weer geburnd kunnen worden wanneer UST de $1 weer vast weet te houden?
Breng me niet op ideeën..Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:09:
[...]
LUNA shorts lijken een veilige optie hier. En UST shorts ook zeker rond 90 cent (kan dat ergens?)
[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:24 ]
En toch blijft UST stijgen en flink herstellen. Best vreemd toch ? https://www.binance.com/en/trade/UST_USDTMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:20:
Gevonden. LUNA supply was gisteren 377 miljoen: https://messari.io/asset/terra/chart/sply-circ
en is nu 1.468 miljoen: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
Dat valt nog mee een x3,89. Maar lijkt wel sterk op dat er aan het protocol gerommeld is, want gisteren zijn er maar 30 miljoen LUNA's gemint. Of dat heeft te maken dat de LUNA prijs /10 is.
Nog steeds 13.363 miljoen UST in omloop die dolgraag de markt willen verlaten. https://fcd.terra.dev/v1/totalsupply/ust
Omdat de LUNA printer zijn werk doet. Er wordt continue LUNA geprint en direct verkocht tegen UST (dus UST aangekocht). De supply van UST zakt nauwelijks oftewel de huidige hodlers van UST verwachten er blijkbaar nog veel van (PEG restore?) en de mensen die LUNA aankopen voor de hodl bag snappen niet dat ze naar 0 geprint worden.PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:26:
[...]
En toch blijft UST stijgen en flink herstellen. Best vreemd toch ? https://www.binance.com/en/trade/UST_USDT
Als ik in deze shit zat met UST dan zou ik het prima vinden op 60% van de dollar terug te krijgen. Waarom blijft UST stijgen als iedereen uit wil stappen ?
[ Voor 24% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:30 ]
Waar wordt die LUNA dan verkocht ? Zojuist heeft LUNA nog 50% gedaan tussen 23:50 en 00:10 op Binance.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:28:
[...]
Omdat de LUNA printer zijn werk doet. Er wordt continue LUNA geprint en direct verkocht tegen UST (dus UST aangekocht). De supply van UST zakt nauwelijks oftewel de huidige hodlers van UST verwachten er blijkbaar nog veel van (PEG restore?) en de mensen die LUNA aankopen voor de hodl bag snappen niet dat ze naar 0 geprint worden.
Dit is IRON Finance all over again.
In de afgelopen 5 minuten zijn er dus alweer 10 miljoen LUNA's bijgeprint (1478 miljoen), terwijl de prijs van LUNA ook nog ietwat steeg: oftewel dat is weer zo'n 15 miljoen UST opgekocht op de market door de AMM.PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:30:
[...]
Waar wordt die LUNA dan verkocht ? Zojuist heeft LUNA nog 50% gedaan tussen 23:50 en 00:10 op Binance.
(Ik heb geen 50% gepakt, maar wel een leuke winst. Van mij mag deze shit met LUNA nog wel even door gaan.)
[ Voor 24% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:32 ]
Dit klinkt echt zo onhoudbaar als de pest.. Ben benieuwd hoe lang dit doorgaat en wat het eindresultaat gaat zijnMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:31:
[...]
In de afgelopen 5 minuten zijn er dus alweer 10 miljoen LUNA's bijgeprint (1478 miljoen), terwijl de prijs van LUNA ook nog ietwat steeg: oftewel dat is weer zo'n 15 miljoen UST opgekocht op de market door de AMM.
Maar waar worden die LUNA's dan verkocht ? Op een exhange als Binance of ergens anders ? Waar gaat wat wordt geprint heen ?Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:31:
[...]
In de afgelopen 5 minuten zijn er dus alweer 10 miljoen LUNA's bijgeprint (1478 miljoen), terwijl de prijs van LUNA ook nog ietwat steeg: oftewel dat is weer zo'n 15 miljoen UST opgekocht op de market door de AMM.
Het is toch zo dat je als je 1 UST verkoopt er 1 USD in Luna voor terugkrijgt via het netwerk?Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:31:
[...]
De LUNA ticker is al op Binance aangepast van 0.01 naar 0.0001. Als het door blijft zetten op deze manier kan LUNA naar 0.00000002 cent gaan.YES schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:32:
[...]
Dit klinkt echt zo onhoudbaar als de pest.. Ben benieuwd hoe lang dit doorgaat en wat het eindresultaat gaat zijn
Nee dat is niet zo helaas, ik zie dat een hoop mensen beweren maar iedereen kan zelf op Terra Station controleren dat dat niet zo is. Als dat zo zou zijn zou iedereen zijn UST nu nog naar zijn Terra wallet overmaken via Binance, daar LUNA twv van 1 dollar krijgen, direct terug naar Binane sturen (netwerk is nu weer snel) en nagenoeg zonder verlies uitstappen. Als dat zo was, was LUNA allang 0 geweestColdcat schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:33:
[...]
Het is toch zo dat je als je 1 UST verkoopt er 1 USD in Luna voor terugkrijgt via het netwerk?
Daarmee wordt inderdaad een oneindige hoeveelheid LUNA gemaakt. Gevolg is dat de LUNA supply enorm hoog is. Stel dat UST dan weer richting de 1 gaat. Dan blijft de munt bestaan, maar met een hoop extra LUNA erbij?
Volgens mij is het Anchor Protocol gekoppeld aan https://curve.fi/ maar dat weet ik niet 100% zeker, het LUNA mint contract maakt op basis van de te lage UST prijs (<98 cent) automatisch nieuwe LUNA aan en verkoopt deze (denk ik) op Curve Finance voor UST (koopt dus UST op en betaald er in LUNA voor)PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:32:
[...]
Maar waar worden die LUNA's dan verkocht ? Op een exhange als Binance of ergens anders ? Waar gaat wat wordt geprint heen ?
Ik ben een trader die de charts trade, dus weet vrij weinig van hoe dit allemaal in elkaar zit, maar ben wel benieuwd.
[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:41 ]
Wel grappig om te zien wat er aan de hand is en wat de charts doen. Op Binance wil iemand voor 7 miljoen dollar aan LUNA kopen en die weet de koers al uren boven de 1 dollar te houden, waar ik mee kan traden. Tegelijk blijft UST maar stijgen. Dit terwijl de het hele systeem er achter compleet FUBAR is.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:38:
[...]
Nee dat is niet zo helaas, ik zie dat een hoop mensen beweren maar iedereen kan zelf op Terra Station controleren dat dat niet zo is. Als dat zo zou zijn zou iedereen zijn UST nu nog naar zijn Terra wallet overmaken via Binance, daar LUNA twv van 1 dollar krijgen, direct terug naar Binane sturen (netwerk is nu weer snel) en nagenoeg zonder verlies uitstappen. Als dat zo was, was LUNA allang 0 geweest![]()
[...]
Volgens mij is het Anchor Protocol gekoppeld aan https://curve.fi/ maar dat weet ik niet 100% zeker, het LUNA mint contract maakt op basis van de te lage UST prijs (<98 cent) automatisch nieuwe LUNA aan en verkoopt deze (denk ik) op Curve Finance voor UST.
Market makers/ arbitrage traders doen de rest en zorgen dat de prijs van UST op alle CEX en DEX ongeveer gelijk is. Zeker als het netwerk niet meer congested is zoals nu en arbitrage vollop mogelijk is (razendsnel prijsverschillen tussen beurzen en decentralised protocollen benutten). Op de DEX maken veel traders gebruik van de API van https://app.1inch.io/
Lijkt erop dat nu veel UST hodlers alsnog snel cashen.
LUNA supply is ondertussen alweer 1496 miljoen: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna oftewel tijdens onze chat hier zijn er alweer 20 miljoen aan verse LUNA's gemaakt en direct verkocht voor UST door het protocol. Dat kan alleen maar omdat er nog zoveel apes dolgraag LUNA willen kopen voor 1 dollarPilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:41:
[...]
Wel grappig om te zien wat er aan de hand is en wat de charts doen. Op Binance wil iemand voor 7 miljoen dollar aan LUNA kopen en die weet de koers al uren boven de 1 dollar te houden waar ik mee kan traden. Tegelijk blijft UST maar stijgen. Dit terwijl de het hele systeem er achter compleet FUBAR is.
Hopen allemaal dat hij van 1 naar 5 of 10 gaat, gaat nooit meer gebeuren beweer je?Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:43:
[...]
LUNA supply is ondertussen alweer 1496 miljoen: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna oftewel tijdens onze chat hier zijn er alweer 20 miljoen aan verse LUNA's gemaakt en direct verkocht voor UST door het protocol. Dat kan alleen maar omdat er nog zoveel apes dolgraag LUNA willen kopen voor 1 dollar
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ben benieuwd of die 7 miljoen dollar aan buys ingetrokken gaat worden. Als ie wordt geraakt dan wordt er ook gekocht, maar misschien is dat alleen maar om net boven die 1 dollar te verkopen. Deze bounces zijn heerlijk om te traden, maar tegelijk is het hele systeem er achter compleet rot. Als het allemaal inderdaad op sterven na dood is, dan zie ik na de val van die 1 dollar het nog wel even naar 10 cent gaan.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:43:
[...]
Dat kan alleen maar omdat er nog zoveel apes dolgraag LUNA willen kopen voor 1 dollar
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 12-05-2022 00:50 ]
In principe gaat de Luna mint-printer 10x zo hard printen als de prijs van LUNA van 1 dollar naar 10 cent gaat, dat is die compelete dode spiraal. Daarom ging de prijs van TITAN (de alttoken die stablecoin IRON backte) ook zo snel van 1600 dollar naar 0,0000000001 cent. De supply blijft continue exponentiël toenemen.PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:45:
[...]
Ben benieuwd of die 7 miljoen dollar aan buys ingetrokken gaat worden. Als ie wordt geraakt dan wordt er ook gekocht, maar misschien is dat alleen maar om net boven die 1 dollar te verkopen. Deze bounces zijn heerlijk om te traden, maar tegelijk is het hele systeem er achter compleet rot. Als het allemaal inderdaad op sterven na dood is, dan zie ik na de val van die 1 dollar het nog wel even naar 10 cent gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:55 ]
Niet met hoe er wordt geprint en met UST onder de 98 cent. Je kan niet de supply van LUNA blijven verhogen en verwachten dat de boel nog omhoog gaat. BTC heeft max 21 miljoen stuks, bij LUNA kan de supply x5 en dan nog x100. Wat is een kilo goud waard als er 100 kilo is of 1 miljard kilo ?PlanR schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:45:
[...]
Hopen allemaal dat hij van 1 naar 5 of 10 gaat, gaat nooit meer gebeuren beweer je?
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 12-05-2022 00:50 ]
Denk dat je er vele, inclusief mij, bewust maken van wat er gaande is. En die op 1 dollar ingekocht hebben, misschien maar beter snel weg kunnen doen.PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:49:
[...]
Niet met hoe er wordt geprint en met UST onder de 98 cent. Je kan niet de supply van LUNA blijven verhogen en verwachten dat de boel nog omhoog gaat. BTC heeft max 21 miljoen stuks, bij LUNA kan de supply x5 en dan nog x100. Wat is een kilo goud waard als er 100 kilo is of 1 miljard kilo ?
Dat is de reden dat ik gekocht heb.Basxt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:54:
Dat LUNA verhaal kan wel eens de kans van je leven zijn om serieus geld te maken. Risico, ja. Fuck it money erin stoppen? Ja.
Lees hierboven maar eens goed. 1513 miljoen LUNA's nu gemint: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna. Wellicht met een short kan je serieus money maken.Basxt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:54:
Dat LUNA verhaal kan wel eens de kans van je leven zijn om serieus geld te maken. Risico, ja. Fuck it money erin stoppen? Ja.
[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 00:58 ]
Zoals Malarky het aangeeft, dus zeker niet.Basxt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:54:
Glazenbol.jpg.Sjuul100 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:59:
Ik heb een kooporder voor bitcoin op $24,001 . Ga ik die vandaag nog halen?
Eens hoor, maar je zag het vanmiddag. Van 80 cent naar wat, 5 dollar in een paar minuten? Degens all over the place. Ik zie luna echt nog wel wat scampumps krijgenPilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:58:
[...]
Zoals Malarky het aangeeft, dus zeker niet.
Zie het zo: Er zijn nu 21 miljoen Bitcoins. Morgen zijn er 500 miljoen en over 2 weken zijn 58 miljard Bitcoins. Wat doet dat met de prijs van 1 BTC ?
Precies! En dan ben je je short positie ook weer kwijt. Weet het ook even niet met luna.Basxt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 01:02:
[...]
Eens hoor, maar je zag het vanmiddag. Van 80 cent naar wat, 5 dollar in een paar minuten? Degens all over the place. Ik zie luna echt nog wel wat scampumps krijgen
Ik trade de hele dag niets anders dan LUNA. De dag begon met een trade van 155%.Basxt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 01:02:
[...]
Eens hoor, maar je zag het vanmiddag. Van 80 cent naar wat, 5 dollar in een paar minuten? Degens all over the place. Ik zie luna echt nog wel wat scampumps krijgen
Op Twitter zijn vollop mensen LUNA aan het shillen om te kopen voor 1 dollar, want spoedig staat die weer op 40 dollar.....YES schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 01:11:
Er lijkt nu al wel een paar uur echt hard gevochten te worden om LUNA boven de $1 te houden, of zijn er gewoon echt veel mensen die daar hun order plaatsen? En betekent dat dan ook dat als ie daar nog een keer doorheen weet te zakken, het dan ook ineens weer heel hard kan capituleren? Ben benieuwd
Voordeel van de Lunatics is dat er in deze nachtelijke uren nauwelijks UST worden verkocht, de huidige hodlers hebben blijkbaar besloten pas weer te kijken als die dicht bij de PEG is. Omdat de printer wel 24/7 werkt en continue een koper is op de markt zijn de nachtelijke bij uitstek geschikt om de PEG richting de 1 dollar te brengen.PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 01:18:
Als ik het goed begrijp moet UST boven de 98 cent komen en daar blijven. Alleen dat stopt het printen van LUNA en dan kan LUNA echt stijgen. Tot die tijd is het hyperinflatie zoals Zimbabwe. 100 trillion dollars dus. Het printen van LUNA moet stoppen, als dat niet gebeurd is het over.
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 01:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door sh4d0wman op 12-05-2022 05:30 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Unstablecoins brengen de BD terug. Always look on the bright sideSkalders schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 02:41:
Heb al in lange tijden niet zoveel moeten bijlezen hier na nog geen 12 uur. Wat een popcornfestijn.
Ondertussen is BTC weer tegen de 30K. Sommige zeggen hier dat het een korte bounce is en dat je hem beter kan shorten. Mijn enige conclusie tot nu toe: de BTC dominance stijgt als een raket: 2% in één dag. En daar ben ik blij mee. Moest dat niet gebeuren zou ik bijna gaan beginnen piekeren over de toekomst van crypto.
Ik dacht dat een btcd van 60% en hoger nooit meer mogelijk zou zijn dankzij stablecoins. Maar met heel het Luna gebeuren..
Verwijderd
Het was ook wel weer even goed geweest deze bullmarkt. Klaar. Volgende ronde. De Lambo dealer kan van ellende de orders niet meer bijbenen.sh4d0wman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 04:36:
Zo vandaag weer VET skeer. Maar een pluspunt: de eerste doodverklaringen voor Bitcoin stromen weer binnen op de interwebs. De Bitcoin fear and greed naald is uit het klokje geklapt. Het is weer tijd om te zien wie er echt diamanten ballen heeft.
We moeten wel ooit eens onze bullrun afmaken. De huidige was half werk. Kom op, kopen dames![]()
* sh4d0wman heeft toch liever een bull markt
Garmin FR245M + HRM-RUN
Heb m'n mining maar even uitgezet..Deman23 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 06:09:
ETH krijgt er nu ook echt van langs
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 44% gewijzigd door Coldcat op 12-05-2022 06:32 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
ofwel je kan net zo goed met je geld naar het casinoPilatuS schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 01:06:
[...]
Ik trade de hele dag niets anders dan LUNA. De dag begon met een trade van 155%.
Alleen als de supply zo hard blijft toenemen dan zullen die pumps nooit kunnen doorzetten. Dan is het hooguit even 2 uur omhoog en dan misschien wel 500%. Alleen stel je koopt nu voor 1 dollar, de boel gaat naar 5 dollar en je wordt wakker op 20 cent. Het is momenteel enorm interessant, maar niet om een week in te blijven zitten. Dat is het grote probleem. Als het systeem zo verrot is als Malarky zegt, dan zullen we nooit meer 50 dollar zien. Fuck you money, dat is kopen en 1000% pakken of naar 0. Alleen kan die 1000% alleen even kort gebeuren en niet over de komende weken. Scalpen is de enige optie met trades van 1 minuut tot 1 uur.
Dat maakt de bounce niet minder waarUniMatrix schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 06:34:
Toen ik Cointrackr opende net dacht ik: aardig gebounced, tot ik refreshte...
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 12-05-2022 06:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je bent gewoon een ….YES schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 06:31:
Ik durfde niet te gaan slapen….
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 12-05-2022 06:41 ]
Nee heb geen target. Heb over 2 maanden overdracht nieuwe huis en zit nog wat in dubio of kosten koper uit overwaarde haal of dat ik die in btc duw. Ik denk dat ik verstandig moet zijn.....zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:24:
[...]
Heb jij nog een target waarvan je zegt daar koop ik Bitcoin bij? Of ben jij dat op Gdax?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
FTFYanti elppa schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 06:44:
[...]
Verder heb ik natuurijk een aardig dikke Glenn hodle pot, en daar blijf ik nu af
Ja ik begrijp dat ook niet. Ik vind er nu inzitten minder pijnlijk dan verkopen voor 27k terwijl ik dat een week terug voor 40k had kunnen verkopen..Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 07:05:
Mensen die nu nog btc verkopen hebben pas echt lef.
12 mei kikker bij je aambei?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq